יום שלישי, 5 ביולי 2011

Hauled your breath! - June Shopping

החודש היו לי כמה קניות קטנות שחשבתי ששוה לחלוק . הפעם היו אלו "ריגושים זולים" כמו שנוהגת לומר הבקבוקית ואני שמחה שכך כי יש לא מעט הנאה בלקנות דברים טובים ולא ולהוציא עליהם הון. מעבר לזה אם אתן מהממהרות , עברו לסוף הפוסט , יש Giveaway ממש צנוע בסוף שהוא התחלה של עוד המון הפתעות קרבות בבלוג לכבוד הקיץ . 



Must  Have !


באחד הסיבובים שלי בפארם נתקלו עיניי במבצע על כל האביזרים של רבלון . מכיון שכבר רכשתי שתי מברשות איפור של רבלון בעבר , יותר משמחתי לגלות את מברשת הסומק שלהם. מדובר על מברשת קטנה יחסית [קצת כמו Travel Size] אבל מאוד רכה ונוצתית למגע ופשוט נעימה על הפנים . מדובר על מברשת סומק מאוד איכותית שמפזרת את החומר בצורה מעולה ביותר . העיצוב שלה מקסים ובכלל אהבתי מאוד וממליצה. מחירה של המברשת היה לפני הנחה 89.90 ש"ח ואחרי 40% הנחה עלתה 53 ש"ח . 

טבעי ויוקרתי במחיר שפוי 



רכישה נוספת של החודש שעבר היתה ליפסטיק של אסתי לאודר מסדרת ה- Crystal שהיא אחת הסדרות המצויינות ביותר של אסתי לאודר. הגוון הנרכש הוא הגוון אחד המדוברים ברשת אם לא המדובר ביותר , הלא הוא Crystal Baby , מדובר על גוון ורוד שקפקף וטבעי מאוד על השפתיים. אחד הגוונים היותר יפים ומעניינים שיצא לי לרכוש לאחרונה . מי מכן שמחפשת גוון טבעי יומיומי , זה ה-גוון. לא לפספס. בארץ הליפסטיקים הללו נמכרים בסביבות ה-140 ש"ח לפני מבצעים אם אינני טועה. אני רכשתי בסטרוברי במחיר שפוי של 78 ש"ח אחרי הנחת נאמנות. הגוון הזה לא קל להשגה והוא אחד הנמכרים ביותר בסטרוברי ולכן אם ממש רוצים אותו , כדאי לעקוב אחר הגוונים שמשתנים שם במהירות האור. החיסרון היחיד בליפסטיק הזה כמו בכל מוצרי השפתיים של אסתי לאודר הוא הריח שבעיניי הוא לא להיט [וזה בלשון המעטה] .

Love your hair 



את הסרום לשיער מבית SABON רכשתי די מזמן ואז עברנו דירה והכל היה בלאגן ולאחרונה נזכרתי בו והחלטתי להשתמש בו והוא נפלא. בקניה האחרונה שלי ב-SABON קניתי אותו בנקודות אבל אני חושבת שהמחיר שלו הוא סביב ה-60 ש"ח אם אני לא טועה. הריח שלו כמו של כל סדרת השיער של סבון הוא ניחוח יסמין נהדר והשיער הופך חי ומלא ברק . מספיקות 1-2 טיפות לשימוש והשיער נראה נפלא. מוצר ממש טוב במחיר מצוין .

המפתיעה



לאחרונה היה באזז מטורף סביב הקולקציה הקיצית של לוריאל. אני באופן אישי פחות מתחברת למוצרים של לוריאל אבל הצלליות הללו עניינו אותי במיוחד והחלטתי לראות על מה כל המהומה. אני חייבת להודות שלקח לי המון זמן לבחור צללית כי יש לי שפע של ירוקות וכחולות וגם כי רק בבית גיליתי שמדובר על צללית דחוסה ולא אבקה כמו שחשבתי. החלטתי ללכת על בטוח ולקחת את הצללית הלבנה המבריקה Time Resist white שתתאים לי כמעט לכל דבר . באריזה הצללית לא נראית כ"כ לבנה אבל על היד היא מבריקה וצחה כשלג והפיגמנט שלה פשוט מעולה . זממתי גם על הורודה בסדרה אבל אני חושבת שלעת עתה אני אשב בשקט. הצללית נמכרה במבצע של 35 ש"ח כפי שאפשר לראות ואני מאוד מרוצה מהבחירה. LIKE!

המומלצים לאמבטיה 



בדרך כלל אני לא ממליצה על סבונים מהפארם לאמבטיה אבל נתקלתי בשני ניחוחות של פלמוליב ולקחתי את שניהם הביתה ואני פשוט מתמוגגת יום יום מהריח המעולה. הניחוח שהכי שבה אותי היה חלב ופריחת דובדנים. אח....איזה ריח! בפעם השניה כשבאתי לרכוש את ניחוח החלב ודבש [משגע אף הוא] הקופאית בסופר פארם אמרה לי בחיוך שהיא דווקא ממליצה לי לקחת את הדובדבן כי הוא פשוט משגע ושמחתי שאני לא היחידה שחושבת כך. מעבר לעובדה שמדובר על סבון בכמות ענקית , הריח שלו נדבק לגוף באופן יוצא דופן וגם למחרת המקלחת אני מריחה אותו עליי. הוא מגיע עם משאבה נוחה ותענוג להשתמש בו.

שני הניחוחות מומלצים עד מאוד וסתם התחשק לי שגם לכן יהיה כיף באמבטיה. גם הסבון עלה לי במבצע 18 ש"ח לבקבוק ענקי של 750 מ"ל .

ואלו שאיחרו להגיע ...



לפני יותר מחודש עשיתי הזמנה בסטרוברי . הזמנתי מהם סומק קרם בסטיק של אסתי לאודר ומברשת אייליינר של שיסיידו. המוצרים היו במחיר מיוחד לאור העובדה שהיו ללא קופסא ואז מחירם ירד משמעותית. שני המוצרים יחד עלו לי 80 ש"ח ועד שראיתי את הקופסא הזו אצלי עבר יותר מחודש. זו הפעם הראשונה שהרגשתי שהאויר יוצא לי מהמפרשים.

הסומק של אסתי לאודר מאוד נחמד , לא יותר מזה. אני הזמנתי בגוון Pink וחשבתי שהוא יהיה ורדרד כשמו [לא מצאתי סווטצ'ים ברשת] אבל הסתבר שהוא מתקבל מעין ורוד כתמתם מאוד יפה וטבעי. הסומק הזה כמו שאמרתי קודם הוא סומק בסטיק שבנגיעה בעור הופך לפודרה . אני הנחתי אותו ישירות על העור ללא מברשת והוא היה נראה מצוין ולמעט איזה טשטושון לא הייתי צריכה להעזר במברשת . בהחלט נחמד למחיר שבו קניתי אותו [40 ש"ח] והוא מתאים מאוד לנשיאה בתיק כך שיש לו יתרון גדול.



המברשת של שיסיידו לאייליינר פשוט מצויינת. מדובר על מברשת קטנה , קשיחה מעט שעושה עבודה טובה מאוד בעבור 40 השקלים ששולם עבורה. ממליצה בחום רב!

המדליקים! 



המוצרים שהכי הלהיבו אותי החודש היו דווקא הסמקים של ביוטיקר ולכן בעודי בחנות רכשתי לי 3 סמקי טרה קוטה וסומק מוזייקה אחד . על סמקי הטרה קוטה דובר המון בבלוגים השונים אבל איכשהו לא יצא לי להגיע בזמן לביוטיקר או ששכחתי בעודי שם. בפעם הזו שביקרתי שם , החלטתי לא לפספס ולדגום אותם . מיד התאהבתי בשלושתם ! הגוונים של שלושת הסמקים הללו [סמקים מינרליים] פשוט יפהפיים והפיגמנט מעולה . יש לקחת בחשבון שהם מבריקים מאוד ולכן למי שבעוונותיה נקבוביות פעורות אני ממליצה  להשתמש בפריימר לפני המייקאפ כדי לקבל מראה אחיד וחלק. 



כפי שאמרתי הגוונים כולם יפהפיים אבל זה שדיבר אליי במיוחד היה סומק מס' 2 , מעין אפרסק-קורל משגע עם ורידים מוזהבים . הוא נותן מראה קיצי משגע והוא בולט במיוחד לאור העובדה שהקיץ צבע האפרסק-כתום-קורל הוא צבע שולט .

סמקים מספר 1 ו-3 מיוחדים מאוד אף הם . מספר 1 הוא מעין חום מעורב עם נימים וכתמים ורודים -סגולים , יפהפה במיוחד ומספר 3 הוא ורוד בייבי עם נימים מוזהבים. שלושתם ללא יוצא מן הכלל מטריפים וצריך לעבוד איתם בטפיחות קלות כיון שהם מאוד מבריקים ובולטים כאמור. 

בשל מחירם המגוחך , רכשתי את שלושתם ואני מאוד מרוצה . יש שיגידו שהם מזכירים את הסמקים המינרליים של M.A.C ויש בזה משהו אבל ספק אם האיכויות הן אותן איכויות. מה שכן , הסומק של ביוטיקר לא נופל ממוצרים אחרים. ראיתי ביקורות רבות על עניין האריזה [קרטון ופלסטיק] של ביוטיקר ואני חושבת שאם אתה משלם מחיר זעום למוצר טוב , אין סיבה לצפות לקולקציות כמו של מאק ואני חושבת שהאריזה מופתית יחסית לחלופות אחרות. 

מחיר הסומק המינרלי : 8.90 ש"ח . 



סומק נוסף שרכשתי היה סומק מוזייקה בגווני ורוד . הסומק הזה מעולה! הוא מתקבל טבעי מאוד על העור אם יודעים לעבוד איתו וצירוף הגוונים השונים שלו על המברשת יוצר מראה בריא ויפה. הסומק הזה הוא סומק מאט ללא הברקות ואני ממש אוהבת אותו! ממליצה בחום.

מחיר המוזייקה : 14.90 ש"ח .



מוצר נוסף שרכשתי בשנית בביוטיקר היה נרתיק איפור שקוף. הנרתיק הזה כ"כ טוב שהייתי חייבת אחד נוסף לאוסף . יש לי לא מעט נרתיקים בבית של כל מיני חברות  ממותגות אבל הבעיה העיקרית שלי היא שאני תמיד מפשפשת שעות בנרתיקים הללו כדי למצוא מוצר שאני צריכה וזה די מעצבן. הפתרון : נרתיק שקוף! הנרתיק הזה יכול להכיל ה-מ-ו-ן ! הוא מתרחב והוא פשוט מעולה שאין לי מילים חוץ מ...לכו לקנות! מדובר על נרתיק בעלות של 3.20 ש"ח . תראו כמה ליפסטיקים נכנסים בתוכו , זה מדהים בעיניי [זה גם מדהים שנתתי לכן הצצה לחלק מאוסף הליפסטיקים/ליפגלוסים שלי] .



משהו נוסף שניסיתי החודש היתה מברשת הסומק החדשה של ביוטיקר שנשלחה אליי להתנסות . מדובר על מברשת 125 , מברשת חדשה באוסף המברשות  השחורות של ביוטיקר . מדובר על מברשתת סינטתית מצויינת וטובה , רכה אבל לא מאוד ואני השתמשתי בה להצללות והיא עבדה מעולה. המברשת הזו מצויינת לסומק ולא יוצרת כתמי צבע מיותרים אלא ממש מאחדת את הצבע בעור ומטמיעה אותו. העלות שלה היא 9.90 ש"ח ולמי שלא רוצה להוציא הון על מברשות - לכו על זה! 
בעבר סקרתי פה את מברשות מספר 13 ו-14 ועודני משתמשת בהן והן מצויינות בדיוק כמו מברשות יוקרתיות שברשותי.

כמי שבעברי "סנוביזם" למוצרים , אני חייבת להוריד את הכובע בפני ביוטיקר ולומר שאני מאוד אוהבת להכנס לחנויות שלהם. ביוטיקר בהחלט מעלה את הרף  וניכר שיש שינוי מבורך בחברה והקשבה לרצון הלקוחות. שירות הלקוחות שלהם לבבי ונעים והסניפים תמיד מסודרים ונעימים. ואם בסניפים עסקינן , תושבות הצפון בודאי ישמחו לדעת שנפתח סניף גם לצפוניות - במרכז הקניות "ביג בקרית אתא . לדברי החברה מדובר על אחד הסניפים היפים והמפוארים שלהם וכל מה שנותר זה רק להגיע לשם. והרי לכן הצצה קטנה איך זה נראה בפנים :




בנוסף , ביוטיקר החליטה להעניק לאחת מקוראות הבלוג שלי מתנה צנועה - את אחד מסמקי הטרה-קוטה שלה . כל מה שעליכן לעשות הוא להגיב לפוסט בלבד [תגובות אנונימיות לא יחשבו] . זמן לתגובות יחל מהיום 5.7.11 ועד ליום 7.7.11 בחצות . לאחר מכן אודיע על שם הזוכה .

תהנו !

שלכם ,


56 תגובות:

  1. מחכה תמיד לפוסטים שלך בקוצר רוח! יש לי את הסומק הקורלי של ביוטי-קייר והוא אכן מקסים, עשית לי חשק לסומק החום (אני בתקופה של סמקים חומים לאחרונה, מה שלא בהכרח מסתדר עם אווירת הקיץ)

    הסרום של סבון גם מסקרן, יש לי את השמפו והמרכך של הסדרה האורגנית (הסרום לא היה במלאי במשך תקופה ארוכה), השמפו נפלא, את המרכך אני אוהבת פחות אבל הסרום נשמע מבטיח.

    השבמחק
  2. תתחדשי על הכל! קצר ולעניין (יחסית כן?!)
    - מברשות של רבלון אני מאוד אוהבת ולדעתי הן היחידות ששווה לרכוש בארץ שהן לא מאק. מספקות תמורה מלאה למחיר.
    - סדרת קריסטל של אסתי לאודר מוצלחת ביותר. בניגוד אלייך אני דווקא כן אוהבת את הריח.
    - אני עדיין לא סיימתי מלהתלהב מצלליות לוריאל.
    - ביוטיקייר עוברים לאט לאט מהפך והכי חשוב מקשיבים לקהל שלהן. גם אני אהבתי את התיק השקוף. מתאים מאוד להרבה דברים.

    השבמחק
  3. לובה - איזה כיף לי! תודה :) הסומק החום משגע וגם הורדרד . ולמרות הנטייה הקיצית לקורליים אני אוהבת להשתמש בכל צבע שבא לי כך שאם בא לך חום , לכי על זה! הסרום של סבון ממש טוב , לא ידעתי שהוא היה חסר במלאי . שווה לנסות אותו בחנות לטעמי כדי שתראי אם הוא מתאים לך . אני מאוהבת בו . ואגב , אם כבר בסדרה הזו עסקינן אז אני ממליצה מאוד גם על המסכה המעולה שלהם.

    השבמחק
  4. תתחדשי על הכל בובה!
    אני ממש מבואסת עכשיו שלא הזמנתי את המברשת של שיסיידו כשהייתה הזדמנות, אני כבר כל כך סקפטית כנראה שויתרתי למרות המחיר המצחיק. נו טוב, אם תהיה עוד הזדמנות אקנה.
    בנוגע למברשות של ביוטי קר, אני חייבת לציין שלא ברורות לי התשבוחות שקיבלו בתקופה האחרונה בכל מקום. ניסיתי את שלושת המברשות לפנים החדשות והן פשוט גרועות. משירות שיער וצבע, ממש לא נעימות לפנים ולא שוות שקל לדעתי.

    השבמחק
  5. marina - תודה. השתדלתי שיהיה קצר ולעניין.המברשות של רבלון מצויינות , מסכימה איתך . לקח לי זמן לגלות אותן אבל אני גם חושבת ששווה לחכות למבצעים ולא לקנות אותן מחיר מלא .
    הריח של אסתי לאודר נוראי עבורי כי אני מאוד מאוד מאוד רגישה [מאוד כבר אמרתי?] , יש לי גלוס שלה שאני פשוט לא מסוגלת למרוח כי הריח שלו הרבה יותר חזק מהשפתון. זו סדרה מדהימה ואני בהחלט חושקת בעוד כמה גוונים.

    הצלליות של לוריאל משגעות. מסכימה איתך . אבל כבר יש לי אובר דוז קל של צלליות אז מספיק לי לעת עתה .

    ביוטיקר מדהימים במהפך שהם עוברים, זה כיף לראות את זה קורה. מפרגנת להם.

    השבמחק
  6. danra - תודה. אל תתבאסי על המברשת של שיסיידו , היא טובה ובטח יהיו עליה עוד מבצעים כהרגלם בקודש של אנשי סטרוברי.לגבי המברשות של ביוטיקר אני ממש אבל ממש לא מסכימה איתך. המברשות הללו מדהימות בעיניי ואני מאוד נהנית מהשימוש המתמיד בהן. בדיוק אתמול החלטתי לנסות את מברשת 13 למייקאפ וממש הופתעתי לטובה מהמריחה המדהימה שלה והעבודה עם המייקאפ. אצלי אין נשירה ואני חושבת שהם דווקא מאוד רכות כך שזה קצת מפתיע מה שאת אומרת. איזה מברשות רכשת ?

    השבמחק
  7. מברשות 12-13-14.
    באמת שלא שוות כלום.

    השבמחק
  8. הפעם נסכים שלא להסכים ;)

    השבמחק
  9. אין כמו התחדשויות במחירי מציאה! :)
    לוריאל - אני ממליצה לך כן ללכת ולרכוש גם את הורודה וגם את הסגולה, לפני שהן ייעלמו מהמדפים ו/או יתייקר המחיר. יש לי את שתיהן והן ממש מקסימות (הורודה אצלי בשימוש יום יומי כמעט).
    מברשות ביוטי קייר - אני גם מתפלאת על התגובה של דנרה. אמנם הן לא משתוות למברשות מאק או סיגמה, אבל הן לגמרי בסדר בזכות עצמן, בייחוד תמורת המחיר. המברשות משיער טבעי לדעתי יותר מוצלחות מאלה הסינטטיות שלהם, יכול להיות שדנרה נפלה על הסינטטיות ולכן היא לא אהבה אותן. יש לי את כל הסמקים שקנית והם אכן נהדרים, את תהני מהם :)
    ואני לא מאמינה שלא קניתי כלום בסוף במבצע UNBOXED של סטרוברי!!! רגע של חסכנות שנפל עלי בזמן הלא נכון.....

    השבמחק
  10. Israelmakeup - אלו ההתחדשויות הכי כיפיות :) הורודה של לוריאל באמת נראית לי מתאימה ליום יום והסגולה יפהפיה אבל אני ממש ממש בעומס של מוצרים שאין לי מקום לדחוף סיכה.

    לגבי ביוטיקר , אני כמובן לא מתווכחת עם דנרה , יכול להיות שלשימוש שלה הם לא מספיקות ולא טובות דיין וזה בסדר ולגיטימי. לשימוש שלי הן מעולות ואני מאוד מרוצה . אני אוהבת את הסינטתיות בלבד. הסמקים נהדרים אף הם.

    איך לא קנית כלום במבצע Unboxed ?! צריך לפעמים להכות על הברזל בעודו חם ;)

    השבמחק
  11. חייבת להודות שהשמפו של סבון נרכש שלשום בעיקבות ההמלצה שלך עליו בכמה וכמה מקרים...
    חשבתי לקנות גם את המסיכה אבל עכשיו אני חושבת שהסרום יותר מתאים, במיוחד לימים שאני מרגישה שהשיער יבש מידי (משהו שלא קורה אחרי שימוש עם השמפו שלהם שמשאיר את השיער עם לחות ולא מייבש אותו).

    לגבי ביוטיקייר - אין לי סניף ליד הבית ככה שאני פחות מכירה את המוצרים שלהם, אולם חייבת להודות שגם לי יש "סנוביזם" למוצרים זולים כאלו ובאיפור אני מעדיפה תמיד להשקיע במוצרים אחרים.

    השבמחק
  12. מורן - אני ממש שמחה שאת אוהבת את המוצרים , אני מתה עליהם! המסכה מצויינת והסרום מצוין - הכל עניין של מה מתאים לשיער שלך.

    אני למדתי להשאיר את הסנוביזם בצד ואם יש מוצר טוב שלא יורד באיכותו מחברות ממותגות אז למה לא ?

    השבמחק
  13. צודקת, אולי בפעם הבאה אני אנסה:-)

    השבמחק
  14. קניות נאות אחת אחת אני מוכרחה לציין!!! על המברשות של רבלון קראתי דעות סותרות ומנוגדות ועל כן נמנעתי מלקנותן.

    השפתון של אסתי לאודר יפה טבעי אבל עם ט'אץ. אין פלא שהוא כה פופולרי, בראשיתו של יום שבו אני בדרכי לעבודה גם אני מעדיפה צבעים טיבעיים. את ה"מטריפים" אני משאירה ליציאות ולשעות הפנאי. לי כלל לא מפריע ה"ריח"
    מחיר מעולה - 1/2. הולכת להתרשם

    פלמוליב סגול הוא סבון הגוף המועדף עלי, יש לי דז'ה וו לפוסט אחרשלך שבו אמרתי שאת לא אוהבת פלמוליב, אני טועה?

    אהבתי את הסומק בשל היותו אפרסקי ולא ורוד, המחיר מצחיק! נחות השימוש והנשיאה בתיק אטרקטיבית מאוד איך לא ראיתי אותו?

    אני איתך, ביוטיקייר מהווה תמורה מאוד נאה למחיר. אמנם האריזה פשוטה ואין סניף בכל פינה אבל...הסניף מטופח, השירות עדיף וכיף לצאת עם שקית הפתעות במחיר שכזה

    ת ת ח ד ש י!

    השבמחק
  15. Fun Fun Fun!
    תודה על ההגרלה החביבה.

    השבמחק
  16. הי,
    שמחה בשבילך על הקניות.
    אני מאוד אוהבת את "ביוטיקר", אבל לפעמים אני חוששת להתאכזב ממוצר, וגם כאן, למרות שזול, אני חושבת פעמיים לפני שאני קונה משהו, לפני שבועיים הייתי שם, עשיתי קנייה די גדולה, ודווקא בדקתי את 3 הסמקים המינרליים, משום מה השארתי אותם שם. עכשיו עשית לי חשק גדול לקנות אותם, אני בדרך......
    קניתי גם צללית תפזורת (אבק כוכבים) בגוון 2 והיא מדהימה ועמידה. וקניתי גם את המייק-אפ סטיק, אני מאוד מרוצה, אם כי הריח מאוד לא נעים (מן מנטה מעצבן כזה)

    השבמחק
  17. Efrat - תודה רבה ! המברשות של רבלון מאוד מאוד איכותיות. גם אני קראתי דעות מנוגדות אבל ה-40% הכריעו את הכף. הבעיה עם המברשות הללו שאי אפשר להרגיש אותן ואני לא נוהגת לפתוח מוצרים בחנות כדי למשש אותם.

    הליפסטיק של אסתי לאודר נפלא ליום יום . גם אני לא נוהגת ביום יום למרוח ליפסטיק זועק אבל אולי אני אתחיל להעז קצת. בכל זאת- קיץ!

    פלמוליב הוא בהחלט סבון שאני לא אוהבת ואת לא טועה . אני לא אוהבת את הסבונים השקופים שלהם אבל אלו היו ריחות נורא מיוחדים שחרגתי מהרגלי . אני אוהבת סבוני "חלב" עשירים והם ממש ככה. שאפו על הזכרון!

    לגבי הסומק סטיק אני מבטיחה בפעם הבאה לעדכן על מבצעים שווים בסטרוברי :) הוא באמת היה שווה את המחיר.

    ולגבי ביוטיקר-אמרת הכל .

    השבמחק
  18. Sarah - שמחה שאהבת :) ובכיף. יהיו עוד המון הפתעות בקרוב.

    השבמחק
  19. שני בראונשטיין6 ביולי 2011 בשעה 9:17

    דברים מדהימים תתחדשי :)

    השבמחק
  20. אחלה מוצר!!!
    הסמקי טרה קוטה האלה מתאימים להבהרות בעצם הלחי. אהבתי אותם יותר משימר של אסתי לאודדר ומהיי בים של בנפיט.
    אשמח לקבל את הקורלי !!! כי בזמנו קניתי רק את הורוד והשמנת....

    השבמחק
  21. מיכל ב - תודה :) לי יש חוק בחנויות כגון ביוטיקר : אני קונה רק דברים שיודעת שיהיו שמישים לי בצורה כזו או אחרת. לא תראי אותי קונה מייקאפ או קונסילר שם אבל כן ניסיתי את הסמקים והם הורסים.
    אני אוהבת לקנות כל מיני פיצ'יפקעס כמו הנרתיק השקוף שהוא פשוט מצוין , גומיות , פצירות , מספריים , מברשות איפור [בחלקן] .

    השבמחק
  22. שני -תודה רבה .

    Lin - שמחה שאהבת . מוצר נפחא באמת. לכל מוצר יש את היתרונות והחסרונות שלו ורמת השימוש היא אחרת. כולם יפהפיים לטעמי.

    השבמחק
  23. הי! מה הגודל של הנרתיק מביוטי קר?

    השבמחק
  24. יש לי כמה מברשות של רבלון, אבל מהסדרה הישנה יותר עם הידית האדומה המטאלית, של לפני כמה שנים. מברשת הסומק מהסדרה הזו היא האהובה עליי.. אני לא יודעת אם לנסות את החדשות שיצאו להם - יש הרבה הבדל בניהן ? אם יצא לך לנסות את הישנות, שאת מברשת הפודרה שלהם פחות אהבתי כי היא לא הכי רכה.

    השבמחק
  25. תתחדשי על הכל בובה. איזה כיף זה קניות והכל נראה מקסים.
    מאוד אוהבת את המברשות של רבלון. שוות את המחיר שלהן. ראיתי את מברשת הסומק הזו בקיט מברשות קטן מקסים, ושוב בא לי עליו... :)

    השבמחק
  26. קניה מעולה :) בתור סטודנטית שעברה מעבודה במשרה מלאה וריווחית ללימודים, אין כמו מוצרים טובים במחירים שפויים!

    תתחדשי :)

    השבמחק
  27. תתחדשי!!!
    הסמקים של ביוטי קר מעולים, ואם לא היו לי סמקים חדשים של פופה, הייתי קונה את סמקי הטרה-קוטה (אבל תמיד כיף לזכות באחד) :)

    השבמחק
  28. רותי - אין לי סרגל בנמצא אבל זה בערך 20 ס"מ לרוחב ו-15 לאורך. הוא ממש מעולה ומכיל ה-כ-ל.

    השבמחק
  29. Andra - לא ניסיתי את המברשות הקודמות של רבלון אבל מברשת הסומק הזו רכה מאין כמותה . היא מדהימה בעיניי :)

    השבמחק
  30. אתחיל מ- תתחדשי!
    ואומר עוד משהו, שלא קשור כי אני חייבת :P
    אני זוכרת במפגשים של שומרי משקל המדריכה היתה שואלת אותנו איך אנחנו מפנקות את עצמנו שלא עם אוכל. אז לי, לך ולעוד כמה בנות כאן (חס וחלילה לא הרבה, הרי זאת לא תופעה רחבה! :D) יכולות למצוא עוד כמה דברים מפנקים שלא נכנסים לבטן ;) ואני אומרת - גם טוב!

    המברשת נראית מעניינת ביותר! כרגע יש לי אחת וזה מספיק לי (?!) אבל תמיד טוב לדעת על עוד חלופה.

    אני לא מתחברת לשפתונים המתוקים האלה, אז סוג של "הרווחתן" כי אני לא מתחרעת על המלאי הגם ככה בעייתי חחח

    בדיוק היום חשבתי על לרכוש עוד חומר טיפולי לשיער. מה השימוש של הסרום הזה? כלומר, מה הוא מבטיח ומתי את משתמשת בו?

    ואי ואי כמה באז סביב הצלליות של לוריאל! דווקא הלבנה נראית לי הכי פחות שימושית... לעומת ורוד שנשמע לי הכי שימושי..

    הסבון נראה שווה! אבל אני לא משתמשת בפלמוליב.. חוץ מזה, שקשה לי לוותר על הנקה 7 שלי ;)

    המברשת של שסיידו נראית אליפות! אני תמיד אוהבת שיש לי עוד מברשת אייליינר.. שיהיה את יודעת.. לעת צרה, לעת מלחמה, אין לדעת..

    אני יודעת שאני במיעוט, אבל סמקים הם לא הקטע שלי. כן הייתי רוצה למצוא אחד מעניין (כמו הקורליסטה) אבל בסופו של יום זה לא משהו שאני מחפשת בשוטף.
    מה שכן, הסמקים המינרליים נראים נורא יפה :) שזה גם יתרון שלהם אני משערת.. שעושה חשק להשתמש במשהו שנראה ככה.

    אהבתי את הנרתיק! אני בדיוק מחפשת פתרונות אחסון לאחרונה. אולי הגיע הזמן לבקר בביוטיקר...

    מה את אומרת - אם הטרה קוטה יגיע לידי אני אשנה את דעתי? מעניין ;)

    השבמחק
  31. Leen - מבינה לליבך הסטודנטיאלי. זה ממש מבאס לפעמים אבל מזל שיש אתרים או חנויות כאלה שאפשר למצוא בהם מציאות. אני חושבת שהכל עניין של טיימינג.

    השבמחק
  32. אירנה - מי יודע ? אולי תזכי באחד :)

    השבמחק
  33. קורין- תודה מותק. המברשות של רבלון באמת מפתיעות לטובה. איזה קיט ראית ? [המממ....] המברשת הספציפית הזו של הסומק מעלפת.

    השבמחק
  34. Meital - תודה יקירתי! ולגבי שומרי משקל , מזל שכל הפינוקים האלה לא נכנסים לבטן כי אחרת באמת הייתי צריכה לקנות את המרים ישבנים מסטרוברי -LOL

    מברשות יש לי אינסוף כי אני אוהבת לנסות. ואם המחיר שפוי מה טוב.

    הליפסטיקים האלה מצויינים אבל הם גם עניין של טעם כמובן.

    באופן עקרוני כתוב להשתמש עם הסרום על קצוות השיער אבל אני משתמשת בו על כל השיער. אני שמה כשאני מרגישה קצת יובש בשיער והוא ישר מרכך אותו והריח שלו מדהים ונשאר המון זמן. הוא גם נותן קצת חיות וברק אבל צריך להשתמש איתו נכון כי הוא בכל זאת סרום. ממש טיפה מספיקה לכל השיער.

    הבאזז סביב הצלליות של לוריאל הפעם מוצדק. הן באמצ מאוד פיגמנטיות ועמידות נורא. כמי שחובבת מעושנים הלבן מתיישב לי בול להארה בזוית הפנימית של העין.

    הסבון מאוד שווה . הריח הורס. ו...תמיד חוזרים בסוף לנקה 7 :)

    המברשת של שיסיידו באה בול בזמן. חכי אולי היא תחזור למבצע שוב . אני גם אוהבת שיש לי כמה [Obviously]


    אני מכורה לסמקים אז אני לא האדם הנכון לומר לך אבל הם באמת נורא יפים גם באריזה וגם על הפנים [מינונים מינונים מיננים] .אולי אם הסומק יגיע לידייך יש סיכוי שדעתך תשתנה.

    הנרתיק הוא אחד המצויינים שיש לי. קפצי לביוטיקר כבר! ;)

    השבמחק
  35. הנושא של הסרום יבדק, השיער שלי יבש ברמות המסכן..

    השבמחק
  36. Meital - מציעה לך פשוט להכנס לחנות של SABON ולנסות אותו. זה הכי קל והכי זמין.

    השבמחק
  37. עשית לי ממש חשק לסמקים ;]
    מה כבר יכול להיות ב9 ש''ח ?
    מקסימום לפח
    והמברשת גם נראית מצויינת בתמורה למחיר

    השבמחק
  38. הסניף נראה כמו סניף ירושלים!
    רק שסניף ירושלים קיים במשך 3-5 שנים לדעתי.
    (כיום אני מסיימת י"ב ועוד בכתה ט' אני וחברה שלי התלהבנו מהרשת)

    השבמחק
  39. איך זה תמיד אחרי קריאת פוסט שלך היד שלי נשלחת לארנק לבדוק אם יש לי קצת כסף לבזבז היום אחרי העבודה?? כייף לקרוא אותך! לגבי ביוטיקייר אין לי בכלל באזור שלי והייתי פעם אחת ויחידה בסניף בנתניה והיה ממש נחמד למרות שהייתי בלחץ של זמן ולא יכולתי לדגום מכל מה שרציתי...
    הסמקים המינרליים נראים נהדר! אני אשמח לזכות :-)

    השבמחק
  40. Lilach - לא ביקרתי בסניף ירושלים אבל כנראה שיש סיבה למה הוא קיים :) ברכות על סיום י"ב .

    השבמחק
  41. יש לך בלוג מדהים
    גם אני מכורה לביוטיקר ובהחלט שווה להיכנס
    רבלון אחרי קריאה בבלוג שלך אני בהחלט הולכת לרכוש את המברשות שתכלס גם אסטטית הן ניראות מעולה ובכלל ההמלצות שלך מגניבות לגמריי
    בהצלחה בהמשך

    השבמחק
  42. Ditza - אני מקווה שאני לא מדרדרת את הקוראות שלי לתהומות כלכליות :-D אני שמחה שאת נהנית , כיף לי לשמוע. לביוטיקר אין הרבה סניפים ,דבר שהוא קצת חבל אבל אולי יזדמן בידייך לזכות. :)

    השבמחק
  43. אור - כדי לא להפסיד גם את 9 השקלים הללו אני תמיד תמיד ממליצה לגשת ולבדוק את המוצר מקרוב.
    המברשת בהחלט היתה במחיר מעולה [ועוד שיסיידו!].

    השבמחק
  44. נעמה - תודה רבה , שמחה שאת אוהבת. תמיד כיף לקבל פידבקים חיוביים :) . אני משתדלת להמליץ על דברים שאני אוהבת במיוחד , לא תמיד הם קולעים לטעם של כולם אבל זה כיף להמליץ ולהתנסות. מברשות רבלון מדהימות!

    השבמחק
  45. וואוו כמה קניות את עושה..

    מזל שאת קונה אחרת מה היינו קוראות??

    השבמחק
  46. לאה- LOL :-) אני חייבת לספק חומרי קריאה , אין ברירה ;)

    השבמחק
  47. תודה על הסקירה, הסמקים של ביוטי קייר נראים מקסימים וגם המברשת סומק של רבלון נראית מעניינת :)

    תתחדשי על הכל!

    השבמחק
  48. Merav - שמחה שנהנית. כל הדברים שציינת באמת מצויינים . תודה רבה !

    השבמחק
  49. איךךךךךךךךךך פיספסתי את המברשת של שיסיידו???
    :(
    אחלה פוסט להוציא את העיניים:)
    ליטל
    LITALMAR@WALLA.CO.IL

    השבמחק
  50. ליטל - לא נורא. אני בטוחה שסטרוברי יעשו איזשהו מבצע שווה שוב. מדי פעם יש להם מבצעי Unboxed .

    שמחה שהוצאתי לך את העיניים :-P

    השבמחק
  51. אני אוהבתתתתת מאוד את הפוסטים שלך!
    הכתיבה מאוד מהנה ונמוצרים עושים חשק לבזבז...
    בתור מכורה לסמקים אשמח להוסיף את הסומק של ביוטי קר לאוסף שלי!
    בהצלחה לכולן...

    השבמחק
  52. לימור - תודה רבה! זה מחמם את ליבי מאוד :)

    השבמחק
  53. וואו, אני חייבת להגיע לביוטי-קייר, אבל אין אף סניף שלהם שממש נוח לי להגיע אליו :/
    אני מאוד אוהבת את הקונספט מאחורי החנויות שלהם וגם מאחורי החנויות של וואו, ולשתי החברות יש כמה מוצרים שאני מאוד אוהבת, וממש לא איכפת לי להתפשר על השם או על האריזה. במחיר המגוחך שזה עולה לי, רק נותן לי לשמוח שזה מוצר מצוין שלא כואב לי בכיס.
    אני חושבת שהחנויות של ביוטי קייר יותר מקצועיות מהחנויות של וואו. המוצרים מסודרים בצורה טובה יותר, והעובדה שלכל מוצר מוצמד הסבר עוזרת המון [בעיקר בקיר המברשות שלהם].

    ממש בא לי על הסמקים, ולא יזיקו לי עוד כמה מברשות. והתיק איפור? לגמרי נכנס לרשימה.

    השבמחק
  54. קודם כל תתחדשי על כל הגודיס!
    אני חייבת למצוא את המברשות של רבלון, במיוחד אני צריכה מברשת לסומק. נראה לי מחביאים אותם בפארמים..
    הסרום של SABON הוא על בסיס סיליקון?
    אני כל הזמן מסתכלת על הצלליות האלו של לוריאל ובא לי לנסות אחת, הבעיה היא שאף גוון לא עושה לי את זה. הכי נראית לי הסגולה, אבל היא לא תהיה לי פרקטית בכלל.
    לא אהבתי את הסמקים של ביוטיקר בגלל השימר, נוצצות מידי לטעמי.
    השבוע ניסיתי לקנות כמה שטויות בסניף בקניון הגדול בפ"ת, אבל כנראה בגלל החופש בבתי ספר היה כל כך מפוצץ שהיה תור לכל אורך החנות. ובין הדברים שבסוף לא קניתי היה התיק השקוף כמו שלך, אני חייבת לפחות 2 כאלה, ממש שימושי.

    השבמחק
  55. אלטר אגו - מסכימה איתך , לפעמים יותר נחמד להוציא מעט על מוצר ולשמוח או להתאכזב מאשר להוציא על מוצר ממותג הון ולהרגיש שהוא קניה לא מוצלחת.

    שמחה שהארכתי לך את רשימת ה-wish list :)

    השבמחק
  56. Edenable - תודה רבה ! בהחלט גודיס כיפיים.
    המברשות של רבלון דווקא לא חבויות בסניף שאני הייתי בו אלא ממש קיבלו מקום של כבוד . צריך לשאול את הדיילות אולי.מברשת סומק מדהימה!

    לגבי הסרום של SABON אין לי מושג כי המרכיבים לא כתובים על גבי הבקבוקים ואת אריזת הקרטון זרקתי. אם תרצי אוכל לברר לך.

    הצלליות של לוריאל מאוד יפות אבל קשת הגוונים שלהם מאוד צרה ואולי מכאן נובעת הבעיה. אני גם חושבת שהגוונים מאוד מבריקים מה שלא מתאים אולי למראה יומיומי.

    דווקא את הסמקים של ביוטיקר אני נוהגת להניח במינונים ואז מתקבל מראה יותר נעים ולא מוגזם. אבל כמובן זה עניין של טעם.

    ו...חופש גדול - סיוט! הסניף בפ"ת תמיד מלא אבל סביר להניח שעכשיו הוא ממש ממש מלא כפי שאת מתארת שזה קצת מבאס כי לא תמיד יש זמן חשק או סבלנות להידחק .

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן