יום שלישי, 16 באוגוסט 2011

חידושים והמצאות

כבר המון זמן אני מגששת באתרים יפניים וקוריאניים לתור אחר מציאות. המוצרים ההזויים שמצאתי שם הם מעבר לכל דימיון. 
לאתרים הללו יש ייחוד ספציפי שמבדל אותם משאר האתרים - הם מיועדים לקהילה שלמה של יפניות/קוריאניות/אסיאתיות שאוהבות מוצרים לא שגרתיים [אני חושבת שמבחינתן זו שגרה דווקא] ומחפשות חידושים. 

ערימות המוצרים שקיימים בשוק פשוט מטורפות וצריך להיות דקדקן ולהבין היטב מה קונים. ישנן חברות שהצליחו להתברג היטב ולמתג את עצמם בשוק האמריקני הגדול וישנן חברות נישה קטנות שממציאות דברים מוזרים במיוחד . מה לא ראיתי שם ? מלבין פטמות [כן בנות, בציצי! ] , קפסולות לבליעה של ויטמינים בצורת הלו קיטי , מסכות מלבינות [כאלו יש בשפע ועשרות אלפים של כאלו כי לבן בעיניהן זה הדבר הכי יפה שיש] , ג'ל רחצה שורף שומן [אני צריכה להזמין כזה?! :-P] אפילו מדבקות להרחבת קו העין [לא יודעת איך לתרגם Eye Lid לעברית] קיימות מכיון שעיניהן מלוכסנות והן רוצות מראה יותר אירופאי ועין יותר עגולה..... ועוד ועוד המצאות מטורפות .

למי שרוצה לקנות באתרים כאלו אני רוצה להזהיר מראש שחשוב להבין מה אתן קונות. המוצרים מתאימים לאוכלוסיה מסוג מסויים ולא בטוח שיתאימו גם לכן ולכן הקפידו לבדוק מה אתן קונות בעשרים עיניים ובדקדקנות יתרה [אני מדברת על טיפוח וקוסמטיקה] .



אבל מכיון שבבלוג ביוטי עסקינן , מצאתי דווקא המצאה חביבה לכל אלו שלא נתברכו ביד יציבה ואמנותית לשם ציור אייליינר. מה לא ראינו עד היום ? מדבקות לציפורניים , קעקועים לשפתיים ועכשיו מדבקות אייליינר איכותיות [כך אומרים] .
הרעיון דומה לריסים מלאכותיים , מדביקים את המדבקה צמוד לקו הריסים והרי לכן אייליינר חתולי מעניין.  בעבור 15 מדבקות [לא מבינה למה 15 , עיניים הן 2 , מספר זוגי.....etc etc ] תשלמו 9$ חביבים והסוף לשרטוטים ולקוים העקומים.

למי שרוצה לפשפש קצת באתר איכותי שכזה ולמצוא מציאות [והרבה קרמי BB ] מוזמנת לטייל באתר הזה Imomoko . האתר הוא אתר שבסיסו בקליפורניה אבל שולח לכל העולם . 



עוד אתר מעניין שמצאתי הוא אתר בשם "שפתיים אלימות" - Violent Lips . אתר מאוד מדובר במגזינים אמריקאיים וכנראה שהולך וטווה את דרכו לביתה של כל אמריקאית ממוצעת .  בדיוק כמו מדבקות הציפורניים שצצות בכל חור ואמורות לשוות לנו מראה מדליק ברגע , כך גם המדבקות/קעקוע לשפתיים. במקרה הזה מכיון שמדובר על טרנד מיוחד , לא מדובר על מדבקה אלא על קעקוע זמני לשפתיים והוא דומה ממש כמו הקעקועים שהיו לנו פעם במסטיקים. מצמידים , מרטיבים , מחכים ו...טא דא! אני לא יודעת עד כמה זה יסחוף את הקהל הישראלי כי כידוע , אנחנו לא כאלו פתוחים להמצאות מהסוג הזה , אבל אני מאמינה שבעולם תוך זמן קצר הם כבר יהיו ה-דבר הבא [אם הם לא כבר הדבר הבא] .

המחירים באתר נעים בין 9-15$ ומציע כל מיני סיילים ומבצעים שונים. בינינו ? מי צריך את זה ?! 


איך אתן מסתדרות עם טרנדים חדשים ? אוהבות ? מתחברות ? מורדות בתופעת ה"עדר" ?

שלכם ,




13 תגובות:

  1. אני חייבת את המדבקות של האיילנר.. את יכולה להביא את שם האתר המלא?.. אני מזמינה נשבעת לך נמאס לי כל בוקר לריב עם מיליון קסמי אוזניים!!
    אני אומרת לך אם זה שווה...

    עין_פשוטה

    השבמחק
  2. עין פשוטה - יש שם לינק לשם האתר המלא . תלחצי עליו:) זה יפנה אותך לשם .

    השבמחק
  3. אני מתחילה לאט לאט לגלות ולנסות קוסמטיקה מזרחית ובעיקר קוריאנית/יפנית ובהחלט אני רואה לא מעט המצאות מוזרות. טוב נו אולי הם יודעים משהו שאנחנו לא?

    השבמחק
  4. marina - אין לי מושג. נורא בא לי לנסות למשל מסכות מלבינות אבל אני מתה מפחד :-D .אבל יש להם לפעמים כאלו המצאות הזויות שאני יושבת מול המחשב ונקרעת מצחוק .

    השבמחק
  5. לאסיאתים יש תרבות צריכה של מוצרים מטורפים ומוזרים נורא - לא בשבילי...

    השבמחק
  6. המדבקות לשפתיים זה קטע מטורף! חייבת לבדוק את זה.
    (ואגב, eyelid = עפעף).

    השבמחק
  7. IsraelMakeup - בהחלט מטורפים. כל פעם אני המומה למול המצאה הזויה אחרת ומגלה שיש הזוי יותר [יש יותר הזוי ממלבין פטמות?!] LOL

    השבמחק
  8. Vanity - נכון! עפעף ! [אני רוב הזמן קוראת אנגלית כך שאני שוכחת לפעמים מילים] :) תודה.
    ולגבי המדבקות אני חייבת לומר שיש להן קטע , בעיניי אלו עם הפולקה דוט [או בקיצור:הנקודות] מאוד יפות. אין סיכוי שבעולם שאני שמה על עצמי משהו כזה -שיהיה ברור.

    השבמחק
  9. מדבקות אייליינר? ואלה, באמת נשמע רעיון מעניין חחח

    אף אחד לא צריך שפתיים שכאלה, אלא אם כן היא בת 8 :P

    מדהים מה אנשים מייצרים כשמשעמם להם..

    אבל תודה - היה משעשע לפני שינה ;)

    השבמחק
  10. לפני כמה ימים ראיתי אייטם בטלוויזיה על הנושא של השפתיים וחשבתי לעצמי שזה רעיון הזוי לחלוטין, אבל לדעתי זה רק בגלל שבארץ אנחנו פחות פתוחים לרעיונות חדשים, באירופה למשל זה לגיטימי לגמרי.

    השבמחק
  11. אני חושבת שאנחנו כישראלים יותר סגורים לרעיונות הזויים. אולי זה דווקא טוב שלא כל טרנד נתפס פה. הטרנד הזה בעיניי חביב לפורים אבל יכול להיות שבחו"ל תהיה בחורה שתצא עם דבר כזה לעבודה. מי יודע ? :)

    השבמחק
  12. שמחה ששעשעתי אותך :) תשמעי , לא כל אחת ציירת אייליינר מדופלמת . אולי זה פתרון זמני.

    השבמחק
  13. מחזיקה מעצמי , מעודכנת בטרנדים אך לא קורבן אופנה. אוהבת מנומר, תמיד בטוויסט, אם הייתי משיגה מדבקות הייתי עונדת. לק ניאון לא התחברתי - אז לא. בתור מי שקונה ברשת רק בזכות חברה, האפשרויות שלי הן רק מה שמגיע לארץ או בעת נסיעות, אז מסקרה רוטטת הייתה לי ראושנה מכולם ובזול, מה שברשת, הגדר אלא לראותם בלבד

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן