יום חמישי, 4 באוגוסט 2011

You Need To Love A Little

ט"ו באב , יום האהבה שלנו בפתח והחלטתי ליצור לכבודו פוסט אמנותי מיוחד. אני מקבלת המון מיילים על מוצרים ליום האהבה אבל עד כה רק שניים מהם נראו לי רומנטיים ומעניינים מספיק . אז לכבוד יום האהבה [14.8 - ט"ו באב] ובשל החוסר שלי במצלמה והפוסט המקסים של "רוקמת חלומות" שפקח את עיניי לעולם האפליקציות האמנותיות , אני מביאה לפניכם קצת תמונות עם נופך רומנטי , בשביל האוירה You Know .... אני חושבת שעשיתי עבודה לא רעה :-) .



אני חובבת רומנטיקה כל עוד היא לא סכרינית ומתקתקה מדי וזה לא סוד שאני חושבת ש-SABON הם חברה נהדרת ואני מכורה למוצרים שלהם בכל רמ"ח איבריי [תספר לכם על כך חברתי ע' שבזמן צעידה ספורטיבית ברחוב שינקין מצאה את עצמה מדברת לעצמה בעוד אני מריירת על חלון הראווה של חנות הדגל] .

כל אריזה שלהם היא רומנטית ומלאת אלמנטים פשוטים ונעימים לעין. לכבוד יום האהבה משיקה SABON  את מארז Pure Love הרומנטי ובו הניחוח הנמכר וניל-פטשולי-לבנדר . בקופסא המקסימה הזו תמצאו : שמן אמבט בצורת טבלת שוקולד , עטוף בנייר זהוב ומריח פשוט מדהים , ה"שוקולד" נמס במים חמים ועוטף כל נים באפכם . חוץ מזה תמצאו גם מפיץ ריח קטן בניחוח הנ"ל וסבון שמן נוזלי . כ"כ פשוט וכ"כ כיף לקבל.





מחירו של המארז 89 ש"ח . להשיג בכל סניפי SABON ברחבי הארץ .
אני חושבת שזה הזמן לרמוז לבני הזוג שט"ו באב בפתח.



LOVERDOSE



מוצר נוסף שהוא לבבי ורומנטי ואפילו הפך כרגע לבושם הקבוע שלי הוא הבושם מבית דיזל : Loverdose ! [אהבתי את השם]. כל מי שנכנס אליי הביתה התלהב מהעיצוב כאילו זו היתה יצירת אמנות ,אבל ברצינות - הוא מקסים וכ"כ מיוחד שקשה לא לאהוב אותו. בזמן האחרון דיזל מפתיעים מאוד [מאוד מאוד אפילו] בבשמים שלהם ואפילו שאני לא חובבת בשמים ממותגים למוות אני חייבת להודות שהבשמים האחרונים הצליחו להוציא ממנה פליאה והשתאות.



אני חושבת ש-Loverdose הוא אחד המעניינים שהרחתי לאחרונה. אני נוטה תמיד לחפש מהם תווי הריח שבבושם לפני שאני פותחת אותו ומריחה כי אז יותר קל לי להתחבר ולחפש את הניחוחות השונים וכאמור , לו לא הייתי עוסקת במקצוע שלי , הייתי סביר להניח NEZ [אף] מקצועי בעבור חברות בשמים [אם כי זה אומר אורח חיים ללא אלכוהול וללא תבלינים.....] . 

במרכיבים של הבושם אפשר למצוא [ואני מצטטת] :"ממנדרינה נוצצת ועסיסית , המתקלחת מיד בבואה במגע עם כוכב אניס פיקנטי , דרך תמצית מוגברת של ליקריץ אבסולוטי בשילוב נשיות של עלי יסמין ,סמבק וגרנדיה ועד לחליטת וניל מעורבבת עם אמברוקס ומתוחזקת בליקר של ליקריץ וניחוחות עציים עמוקים...." ואחרי זה אני יכולה לומר שמעבר לוניל, אניס , יסמין וליקריץ כל השאר סינית .

אז פתחתי את האריזה והדבר הראשון שהציף את האף שלי היא ניחוח חם ומתוק ופרץ של אניס וליקריץ. הבושם הזה כ"כ טוב! גרפתי שובל של מחמאות ברחוב בעודי מזיעה וצועדת . מדובר על בושם שאין אפשרות להתעלם ממנו. פשוט כי זו משימה בלתי אפשרית. זה לא בושם של להתיז ולהריח , אלא , לתת לו זמן להתאחד עם העור . אני ,כמתעתבת בשמים מתוקים פשוט התאהבתי בו בשניה והוא תענוג לאף .אין דרך אחרת לתאר.



קצת על העיצוב : אם ביום האהבה עסקינן אז הוא מעוצב כלב יהלום סגול שבו נעוץ פגיון שחור [לא עוד שפריצר שקוף ומשעמם!] . עפ"י היצרן הבקבוק מעוצב  "בצורת לב כדי להעצים את מושג הנשיות וניתן להניח אותו ב-3 זויות שונות המבטאות את הרב גוניות הנשית " [שוין] .

גברים - זה הזמן לפנק . בושם הלאברדוז הוא או דה פרפיום וניתן למצוא אותו ב-2 גדלים שונים :
50 מ"ל - 420 ש"ח
75 מ"ל - 580 ש"ח

להשיג ברשתות הפארם , משביר לצרכן , אפריל ובפרפומריות [איזו מילה חמודה].

ובינתיים , שנמשיך רק לאהוב!

שלכם ,


13 תגובות:

  1. פוסט רומנטי :-)
    התאור של Loverdose עורר את סקרנותי. ארחריח אותו בהזדמנות הקרובה

    השבמחק
  2. הספרנית - אכן רומנטי ורך :) לאברדוז הוא פשוט בושם מצוין במעטפת יצירתית. אני תמיד מדגישה ואומרת שבושם הוא עניין של טעם - חוות הדעת כמובן מתבססת על טעמי האישי אבל אני אומרת שהוא שווה הרחה ויותר מזה .

    השבמחק
  3. איזה יופי של אימג'ים! לייק לאומנותיות :-)
    אני מתה על חבילות מתנה של סבונים ריחניים וכו', בייחוד בגלל שהם בד"כ ארוזים ככ חמוד!

    השבמחק
  4. סבון משמש אותי לקניית מתנות פחות לעצמי. האריזות מגרות ומפנקות אין ספק, לא תמיד הם מצליחי בבחירת המוכרות וחבל...

    כמכורה לבשמים מתוקים ריחו מן הסתם לא ינעם לי אך האריזה בהחלט כן.

    כשהכרתי את בעלי לפני הרבה שנים לחשתי לו שוולנטיין דיי בפתח והוא "לתומו" שח לי שהוא מכיר את ט'ו באב. אני הרווחתי, (הוא הפסיד?) חוגגים פעמיים

    השבמחק
  5. המארז של סבון נראה טוב חבל שלא מריח כמו שאני אוהבת :/
    סיקרנת עם הבושם - אבחן אותו בפארם

    כבר שנים שאף אחד לא מפנק אותי ב"חג" הזה ששכחתי שיש כאלה שחוגגים אותו.. ;)

    השבמחק
  6. IsrealMakeUp - תודה , גם אני חושבת שיצא כיפי ונחמד :) אני מתה על החנויות של SABON , הכל ריחני וכיפי נורא ! המארזים שלהם בכלל הורסים...

    השבמחק
  7. Efrat - האמת שמעולם לא נתקלתי במוכרות לא טובות אבל חבל לשמוע שנתקלת בשירות לא טוב כי דווקא אני חושבת שחלק מחווית הקניה בחנויות שלהם זה השירות. אני אוהבת גם לקנות שם מתנות וגם לעצמי. זה באותה מידה כיף ונעים להכנס לשם.
    אצלנו לא מייחסים חשיבות כבר שנים לימים הללו אבל אני תמיד נזכרת בחיוך איך כשהיינו בתיכון כל הלבבות והשמחה סביב הימים הללו היו משמעותיים עבורינו .היום זה נעים לי לראות .


    לגבי הבושם - אני מתעתבת בשמים מתוקים אבל אני חושבת שמשהו בריח הליקריץ והאניס מנטרל חלק מהמתיקות הזו ויוצר ענן נעים יותר לאף. תמיד שווה לרחרח בפארם.

    השבמחק
  8. Meital - תמיד את יכולה לגשת ולבחור לעצמך משהו כיפי [כמו שאני עושה] , אני לא מחכה שהאיש יביא לי כי הוא לא טיפוס כזה אז אני מפנקת את עצמי או נוזפת בו שהוא לא כזה :-P .

    רחרחי את הבושם בפארם ותסתובבי איתו קצת .לטעמי הוא הולך ומשתבח בגלל שהוא או דה פרפיום .

    השבמחק
  9. אני בכיף.מפנקת את עצמי במתנות מסבון. אבל לא בריח הזה...
    יש לי את הסורבה שלהם, כתבתי עלי לא מזמן אצל דנרה- אני שמה אותו במקרר והוא פינוק אמיתי ככה!

    לגבי הבושם ארחרח ואתן לו את הזמן שלו :)

    השבמחק
  10. כן גם הבחירה הראשונית שלי היא ריחות אחרים כי למרות שהפטשולי-לבנדר-וניל [לא בהכרח בסדר הזה] הוא ניחוח נמכר , אני אעדיף דווקא אחרים. הסורבה שלהם הוא פשוט היסטרי. אני מתה עליו. חידשתי את הצנצנת שלו כבר פעם עשירית לטעמי ואני תמיד חוזרת לאותו ריח של לבנדר-תפוח .

    רחרחי ועדכני אותי :)

    השבמחק
  11. לבנדר תפוח איט איז! :)
    זה אכן מה שיש אצלי.

    השבמחק
  12. ועכשיו נזכרתי שגם המוכרת בחנות אמרה לי לנסות להכניס אותם למקרר. אני אנסה בהזדמנות . נשמע לי נעים :)

    השבמחק
  13. חייבת לנסות! חייבת! זה פשוט תענוג!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן