יום שבת, 30 ביולי 2011

China Glaze Metro Collection - Fall 2011




מזמן לא היה לנו פוסט לקים , הא? ובכן חיכיתן המון זמן והנה הגיע הרגע - הסווטצ'ים. אני אפתח ואומר שהקולקציה הזו כ"כ קולעת לטעם שלי. אין בה משהו מאוד חדשני כי הכל כבר ראינו וקשה לי להתרגש מגוונים אבל האקלקטיות של כל הגוונים האהובים עליי גם יחד פשוט יצרה קולקציה יפה ומגוונת וגם סתוית  במידה. סקאלת הגוונים כאילו נפרדת מהקיץ וממשיכה לסתיו וזה פשוט מקסים.

הרעיון סביב הקולקציה היה מחווה לעיר ניו יורק , לבניינים הגבוהים , לפיח הניו יורקי , המוניות הצהובות והרחובות הסואנים [ולניו יורקרים יש קצב הליכה שאם לא עומדים בו , חבל על הזמן....]. מי שהיתה בניו יורק בעבר יכולה דווקא להבין את הרמז המחוייך מאחורי השמות והגוונים וזה ממש נחמד . בהחלט אחת הקולקציות היותר אהובות עליי עד כה [ותודה לאל שסיימנו עם הקראקלים! ] .

Hi guys ,

I guess everyone looked forward for the new China Glaze Collection - Metro  for Fall 2011. So here goes : The swatches!
I must say that this collection is really my taste . There is nothing new about it or innovative because after all , I guess that all polish-holic's like me already have seen everything but I can't ignore the eclectic beautiful colors which this collection brings us. China Glaze brings us really varied collection and it seems like this collection is something in between Summer say goodbye and welcome Fall. Just lovely!

The whole idea with this wonderful collection is gesture for NYC , the tall never ending towers , even some NY grey smog , yellow cabs and the big apple bubbly atmosphere [ which of you that never been in NY before cannot understand this city special street walk - it's amazing how fast people walk there!] . As i was visiting NY , I couldn't help myself from smiling with the sophisticated polish names that has lots of winks in it.  Absolutely one of my favorite collection!  

ומה בקולקציה ?

12 גוונים שמחולקים למרקמים שונים : קרם , שימר וגליטר. אני לא מאמינה שאין מישהי שלא תמצא פה לק לטעמה . ולמי שלא שבעה מתיאורים , מוזמנת לקרוא את התיאור של China Glaze לקולקציה הזו :

City living boasts excitement, a cool, edginess and confidence that oozes from fashion forward women like none other. City loving celebs like Lady Gaga, Rihanna, Ivanka Trump, Rosario Dawson and Jaime King have style to spare and their fashion sense trickles down to everyone from working women to college kids. This Fall, China Glaze has captured the big city feel in 12 sexy, sophisticated shades that are on trend, exciting and will be on every fashion maven’s “must have” list. Whether you prefer downtown funk or uptown class, China Glaze’s METRO collection pulls together ensembles and will undoubtedly make heads turn!


ואלו שמות : [מציעה מאוד ללחוץ על התמונות להגדלה]



Skyscraper - לק במרקם ג'ל כחול עם גליטרים כסופים , לק שאפשר לבנות בשכבות [לי הספיקו 2 ] כדי לקבל מראה אחיד ויפה .עפ"י CG , הלק הזה אמור להזכיר את השמיים מעל פני העיר ניו יורק .

  Skyscraper: A sparkling, glitter blue reminiscent of the sky over the city. Blue jelly with  tiny silver glitters. absolutely amazing. 



CG in the city - גליטר מאובק שנושא בתוכו את גווני הסגול , ברונזה , כסף וגוונים מתחלפים נוספים. לק משגע ומאוד מושך תשומת לב. הגליטרים הקטנים בתוכו עושים עבודה יפה בתאורה טובה . נדרשות כמה שכבות טובות [לטעמי 3] כדי להגיע למראה מושלם. לק הבסיס הוא שקוף והגליטרים מאוד צפופים כך שלא תהיה בעיה לבנות אותו היטב.

 CG in the City: Glittering dusty purple, bronze and silver multi-tonal glitter, perfect for a pop of edge from West side to East side.



Urban Night - סגול קרמי משגע . לא שחור מדי כמו שהיינו רגילים לראות אלא פשוט סגול כהה מושלם.

 Urban-Night: Exactly what you need for a night on the town – rich purple crème.



Traffic Jam- ורוד פוקסיה מעט אדמדם במרקם קרמי .

Traffic Jam: Stop traffic with a breathtaking, raspberry pink crème.




City Siren - אדום קרמי עמוק שמתאים לכל מצב רוח .

City Siren: The perfect deep, red crème to match any outfit.



Loft-y Ambitions - גוון בורגונדי עמוק עם שימר עדין .

 Loft-y Ambitions: Burgundy shimmer and cocktail hour – nothing better.



Brownstone - גוון טרהקוטה חרוך וקרמי . מעין חום-אדום כמו של גג רעפים Bricks .

Brownstone: Burnt terracotta crème mirrors the quaint townhouses of the city.




Midtown Magic - גוון בורגונדי עמוק עם שימר מוזהב [אני ראיתי בו גם גוונים נוספים חוץ מהזהב] .

Midtown Magic: Burgundy base with flecks of gold shimmer captures the latest fashion trend.



Street Chic - גוון בז' קרמי . גוון יפהפה , מעין צבע שוקו Taupe , ערבוב של סגול-ורוד-חום משגע.

 Street Chic: This gorgeous beige crème is the perfect go to shade letting your clothes do the talking.




Concrete Catwalk - אחד הגוונים היפים בקולקציה לטעמי . אפור פלדה כהה יחסית עם טון כחלחל . אחד היפהפיים והסתווים המוצלחים לסתיו הקרב.

Concrete Catwalk: Steel grey crème is amazing for a chic mani.one of the most beautiful colors in this collection and absolutely favorite of mine.




Westside warrior - ירוק הסוואה משגע וקרמי . גוון מקסים ומוצלח מאוד . הוא נע בין ירוק חאקי/צה"ל/צבע זית מטריף.

Westside Warrior: For the trendsetting woman this camo green crème is to die for.



Trendsetter - צהוב חרדל [כבר היו כמה כאלה בקולקציות האחרונות של CG ] עם שימר מוזהב . הצהוב החרדלי היה מחווה לחרדל שנמרח עלה - Hot Dog האמריקאי שחוטפים ככה סתם באמצע הרחוב. לי הוא הזכיר קצת את Classic Camel מקולקציית הויקסן אבל הוא יותר צהוב פה ופחות בז'.

Trendsetter: Mustard yellow shimmer translates beautifully from hot dogs to nails.

והנה קצת מריחות על גלגל ציפורניים :



משמאל לימין : L-R:  CG In The City , Urban Night, Traffic Jam , Skyscraper



משמאל לימין : L-R : Street Chic , Concrete Catwalk , Trendsetter




משמאל לימין : L-R : Trendsetter , Midtown Magic , Brownstone , Westside Warrior




משמאל לימין : L-R : Skyscraper , Traffic Jam , Loft-y Ambitions, City Siren 

אז זו כל הקולקציה כולה. היא מקסימה בעיניי וחיכיתי לה המון מהסיבה הפשוטה שהיא מאגדת בתוכה את כל הגוונים האהובים עליי וכאילו נועדה עבורי. אין פה שום דבר חדשני או מעורר התפעלות שלא ראינו קודם אבל כן יש פה יצירתיות בשמות , מחוות יפות וגוונים מאוד מאוד מוצלחים שכיף יהיה למרוח בחורף הקרוב ללא שום ספק. באופן די מפתיע שבעתי מאדומים ופוקסיה חמימים ודווקא קורצים לי כרגע ומסתמנים כפייבוריטים שלי :
Midtown Magic , Westside Warrior , Street Chic , Concrete Catwalk .

הקולקציה תהייה זמינה בקרוב מאוד ברחבי הרשת ותוכלו לרכוש אותה ובינתיים , ספרו לי מה הפייבוריט [או הפייבוריטים] שלכן מהקולקציה הנוכחית ובכלל מה דעתכן ?


So that's the whole collection , it's really great lovely one in my opinion and I personally was waiting for it because it has lots of my favorite colors - it's seen it was "Taylor made" just for me . as I said before there is nothing new here in generally , but the simplicity is so great and we do see creativity in polish names and nice amusing gestures. All colors will be so much fun to apply this Fall that I can't wait - no doubt about that! Surprisingly  , I had enough of reds and pinks and somehow I can see my nails with my new favorites which are :  

Midtown Magic , Westside Warrior , Street Chic , Concrete Catwalk. Don't you ?

This collection will be available soon all over the web and of course around the U.S so keep an eye for it. In the meanwhile tell me which color is your favorite [or favorites] from this collection ? what do you think about it ? 

Hope you enjoyed my post and see ya soon! 

Haboleshet .


סופ"ש נעים .

שלכם ,











**הקולקציה נשלחה אליי מהחברה לשם סקירה**
This collection was sent to me for review by the compaby

תודה מיוחדת לע' על העזרה בצילום :)

34 תגובות:

  1. גם אני אוהבת את הקולקציה הזו, בינתיים זוממת על 2 מהם ושלישי כפוטנציאל.

    השבמחק
  2. מסכימה, למרות שהיא לא איזה חידוש היסטרי, הקולקציה בגדול יפה עם קונספט מדליק.
    אפילו שני הגליטרים יפים בעיני, דבר נדיר. אגב איך הם? דלילים, שקופים, אטומים? מה בדיוק?
    מניחה שאם הייתי צריכה לבחור את השלישיה שלי זו הייתה: Midtown Magic, Westside warrior, Trendsetter.

    השבמחק
  3. אני גם אהבתי את הקולקציה הזאת! בזמן האחרון אני הרבה יותר אוהבת צבעים כהים ומעושנים מאשר פסטליים בהירים בלקים שלי.
    הכי אהבתי את Westside warior (להפתעתי). עוד אחד שהפתיע הוא Trendsetter שגם לו יש פוטנציאל גבוה בעיניי. ועוד אחד - Concerte Catwalk, נראה כמו אפור מושלם. מעניין אם הוא דומה ל-KELLY של זויה, אם לא אז אותו אני אזמין בטוח.

    תודה על הסקירה!

    השבמחק
  4. האמת אותי היא דווקא לא ריגשה בכלל אך MIDTOWN MAGIC נראה נחמד.

    השבמחק
  5. Moran - היא קולקציה כיפית מאוד לסתיו לטעמי. על אלו מהם את זוממת ?

    השבמחק
  6. danra - הקונספט מאוד מדליק והרושם סביב הקולקציה הזו הוא טוב למרות שהיא לא מחדשת שום דבר ולמרות שאני באופן אישי כבר לא מתרגשת מכלום. יש בה משהו שכן מדגדג לי :) 3 הגליטרים מתחלקים כך : Midtown magic הוא אטום יחסית על ההתחלה ודורש בסה"כ 2 שכבות למראה אטום ויפה. Skyscraper הוא בסיס ג'לי כחול ולכן הוא דורש 3 שכבות לפחות . הפורמולה מושלמת בעיניי , לא דלילה ולא סמיכה מדי. בדיוק איך שזה צריך להיות. האחרון - CG In the city מצריך יותר שכבות [משהו כמו 4 לפחות] כדי לקבל מראה צפוף יותר של גליטרים , אם כי הם גרוסים דק וצפופים די יפה. הבסיס שלו שקוף ולכן צריך לעבוד איתו כמה פעמים. מה שכן , הלקים שלהם תמיד מתייבשים במהירות הבזק שזה פלוס גדול. משום מה לא מפתיע אותי ש-Trendsetter מופיע ברשימה שלך :-P

    השבמחק
  7. אני זוממת על traffic jam ועל urban night והשלישי שאני חושבת הוא ה- midtown magic אני פשוט חושבת שאני אקנה אותו והוא ישאר ללא שימוש כמו הרובי פאמפס שיש לי.

    השבמחק
  8. Edenable - בכיף! :) גם אני מאז ומעולם לא הייתי חובבת פסטלים. מעטים הם הגוונים הפסטלים שעושים לי את זה. אני מאוד אהבתי את הגוונים המעושנים , בטח כשהם מחווה לניו יורק ומשתלבים היטב איתה. הירוק והאפור הם ממש פייבוריטים חזקים אצלי. האפור נראה קליל יותר בבקבוק אבל מתקבל די כהה מעושן ויפה. הצהוב משום מה היה פחות מעניין בעיניי. אולי כי אני לא חובבת צהובים.

    השבמחק
  9. Marina - כמו שאמרתי , מרגשת וחדשנית היא לא אבל היא בהחלט מאגדת מספר רב של גוונים לטעמי האישי :). והבחירה שלך טובה , הוא גוון ממש ממש יפה.

    השבמחק
  10. Moran - בחירות יפות וסולידיות :) הסגול מעושן ומאוד יפה בעיניי. ואיך רובי פאמפס לא בשימוש אצלך ? אני מתה עליו בידיים או ברגליים.הרבה בלינג בלינג ! :-D

    השבמחק
  11. הוא לא בשימוש כי אני לא אוהבת את הנצנצים, מרחתי אותו לחתונה לפני איזה שנה וזהו, מאז הוא לא נמרח.
    גם ה- AHOY נמכר מאותה הסיבה.

    השבמחק
  12. אני בינתיים אוהבת את כל הקרמיים חוץ מהאדומים והורוד. מהלא קרמיים אני אוהבת את החרדל והירוק (אם כי הייתי מעדיפה שהם היו קרמיים). מהגליטרים לא התרשמתי, אבל כדי לחרוץ עמדה סופית אצטרך להכיר אותם אישית.
    וזה שלא עשית סווטצ'ים על ציפורנייך זו חוצפה אמיתית! לא יעבור לך על סדר היום אלא אם כן תתקני זאת באחד הפוסטים הקרובים (ויפה שעה אחת קודם!)

    השבמחק
  13. Vanity - אין לי ציפורניים כבר הרבה זמן כי יש לי איזו בעיה כרונית שמונעת ממני כרגע מלמרוח לקים ולכן אני נאלצת להסוויצ' על גלגל ציפורניים חסר אישיות :-D הגליטרים מאוד כיפיים בעיניי למרות איך שהם אולי נראים או מתקבלים .הקרמים ממש טובים ואני מסכימה איתך שהורוד והאדום פחות מלבבים אבל הם סבבה. ואל תנזפי בי , יש לי נפש רכה LOL .

    השבמחק
  14. טוב, מתנצלת. לא ידעתי על בעיית הציפורניים. שולחת להן נשיקות והחלמה מהירה. אם היית מציינת עובדה זו בפוסט היית נמנעת מנזיפה.

    השבמחק
  15. הי בולשת,
    כרגיל, יופי של פוסט ויופי של צילומים (תמסרי לע' בשמי :-))
    כקולקציה, מממ... לא ריגשה אותי.
    כבודדים, אהבתי מאוד את Street Chic ואת
    City Siren .
    מעבר לכך, מבינה לליבך בעניין הציפורניים. אצלי מאז הלידות הן פשוט לא עוברות את אורך ה 3 מילימטרים ואם כן אז זה עולה בכך שהן נשברות בכאב עז...
    מאחלת לך החלמה :-)

    השבמחק
  16. ספרנית - תודה רבה! :) כקולקציה היא לא מרגשת במיוחד , זה נכון אבל בכל זאת יש בה משהו מעניין נורא. אני חושבת ש-street chic הוא אחד המיוחדים והיפים , צריך לבחון אותו מקרוב כדי להבין כמה יפה הוא . לגבי הציפורניים , דווקא מבחינת חוזק הן היו חזקות רק שאחרי שעשיתי מניקור במקום מסויים חטפתי פטרייה נוראית שלא עוברת לי כבר כמה חודשים טובים ולא משנה מה אני עושה היא חוזרת [במיוחד עם לקים] אז כרגע הן קצרות עד מאד.

    השבמחק
  17. סורי , זה היה מהתרגשות המחווה לעיר ניו יורק שאיני שבעה ממנה ואיני ננמצאת בה דיי.

    הפוסטים שלך עושים לי טוב על הלב ובמיוחד עכשיו להסחת דעת ממכאובי הרבים. קשה לי לשבת זמן רב...

    גליטרים זו אני וכך גם ורודים ואדומים, אל צבעי החורף קצת קשה לי להתחבר בחום המעיק העכשוי, אך אני כבר רואה את יורשת מאמצת את החרדלי ואף משדלת אותי לנסות. כך שאם אין חידוש אך יש עניין דיינו, מה גם שאני ידוע בחיבתי לצ'יינה גלייז [אהוי ואבוי :)]

    אילו נדרשתי לבחור ועכשיו ומייד(את יודעת, על מה שאת מוותרת, הנני כאן...):

    CG in the city , Urban Night ואחרון חביב את... Westside warrior - קרבן אופנה אני לא, אבל מעודכנת כן וכן!
    זה לעת עתה...

    השבמחק
  18. Efrat - חשבתי לפי התגובה הראשונה שנאלמת דום :-)
    ניו יורק מדהימה , אני מסכימה איתך ולטעמי המחווה באה בזמן והגוונים בדיוק צועקים "ניו יורק". חכי טיפה לסתיו ותראי איך תתחברי מהר לגוונים הכהים. הם משגעים בעיניי. למרות הקונצנזוס לגבי החרדלי , אני לא מתחברת אליו [הוא כבר נמסר אחר כבוד לע' הצלמת , מגיע לה] . אהבתי מאוד את הבחירות שלך.
    תרגישי טוב יקירה !

    השבמחק
  19. אהבתי את ה- URBAN NIGHT, וגם CONCRETE CATWALK
    נראה מאוד מעניין. מהחורף שעבר אני מאוד אוהבת גוונים אפורים והוא נראה גוון מושלם !

    השבמחק
  20. רוקמת - האפור הזה באופן ספציפי ממש מושלם . גם הסגול , חורפי ויפה ולא "שחור" מדי כמו שהיו רגילים להוציא מדי עונה.

    השבמחק
  21. וואו כבר מלא זמן אני מפנטזת על גוון סטייל ה trendsetter ולא מוצאת! למישהי יש המלצה עד שאשים ידיי על הדבר האמיתי? אני מאוהבת וקשה לי לדחות סיפוקים (: 

    השבמחק
  22. סיון - ההמלצה היחידה שקרובה [אבל בהירה יותר] היא Classic Camel שהוא בסגנון אבל לא צהוב חרדלי כמו ה-Trendsetter .

    השבמחק
  23. I must say I do google translate on your blog in order to understand but although it's not always good translation [Damn google] I really enjoy reading it. China Glaze rocks! just love
    this collection and must have it all .
    XOXO

    Diana

    השבמחק
  24. Diana - Thank you so much! Glad you like the blog and China Glaze's collection :) you are more than welcome to stay and comment.

    השבמחק
  25. לאן הגענו :/ שום דבר לא מדבר אלי..
    אולי זה הכאב ראש , אולי התחודה שראימו וחווינו הכל ואולי אני עוד פולניה שלא מסוגלת להיות מרוצה ;)

    השבמחק
  26. Meital - את ? לא מדבר אלייך שום דבר? הכצעקתא ?! חייב להיות איזה אחד :-P

    השבמחק
  27. כלום כלום. פשוט נורא :)

    השבמחק
  28. למען האמת לא כ"כ התלהבתי מהקולקציה- פשוט גוונים שלא כ"כ מושכים אותי.
    מה שכן- הקרם הסגול מהמם, וגם הבורגונדי חמוד בהחלט.

    תודה על פוסט מושקע :)

    השבמחק
  29. אלטר אגו - נו את רואה שהצלחת למצוא שניים :-P ?
    הקרם הסגול משגע , אני מאוד מסכימה. הבורגונדי נחמד מאוד , אם כי נמאס קצת מגווני יין שימריים.

    ובבקשה , אני נהנית לא פחות.

    השבמחק
  30. Have you ever thought about adding а little bіt mοrе than
    just your articles? I mean, whаt you say iѕ
    important anԁ all. Howevеr think аbout if you аԁded
    ѕome grеat ρhotos or vіdеos
    tο give your posts more, "pop"! Үour content iѕ excellent but with іmages
    and clips, this blοg could definitely be one of the
    moѕt benefіcіal in its niche. Supeгb blog!


    Check out my webpage increase Boobs Naturally

    השבמחק
  31. Do you mind іf I quote a cοuple of your аrticles aѕ long as
    І pгovide cгedit and souгces bacκ to your
    sіte? My blog is in the еxaсt samе areа of intеrеst as yоurѕ аnԁ mу ѵіsitors
    woulԁ genuinelу benefit from a lot of the information you present heгe.

    Please lеt me knoω іf this alright with yοu.
    Regaгds!

    Here іs mу web blog: grow breasts

    השבמחק
  32. We absolutеlу love your blog anԁ find almost all οf
    уοur post's to be just what I'm looking foг.
    Does one offer guest writers to write content to suit your neeԁs?
    I wouldn't mind producing a post or elaborating on a few of the subjects you write regarding here. Again, awesome site!

    My web page; trim belly fat fast

    השבמחק
  33. Ηello! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 3gs! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Carry on the outstanding work!

    Check out my page - simple wood projects

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן