יום חמישי, 7 ביולי 2011

Forgive me my father 'cause I have sinned - Vol.4


**התמונה נוספה לשם ההומור בלבד**


השבוע לא ירדתי כלום ולא עליתי כלום בשומרי משקל. הנה , אמרתי את זה ! זה הרגיש לי בערך כמו להוריד שערות בשעווה...כואב! אבל מילא , זה דירבן אותי רק יותר. התחלתי לחשוב אחורנית מה לעזאזל אכלתי בשבוע שחלף ומניתי לי כמה דברים שיכול להיות ...אהממ....שקצת השפיעו. בינתיים חזרתי לתלם ואני ילדה טובה וממושמעת ואני גם מרגישה עוד קצת נינוחה בתוך הג'ינס האהוב עליי  , אז למען אזכור את היום הזה שירדתי אפס , גורנישט , זילצ' , אני מונה פה את הדברים שאני לא יכולה בלעדיהם ואתן מוזמנות להגיב בסוף ולספר לי בלעדי איזה מאכל לא הייתן יכולות לחיות :

1. סוכריות גומי - עקב אכילס שלי. הן לא ממש מלאות באויר אתן יודעות ואני אף פעם לא יודעת איך להפסיק לאכול אותן. הלכתי לקנות ביום שישי בצהריים חלב מאיזה סופרמרקט שפתוח 24/7 ואז נחו אישוניי על קופסאות שקופות מסודרות יפה ובתוכם עולצים : נחשי גומי צבעוניי , נחשי גומי בטעם קולה , נחשי גומי מצופים סוכר חמוץ מתוק , גומי בצורת בננה ובצבע של נאון עם ציפוי סוכר , גומי בצורה של בקבוק קולה ובטעם...איך לא- קולה ועוד כהנה וכהנה פיתויים. 

אז אני הבולשת ואני מכורה לסוכריות גומי.....we love you haboleshet!

2. פיצה - זה לא נכון ולא הגיוני לבקש ממני להחזיק לילד את הפיצה. חבל. היא נרטבת מהרוק שנוזל ממני . כן , הילד אוהב פיצה ...שוט מי רייט נאו . אבא שלו מחזיק את הדבר האלוהי הזה , השמנוני עם המוצרלה והעגבניות והבצק שמתפצפץ בפה [בהצלחה לכל קוראי שומרי משקל אחרי התיאור הזה] ואני אמורה למצמץ קלות ולבלוע רוק . ואז הולכים למגלשות ואז עוצרים ללטף כלב ו...אני רעבה!!!! מה הייתי עושה בלי פיצה ? ובכלל , מה הילד היה אוכל ? תודה לאלוהי הפיצה ולאיטלקים שהאגן שלי התרחב בזכותם.

3. סושי - בטח כולם מרימים גבה כי סושי עשוי רק מאורז ודג וירק....אז זהו שלא. מישהו פה אכל פעם סושי מגולגל בפירורי פנקו ומטוגן בשמן עמוק ?  גודלו האימתני נתן לו את השם פוטומאקי [סושי XL למי שלא אוכל] ואני קוראת לו היאקוזה [המאפיה היפנית] וכי למה ? כי הוא מתמקם לו אי שם בעכוזה [מתחרז לי] . אחרי 8 חתיכות כאלה יש לכם ייסורי מצפון מפה ועד אשקלונה ומיותר לציין שאי אפשר לתמחר את זה בנקודות כי בערך כל הרול הוא כמו כל תקציב הנקודות שלי ביום. 
יאקוזה או עכוזה ? אני בוחרת באחוריים מצומקים ברשותכן.

4. עוגת קרמשניט - להרים פיות מהרצפה ולהפסיק לצקצק בלשון. יש לי חולשה לזה . מהעוגה הזו פירור אחד הוא בערך כל סך הנקודות שלי ליום אבל מה אפשר לעשות כשהיא יושבת מולי , קורצת , מפלרטטת בקיצור עשתה לי עיניים. למי שלא מודע לדבר האלוהי הזה מדובר על הרבה קרם , עם הרבה קרם ודפי בצק עלים באמצע. אני כבר הצהרתי אצלי בבית שמי שנוגע לי בעוגה הזו דינו מוות ולכן אולי מהפחד שלי ליפול לכפית המתקתקה היא לא נכנסת יותר הביתה . פיתויים OUT ירקות [בלעכס] IN .

5. בורקס - עליו כבר דובר רבות בפוסט הקודם. מבחינתי בורקס זה מאכל שנוצר בשבילי [אבל הגנטיקה לא מסכימה איתי] . אם יעירו אותי בשלוש לפנות בוקר וישאלו אותי "מה תרצי לאכול?" אני אגיד בורקס ורצוי עם ביצה קשה ומלפפון בצד. 
אם יש על זה שמן והרבה ואם זה חם ולוהט זה בשבילי. ברור שאני מוותרת עליו גם עכשיו כי אין ברירה אבל אם מישהו מתכוון להמציא בורקס 0% שומן ודל קלוריות , דברו איתי. אני אהיה הלקוחה הראשונה.

6. לו הייתי תימניה : מלוואח - Need I say More ? 
השנה : אי שם בשנות ה-90 , האירוע: ערב כיתה  , המקום : נרגילה [ז"ל] . עוד הטעם בפה של רסק העגבניות שלהם ודבש התמרים מתגלגל אצלי בפה. אח.....נוסטלגיה. היום מוכרים מלאווח אבל בטח שלא כזה וכשאני רואה בצק אני מאבדת את הצפון. מוכרת את נשמתי לשטן  ליום אחד רק בשביל לחזור לשנות ה-90 ולאכול מלאווח בנרגילה בערב כיתה :) .

7. החבר הכי טוב והכי מנחם : שוקולד. אין לי מה להרחיב עליו. אני והשחרחר הזה Best Buddies . לצערי נאלצנו להפריד כוחות כי פחדתי שמישהו ב"עלית" יבנה בריכה בבית על חשבוני. ועכשיו שאני חושבת על זה - כנראה שיש סיבה שמצויירת על השוקולד פרה . זה רמז עבה . איך לא ראיתי את זה קודם ? LOL .

אני מאמינה שלכל אחת מאיתנו נקודות תורפה שונות בין אם בחיים האישיים והריגשיים ובין אם באוכל ואורח חיים  . תחשבו מדי פעם האם מה שאני אוכלת הוא פיתוי או פינוק ? לרוב תמצאו שמדובר על פיתויים . אני חוזרת על המנטרה שלי שאומרת "לאכול במידה" אבל אם זה מרגיש כמו "לישון עם האויב" אז למה לטרוח ? קטונתי מלומר איך להתמודד עם פיתויים , הטיפ היחיד שלי הוא "אם זה מגעגע כמו ברווז וצהוב כמו ברווז - זה ברווז " .

אז מה המאכל שאתן לא יכולות בלעדיו  ? על מה לא תוותרו לעולם ? ומה נקודת התורפה שלכן באוכל ?

שלכם ,








**הפוסט נכתב בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד**

23 תגובות:

  1. אוף. כתבתי תגובה וזה לא פירסם :(
    בכל מקרה - שחזור כמעט מדויק:
    אני לא תמיד מגיבה פה, אבל כשזה מגיע לאוכל אני חייבת.
    כל הנ"ל הם לגמרי החולשה שלי - חוץ מ-4 (כי אין לי מושג מה זה) ו-7 (כי אני יותר טיפוס של מלוחים). רק להוסיף לזה פרינגלס ומקדונלד'ס או החלופות היקרות יותר כמו מוזס וזו רשימת החטאים שלי.
    למזלי בנתיים זה לא נותן את אותותיו, אבל אני בהחלט חייבת לשפר את הרגלי האכילה שלי.

    השבמחק
  2. סוכריות גומי!!! אנחנו קבוצה מאד מיוחדת של אנשים שעברו את גיל 10 ועדיין מכורים להם. קיץ בילדותי היה ללכת כל יום למכולת ולקנות נחשי גומי ב-20 אגורות (איפה הימים היפים ההם...). היום הסוג האהוב עליי - ליקוריץ אדום!

    השבמחק
  3. תראי,
    למזלי, יש לי משמעת עצמית מ-א-ו-ד מאוד מאודדדדד גבוהה. אבל הדברים שאני כמהה לאכול ומרשה לעצמי לעיתים רחוקות הם כדלקמן:
    1. המבורגר וצ'יפס/טבעות בצל של מוזס או מיטבול. אני צריכה לנסות מתישהו את הוולפנייטס וההמבורגסה..
    2. פיצה. רצוי עם רוטב אלפרדו.
    3. גומייייי!!!!!!! אחותי הקטנה מכורה ברמות קשות באמת.. גם אם אני אקנה קילו גומי היא לא תפסיק לאכול עד שיגמר. אני קצת פחות מכורה, אבל מאודדד מאוד אוהבת.
    4. גרנולה, עוגות בחושות, עוגיות שאני מכינה. משתדלת לא לגעת אבל בד"כ מרשה לעצמי פרוסה אחרי שיצא מהתנור [וזה כלכך, כלכך טעים. מוות].
    5. עוגות גבינה אפויות. טוב, זה נת"ב רציני אבל אני רגישה ללקטוז ככה שאני נמנעת גם מהסיבה הזאת.

    באופן עקרוני - כל דבר משמין מאוד יכול לפתות. מה שעוזר לי זה העובדה שאני באמת ובתמים אוהבת ירקות.

    אויש איזו תגובה מדכאת! בא לי המבורגררר!!!!

    השבמחק
  4. וואי וואי... איזו רשימה...
    גם לי יש חולשה **מאוד** גדולה לסוכריות גומי :-) וגם ל-m&m. חוץ מזה אני לא מסוגלת לעמוד בפני סושי, פופקורן (כזה של בתי קולנוע), טבעות בצל, בייגלה ופיצה.
    גם אני התחלתי דיאטה עכשיו, אבל אני מנסה לשלב בכל זאת... כוס בייגלה כארוחת ביניים, רול סושי כארוחת צהריים... קשה קשה... ובאופן כללי משתדלת לא להכניס "אויבים" הביתה.

    השבמחק
  5. Irena - אין דבר יותר מעצבן מלכתוב תגובה ואז היא נעלמת! פרינגלס טבעי זה דבר כ"כ טעים....[מלח מים מלח מים LOL ] ואני מסכימה איתך שמוזס זו בחירה מעולה להמבורגר . כיף לך שזה לא נותן את אותותיו ומאחלת לך שגם לא יתן :)

    השבמחק
  6. IsraelMakeup- מי אמר שסוכריות גומי מיועדות לבני 10 ?! אני עוד דקה בת 30 ונהנית מהם מאוד :)
    סוכריות ליקריץ פחות אהובות עליי ואם כבר ליקריץ אז בהחלט האדום.

    השבמחק
  7. גם אני לרוב לא מגיבה
    אז גם אצלי סושי ופיצה תופסים מקום של כבוד
    וגם סוכריות הגומי למרות שאני מצליחה לקנות אותן לעיתים רחוקות מאוד
    אבל איך אפשר בלי גלידה - כנראה החטא הנפוץ ביותר אצלי, כמעט ולא עובר שבוע בלי גלידה
    ויש גם המבורגר אבל לעיתים רחוקות הרבה יותר
    על מלאווח ובורקסים דוקא הצלחתי לוותר איכשהו כבר דיי מזמן ולא מתגעגעת יותר מידי

    השבמחק
  8. אנונימית - כל הכבוד על המשמעת העצמית , אני חושבת שזה חלק גדול מאורח חיים נכון. כיף לך שאת חובבת ירקות , אני אוכלת אותם כי חייבים קצת ירק לגוף ולא רק פחמימות. ובכלל כל הפוסט הזה נראה לי ידרדר כמה אנשים לפאסט פוד LOL .

    השבמחק
  9. רחלי - איך שכחתי את M&M ?! אוי ווי , זה הדבר האהוב עליי. במיוחד הפרימיום שמוכרים בניו יורק .
    דווקא פופקורן של קולנוע לשמחתי זה דבר שאני לא אוהבת אבל כן , כנראה שהגישה היא לא להכניס אויבים הביתה . לא יכולה להגיד שאני מהמצטיינים אבל אני משתדלת. אני כן חושבת שלמנוע מעצמך את כל הדברים שאתה אוהב זה רע ולכן אם משלבים במידה זה אחלה. בהצלחה!

    השבמחק
  10. Einat - ברוכה הבאה :)
    גלידה זה באמת אחד החטאים הגדולים , במיוחד אם היא משמנת ושווה במיוחד . דווקא עם סושי לשמחתי כן יש אופציה לשחק כי סושי הוא מאכל די מזין ומשביע [אותי לפחות] . כיף לך שאת פחות מחבבת בורקס ומלוואח . זה יתרון .

    השבמחק
  11. WOW, כל מה שציינת אני אוהבת. בייחוד קרמשניט, היא העוגה מס. 1 שאני אוהבת, אחריה באה עוגת תפוחים חמה, אח"כ עוגת גבינה,ואח"כ נמצאות כל העוגות שבעולם. אני תמיד צוחקת כשמגישים לי עוגה ושואלים: "טעימה?" אני אומרת שעדיין לא פגשתי עוגה לא טעימה! ובכלל אני אוהבת הכל (חוץ מבשר - אני צמחונית), אבל, שוב בין פיתוי לפינוק, אני משתדלת להתרחק מהפיתויים, ולמשל ביום שישי אחה"צ בעלי ואני מתפנקים עם כמה פרוסות עוגה.

    השבמחק
  12. לא, סוכריות גומי לא עושות לי את זה... אני המוזרה? :)

    אבל... אני לחם-הוליקית. סאקרית לפחמימות. מכל הסוגים - הבריאים יותר ופחות. והכי גרוע - בורקס. לא כזה ממאפיה (אלא אם היא משובחת במיוחד), אלא מאלה שאמא שלי מכינה בשבת בבוקר. מאלה שסבתא שלי מטביעה בשמן לפני האפייה וממלאת בתרד ובגבינה. מאלו שממולאים בפטריות וכבדי עוף בערב שישי. מאלה שהוגשו באולמות של שנות התשעים המוקדמות.
    אבל לך אני לא צריכה להסביר. :)
    בא לי בורקס!

    השבמחק
  13. מיכל חחחחח השבוע הכנתי קרמשניט לבת שלי ליום ההולדת....אני לא נוגעת בעוגה הזאת אבל בבית מתים אליה....

    אני יכולה ליחיות על סושי...רק סושי

    השבמחק
  14. לחם...פסטות....בורקס.... זאת החולשה שלי, מתוק קצת פחות אבל אני אף פעם לא אסרב לשוקולד.
    דרך אגב מאז שלפני כמה שנים הייתי בשומרי משקל וקלטתי שבבורקס אחד יש כמעט את כל הנקודות היומיות שלי, אני כמעט ולא אוכלת בורקס.
    :-)

    השבמחק
  15. 1. כל הרעיון בדיאטה עם מסגרת זה ללמוד להתגבר על ההתמכרות לאוכל וגם אם "חוטאים" אז במידה לא?

    2. אני מכורה לשוקולד - אז הוא לא מבקר אצלי בבית לעכיתים קרובות. מחסלת חבילה שלמה בלי יסורי מצפון, כמה שיותר משובח עדיף אך גם שוקוד פרה הישן הטוב יצלח.

    3. צ'יפס - יכולה לאכול לארוחת בוקר - כמה מזל שאין צ'יפס ממוכן זמין בבית אוכלת אחת ל...ומשתדלת לחלוק את המנה. גם פוטטו צ'יפס יתקבל בשמחה.

    4. מטוגנים - סיגרים, פסטלים, קובה - בעיקר מטגן בשמן עמוק מומלוח- סופגניה לא עושה לי את זה.

    וכמובן אחרון חביב - פופקורן נוטף שמן זול וטובע במלח - בקולנוע - 1500 קלוריות של תענוג.

    כמה זמן לא אכלתי - אולי שנה!

    מזלי שאני לא מכורה למתורק כי עוגות ופלים ועוגיות יותר זמינים ביום יום מאשר מלוחים...

    השבמחק
  16. טוב, אני רואה שאני ואת סוג של באותו מקום השבוע :) מקווה שבשקילה הבאה שלי (מעט עוד שבועיים) יהיה יותר טוב אצל שתינו!

    סוכריות גומי.. כן, כן, גם אני אוהבת כאלה! בגדול אני אף פעם לא רוכשת כאלה, אבל (!) נראה אותי רוכשת יוגורט קפוא בלעדיהם!!! אני מתנחמת בעובדה שאני כמעט תמיד לא שמה שוקולדים ביוגורט שלי וגם שהוא עצמו דיאטתי, אז כמה רע כבר יעשו 10 דובונים חמודים? GO GUMMY BEARS!!
    תמיד שואלים אותי "מה, את בת 4?" כשאני מבקשת אותם ואני עונה "כן!!"

    פיצה.. כן כן פיצה. גם אחרי שעבדתי כשליחה של פיצה (דומינוס כמובן) לא הצלחתי להוציא אפילו במעט את האהבה שלי למוצר צריכה הבסיסי הזה!
    למזלי, אריק לא אוכל פיצה, או לא מבקש פיצה, ולכן אין כאן פיצה וגם אין סיבה שתכנס.. אני חושבת שעבר יותר מחודש אם לא חודשיים מאז שאכלתי פיצה שווה. מממ יש מצב שפעם אחרונה היתה בפסח!! (כשר, אגב.. והיה דווקא נחמד מאוד מבצק תפו"א) אבל זה בעיקר בגלל שאני יודעת שאין מצב בעולם שאפשר להסתפק במשולש אחד (7 נק' בשבילך..) אם לא אכלתי 3 לא נהנתי וחבל.. בטח חבל שזה 21 נק' - בנקודה אחת יותר ממה שאני אמורה לאכול ביום.. ולא, זה לא משביע עד כדי כך..
    אז כשאני אוכלת פיצה, אני אוכלת פיצה אמיתית, של דומינוס, עם התוספות שאני אוהבת, עם הפפרוני, עם החזה אווז, עם הדאבל צי'ז של ה"הוואי ספיישל" ועם בצק עבה כמובן.
    אבל זה לא קורה הרבה, אחת לכמה חודשים, אז מותר, לא?

    לגבי סושי, אני מאוד אוהבת, אבל (!) אני חושבת שמה שאני אוכלת לא כזה משמין וגם אני חושבת שזה פתרון אידיאלי של אוכל ליציאה לא משמין.
    לא כל הפוטומאקי מטוגנים!! אני מזמינה מהספיישלים בג'אפניקה רול אחד (פעם הייתי צריכה 2 בשביל לשבוע) וכמנת פתיחה אני תמיד מזמינה מרק מיסו. ככה עם מרק ורול אני חושבת שאין כמעט משהו אחר (חוץ מסלט אולי) שאני יכולה להזמין בחוץ שיהיו בו כ"כ מעט קלוריות, כן, גם עם הספייסי מיונז והטריאקי מעל..

    קרמשניט דווקא פחות חביב עלי, עוגות גבינה לעומת זאת אני מאוד אוהבת! למזלי, הן לא מרובות כ"כ בקלוריות (כי אני לא מדברת על עוגות קרות ממסקרפונה.. ;)) אבל גם עוגות זה לא הקטע שלי, תני לי בייגלה ואשמח הרבה יותר. רק שבייגלה.. אהם, אהם, המון קלוריות!!

    בורקס, כן, דיברנו על זה.. שווה אגב לבדוק מה מצב הקלוריות בבורקסים לייט ללא שומן טרנס שנמכרים בסופר.. אכלתי כמה כאלה, אבל האגן שלי יכול להעיד שהן עדיין שם.. ואגב, מה עם סמבוסק? גם זה אני מאוד אוהבת! רק שאני חושבת שהוא אפילו יותר דיאטתי מבורקס! אז אולי עדיף?

    איזה ערב כיתה? לא הייתי הולכת לאירועים האלה. :P
    היתה לי תקופה שמנה במיוחד בחיים שהייתי חוגגת על מלאווחים, אבל לא מלאווחים כמו שאת מתארת! מלאווחים קצת אחרים! הנה אתאר לך את אופן ההכנה (אולי תוכלי להרזות קצת מהריר ;))
    לוקחים מלאווח, שמים מעליו רסק עגבניות, לוקחים פורוסת של נקניק מגלגלים אותם ושמים אותם בצדדים ("הגדר" אני אקרא לזה) במרכז (התחום) שופכים 2 ביצי עין ומעל שמים גבינה צהובה. כל זה הולך לתנור.. והתענוג, או התענוג!!!
    היו עוד ורסיות למאכל האהוב הזה. באותה תקופה עם אותו בן זוג עליתי קצת במשקל, את יודעת, לא מהדברים המשמעותיים, כאילו 17 ק"ג.. של עוגות ועוגיות שאפינו בעצמנו, פסטות ברטבי שמנת, ניוקי הום-מייד, המלאווח המתואר ועוד ועוד.

    הפרה יכולה להשאר אצלך יחד עם הבריכה :P שוקולד, בטח שלא מריר לא נכנס אליו הביתה ובטח שלא לראש, אהם, סליחה, לבטן.. המיגרנה מהשוקולד המריר פשוט לא שווה את הטעם..

    משהו נוסף ש"שכחת" לפחות מהרשימה האישית שלי - פסטות.. הו פסטות!

    הרשי לי להסכים ולא להסכים איתך, גם אם זה לא צהוב, וגם אם זה לא מגעגע זה יכול להיות ברווז! הרי לך אריק! :P
    אבל נכון, הרבה פעמים זה פשוט פיתוי מיותר. בגלל זה אני נמנעת מהם בגדול אלא אם כן הגדרתי שזה הולך להיות הפינוק שלי השבוע. וחשוב שיהיה אחד כזה ולא 7 כאלה כמובן..
    אף אחד לא ישמין באמת מארוחה אחת כבדה אם כל שאר הארוחות שלו בנויות בצורה נכונה, ואם הוא הקפיד להוריד מעט ביום לפני ויום אחרי.

    איזה תענוג של פוסט! ואיזה רעב!!! מיד ניגשת להוציא מהמקרר את הסלט שלי ולהוסיף מעל גבינה בולגרית 5% וקצת אלף איים לייט. את יודעת מה, יאללה, נתחרע, נוציא גם מלפפון שלם וניתן לאריק.

    השבמחק
  17. Sarit - גם אני לחם-הוליקית ואני מתה על פחמימות ובצקים מכל הסוגים והמינים. ואחרי תיאור הבורקס הזה [שאני חושבת שאזכור כל חיי] רציתי לשאול אם אפשר לאמץ את אמא וסבתא שלך ? :) חייבת שפיות בורקס פרטיות. סבתא שלי ז"ל היתה מכינה בורקסים מדהימים אבל לצערי מאז שהיא נפטרה אין אף אחד שמסוגל לשחזר את הטעמים הללו.

    השבמחק
  18. מרינה- קרמשניט היא עוגה אלוהית . נקודה .
    ואני גיליתי את הסושי מאוד מאוחר בחיי ומאז אני חושבת שזה נהיה פייבוריט מאוד חיובי בתזונה שלי .

    השבמחק
  19. רוקמת חלומות - כן, בבורקס אחד חבויות ארוחות שלמות בשומרי משקל LOL . זה עצוב כמה שזה משמין ועם זאת אין מישהו שיכול למאכל הזה.
    שוקולד הוא לא משהו שניתן לסרב לו ועם זאת אני חושבת שאני אוכלת הרבה פחות מבעבר.

    השבמחק
  20. Efrat - זה נכון ולא נכון. זה נכון לאכול במידה , אבל לא הייתי קוראת לזה המתכרות לאוכל. לפחות לא לגביי . מידה זה עניין מאוד ...אמממ...מופשט [בעיקר לאנשים מאוד שמנים] - אני בגישה שאם אתה לא יכול לעמוד בפיתוי , פשוט לא להכניס אותו הביתה.

    "טוב" שהזכרת לי שאני מכורה גם לפסטלים וסיגרים :-D

    השבמחק
  21. Meital - אף פעם לא חשבתי על יוגורט קפוא עם דובוני גומי. נייס!

    גם אני לא מסתפקת במשולש פיצה אחד וזה די מבאס ולכן מעדיפה להמנע כרגע מפיצה עד יעבור זעם. דווקא דומינוס היא אחת הפיצות הפחות אהובות עליי.

    לגבי הסושי , אז אכן דיברתי על הג'פאנקו האגדי שהוא מטוגן וגדול ומשמין אבל בהחלט לא כל הפוטומאקי מטוגנים. מרקים אני פחות מחבבת ובטח עוד פחות בקיץ ולכן אני מעדיפה לקחת 2 רולים קטנים ולשבוע מאשר רול ותוספת.

    אני מעדיפה קרמשניט , עוגות גבינה , בייגלה ובורקס. סמבוסק לא .

    אני מסכימה מאוד שאם מתנהלים נכון אף אחד עוד לא עלה הרבה מאוד במשקל ממשהו שהוא חד פעמי . הרעיון הוא להפוך את זה לחד פעמי באמת.

    מאחלת לשתינו שקילה מוצלחת יותר בפעם הבאה :)

    השבמחק
  22. את חייבת לנסות את הדובונים עם היוגורט!
    למרות שעכשיו אני לא יודעת איך אוכל להמשיך לאכול מהיוגורט כשהתותים אזלו מהעונה.. קשה קשה!

    אני חושבת שאם את אומרת לעצמך שפעם בחודש מותר לחגוג עם פסטה ועוד פעם בחודש עם פיצה לא יראה שינוי על המשקל. אבל כמובן שצריך להקפיד שאר הזמן...

    אפשר לקחת רול קטן ורול רגיל זה כמו רול וחצי :)
    אפשרות אחרת.. לקחת איתך את אריק.. הוא מאוד אוהב סושי, ומאוד אוהב שאני לא מסיימת מהצלחת...
    (מה שכן, עבורו, סושי היא לא תחלופה לאוכל, זה כמו בשבילך קוביית שוקולד..)

    השבמחק
  23. וכמובן בהצלחה לשתינו :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן