יום רביעי, 20 ביולי 2011

לכל ליפסטיק יש שם - Color Code



נתחיל עם העובדה שזה הולך להיות פוסט מאוד ארוך . לא בלי סיבה . יש הרבה סיבות לכך שהפוסט הולך להיות ארוך . במילה אחת : Careline ! .

אחרי הריון ארוך  ולידה ארוכה ומפרכת נולדו לקרליין ילדים חדשים and boy they are pretty!

יש כל כך הרבה מה לכתוב על המוצרים והאמת שאני לא יודעת מאיפה להתחיל אז אולי אתחיל מהסוף . בשורה התחתונה : הכל מ-ד-ה-י-ם !

כבר כתבתי פה וחזרתי וכתבתי על השינוי המדהים שעוברת קרליין בשנתיים-שלוש האחרונות ואפילו אמרתי בריש גלי שאם מישהו היה אומר לי שאתאהב בחברה הזו לפני שנתיים -שלוש , הייתי צוחקת לו בפרצוף.קרליין לא רק עברה מתיחת פנים , אלא ניתוח "פלסטי" שלם שצרח "מהפך" .... ובכן , צוחק מי שצוחק אחרון.

אם למי מכן הזדמן להגיע לביוטי סיטי או לפארמים השונים , אני מניחה שהשינוי בעמדות קרליין נראה למרחוק. העמדות הפכו בין רגע ללבנות , מוארות ובולטות יותר בשטח , התאורה הפכה בוהקת יותר והעמדות התמלאו במוצרים חדשים שלבשו חג והתקשטו בלבן צחור . בקרליין החליטו שלבן זה השחור החדש ואני הרגשתי תחושת יוקרה , בעיקר בכל הקשור ל-24 גווני הליפסטיק החדשים שהושקו.



מתי בפעם האחרונה פגשתi באריזת ליפסטיק לבנה ? פשפשו בזכרון [או שתתחסכו לעצמכן - אין כזו] . ערכתי חיפוש בגוגל ולא העליתי בחכתי שום דבר דומה . בקרליין נדמה שבחרו ללכת על קו נקי וייחודי שלא נראה כמותו. בעוד חברות שונות נשארות בשחור , בקרליין החליטו לקחת צ'אנס ולהלבין את הקולקציה שלהם וכל מה שנשאר לי זה לפעור פה בתדהמה.בלי ציניות.

לפני כשבועיים נכחתי בביוטי סיטי בעמדה של קרליין. שמעתי שיש קולקציה חדשה והלכתי לפשפש ולרחרח. מה שלא ציפיתי  לראות זו ההיסטריה סביב המוצרים. כל בחורה שעמדה לידי מילאה את ידיה בשפתונים לרוב , צלליות , סמקים כשבינהם מלהטט עומר אסף , המאפר הראשי של קרליין ואישיות בפני עצמו.

העמדה היתה מטריפה והרגישו את ההתרגשות סביב המוצרים החדשים באויר. אפילו אני התרגשתי. בכל זאת , לא כל יום אתה צופה בלידתו של "יצור" חדש . ניסיתי הכל מכל וכל והתרגשתי כמו ילדה קטנה בחנות ממתקים. התחשק לי להעמיס ה-כ-ל בשקית וללכת הביתה.

ומהסוף נחזור להתחלה : נעים להכיר - Color Code .



Color Code היא סדרה של 24 ליפסטיקים מרעננים בכמה משפחות צבעים . הרעיון הוא ליפסטיק רווי בלחות שיהיה נעים על השפתיים בשלל צבעים מרגשים. מעבר לאריזה המעלפת והלבנה , נבחר גם מראה א-סימטרי ולא סטנדרטי To the whole package . אני כבר הצהרתי [ואפשר לצטט אותי] שזה ליפסטיק שאני אהיה מאוד גאה להניח בתיק באיפור שלי ובטח ובטח לשלוף אותו. בכל ליפסטיק הוטבע הלוגו החדש של קרליין [סימן קריאה למי שלא שמה לב] ובאופן עוד יותר לא שגרתי , נבחר ריח מאוד מרענן לליפסטיקים שאינו [תודה לאל] וניל או ריחות מתוקים וסכריניים מדי [ר' ליפסטיקים של אסתי לאודר] . איזה ריח ? ג'ינג'ר! - לטעמי מדובר על חידוש כה מדהים וכה יצירתי שליבי החסיר פעימה. ג'ינג'ר בשפתון ? מי היה מאמין. זה כל כך קיצי ומרענן וכל כך מתיישב עם הלוק השלם של הליפסטיק הזה .מה עוד נותר לומר ? 


הקולקציה מחולקת ל-4 חלקים : אדומים -R , חומים - B , ניודים[טבעיים] - N וורודים/סגולים - P . זו כל התורה כולה. ההתמצאות קלה מאוד ותוכלו לדעת בקלות איזה ליפסטיק למשוך אליכן. כמובן שכל הליפסטיקים בכל סדרה ממוספרים היטב ולכל אחד מהם ניתן שם מיוחד משלו כיאה למה שקורה בחו"ל כיום. 

אז איך זה מרגיש ?

מדהים! המריחה של הליפסטיקים הללו על השפתיים מדהימה , רכה כמו חמאה , התחושה לחה ונעימה מאוד וקשת הגוונים המאוד רחבה נותנת מרחב חופשי לכל אחת ואחת מאיתנו לקבל את הגוונים שהיא אוהבת ומתחברת אליהם.חופש הבחירה גדול מאוד ואם אני רציתי הכל מהכל , כנראה שהיה מה לרצות ומה לקנות. 

רוצות להציץ ? בבקשה! [צולמו תמונות של חלק גדול מהליפסטיקים]

קבוצה האדומים : R 



בקבוצת האדומים - R תוכלו למצוא את הליפסטיקים הבאים : [ממליצה להקליק על התמונות של הליפסטיקים והסווטצ'ים לאיכות  טובה יותר]




מימין לשמאל : Ruby Red , Spicy Red , Berry Red , Sari Red

Ruby Red 20- אדום קר יפהפה , יתיישב נהדר על בהירות [כמו כל אדום] .
Spicy Red 22  - אדום קצת כהה יום ו"חם יותר" מקודמו עם שימר מוזהב . שילוב מאוד מעניין ומפתיע.
Merlot Red 23 - כשמו כן הוא , אדום יין , גוון מרלו עז ויפה.
24 Berry Red - כשמו כן הוא , צבע של תות יער אדום מאוד עמוק ויפה. מעין צבע יין משגע .
25 Sari Red - האהוב עליי עד מאוד מבין החמישה . מעין כתום בוהק ומבריק , מאוד מחמיא ומאוד קיצי וצעיר. אני אעז ואומר שהוא דיופ ממש  טוב לליפסטיק Hibiscus שהיה Sold out בחברת M.A.C שהשיקה את קולקציית הקיץ שלה .



בקבוצת הניודים - N , תוכלו למצוא את הליפסטיקים הבאים :




מימין לשמאל : Vanity Nude , Sheer Nude , Coral Nude , Basic Nude

Perfect Nude 40 - צבע מעלף שנע בין ורוד מלוכלך לחום. מאוד טבעי , מאוד ניוד . ובכלל כל סדרת הניודים מתאימה לסולידיות יותר או לחובבות צבעי הניוד.
Sinner Nude 42
Vanity Nude 43 - צבע יותר חום עמוק [לא כהה] , גם הוא עירוב של חום וורוד , מזכיר מאוד צבע של גלידה בטעם שוקו עם טוויסט קל לכיוון הבהיר יותר.
Sheer Nude 44 - מעין ורדרד סגלגל טבעי ומשגע על השפתיים למראה יומיומי ושפתיים בוהקות. הוא בהחלט פייבוריט שלי.
Coral Nude 45 - האהוב עליי ביותר בסדרה הזו! אני חייבת לומר לכל מי שאני פוגשת ללכת [סליחה, לרוץ!] ולרכוש את הצבע הזה . הוא כ"כ משגע שאי אפשר לוותר עליו. הוא פשוט MUST . צבע קורלי , לא מאוד מודגש אבל כן נוכח ומעניין שיותר שפתיים יפהפיות ומלאות וכ"כ מתאים לקיץ. לא , לא, לא, לא לוותר עליו. נקודה.
Basic Nude 46 - ורדרד טבעי שמתיישב היטב עם צבע השפתיים. אני חושבת שכל סדרת הניודים כל כך יפה שכדאי שיהיו כמה בתיק.



בקבוצת הסגולים/ורודים -P תוכלו למצוא את הליפסטיקים הבאים :





מימין לשמאל : Candy Pink , Marshmallow Pink , Very Purple



מימין לשמאל : Clean Purple , Berry Purple , Extreme Pink , Sheer Purple

Clean Purple 30 - סגול קר , לא בהיר מדי ולא כהה מדי , ואם עיניי רואות נכון הוא גם עם שימר כמעט בלתי נראה.
Berry Purple 32 - סגול בוהק עליז וקיצי. לא נאוני אבל בהחלט עם נוכחות של סוכריה על מקל . משגע!
Extrme Pink 33 - ורוד פוקסיה מעלף , מעין צבע של קרטיב פטל משגע . גוון מקסים לשפתיים מלאות ובשרניות.
Sheer Purple 34 - למרות שמו הוא דווקא ורדרד חם ומקסים. גוון יומיומי וכיפי.
Candy Pink 35 - האהוב עליי בסדרה הזו. גוון בטון אחד יותר בהיר מקודמו , יפהפה ומזמין.
Marshmallow Pink 36 - אני קוראת לו The chosen one כי הוא נורא קרץ לי והזמין אותי לגשת אליו. הוא באמת בצבע של מרשמלו בהיר וטבעי , לא זועק ולא צועק ופשוט מתבקש שיהיה אחד כזה לכל אחת.
Very Purple 37 - סגול שזיף עמוק , כמעט שחור אבל לא מאוד כהה. ראיתי אותו על בחורה אתיופית בביוטי סיטי והיא נראתה איתו מדהים! זה לא צבע יומיומי אבל יש לו קטע ויש כאלו שיתחברו אליו.



בקבוצת החומים - B תוכלו למצוא את הליפסטיקים הבאים :



מימין לשמאל : Peach Brown , Rum Raisin Brown , Gold Toffee Brown , Cappuccino Brown

Bohemian Brown 10
Peach Brown 11 - צבע מוקה יפהפה עם שימר מוזהב ומעניין.
Rum Raisin Brown 12- צבע חום אדמדם קרמי ועמוק. מאוד נוכח ומאוד מעניין.
Gold Toffee Brown 13- צבע מטריף [למרות היותו חום] , מעין גוון טופי/ברונזה . חום עם טאץ' מוזהב  מאוד מעניין ומתאים להשלמת מראה שזוף.
Cappuccino Brown 14 - חברו הכהה יותר של הטופי ממקודם עם שימר מוזהב.
Plum Brown 15


סדרת השפתונים של קרליין לא פחות מגאונית. היא מגדירה משפחות צבע שנוגעות לכל אחת ואחת מאיתנו ואני בטוחה שכל אחת תוכל למצוא לעצמה יותר מגוון אחד שידבר אליה. כל אחת מאיתנו היא טיפוס וכל צבע מאפיין אותנו כך או אחרת. אני לרוב סולידית אך מצאתי את עצמי מתנסה ונלהבת ואפילו מורחת גוונים שלא חשבתי שאי פעם אעיז למרוח. יתרה מזאת , מצאתי את עצמי מחליפה גוונים פעמיים ביום!

קרליין מראה לנו קולקציה עם תעוזה , עם חזון ובעיקר עם מייקאובר בקנה מידה בינלאומי. המוחות החושבים מאחורי המוצרים עמלו רבות כדי להתאים את הקולקציות לקהל הישראלי ואני אעז ואומר שקרליין יכולה לעמוד בגאווה ובחזה נפוח גם בין חברות בינלאומיות ברמתה .

קרליין לא עוד החברה שפוסחים על פני העמדה שלה , קרליין החדשה היא החברה שעוצרים בעמדה שלה . השינוי במותג מתחיל מבפנים וכנראה שהאנשים החשובים [ואולי החשובים באמת] שמאחורי הקלעים , אלו שעבדו קשה ובחרו עבורכן את הגוונים , המרקים והריחות  הם המראה [Mirror] של  החברה .

לא עוד גיבובי צבעים חיוורים ומזקינים , לא עוד אריזות כסופות חסרות חן , אלא בחירת גוונים מדוייקת , נעימה , מכוונת מטרה , טרנדית ומצד שני , כזו שנוגעת ומיועדת לטווח גילאים רחב. ראיתי נערות צעירות יוצאות עמוסות כל טוב בביוטי סיטי וליד נשים מבוגרות שנלהבות לא פחות מהן מכל מוצר ומוצר . ה"ברגים" הקטנים הם אלו שלפעמים משמנים היטב מערכת שלמה ושמחתי לראות שקרליין הפעילו את התותחים הכבדים והלכו על כל הקופה . פייר ? הצליח להם.

מיתוג מדהים , ברושורים מושקעים , פרסומות טלויזיה מלהיבות שובבות וחצופות [כמו זו שמיד תראו למטה] ולחילופין פרסומת שצועקת כל כולה "חו"ל"  [כמו זו שתבוא אחרי החצופה] , עומר אסף מאפר שנעים לראות אותו עובד - כל אלו הם חלק ממותג חדש שלא הכרתם קודם , תשכחו מקרליין ...... תכירו את Careline! :






Careline כבר אמרתי ?



אז לאיזה משפחת צבעים התחברתן ? איזה גוון [או יותר] הייתן בוחרות לעצמכן ? 





בברכת Happy Lips ,


35 תגובות:

  1. וואהו בהחלט הייתי רוחשת כמה צבעים
    אהבתי מאוד את ה Coral Nude
    וחלק מהורודים מיוחד מיוחד
    והתמונה משגעת של כל הצבעים ביחד
    החומים נראים מאוד מיוחדים ומעניינים לא חושבת שראיתי כאלו עד עכשיו
    נדמה לי שבעבר הייתי קונה די הרבה את הליפסיטיקים שלהם
    כיף לראות את החידוש ...אולי אתחדש נראה כמה יש לי מרשרשים בכיס ((:

    השבמחק
  2. לא חשבתי שאומר את זה אבל קרליין באמת השתנו לטובה. אם בעבר לא היתי טורחת לבדוק את המוצרים שלהם עכשיו אני חושבת שאני הולכת לקנות הכל :) תודה על הפוסט המצוין והתמונות יש לי רעיון לכמה שפתונים שאני צריכה. יש אותם בכל סופר פארם? איך הצלליות שלהם?

    דניאלה

    השבמחק
  3. בולשת,
    הפוסט - מקסים ומפורט, את רוצה להגיד לי שרכשת את כל הסידרה?
    יפה לך.
    פגשתי את השפתונים כמה פעמים בפארמים. מהתרשמות ראשונה וקצרה, עשיתי רק סוואטשים על היד אז ככה שלא ניסיתי על השפתיים, אז לא התרשמתי מהמריחה, אבל הם נראים, גם לפי ההסבר שלך - נעימים, מבריקים, אבל לא לאסטרים מדי, ואני מקווה שיותר עמידים מלאסטרים.
    בקשר לצבעים, בעיני, שום דבר חדש שאין ב"מאק". מניודים - נמאס לי, הניוד הכתמתם (CORAL NUDE ) כמו ה"רבלון" SMOKED PEACH שיש לי. זה שדומה ל"היביסקוס" - אז יש לי את ההיביסקוס. על מה ששמתי עין זה חום שזיף PLUM BROWN מס. 15 שנראה לי שלא עשית לו סוואטש. זה יקח לי קצת זמן עד שאתפתה לקנות.

    השבמחק
  4. אין לי שום דבר חיובי לומר על הקולקציה הזו ועל העיצוב שנראה מאוד צ'יפ לטעמי, לבן או לא...

    הדבר היחיד ממה שכתבת וכן הייתי רוצה להתייחס זה שה- Sari Red אכן גוון יפה, אולי היחיד היפה בכל הקולקציה לדעתי, אבל ממש אין מה להשוות בינו לבין ה- Hibiscus. לא שאחד יותר יפה מהשני, הם פשוט שונים למרות שנראה שדומים כי מאותה משפחה.

    השבמחק
  5. משהו ממש נהדר קורה בקרליין =)))
    קודם האניגמה הנהדרת שהזיזה הצידה את הקולוסל האהובה עליי.
    אח"כ הגיע לידיי ממש במקרה המייקאפ הסטיי-לונג שהתברר כהצלה בשביל העור שלי.

    ועכשיו השפתונים שנראים ממש נהדרים ומפתים. גם קמפיין הפרסומת לקולור קוד ממש, אבל ממש מעורר חשק לגשת לסטנד ולנסות ולקנות))))
    תודה על הפוסט המפורט שבעקבותיו אני בהחלט ארכוש כמה מהמתוקים האלו בזמן הקרוב))

    למרות שיש לי משהו שקצת צורב - המחירים של קרליין בלי ההנחות למינהן. הרי קרליין היא חברה "עממית" והמחירים הרגילים ממש לא כאלה.
    nastya smi.

    השבמחק
  6. אתי - בהחלט ממליצה לגשת לאחת העמדות שלהם ולהתנסות. לא לוותר על ה-Coral Nude ! הוא המנצח מבחינתי :)

    השבמחק
  7. לצערי אני מסכימה עם דנרה כשזה מגיע לקולקציה הזאת... אני ממש רוצה להתלהב ממנה כמוכן אבל לא מצליחה. אני חושבת שרוב הגוונים בקולקציה הם בכלל יעודיים לעונות כמו סתיו-חורף ואין כמעט גוונים שקורצים לי עכשיו בעונת הקיץ. לדעתי הם היו צריכים לצאת עם קולקציה ייעודית לקיץ ואח"כ להוסיף את הגוונים הכהים יותר בחורף, כי איך שזה נראה כרגע פשוט לא מפתה אותי מספיק. אני מצדיעה להם על האריזות קרטון היוקרתיות קצת יותר אבל ממש לא אוהבת את האריזות הלבנות. אני חושבת זה ימשוך לכלוך מהר וייראה גרוע אחרי זמן קצר.
    דבר נוסף - התמחור שלהם הזוי נקודה. אין דרך לתרץ את זה והם פשוט עושים מאיתנו צחוק עם מדיניות תמחורים כזאת. כן כן, תמיד יש הנחות אבל גם אחרי 40% הם יקרים מידי בתור חברה עממית מקומית (מוצלחת אולי, אבל עדיין עממית מקומית...).
    מצד שני - אני שמחה שכן יש מי שמתלהב מהמהפך שלהם כי החשיפה טובה ליצירתיות בסופו של דבר ואולי בהמשך הם יצאו עם מוצרים/גוונים שגם אני אתחבר אליהם.

    וסליחה על החפירה... :)

    השבמחק
  8. דניאלה - שמחה שאהבת. וכן , הם נמצאים בכל נקודות השיווק בפארמים השונים. על צלליות יהיה פוסט נפרד.

    השבמחק
  9. מיכל - השפתונים בהחלט נעימים , לא מבריקים מדי ולגבי עמידות , לא ראיתי שבבסיסם הם נחשבים לעמידים אבל הפיגמנט גבוה . צריך לקחת בחשבון ששפתון עם לחות הוא שפתון פחות עמיד . הרעיון הוא לקחת שפתון שנע בין מרקם עדין לבנוי - את יכולה ליצור שכבות ולעבוד איתו איך שאת רוצה [עדין או מודגש] .
    אני לא חושבת שהמחשבה הראשונית היתה להיות דומים למאק אלא להביא חידוש שלא היה בקרליין עד היום הן מבחינת מראה החברה , מראה האריזה והמרקמים. לא קם הצבע שהצליחו להמציא מחדש :)

    השבמחק
  10. danra - כרגיל אני ואת נסכים שלא להסכים :-D

    אני לא רואה שום דבר צ'יפ באריזה אלא דווקא אריזה נקייה , לבנה וקלאסית. מה יכול להיות צ'יפ ?
    אני חושבת שנקודת הראייה לא נכונה באיזה שהוא מקום כי המטרה היא לא לקחת את קרליין ולהשוות אותה לשאנל אלא לקחת את קרליין ולהשוות אותו לקרליין הישנה ואין ספק שיש פה עליית מדרגה משמעותית מהסיבות השונות שמניתי בפוסט. אני חושבת שצריך לראות את התמונה הכוללת ולדעתי העבודה לא רק שלא רעה , אלא מצויינת ביחס לחיוורון או לקונוטציה שהעלה המותג קרליין לפני שנתיים או שלוש.

    Sari Red הוא כמעט זהה להיביסקוס ולכן העזתי ואמרתי שהוא סוג של דיופ . בתמונה הוא לא יצא כמו במציאות אבל שווה לערוך השוואה ביניהם.

    השבמחק
  11. nastya - מסכימה איתך שהשינוי עושה חשק :) והאמת שלגבי המחירים אני חושבת שלא ראיתי אי פעם שלא היה מבצע כלשהו על חברות עממיות. הליפסטיק כרגע במחיר השקה של 59.90 ש"ח שזה לטעמי מחיר סביר וממש לא נוראי . הרי כל החברות למינהן [יוקרתיות ועממיות כאחד] מחליטות על מחיר X ובסופו של יום משלמים את המחיר פחות ההנחה של אותו היום אז אני חושבת שדווקא לא נכון להסתכל על המחירים "המומלצים לצרכן" .

    השבמחק
  12. אתמול רכשתי את p35 candy pink הגוון פשוט מהמם, האריזה מטריפה כל הכבוד להם על ההשקעה והתוצאה יצאה מוצלחת ושווה ביותר אני ממש מרוצה, הפוסט יצא מדהים

    השבמחק
  13. תראי, רואים שהם השתדלו וגם בשנה האחרונה הם שופכים כסף בפרסום ותוכן שיווקי (אולי אפילו קצת חסר פרופורציות).
    אממה, זה שמתאמצים לא הופך אותם לשווים. חוץ מזה שלא מעניין לטעמי להשוות לקרליין הישנה. החברה הזו צריכה לעמוד בסטנדרטים של מה שיש היום בשוק, לאו דווקא שאנל אלא בכלל, ולטעמי האריזה הזו פשוט נראית מיושנת וזולה, צ'יפ. לא משהו שאשמח לשלוף מהתיק.

    ניסיתי הרבה גוונים בקולקציה, גם את ה- Sari Red וכמו שכתבתי הוא גוון בהחלט יפה (היחיד בקולקציה אולי לדעתי). מעניין לעשות השוואה ביניהם ואז יהיה אפשר לראות את ההבדל.

    השבמחק
  14. IsraelMakeup - אני חושבת שאנחנו אולי כישראלים [LOL] נוטים לשפוט לחומרה את התעשייה המקומית שלנו . כמו שכתבתי לדנרה , אני מסתכלת על קרליין מנקודת מבט עכשווית ולא זו שלפני שלוש שנים . אין מה להשוות בכלל. כמו שגם כתבתי לך בפייסבוק , כשמותג לומד את עצמו מחדש זה כרוך בחבלי לידה . אני חושבת שקרליין רצתה לרצות קהל שלם של נשים בטווחי גיל רבים , קרליין הישנה והאפרורית נעלמה [ועל זה היו הרבה תלונות כל הזמן] ובמקום מופיעה קרליין חדשה ורעננה שדווקא כן מנסה להיות קשובה לקהל שלה ולבנות דיאלוג בינה לבין הלקוחות מחדש. זה לא קל וזה לוקח זמן . ברור לך ולי שאם האריזה היתה שחורה היו אומרים "שחור ומשעמם" וכשהיא לבנה אומרים "לבן מתלכלך" , אותו דבר הייתי אומרת גם על חברות יוקרתיות ברמה או שתיים מעליה כי אנחנו נורא רוצות להיות מרוצות ממה שאנחנו קונות.
    בשורה התחתונה העבודה שהשקיעה קרליין בנקודה הזמן העכשווית הזו היא ב-4 רמות יותר טובה ממה שהיתה בעבר ועל זה לא ניתן להתווכח . גם איא פשר לבוא ולערוך השוואות כי כל הזמן יצעקו שהיא חברה עממית. למה לא להנות ממה שיש ? :-P
    ולגבי המחירים , אני חושבת שמחיר של 59.90 ש"ח לליפסטיק הוא יותר מסביר . ותמיד תמיד יש מבצעים , מעולם לא ראיתי מצב שלא.

    וסליחה על הקדיחה אבל הייתי חייבת :)

    השבמחק
  15. danra - ברור , זכותך לחשוב כך. אני חושבת שההשתדלות חשובה ויש להם כברת דרך לעבור אבל ההתחלה לא רעה בכלל במיוחד בשבילך מותג מתחדש שכבר ספדו אותו.

    ואם את הולכת מתישהו לנסות שוב , נסי בשבילי את ה- Coral Nude [ואל תסתכלי על האריזה LOL ] , הוא באמת יפהפה בעיניי.

    ;)

    ותמשיכי שלא להסכים איתי , זה גורם לי לאהוב אותך יותר :-P

    השבמחק
  16. אנונימית - תהני מהשפתון החדש ותתחדשי! גוון מקסים. תודה על המחמאות על הפוסט , שמחה שנהנית.

    השבמחק
  17. נשמה, אני אוהבת אותך בלי קשר לכלום :-)

    ניסיתי את ה- Coral Nude והבעיה שלו בדומה לרוב השפתונים בסדרה זה שהוא לא אטום והפיגמנט לא מרשים (גם לא אהבתי את הגימור אבל נתעלם מזה). זו אחת הסיבות שהסדרה לא מעניינת אותי בנוסף לגוונים המשעממים שלא מחדשים כלום.

    בשורה התחתונה צריך גם חיבור למותג. מוצר אפילו מוצלח לא יגרום לי לרכוש אותו עם הוא יצא תחת מותג שאני לא יכולה להתחבר אליו.

    השבמחק
  18. danra - כנ"ל , זה היה בהומור כמובן.

    אני דווקא התחברתי לcoral nude מעצם היותו כזה לא אטום ויכול להיות שפה השוני בינינו כי אני מחפשת גוונים לא אטומים בחלק מהשפתונים שלי ולכן אני נהנית מאוד. גם את המרקם ה"באלמי" יותר אהבתי כי זה מה שאני מחפשת בשפתונים ולרוב הם נוטים לייבש את השפתיים שלי ולכן שמחתי מאוד שדווקא הפורמולה היתה [בעיניי] איכותית עד מאוד . את מכירה חברה שכן מחדשת בגוונים ? אי אפשר להמציא את הגלגל מחדש , אפילו מאק לא מסוגלים [ע"ע שפתון שחור שאלוהים יודע מה הם רצו שנעשה איתו] .

    החיבור למותג לדעתי הוא לפי הצרכים האישיים של כל אחת ומה שהיא מחפשת. מבחינתי זה מתאים כמו כפפה ליד ומבחינתך זה כמו היד של או ג'יי סימפסון והכפפה הקטנה LOL . לגיטימי .

    השבמחק
  19. אני רואה שאת ומרינה מתואמות :) אבל זה בסדר, אני מייחסת את זה לעובדה שמדובר על חידוש מרעיש שהגיע לשתיכן בו זמנית :)

    בכל מקרה, אכן משהו טוב עובר על קרליין, גם אני הרגשתי את זה ואני פחות מרגישה "זולה" כשאני מתקרבת לעמדה שלהם.

    אישית, אמנם לבן זה מרענן אבל זה לעולם לא יהיה הצבע שלי. אבל אין ספק שגם ייחוד זה משהו חשוב (ע"ע הפיטמה השלישית שהעלתה לתודעה [שלי לפחות] וניטי בפוסט בפלוס)

    ריח השפתון אכן נשמע מעניין, ג'ינג'ר את אומרת? אני אבדוק את זה באחד הדוכנים שלהם חחח
    מאוד אהבתי שיש את כל המגוון בפרסום. הדבר היחיד שחסר לי זה התייחסות מה מספר/שם השפתון המדובר בפרסומת. אולי כדאי להוציא עוד פרסום נוסף אותו הדבר, אותו עמוד מחולק עם השמות/מספרים שלהם.

    ה Extrme Pink 33 נראה מעלף ברמות! אני תוהה כמה הוא דומה ל Girl about town שלי. ואם הוא לא דומה, אכן הוא יחטף :) אני מקבלת מחמאות נון-סטופ לשפתון הזה. זה משהו! אז אם יש משהו שקרוב ולא קרוב אליו, אשמח להתחדש בו :P

    אין ספק שהמגוון כאן הוא עצום ואכן כל אחת יכולה למצוא את עצמה וסביר שבכמה סוגים / משפחות. זה באמת יתרון לעומת קולקציות שיוצאות לאחרונה בחברות שונות (ביניהם היוקרה) שהרבה פעמים התחושה שלי שזה מדבר לקהל מאוד מסוים (והרבה פעמים משעמם :/)

    מאחלת לקרליין (סליחה, Careline) המשך הצלחה. עם מיתוג ומוצרים כאלה בהחלט צפויה להם הצלחה!
    וכמובן כיף שיש עוד חברה עם ארנבון שאפשר לרכוש ולהראות ל"כל העולם" שלא, לא צריכים לעשות ניסויים בבע"ח בשביל להוציא מוצרים מוצלחים! כאלה שכיף להוציא מהתיק ולהגיד - שלי! ;)

    השבמחק
  20. Meital - האמת שאנחנו לא מתואמות. הפוסט הזה היה צריך כבר להתפרסם לולא המחלה שלי :) .

    אני שמחה לשמוע שגם את חושבת שמשהו טוב עובר על קרליין . אני אוהבת לבן ומבחינתי זה גיוון קצת מהשחור המשעמם הזה. מבחינתי זה יכול היה להיות גם צהוב אבל הלבן בהחלט עושה את העבודה.

    הריח מאוד נעים ומרענן , אני חשבתי בתחילה שזה ריח קליל של ציפורן אבל תיקנו אותי ואמרו לי שזה ג'ינג'ר וזה ממש אחלה. לא מעיק ולא חונק.

    לגבי המספרים והשמות. לקרליין יש ברושור מסודר עם סווטצ'ים של השפתונים ולידם מספר ושם. נסי לעבור ליד עמדה של קרליין ולקחת ברושור כזה.

    ה-Extreme pink משגע . גוון מיוחד עד מאוד. המגוון אכן עצום וגדול ואני חושבת שדווקא בגלל שהקולקציה מדברת למגוון רחב של נשים זה מקסים ולאו דווקא מיועדת להבדיל בין כאלו שיש בידן להשיג את המוצר וכאלה שאין .

    השבמחק
  21. קרליין באמת עלו רמה (או כמה רמות). הבעיה היא שסדרת השפתונים הזו לא מדברת אליי. אני אפילו לא יודעת למה, כי יש מגוון צבעים גדול. פשוט בכל פעם שאני ניגשת לדוכן ומסתכלת עליהם, אין שם גוון שצועק לי "קחי אותי!" וגם האריזות של השפתונים לא כל כך מדברות אליי. יתר המוצרים החדשים שלהם דווקא מעניינים אותי - הסמקים החדשים, הגלוס (פאנטום) והצלליות - ודווקא הם גורמים לי לרצות לקנות אותם, רגע שיזדמן לי להתרשם מהם בעמדה באחד הפארמים :)

    השבמחק
  22. קרליין עושים עבודת מיתוג מחדש לא רעה, מה שבהחלט עוזר להם לחדור לתודעה. נראה לי שאפילו יש סיכוי שאני אעצר ליד הדלפק שלהם בקרוב. שזה אולי הישג קטן לקרליין אבל צעד לא טריוויאלי בכלל מבחינתי :) לגבי השפתונים - הגוונים עצמם לא ממש מדברים אלי, אבל אני ממילא לא כל כך טיפוס של שפתונים, ויש שם כמה גוונים שנראים שימושיים בהחלט. משחמ לשמוע שהם איכותיים בעינייך! את האריזה הלבנה דווקא חיבבתי.

    השבמחק
  23. לא משנה אם אתן מתואמנות או לא, אחרי הכל , כל אחת מביאה את החוויה שלה.

    אני בטוחה שדנרה היתה שמחה אם היו מחליטים על צהוב במקום על לבן :P

    לגבי הג'ינג'ר בגדול לא מתה על התבלין הזה, אבל אחרי שטעמתי את הקפה של נספרסו בתוספת ג'ינג'יר שיניתי את דעתי לגמרי! ורק להריח את הארומה מממממממ
    אז יכול בהחלט לעבוד לי עם שפתונים :)

    מצוין שיש ברושור! הוא בהחלט יבדק!

    אני לגמרי איתך, עולם האיפור נועד להיות מגוון, בעיני זה כל הקטע, במיוחד עם השוני הפיזיולוגי. שפתון שיראה עלי בוהק, יראה עליך מעומעם (מהניסיון שלי זה להיפך, עלי הבוהקים מחמיאים אבל לא נראים זוהרים ממש), סמקים יכולים להיות מורגשים על אחת ולא מורגשים על אחרת בגלל גוון העור, וכמובן שיש הבדילם במבנה העין שעושים את ההבדל בשימוש בגוונים בוהקים יותר או פחות.
    בגלל שאנחנו כ"כ שונות, ובגלל שכולנו מחפשות משהו שיפה לנו ומחמיא לנו, המבחר הוא חובה! ונכון שקולקציה יכולה להיות אחידה ו"למכור" קונספט דומה ואח"כ שתצא אחת אחרת יותר מעניינת. אבל כיוון שקרליין התחדשו ובדי הרבה טוב מאוד שבחרו ישר לקלוע לקהל רחב יותר ולא לכוון לאוכלוסייה מאוד מסוימת (מזכיר לי את הביקורת שהיתה לי בעבר כלפי הלקים ה"משעממים" של אסי)

    השבמחק
  24. Irena - אני חושבת שבגלל שקרליין קפצו מה שנקרא מאפס למאה בבת אחת , פתאום זה נהיה קשה לעיכול שיש 24 שפתונים . הרי כשאנחנו נכנסות למאק למשל יש עשרות [אם לא מאות] סוגים של שפתונים , גלוסים וכו' אז במה זה שונה שחברה ישראלית הוציאה בבת אחת את כל הקולקציה ? :)
    הסמקים , הצלליות והגלוסים בהחלט מוצלחים -סקירה בקרוב.

    השבמחק
  25. זה לא שונה :)
    הבעיה פה היא שבמאק אני רוצה לקנות חצי חנות (ואז יוצאת בידיים ריקות כי אני לא מצליחה להחליט) ופה פשוט לא מתחשק לי לקנות אף אחד מהליפסטיקים, ולא ממש ברור לי למה, כי המגוון קיים.

    השבמחק
  26. Vanity - מסכימה איתך , הם עושים עבודה טובה והמטרה היא לחזור מחדש לתודעה וזה לא קל. קהל ישראלי הוא קהל קשה שפחות מחובר עם המותגים הישראליים העממיים [לא ברור לי למה]. אני עדיין טוענת שלגשת ולהתנסות זה נחמד גם אם בסופו של דבר זה לא מדבר אלינו מהפוסט או מהפרסומות , לפעמים יש הפתעות טובות.

    השבמחק
  27. Meital - מסכימה לגבי הניתוח שלך שהוא בהחלט נכון ולטעמי זו היתה המטרה . לקלוע כמה שיותר גבוה ולירות לכל הכיוונים. אני חושבת שזו קולקציית גישוש על מנת לראות מה הטעם הישראלי , מה נמכר יותר ומה פחות ובעיקר הניסיון להתחבר מחדש . הרבה שנים קרליין היתה "מוקצית" אצל הרבה מאוד נשים וכנראה שלבנות אמון כמו את רומא....לא בונים ביום אחד :-D
    הריח מצויין , הג'ינג'ר היסטרי ואני בהחלט חושבת שעל כל אחת הקולקציה הזו תראה אחרת בגלל אלף ואחד סיבות ומשתנים.

    ודנרה ? אני בטוחה שהיא לא היתה מתנגדת לצהוב :-P

    השבמחק
  28. Irena - אני טוענת שזו הסטיגמה שדבקה בה אבל זו דעתי בלבד :) .

    השבמחק
  29. אני בד"כ לא פוזלת לדוכן שלהם אבל יקירתי , עכשיו אפזול גם אפזול!

    השבמחק
  30. לי דווקא יש הסבר ללתופעת חוסר ההתחברות של הקהל הישראלי למותגים עממיים: בניגוד למותגים עממיים חו"ליים (ניקס, מילאני לדוגמה), העממיים המקומיים מתומחרים בצורה לא עממית כלל. נכון שהמבצעים עושים הבדל של ממש במחיר, אבל אפילו לאחר הנחה של חמישים אחוז אי אפשר להשוות את זה למחירי הקוסמטיקה העממית החו"לית. לי נראה שהמותגים המקומיים לא החליטו אם הם עממיים או לא והם מתמחרים את עצמם באופן שמעמיד אותם בתחרות דווקא עם מותגים לא עממיים, בעלי שם ומוניטין מוכחים. וזו נראית לי יותר כמו טעות שיווקית מאשר בעיה של קהל הצרכנים הישראלי.

    השבמחק
  31. וניטי - את צודקת בהחלט!
    אני חושבת שהם רוצים "להרים את הרמה" על ידי הרמת המחיר, אבל בסופו של דבר כמו שאני כתבתי איפשהו, אני בהחלט אבדוק את המוצרים! אבל אין מצב שאני משלמת 100 ש"ח על שפתון שלהם כשאני יודעת שבמחיר הזה (ועודף) אוכל לרכוש שפתון של מאק..
    לעומת זאת, ב 1+1 או 50% (עדיף :P) אני בהחלט מוכנה לשלם 50 ש"ח ולקבל מוצר עממי במחיר עממי כשאני יודעת שאני מקבלת מוצר שהוא בסה"כ טוב ואיכותי.

    השבמחק
  32. WOW!!! בולשת יקירתי! אין לך מושג מה עשית לי עכשיו עם הפוסט הזה. יש לי שני סופר פארמים ליד הבית, ואני קושרת עצמי לכיסא כדי לא לשבור את תקופת צינון כרטיס האשראי שלקחתי על עצמי לתקופה הקרובה. כי אם יש משהו מכול מוצרי האיפור והטיפוח שממש עושה לי את זה, זה... ש-פ-ת-ו-נ-י-ם!
    איזה פוסט יפה ומפרגן לקרליין שבאמת איבדה בשנים האחרונות משהו מהחן והחדשנות שליוותה אותה כיצאה לשוק. מליין השפתונים האלה נראה כי ממש הצליחה למכור את עצמה מחדש ואפילו להיות המקורית שבחברות הוותיקות בשוק.
    כל הכבוד.
    נהניתי מכל רגע :-)

    השבמחק
  33. שהפוסט הזה נהדר, מקיף, פרטני וממצה, שלא לדבר על הסווצ'ים הנהדרים אבל (תמיד יש אבל) איך יכול להיות שהכל דבש? מושלם, נפלא ונהדר?

    קרליין - אני כמוך התלהבתי והתרשמתי מהשינוי, החל בסטנדים הלבנים שמזמינים לעצור ולהתנסות וכלה בצבעיהם של השפתונים שאינם צריכים להמציא משהו חדש כי כבר ראינו הכל אלא לתאום את דרישותיהן של רוב הצרכניות. הסימון אף הוא הגיוני וקליט N לניוד וכולי. האריזה הלבנה לא נשאה חן בעיני. מודה, אני קונה שפתון גם תלוי אריזתו, שתהה לי תחושה נשית קוקטית כשאני מוציאה אותו מהתיק. איני חושבת שהיא זולה אך היא נראית פשוטה,גם את הצורה האסימטרית לא אהבתי, אבל מה שחשוב הוא הגוון וברגע שפתחנו את האריזה ומשחנו את השפתון, הלחות, המריחה והצבע מחפים על כך.
    אני בחרתי ב N-46. בד"כ השפתונים שלי הם בורוד על גווניו ובאפרסק. אהבתי את הגוון הניודי הזה שאינו "מוחק" את השפתיים.

    השבמחק
  34. אין ספק שמשהו טוב עובר על קרליין, בהשוואה ל"קרליין הישנה". זה מותג שאין לי ואף פעם לא היה לי אף מוצר שלהם ואף פעם גם לא היה לי חשק לבחון את המוצרים שלהם.
    לדעתי המיתוג מחדש התבקש כבר מזמן, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם. הסטנדים בהחלט נראים אטרקטיביים יותר והעיצוב של המוצרים נקי ויפה.
    אחרי שקראתי את הפוסט שלך ואת הסקירות של מרינה הלכתי לבחון מקרוב. להפתעתי מצאתי סטנד חצי ריק, שחוץ מהשפתונים החדשים וכמה מייק אפים אין בו כלום. (וזה לא היה במקרה בגלל החלפת קולקציות או משהו בסגנון, זה כבר כמה שבועות במצב הזה). אז קצת חבל שהחברה עושה באז ולא דואגת שהסטנד היפה שלה יהיה מלא בסחורה ומסודר.
    הצבעים של השפתונים יפים, אם הייתי צריכה לבחור הייתי הולכת על "קורל ניוד" או "מרשמלו פינק". אבל, אני נוטה לחשוב כרגע שלא אקנה אותם.
    עניין התמחור די מעצבן אותי, וזה כולל את קרליין וגם את שאר החברות "העממיות". השיטה של לנפח את המחיר ואז לעשות 1+1 או משהו בסגנון מאוד פופולרית בארץ וכנראה חושבים שזה מוכר. אני הייתי מעדיפה שהמוצר יהיה מתומחר במחיר סביר (30, 40, 50 ש"ח) ולקנות אותו ללא הנחה מאשר לקבל 60% מ-100 ש"ח. 60 ש"ח לשפתון של חברה עממית בעיניי מחיר לא ממש זול.

    השבמחק
  35. Appreciation to my father who told me about this website, this blog is in
    fact remarkable.

    Feel free to surf to my web-site grupa kreatywna

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן