יום רביעי, 21 בספטמבר 2011

נחשקים ונשכחים



לא מזמן עשיתי רה-אורגניזציה למגירת האיפור והטיפוח שלי וגיליתי שם מוצרים ששכחתי מהם וקצת התגעגתי אליהם. ברור לי שיש עוד הרבה שאני שוכחת מהם אבל אלו אני לא מצליחה להגיע/שוכחת/לא מתמידה ועל חלקם אני מתקמצנת מעצם היותם במהדורה מוגבלת.

זה הזמן לוידוי - אני הבולשת ואני מתקשה לסיים מוצרים. זה לא שאני לא אוהבת את המוצר ולכן אני מפסיקה להשתמש בו כי מוצר שאני לא אוהבת או לא מתחברת אליו או ייזרק או יעבור הלאה , אלא שמרוב הבחירה המרובה שיש לי , יש כאלו שנדחקים לצד . אני איומה בלסיים מוצרים . איומה . אם היה פרס לכבוד ה- Most worst בסיום מוצרים , אני הייתי [סביר להניח] לוקחת מקום ראשון.

הבעיה שלי היא לא רק הבחירה המרובה אלא שאני אוהבת לנסות המון דברים חדשים , השוק הופך עצום יותר והכל קורץ. זה לא בהכרח שהכל מתאים לי כי בינינו , הרבה הרים וגבעות מובטחים בכל מוצר אבל בשורה התחתונה קרם פנים מלחח , בושם נותן ריח נעים לגוף ואיפור עושה אותנו [לפחות את חלקנו LOL ] יפות יותר . שום פטנט , שום המצאה גאונית .

אז אלו המוצרים הנחשקים והנשכחים שלי שישבו בשקט במעמקי המגירה וחיכו לגאולה [או לפחות לראות אור יום] . אף אחד מהם לא חדש , רובם שומשו עד האמצע אבל יום אחד פשוט זנחתי אותם לטובת חדשים ונוצצים יותר והשארתי אותם יושבים לבד....בחושך....

L'Occitane Sweet Peel 



אם כן , הותיק ביותר אצלי במגירה יהיה פילינג עדין של לאוקסיטן מסדרת השקד-תפוח. הוא אחד האהובים עליי למרות שיש לו צבע של קיא [אין דרך אחרת לתאר את זה] . הוא נקנה בביקורי האחרון בניו יורק ומחזיק מעמד יפה מאוד . סדרת השקד-תפוח היא אחת הסדרות המופלאות ביותר שנתקלתי בהן בשנים האחרונות ובביקורי האחרון בפריז לא הצלחתי למצוא את קרם הפנים מהסדרה הזו באחת מחנויות לאוקסיטן וויתרתי. יש משהו בסדרה הזו מעבר לריח המדהים , שאין באף מוצר אחר .



הפילינג מגיע בצנצנת זכוכית גדולה בכמות של 100 מ"ל . הבסיס הצהוב חום שלו הוא מעין ג'ל נעים עם גרגירי פילינג עדינים ונעימים שמותירים את העור נקי נעים חלק ורענן. אם כבר פילינג נעים ומפנק - זה האחד.



Clinique -All About Eyes




עוד מוצר שלא ממש ותיק אצלי במגירה אבל אחד המצויינים שנזנחו ונשכחו לאחרונה הוא קרם העיניים של קליניק All About Eyes בגרסת הג'ל . אני מאוד מחבבת חלק [ודגש על המילה חלק] מהמוצרים של קליניק כי אני חושבת שהם באמת טובים . על קרם העיניים הזה שמעתי שבחים מפה ועד הונולולו והוא נרכש עם איזו הנחה משמעותית שהיתה לי בפארם. הוא לא מאוד יקר למיטב זכרוני והוא עושה עבודה מעולה. במוצרים כאלו אני אוהבת יותר את גרסאות הג'ל כי הם מרגישות לי נעימות יותר ופחות כבדות ושומניות סביב איזור העיניים שהוא איזור רגיש עד מאוד .



מה שאני אוהבת במוצר הזה במיוחד הוא שכשמניחים אותו באיזור העיניים הוא לאט לאט הופך את העור באיזור למשיי למגע , הוא נטול ריח ושינת לילה איתו עושה נעימי לעיגולים השחורים סביב העיניים הטרוטות והעייפות שלי. אם כבר קרם עיניים , אז זה האחד שאני אחדש לכשייסתיים.



Careline - Moist Reserve SPF22



ואם כבר בפנים עסקינן אז קרם פנים חביב עליי עד מאוד דווקא הוא קרם הפנים מסדרת ה-Moist Reserve    של קרליין. הוא קרם פשוט לכאורה אבל מאוד מאוד נעים , מזכיר לי את קרם הפנים הראשון שלי של לנקום מסדרת ה-Aqua Fusion  שהיתה מאוד פופולרית לפני מספר שנים והוא נספג מצוין והנקודות הכחולות שלו עושות לי טוב על הלב .



הקרם הזה לא מותח , לא צורח , לא מבטיח לכן להראות כמו ______ [השלימו של של סלב כלשהו ]  לא עושה קפה ומסאז' בסוף היום ואין לו מרכיבים סודיים ב-10 מיליון דולר . פשוט קרם פנים כמו שקרם פנים צריך להיות. גם הוא כבר לקראת הסוף ונשלף מחדש מהמגירה. אני מאוד אוהבת להתנסות בקרמי פנים שונים ואוהבת חדשנות אבל בסופו של יום כמו שאמרתי בהתחלה קרם הוא רק קרם . סה טו .



M.A.C Volacanic Ash&Thermal Mask
 



שני מוצרי פנים שלא יכולתי שלא להתפתות להם והיו במהדורה מוגבלת לפני זמן רב היו המוצרים מסדרת האפר הוולקני  של חברת איפור והקוסמטיקה מאק , מוצר שעשה המון באזז בארץ ובעולם. האפר הוולקני יצא תחילה במהדורה מצומצמת ומוגבלת בצנצנת שנחטפה ואז נעלם לו מהמדפים לתקופה וכאשר מאק החליטו להשיק את הקולקצייה השחורה שלהם Style Black , המוצר הזה חזר בגדול באריזת שפופרת נוחה וקיבל שדרוג נוסף בתצורת מסכת טרמלית.

ולמי שדיברתי אליה הרגע בסינית , הרי התרגום. שני מוצרים של מאק לטיפוח הפנים : מסכה מתחממת ופילינג שחור לניקוי עמוק. על המוצרים הללו אני מתקמצנת בצורה קשה . הם מוצרים מאוד מוצלחים בעיניי שמדי פעם אני נזכרת בהם וגם אז מוציאה מהם חומר במשורה.

מימין: המסכה משמאל:הפילינג ביחד: מוסך

החסרון הגדול של המוצרים הללו - הצבע השחור . ברגע ששוטפים את הפנים כל הכיור הופך להיות "יום במוסך האחים לוי" , הכל מיטנף בצורה בלתי אפשרית אבל אין מה לומר - המוצרים הללו עושים את העבודה ועושים אותה מעולה. נקודה נוספת היא הריח - למוצרים הללו ריח דומיננטי שבין אם תרצו או לא יש להם ריח של אפר עם שמנים אתריים. לא מבטיחה שזה סביל לכל מי שרגישה לריחות אבל אם אני שרדתי , גם לכן יש סיכוי.





































המסכה המתחממת היא מסכה שחורה במרקם חלק שמורחים על הפנים ל-5 דק' . רוב הנשים לא יבינו איפה אפקט החום. AHA! אפקט ההתחממות הוא דווקא בהסרה . מיד כשמים קרירים נוגעים במסכה , נוצר אפקט חימום על הפנים וגלי חום קלילים יציפו אתכן. לאחר ההסרה העור חלק נעים וזוהר.

הפילינג מתאים לניקוי עמוק יותר [במיוחד לעור מעורב] . הוא פילינג גס גרגירי שמשפשים איתו את הפנים היטב והוא מסיר תאי עור מתים וכל הבלה בלה בלה. בסופו של דבר נשאר עור מהמם אחרי השימוש בו ובא לציון גואל.

את המוצרים הללו אין להשיג במאק בליין הקבוע של מאק וכל מה שנותר למי שרוצה אותם פשוט להמתין עד שמישהו שם יחטוף את הקריזה שוב וישיק אותם מחדש.



Laline Body Oil - Musc



מוצר מפתיע שאני מחבבת עד מאוד הוא שמן הבושם של ללין בניחוח מאסק. אני חייבת לציין שהרבה חברות טיפוח מכניסות לליין שלהם את ניחוחות המאסק אבל אף אחד מהניחוחות הללו לא היה סביל לאף שלי כמו הניחוח של ללין . יש בו משהו נעים ונקי יותר . מדובר על שמן בושם שנספג מצוין , לא שמנוני ולא מעצבן והריח שלו נדבק לאורך זמן לגוף . כיף לי להשתמש בו אבל מכיון שאוסף הבישום שלי גדול ורווי הוא פשוט נדחק הצידה כמו כל חבריו שהוזכרו למעלה . המוצר הזה לא עולה הרבה למיטב זכרוני . קניתי אותו בשנה שעברה בהנחת יום ההולדת שלי ומן הראוי שהוא יעבור ל-Front Row אצלי . למה לא בעצם ? מגיע לו.



Coastal Scents 26 Palette



אחרונה חביבה שאני אוהבת במיוחד ויש לה פינה חמה אצלי בלב היא פלטת ה-26 של קוסטל סנטס. קניתי אותה ממש מזמן ממישהי שקנתה בטעות שתיים כאלו והיא הפלטה הטבעית האהובה עליי ביותר .
שילובי הצבעים בה יכולים להיות מעולים אם יודעים להשתמש בה כראוי . יש לי המון מוצרי איפור וצלליות שאני לא יכולה או לא מצליחה להגיע אליהם [מה שנקרא מרוב עצים לא רואים את היער...] והפלטה הזו היא אחת מהן.

 

היא כ"כ מוצלחת ומדהימה , הפיגמנט שלה מעולה ומי שתהיה חכמה לא תקנה אותה מקוסטל סנטס אלא באיביי בדולרים בודדים [לא אמורה לעלות יותר מ-40 ש"ח גג] ממוכרים סינים . פלטה מצויינת למתחילות ולמתקדמות שלטעמי כיף שיש בבית.

זהו , אלו היו הנחשקים והנשכחים שלי . מקווה לתת אהבה לכל אחד מהם בנפרד ולהשתדל לחזור ולהשתמש בהם . לא יכולה להבטיח , רק לקוות שלא אזנח אותם שוב ואפזול לנוצצים והחדשים יותר .

נ.ב - לכל אחד מהמוצרים הללו יש תאריך תפוגה. אני משתדלת לא להחזיק את המוצרים הללו שנים וכמובן שמוצר ישן שמריח לא טוב או משנה את צבעו מקומו בפח. חלק גדול מהמוצרים מחזיק מעמד יותר מהזמן המצוין על הקופסא , הפעילו שיקול דעת.

אז לכו פשפשו במגירות וספרו לי מה המוצר הנחשק ונשכח שלכן ?








42 תגובות:

  1. אוהבת מיני סקירות כאלה:
    - פילינגים לפנים אני מעדיפה שלא במיוחד לא גרגרים כי הם עושים לא טוב לורידים ולאדמומיות.
    - מאוד אוהבת את המסכה של מאק! איך את לא מרגישה חום לא יודעת אבל את אמורה להניח על פנים לחות ואז יהיה אפקט חימום. היא מנקה לי את הפנים כל כך טוב. בקרוב אעשה סקירה של מסכות פנים והיא גם תופיעה שם.
    - כל עוד קרם פנים נפסג מהר, מלחח ולא גורם לפצעים מבחינתי הוא נחשב לטוב. וגם לא מזיק שיש בו SPF.
    - אני התלבטתי המון האם לרכוש פלטות סטייל 88 ובסוף ויתרתי...
    - מאוד אוהבת ג'ל לעיניים. את זה של קליניק לא ניסיתי אבל יש לדעתי אופציות יותר זולות (כי זול הוא לא) שעושות את אותה העבודה.
    - שונאת ריח של מאסק.
    :)

    השבמחק
  2. גם לי יש נטיה כזאת לשכוח מוצרים קודמים אבל פעם בכמה זמן אני נתקפת בקריז ומחליטה לסיים אותם: אם זה בושם-אז אשתמש בו כל יום עד שייגמר, אם זו צללית חומה-אז בה וכו' (הדוגמאות מהחיים כרגע..). הג'ל לעיניים של קליניק מעולה ואני משתמשת בו כבר שנים. את המסכות המחממות טרם ניסיתי אבל מתישהו.. יש לי משהו נשכח - פריימר של מאק שאני לא זוכרת כרגע איך קוראים לו וכשיש אירועים אני מושחת לפני המייק אפ אבל צריך לחכות הרבה זמן שיתייבש אחרת נוצרים פירורים על הפנים..

    השבמחק
  3. אני עם מרינה - אוהבת סקירות כאלה של מוצרים מפה ומשם :-)
    אצלי אין הצטברות של מוצרי טיפוח כמעט בכלל, בד"כ יש לי רק סוג אחד מכל קטגוריה ואחרי שאני מסיימת אותו אני ממשיכה הלאה. זה נובע גם מנאמנות מסויימת שיש לי למרבית ממוצרי הטיפוח שלי.
    את הקרם של קליניק ניסיתי בגרסה העשירה שלו ושנאתי כל רגע. אולי אני צריכה לנסות שוב את גרסת הג'ל. אני גם זוכרת שקניתי אותו בהנחה משמעותית בסופר פארם (שכנראה היתה הסיבה שרכשתי אותו מלכתחילה...)
    אני היחידה שאין לה שום דבר מהסדרה השחורה הזאת של מאק?! מחכה להשקה מחודשת...
    באיפור, לעומת זאת המצב של כפילויות ומוצרים נשכחים כבר נפוץ הרבה יותר.... לפעמים אני צריכה לעשות אצלי חפירות ארכיאולוגיות כדי לחזור לכל מיני דברים נשכחים וטובים..

    השבמחק
  4. :)
    אני מתה על פילינג לפנים , זה הקיק שלי [זה ומסכות] , אין לי עור רגיש אז פחות מפריע לי .
    המסכה של מאק לא מתחממת לי כי אני לא מניחה על פנים לחות , רק בסיום עם השטיפה אני מרגישה שאני עולה באש :-D . היא מנקה מצוין , מאוד אוהבת אותה ומאוד מתקמצנת עליה.
    בענייני קרם פנים אני איתך , כל עוד הוא לא מזיק לי או מגרד לי הכל טוב .
    אני קניתי את ה-88 והיא הגיעה אליי שבורה בחצייה וזה היה ממש מבאס. הצלחתי להציל את רובה והפיגמנט שלה מקסים עלתה לי משהו כמו 11$ .
    הג'ל הזה מצוין , לא אמרתי שהוא מהזולים אבל הוא גם לא מאוד יקר ותמיד יש מבצעים אז הוא יוצא במחיר סביר .
    מאסק? שונאת ? באמת ? :) על טעם וריח....

    השבמחק
  5. אצלי הנטייה הזו הולכת ומחמירה :-P אני מוצאת את עצמי "מתקלחת" בבשמים רק שייגמרו כבר ואני אוכל להעיף את הבקבוקים מהמגירה . שמחה שאת אוהבת את הקרם הזה , הוא אהוב עליי מאוד. מסכות מחממות את יכולה למצוא בהמון ורסיות של כל מיני חברות , לא חסר ואני בטוחה שגם במחירים לא רעים.
    איזה פריימר - Prep+Prime ?

    השבמחק
  6. גם אני אוהבת סקירות כאלה , אז אם אין ברירה עושים סקירה עצמית :-D
    כל הכבוד לך על הנאמנות. אני כבר הלכתי לאיבוד בנבכי המוצרים השונים שיש לי , לא טורחת לנסות להיות נאמנה , זה אבוד.
    גם אני לא אהבתי את הגרסה העשירה יותר של הקרם עיניים הזה. הג'ל יותר קליל ונעים ואני מאוד אוהבת אותו.
    אולי נשמע אוטוטו על איזו השקה מחודשת של האפר הוולקני הזה , מי יודע - במאק הכל אפשרי.
    דווקא באיפור אני משתדלת שלא יהיו לי כפילויות ולרוב אני מצליחה גם לשמור על זה :)
    חפירות ארכיאולוגיות זה כאן!

    השבמחק
  7. נחמד למצוא דברים ששכחנו מהם, זה כמו להתחדש בבחינם (סוג של..)
    הפילינג נראה דווקא כמו פודינג מעורבב עם גרבר=]
    תהני מהמוצרים !

    השבמחק
  8. כן זה כמו לגלות אוצרות מחדש . אני גם אוהבת לזרוק דברים ולרוקן מדי פעם . עושה לי טוב בלב שמסודר לי בעיניים .
    הפילינג נראה סוג של רסק תפוחים :)

    תודה!

    השבמחק
  9. טוב עם סדר יש לי שריטה קשה... וממד קשה לסדר איפור!

    השבמחק
  10. אני כ"כ אוהבת לראות מגירות איפור מסודרות של אחרות. שלי ....זה כבר עניין אחר :-P איך שלא נסתכל על זה , תמיד יהיה בלאגן גם אם לכאורה מסודר בעיניים.

    השבמחק
  11. לי זה לא היה קורה חחחח אין מצב שאשכח משהו...פולניה שכמותי

    השבמחק
  12. תלוי מה גודל האוסף שלך :-P אצלי הוא ענק עד בלתי אפשרי. אני תוהה אם אסיים אותו אי פעם או שיישאר משהו לנינות שלי LOL

    השבמחק
  13. לא טוב לישמור מותק....אני מוכנה להיות הנסינית שלך...תעבירי, היקום יחזיר לך חחחחח

    השבמחק
  14. LOL . היקום רק מוסיף לי , בואי לעזור לי לחסל :-D

    השבמחק
  15. חחחח רק תגידי...אני בדרך...עכשיו אני צריכה לקים...אין לי לקים...יש לך כאילה שאת "שחכת" שהם שם?ולא רוצה להיזכר? מאוד יעזור לי ....

    השבמחק
  16. אם אני "אשכח" משהו ו"אזכר" בו אני אודיע לך .

    השבמחק
  17. איזה כיף לעשות סדר. זה בהחלט קשה לסיים מוצרים אבל אם כבר אז עדיף להעביר הלאה לפני שמתקלקלים.
    הג'ל לעיניים של קליניק סבבה.
    המסכה השחורה הזו המתחממת של מאק, היה לי אותה ואני מסכימה שלהשתמש בה מטנף ומשחיר את כל הכיור. זוועה. בלי קשר לזה לא אהבתי אותה והיא לא עשתה לי כלום, בעצם כן, עשתה לי עור אדמומי בגלל הנימים שכנראה התחרפנו מהחום או משהו שמרגישים איך שמניחים על העור. העפתי אותה מהר מאוד..

    השבמחק
  18. יופי , כתבתי תגובה ארוכה והיא נעלמה . אז מהתחלה :
    בהחלט כיף לעשות סדר אבל אצלי כל תקופה אני מסדרת ונהנית מהסינון ואז עוברת תקופה ושוב מצטברים לי המון דברים , גם אחרי שאני מעבירה הלאה. אני משתדלת לא לפתוח מוצרים אלא אם כן אני אשתמש בהם ואם הם לא לטעמי או שהם סגורים כבר עדיף להעביר הלאה .

    לגבי המסכה - אני חושבת שהיא לא מתאימה למי שיש לה עור דק או רגיש בגלל אפקט החימום הזה שדיברנו עליו. לא חושבת שזה מתאים בכלל לכל סוגי העור למרות שזה מה שמצוין . באופן אישי אני מאוד אוהבת אותה , היא יוצרת אצלי עור נעים וזוהר וכמו שהבנת אני משתמשת בה בקמצנות פעם בתקופה.

    השבמחק
  19. רעיון מצוין לפוסט, אני זוכרת את עצמי בתקופת הצטברות המוצרים. זה היה בצבא, ואיכשהו רכשתי בעיקר קרמי גוף. תכל'ס - הרגשתי קצת קרבן של השיטה. כיום אני ממש נמנעת מקניות מיותרות, הן גורמות לי לתחושת ריקנות.

    השבמחק
  20. אני משתדלת להימנע מקניות מיותרות ואני חושבת שחלק מההצפה היא בגלל ההתנסות שלי בהרבה מוצרים מעצם קיומו של הבלוג ואז נשארים בידיי הרבה מאוד . אני משתדלת מאוד להשאיר לי רק דברים שאני יודעת שאני צריכה באמת אבל לא תמיד זה קל כי הרצון לנסות ולהגיע לכל מוצר הוא גדול. אני נהנית יותר לחסל דברים אבל זה לוקח זמן :)

    השבמחק
  21. אני מרגילה את עצמי לסיים מוצר לפני שאני קונה חדש. זה לא תמיד עובד, אני מודה, אבל מצד שני כמעט ואין לי כאלה שהזנחתי. כמובן שזה מתייחס לטיפוח :) איפור זה סיפור אחר לגמרי...
    פילינגים לגוף זה אחד המוצרים שאני מתלהבת מהם מהר ואז בסופו של דבר משתמשת בהם מעט.
    הקיץ זנחתי לגמרי את אוסף קרמי הגוף שלי, וברגע שיתקרר אני רוצה לחזור להשתמש בהם.
    הג'ל לעיניים של קליניק טוב, אבל לא מצאתי בו שום דבר שקרם עיניים אחר לא יעשה. יותר אהבתי את הגרסה ה"כבדה". המחיר המלא שלו הוא בסביבות 220 ש"ח (לא הגזימו בכלל). כרגע יש לי קרם עיניים moisture reserve של קרליין שלא רע בכלל וברגע שיגמר נראה לי שאזמין קרם עיניים מהקוסמטיקאית שלי.
    לגבי המסיכות: החצי השני שלי בדרך כלל קצת נבהל כשאני פתאום יוצאת מהאמבטיה עם המסכה הלבנה של קליניק על הפנים. נראה לי אם הייתי יוצאת עם השחור הזה הוא היה חוטף התקף לב :)

    השבמחק
  22. תראי לא תמיד מדובר על דברים שאני קונה , לפעמים מצטברים לי גם מוצרים במסגרת הבלוג שאני אוגרת ואז נהיה לי סלטט שלם במגירה . איפור כמו שאמרת זה סיפור אחר . אני מחבבת פילינגים לגוף של חברות נישה כמו סבון וללין וגם אני זונחת אותם באמבטיה אחרי כמה שימושים אלא אם כן נוחתת עליי הרוח ואני חפצה בגירוד שיירי עור ישנים :-P גם אני טובה בלקנות / לאסוף קרמי גוף ופחות טובה בלהשתמש בהם. סוג של סטייה כנראה :-D .
    הג'ל של קליניק כמו כל קרם עיניים אחר . ציינתי שאני מחבבת אותו במיוחד בגלל המרקם הג'לי הנעים שלו והוא משאיר את האיזור נורא נעים ומשיי . כל אחת ומה שמתאים לצרכיה :) הקרם של קרליין מהסדרה הזו [כמו הקרם פנים שהצגתי בפוסט] ממש טוב , סיימתי אותו ונזכרתי שאני צריכה עוד ולכן התפניתי לפשפש במגירה ולמזלי נזכרתי בחמוד והאבוד הזה של קליניק.

    החצי שלי לא מתרגש ממראה המסכות , הפחד היחיד שלי זה שמיד בסיום המריחה מישהו ידפוק לי בדלת. LOL

    השבמחק
  23. אני פריקית של לעשות סדר... עושה לי סדר במחשבות, ואני ממש נהנית מזה....
    שמעתי הרבה על קרם העיניים הזה של קליניק, אבל עוד לא נתתי לו הזדמנות... את מרגישה שהוא מספיק לחותי? אני אוהבת הרבה לחות באיזור העיניים, בעיקר בלילה.

    פעם השתמשתי בסדרת המאסק של ללין, לפי שבודי שופ הגיעו לאיזור שלי, ודווקא אהבתי את הריח שלהם בזמנו, אבל עכשיו אני מרגישה שהמאסק של בודי שופ טוב לי יותר.

    השבמחק
  24. חחחח
    אני מאוד אוהבת לסיים מוצרים אבל ברור לי שיש כאלה שאי אפשר -
    1. שימר
    2. ברונזר
    3. סומק?
    לכן מאילו אני רוכשת כמה שפחות..
    צלליות אני לפחות חייבת מבחר לכן ברור לי שלא אסיים (אולי אי פעם?) צללית..
    לכן מותר לי לקנות עוד ועוד שכאלה :P
    שפתונים יש לי ממש מעט ובכל זאת טרם סיימתי אחד ב 3 ומשהו שנים שאני משתמשת בשכאלה
    ובעצם רק לאחרונה הסכמתי שמותר לחדש שפתון והוא לא אמור להחזיק את כל התקופה.
    מה שכן, גילוי נאות, זרקתי לא מעט שפתונים וגלוסים שנמאס לי מהם..
    אז אולי אהם, אני קצת רמאית כאן חחח

    במוצרי טיפוח לעומת זאת, או שיש לי אחד מכל דבר, או שיש לי אחד אחרי שזרקתי אחד שנמאס לי ממנו..
    אני חיה בבית קטן לכן או שמוצאים מקום למשהו או שמפנים אותו החוצה לפח..

    פילינג זה לא ממש הקטע שלי, אבל הסידרה הזאת כן מסקרנת אותי
    אני רוצה לבדוק את הקרם פנים עם ה SPF הגבוה שלהם, כבר שכחתי איפה קראתי עליו..
    בכל מקרה, אם לנסות לתת לקרם הזה מחשבה יותר חיובית.
    בפוסט של דנרה איכשהו נזכרת בעוגת בננות. מכירה?
    נורא מזכיר את איך שהיא נראית לפני שהוכנסה לתנור וגם קצת אחרי (למרות שהיא יבשה..)

    איזה קטע, אני חושבת שמחרתיים גג ביום שלישי.. אני מסיימת את המוצר הזה בגרסתו הרגילה
    לקח לי המון זמן! גם בגלל ששכחתי אותו באיזשהו תיק..
    לא אוהבת שצריך לדחוף אצבעות פנימה אבל כשהוא יסתיים אחזור לקרליין החמוד שלי
    כמה נוח בבקבוק לחיץ..

    לאחרונה אני מחפשת רק קרם פנים עם מקדם הגנה. גם לחורף וגם לקיץ לכן לא יוצא לי להתנסות
    בקרם פנים שהוא קרם פנים. כנראה בגלל שסה"כ הפנים שלי די מלוחחות..
    וכל מה שקרם פנים עושה לפנים שלי זה לדחות את המייקאפ... :/

    על הוולקניים של מאק תסלחי לי אומר רק - בלעחססס!

    שמן גוף - כן. מאסק - לא.
    לא יודעת מה יש לי מהריח הזה, לא עושה לי טוב ולא מזכיר לי דברים חיוביים..

    הפלטה עבורי לפחות שווה דיפדוף..
    באופן כללי אני לא אוהבת את הפלטות הגדולות האלה. מעדיפה לקנות ובבודדים את הדברים שאני אוהבת.
    אולי בגלל שבאופן הזה אי אפשר לזרוק חלק... חחחח

    אני תוהה מי יותר נוראית, את האוגרת, או אני הזורקת הסידרתית.. ;)

    השבמחק
  25. קורין מותק , המערכת משום מה שמסננת את התגובה שהשארת [וכמו אצל כמה אחרות , היא הגיעה אליי למייל אבל לא פורסמה במערכת המטופשת הזו :-/ אז הנה אני מעתיקה אותה לכאן ואגיב עליה :

    ריסים ורסיסים השאיר תגובה חדשה על הרשומה שלך "נחשקים ונשכחים": 

    אני פריקית של לעשות סדר... עושה לי סדר במחשבות, ואני ממש נהנית מזה....
    שמעתי הרבה על קרם העיניים הזה של קליניק, אבל עוד לא נתתי לו הזדמנות... את מרגישה שהוא מספיק לחותי? אני אוהבת הרבה לחות באיזור העיניים, בעיקר בלילה.

    פעם השתמשתי בסדרת המאסק של ללין, לפי שבודי שופ הגיעו לאיזור שלי, ודווקא אהבתי את הריח שלהם בזמנו, אבל עכשיו אני מרגישה שהמאסק של בודי שופ טוב לי יותר. 

    השבמחק
  26. במוצרי איפור אני נוטה להתפרע [ורק היום נזכרתי בכמה מוצרים ששכחתי מקיומם [שוב] ] . אני משתדלת להתמיד ולהשתמש אבל המתאפרות יודעות בודאי שמאוד קשה לסיים מוצר כמו סמקים , ברונזרים , צלליות. שפתונים וגלוסים זה כבר יותר קל אבל גם לוקח זמן.

    טיפוח זה עניין אחר לגמרי. יש מוצרים שמתחדשים אצלי ויש כאלו שאני לא טורחת לגביהם או שאני מעבירה/זורקת או שאני שומרת למקרה שיום אחד אני אזכר בהם שוב.
    על הקרם הגנה עם ה-SPF קראת אצלי בבלוג : http://haboleshet.blogspot.com/2011/03/black-hole-sun.html

    זו סדרה מאוד מאוד טובה , ממליצה בחום על קרם הפנים שלהם ועל הפילינג הענקי והעדין הזה . וכן , הפילינג באמת נראה כמו ה-Before של העוגת בננות.

    קרם העיניים של קליניק מופלא ולפעמים נורא בא לי לתקוע אותו במקרר אבל אז אני נזכרת שקראתי איפשהו על זה שלא משהו להכניס קרמים עם חומרים פעילים למקרר. מסכימה איתך שלדחוף אצבעות זה נוראי ושקרם לחיץ זה נפלא כמו הקרם של קרליין שגם אותו אהבתי וסיימתי :) .

    אני פחות מחבבת קרמי פנים עם SPF . לא מתה על המרקם שלהם . בחורף זה פחות איכפת לי כי אני מחפשת לחות אבל בקיץ התחושה בלתי נסבלת ואני פשוט מעדיפה למרוח מקדם הגנה וזהו [וגם בזה אני לא ממש מצטיינת , אני מודה] .

    הוולקניים של מאק הם לחלוטין עניין של טעם כי לא כל אחת מסוגלת להתחבר לצבע ולריח .

    השמן שדיברתי עליו הוא לא שמן גוף , הוא שמן בושם . אני חושבת שמאסק הוא ריח נרכש , לא כולן מסוגלות לאהוב אותו ולא בטוח שהוא מתאים לאף של כל אחת . עניי של טעם כמו שאני נוהגת לומר  .

    הפלטה לא גדולה מאוד , סתם נראית ככה אולי בצילום. היא מוצלחת מאוד בעיניי ושווה בהחלט בדיקה , בטח במחיר שלה אם היא לא ממותגת . פלטה או לא , היא עדיין מיוצרת בסין עם כל הכבוד לה :-P . 

    אף אחת מאיתנו לא מנצחת , סורי. 

    השבמחק
  27. בואי תעשי לי קצת סדר אצלי . כל פעם שאני מתחילה לסנן אני מוצאת את עצמי עם חצי מהדברים חוזרים למגירה כי "אוי חבל..." :-P 

    לגבי קרם העיניים של קליניק - לקיץ הגרסה הקלילה בהחלט מספיקה לי . בחורף אני אוהבת גם קרמים יותר מלחחים אבל קשה לי עם תחושת הכובד באיזור העין ולכן הוא יכול להתאים . הוא נותן תחושה טובה של לחות מבלי "לשמן" את האיזור יתר על המידה . בעיניי הוא מצוין למטרה הזו ולעיניים רגישות כמוני. אם את מאלו שאוהבות הרבה לחות לכי על הגרסה העשירה שלו [הקרם ולא הג'ל ] ויכול להיות שהוא יתאים לך.

    אני מכירה את המאסק של בודי שופ אבל עדיין הניחוח של ללין מדבר אליי הרבה יותר :) [והיחיד] .

    השבמחק
  28. גם אני ממש מתקשה לסיים מוצרים. פרט למסקרות וליפגלוסים אני לא מצליחה לסיים כלום [וגם האחרונים- בד"כ פשוט נמאס לי מהם והם עפים לפח, או שהם כבר אצלי כ"כ הרבה זמן שהם התקלקלו ואז הם... עפים לפח ;) ]
    פעם חשבתי שזה איזה קטע מוזר שלי, אני שמחה לגלות שזה לא ככה.
    פעם ראשונה שאני שומעת על סדרת האפר הוולקני של מאק, אני לא מצליחה להחליט מה דעתי לגבי המוצרים האלה. הצבע השחור שלהן דיי מרתיע אותי.

    השבמחק
  29. חחחחחחחחחחחחחח המסכות הוולקניות מזכירות לי את הידיים של בעלי הוא מכונאי יש לו מוסך ואני תמיד מתעצבנת על השחור שהוא עושה לי בכל מקום!כולל הרצפה עקבות שחורות של נעליים!
    אוהבת את לאוקיסטן הייתה לי דוגמית של הפילינג הזה ריח ניחוחחחחחחחח!

    השבמחק
  30. הכי כיף להתחדש במגירה של עצמך! גם לי זה קרה לא מזמן ומצאתי פודרה בתפזורת של קליניק, שליש פריימר לפנים של סמאשבוקס ומשקפי שמש ששכחתי שקניתי... מייד מיי דיי :P
    אני מ-א-ו-ד אוהבת את ג'ל העיניים הזה של קליניק, יצא לי כבר להזמין אותו פעמיים במבצעי 1+1 של הסטרוברי במחיר מגוחך - 2 קופסיות של 7 מ"ל (שזה בעצם כמו הגודל הרגיל) באיזה 50 ש"ח... שווה בטירוף!
    לגבי השמן של ללין - הוא אמנם אחלה בתור בושם, אבל הוא מיועד למריחה על כל הגוף. בחורף הראשון שלי בירושלים העור שלי דרש לחות בכמויות היסטריות כי הוא פשוט נסדק מהקור והיובש. הקפדתי למרוח את השמן הזה כל לילה לפני השינה ובבוקר רק מוסיפה כמה התזות ממנו בנקודות הדופק, כמו בושם. המגע של העור אחרי שבוע של שימוש בשמן במקום קרם - אין דברים כאלה! העור פשוט רך יותר בצורה משמעותית...

    השבמחק
  31. ואי את צודקת, לגמרי שכחתי שכתבת עליו! אופס :P
    אני אצטרך לבחון אותו למרות שהוא יקר..
    וישי עושים ניסויים, אז אם אני ארכוש אותו זה צריך להיות קץ הקיצים ;)
    וחוץ מזה זה של מאק היה טוב לי ואני חושבת שעברתי משהו כמו 3-4 שפורפרות ממנו.

    גם קרם פנים זה לא משהו שאני מחבבת במיוחד. גם ככה יש לי עור שרוב הזמן לא צריך לחות.
    ברור לי שזה ישתנה עוד לאורך השנים, וכבר אני מרגישה שאני צריכה יותר לחויות מבעבר.
    אני די אוהבת את הקרם שאני משתמשת של דר' פישר אבל הוא קצת לחותי מידי לקיץ.
    הוא נעים ולא ממש דביק, אבל אחרי הכל מלא בלחות.
    חשבתי שהסיטי בלוק יעשה את העבודה וטעיתי..
    המאק די כבד אז אני לא יודעת עד כמה יבוא לי לבדוק אותו שוב.
    לכן כרגע האופציה זה לאוקיטן..

    שמן בושם? למה צריך כזה? בעיני לפחות או שמן עם ריח שגם מלחח או בושם.
    כנראה שזה באמת עניין של טעם :)

    אני בטוחה שלא מדובר בפלטת ענק, ועדיין אני מעדיפה להרכיב בעצמי ושיהיה כמה שיותר קטן
    וממובן נוח לנסיעה.

    השבמחק
  32. להתחדש המגירה של עצמך זה מושג שאני הולכת לאמץ! :) אני יכולה למען האמת גם לעשות קניות במגירה של עצמי :-P
    תתחדשי על רכישות המגירה שלך  , לשכוח משקפי שמש זה לא קורה לי אבל יש הפתעות כנראה.
    2 קופסיות ב-50 ?!?! וואו ! נשמע מעולה. בדקתי טריות או תאריך תפוגה במחשבון קוסמטיקה ? כי אני תמיד חושדת כשיש מבצעים טובים מדי . 
    השמן של ללין משמש לי כבושם בלבד , אני לא ממש אוהב שמנים במקום קרמים כי התחושה לא נעימה לי אבל אם זה טוב לך אז מצוין ! [נ.ב - איך אפשר לחיות בירושלים בחורף? כל המשפחה שלי גרה שם ועדיין אני לא תופסת איך מתנהלים בעיר הזו בחורף.... ] 

    השבמחק
  33. מוסך האחים לוי ? :-O [סתם סתם] , נו את רואה? נכון שזה דומה ? מזל שבאת , יש לי לפחות מי שמבינה אותי .
    והפילינג של לאוקסטין בהחלט מריח מצוין ועושה נעימי .

    השבמחק
  34. מסקרות נורא קל לסיים ואני תמיד מייחלת לזה שכמה מהן יתייבשו לי באמצע ואז אזרוק לפח ואפנה לי מקום .גלוסים גם די קל לסיים אם מחדשים מדי כמה זמן את הגלוס ומבזבזים חומר . מוצרים בני X זמן אצלי עפים לפח , לא שומרת עתיקות אצלי במגירה . כמו שאני אוגרת ככה אני חוטפת קריזה יום אחד ומעיפה חצי מגירה לפח.
    אני חושבת שזה בעיקר קטע של נשים העניין הזה של לקנות ולא לסיים אבל אצל כל אחת יש את מוצרי החובה שתמיד נגמרים ומחדשים אותם.
    הסדרה של מאק בזמנו היתה להיט היסטרי . אני יכולה להבין את הרתיעה מהצבע אבל הן מצויינות .

    השבמחק
  35. חחח , סלחתי לך :) לגבי מקדמי הגנה וקרמים , אני חושבת שאת צריכה להתאים לעצמך מה שנעים לעור שלך ולסוג שלו ולפי זה לרכוש. כמובן להצטייד בדוגמיות של כמה חברות ולהכריע מה מתאים לפנים ומה לפח הזבל.

    שמן בושם כי אני אוהבת שהריח נשאר לאורך זמן והוא היחיד שבאמת נשאר. ולגבי הפלטה , תמיד עדיף להרכיב פלטה מצבעים שימושיים אבל המחיר שלה כ"כ אטרקטיבי שזה פחות מפריע לי אם יש שם גוונים לא שימושיים.

    השבמחק
  36. אין לי בעיה לעשות סדר לאחרים. נהנית מזה, כמו שאני נהנית לעשות קניות לאחרים. בלעשות סדר אולי זה יצר המציצנות :)
    בכל מקרה אני מעדיפה קרמים לעיניים במרקם קרם ולא ג'ל, במיוחד בלילה. אתן לו הזדמנות כשיגמר לי הקרם שיש לי...
    תודה!

    השבמחק
  37. משקפי שמש זה עוד בקטנה, כבר יצא לי להיתקל בנעליים ובגדים שנקנו, נקברו בארון, וחזרו לתודעה רק בחילופי עונות של המלתחה... אני מעופפת גאה! ;)
    גם אני חששתי בתחילה מעניין תאריכי התפוגה אבל יצא בסדר בסוף - הקרם הגיע כשהוא בן שנתיים, מה שמשאיר לי שנה להשתמש בו. אז אמנם שני שליש מחיי המדף שלו כבר מאחוריו אבל תוך שנה אני בטוח מסיימת אותו כך שהמבצע מאוד השתלם לי.
    והחורף בירושלים זה לגמרי משהו שצריך להתרגל אליו, חורף ראשון כאן סבלתי בטירוף אבל אחר כך לא מרגישים את הקור כל כך. עכשיו אני סובלת כשאני מגיעה לבקר את המשפחה במרכז, רק יוצאת מהאוטו ומרגישה את הבגדים נדבקים אליי... שונאת לחות!!

    השבמחק
  38. כן לגבי בגדים זה קורה גם אצלי , נעליים לא כי אני לרוב חורשת על מה שאני קונה .אם את אומרת שתאריך התפוגה שלו ארוך אז מעולה , זה אחלה דיל . אני מתה על ירושלים אבל אני לא חושבת שהקור הוא משהו נסבל , אני מעדיפה לסבול מהלחות :-P

    השבמחק
  39. קורין - ריסים ורסיסים השאיר תגובה חדשה על הרשומה שלך "נחשקים ונשכחים": אין לי בעיה לעשות סדר לאחרים. נהנית מזה, כמו שאני נהנית לעשות קניות לאחרים. בלעשות סדר אולי זה יצר המציצנות :) בכל מקרה אני מעדיפה קרמים לעיניים במרקם קרם ולא ג'ל, במיוחד בלילה. אתן לו הזדמנות כשיגמר לי הקרם שיש לי...תודה! 

    השבמחק
  40. כיף לקרוא פשוט :-)

    השבמחק
  41. כמי שמחפשת הרבה הקשר בין מה שכתוב לבין מה שאתם עושים , עדיין לא מצאתי. בפעם הבאה אשתמש בהפעלה של חוק הספאם נגדכם במידה ולא תדירו את הרגליים שלכם מהבלוג שלי. למזלי , שמרתי את כל ההצפות הסמויות שלכם.
    ותנו לי לספר לכם משהו שם בירין שחף - הפרסום הזה רע לכם , לא ממש מוסיף לכם כבוד וחבל.  היו שלום .

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן