יום שלישי, 12 ביולי 2011

Sigma Makeup Naughty In Black+Giveaway

הדואר הביא עימו חבילה מ-Sigma שכולנו מכירות ואוהבות. ל-Sigma תוכנית בלוגרים ייחודית שרצה בכל העולם ואליה נרשמתי לפני המון זמן ושכחתי מהתכנית החדשה שלהם. קיבלתי מהם מייל שהם מציעים לי להצטרף לתכנית החדשה שלהם וכי נראית הרבה מאוד תעבורה מהבלוג לאתר שלהם ולכן הצטרפתי בשמחה ואף קיבלתי ערכת מברשות לנסיעות בגרסתה החדשה והמשופרת : Naughty In Black . 

כשסיגמא החלו את דרכם , רכשתי מהם את אותה ערכה אבל כיום אני יכולה לומר לכן שהערכה החדשה יותר רכה , בנויה היטב ומשופרת מאין כמותה ומרגישים את זה החל מהכיתוב על המברשות וכלה ברכות הנעימה שלהן. 

המטרה של Naughty In Black היא לקחת את המברשות שלנו לכל מקום וליצור כל מראה בכל רגע . אני מאוד מחבבת את המברשות המוקטנות של סיגמא ואני יכולה לומר לכן שבשונה מהקיט הקודם , כאן אורך המברשות קצת יותר גדול מהקיט הקודם מה שיוצר נוחות אחיזה טובה יותר. 

בכל קיט תמצאו 8 מברשות שונות ותקבלו מברשת מייקאפ במתנה [היא אחת מה-7] . המברשות מגיעות עם Brush Guard וממוקמות היטב בקיט שמתגלגל ונסגר באמצעות מגנט. 

אני יודעת שיש דעות שונות ברשת לגבי מברשות סיגמא אבל אני חושבת באמת ובתמים שהן שימושיות עד מאוד ושאיכותן מצויינת [עד כדי כך שהזמנתי לעצמי את מברשת F-80 ומברשת F-35 להארות] . המברשות רכות , צפופות ונמצאות אצלי בשימוש גם בנסיעות וגם ביום יום ואפשר להיעזר בהן לשימושים רבים. המברשות בקיט הספציפי הזה מותאמות הן למתחילות את דרכן בעולם האיפור והן למקצועניות , אני לא רואה שום בעיה כך או כך להשתמש בהן ויש אינספור דרכים לעשות זאת.

אז מה מחכה לנו בתוך הקיט

לפני שאפרט מה בקיט , אני חייבת מילה טובה על ה"ניראות" של סיגמא. נראה שסיגמא מקפידים מאוד על איכות האריזה והשירות וכל דבר מגיע עטוף בקפידה רבה ונראה שגם באהבה רבה. כשפתחתי את הקופסא , גיליתי את הקיט עטוף בשקיק אורגנזה סגלגל שכלל גם דף פירוט על כל המברשות ותפקידן , הוראות לשמירה על ניקיון המברשות וצורתן ועוד שקיק קטן ובו מברשת מייקאפ F-50 מוקטנת במתנה.




מברשת המתנה :



וכך נראה הקיט סגור ומגולגל :



ופתוח : [ויש עוד ריצ'רץ' בצד ימין על מנת להכניס לתוכו עוד מברשות או את המברשת הנוספת שקיבלנו במתנה] .



אילו מברשות מחכות לנו בפנים ?

F-50 מברשת מייקאפ 


מברשת F-50  היא מברשת מקבילה למברשות מייקאפ של חברות אחרות [כמו מאק למשל] . המברשת מיועדת למריחת מייקאפ נוזלי או קרמי [אפילו אפשר למרוח איתה פריימר או קרם לחות קודם לכן] ונותנת מראה אחיד ומקסים . אני מאוד אוהבת את המברשת הזו , שמחה שהיא מחליפה את קודמתה בגרסא הקודמת שפשוט התפוררה לי. יש לציין שלעניין המברשת המתפוררת נעניתי מיד על ידי שירות הלקוחות המצוין של סיגמא ושלחו לי מברשת מייקאפ חלופית באופן מיידי.

F-70 מברשת קונסילר 


מברשת F-70 היא מברשת קונסילר קטנה ומאוד נוחה. ראשית , היא מאוד רכה ונעימה וטוב שכך מכיון שהאיזורים שאותם אנחנו מכסות בקונסילר הם בד"כ איזור העיניים , איזור שנחשב רגיש מאוד ולכן חשובה מברשת רכה ונעימה .שערות המברשת , רכות גמישות וארוכות ויכולות בקלות להגיע לאזור שונים ולכסות אותם בצורה טובה.

E-40  - מברשת טשטושים


E-40 היא מברשת מאוד שימושית לטשטושי צבע יפים ומעברים בין גוונים  על העפעף . מצויינת למי שיודעת לעבוד היטב עם טשטושים ומתאימה מאוד גם למתחילות .

E-30 מברשת עיפרון


E-30 היא מברשת עיפרון שיכולה לשמש למטרות רבות  בין היתר לזוית החיצונית של העין , טשטוש של צללית או ליינר בקו ריסים תחתון או עליון . מברשת מאוד שימושית וטובה לטעמי.

E-55 מברשת להנחת צלליות


על E-55 אין צורך להרחיב את הדיבור . מדובר על מברשת להנחת צלליות אבן או אבקה . המברשת עושה זאת בצורה מושלמת ואני באופן אישי משתמשת בה בצורה רטובה קלות כדי לעבוד עם צלליות מינראליות של מאק שאני רוצה בהן יותר פיגמנט. שערות המברשת הללו קצרות והיא קצוצה בצורה מעוגלת שמקלה על הנחת הצלליות ויוצרת פיניש טוב יותר.

F-60 מברשת למוצרי קרם ומייקאפ


F-60 היא מברשת מייקאפ או מברשת שמתאימה למוצרי קרם. אני יודעת שיש לא מעט שאוהבות למרוח מייקאפ עם מברשות כמו זו , אני פחות מחבבת אותן ואת הגימור שהן משאירות למרות שזו של סיגמא לא רעה , פשוט צריך לדעת איך לעבוד איתה כדי לקבל מראה אחיד ויפה. 

F-40 מברשת קונטור וסומק



F-40 היא אחת המברשות האהובות עליי. בשונה מקודמתה בורסיה הקודמת היא יותר רכה ויותר זויתית מה שמקל על הנחת ברונזר או סומק בצורה מדוייקת יותר , כמו כן היא גם משופעת ביותר שיער מאשר קודמתה ואני ממש ממש אוהבת אותה. 

F-30 - מברשת פודרה


F-30 היא מברשת פודרה [או אבקה מכל סוג] שדונית וממזרית במיוחד. נוכח גודלה לא ציפיתי לביצועים מרשימים כי גם בקיט הקודם לא התמוטטתי ממנה אבל היא בהחלט עושה עבודה מעולה עם פודרה ויוצרת פיניש טוב ואחיד לאחר המייקאפ. 

אז זה בעצם מה שמחכה לכן בקיט. הקיט הזה יכול להילקח איתכן לכל מקום בתיק , בין אם לטאצ'אפים , לחו"ל או לכל מקום בו יש צורך בחיסכון במקום. 

כמה כמה כמה $$$ ?

עלותו של הקיט באתר סיגמא הוא כ-50$ [לא כולל משלוח] אך הוא שווה את המחיר לטעמי . כמו כן , מסתובבים ברשת קופונים רבים של 10% שכדאי לנסות ולאתר אותם כדי לחסוך ולו במעט את העלויות. כמו כן , באתר סיגמא מבחר רחב עד מאד של מברשות , אביזרים שונים ואפילו פלטות צלליות חדשות שכדאי להציץ בהן. יש אפשרות כמובן לקנות כל מברשת שהוצגה כאן בגודלה המלא ועוד מגוון רחב של עשרות מברשות שונות לכל שימוש. 

And now ...to the fun part - GIVEAWAY!

סיגמא מעניקה לאחת מקוראות הבולשת את הקיט הזה ממש ותשלח אותו היישר לביתה . כל מה שעליכן לעשות הוא  :
Sigma is giving my blog readers this Naughty In Black Kit , all you have to do is :

1. להגיב לפוסט ולספר לי , לאן היית לוקחת את הקיט איתך ולמה ? [ממליצה לכן להתפרע ולהפליג בדמיונכן]
Leave a comment and tell me where were you taking this kit and why [Imagination needed

2. להשאיר כתובת מייל ליצירת קשר
Leave your email address or any other contact details

3. לעקוב אחר הבלוג
be a follower

4. להיות חברה בדף הפייסבוק של הבולשת
Friend me on my Facebook page - Haboleshet

5. לספר על התחרות בבלוג שלכן או בדף הפייסבוק [או בטוויטר] ולהשאיר לינק
Tell about the giveaway on your blog ,  facebook or twitter and add a link to your comment

ולפני שאני אקבל מבול של שאלות - **לא חובה שיהיה לכן פייסבוק אם אין בנמצא. גם נטולי פייסבוק מוזמנים להתחרות**

התחרות תחל היום 12/7/11 ותסתיים ביום 17/7/11 בחצות. לאחר מכן אודיע על שם הזוכה . במידה והזוכה לא תיצור קשר עימי תוך 48 שעות , יועבר הפרס לזוכה אחר שיבחר לפי שיקול דעתי.

The contest starts today 12/7/11 and will end on 17/7/11 on 00:00 [Israel time] If the winner will not contact me within 48 hours , I'll pass the kit to another winner which will be chosen by my opinion.

התחרות הינה בינלאומית ולכן גם אלו שגרות מחוץ לישראל מוזמנות להשתתף.   The contest is open Internationally



**למען הסר ספק , כל האמור לעיל נכתב בלשון נקבה מטעמי נוחות ומיועד לשני המינים**


בהצלחה לכולם! 

שלכם ,



93 תגובות:

  1. נראה מעולה :)

    הייתי לוקחת איתי את הקיט לחפירה ארכיאולוגית בדרום/מרכז אמריקה, ככה הייתי יכולה ליהנות מארכיאולוגיה ובין רגע להתאפר במראה המושלם :))

    Leenamromin at gmail dot com

    השבמחק
  2. הייתי לוקחת את הקיט איתי לירח הדבש שלי בפראג ב-
    22.7, כך שזו עשויה להיות מתנה בתזמון מושלם במידה ואזכה

    luba891@gmail.com

    השבמחק
  3. אני ובן זוגי ב5 שנים האחרונות נפרדנו השבוע,
    עם הקיט הזה יהיה ביכולתי להראות דה באסט 24/7 ולנקר עיינים בכל הזדמנות, גם אם זה יהיה להתעורר בבית של הריבאונד או לפגוש את הX בטעות במועדון..
    אחחח חיי הרווקות, כמה שלא התגעגעתי אבל אם כבר חייב, לפחות אני אראה מדהים :)

    rodin_marina@walla.com

    השבמחק
  4. יא!!! איזה כיף!!!
    יש לי כמה וכמה וכמה מברשות של סיגמה, ואני אוהבת את כולן!
    מברשת הפודרה שלי (הגדולה, שכחתי מה הדגם שלה אבל לאנראה לי שזאת זאת שכתבת עליה כאן) מעט נושרת, אבל לא באופן קיצוני.
    הייתי שמחה לקיט הזה כי פשוט אין לי משהו כשאני צריכה לצאת לאנשהו ולהתאפר, וזה ממש מבאס, במיוחד כשהייתי שוחה פעמיים בשבוע במרחק מסוים מהבית והייתי צריכה כל פעם לברור איזה מברשת אני רוצה ותמי דנשכחת איזה איזה מברשת או משהו מרגיז כזה :/

    אז לא הולכת להתפרע כאן, רק רוצה לקחת את הסט הזה איתי לבריכה, בכדי שאוכל לצאת מהקאנטרי ולא להפחיד את העוברים והשבים ברחוב כמו בדר"כ שאני יוצאת עם סימנים שחורים (כחולים / אדומים / ורודים / צהובים ועוד) מתחת לעיניים בגלל שאני מתעצלת להתקלח שם ולהתאפר (עושה את זה כבר בבית).

    כמובן שאני עוקבת מכל הבחינות :) ומיד מיד רצה לכתוב בפייסבוק. אה וגם בגוגל פלוס! אהה!

    השבמחק
  5. לאור זה שאני לא עשיתי טיול אחרי צבא (בת 27!), הגיע גם זמני ואני אקח את הקיט הזה איתי לטיול המדובר לארה"ב
    michal.rosenzwaig@gmail.com

    השבמחק
  6. אני הייתי לוקחת את הקיט לטיול אומנות באיטליה - מצפון לדרום ודרך כל האתרים שלמדתי עליהם במהלך שלוש השנים של התואר שלי(בתולדות האומנות למי שמתעניין) ושאותו אני מסיימת השנה!
    איזו הגרלה כייפית!
    shiribt (@) hotmail.com

    השבמחק
  7. ואוו איזו מתנה מפנקת.... וגם כל המברשות המדליקות האלו מסודרות ושמורות בתוך הנרתיק שלהן.... מתאים לי פלוס :)
    אני הייתי לוקחת את סט המברשות...בתיק של חדר הכושר/בריכה שלי. בהפוגת חצי היום שלי ,בזמן שהוא רק בשבילי -מישהו צריך לדאוג לגוף הזה ,לא ?
    ולצאת מאופרת ומדוגמת למשעי ...להמשך המולת היום :)
    כמובן שהמברשות הולכות איתי לכל מקום ועוברות מתיק לתיק.,כי איך אפשר לוותר על השימוש בהן בכל אפיזודות איפור...ואלוהים יודע שיש לא מעט מהן.
    מיכל אנגלנדר Michal Englander בפייס
    חברה בפייסבוק...
    עוקבת כמובן משתפת בהחלט ...
    מייל : mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  8. אני חושבת שסיגמה מציעים מברשות מוצלחות במחיר ידידותי למשתמש ואם יש בעיה יש להם שירות לקוחות נהדר.
    המשלוח מהיר והאריזה מאוד כייפית וצבעונית.
    ויופי של הרגלה מותק. הייתי רוצה להתפרע עם התשובה לשאלה שלך, אבל אני בנאדם פרקטי מדי...
    האמת שאני לוקחת איתי ביומיום מברשות רלוונטיות למקרה שאצטרך לרענן את האיפור או להפוך אותו לאיפור ערב.

    בהצלחה לכולן בהגרלה!

    השבמחק
  9. איזה גיבאווי שווה!
    לאן הייתי לוקחת את הקיט? ישר לתיק ההחתלה של הילדים שלי!
    כל היום אני מתרוצצת אחריהם ואיתם, מגיע לי גם להשקיע בעצמי ברגע שיש לי קצת זמן, לא?:)

    בהצלחה לכולן!
    pnber@yahoo.com

    השבמחק
  10. כאמא לילדים בחופש הגדול... המקום אליו אקח את הקיט הוא חדר האמבטיה! אסגור היטב את הדלת, אתאפר לי בנחת ואדמיין שאני בחופשה בפריז (-:
    אין כמו זמן האיכות שלי עם עצמי, כמה דקות בבוקר, שנותנות את הדרייב לכל היום.

    קיט נהדר!

    karel@bgu.ac.il

    השבמחק
  11. אני הייתי לוקחת את הקיט הזה לדירה של חבר שלי..
    אנחנו בדיוק חצי כזה גרים ביחד.. וכל הזמן אני צריכה לסחוב את כל המברשות שלי מהבית שלי לבית שלו,מהבית שלי.. לבית שלו.. וחוזר חלילה.....

    אז הקיט הזה פשוט ילקח ישירות לבית שלו והמברשות הקבועות שלי יוכלו לנוח בבית קבוע :-)

    ita shapira

    itashapira@walla.com

    השבמחק
  12. מה ז'תומרת? הייתי לוקחת את הקיט הזה למקום הכי טבעי בעולם-
    לכל מקום :-D
    אני תמיד מסתובבת עם תיק איפור לתפארת והקיט הזה פשוט יצתוות נפלא לכל יתר המוצרים וכך לא אצטרך לשנע על בוקר וכל ערב את המברשות משידת האיפור-אל התיק-בחזרה :-)

    השבמחק
  13. וכמובן שלא כתבתי מייל:

    מה ז'תומרת? הייתי לוקחת את הקיט הזה למקום הכי טבעי בעולם-
    לכל מקום :-D
    אני תמיד מסתובבת עם תיק איפור לתפארת והקיט הזה פשוט יצתוות נפלא לכל יתר המוצרים וכך לא אצטרך לשנע על בוקר וכל ערב את המברשות משידת האיפור-אל התיק-בחזרה :-)

    likush@likush.com

    השבמחק
  14. יאא איזו הגרלה שווה! עדיין לא ניסיתי מברשות של סיגמא ואני יותר מאשמח לנסות! חושבת אפילו לנסות ולהזמין פעם מברשות מהחברה, המברשת לצללית ניראת בול בשבילי, אבל אולי אם אני אזכה אני לא אצטרך להזמין?

    בכל מקרה אני אקח את הסט מברשות איתי לטיול לחו"ל שאני מתכננת לעשות בקרוב בשביל לנקות את הראש מהתואר הראשון שסיימתי השנה ומהתקופה הנוראית שהייתה לי לאחרונה. מה שעוד יעזור אם יהיה לי את הסט הזה זה שחבר שלי יצטרך לסבול פחות הסתובבויות בכל מיני חנויות איפור בחיפוש אחר מוצרים כי מברשות מעולות כבר יהיו לי!

    כמובן שאני עוקבת אחריך בפייסבוק, כבר מפרסמת גם בבלוג ואפילו בגוגל+.

    המייל שלי: must84@gmail.com והכתובת של הבלוג: http://way-of-living-here.blogspot.com/

    בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  15. Even if it is dedicated to travel I would use
    every time because besides of old pallets and brush applicators F80 which I received recently I have any other brush. I like that are kept in that envelope so can be sneaked into holiday luggage. I would like to leave this year to go to Paris, I already imagine sitting in a peignoir in front of the mirror with a steaming coffee and cigarette lit
    preparing me for a walk on the Seine.

    GFC: miha.ela
    mihaela.mihordea(@) gmail(.) com
    FB add: mihaela pojogu
    :tweeted
    http://twitter.com/#!/MihaelaPojogu/status/90869486642659328

    השבמחק
  16. איזה יופי של giveaway! היתי כבר כמה פעמים על הסף של הזמנת מברשות אצלם אבל בסוף זה לא יצא לפועל.

    בכל מקרה - הייתי לוקחת את הקיט איתי ללימודים, כי למרות שאני סטודנטית להנדסה ולמרות הסטיגמות - גם אני רוצה להיראות טוב :):)

    irena.out.and.about@gmail.com

    וזה בטוויטר: http://twitter.com/#!/IrenaOutAbout
    (בעקיפין גם בבלוג, כי הטוויטים מופיעים שם)

    השבמחק
  17. וידוי: עקב האכילס שלי הוא מברשות, בושה לספר?: יש לי מברשת סומק של כריסטיאן דיור, מברשת לפודרה של מדינה מילאנו, מברשת צלליות של לנקום וזהו :(
    מאז דצמבר האחרון עת החלתי גולשת בבלוגים ובפורומים גילית עולם שלם והתוודעתי למוצרים ששיפרו את הטיפוח היום יומי שלי. בעצתה של מיטל התכנון היה: לקנות מברשת של סיגמא...הפוסט הזה כל כך בזמן.

    אז ראשית אקח אותן לזירת הקרב של הלימוד להשתמש בסוגים השונים של המברשות. מייקאפ - אני מורחת בידיים - אולי צריך להשתדרג? צלליות - עם מקלון הספוגית שמגיע באריזה...וכן הלאב, הן לא תלגנה רחוק מהבית אבל אולי אני אגיע רחוק באיכות האיפור?

    עוקבת, פורסם בעמוד הפייסבוק שלי
    https://www.facebook.com/profile.php?id=1017238145

    iefrat@netvision.net.il

    בהצלחה לזוכה!

    השבמחק
  18. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  19. אוטוטו אני מציינת 9 חודשים בזוגיות עם הבחור הכי מדהים בעולם. רק שהבחור שלי אכן נמצא בצד השני של העולם - אוסטרליה, ואני רואה אותו שוב בעוד כמה חודשים: ככה שאנחנו מתניידים כל כמה חודשים במטוס אחד אל השניה, ועכשיו תורי לטוס לשם (כבר עברו 3 חודשים מאז הפעם הראשונה והאחרונה שהתראנו, ואני מתגעגעת עד כאב לב). כמו כל בחורה, אני רוצה להראות הכי יפה בנוכחות בן הזוג שלי(ובכלל), וכבר עכשיו אני שוברת את הראש איזה מברשות ואיפור לקחת, ואיך. הקיט נסיעות (המדהים) הזה יפתור לי דילמה אחת - המברשות. אני מאד אשמח לזכות בקיט הזה כדי לקראת הנסיעה המתישה, הארוכה אבל הכל-כך שווה הזאת, אל אהובי... 3>

    האימייל שלי הוא shellyrau@gmail.com

    פרסום בטוויטר: http://twitter.com/#!/ChaoticShelly/status/90879993017675776

    השבמחק
  20. ואוו איזה הגרלה כיפית,
    אני הייתי לוקחת את התיק הזה לטיול בצוללת[כן,כן צוללת חח] ברחבי הים ומתאפרת ליד החלון בין דגים וכרישים חמודים[ממש חמודים] את האמת שנראה לי ממש מגניב לטייל בים עם צוללת אמיתית צהובה כזאת ומגניבה D:
    ולמה? כי בכל מצב צריך להיות יפה ומטופחת אז הקיט הזה בדיוק במקום ויש בו את מה שצריך :)

    המייל-
    marvashr@walla.com

    ופרסמתי בבלוג-
    http://polishbottle.blogspot.com/2011/07/blog-post_12.html

    השבמחק
  21. אהה וכמובן שאני עוקבת והכל :))

    השבמחק
  22. בדיוק הזמנתי ברונזר חדש ויפה שצריך להגיע בדואר בעוד כמה ימים ויהיה כ"כ כיף לקבל סט מברשות כזה במתנה :)
    יש לי רק מברשת סומק אחת של מאק. אני בדיוק התלבטתי אם להזמין מברשת מהאתר שלהם בשביל הברונזר החדש שבקרוב יגיע אליי.

    את הקיט הזה הייתי לוקחת לחנות של מאק ומראה להם שהמברשות של סיגמא לא פחות טובות משלהם! :P
    שמעתי על המברשות שלהם רק דברים טובים ואני אשמח מאוד לנסות אותן :)

    המייל
    wnofar@yahoo.com

    השבמחק
  23. גם מתנה שווה וגם הזדמנות להתפרע בתגובות? איזה כיף!
    ב-רור שאני ישר מצטרפת...
    אני הייתי לוקחת את הקיט מברשות שלי ללאס וגאס, כך שלא רק אוכל להיראות נפלא בחום המדברי, אלא גם כשניק סטוקס, csi במעבדת הפשע (זוכרים שפעם בערוץ אחד קראו לסדרה "זירת הפשע"?)של משטרת לאס וגאס יעבור לידיי בריצה כי הוא שכח את ערכת המברשות שלו ולא יכול לאבק את המשטח בקזינו שלידו נרצח מישהו וככה לגלות טביעות אצבעות ואת זהותו של הרוצח, אני פשוט אשלוף את הקיט בנון שלנטיות ואציע לו אותו (אל תדאג ניק, יש לי גם צללית אבן שחורה למקרה ששכחת את האבקה).
    מה שנפלא בשימוש הזה בקיט הוא שגם השחקן שמגלם את ניק ולא ניק "האמיתי" יתחיל לצרוח כי עוזר ההפקה לא הביא לו מברשת ועכשיו הצילומים מתעכבים ואני בדיוק אהיה בסביבה עם הקיט, אז אוכל לשלוף אותו, לספק את האביזר החיוני להפקה וגם להעביר וויש פודרה על מצחו של השחקן שלא יבהיק מזיעה.
    אני באמת מתפלאת שבנות לאס וגאס לא מסתובבות עם הקיט קבוע בתיק :-)))
    המייל של הוא shani נקודה hochberg אצל ג'ימייל וכמובן שאני עוקבת.
    תודה על ההזדמנות להשתתף בהגרלה, תמשיכי לכתוב!

    השבמחק
  24. איזה כיף!
    אני אהיה הכי בנאלית בעולם ואגיד שאני דווקא את מברשות שלי ביום יום לא לוקחת לשום מקום. הן נשארות איפה שטוב להן- בכוסות איקאה שלהן על שידת איפור. שיתפתי בפייס.
    בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  25. בדיוק שרציתי להזמין מברשות של סיגמה מחו"ל נתקלתי במקרה בפרסום הזה ..
    לאן אקח את הקיט הזה ?
    ראשית , אתנסה איתו בבית או על חברות , לפני מסיבות ויציאות קייציות של החופש הגדול ..
    הקיט הזה ימשיך איתי לטיולים ומחנות קיץ שכן אי אפשר בלי להתאפר מהר מהר על הבוקר ושכולם יחשבו שהתעוררתי ככה (:
    בסופו של דבר , הקיט יימצא את מקומו בבית השני שלי - הוריי גרושים ורוב מוצרי האיפור שלי מאוחסנים בבית של אמא , לכן אשמח להשאיר מאחור אצל אבא קיט .. לא כיף להסחב כל פעם עם תיק איפור גדול וסט מברשות - כי אף פעם אני לא יודעת מה לבחור ומה להשאיר מאחור ..
    הקיט הזה נשמע ממש כמו הפתרון האולטימטיבי להיסחבות ! (:
    כתובת המייל שלי - adiattias_@walla.com
    עוקבת אחרייך , שלחתי בקשת חברות בפייסבוק ושמתי קישור בבלוגי .
    אשמח לזכות , כאמור - אך בהצלחה לכולן ! :)

    השבמחק
  26. אני הייתי לוקחת את הסט איתי לכל מקום.
    הוא כל כך חמוד ומגניב שנראה לי פשוט כיף להסתובב איתו בתיק. חוץ מזה גם אמרת שהן כל כך רכות, שבטח לא הייתי מתאפקת ומוציאה מברשת רק כדי ללטף אותה (ואז בטח הייתי מקבלת מבטים מוזרים בעבודה).
    :-)
    המייל שלי: Irenaro@walla.com

    השבמחק
  27. לאחרונה נכנסתי לאתר של סיגמא אבל התבלבלתי מכל המבחר שקיים שם לכן בסוף לא יכולתי להחליט מה לרכוש..אשמח לזכות בקיט המברשות ולקחת אותם ל..כל מקום בתיק כדי להיראות מתוקתקת בכל מקום..
    בהצלחה לכל המשתתפות..
    שיתפתי בפייסבוק ועוקבת אחרייך בבלוג.
    oshrat_8@walla.com

    השבמחק
  28. אני מהתגובה הקודמת..ניסיתי להכנס דרך חשבון גוגל ולא הצלחתי אז הגבתי בשם אנונימי.
    אושרת

    השבמחק
  29. שני בראונשטיין13 ביולי 2011 בשעה 8:45

    הייתי לוקחת אותו לאן שרק אפשר בשביל להראות טוב בכל מקום ובכל זמן :) הקיט הזה תמיד יהיה בתיק שלי וילווה אותי לכל מקום .

    אימייל-shaniki2173@walla.com

    פורסם בפייסבוק שלי-http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=234675813219992&id=100000067301629

    השבמחק
  30. i am taking it to maldives to paint me in bluest eye colors as the sea. and to make up some women there for a comfy and nice make up
    sedarkan@gmail.com

    השבמחק
  31. שחרחורת יקראוני13 ביולי 2011 בשעה 11:26

    הפכתי והפכתי - לאן אקח איתי את הקיט ?
    לטיול סביב העולם ? קרוב לוודאי שאאבד אותו.
    לחדר הכושר ? אני לא הטיפוס הספורטיבי .
    לעבודה ? איני אוהבת לנקר עיניים ...

    ואז, הבוקר, בעודי מניחה מייקאפ, קונסילר, ברונזר, צלליות, הכתה בי ההכרה.
    הייתי לוקחת את הקיט הזה למסע במנהרת הזמן ! הייתי נוחתת בדיוק ביום השישי לבריאה, ומבקשת מבורא עולם שאם לא אכפת לו, בבקשה, לתת לי לעשות כמה פינישים אחרונים. ואז הברונזר היה טבעי, הכהויות היו נעלמות , הריסים היו כמטאטא והשפתיים היו כדובדבן.
    כל הנשים בתבל היו קמות בבוקר בפנים רעננות ותווים מודגשים, משל היו גרציות בציורי רנסאנס.

    השבמחק
  32. אני חושבת שאני דוגמה קלאסית לביטוי "הסנדלר תמיד הולך יחף" אני אשקיע המון כסף ברכישת מוצרי איפור ואביזרי איפור איכותיים, כולם ישבו מסודרים ונקיים להפליא בזוקה שלי עבור כל לקוחותי הנפלאות ואז ברגע האמת כשאני זו שצריכה להתאפר אני מוצאת את עצמי עובדת עם האצבעות מול הראי ברכב החדש לא ממש חדש שלי שלקח לי רק מיליון שנה לקנות אותו ( מי אמר יד שלישית ולא קיבל) מתלכלכת ומלכלכת אותו מכל כיוון ולו בגלל שלא טרחתי לארגן לי סט מברשות מוקטן לנסיעות. תמיד אני אשקיע באחרים ולא בעצמי, תמיד אני אקנה עבור אחרת ולא למעני, תמיד אני אדאג לארגן עבור הלקוחות שלי את המיטב ואזניח את הנוחיות שלי. על שידת האיפור שלי זרוקות כמה צלליות עממיות ביותר שמעולם לא יכנסו לתיק המקצועי , ליצדן ספוגית מייקאפ מסכנה שראתה ימים טובים יותר ומברשת סומק לא נעים להגיד מאיזה קיט איפור ישן. אני מפוצצת במוצרים מקצועיים ואף אחד מהם אינו באמת עבורי.

    לאן אקח את קיט המברשות ? התשובה היא איתי, לכל מקום !!! ולו בשביל להזכיר לעצמי שגם אני חשובה לא פחות.

    gafnyshahar@gmail.com

    נ.ב
    דואגת לשתף בפייסבוק ולו בשביל שגם לאחרות תהיה הזדמנות.

    השבמחק
  33. האמת היא שהייתי שמה את המברשות בתוך צנצנת המברשות שלי :) אני בקושי נוסעת בימינו (לצערי) אז אין לי ממש לאן לקחת אותן.
    תודה על ההגרלה :)

    andra.franciscato@gmail.com

    השבמחק
  34. היי אשמח להצטרף להגרלה
    הייתי לקוחת את המברשות לאי בודד, כדי להראות מתוקתקת גם בסוף העולם
    מייל: inbalelihav@walla.com
    זהו לא המייל שאני משתמשת כעוקבת
    שם משתמש כעוקבת: ענבל אליהב

    השבמחק
  35. הייתי לוקחת את הקיט איתי הבייתה, ונותנת לו מקום של כבוד בין המברשות ... :)

    האמת שאני לא סוחבת איתי מברשות לתיקונים במהלך היום אבל בהחלט לא יזיקו לי מברשות חדשות

    המייל שלי:

    shragaeden @ yaoo .com

    השבמחק
  36. טוב עקבתי כעוקבת והצטרפתי לדף הפייסבוק, לאן הייתי לוקחת את סט המברשות? זו שאלה טובה הייתי לוקחת אותם איתי לטיול הקרוב בלונדון אני חושבת שהם נורא יועילו לי, וגם אני בתחילת דרכי באיפור ומברשות טובות בהחלט נחוצות, המייל שלי הוא abcdefgh220@walla.com , זה המייל שנרשמתי איתו כעוקבת, בהצלחה לכולן,

    השבמחק
  37. הי!
    התחלתי לעקוב באופן רשמי למרות שאני קוראת די קבועה :)
    הייתי לוקחת אותו לחופשה מרעננת כמובן - עם ים צלליות בוהקות - טורקיז, ירוק, כחול, ורודים .. שאפשר יהיה להתפרע, וסומק איכותי כמו אורגזם :)

    השבמחק
  38. אני מאוהבת בבלוג הזה !!
    הייתי לוקחת אאותו איתי, למסע בחלל...
    אם נדרוך על הירח יצלמו אותנו ואי אפשר שכל העולם יראה אותי לא מאופרת !

    השבמחק
  39. במידה ואזכה בחמודות האלו הם ילוו אותי בימים הארוכים והמתוזזים שיש לי בחודשים האחרונים: השכם בבוקר (6!) לעבודה, משם ללימודים באוניברסיטה ואחר הצהריים-ערב להתנדבות/לספורט/לזמן עם בעלי וחברים.
    סט כזה מאפשר להשאר מתוקתקת גם בתוך כל הריצות.

    חוץ מזה שזה הכי נשי בעיניי בעולם להסתובב עם מיניאטורות בתיק שמאפשרות להתיפייף ברגע.

    בעוד שבועיים אני מסיימת תקופה מטורפת של מבחנים, עבודות, עבודה + תרגול באוני' ו...סופסוף (בעיכוב של חצי שנה) אני והבחור נצא לירח דבש באירלנד וקצת איטליה. סט מעולה כזה יפתור לי הרבה התלבטויות אריזה, אבל עזבי אותי,

    מגיע למברשות החמודות האלו לראות קצת עולם , לא?
    :)
    אני כ"כ רוצה...
    זו גם הזדמנות להגיד לך שאני מאד מאד אוהבת את הבלוג שלך. לא מעט מוצרים מנצחים שיש לי נרכשו בעקבותייך.

    קיץ שמח וכייפי!
    ג.ל.
    gafnuna@gmail.com

    השבמחק
  40. הייתי לוקחת את הקיט איתי לטיול קיץ הקרוב שלי....עוד לא יודעת לאן הוא יהיה אבל בטוח הקיט ישמש אותי נאמנה באיפורי הבוקר שאני לא מוותרת עליהם בחו"ל לגמרי פינוק ומנוחה לקראת שנה רביעית+סטאז+מבחני לשכה....כיף

    בהצלחה לכולן:-)

    שיתפתי בפייס: http://www.facebook.com/tali.chen

    talichen86@gmail.com

    השבמחק
  41. אני לוקחת איתי את האיפור לכל מקום , בקרוב אטוס לבורגס עם החברות ואצתרך להיות מאופרת ומהממת בכל מקום להכיר חברים ולתמונות.הייתי לוקחת את המברשות שיעזרו לי ולחברותי להיות מתוקתקות עם האיפור הכי מושלם בחול.
    המייל שלי הוא maayan_1995@walla.com חברה ועוקבת בפייסבוק
    בהצלחה,מעיין(:

    השבמחק
  42. איזו הגרלה כיפית. אני מאוד אוהבת את הבלוג וקוראת אותו באופן קבוע. את סט המברשות הייתי לוקחת איתי (אזעקת בנאליות) בתיק כדי שאוכל לתקתק איפור זריז בכל מקום בנוחות ובמקצועיות. שיתפתי בפייסבוק.

    בהצלחה לכולן.

    המייל שלי: diklaks@gmail.com

    השבמחק
  43. וואו.חתיכת הגרלה
    האמת? הייתי לוקחת את הסט איתי לטיול הקרוב לאילת! כי אני כל כך רוצה לנצל את המחירים ולקנות לי את המייקאפ הראשון שלי, אולי אפילו ברונזר באבקה דחוסה (שלי מוס) ולהשתמש במברשות!:))
    וביומיום הייתי כלכך לוקחת אותו לחבר שלי!
    בעיקר עכשיו כשהוא לקראת שחרור ואני אהייה אצלו יותר
    אני בדר"כ באה אליו רק עם מסקרה במקרה הטוב ופתאום הוא מודיע לי שיוצאים!
    או בבוקר להצליח להתאפר בצורה נורמלית חח

    Justanat@gmail.com

    השבמחק
  44. Sigma's brushes have a user-friendly price and they have great customer service.
    There shipping is fast and packaging is colorful…
    I would love to do a Florida Trip wid my husband and take my brushes wid me so that I can be perfect wid makeup 
    Email id: preciouspearlmakeup@gmail.com
    Following you on Twitter via pearlmakeup
    Twitted link : https://twitter.com/pearlmakeup/status/91292052406550528
    Following on Facebook via Precious Pearl
    Facebook link: https://www.facebook.com/preciouspearlmakeup/posts/161977637207098

    השבמחק
  45. או.. סוף סוף הצלחתי להגיב אבל רק בתור אנונימית.
    אז ככה קודם כל איזו הגרלה כיפית, ממש מתאימה לעונת החופשות.
    אני הייתי לוקחת את הקיט החמוד הזה לחופשה שאני מתכוונת לקחת מיד בתום תקופת המבחנים :)
    דפנה
    dafigab@gmail.com

    השבמחק
  46. היי, איזה giveaway כייפי ושימושי. תודה רבה לך. אני הייתי לוקחת את הקיט מברשות לירח הדבש שלי בויאטנם וקמבודיה, כי מצד אחד לח שם בטירווף ובטח אכנס למים כל פעם, ואראה נורא, מצד שני עצם המעמד של ירח דבש מחייב שאני אראה מדהימה וזוהרת כל הזמן, לא?!!! הידד לפודרה!
    בנתיים, עד לירח הדבש המיוחל בעוד חודשיים, אסתפק בלקחת את המברשות בשגרת היוםיום האפורה שלי בנסיעותיי - תל אביב- באר שבע. ככה זה כשלומדים בבן גורון.
    מובן שאני עוקבת אחר הבלוג המצוין דרך המייל ודרך הפייסבוק. ביי בנתיים.

    השבמחק
  47. אווו קיט חלומי!! כמה אני מנסה לשכנע אנשים שיביאו לי מחול מברשות סיגמא!! אשתמש בהם על בסיס קבוע בבית, נראה לי לטיולים לא אקח אותן..משתדלת לשמור טוב על המברשות היקרות :)
    אחלה הגרלה :)
    slb181991@gmail.com

    השבמחק
  48. הייתי לוקחת אותו לאי בודד (הסט נחשב לפריט אחד נכון *g*).
    איזו הגרלה כיפית!

    פרסמתי בפייסבוק ובטוויטר:
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=230564710309797&id=734583181

    http://twitter.com/#!/merav999 (אני לא יודעת איך מקשרים ישירות לטוויט :-( )

    וכמובן אני עוקבת ומנויה :)

    merav999 @ gmail.com

    השבמחק
  49. איזה קיט קסום! הגרלה שווה במיוחד!!!
    הייתי לוקחת אותו לחופשה חלומית בניו זילנד...
    אבל עד אז הוא יתלווה אליי לנסיעות אל משפחתי באילת. הוריי גרים באילת ובערך אחת לחודשיים אני נוסעת אליהם, ותמיד קצת דואגת למברשות שלי - שלא יהרסו במזוודה :)

    המייל שלי הוא - liron1002@walla.co.il
    ואני עוקבת דרכו וגם דרך הפייסבוק.... :)

    השבמחק
  50. יש לי את מברשת מס' 55 והיא מושלמת ברמת שלמות בלתי מתוארת. המתנה הכי מושלמת שקיבלתי, ולכן זאת ההגרלה הכי טובה שאני יכולה לתאר))))

    אהיה הכי בנאלית בעולם, אבל אם אזכה הקיט המסודר הזה ילך איתי לכל מקום בוודאות. כי העור הבעייתי שלי דורש תחזוקה רצופה לאורך כל היום.

    עוקבת דרך פייסבוק וטוויטר.
    חברה בפייסבוק.

    אני לא זוכרת איך עושים לינק ישיר, אבל פרסמתי בפייס ובטוויטר.
    http://www.facebook.com/nastya.dallas
    http://twitter.com/#!/nastya_dallas

    מייל nastya_88@walla.com

    השבמחק
  51. אני הייתי דבר ראשון רצה להתאפר כי אין לי שום מברשת של סיגמא..

    עוקבתממזמן..
    פרסמתי בפייסבוק האישי.

    leag@vmail.co.il

    השבמחק
  52. וואהוו וואהוו איזה קיט שווה !!
    אני פשוט אוהבת מברשות טובות ואיכותיות שיתאימו לצלליות שאני רוכשת לאחרונה (0:

    ממממ אני הייתי לוקחת את הקיט הזה ישר למגירת האיפור שלי ולכל נסיעה עתידית שאסע
    כי זה נראה מוצר שפשוט אי אפשר בלעדיו
    בהחלט שווה!!!
    כרגע עם שני ילדים מקסימים לא ממש יכולה לסוע למקום כלשהו, אבל לסופשבי אשמח להשתמש במברשות האלו
    האחרונות שקניתי היו מזמן באיל מיקיאג'

    תודה ובהצלחה בהגרלה
    אתי
    ettydror@gmail.com
    אפרסם בפייסבוק

    השבמחק
  53. אני! אני! אני! אני!
    הייתי לוקחת את הקיט לירח הדבש המיוחל, שמגיע באיחור של יותר משנה! :)


    rotemicka@gmail.com

    מחזיקה לי אצבעות, למרות שאף פעם לא זכיתי בגיוואווי:)

    השבמחק
  54. התגובה האחרונה היא שלי, לא שמתי לב שלא הזדהיתי..

    rotemicka@gmail.com

    השבמחק
  55. הי! נרשמתי! מתנה שווה בהחלט. לאן הייתי לוקחת? אם הן בגודל נוח נראה לי שאשתמש בהן גם ליום יום ולא רק לנסיעות. (: tipka_shishi@yahoo.com

    השבמחק
  56. הגרלה שווה! את הסט המשגע הייתי לוקחת איתי לכל מקום, למה לבחור מקום אחד? :-)
    חוץ מזה שאנחנו נוסעים להתפנק בריזורט רומנטי לרגל יום הנישואים הראשון שלנו, והחלטנו שלוקחים רק תיק אחד קטן, אז זה יתאים בול!
    תודה! :)
    sarit.gabay1@gmail.com

    השבמחק
  57. הייתי לוקחת את הקיט היישר לבית של חברה שלי שחולמת ומתחננת בפניי שנים לעשות לה מהפך ולאפר אותה ולא עשיתי את זה עד עכשיו כי אין לי כלים מתאימים (מברשות) ויש לה יום הולדת בקרוב וזה גם מה שאעשה אם אקבל את הקיט. היא תהיה כל כך מאושרת, רק החיוך שלה ייעשה לי את היום. (:

    Gala__gala@walla.com

    השבמחק
  58. :)
    אני הייתי לוקחת את הקיט לפגישה עם חברה שלי - שלומדת איפור וקוסמטיקה .. כדי שתמשיך להנות ולפנק את החברות בניסויים עלינו .
    מגיע לה מתנה קטנה - אחרי כל ההשקעה עלינו :)
    אני בטוחה שהיא תשמח ותאהב את המתנה הזו !

    natalihayun1991@gmail.com

    השבמחק
  59. הגרלה שווה!!! איזה כיף לחזור מחופשה ולגלות הגרלות כאלה :-)
    דווקא לחופשה לא לקחתי סיגמה, באריזות הכל אצלי גודל מוקטן ואין לי את מברשות הTRAVEL שלהם. הן נשארות בבית ומחכות לשובי :-)
    ישותף בהקדם בבלוג+פייס!

    השבמחק
  60. להגרלה של הבולשת:

    וואו, איזו הגרלה שווה!
    המברשות נראות ממש טובות ואני בטח אקח אותן איתי לימים שאני מגיעה לאוני' לבחינות, כי אחרי בחינה של 3 שעות וחצי, כל אחת זקוקה לשיפוץ :)

    כמובן שאני עוקבת והכל..

    המייל שלי: yaeli.sh1@gmail.com

    השבמחק
  61. הייתי לוקחת את הקיט,וננעלת בחדר ומנסה כל אחת ואחת מהן!

    הן נראות מעולה,אין לי עדיין מברשות של סיגמה

    alexandra_pl@walla.co.il

    השבמחק
  62. אוהבת את ההגרלה הזו!
    כמובן שעוקבת, גם בפייס וגם פרסמתי:
    https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000410416342
    אז, לאן אקח את הסט הכל כך שווה הזה?
    לעצמי שלפני 20 שנה. אותה ילדה קטנטונת, שהיתה משאילה לאמא שלה את מברשות הסומק (בזה היצע המברשות דאז הסתכם) כדי לאפר את הבובות שלה. במברשות הגדולות יותר, היית משתמשת לצבוע את בית הבובות שלי בגואש מהול במים.
    כן כן, אימי היתה נוהגת לקנות (בגללי) את המברשות האלו על בסיס קבוע, כי מי רוצה מברשת שהסיבים שלה התקשו בגואש ורוד?
    ואם אני שלפני 20 שנה אקבל אותן, יהיה לי ברור ששימוש כזה למברשות של סיגמא הוא בזבוז משווע.
    אז אתאמן עליהן, על יבש, על איך צריך להניח צלליות, קונסילר ומייקאפ.. ואשמור עליהן מכל משמר במשך 4 שנים - עד ליום בת המצווה שלי. בו סוף סוף אוכל להתאפר באמת :)
    sharonad01@hotmail.com

    השבמחק
  63. הייתי קודם כל לוקחת את הקיט להשוויץ לחברות!!!
    אחר כך הייתי מכניסה אותו למגירת האיפור שלי לשימוש יומיומי:) יאמייי הלוואיייי
    עוקבת והכל..
    LITALMAR@WALLA.CO.IL
    ליטל

    השבמחק
  64. הייתי לוקחת את הסט לפריס, עיר האורות והאופנה, כדי להיראות במיטבי שם.. ;)


    miriamyoskovich@walla.co.il

    כבר עוקבת בטוויטר וחברה בפייסבוק
    ופרסמתי בטוויטר את ההגרלה-
    https://twitter.com/#!/ymiriam

    השבמחק
  65. ואווו איזה קיט חלומי!!! 3>

    אני הייתי לוקחת את הקיט לטיול ללונדון בעוד חודש :)

    כתובת האיימיל שלי: nofarlondon@yahoo.com

    השבמחק
  66. היי,

    כל הכבוד לך על ההשקעה והפוסטים המופלאים שלך !!! וכל פרס שמוגרל - מבורך :-) !!! תבורכי !!!
    לצערי, מוזת היצירתיות שלי ממש לא בנמצא אצלי כעת, אז אוכל רק לכתוב, שהייתי לוקחת איתי את הקיט כולו למאפרת מקצועית בכדי שסו"ס תעשה לי סדר בכל הבאלגן אצלי עם המברשות (למרות שהסברת ופירטת מעולה !), והרבה יותר מכך- תדגים לי בפועל את השימוש בכל מברשת :-) !

    o_issman@hotmail.com

    בהצלחה !
    אורלי

    השבמחק
  67. אני הייתי לוקח את הקיט המושקע והאיכותי הנ"ל בריצה ל.... ביתי :-) ! ללא ספק, היא תשמח בו מאוד !
    עלי והצליחי בבלוג היפה שלך.
    שמי אפרים איסמן, אביה של אורלי, ואני מרשה לעצמי להשאיר גם את גתובת האימייל שלה, כיוון שאני לא זמין כ"כ באישית שלי. מקווה שזה בסדר מבחינתך.

    o_issman@hotmail.com

    אני ואורלי עוקבים אחר הבלוג שלך, אוהדים של העמוד, ואורלי גם שיתפה את הפוסט שלך בפייסבוק (ביקשה שאכתוב זאת בשמה).

    כל טוב,
    אפרים

    השבמחק
  68. הבולשת,

    את פשוט כובשת :) - ממש מקסימה ! תודה על הבלוג הנפלא וההגרלות ! עוקבת זמן רב אחרייך, שיתפתי גם כמובן.

    אז ככה- את הקיט אני חושבת שאקח איתי לאירועים חשובים, כדי שהכל יהיה ארוס ומסודר במקום אחד בתוך תיק האיפור, ואני אוכל לשלוף בקלות איזו מברשת שאני צריכה להשלמת המראה המאופר ...

    הלוואי ואזכה :) !!!
    אימייל : yarinleibo@hotmail.co.il

    Good Luck !!!
    3>

    ירין ל.

    השבמחק
  69. תודה על ההגרלה באה לי בזמן יש לי חתונה של הבת ככה שאוכל לקחת את הקיט איתי ולעשות טאצ'אפים במהלך הערב אם לא את כל האיפור .שיהיה לכולם בהצלחה

    השבמחק
  70. מרוב התרגשות שכחתי המייל שלי הוא
    orok_@walla.com

    השבמחק
  71. בולשת יקרה, אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך ונהנית מהתכנים ומאופן הגשתם.
    אני מקבלת עדכונים באימייל כבר המון זמן ועכשיו גם נרשמתי כ"עוקבת" ואפנה להגרלה מדף הפייסבוק שלי.
    בימים אלו אני "בת בלי בית" משום שאני בתהליך מעבר וחזרה לארץ אחרי 3 שנים בחו"ל (עבודה). את רוב האיפור והמברשות שלי שלחתי לדרכו במכולה גדולה שתגיע אליי באוניה רק בעוד כמה שבועות, כך שקיט המברשות של סיגמא מתאים לי בול. הייתי פשוט מאמצת אותו בחום ונושאת אותו איתי בתיק באופן קבוע.
    אימייל? בבקשה: epurit@gmail.com

    השבמחק
  72. ואוו כמה שהקיט הזה יפה!!

    אם הקיט היה ברשותי הייתי לוקחת אותו לחתונה של אח שלי כדי לתקן את האיפור במהלך הערב וכמובן שהייתי ממשיכה להשתמש במברשות עוד הרבה פעמים גם אחרי :))


    רותם

    כתובת האימייל שלי היא:
    rotemw12@gmail.com

    השבמחק
  73. הייתי לוקחת את הקיט איתי ללוס אנג'לס. למי מאיתנו אין את החלום להגיע לעיר הנוצצת ולהתגלות בדרך פלא על ידי סוכן שפשוט ידרוש מאיתנו להתייצב לאודישן מסויים? כמובן שכדי שזה יקרה אני אצטרך להראות במיטבי דבר שלא יקרה ללא קיט מברשות שיכול להתאים לנסיעות כיוון שבדרך כלל לא סוחבים את כל המברשות לחו"ל . עם הקיט יש אפשרות לעשות כל איפור שאפשר לחלום עליו בצורה הכי טובה והכי מקצועית שיש.

    ebitlc@walla.co.il

    ופירסמתי בטוויטר
    http://twitter.com/#!/avitalc

    השבמחק
  74. כמה כיף שבולשת גם מגלה וגם מגרילה! אני? אני לאט לאט אלמד את רזי האיפור, ואולי "סוף סוף אראה כמו בנאדם"... ואם אצליח, אקח את הקיט לכל מקום שאפשר, ולפעמים אני מגיעה למקומות רחוקים רחוקים...
    בהצלחה לכולן וסחתיין עליך!

    השבמחק
  75. הייתי לוקחת את הקיט לחופשה שלי באילת כדי להיראות שם במיטבי עם השיזוף :)
    אין לי מברשות איכותיות אז אני מאוד מקווה שאזכה.

    sapirgo10@walla.co.il

    השבמחק
  76. נראה לי שאני הופכת לסנילית, כי הייתי בטוחה שהגבתי לפוסט הזה!
    אני בדיוק שוקלת להזמין את הקיט הזה כי יש בו כמה מברשות שאני מרגישה שחסרות לי, כמו F50 ומברשת קונסילר. יוצא מחיר ממש שווה לעומת מחיר של אותן המברשות בגודל המלא. ואגב, הגודל של המוקטנות זהה לרגילות רק עם ידית קצרה או שיש הבדל גם בגודל המברשת עצמה?

    אשמח לנסות את מזלי לפני שאני עושה הזמנה :)
    edenableblog@yahoo.com

    השבמחק
  77. היי לך!
    הייתי לוקחת את הקיט לכל ארוע אפשרי, לאפר את עצמי ואת החברות שלי עם המברשות המדהימות האלה.
    הייתי לוקחת אותו איתי בתוך התיק לכל מקום, לעשות כמה טאצ'-אפים בשירותים, ולהיות עם איפור זוהר כל היום!

    יש לך יופי של בלוג ומהיום אני אעקוב אחריו כל הזמן:)
    הכתובת שלי:SZOFER_ELIZABETH@HOTMAIL.COM

    השבמחק
  78. טוב, אז 10 דקות לפני הסיום, גם אני מנסה את מזלי.

    הייתי לוקחת את הקיט...
    -להורים, בכל פעם שאני מגיעה לסופ"ש, במקום להשתלט על המברשות של אמא... :)
    -איתי בתיק כשאני יוצאת אחרי העבודה- אף פעם אין לי זמן לעבור בבית ואני תמיד מתאפרת במקום אקראי כלשהו על הדרך.
    -לחופש ונופש- אחרי שבטיול האחרון בחו"ל מרחתי סומק עם האצבעות :S

    המייל שלי- sandy.fialkov בג'ימייל

    השבמחק
  79. הייתי לוקחת את הקיט הישר אל שולחן האיפור שלי, וממקמת אותו בעמדת כבוד. הגיע הזמן שיהיו לי מברשות איפור באמת :-)

    dvora.gro@gmail.com

    השבמחק
  80. Enter me please!

    GFC:Fathima Abdul Kader
    Email id:thebabblequeen@gmail.com

    Hope i win!!! :) :) :)

    השבמחק
  81. הייתי לוקחת את הקיט הישר אל שולחן האיפור שלי, וממקמת אותו בעמדת כבוד. הגיע הזמן שיהיו לי מברשות איפור באמת :-)

    dvora.gro@gmail.com

    השבמחק
  82. הייתי לוקחת את הקיט לחופשה שלי באילת כדי להיראות שם במיטבי עם השיזוף :)
    אין לי מברשות איכותיות אז אני מאוד מקווה שאזכה.

    sapirgo10@walla.co.il

    השבמחק
  83. היי לך!
    הייתי לוקחת את הקיט לכל ארוע אפשרי, לאפר את עצמי ואת החברות שלי עם המברשות המדהימות האלה.
    הייתי לוקחת אותו איתי בתוך התיק לכל מקום, לעשות כמה טאצ'-אפים בשירותים, ולהיות עם איפור זוהר כל היום!

    יש לך יופי של בלוג ומהיום אני אעקוב אחריו כל הזמן:)
    הכתובת שלי:SZOFER_ELIZABETH@HOTMAIL.COM

    השבמחק
  84. הייתי לוקחת את הקיט איתי הבייתה, ונותנת לו מקום של כבוד בין המברשות ... :)

    האמת שאני לא סוחבת איתי מברשות לתיקונים במהלך היום אבל בהחלט לא יזיקו לי מברשות חדשות

    המייל שלי:

    shragaeden @ yaoo .com

    השבמחק
  85. שחרחורת יקראוני16 באוגוסט 2011 בשעה 11:06

    הפכתי והפכתי - לאן אקח איתי את הקיט ?
    לטיול סביב העולם ? קרוב לוודאי שאאבד אותו.
    לחדר הכושר ? אני לא הטיפוס הספורטיבי .
    לעבודה ? איני אוהבת לנקר עיניים ...

    ואז, הבוקר, בעודי מניחה מייקאפ, קונסילר, ברונזר, צלליות, הכתה בי ההכרה.
    הייתי לוקחת את הקיט הזה למסע במנהרת הזמן ! הייתי נוחתת בדיוק ביום השישי לבריאה, ומבקשת מבורא עולם שאם לא אכפת לו, בבקשה, לתת לי לעשות כמה פינישים אחרונים. ואז הברונזר היה טבעי, הכהויות היו נעלמות , הריסים היו כמטאטא והשפתיים היו כדובדבן.
    כל הנשים בתבל היו קמות בבוקר בפנים רעננות ותווים מודגשים, משל היו גרציות בציורי רנסאנס.

    השבמחק
  86. שני בראונשטיין16 באוגוסט 2011 בשעה 11:06

    הייתי לוקחת אותו לאן שרק אפשר בשביל להראות טוב בכל מקום ובכל זמן :) הקיט הזה תמיד יהיה בתיק שלי וילווה אותי לכל מקום .

    אימייל-shaniki2173@walla.com

    פורסם בפייסבוק שלי-http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=234675813219992&id=100000067301629

    השבמחק
  87. לאחרונה נכנסתי לאתר של סיגמא אבל התבלבלתי מכל המבחר שקיים שם לכן בסוף לא יכולתי להחליט מה לרכוש..אשמח לזכות בקיט המברשות ולקחת אותם ל..כל מקום בתיק כדי להיראות מתוקתקת בכל מקום..
    בהצלחה לכל המשתתפות..
    שיתפתי בפייסבוק ועוקבת אחרייך בבלוג.
    oshrat_8@walla.com

    השבמחק
  88. Even if it is dedicated to travel I would use
    every time because besides of old pallets and brush applicators F80 which I received recently I have any other brush. I like that are kept in that envelope so can be sneaked into holiday luggage. I would like to leave this year to go to Paris, I already imagine sitting in a peignoir in front of the mirror with a steaming coffee and cigarette lit
    preparing me for a walk on the Seine.

    GFC: miha.ela
    mihaela.mihordea(@) gmail(.) com
    FB add: mihaela pojogu
    :tweeted
    http://twitter.com/#!/MihaelaPojogu/status/90869486642659328

    השבמחק
  89. וכמובן שלא כתבתי מייל:

    מה ז'תומרת? הייתי לוקחת את הקיט הזה למקום הכי טבעי בעולם-
    לכל מקום :-D
    אני תמיד מסתובבת עם תיק איפור לתפארת והקיט הזה פשוט יצתוות נפלא לכל יתר המוצרים וכך לא אצטרך לשנע על בוקר וכל ערב את המברשות משידת האיפור-אל התיק-בחזרה :-)

    likush@likush.com

    השבמחק
  90. אני ובן זוגי ב5 שנים האחרונות נפרדנו השבוע,
    עם הקיט הזה יהיה ביכולתי להראות דה באסט 24/7 ולנקר עיינים בכל הזדמנות, גם אם זה יהיה להתעורר בבית של הריבאונד או לפגוש את הX בטעות במועדון..
    אחחח חיי הרווקות, כמה שלא התגעגעתי אבל אם כבר חייב, לפחות אני אראה מדהים :)

    rodin_marina@walla.com

    השבמחק
  91. היי. אני יודעת שהגיבאווי נגמרה אבל יש משהו לא הגיוני.
    הייתי אחת בין הראשונות שרשמה תגובה, ואני זוכרת שממש השקעתי, ועכשיו לא רואים אותה ! אני כ"כ מבואסת, זה לא פייר..

    אשמח שתעני לי (:

    השבמחק
  92. היי גל ,

    אני מצטערת , אם את לא רואה את התגובה שלך בין התגובות אז כנראה שהיא לא פורסמה . מדי פעם למערכת יש בעיות כאלו [לא בגללנו הבלוגרים] . בפעם הבאה שימי לב שהיא אכן מתפרסמת.
    בקרוב תהיה הגרלה נוספת , נסי לבדוק אם התגובה שלך מתפרסמת שם כמו שצריך.

    השבמחק
  93. It's an amazing piece of writing in favor of all the web people; they will take advantage from it I am sure.
    My page ; free iphone

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן