יום ראשון, 18 בספטמבר 2011

Bourjois - The New Kid In The Block




בודאי יצא לכן לקרוא ברחבי הבלוגיספירה על השקת המותג בורז'ואה בארץ. בין היתר הוזמנתי גם אני והחלטתי לראות במה דברים אמורים [כך גם הכרתי לראשונה את חברותיי הבלוגריות ויצאתי לאור ]. 

את מותג בורז'ואה אני מכירה עוד קודם . בכל זאת , מותג בן 150 שנה , חייבים לשמוע עליו בדרך זו או אחרת. יצא לי להתקל בו שוב בפריז אבל הסטנד שלו בגאלרי לאפייט , למרות גודלו , לא קרץ לי ולו רק בגלל המוצרים שנחשפו לאויר כנראה במשך ימים ושעות ארוכות והתייבשו וכך לא הצלחתי להתרשם מפיגמנט . מכיון שידעתי שהם אמורים להגיע לארץ , לא התאכזבתי והחלטתי לחכות בסבלנות עד להגעת המותג ואז להחליט בנחת ובשקט מה אני חושבת על בורזו'אה.

קצת היסטוריה

המותג בורז'ואה הוא מותג צרפתי בן 150 שנה. ג'וזף אלברט פונסין , שחקן חובב וקוסמטיקאי [הייתן מאמינות ? קומסטיקאי עוד מלפני 150 שנה?] היה היוצר הראשון של מוצרי החברה . פונסין היה הראשון ליצור את המייקאפ  בסטיק ועפרונות השעווה  והיו מיועדים תחילה לשחקנים והשחקניות של התאטרון בפריז . בשנת 1868 , העביר פונסין את כל הפעילות לשותפו אלכסנדר בורז'ואה שהרחיב את היקף הפיתוח והפך את Bourjios למותג שהיא כיום.המוצרים הלוהטים באותה תקופה היו פודרה על בסיס אבקת אורז [נמכרו ממנה 2 מיליון יח' ברחבי העולם] וב-1881 הושקה הפודרה הדחוסה בשיטת האפייה . כבר בשנת 1898 כלל המותג 700 פריטים.
כיום נחשב המותג למצליח מאוד בעולם והוא כולל כ-300 גוונים ומרקמים שונים וכ-100 יצירות חדשות בכל שנה . את מוצרי בורז'ואה ניתן היה להשיג עד כה ב-21,000 נקודוץ מכירה בעולם וכעת גם בישראל! .

אז מה היה לנו שם ?

אני חושבת שההשקה הזו היתה מעניינת ויוצא דופן כיון שהיא נתנה לנו לגעת בכל מוצרי המותג ללא הגבלה , מה שלעיתים קשה לנו לעשות כשאנחנו מגיעות לפארמים השונים כיון שאז או שעינינו זזות במהירות מדבר לדבר או שאנחנו מופרעות ע"י דיילת או כל דבר אחר . לחובבת איפור כמוני המותג הזה היה חגיגה לעיניים. תחילה הוצגה לנו ההיסטוריה של בורז'ואה בקצרה במעין מסע בזמן ולאחר מכן יכולנו לדעת ולהתנסות במוצרי החברה השונים .
אני חייבת לומר שהפייבוריטים שלי היו הליפסטיקים עם הסוגר המיוחד שנותן טוויסט מעניין , האריזה המדליקה של הפודרה , ברונזר השוקולד ההורס עם הריח הממכר והסמקים המשגעים. כמו כן , מי מכן שחובבת צלליות טריו תמצא מגוון [שאני מקווה שאכן ייכנס לארץ] משגע של גוונים שאפשר לשחק איתם וליצור מראות מעלפים.
בין היתר בדקתי גם את המייקאפים מסדרת Healty Mix  , המסקרה Volume Glamour Max והצלליות שהשאירו אותי פעורת פה .

לחובבות הגלוסים אני ממליצה בחום לרשום לעצמכן בצד לבדוק את אלו כיון שהם ארוזים נפלא ויש להם פטנט מעניין במברשת שהיא בעצם לא ממש מברשת אלא יותר ספטולת סיליקון קטנה ונעימה.

אבל למה להתחיל מהסוף אם אפשר להתחיל מהתחלה ?

ההשקה היתה מאוד נחמדה עם סקירה היסטורית זריזה וחביבהאשר לוותה בקלילות ובחביבות ע"י שחקן שהעביר את המידע לקהל שנכח באולם ההשקה. 






ואחרי הדיבורים , הגיע זמן הפשפושים ! כל אחת יכולה היתה בקלות למצוא את המוצרים האהובים עליה ולנסות אותם בכיף גדול. אני חושבת שאם יש משהו נכון זה לתת ללקוח פוטנציאלי להתנסות במוצרים , כך אפשר להגיע למקסימום הכרות ולהנות מאוד עם המוצרים השונים וכך באמת היה ואפילו סימנתי לעצמי מוצרים נחשקים שאני חייבת שיגיעו לידיי בהמשך.




המייקאפים מסדרת Healthy Mix וידה היפה של מרינה שמדגמנת אותם. יש לציין שהגוונים שאני ראיתי מאוד בהירים באופן יחסי לחברות איפור אחרות . המעברים בין הגוונים השונים מאוד קלים ולטעמי לכולם יש תת גוון צהוב .











אלו היו התמונות מההשקה. בנוסף, כשהסתיימה ההשקה , קיבלנו גודי באג עם שלל מאוד כיפי [ושווה עד מאוד!] שנארז בצורה כ"כ יפה שכל מה שנותר לי היה להאנח בשמחה רבה ובהתלהבות. המוצרים שקיבלנו היו גם המוצרים העיקריים שהתמקדו בהם בהשקה - מגוון הצלליות Little Round Pots  , המסקרה Volume Glamour Max והמייקאפ אפ Healthy Mix Serum .

את המסקרה והמייקאפ קיבלנו בתוך נרתיק מקסים בגווני ורוד -אפור עם מגדל אייפל מתנוסס שזרק אותי היישר לגעגועים לפריז שכבר הספקתי לשכוח נורא מהר. הפולקה דוטס המתוקות בתוך הנרתיק הפכו אותו ישירות לנרתיק איפור החדש שלי והוא הונח אחר כבוד בתיק היד שלי .


כמה מילים על המסקרה מבית בורז'ואה. שמעתי המון דברים טובים על המסקרה הכפולה של בורז'ואה וגם ראיתי אותה בהשקה במו עיניי [מסקרה בעלת שני שלבים] ולכן דווקא היתה לי ציפייה לנסות את המסקרה הזו Volume Glamour Max .


המסקרה מיועדת לתת נפח עד פי 10 והיא מועשרת בשעוות טבעיות ותמצית פנינה שחורה. הגודל של המברשת שלה גדול בדיוק כמו שאני אוהבת והיא יצרה אצלי מראה דרמטי ויפה. מצד שני , יש לי ריסים מאוד ארוכים כך ש(כמעט) כל מסקרה יוצרת אצלי אפקט טוב של נפח והרמת הריסים. היא בהחלט מסקרה טובה ונהניתי ממנה. העיצוב הא-סימטרי שלה מאוד נחמד ומעניין והיא קלאסית ונעימה לעין . שום גוון מפוצץ או חסר טעם אלא פשוט שחור .



המוצר השני שחיכה בנרתיק החמוד ההוא מלמעלה היה המייאפ מסדרת Healthy Mix Serum . הייחוד של המייקאפ הזה על אחרים הוא שהוא מועשר בתמציות פירות כמו ליצ'י , גוג'י ורימון  [כפי שאפדר לראות על האריזה] העשירים באנטי אוקסידנטים [נוגדי חימצון] . לדברי היצרן המייקאפ מכיל ויטמינים B , C סידן ברזל ואבץ וכן מכיל רילפקטורים שנותנים לעור זוהר ומראה קורן ובריא .

את המייקאפ ניסיתי בעצמי במהלך הסיבוב וההתנסות במוצרים בזמן ההשקה . הדבר הראשון שכבש אותי היה שהוא מאוד מאוד נעים על העור , ממש כמו קרם לחות. בבית כשעמדתי לצאת לאירוע , ניסיתי אותו על הפנים ונכבשתי בסערה . מדובר על מייקאפ בלתי מורגש , במרקם מאוד קליל ומאוד נעים אבל עם זאת , הוא נתן לי כיסוי מעולה [אפילו לנמשים] שיכולתי בקלות לבנות והוא עדיין לא היה "מסכתי" מדי או מעיק . לא הרגשתי שאני מזיעה איתו או שהוא מתמלא לחות כמו בחלק מהמייקאפים שניסיתי והמראה הסופי שהתקבל [ללא פריימר או פודרה] היה מושלם , חי ואחיד. כן גבירותיי , גימור חי הוא מילת המפתח פה כיון שהמייקאפ מתקבל כ"כ טבעי שזה מרגיש כמו Second Skin .



המייקאפ הזה מגיע בששה גוונים ואני קיבלתי את גוון 53 העונה לשם המופלא Light Beige [הגוון השני הכי בהיר] והוא ישב עליי בול כמו כפפה ליד. אני נוטה להסכים עם דברי היצרן שאמר שהמייקאפ הזה מתאים לטווח רחב של גווני עור  כיון שהגוונים אינם צהובים מדי ואינם ורודים מדי. על צהבהבה כמוני המייקאפ היה כמעט ללא סטייה בגוון [בעיקר בשמש] ואהבתי מאוד את המראה הסופי.

המייקאפ מגיע במשאבה נוחה לשימוש שמוציאה כמות טובה לשימוש ובסופו של יום אני חושבת שמה שמכריע איך יתקבל מראה הסקין שלכם הוא כמובן כלים טובים [מברשת פנים טובה] ומיומנות.

לסיכום - רוצו לנסות . מוצר מוצלח ביותר.


וכעת , לדובדבן שבקצפת , הקרם דה לה קרם ה-צלליות.

הצלליות של בורז'ואה מגיעות בקשת רחבה של 22 גוונים שמאפשרים שילובים מרהיבים על העין . מדובר על צלליות אפויות עם מרקם משי ופיגמנט מדהים בנגיעה קלה . בכל אריזה תמצאו פתקון קטן שמסביר על המוצר , אפליקטור ומראה כך שיתאפשר לכן לשאת איתכן את הצלליות לכל מקום. לדברי היצרן הנוסחה היפואלרגנית , נטולת פראבן בושם וניתן להשתמש בהם גם בהרטבה או במברשת לחה.

למי שמחפשת צלליות מאט , זה לא הסיפור וכדאי לכן להמשיך הלאה בחיפושים. הצלליות של בורז'ואה מאוד שימריות , חלקן מבריקות ובחלקן נצנצים זוהרים שנראים כחלק מגוון הצללית. כך או כך , אי אפשר לומר שהן לא מיוחדות , אם לא מיוחדות עד מאוד. 

אני חושבת שהדבר שהפתיע אותי יותר מכל היה הפיגמנט המטורף. בכל נגיעה ולו הקלה ביותר , קיבלתי צבע עז על היד ועברתי על מספר רב של צלליות במהלך ההשקה ואני מודה ומתוודה שהן גררו ממני תגובות משתאות ומעוררות התפעלות. צילמתי עבורכן את הצלליות אך יש לשים לב שלא תמיד הגוון במצלמה נאמן למקור ולכן אני מביאה גם תמונות יחצ על מנת שאפשר יהיה לקבל תמונה כוללת.

 ברשותכן , טרחתי וצילמתי את כל  22 הצלליות אז אנא מכן , עיינו בקפידה :)




בבורז'ואה בחרו לקטלג את הצלליות לפי קטגוריות שמשייכות אותן לגוונים מסויימים , לדוגמא :


צלליות 08 , 94 , 05 , 90 משתייכות לקטגוריית ההארות . להארה של עצם הגבה או פנים העין .

90- לבן שקפקף
94 - צהוב לימון קרחוני
08 - ורוד בז' עדיו
 
05 - ורוד צמר גפן מתוק עדין

צלליות 01  ,02 , 03 , 72 משתייכות לקטגוריית הצבעים הנועזים  :



01- אניס טרי
 
02- טורקיז חזק
03- כחול אינדיגו חזק
72 - סגול טהור


צלליות 09 , 10 , 11 , 13 , 25 , 92 משתייכות לקטגוריית הצלליות עם נצנוץ סמוי .



 
09- חום עם נצנוץ זהוב
10- בז' עם נצנוץ מתכתי
11- ברונזה עם נצנוץ זהוב לבן
 13 - סגול שזיף עם נצנוץ כסוף
 
25- אפור עם נצנוץ יהלום
92- אפור כהה עם נצנוץ מתכתי
צלליות 54 , 74 , 93 הן צלליות בקטגוריית החומים העמוקים 




54-אגוזים מסוכרים עם רמיזות של זהב
 74-חום עמוק עם רמזים של כחול
93 - צבע טבק חם 

 הצלליות 04 , 06 , 07 הן צלליות בקטגוריית שחור מגוון [גוון+תת גוון שחור] :
 04 - שחור עם רמיזות גוון סגול
07- שחור עם גוון ירוק אמרלד
06 - שחור פנינה

2 הצלליות הנותרות הן צלליות 14 , 12 - צלליות שימריות.

 
14 - אפור עם שימר שחול
 12 - כחול מג'נטה


הצלליות הללו מאוד מאוד מוצלחות. רמת הגוונים מאוד טובה ואיכותית וקשה לפספס את הגוונים עוצרי הנשימה. כמו שאמרתי בתחילה , הגוונים הללו לא מתאימים לחובבות צבעי המאט כיון שכולם מאוד עשירים בשלל מרקמים מלבד מאט. אני כחובבת צלליות שימריות מנצנצות ומדליקות מצאתי לי שילובים מהפנטים לערב ובוקר ואפילו לאיפור טבעי. הכל עניין של בחירה והיצע ולשמחתכן , ההיצע הוא גדול ומשגע.

כמה כמה כמה ?

לא בדקתי את התמחור באירופה אבל התמחור בארץ היה סביר בהחלט ומשווה את עצמו לחברות הדראגסטור הנוספות בפארמים השונים. כל המחירים שתראו הם כמובן לפני מבצעים וכבר שמעתי פה ושם על מבצעים של 1+1 או 40% על המוצרים של בורז'ואה בעמדות שכבר הכניסו בחלקים שונים בארץ.

מחיר צללית בודדת - 79 ש"ח .
מחיר המסקרה - 109 ש"ח .
מחיר המייקאפ - 165 ש"ח ל-30 מ"ל .

***עדכון*** : לכל מי ששאלה אותי , הרי לכן נקודות המכירה הקיימות כרגע [בעתיד הקרוב יתווספו עוד]


מרכז :
תל אביב – שור טבצניק
סופר פארם יפו
סופר פארם עצמאות בת ים
סופר פארם הרצליה פיתוח – גלים
סופר פארם יכין
משביר אובנת – קניון פתח תקווה
אזור נתניה – חדרה :
סופר פארם גנדן  - ביג פולג
סופר פארם שרון נתניה
סופר פארם חדרה מזרח
סופר פארם גן שמואל
משביר לב חדרה
אזור דרום :
סופר פארם ביג אילת – החל מ 21.9
סופר פארם ביג באר שבע
סופר פארם נווה זאב
סופר פארם נתיבות
סופר פארם דימונה
כוכב היופי – באר שבע
אזור רחובות  - לוד:
סופר פארם בילו
כל בו יהודה -  קניון רחובות
סופר פארם ישפרו נס ציונה
סופר פארם לוד
אזור ירושלים :
סופר פארם בית שמש
סופר פארם מדרחוב
סופר פארם רמות
משביר מלחה
אזור צפון :
סופר פארם ביג כרמיאל
סופר פארם ביג נצרת
סופר פארם קריית ים
סופר פארם עצמאות -  קריית אתא
סופר פארם סכנין
סופר פארם סינמול חיפה
משביר קריון
משביר הדר
משביר גרנד קניון

לסיכום : אני רואה עתיד גדול לבורז'ואה בארץ. אין ספק שמותג חדש מביא עימו תמיד התרגשות רבה וסקרנות ואני חושבת שדווקא כאן יש סיבה חיובית וטובה. האריזות הצבעוניות , המחשבה מאחורי המוצרים , המבחר בתוספת מוצרים איכותיים ירימו לטעמי את בורז'ואה גבוה ויציבו רף חדש לחברות דראגסטור אחרות.  

המומלצים שלי עד כה : הסמקים בגוונים המשגעים [אם כי אני חייבת לומר שהם היו ממש ממש פיציים מבחינת כמות מה שאולי עלול להפריע למברשת מקצועית לאסוף את החומר] , ברונזר השוקולד שחובה חובה חובה שיהיה בכל תיק , המייקאפ המעולה והליפסטיקים בגוונים המשגעים. ואם לא שכנעתי אתכן עד כה , אני ממליצה לבקר ולבדוק בעצמכן את המוצרים השונים ולספר לי מה אהבתן. 

בינתיים ספרו  לי מה דעתכן ? מותג חדש מרגש אתכן ? יש לכם מוצרים שייכנסו ל-Wish List?  מהם ?


מקווה שנהניתן . 

שלכם ,


36 תגובות:

  1. את דעתי על הצלליות את כבר יודעת - משגעות! בתור פריקית גלוסים - הגלוסים שלהם ממש עניינו אותי, גם האפליקטור הייחודי וגם הפיגמנט המצויין שבכולם!
    היה כיף להפגש בהשקה, מי ייתן וניפגש בעוד הרבה השקות של מותגי איפור שיעשו עלייה לארץ - כן ירבו! :-)

    השבמחק
  2. הצלליות באמת משגעות ! היה כיף לגלות כזו ערימה בעודי יושבת בספסל האחורי של הרכב שלך :-D [יותר נכון בעודי מנסה לנווט את דרכנו החוצה מיפו ותוך כדי לבדוק למה השקית כזו כבדה] האפליקטור של הגלוס באמת היה ייחודי ומעניין ולמרות שאני בעידן הליפסטיקים שלי עכשיו , אני חושבת שהגלוס באריזה השחורה היה מדהים.
    אני לא ממש בעד שהרבה מותגים יעשו עלייה כי אז מה אני אעשה בחו"ל ? LOL
    היה כיף לראות אותך , מקווה שניפגש שוב בקרוב!

    השבמחק
  3. כל הכבוד! אני חייבת לציין שבשיש הייתי בסינמול והיה רק סטנד עם טסטרים בלי מוצרים. כששאלתי מתי מביאים אמרו "שבוע הבא" ככה שאני ממליצה לפני להתקשר לסניף ולברר האם הגיעו המוצרים כבר לפני שרצים ומתאכזבים.
    אני מרגישה מעט אחרת לגבי צלליות אבל מסכימה שבסך הכל הן מוצלחות. רק חבל שאין בליין בכלל צלליות במרקם מאט. המייקאפ אלוהי!

    השבמחק
  4. זו הרשימה הכי מעודכנת שיש כרגע שנתנו לי לפני מספר דקות כך שאני לוקחת את מה שכתוב בה כמו שהוא [אין לי דרך לדעת אם כן או לא ] . את הצלליות מאוד מאוד אהבתי ומכיון שאני לא חובבת מאט למינהן אני שמחה שהן בול בשבילי.
    המייקאפ באמת מעולה , מעולה , מעולה!

    השבמחק
  5. אוי הארנק שלי זועק...
    ווואו אני ממש אוהבת !
    הכל נראה כאילו לקוח מחדר של צרפתייה עם שיק מעולה
    כמה שבא לי...
    הצלליות נראות כמו כדורי גלידה.

    ואני רוצה את:
    05,13,11,54,74,07
    מי קונה לי?=]

    השבמחק
  6. אני שמחה שאת ממש אוהבת ! אל דאגה , גם הארנק שלי זועק כי טרם שבעתי מהעניין , אני זוממת לכבוש איזה סטנד בסערה . הצלליות בהחלט כמו כדורי גלידה , יש כאלו שיגידו כמו מקרונים צבעוניים מפריז . ראיתי מה את רוצה - יש לך טעם טוב :-D

    השבמחק
  7. משקיענית שכמותך :)
    (סידרתי את התמונות בקולאז'ים מאוד דומה לשלך. כנראה שיש מקומות שבלוגריות חושבות אותו הדבר...)
    אני סימנתי לי לרכוש את הברונזר שוקולד (כמובן... ברונזר... :)
    לא ניסיתי את הסמקים בהשקה - איך התרשמת מהם?

    השבמחק
  8. תודה מקסימה :) , קולאז'ים הם דרך קלה יותר לרכז תמונות , בטח כשיש הרבה מהם . פעמיים ברונזר שוקולד אחד :-P
    הסמקים היו הורסים , במיוחד אחד מהם שניסיתי והיה מאוד פיגמנטי והורס את הבריאות רק שבשיא התלהבותי לא טרחתי לכתוב איזה מספר הוא [ורוד מוזהב מעלף חושים] .... :-/

    השבמחק
  9. בטוחה לגבי המחירים? עכשיו ראיתי בסניף בהרצליה את הסטנד והמחיר הוא 85 שח לצללית.

    השבמחק
  10. וואלה, נשמע מעניין. אחפש אותו כשאלך להשקיט את הרעב לשוקולד הזה :)

    השבמחק
  11. גם אני עוד רעבה לבורז'ואה ובאיזורי אין יותר מדי עמדות כרגע. אני ממתינה בסבלנות להזדמנות לקפוץ לאיזורים שבהם יש.

    השבמחק
  12. גם אני עוד רעבה לבורז'ואה ובאיזורי אין יותר מדי עמדות כרגע. אני ממתינה בסבלנות להזדמנות לקפוץ לאיזורים שבהם יש

    השבמחק
  13. מורן - ראיתי שכתבת הודעה אבל משום מה היא לא התפרסמה [קיבלתי אותה למייל כאילו פורסמה] , לגבי המחירים אני בטוחה כי אלו המחירים שהועברו אליי ואלו המחירים המדוייקים שאמורים להיות. אני מוכנה לבדוק עבורך מה בדיוק אירע עם המחיר.

    השבמחק
  14. ובכן לאחר בדיקה של העניין נאמר לי שיש שני סוגי צלליות - Little Round Pots וצלליות שדומות להן אך גדולות יותר בשם Intense . הצלליות הללו מתומחרות ב-85 ש"ח וה-Little Round Pots מתומחרות ב-79 ש"ח . מקווה שהכל ברור :)

    השבמחק
  15. סחתיין על כל התמונות, כרגיל לא הגעתי להשקה אבל נראה נפלא ומדליק.
    המייק אפ כמעט בלי כיסוי ולכן לא ממש רלוונטי מבחינתי.
    את יודעת מה הפריע לי במסקרות ואף אחת לא התייחסה לזה?
    שהן במינימום לא מנויילנות.
    גם בתמונה שלך פה אפשר לראות שהן מוצעות בצורה שכל אחת יכולה לפחות איזו מסקרה מהסטנד שבא לה ולהחזיר!

    השבמחק
  16. האמת שזו היתה ההשקה השניה שלי והפעם הראשונה שפגשתי את כל הנפשות הנקראות פה ברחבי הבלוגיספירה והיה נורא כיף. חבל שלא באת . המייקאפ הזה לטעמי ניתן להבנייה עדינה , הוא כיסה לי כתם פיגמנטציה בצורה מאוד טובה והשאיר את הנמשים נראים ולא נראים כמו שאני אוהבת.
    על המסקרות יש מדבקה שכשאת מסובבת את הפקק היא אמורה להיקרע [מעין מדבקת חותמת] כך שאולי זה לא מנוילן אבל זה לא פחות טוב . בתמונה שלי המדבקה הוסטה הצידה . [ולמה את כותבת לי עם סימני קריאה בסוף? אני נלחצת ממך :-D ] .

    תודה בובה!

    השבמחק
  17. חחח, תלחצי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    תשמעי, בסטנדים שלהם בלי שום בעיה יכולתי לפתוח כל מסקרה.
    וגם אם יש מדבקה, את חושבת שזה ימנע ממשהי לפתוח? אין מצב..
    הרי תראי איך נראים הסטנדים גם ככה....
    בקיצור, לא היו צריכים לחסוך על הניילון.
    <3

    השבמחק
  18. גם בפריז לא ראיתי אותן מנויילנות . מצד שני מצב העמדות בפריז הרבה יותר טוב ועדין מאיך שחלק מהלקוחות הישראליות מתייחסות אליהן. את חושבת שאם מישהי תרצה לנסות מסקרה הניילון יעצור בעדה ? [נוכחתי בעיניי שלי לדעת שלא] , גם אזיקון לא יעזור....אני רק מקווה שכשנשים באות לנסות מוצר איפור הן ישכילו לעשות זאת בעדינות. אני יכולה לומר לך שאני לעולם [חוץ בחברות איפור מקצועיות שמחטאות את הטסטרים] לא מנסה מסקרות / ליפסטיקים או גלוסים בעמדות איפור כי אני נורא נגעלת.
    צלליות אני מנסה עם היד [לא הגייני אבל לפחות זה לא על הפנים שלי] .

    !!!!!!! גם לך :)

    השבמחק
  19. את יודעת אולי מתי זה יגיע לאשדוד?

    השבמחק
  20. לצערי לא. למיטב הבנתי לאט לאט ייפתחו עוד ועוד עמדות , זה תהליך מובנה שלוקח קצת זמן. כרגע ניתן להשיג בעמדות הקיימות ברשימה למעלה.

    השבמחק
  21. טוב הם ממש מיוחדים!

    השבמחק
  22. אני רוצה גם!! בא לי בא לי בא לי!!!

    השבמחק
  23. טוב נו, נחכה עד שיגיע :)
    יש איפשהו אפשרות לראות את הרשימות שלהם? כי לא יצא לי לראות בשום מקום

    השבמחק
  24. בולשת- תודה על עידכון המחירים, זה אכן מתבהר עכשיו. למרות שגם הייתי מקבלת שהמחיר גבוה יותר בסניף בהרצליה כי בהרבה מוצרים הם יקרים יותר, זה עיניין של זכיינים בסופר פארם.

    לגבי ההודעה שלא נשלחה, אני כתבתי וכותבת גם עכשיו מהאייפון וזה לא נתן לכתוב מהיוזר של גוגל אלא רק כ״שם/אתר״ כנראה שזה עשה בעיה קצת.

    אני מתכננת לקחת דוגמית של המייקאפ עם הפקק האדום, ניסיתי אותו והוא אכן הרגיש נעים, פשוט זה היה מאוחר מידי בלילה כדי לבדוק אם הוא מתאים.

    השבמחק
  25. בסוף הפוסט צירפתי רשימת עמדות בכל הארץ. נסי לבדוק את העמדות של הדרום אולי תמצאי בהן משהו יחסית נגיש וקרוב אלייך.

    השבמחק
  26. השקה כיפית למותג אהוב!
    אין על הצלליות האפויות שלהם. וגם אם משווים עם אלו של פופה (קראתי פה ושם) הן הרבה יותר טובות גם מבחינת מבחר הגוונים וגם מבחינת המרקם. תודה על ההשקעה בתמונות, זה הולך להיות פוסט מאוד שימושי כי קשה לי לזכור מספרים. האמת, אני אף פעם לא זוכרת מספרים.
    אהבתי במיוחד את סדרת ה-INTENSE (מס 6 ו-9 - שיננתי מול הסטנד :).
    חייבת שפתון (או שניים) שלהם, אהבתי את הגוונים. מצאתי כבר 2 לקים שאני מאוד אוהבת.
    אחכה לסקירות של מסקרות, כי אף פעם לא ניסיתי.

    השבמחק
  27. היתה השקה מאוד כיפית :) אין לדעתי מה להשוות את רמת הצלליות בין פופה לבורז'ואה. ברור שיש צלליות טובות יותר ופחות לשתי החברות אבל הפיגמנט והפורמולה של בורז'ואה ממש טובים לדעתי . אני מסכימה איתך שקצת מבאס שאין שמות ולא התקדמנו עם העולם לקראת נתינת שמות למוצרים , זה פשוט יותר קליט וקל לזכור אבל נו....זה לא מה שיהרוג אותנו . האמת שיותר מהמרקם של השפתון , אהבתי את הפטנט לפתיחה ששעשע אותי נורא [ללחוץ-להרים-לשלוף] אבל היו 2 גוונים [שכמובן לא רשמתי לעצמי מרוב התרגשות מ"חנות הממתקים" שהייתי בה] .
    כתבתי קצת על המסקרה אבל אני בהחלט ממליצה לבדוק את זו בעלת שני השלבים שנראית מבטיחה במיוחד [דוגמת ההוטי&נוטי של מאק] .

    שמחה שנהנית מהפוסט.

    השבמחק
  28. אוףףףףףףףףףףףףףףףףףף דווקא שאני אהיה בראשון הקולקציה עדיין לא הגיעה לשם?הצלליות והמייקאפים נראים מהממים ועושים חשק...

    השבמחק
  29. אל דאגה , לאט לאט העמדות ימלאו את כל הארץ ולא תשאר פה בחורה אחת שלא יהיה בידה בורז'ואה! :-D
    המייקאפ הורס! והצלליות....Oh well אמרתי עליהן כבר הכל בערך :)

    השבמחק
  30. על המותג הזה שמעתי במקרה מחברה שביקרה בפריז והביאה לי עפרון עיניים עמיד שלהם בגוון טורקיז/תכלת מעלף!
    הוא גם נורא נוח לשימוש, גם עמיד, וגם הגוון הורס את הבריאות! כל זה לגמרי עושה לי חשק גם כן לבחון את המוצרים שלהם!
    המייקאפ נשמע מבטיח, הייתי שמחה לנסות אותו.

    ולצלליות - ואו!
    אני מבינה את קריאות הפליאה שלך, הנועזים נראים למות! אני צריכה את ארבעתן אצלי בבית ברגע זה!!!
    כנראה שאני אאלץ להגיע לגנדן לביקור דחוף ;)
    המחירים אכן סבירים ועם מבצעים יהיו עוד יותר סבירים :)

    תודה על הסיקור!

    השבמחק
  31. את עפרונות העיניים שלהם לא יצא לי לנסות אבל שמעתי עליהם הרבה דברים טובים . כרגע יש לי המון עפרונות עיניים כך שנראה לי שעבורי הם קצת מיותרים בשלב זה. המייקאפ שלהם [והנה אני אומרת את זה בפעם המאה לפחות] מדהים. זה מעין מרקם שלא ראיתי עד היום באף מייקאפ אחר והוא נראה פשוט טבעי ומצוין . הצלליות עבורך כאוהבת צלליות צבעוניות סביר להניח שיהיו חגיגה כי הן מאוד יפות וחלקן מאוד נועזות , אם את צריכה את ארבעתן בבית , לא אני אעמוד בדרכך LOL .
    המחירים כרגע סבירים עד מאוד . יש תקלות קטנות פה ושם וצריך להיות ערניות ולבדוק מה המחיריםהמודפסים ומה עובר בקופה. חבלי לידה וכאלה.....

    השבמחק
  32. אבדוק את המייקאפ שלהם כתחליף לקולורסטיי כשבא לי על משהו קליל יותר.
    בגדול אני אוהבת או מחבבת יותר נכון, את ה BB שלי, אבל הייתי שמחה למצוא לו תחליף כי הוא לא מושלם (לא שיש ממש בסיס מושלם אבל שיהיה..)
    מזל שאת לא עומדת בדרכי :P
    אתקרב ואבדוק מקרוב, לדעתי לא ירכש החודש, חודש של אירועים ובלגנים, ואז אולי חבלי הלידה כבר יעברו.. ולי יהיה כבר מה זה טעם להתחדשות צלליות..

    השבמחק
  33. הייתי בטוחה שהגבתי ופתאום אני רואה שלא. מוזר. בכל מקרה התשובה שלך אכן הייתה ברורה:-) תודה רבה!

    השבמחק
  34. לא טעית , הגבת אבל מכיון שהגבת מהטלפון הנייד כמו שכתבת לי אז הוא לא פירסם את ההודעה. הצלחתי לראות אותה במייל ובלינק לתגובות אבל בפועל הוא לא פרסם אותם.

    השבמחק
  35. Everything is very open with a clear explanation of the challenges.

    It was truly informative. Your site is very helpful.

    Many thanks for sharing!

    Also visit my site website

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן