יום רביעי, 3 באוגוסט 2011

Careline 2.0


חשבתם שפה תם הטקס? You wish ....




לא רק שפתונים משיקה קרליין אלא גם קולקציית קיץ שלמה העונה לשם Focus On Shine : דואטים של צלליות וסמקים ואפילו 2 גלוסים מיוחדים שאפשר רק להתקנא בהם. גם אותם בדקה עבורכם אמתכם [נקבת העבד] הנאמנה בדקדוק רב ובקפידה והרי חוות דעתי :



ובכן , קרליין משיקה במסגרת קולקציית האיפור החדשה גם 4 זוגות של צלליות Prisma Shine בגוונים שונים ליצירת מראה מושלם. בשונה מצלליות רגילות שכבר הספקנו להכיר , הצלליות הללו אינן רגילות כיון שאינן אבקה רגילה והן פותחו בטכנולוגיה ייחודית לקרליין. במגע עם הצללית תרגישו את המרקם המשיי והחלק שלהן והפיגמנט הוא מעבר לכל שיעור - נמרח כמו חמאה על טוסט חם. הצלליות הן בעצם דואטים של גוונים שונים שמתחברים יחד וכל אחת יכולה להתאים לעצמה את הגוונים שלה , צלליות מאוד מרשימות ביחס לחברות עממיות ומקצועיות כאחד ומרקם ייחודי שטרם נתקלתי בו ומי שביקרה בעמדה של קרליין בפארמים וניסתה אותן , ודאי יודעת על מה אני מדברת.



האהובה עליי במיוחד היתה השחורה-כסופה שעם פריימר טוב לעיניים ועבודה נכונה ,  יצרתי איתה לוק מעושן והורס .השניה שבעיניי היא הורסת בכל קנה מידה אפשרי היתה הבורדו/סגלגל-זהב שאפשר לשחק איתה היטב וליצור מראה משגע בלי להתאמץ בכלל.



הגוונים הנוספים שקיימים [כמו שאפשר לראות בתמונה למעלה] הם גווני ירוק-זהב וחום-זהב. אני הייתי שמחה לצללית בסדרה בגווני כחול נייבי עמוק מאותו המרקם [מרקם מעולה , רק תשבוחות!]  או ירוק עמוק אבל איך שזה נראה כרגע , לקרליין יש עוד הרבה שפנים [לבנבנים] בכובע שאני רק מחכה שיישלפו.

קצת על הלוק הכללי -  בקרליין בחרו דווקא ללכת על אריזה לבנה עם כיסוי שקוף וכיתוב לבן. אני חייבת להודות שאני פחות מתחברת לעיצוב של הצלליות והייתי דווקא כן שמחה אם כל האריזה היתה לבנה וההפתעה היתה מחכה לי בפנים . אבל זו אני וזה טעמי . בפועל האריזה חושפת בפנינו את מה שבפנים וקורצת לנו לנסות אותה ואולי זה מה שחשוב. אני מודה שחסרה לי גם אריזת קרטון כדי לשמור על הלוק הנקי הכללי והמהודר . בעיניי זה קצת כמו ללכת בחורף בלי מעיל - זה חובה כדי ליצור מראה מרשים סופי וחבל שמה שיצרו בשפתונים לא יצרו גם עבור הצלליות והסמקים , זה בעיניי קצת לוקה בחסר וחבל. 



מעבר לצלליות הושקו גם שני סוגי סמקים גם הם במרקם של הצלליות , מרקם ייחודי ומעניין ויותר חשוב מהכל -מלא פיגמנט.
גם הסמקים כמו גם הצלליות , יצאו במהדורת Duo [שני גוונים] שמשלימים האחד את השני ונותנים אפקט זוהר לפנים ללא טיפה אחת של מראה מקומח. הייחודיות של הפורמולה מבוססת על כך שהיא אינה נושאת תוכה טלק ופשוט מתפזרת באופן אחיד על הפנים ולא "מכתימה" כמו סמקים רגילים.



נתתי את המוצר לניסיון לשתי חברות שנדהמו מאפקט ה-Glow על הפנים ומהסמקה מתונה ויפה שניתנת להבנייה. אני באופן אישי התרשמתי מכך שכשאני מעבירה את המברשת על גבי הסומק , לא מורגש שעובר ממנו הרבה למברשת וזה אכן כך . עוברת כמות קטנה של חומר שאיתה אני עובדת בהדרגה ומוסיפה עוד אם אני צריכה. אני לא אוהבת מראה סמוק מדי ולכן הזוג Peach היה מושלם עבורי. בעבור אלו שאוהבות סמקים כהים יותר , הצללה קלה או שימוש בחלק הכהה כקונטור , אני חושבת ש-Rose יהיה המענה עבורכן.




אחרונים חביבים שבאמת הצליחו להרשים אותי עד מאוד היו גלוסי ה-Phantom המצויינים! האריזה כביכול היה פשוטה מאוד ושוב חבל כי הלוק הכללי של המוצרים נוטה ללבן וחבל שדווקא פה התפספסו בקרליין והלכו על לוק פשוט לכאורה , אבל זה לא מה שמשנה באמת. הגלוסים האלה כשמם כן הם - פנטום!


למי שלא מכירה את המוצר או מוצרים דומים להם בשוק , מדובר על ליפ גלוס בגוון מסויים שבמפגש עם פיגמנט השפתיים מתקבל גוון אחר . כל אחת תקבל גוון שונה לפי פיגמנט השפתיים שלה והגוון ההתחלתי של כל גלוס הוא או ורדרד או כתמתם. המרקם של הגלוס הזה פשוט יוצא מן הכלל , פחות מזה יהיה עלבון לטעמי.

מדובר על גלוס כ"כ נעים על השפתיים שלא תרצו להוריד אותו והיתרון היותר גדול , שבגלל האפקט המיוחד שלו , גם אחרי שההברקה תרד , ההכתמה תשאר [עליי אגב אחד התקבל ורדרד ואחד סגלגל] . זה גלוס שהוא גם Lip Stain [מכתים שפתיים] וקרליין אינם הראשונים שיוצרים מוצר שכזה , חברת האיפור Smashbox עשתה זאת הרבה קודם עם ה-O-Glow, אבל אני יכולה לומר בפה מלא שלקרליין יש במה להתגאות . מוצר מדהים שיושב קבוע בתיק האיפור שלי . נקודה.

ובכן , קרליין עברה כברת דרך ארוכה בין מה שהיתה לבין מה שהפכה להיות. הקולקציה החדשה והמוצרים החדשים שמתנוססים בגאון בפארמים השונים הם תעודת ביטוח לכך שקרליין חזרה במראה צעיר ומרענן יותר והשמיים הם הגבול מבחינתה. אני חושבת שבקרליין היה רצון רב לקלוע לקהל לקוחות וטווח רחב של גילאים ואני בטוחה שהפידבקים מהסביבה יתנו אותותיהם ויובילו אותה למהלך הבא בצורה טובה יותר וממוקדת. לא קל לשנות מיתוג של חברה , זה בטח לא קורה ביום אחד וממלא את התהליך בחבלי לידה [קשים או קלים - אתם תחליטו] . אני חושבת שהקהל הישראלי שהכיר את קרליין הישנה מתקשה לזהות את קרליין החדשה אבל השינוי התדמיתי שהיא עוברת מבורך ומרגיש מחובר ובשל יותר.

אני מצפה לבאות !

שלכם ,









7 תגובות:

  1. טוב את כבר יודעת מה אני חושבת על הקולקציה נראה לי . אני אשמח לראות עוד מוצרים חדשניים מהם בעתיד עם אריזה מעט יותר שונה.

    השבמחק
  2. הצלליות והסמקים באמת נראים טוב. הייתי בהחלט מנסה אותם בהזדמנות

    השבמחק
  3. מרינה- בודאי שאני יודעת מה את חושבת :) גם אני אשמח לראות עוד מוצרים חדשניים באריזה טיפה שונה [אני מדברת על צלליות וסמקים כי את הליפסטיקים במראה החדש אהבתי מאוד] .

    Vanity - הסמקים והצלליות מצויינים! אני באופן אישי אוהבת את הסומק הבהיר שממש נותן איזשהו עיצוב לעצם הלחי [קשה להסביר] ונותן ברק עדין.

    השבמחק
  4. מהצלליות הירןקה נראית הכי מעניננת למרות שכולן יפות ומרשימות!
    הסמקים נראים ממש מבטיחים למרות שלפחות עבורי אילו שיש לי בבית מספיקים
    הגלוסים מדליקים! אבל לאחרונה תחושת כל גלוס מעצבנת אותי ואני שמה רק שפתונים. אם זה ישתנה אשמח לנסות אותם :)

    השבמחק
  5. Meital - הירוקה מקסימה לא פחות , אני לאחרונה מתחברת למעושנים ולגווני הבורדו סגול מוזהב [ראיתי איזה טוטריאל שמשלב אותם ואני משתמשת בהם הרבה] . הסמקים יפהפיים! אין על זה ויכוח בכלל :) ולגבי הגלוסים אני רוצה לומר לך שהם לא מרגישים כמו גלוסים רגילים שאנחנו מכירות - הם לחלוטין לא דביקים ומרגישים כ"כ נעים על השפתיים שאני רק מצרה על כך שנתנו להם אריזה כ"כ פשוטה , הם באמת היו צריכים לקבל אריזה קצת יותר מפוארת כי המוצר מצוין.

    השבמחק
  6. נהנתי מאוד לקרוא.
    הייתי שמחה אם היית מוסיפה גם מחירים :)

    השבמחק
  7. נהנתי מאוד לקרוא.
    הייתי שמחה אם היית מוסיפה גם מחירים :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן