יום שני, 8 באוגוסט 2011

World's Most Expensive Beauty Products

בימים כתיקונם אני לא נוהגת לעלות פוסטים כאלו אבל המצב החברתי דרש קצת ציניות אז התייצבתי למשימה. אז הפעם חפרתי קצת במעמקי הרשת וחיפשתי את מוצרי הקוסמטיקה והאקססוריז היקרים בעולם , האמת שזה לא היה כזה פשוט אבל אז נתקלתי באתר שנקרא [כמה מגלומני] Born Rich שמאגד בתוכו את כל הפינוקים היקרים בעולם . אז לפחות אם אנחנו מתלוננים על יוקר המחייה , בואו נעשה את זה עם קריצה וחיוך . אני רוצה להדגיש מראש שהפוסט הזה נכתב בהומור ובבדיחות הדעת בלבד ואין בו כמובן בכדי לפגוע במישהו .



התיק היקר ביותר בעולם מבית Mouawad 


התיק הזה ששוויו נאמד ב- 3.8 מיליון דולר הוא פרי יצירה מופרע במיוחד מבית האופנה Mouawad  שכמובן לא מיועד לאנשים עם משכנתא כמוני אלא יותר לאלפיון העליון . ניחא. התיק הזה נוצר בהשראה רומנטית , אפית ומכיל בתוכו זהב  18 קראט , 4,517 יהלומים , 105 מהם צהובים , 56 ורודים ו-4,356 חסרי גוון ששוקלים יחדיו 381.92 קראט . התיק עוצב ע"י רוברט מעוואד עצמו ועוד 10 אמנים שמתמחים בעבודת יד ובסה"כ בוזבזו על התיק הזה [קצת כעור לא?] 8,800 שעות עבודה [אל אלוהים!] . התיק אגב  נכנס לספר השיאים של גינס בקטגוריית התיק היקר ביותר בעולם. 



קופסת הקרם היקרה ביותר בעולם מבית ניוואה


ובכן , תשכחו מכל מה שראיתן עד עכשיו. זו רשמית קופסת קרם הפנים היקרה ביותר בעולם.כל ההכנסות ממכירת קוספת הקרם הזו יועדו לקרן למלחמה בסרטן . הקופסא מעוטרת ב-441 יהלומים וזהב לבן . עיטור הקופסא הזו היא עבודת יד . הרעיון היה [בזמנו] שהוא יהווה מתנה מושלמת ליום האם באנגליה [מדובר על קרם עם אפקט מתיחה ,כן ?] ומחירו עומד על 22,636$ . הקונה המאושרת אגב , קיבלה גם שנה שלמה של אספקת מוצרים מבית ניוואה מליין ה-Expert Lift שמיועד לגילאי ה-50+ . גם בלי היהלומים זה היה בסדר.



Guerlain most expensive lipstick 

הגוון היסטרי , גם החברה וכך גם האריזה. הליפסטיק ההורס הזה מבית גרלן הוא אחד היקרים בעולם וכי למה ? ראשית הוא יועד ל-50 ה(א)נשים העשירים בעולם שיודעים לחגוג יפה וידם על כרטיס האשראי [או המזומן , מה שתבחרו] קלה . הליפסטיק הזה שמוערך בכ-62,000$ [WOW!] מגיע מרופד היטב במארז של 110 גרם , זהב 18 קראט ו-199 [לא יכלו כבר לסגור את הסוגיה ב-200?!] יהלומים שעומדים על 2.2 קראט בסה"כ ובתוספת אבני רובי ואמרלד ככה בשביל הכיף.
אם אתן לא ברשימת 50 הנשים העשירות בעולם סביר להניח שלא תוכלו להניח ידיכן על המתוקי הזה כיון שהוא נמכר בהתכנסויות פרטיות בברגדוף-גודמן ....אוי החיים הקשים. למי שכבר תגיע לפגישה הפרטית על מנת לבחון אופציית קניה של הליפסטיק המפונפן , תקבל בתמורה את [אני אפילו לא יודעת איך להעתיק את השם שלו לעברית למען השם] Olivier Echaudemaison האחראי על הפן האמנותי בגרלן , גוון פרטי של הליפסטיק לבחירתה בתוספת מברשת שפתון אישית  . השפתון יארז בעטיפה שחורה מחוספסת מעט [Suede] וייארז באריזת לקה מיוחדת לנשיאה בתיק . ביטוח תכולה Anyone ?



קריצה יוקרתית במיוחד

מתי בפעם האחרונה פלירטטת עם בחור בעיניים כלות והריסים שלך [או המלאכותיים] התנפנפו לכל עבר ? עם הריסים שבתמונה אל תהיו בטוחות שמתעניינים בכן אלא בחשבון הבנק שלכן. המעצבת ג'ינה ברוק יצרה במיוחד עבור האוכלוסיה שנוהגת להתגלגל בשטרות של מאה דולר בלילות את הריסים המלאכותיים הללו וליתר דיוק , הם עוצבו במיוחד עבור מדונה האישה ,האלילה והשרירים. הריסים הללו עשויים מינק , ומשובצים בהם 0.75 קראט יהלומים בשיבוץ ידני ובחיתוך מיוחד של היהלומים העונה לשם Star shimmer cut . התוצר הזה מבית שו אמורה עומד על 10,000$ [במיצמוץ מהיר זה אומר 5,000$ לריס ] אבל יצרו עבור חלקנו שידן אינה משגת 10,000$ ביומיום גם גרסה זולה וסינית[טית] . 
מילה שלי - עפעפו רגיל , זה עובד גם בלי הכספת הזו בעיניים.



הלק ועיצוב הציפורניים היקרים בעולם 

על הלק הזה כבר כתבתי פעם בפוסט נפרד . מדובר על לק מבית Models Own בגוון זהב שעשוי גם מזהב . לא מדובר על לק רגיל כלל אלא לק יוקרתי לאנשים שיש להם אפשרות להוציא 130,000$ לבקבוק לק שכזה. הפקק של הלק משובץ 1,118 יהלומים ועשוי זהב טהור . מעבר לעובדה שזה נראה לי קריפי לחלוטין , אני תוהה מי תקנה את זה אבל אני בטוחה שיהיו תמיד מי שיפתיעו.

לגבי עיצוב הציפורן לא תשמעו ממני מילה טובה. זה פשוט מחריד בעיניי , לא פונקיונאלי ,שלא לומר מטופש להחריד. הטבעת/ציפורן המוזהבת הזו עוצבה עבור ביונסה ועלותה 8,000$ . Pinuts ....



Hello Kitty לא לילדים בלבד

מעצב הבשמים הצרפתי לילדים KOTO , שיחרר לאויר העולם בקבוק בושם עטור יהלומים בדמותה של קיטי החתולה האהובה ביותר בעולם . הצעד הזה נעשה בעיקר על מנת לפתות את האוכלוסיה הצעירה ואת האספנים הכפייתיים של המותג הלו קיטי לבוא ולרכוש להם שחיית חמדה שכזו .הבושם מתואר כפרחוני עם נגיעות של ברגמוט [זן של הדרים]  , פריזיה [אין לי שמץ] , אשכולית ומרגריטה . עוד תוים שבודאי תשימו לב אליהם אם תרכשו את הבושם הזה [NOT] הם יסמין , ורדים , ליליות העמקים וסיגליות בתוספת סיומת של מאסק , אמבר ווניל . הבושם מגיע באריזה עטויית שלל קריסטלים בדמותה של קיטי המלכה . המחיר כאמור לא ידוע.



ולקינוח - המסקרה [הבאמת] יקרה ביותר בעולם

נתחיל עם המחיר - 14 מיליון דולר ! המסקרה עוצבה על ידי חברת H. Couture Beauty אשר מייצרת מוצרי איפור באריזות יוקרתיות במיוחד באריזות מעוצבות ועטורות יהלומים , אבני סוורובסקי , זהב או כל חומר אחר איכותי לפי בקשת הלקוח. המסקרה הזו לידיעתכן כבר נמכרה במחירה המלא [14 מיליון כבר אמרתי ? ] . בד"כ גובה החברה עבור מסקרה 589$ [כן כן, מה ששמעתן]  ועבור מוצרי שפתיים 150$ , המוצר היוקרתי בא עם שירות אישי , שירות לקוחות פרטי 24/7 [בשביל מסקרה?!] וכמובן שירות מילוי המסקרה או השפתון למשך שנה אם במקרה נגמר לכן.

אני לא יודעת מה איתכן  אבל  בשורה התחתונה אני שמחה בחלקי בין כה וכה . החיוך שלי ושמחת החיים שווים לי הרבה יותר .

מוגש לכן באהבה ,


6 תגובות:

  1. אמנם אני כן בין 50 הנשים העשירות בעולם, אבל משום מה לא הגיעה אלי ההזמנה לפגישה פרטית לרכישת השפתון.. מוזר..
    הולכת לפטר את העוזר האישי שלי!

    השבמחק
  2. LOL!!!
    Aha! ידעתי שתודי בזה בסוף! רק אל תכי בו עם הפטיש המוזהב שלך אחרי שתפטרי אותו כן ? :-D

    השבמחק
  3. הקטע היפה- שזה עמיד, מזין או כל דבר שחשוב (אינדיווידואלית לכל אישה) בדיוק כמו מוצרים שעולים הרבה פחות

    ומה את עושה אח"כ עם האריזה? הרי כל הכיף זה שנגמר- לזרוק ואז יש מקום לחדשים

    לא פונקציונלי מבחינתי אז רק בגלל זה אני אוותר=]

    השבמחק
  4. Peacha - זה אותו דבר כמו שלנו רק עם המון יהלומים וזהב :-D לגבי האריזה , מזל שעם היהלומים חלקן מקבלות גם מילוי לשנה אחרת זה היה לא משתלם LOL . אם את מוותרת על שלך , אני לוקחת ;)

    marina - כן. הרבה חלומות יש בפוסט הזה .

    השבמחק
  5. ראיתי תיקים מכוערים מהתיק של מעווארד ואולי טוב שכך, תחשבי שהוא היה מקבל שני שיאי גינס, אחד על כיעור ואחד על עלות?
    ואגב, כל הקארטים האלה עושים הרגשה של תיק כבד, לא? חחח

    לא הבנתי מה השטות הזאת של ניאווה. שיהיו בריאים! וגם מתוחים :P

    ביטוח תכולה איט איז! חחחח אני משערת אגב שמשהו שיקי חייב לבוא בשם שאי אפשר לבטא סוג של סינון נוסף?

    נראה לי שיש לך טעות במחיר של הריסים המלאכותיים :P את יודעת איך זה, יש כאלה שעוד 0 פחות 0 הכל אותו הדבר חחחח
    אף פעם לא הייתי חובבת של ריסים מלאכותיים ומזמן לא היה לי מישהו ששווה לעפעף לכיוונו. מזל! חסך לי חתיכת הוצאה, לא?

    הלק של מודלס אוון פתטי להחריד. בעיני בכל אופן. לא משנה איך אני אסתכל על זה, לק בצבע זהב שייך למישהי מהשוק (סליחה אם פגעתי בלי כוונה בכל מי שמתחבבת למראה הזה). זה - צ'יפ צ'יפ צ'יפ (וסליחה גם ליפותו על גניבת ההגדרה)
    ושלא אתחיל לדבר על הטבעת...

    לגבי הבושם, הרשי לי לחזור אליך אחרי שריחרחתי אותו בסופר פארם
    ROFL!!!! (באמת ש LOL לא הספיק כאן :P)

    מילוי למסקרה, זה מה ששמעתי שורה תחתונה, למה אף אחד לא חשב על *זה* קודם???

    אני איתך! כן יש המון דברים שהייתי שמחה שיהיו שלי (אף אחד מהם לא בפוסט הזה חחח) אבל זה לא שעד כדי כך רע לי ואני בטוחה שגם מי ש"יש לו" כמו שאנחנו מגדירים את זה, חי בשאיפה לדברים שידו שלו אינה משגת. רק דרכו של עולם לחמוד מעבר ליכולתנו..

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן