יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

המסי-טוויטר של Maybelline New York

מייבלין חוגגת 40 שנה למסקרה האגדית והמדוברת ביותר שלה Great Lash . זו היתה המסקרה הראשונה שלי שקניתי בתור נערה ואפילו אני לא ידעתי שהיא קיימת שנים כה רבות. אני בסך הכל פספוסה בת 30 ;) .


משמאל : הפרסומת הראשונה למסקרה משנות ה-70 ומימין : המסקרה כפי שאנחנו מכירות

המסקרה Great Lash קיימת משנת 1971 והיא המסקרה הייחודית הראשונה ששולבו בה גווני ורוד ומנטה בו זמנית באריזה אחת  , היא עדיין נחשבת למסקרה הנמכרת ביותר עד כדי כך שמחקר שנעשה מצא כי בכל 1.7 שניות נמכרת מסקרת Great Lash .

לכבוד יום הולדתה של המסקרה האגדית וכמו לכל אחד , גם לה חוגגים יום הולדת - מה תגידו על זה ? 
כמתנה ראשונה עוצבה המסקרה ע"י שלושה מעצבי על ותמכר במהדורה מוגבלת . מי הם מעצבי העל שאלתן ? מקס עזריה , טרייסי ריס וויויאן טאם . המסקרה תמכר בחודש ספטמבר באריזות המיוחדות לכבוד שבוע האופנה .



ואין אין אין יום הולדת בלי בלי בלי מסיבה! ביום ראשון , 14/8 תתקיים מסיבת טוויטר ראשונה וייחודית מסוגה בטוויטר של מייבלין העולמית . למסיבה הוזמנו עיתנאיות ועורכות נחשבות וכמובן מגוון רב של סלבס אשר משתמשות במסקרה . במסיבה יחולקו מגוון מסקרות Great Lash ועוד ממוצרי החברה. המסיבה תחל בשעה 19:00 , שעון ארה"ב ובחצות שעון ישראל.



סמנו ביומנים , כולכן מוזמנות. ובינתיים שיהיה לכולנו סופ"ש רגוע ונעים .

שלכם ,


9 תגובות:

  1. אוהבת את המסקרות של מייבלין, זולות ושוות. יש לי את ה- COLOSSAL ואת ה VOLUM EXPRESS TURBO BOOST למרות שאני מאוד אוהבת מסקרות יוקרתיות של ג'יבנשי ואיב סאן לורן למייבלין יש מקום של כבוד אצלי :-)
    מאוד אוהבת את הבלוג שלך.
    שבת שלום וסופ"ש נעים,
    לידיה.

    השבמחק
  2. מסי-טוויטר חחח לאן הגענו!
    שיהיה מזל טוב למסקרה. מעולם לא ניסיתי אותה (שייכת ל"שחורים").

    השבמחק
  3. הכי מגניב בכל העניין הזה שזו לא רק מסיבת יומולדת למסקרה.. אלא גם לי !

    איזה קטע, ת'אמת שבדיוק ב12 תיגמר היומולדת שלי. אבל זה עדיין נחשב, לא ? D:

    בקיצור, קטע קטע (:

    השבמחק
  4. לידיה - גם אני במאוהבות במסקרות של מייבלין. אני חושבת שהמסקרות שלהם מצויינות ולא יורדות באיכותן מאף מסקרה של חברה אחרת עממית או יוקרתית.
    אני מאוד שמחה לשמוע פידבקים חיוביים :) תודה!

    השבמחק
  5. Meital - ראית מה זה ? חידושים ומסיבות לא רק בלייב :)

    השבמחק
  6. גל - מזל טוב! מסי-טוויטר , מסי-גל ,הכל הולך :)
    בגלל שזה שעון ארה"ב זה נחשב בשבילך :-P

    השבמחק
  7. בכייף, זה פרגון שאת ראויה לו! שבת שלום :-)
    לידיה

    השבמחק
  8. ב 1971 הייתי בת 7 אני זוכרתת את מא שלי מורחת את המסקרה שהביאו לה מארה"ב יחד עם הבושם האלמותי ארומטיק אלקסיר . לא היתה מחלקת קוסמטיקה יוקרתית במשביר לצרכן ולא פארמים ולכל היה ריח וטעם של חו"ל

    השבמחק
  9. Efrat - את ההוכחה החיה שהמסקרה הזו קיימת משנות ה-70! :) אני חושבת שאז היה הרבה יותר טוב כי היה למה לצפות .

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן