יום ראשון, 14 באוגוסט 2011

סקירת בזק #6

כהרגלי בקודש אני מרכזת לכם חוות דעת על מיני מוצרים שקיבלתי להתנסות . חלקם אהבתי יותר ופחות וכולם ללא יוצא מן הכלל נמצאים בשימוש היומיומי של כולנו . אין ספק שכל אחת יכולה למצוא לעצמה את המוצר שאליו היא תמשך יותר ותרוץ לחפש . הדעה על המוצרים היא אישית שלי בלבד ויכולה להתאים לי או לאחרות. כרגיל אני אומרת שעל טעם וריח....[השלימו לבד] .


OPI - Love Your Nails Duo

חברת OPI משיקה לכבוד חג האהבה זוג לקים לטיפוח הציפורניים. כחובבת מושבעת של חברת OPI , אני יכולה לומר שהזוג הזה הוא אחד המעולים של החברה ואם כבר טיפוח אז זו בהחלט הכתובת הנכונה. הזוג של OPI מורכב מלק מסדרת Nail Envy המצויינת ושמן סרום Avoplex . למי שלא מכירה את סדרת Nail Envy אני ממליצה בחום רב לבחון מקרוב את מוצרי הסדרה . בבעלותי בקבוק שקניתי בלונדון באריזה הכתומה לציפורניים רגישות ומתפצלות וזה המחזק האהוב עליי ביותר . הוא אינו מצהיב לעולם את הציפורניים , נותן תחושה של ציפורניים חזקות מאוד ומשווה לציפורן מראה אחיד ויפה . נוסחת ה-Nail Envy Original שנמצאת במארז נחשבת לנמכרת בעולם והיא בהחלט נותנת תמורה איכותית למחיר.
סרום השמן Avoplex הוא תענוג צרוף לציפורניים ויותר מזה לאף. מדובר על שמן סרום לריכוך לעור מסביב לציפורניים שמועשר בויטמנים . יש לו ריח כ"כ נעים ומשכר [בעיני מריח כמו מלון] שכיף למרוח אותו על הציפורניים והוא בהחלט עושה עבודה מעולה [למי שלא אוהבת שמן לסדרת ה-Avoplex יש גם קרם בטיובה שמתאימה לתיק] .



לסיכום : מעולה! מי אמר שט"ו באב מיועד רק זה לזו ? גם הציפורניים שלנו זקוקות לאהבה. 

למה ? כי אין ספק שזה הזוג המושלם עבור ציפורניים מכל הסוגים .
כמה ? מחיר מצוין ומיוחד - 142 ש"ח לזוג ! [המחיר המקורי הוא 262 ש"ח] ואני יכולה לספר לכן שבלונדון רכשתי את המחזק מהסדרה במחיר של 95 ש"ח כך שהזוג הזה הוא עסקה מצויינת.
איפה ? להשיג ברשת נייל סטודיו ובמרכזי הטיפוח המקצועיים.



Lancome Awakening Juicy Tubes Of Love 

הגלוס הידוע מבית לנקום מושק במהדורה מיוחדת לאספנים ובשלושה עיצובים פואטיים המבטיחים אהבת נצח [ואם מבטיחים לי דבר כזה אני ישר רצה לקנות LOL ] . המוצר מושק בפורמולה חדשה ובעיצובה המקורי של האמנית היפנית Yayoi Kusama . הג'וסי טיובס של לנקום מאז ומתמיד היו נפלאים אבל הפורמולה המחודשת בהחלט איכותית ונעימה . למי שחובבת המראה המבריק , זה המוצר , מאוד גלוסי , לא דביק והג'וסי טיוב שאני קיבלתי היה מלא במיקרו שימר ורדרד ויפה.
ששת הגוונים שעיצבה יאיוי קוסמה טומנים בחובם ניחוחות בהשראת הקונדיטוריות לעוגות משובחות. בין המרכיבים תבלינים , גרגרים וצמחי מרפא.

גוונים ממריצים :

Crazy Yuzu 10 - תוים של פרי היוזו מומרצים עם רמיזה של בזיליקום .
Vigorous Fruit 11 - ניחוח הפטל מורם ע"י נגיעה של מנטה .
Exotic Bomb 12 - ארומת תות עדינה שזורה בגרגיר פלפל ורוד.

גוונים פרחוניים מרגיעים :

Yoga Vanilla 20  - ניחוחות חלקיים של סחלב עם תוי וניל.
Baba Jasmine 21  - יסמין מבושם עם עלים כתושים של צמח הורבנה [צמח בעל ריח לימוני למי שלא מכירה] .
Peace&Flowers 30 - ניחוח מרגיע של סיגלית וליצ'י עסיסי.



אני קיבלתי להתנסות את מספר 11 Vigorous Fruit . על השפתיים נמרח מצוין ומיד חשים באף ובפה בניחוח פטל אמיתי ונעים. אחרי שניות ארוכות מתווספת בעדינות תחושת המנטה והשפתיים מרגישות נעימות מתמיד . אני לא יודעת אם זה דמיוני הפרוע או המציאות אבל הרגיש לי כאילו השפתיים מומרצות ותחושת עקצוץ קלה ונעימה עטפה אותן [ושוב , אין לי מושג אם אכן מדובר על דמיוני הפרוע...] . גוון הפטל למרות שנראה מעין אדום עמוק בטיובה , מתקבל עדין כאילו הרגע סיימנו לאכול קרטיב פטל אדמדם ואם נדקדק נראה כי מיקרו שימר ורדרד התווסף למריחה מה שנותן למראה עוד קצת זוהר מקסים . 

למה ? כי הג'וסי טיובס משגעים אותנו עוד משנת 2000 והשנה באמת התעלו על כל דמיון. לא לאספנים בלבד .מעבר לזה האריזה הקומפקטית ועם זאת היוקרתית עושה חשק לשמר אותו בתיק ולשלוף אותו בנונשלנט .
כמה ? לא זול. 100 ש"ל ל-10 מ"ל [לפני מבצעים כאלו ואחרים] .
איפה? להשגי בנקודות המכירה המובחרות ברשתות הסופר פארם , ניו פארם והמשביר לצרכן.



בת אורן - אהבה מסוג אחר , אהבה לנוסטלגיה

בני גילי [ז"א בני הכמעט 30 :-P ] בודאי זוכרים את הסבון בת אורן. פעם הוא היה צהוב עם ריח אלמותי תינוקי שכזה שהרחנו על כל תינוק רך ועם השנים הוא נעלם מהשטח והיה נוכח נפקד. אני חושבת שאין יפה מזה שהחליטו לחדש את המותג  ללא אריזה מפונפנת ובלי השקות מיותרות והשאירו את בת אורן אייקון צנוע . החידוש הוא שבת אורן מפנקים אותנו בניחוח חדש ובאריזה סגולה לאוהבי הלבנדר . מספיק לאחוז בבקבוק הזה ,לפתוח את הפקק ולשאוף את הריח מלוא הנחיריים כדי להבין שמתחבא פה פינוק אמיתי. בת אורן בניחוח לבנדר הוא גם סבון אמבט ללא סבון וגם יכול לשמש כקצף אמבט למי שחובב אמבטיות חמימות וארוכות. 

הידעתם? בת אורן נקראים באנגלית בעצם Bath Oren .

למה ? כי תמיד כיף להיזכר מה היה פעם ולחשוב שהיה טוב יותר  :)
כמה ? 19.90 ש"ח ל-500 מ"ל . 
איפה? בכל רשתות הפארם והשיווק המובחרות.



ג'ל ניקוי נורמדרם מבית VICHY 

המוצרים של וישי מאז ומעולם היו מצויינים. הסדרות השונות מתאימות לסוגים שונים של אנשים כל אחד לפי צרכיו כיאה למותג דרמו-קוסמטיקה . הפעם משיקים בוישי ג'ל ניקוי לפנים באריזה חסכונית ונגישה של 400 מ"ל. הג'ל מיועד לניקוי אינטנסיבי של הפנים , מחליק פגמים ומעדן את מרקם העור כמו כן פותח נקבוביות סתומות  ומנקה אותו היטב .
אני מאוד מחבבת את וישי כמותג ואני חושבת שג'ל הניקוי הזה מצוין , מרענן ומנקה בצורה מעולה את הפנים . לי כמי שמתהדרת בעור פנים מעורב הג'ל נתן תחושה רעננה ונעימה , הקצפה קלה , שטיפה והפנים נראות טוב יותר . הניחוח של הג'ל מצוין [עשבי-פרחוני] והוא יספיק לזמן רב למי שנוטה כמוני לחסל סבוני פנים .

למה ? וישי , אני צריכה לומר עוד ? מצוין מצוין מצוין .
כמה ? הג'ל נמכר כעת במחיר השקה ב-25% הנחה , דהיינו 112 ש"ח לאריזה של 400 מ"ל במקום 149 ש"ח .
איפה ? בבתי מרקחת פרטיים  .



Nutriextra - סדרת קרמי גוף להזנה מבית VICHY 

עוד מוצר מבית וישי והפעם סדרה חדשה של קרמי גוף להזנה וחידוש מלאי הלחות בעור ל-48 שעות. היתרונות על פי היצרן הם 3 תכונות אופטימליות כמו : אקסטרה ריכוז , אקסטרה עומק ואקסטרה תוצאות. בין המרכיבים של הקרם בסדרה תוכלו למצוא : חמאת שיאה הידועה בסגולות הליחוח והריכוך  שלה , שמן מקדמיה החודר עמוק לעור ומעשיר אותו במגע משי וללא שכבה שומנית , גליצרין  [אין צורך להכביר במילים] ו-Hydraovance [רכיב מלחח] .
הסדרה כוללת שני מרקמים שונים שמטרתם לענותעל דרישות של כל סוגי העור השונים. המוצרים בסדרה עברו בדיקות דרמטולוגיות קפדניות ומחמירות על עור רגיש ואינם גורמים לגירויים ואינם מכילים פראבן.

ואחרי כל ההקדמה הזו : אני קיבלתי לניסיון את קרם הנוטריאקסטרה לעור יבש עד יבש מאוד באריזה עגולה [כמו בתמונה]. אני חייבת להודות שהאריזה מאוד מצאה חן בעיניי , מעין גדול עגול גדול ולבן שעושה חשק גדול לפתוח אותו. הבעיה ? קיץ ! אני גם ככה מלאת לחות משל עצמי אז קרם עבה ? לא תודה. אני חושבת שזמן ההשקה של הקרם הוא לא נכון לאקלים הישראלי אבל זו דעתי האישית . המרקם שלו מאוד נעים ומלחח אבל הוא לטעמי מתאים לחורף שאז אני הופכת פאזל סדוק והעור יבש ומתחנן לקצת לחות ולא לקיץ הלחותי התל אביבי בעל 70% הלחות בממוצע . מעבר לזה סוגיית הריח קצת היתה בעייתית משהו עבורי - הריח נעים אבל לא מתרומם לשום מקום , סתמי וחביב .

למה ? אני יכולה לומר לכן למה בחורף ולא למה בקיץ. 
כמה ? 149 ש"ח לתכולה של 400 מ"ל או 59 ש"ח לתכולה של 100 מ"ל .
איפה ? בבתי המרקחת הפרטיים .



לקים חדשים של Life מותג הבית של סופר פארם 

הלקים האלו יושבים אצלי תקופה וטרם הצלחתי להגיע אליהם . הגוונים שלושתם משגעים ויפים , הפורמולה מצויינת , המברשת טובה והמחיר מצוין כיאה למותג פארם . קיבלתי לידיי את 289 , 291 ו-294 .


 289 הוא אחד המעניינים מהשלושה . מדובר על לק שימרי סגול עם תת גוון זהוב . השילוב בין שניהם יוצרים מראה מיוחד שימרי דואוכרומי מעניין. 
291 הוא כתום מנדרינה שמקרוב מגלים בתוכו מיקרו שימר גרוס דק בגוון ורדרד . על היד הוא מתקבל כתום ורק חדי העין יבחינו בשימר . גוון כיפי וחם לקיץ.
294 הוא גוון שנע בין אדום לכתום כהה . הוא לא ממש משניהם , ז"א הוא לא אדום ולא כתום . גוון יפה במיוחד .
אני חייבת לומר שבשנה האחרונה השיקו בלייף עשרות לקים שונים בגוונים ומרקמים שונים . נראה כי מישהו שם קשוב לקהל הלקלקניות וטיפוח כף היד ומנסים כל פעם להמציא גוונים יפים ושונים והתוצאה לא רעה בכלל .

למה ? כי התמורה שווה את המחיר וכי המגוון מצוין וגדול .
כמה ? 21.99 ש"ח לפני הנחות .
איפה ? בכל סניפי הסופר פארם.



AC Spot Treatment מבית קאמדיס

על מוצר פנים מבית קאמדיס [סבון פנים] כתבתי בעבר בפוסט הזה ומאז נשארה לי פינה חמה בלב למותג ומוצריו. הפעם קיבלתי לניסיון את התכשיר הנקודתי לטיפול בפצעונים ואקנה . נכון , זה לא נשמע סקסי במיוחד אבל מי אמר שכל מוצר חייב להיות סקסי בימינו ? לא פעם מתוך לחץ , מזג אויר , לחות , זיהום וכו' אנחנו מסתכלות במראה ומוצאות פצעונים על הפנים ומי שסובל מאקנה בודאי יכול להזדהות . השמנוניות הזו בפנים סותמת לנו נקבוביות שיכולות להפוך לאט לאט לפצעונים מרגיזים . אז למי הפתרונים ? קאמדיס .
התכשיר מבוסס על תמציות צמחים , מרגיע , מייבש ומפחית אדמומיות סביב האזור הנגוע . עיקרון הטיפול הוא טיהור חום ורעילות ייבוש לחות והנעת דם .
בשורה התחתונה המוצר הזה מעניין מאוד. ראשית הוא מגיע בטיובה מאוד נוחה וסטרילית לשימוש עם כמות עצומה של חומר שיוצא בלחיצה מאומצת והופך את המוצר לכדאי וחסכוני. שנית , כאשר לחצתי על הטיובה מצאתי על היד שלי קרם בגוון העור שלי , משהו דמוי מייקאפ עדין שתאם בדיוק אבל בדיוק את גוון העור שלי . הנחתי אותו על פצעון "שהתברכתי" בו ממש עכשיו ומעבר לכיסוי מושלם הוא ייבש וכיסה אדמומיות בצורה מדהימה [ושלא תטעו , לחלוטין לא מדובר על מייקאפ] , אפילו הנחתי אותו על כתם שמש מעצבן והוא כיסה אותו יפה כך שלטעמי יש לו יותר משימוש לפצעונים  , לי הוא היה רב תכליתי.

למה ? כי יש לו שלל תכונות מצוינות ואני מצאתי לו תכונה נוספת [מעין קונסילר טיפולי , איזה יופי!] . מדובר על מוצר דרמטולוגי שמכיל המון דברים טובים בתוכו ונותן תמורה יותר מהולמת למחיר.
כמה ? 79.90 ש"ח ל-30 מ"ל שזה יפה מאוד לכל הדעות.
איפה ? להשיג ברשת ניו פארם , עדן טבע מרקט , בתי המרקחת של מכבי ,  בתי המרקחת של מאוחדת , בתי המרקחת של שופרסל ובתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.


זהו להפעם. מקווה שנהניתם ומאחלת לכולכם יום אהבה שמח מתוק וסכריני במיוחד :) ! [זה הזמן לרמוז לבני הזוג שיום האהבה היום! ]




שלכם ,


21 תגובות:

  1. הרסת אותי עכשיו! בת אורן לבנדר? אני רצה לבדוק! יש לי באמבטיה קבוע את הבת אורן הרגיל! אגב - הבקבוק הצהוב עם הריח התינוקי שדיברת עליו הוא דרמפון, ולדעתי אם תחפשי היטב את יכולה למצוא אותו.

    השבמחק
  2. Eynav - אכן כן , בת אורן לבנדר ויש לו ריח מצוין! [למי שאוהבת לבנדר כמובן] . ונכון , דרמפון! שכחתי את השם . את אומרת שיש עוד להשיג? קטע... אפקח עין על העניין הזה .

    השבמחק
  3. אני חייבת לציין שעם כמה שכיף לקרוא את מה שאת כותבת, שכן את רהוטה ומפולפלת בכתיבתך, אני מוצאת את הבלוג שלך פרסומי מדי וזה לגמרי מוריד מערך הסקירות וההמלצות. אני מבינה שאת מקבלת את המוצרים במתנה, ואת מנסה לתת לכל מי שנתן לך את הכבוד (והפרסום חינם) שלו, אבל הייתי שמחה אם היית יותר נאמנה לקוראים שלך מאשר לנותני החסויות שלך.
    זה נחמד וכיף לקבל דברים בחינם, אבל לא יכול להיות שהכל כל כך מושלם בממלכת הקוסמטיקה, והדברים השליליים היחידים שאת יכולה לומר נוגעים למוצר שלא מתאים לעונה או לריח שלא בדיוק לטעמך.

    לסיכום, אמשיך לקרוא אותך כי באמת נחמד שיש בלוגרית רהוטה, אבל לא אקנה דברים על פי הסקירות שלך כי הן מרגישות מלוטשות מדי.

    השבמחק
  4. אוהבת סקירות בזק שלך. קצר ולעניין :)

    השבמחק
  5. אנונימית - אני תמיד מדגישה שאני כותבת את חוות דעתי האישית. אני גם לא פעם הזכרתי פה בבלוג את המדיניות שלי לא לכתוב על מוצרים שמבזבזים לי זמן הקלדה. מוצר לא טוב , לא ייכנס לסקירות שלי , מוצר טוב או כמעט טוב כן ייכנס ואני אדגיש שהוא טוב מאוד , מצוין או כמעט טוב.

    אף אחת מהסקירות שלי [לטעמי האישי] לא מלוטשות מדי . אני כותבת על מוצר כי אני אוהבת אותו וכי אני חושבת שהוא שווה את המילה הכתובה. אף אחד לא מכריח אותי לכתוב ולא משלמים לי על זה גם אם נראה שזה "פרסומי" . לא אלאה אותך כמה מוצרים אינם נכנסים לסקירות שלי משיקולים כאלו או אחרים ומכיון שאני תמיד נאמנה לקוראים שלי אני מביאה את הדברים ככתבם או כפי שאני רואה אותם לנכון. אני לא אכתוב בכוח על מוצר שלא לטעמי כדי לרצות את הקוראים שלי או לבזבז להם את הזמן ואני כן אדגיש אם מוצר טוב אבל הריח שלו אינו לטעמי כי כמו שכתבתי בפתיחה , על טעם וריח אין מה להתווכח.

    אני מכבדת את התגובה שלך וזכותך לדעתך כמובן . אני לא מחזיקה את כרטיס האשראי של אף אחת מהקוראות שלי , אני בסה"כ ממליצה . בסופו של יום אם תקני או לא זו כמובן בחירה שלך. אני תמיד שולחת את הקוראות שלי להתנסות ומי שמכירה אותי אישית יודעת שאני נוטה לא למסחר את הבלוג שלי יתר על המידה אבל לפעמים יש תגליות ששווה לכתוב עליהם.

    מבטיחה לך שיש דברים שרחוקים להיות מושלמים בממלכת הקוסמטיקה....

    תודה על התגובה. מבטיחה לך שלא הייתי כועסת גם אם לא היית כותבת באנונימיות :)

    השבמחק
  6. הבת אורן לבנדר ממש מדליק!
    ואני מתקנת אותך - מי שיזכור זה לא בני הכמעט 30, אלו בני ה- 30+.....LOL

    השבמחק
  7. danra - הבת אורן לבנדר מריח מאוד כיפי :) ולגבי הכמעט בני 30 שהוזכרו בפוסט הכוונה היתה אליי ולבעיית ההצטרפות שלי למועדון ה-30 בעוד 5 ימים [אבל מי סופר?] LOL

    השבמחק
  8. אוי בת אורן, איזו נוסטלגיה (ואני במרחק 5 שנים משנות ה-30 לחיי, אז תנו כבוד גם לגיל שלי! בשנות ה-80, תחילת 90 זה היה מאד פופולרי). בהחלט אבדוק את ניחוח הלוונדר החדש בפעם הבאה שאצטרך לחדש מלאי תחליבי רחצה.
    לקים של לייף מפתיעים מאד באיכות שלהם, יש לי כמה מהסדרה והם ממש לא רעים - אני תמיד קונה אותם במבצעים של 10 שח.

    השבמחק
  9. כרגע הזמנתי אבל בהחלט יזכר הסט של OPI בבוא ברגע.

    ג'וסי גלוס של לנקום ליוה כל אחת מאיתנו באיזשהו שלב לדעתי, היום אני כבר לא משתמשת בהם, אך הם נהדרים. במיוחד לצעירות

    בת אורן - ריח אמבטיה של ילדות. ריח נפלא...

    במוצרים של וישי השתמשתי כ 5 שנים, איכותיים, נעימים ובמחירים שפויים.

    קמדיס - יבדק ואעדכן.

    הלקים של לייף - קניתי את הסגול, מרהיב היופיו, מברשת נהדרת, מיישר קו עם גוונים של חברות מחו"ל.

    תענוג של סקירה.

    השבמחק
  10. IsraelMakeUp - למי שאוהבת לבנדר הריח הזה יהיה ממש כיפי באף כי הוא מאוד מרוכז ונעים. ולגבי הלקים של לייף אז בהחלט כן , יש להם מבחר מעולה של גוונים ומרקמים [כנראה שהם עוקבים אחר הנעשה בעולם אחרת אין לי דרך להסביר] והמחיר אחלה במבצעים.

    השבמחק
  11. Efrat - תודה רבה :)
    הצמד של OPI מופלא בעיניי והוא היה אצלי הרבה לפני שקיבלתי אותו , אמנם לא בצד ולא המחזק המדוייק הזה אם כי הכתום מסדרת ה-ENVY אבל שניהם בעיניי הצלחה גדולה בתחום המחזקים ועוד יותר בגדולה שלהם שהם לא מצהיבים. השמן מצוין , פשוט אין טעם להוסיף עליו עוד. באמת אחד הטובים.
    כל שאר המוצרים בסקירה היו נהדרים אף הם :)
    ולייף , בהחלט מיישרים קו קל עם חו"ל או לפחות חברות דראגסטור בחו"ל.

    השבמחק
  12. סקירה מצויינת, אחלה פוסט. מאוד אוהבת את סגנון הכתיבה שלך! אח... דרמפון הצהוב זכור לי היטב וגם בת אורן, אמא שלי נהגה לקלח אותי ואת אחיי בדרמפון והפינוק שלה היה בת אורן הירוק. תמיד לאחר מקלחת שלה עם בת אורן היא היתה האמא הנינוחה בתבל :-)נוסטלגיה...(כן, אני קצת יותר מבוגרת ממך בכמה שנים...12 ליתר דיוק:-) עשית לי חשק אמיתי לרכוש את הבת אורן הסגול. גם הלק הסגול של לייף נראה כזה ששווה לרכוש. תודה על הפוסטים הנהדרים.
    לידיה.

    השבמחק
  13. לידיה - איזה כיף של פרגון , תודה רבה! :)

    השבמחק
  14. אנונימי אמר/ה...

    אני חייבת לציין שעם כמה שכיף לקרוא את מה שאת כותבת, שכן את רהוטה ומפולפלת בכתיבתך, אני מוצאת את הבלוג שלך פרסומי מדי וזה לגמרי מוריד מערך הסקירות וההמלצות. אני מבינה שאת מקבלת את המוצרים במתנה, ואת מנסה לתת לכל מי שנתן לך את הכבוד (והפרסום חינם) שלו, אבל הייתי שמחה אם היית יותר נאמנה לקוראים שלך מאשר לנותני החסויות שלך.
    זה נחמד וכיף לקבל דברים בחינם, אבל לא יכול להיות שהכל כל כך מושלם בממלכת הקוסמטיקה, והדברים השליליים היחידים שאת יכולה לומר נוגעים למוצר שלא מתאים לעונה או לריח שלא בדיוק לטעמך.

    לסיכום, אמשיך לקרוא אותך כי באמת נחמד שיש בלוגרית רהוטה, אבל לא אקנה דברים על פי הסקירות שלך כי הן מרגישות מלוטשות מדי.

    מאחר ואינני מוצאת דרך להגיב מתחת להודעה זו, נאלצת לצטטה ולהסכים עם כל מילה.
    כן, קראתי את תגובתך, ואין צורך להגיב שנית, אך עליך לדעת שזו התחושה שמתעוררת כאשר קוראים את הבלוג שלך.
    וגם אני אמשיך כמובן לקרוא את הבלוג שהוא אסתטי חביב ורהוט ולהתייחס בזהירות להמלצות, ולא בגלל העדפות של טעם אלא בשל חוסר האמון שהן מעוררות.

    השבמחק
  15. יש לי שאלה לא קשורה (: אני מחפשת מי שיענה לי כבר מלא זמן והזמן שלי כבר מתחיל להגמר ):
    אז ככה יש לי יומולדת ואני רוצה להזמין מחו"ל מייבש שיער. הוא עולה פחות מ50 דולר (משלוח חינם). פעם אחת הזמנתי משהו מחו"ל ושילמתי עליו 150 שקל מכס !!!! זה המון.. מישהו פעם אמר לי שעל מוצרי חשמל צריך בכלזאת לשלם מכס לא משנה כמה הם עולים. זה נכון ? או שאם מזמינים מוצרי חשמל מתחת ל50 דולר לא צריך לשלם מכס ?

    בבקשה שמישהו יענה לי נגיד מישהו שהזמין פעם משהו מחו"ל (מייבש שיער, מחליק, או משהו עם חשמל).

    תודה מראש ! (:

    השבמחק
  16. אנונימית - בכיף , את מוזמנת להישאר ולקרוא ולעשות עם המידע מה שאת רוצה .

    השבמחק
  17. גל - עד 50$ [לא כולל טבק ואלכוהול] לא משלמים מכס . ז"א שאת יכולה להביא כל מוצר ששוויו עד 50$ . את יכולה להבין יותר בסרטון הבא :

    http://www.youtube.com/watch?v=o-6vuTHK0ZU&feature=player_embedded#at=31

    השבמחק
  18. ראיתי איפשהו אזכור של ה"קולקציה" הזאת של OPI. לומר את האמת עם זה שהייתי מאוד מרוצה מהמחזק לא הייתי מרוצה מההתנהגות שלו כבסיס ללקים. לכן הוא יצטרך להשאר בחנות. לגבי השמן, אני לגמרי שוקלת לרכוש אותו. כשיגמר לי כמובן זה שיש לי :P (פחות מתלהבת ממנו אבל מילא).

    אני מנחמת את עצמי בעובדה שאני לא אוהבת גלוסים ולא משתמשת במוצרים של לנקום אחרת מיד הייתי עטה על הגלוסים המתוקים האלה! גם הריחות נשמעים סוף הדרך, אח.. הבעיות הקטנות שלי בחיים..

    אני צריכה לעמוד בפינה? לא מכירה את בת אורן, מכירה את הדרמפון שמזכיר אותו בעיצוב..

    אני קצת סנילית בשעה זו, אבל יש לי הרגשה שוישי עושים ניסויים (יבדק מחר) בכל מקרה, בהנחה והם לא, אני משתמשת בהמלצתך בסבון פנים של קליניק ומאוד מרוצה, אבל אני תמיד שמחה לשמוע על גיוונים, מה את אומרת? ילך?

    הקרם של וישיי אכן מפספס את עצמו בעונה זו למרות שאני שמה פעמיים שלוש בשבוע שמן גוף אבל זה לא חוכמה אני רוחצת בכלור לא מעט :) ואגב, יש לך טעות הקלדה קטנה "מעין גדול עגול" נראה לי אמור להיות כדור עגול :)

    בעיני 21 ש"ח ללק של לייף זה יותר מידי.. בטח כשזה לא רחוק מהמחיר שאנחנו משלמות על הלקים שלנו מחו"ל. בכל מקרה הגוונים לא דיברו אלי.

    מיבש הפצעים נשמע מצוין! אשקול אותו. כרגע יש לי פתרון די ראוי.

    יום האהבה היה והלך, הקדשתי אותו לקריאה. זאת אהבה גדולה שלי אז בעיני זה נחשב :)

    השבמחק
  19. Meital - המחזק של OPI בהחלט לט מתאים לתפקד כבסיס. עם זה אני מסכימה. ניסיתי וזה פשוט לא זה. הסרום מצויין. ממליצה להתמיד איתו.

    לגבי בת אורן אני חושבת שתשאלי את ההורים . מה זה הילדות העשוקה הזו ? :)

    לגבי הסבון פנים , אני אומרת שאם את דבקה במשהו והוא טוב לך , תמשיכי. אני אוהבת סבונים נטולי ריח כמו של קליניק למרות ששל וישי נעים מאוד ולא דומיננטי. הוא גם מאוד עדין בסה"כ אבל מנקה יסודי [לא מייבש את העור] . אני חושבת שוישי משתייכים לקונצרן לוריאל [את בטח יודעת אם הם עושים ניסויים או לא] .

    תודה על התיקון טעות [אין לי כוח ללכת לתקן אבל העיקר שהבינו] . אולי הקרם הזה יכול להתאים למישהי כמוך ששוחה הרבה והעור מתייבש מהבריכה.

    המחיר הרשמי של הלק הוא 21 ש"ח אבל מי באמת קונה שלא במבצעים ? מעטות מאוד.

    מייבש הפצעונים שהוא גם סוג של קונסילר הוא אחלה רעיון. אני חייבת לומר שאני עדיין דבקה בקלין&קליר שלי שהוא הכי טוב שמצאתי עד היום.

    שמחה שנהנית!

    השבמחק
  20. יש מצב שוישיי שייכים ללוריאל.. אז לא ממש משנה..

    סה"כ עם שיגרה יחסית נוחה העור לא כזה יבש, אבל אי אפשר כמו פעם לא למרוח כלום ולצפות שהעור ימשיך להיות מלוחח ;)
    זה או הגיל (אוי ה 30 אוי :P) או הלייזר (שזה רוב הסיכויים הבעיה המרכזית) או הבריכה.
    ואולי זה שילוב של שניהם..
    בכל מקרה, אם אני מורחת 2-4 פעמים בשבוע שמן / סורבה זה מספיק בשבילי.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן