יום חמישי, 8 בספטמבר 2011

Ooh La La Paris - חלק ב'

אז אחרי פוסט כל כך ארוך של תמונות ורשמים מפריז העיר והאורות , הגיע זמן הקבלות . או בעצם נקרא לזה "מה היה לנו שם " ? [ותודה לגששים] .

באופן יחסי לא התפרעתי יתר על המידה אלא לקחתי דברים שעניינו אותי וחלק מהם הם מוצרים שאין בארץ שזה לכשלעצמו עושה חשק . יש דברים מוצלחים יותר , יש מוצלחים פחות אבל בשורה התחתונה שופינג זה כיף ללא קשר לתוצאה .



המוצר הראשון שקניתי עוד בארץ במבצע דיוטי פרי היה המייקאפ המהולל של אסתי לאודר הדאבל וור . היה עליו מבצע מצוין של השני בחצי מחיר ולכן קניתי לי 2 שיהיה לי בסטוק . יצא לי 120 ש"ח לבקבוק והייתי מאושרת עד הגג. אין ספק שמדובר על מייקאפ מוצלח עם כיסוי גבוה שאפשר לבנות ונותן מראה אחיד ויפה . 




אבל את שריקת הפתיחה הפריזאית עשית ידווקא  עם בושם של נרסיסו רודריגז" Essence In Color ". אני חושבת שזה הזמן להודות קבל עם ובלוג שאני חושבת שאני ונרסיסו נהיה סיפור אהבה מטורף. לא היה בושם שלו [בדוגמיות שקיבלתי] שלא הריח עליי מיליון דולר . פשוט לא היה כזה . אני חושבת שמעתה ועד עולם [אם כי אני לא אוהבת להתחייב :-P ] אני אדבוק בו ובאהבתי הרבה אליו.


אני לא יודעת מה יש בבושם הזה שהופך אותו למיוחד אבל עובדתית , יש לו ריח שקשה להתעלם ממנו .את הבושם קניתי בגאלרי לאפייט , הסטנד המאולתר שהקימו שם היה מקסים והיה קשה להתעלם ממנו. הדיילת היתה מאוד נחמדה  ופינקה אותי היטב בדוגמיות כיפיות של הבשמים האחרונים שלו , בושם לתיק בגודל 10 מ"ל שאני עוד משתמשת בו במקום לפתוח את האריזה [בינתיים] , עוד כמה דוגמיות בושם קטנות ודוגמית בושם מאוד מיוחדת שטרם ראיתי כמותה עד היום . מדובר בקופסת פלסטיק ממש דומה לאיפור והדוגמית היא בושם בפודרה . להיט היסטרי! [אם מישהי מכירה את זה ואני האחרונה שיודעת על זה משהו אז תדפדפו הלאה , עבורי זו פעם ראשונה שאני נתקלת בדבר כזה] . הריח פשוט משכר.



בחיפוש זריז ברשת מצאתי שלב הבושם הוא מאסק עם תוים פרחוניים של אמבר , מאסק לבן , ופרחי איריס וורד. בשורה התחתונה הוא מאוד נקי , סבוני , לא מרגיש לי פרחוני ומתוק מדי והוא בהחלט קולע בול לטעמי .

נורא רציתי להראות לכן איך ארזו לי את הבושם אבל עד שהגעתי הביתה האריזה נמעכה במזוודה והיה די מבאס לצלם את זה מצ'וקמק.מה שכן  , היתה אריזה סגולה שזיפית עם כיתוב כסוף של שם המותג "נרסיסו רודריגז" וסרט סגול נקשר אליה . היה כיף להסתובב איתה ברחבי הגאלרי . בינתיים תסתפקנה בתמונות שצילמתי .


המוצרים הבאים שנרכשו היו מוצרים של גרלן. שניים מהם קניתי בגאלרי לאפייט ואחד מהם קניתי בדרך חזרה בדיוטי פרי שכן המחיר שלו היתה אטרקטיבי ואני מאוד שמחה שקניתי אותו . גרלן היא חברה שמעבר לאסתטיקה ולריחות המצויינים של כל מוצר אני חייבת לומר שהמוצרים מאוד איכותיים וניכרת מאחורי כל מוצר מחשבה מעמיקה. כחברת יוקרה היא משקיעה באריזות משובבות נפש , חשיבה לפרטי פרטים , ריחות ורדים שגורמים לך לרצות לחבק את המוצרים שלך ובעיקר המון השקעה באימאג'ים ובקולקציות . אז אם הכל ורוד מה הקאטץ' ? המחיר . אבל היי , יום הולדת 30 יש רק פעם בחיים ,לא? [או כל שנה בהתאמה אני אמשיך להיות בת 30 לפחות עד שאני אסגור את העשור הנוכחי] .


 

ובכן , בסטנד של גרלן בגאלרי לאפייט הסתכלתי על כמה מוצרים ולבסוף החלטתי לרכוש שניים מהם. ליפסטיק מסדרת ה-Automatic Rouge ואייליינר כחול כהה. בד"כ אין לי נטייה ליפול עם מוצרים ואני עושה בחירות מוקפדות אבל בכל זאת האייליינר איכזב אותי כשהגעתי הביתה . האריזה שלו מאוד מהודרת ויפה אבל משהו בחומר לא עושה את העבודה היטב. המברשת מצויינת ונעימה לעין [לא ספוג אלא מכין מכחול] אבל הפורמולה קצת רטובה מדי ומימית , מה שגורם לו להראות בחלקים שקפקף ואז יש צורך לעבור עליו שוב וחוזר חלילה. במחיר שהוא עלה לי יכולתי למצוא דברים טובים יותר לרכוש לעצמי אבל .... לא בוכים על גרלן שנשפך וכסף שנשכח.



השפתון מבחינתי היה הצלחה גדולה. אני פוזלת לכיוון הסדרה הזו כבר זמן רב אבל לא היה לי זמן להגיע ולבחון את המוצרים בארץ [ובטח שלא לבחון אותם בשקט] . הגוונים בסדרה הזו מאוד מאוד יפים ולבסוף נפל הפור על גוון 160 המשגע. מעין ורוד טבעי ומאוד זוהר . האטרקציה בליפסטיק הזה הוא שבמעבר על הכפתור היעודי שלו למעלה ולמטה , השפתון צץ החוצה . אני מודה שטכנולוגית זה חידוש מרענן אבל אני לא יודעת עד כמה הוא פרקטי . האריזה מאוד יוקרתית ,קצת כבדה בציפוי זהב אבל עם זאת מקסימה ואלגנטית.מעבר לכל ה-Packeging , הריח שלו נפלא והוא פשוט משווה לשפתיים מראה יפה , מסודר ואלגנטי. בהחלט שוקלת להוסיף לעצמי עוד גוון מהסדרה הזו לאוסף.



המוצר השלישי של גרלן שקניתי דווקא בטיסה חזרה היה פודרת הכדוריות המהוללת. כל הבלוגים היללו , שיבחו והכל היה אמת לאמיתה. הפודרה הזו היא חלום. בארץ לא העזתי לקנות אותה בכלל המחיר ובפריז כמו בפריז [גם אם רגלך כמעט נוגעת בארץ בחזרה ] מותר הכל . פודרת הכדוריות המופלאה הזו עונה לשם Meteorites ואני בחרתי בגוון 01 . מדובר על פודרת כדוריות צבעוניות שכל כדור שכזה בעל מטרה אחרת [לנטרל אדמומיות ,לתקן גוון , להאיר וכו'] , המראה שמתקבל בסוף הוא מראה מואר שנותן לפנים איזשהו זוהר [אבל לא שימר] ומתאחד היטב עם המייקאפ [או בלעדיו] . אני חושבת שהפודרה הזו היא לאו דווקא לאספניות בלבד - מדובר על מוצר שימושי שבקלות מספיק לשנים ועושה עבודה מדהימה . ממליצה בחום רב!

בהמשך הדרך נכנסתי לחנות מאק פרו ובה פגשתי את המאפר המקסים מוסטפה פ. . מודה שלא היה לי תכנון להכנס למאק כי הרגשתי קצת רוויה אבל חברה ביקשה ממני להביא לה צללית מקולקציית הסמי פרשס שכבר לא היה ניתן למצוא בארץ ולכן נכנסתי לסניף. אוי לבושה .....גם לרוויה כמוני יש לפעמים דרך למצוא מה עוד לקנות :-D . אז כל הסיפור של עם מוסטפה המקסים החל מזה שביקשתי את הצללית של סמי פרשס ואז הוא שאל אותי "מה עוד?" ואני במקום לומר לו "כלום ,תודה. בוא נלך לשלם" [כמו שבעלי בודאי פינטז שיהיה] אמרתי לו "אמממ.....יש לכם אולי את הסומק מהקולקציה של סמי פרש?" , "וואו , באיזה מברשת השתמשת להצללות?" , "ליפסטיק? , לא אני לא צריכה ....אבל וואו זה גוון ממש יפה עליי" בקיצור יצאתי עם שלל קטן אבל עדיין שלל.... מי אמרה אני ולא קיבלה ?



אז מה היה לנו שם ?



עיפרון בגוון Uniform - עיפרון ללא חידוד , מאוד עמיד והגוון שלו מאוד מאוד מיוחד . כמו שאפשר לראות על גבי האריזה הגוון כביכול חום אבל כשמנסים אותו מגלים שהוא לא גוון אחד מובהק אלא כמה - הוא נע בין שחור ,אפור, זהב , ירקרק . באמת גוון מיוחד שמתאים מאוד כאייליינר [ככה הניחו אותו עליי וככה המשכתי להניח אותו] ואני מאוד שמחה שנרכש . באמת מיוחד מאוד ועבורי גם שימושי מאוד.



סומק Pressed Amber -  סומק מקולקציית הסמי פרש . הומלץ רבות ע"י בלוגריות שונות ואחרי שראיתי איך עבדה איתו טיפאני , החלטתי שאני חייבת אותו. עד שהחלטתי כבר  הוא הפך סולד אאוט ולשמחתי מצאתי אותו בפריז . הסומק הזה פשוט מושלם להצללות. אין מילים אחרות לתאר . למרות שהוא סומק מינרלי ולמרות הפורמולות הקודמות והנוראיות של הסמקים המינרלים של מאק , הפורמולה של הסומק הזה פשוט מושלמת . הגוון הוא גוון ענברי משגע ומאוד מחמיא ומי שיודעת ליצור הצללות כדי לחטב את מראה הפנים וליצור עצמות לחיים , יכולה לעשות עבודה מעולה איתו . Perfect !



ואיך אפשר ליצור מראה של עצמות לחיים מחוטבות בלי מברשת מושלמת ? לשם כך גבירותיי הוספה אחר כבוד לשקית מברשת 138 המצויינת. אין לי מה לומר עליה חוץ מזה שהיא מושלמת , רכה , נעימה ומפזרת את החומר על הפנים בצורה אחידה ויפה ולא משאירה כתמים. בגלל המבנה המיוחד שלה היא יודעת ליצור קו טבעי ומטשטשת בעדינות רבה . מברשת חובה לטעמי.



אחרון חביב בגזרת ה"מאק-ומאניה" היה ליפסטיק בגוון Patisserie  [במרקם Lustre למי שמעניין אותה] שבאמת [באמת!] לא היה בתכנון שלי אבל הגוון שלו כ"כ יפה שאמרתי לו "יאללה , כנס " . פטיסרי הוא גוון וורוד עתיק אבל מאוד מאוד טבעי ועם צבע העור שלי מתקבל משגע . יש לי הרבה דומים לו אבל אין לי אחד כמותו והוא באמת הפך לפייבוריט כרגע מבין הליפסטיקים הקיימים של מאק אצלי.


אז זהו. בגזרת האיפור ,אלו המוצרים שנרכשו. למרות העושר הרב והמבחר , החלטתי לדבוק במותגים המנצחים והטובים. וכך גם היה בתחום טיפוח הגוף ששם החלטתי להתמקד במוצרים שאין בארץ ,  דוגמת Body Shop ו- Lush . 



בבודי שופ נחלתי אכזבה קלה. הרחש סביב בודי שופ העולמית תמיד היה מאוד מפרגן וכשהגעתי לחנות מצאתי את עצמי מתמקדת במבחר קטן של מוצרים. המוכר היה נורא מנג'ס , הבעל היה חסר סבלנות ואני החלטתי לבחור את המוצרים שנראו לי באותו רגע הטובים ביותר. 
רוב המוצרים שהרחתי בכלל לא מצאו חן בעיניי ולבסוף סיימתי עם  כמה מוצרים .הראשון הוא מוצר חדש שיצא שבוע לפני הגעתי לפריז והוא חלק משלישיית ריחות . מדובר על קרם דואו , היינו קרם שמחולק לשניים . בחלק הימני שלו הוא חמאת שיאה עשירה וכבדה והחלק השמאלי הוא קרם עבה אך קליל יותר מבן זוגו. אני בחרתי בניחוח אפונה ריחנית שהיה נעים מאוד והמרקם שלו היה ממש טוב ויתאים לי מאוד לחורף או לעונות היובש הקשות. המשעשע הוא שאחד הניחוחות דואו שנתנו לי להריח היו מאוד מוכרים לי ואז הבנתי שמדובר על הניחוח של מסכת השיער הסגולה של פנינה רונזבלום שעכשיו הפך להיות קרם של בודי שופ . אחד לאחד . היה משעשע משהו וגם משמח לדעת שאפי אינו בוגד בי.

עוד שני מוצרים שנרכשו היו תחליב גוף [בסגנון הסורבה גוף של סבון] במשאבה וחמאת שיאה בניחוח פריחת דובדבן יפני. ובכן, תחליב הגוף הזה היה נפילה. אני ניסיתי על עצמי את חמאת השיאה והיא אכן היתה מצויינת והריח היה טוב אבל כנראה שבתחליב ג'לי ,הניחוח קצת יותר מסונטז [מלשון סינטטי] וזה פשוט הריח עליי בבית כמו ספריי לשירותים וגם זו מחמאה.....ואחרי כל החוויה ה"מעלפת" הזו התבשרתי בקופה שמגיע לי סבון רחצה [500 גרם!] במתנה והתבקשתי לבחור ניחוח מבין אלו שהיו ליד הקופה. נבחר הקוקוס למרות שאני מתעבת קוקוס אבל זה היה הטוב מבין כל הגרועים. 

לסיכום - לא חייבים להכנס לבודי שופ העולמית. המוצרים הישראלים שלנו לטעמי ברמה גבוהה בהרבה . מאכזב.



ואחרי בודי שופ החלטתי שלא מספיק לי ואני חייבת כמה דברים מ-Lush . אני מאוד אוהבת את המוצרים שלהם ולכן באחד הסיורים שלי כשנתקלתי בחנות של Lush ,  הבטחתי לעצמי שאני אגיע אליה בהמשך ואכן הגעתי.
המותג Lush מתהדר בכך שהמוצרים שלו הם עבודת יד והם כולם טבעיים . ברגע שנכנסים לחנות הכל כ"כ צבעוני ומעניין שמרגישים שמתחשק לקנות הכל. נכנסתי נורא נרגשת ומתלהבת והתמקדתי במוצרים שעבורי היו מעניינים ויוצאי דופן. 

המוצר המעניין הראשון שבחרתי היה דווקא שמפו מוצק לשיער :



כן כן , עיניכן היפות רואות שמפו מוצק. מדובר בשמפו שאמור להספיק לה-מ-ו-ן זמן. השמפו שאני בחרתי מתאים לשיער שמנוני בקרקפת ויבש בקצוות . הייחודיות שלו הם המינרלים שמגיעים הישר מהאצה שאפשר לראות את קצוותיה בתמונה. המטרה היא להרטיב את השיער ולשפשף את השיער עם השמפו ולעסות אותו . 
אני חושבת שהדבר המשעשע ביותר היה לראות מוכרת יפנית , דוברת צרפתית ואנגלית עילגת שמנסה להסביר לי שמדובר באצה ולא יודעת איך לומר אצה באנגלית. את יפנית ! זו לא המילה הראשונה שאת אמורה ללמוד באנגלית ? LOL . האיש נלחץ לעזרתה והיא נשמה לרווחה וכך ליפנים ולאצות שלום. 
הניחוח של השמפו הזה מאוד מאוד נעים , מזכיר קצת ריח נעים של כביסה [כי בכל זאת , זה בערך כמו לעשות כביסה לשיער שלכן] והוא מאוד מעניין [טרם הספקתי לנסות אותו ] .



המוכרת ציינה כי השימוש בו לאורך זמן מייבש את השיער ולכן הוספתי מרכך בניחוח נעים ולא דומיננטי מדי שיהיה לי על כל מקרה שלא יהיה.



לאחר מכן , פניתי לרכוש סבון בניחוח דבש שהיה בחלון הראווה. מדובר על מוצר חדש שהושק גם הוא באותו שבוע . כל חלון הראווה עוצב כמו כוורת גדולה והסבון האימתני שהיה בכניסה היה מעוצב כמו חלת דבש גדולה.
הריח למי שחובבת ריחות דבש לא מתוקים כמוני , אלא ממש ריחות דבש טהור , זה הסבון בשבילכן. הגוון לא משאיר מקום לדמיון .... :)


עוד מוצרים שרכשתי בעקבות המלצות בלוגים חמות היו פילינג שפתיים [Lip Scrub] , הקרם המהולל של לאש לעור סביב הציפורניים ופילינג שחור לפנים. 



מי שתכנס ל-Lush תמצא שקיימים סוגים רבים של פילינג שפתיים. הקורץ מביניהם היה דווקא הורוד הזוהר בניחוח ובטעם של מסטיק . מדובר על פילינג אכיל כיון שהוא עשוי סוכר ושמנים טבעיים . לוקחים ממש טיפ טיפה על האצע , משפשפים את השפתיים היטב , טועמים והרי לכן שפתיים חלקות ונעימות . העניין הזה מתאים מאוד למי שנורא רוצה למרוח שפתון ויש לה שפתיים יבשות [אבל לא פצועות] . הפילינג מחליק ומסלק עודפי עור דקיקים . מוצר מקסים שכיף שיש בתיק בעיניי ובביקורי הקרוב  בחו"ל הבא אני בהחלט ארכוש לי עוד אחד .



ה-מוצר שלשמו בכלל נכנסתי לחנות היה הקרם המהולל לציפורניים . מדובר על קרם בניחוח לימון שיגרום לכן ליפול מהרגליים ולעור מסביב לציפורניים להתרכך. אני מאוד אוהבת את העיצוב הצעיר ועם זאת האלגנטי והשובב של המוצרים של Lush . יש בהם משהו מאוד שובב וכיפי שעושה חשק לעוד ועוד . מדובר על קרם שיספיק להרבה מאוד זמן כיון שצריך ממש טיפ טיפונת של חומר על כל ציפורן . למי שמחפשת מוצר טיפוח לציפורניים שגם מריח טוב וגם טבעי -זה המוצר. 
הערה: נאמר לי בחנות וזה גם כתוב בקישור שהמוצר הזה מיועד בכלל למקומות יבשים מאוד כמו ברכיים ומרפקים ורק בגלל הבלוגיספירה הוא נחשב כמוצר ציפורניים .



אחרון חביב הוא הפילינג השחור [לא אפור כמו בתמונה , זו בסה"כ התאורה . הוא שחור פחם] . למי שאהבה את הפילינג השחור של מאק [האפר הוולקני] אז המוצר הזה בהחלט בשבילכן. הריח שלו מאוד נעים והוא מותיר עור חלק ונעים ועושה עבודה מעולה בהסרת לכלוך ושמנוניות מהפנים. גם ממנו יש צורך במעט מאוד וגם הוא ישרת אתכן להרבה מאוד זמן .




קשקושים נוספים שעברו תחת ידי היו זוג נעליים שטוחות ומתוקות מחנות זולה בפריז [עלו לי משהו כמו 70 ש"ח] וליפ באלם בניחוח מלון של הלו קיטי המנומר שעלה לי 5 שקלים ב-H&M   .

בזאת אני חושבת שתם ונשלם ביקורי בפריז . היה כיף והיה חווייתי. ובסופו של יום אני לא חושבת שחסרים לנו דברים טובים בארץ , צריך רק לדעת להעריך אותם יותר .

אז זה הכל להפעם , מקווה שנהניתן ועד הביקור הבא  שלי בחו"ל אומר לכם :  A Tout a leur








35 תגובות:

  1. אחחח...השחיתות. תתחדשי יקירתי!
    הכל מהמם-ורק דיטייל קטן שאולי יוריד לך את החשק מ-LUSH. הם מזרימים אחוז מההכנסות שלהם לטובת ארגון החמאס בעזה, באופן מוצהר. קחי את זה בחשבון בפעם הבאה שאת רוצה להתחדש
    :-*

    השבמחק
  2. תודה בובה. שמעתי את העניין הזה גבי לאש אבל לא ידעתי מה מידת אמיתותו. אין ספק שזה מוריד לי את החשק פלאים.... :-/
    אגב , זה בדוק העניין הזה ? אבל ללא קשר לעניין הזה ואם נפריד רגע את המוצרים, אני באמת חושבת שהם טובים .
    ולולא את , לא היתה פה קיטי מנומרת היום :-P

    השבמחק
  3. וואו, קנית מעולות!
    הפודרה של גרלן מדהימה, אני איתה כבר 15 שנה בערך אני חושבת... בכל הגרסאות.
    לא זוכרת את גוון 160 של השפתון אבל בכל הסדרה היה רק אחד שאהבתי, זה שהמלצתי עליו בבלוג. בכל מקרה את כותבת שהאריזה שלו כבדה? זה שפתון ללא משקל כמעט, האריזה שלו מאוד פשוטה לטעמי יחסית לשפתונים אחרים של המותג.
    בגדול אני אוהבת את הבשמים של נרסיסו אם כי יש כאלו יותר ויש פחות. מעניין איך הריח של מה שיש לך. הדוגמית שקיבלת זה משהו מדהים והרעיון הוא כמו של הבשמים המוצקים שמתאים יותר לטיסות כי זה לא נוזל שאסור להעביר.
    דאבל וור אני לא סובלת...
    מברשת 138 אגדית!
    בנוגע ל- LUSH, אני מכירה כמעט את כל המוצרים פה, אני מאוד אוהבת אותם, העניין זה כמו שכתבה יעל על החמאס.

    השבמחק
  4. ואו!תתחדשי על הכל! ועכשיו לחפירות:
    - אתחיל דווקא עם LUSH: יש להם מוצרים טובים וגם מוצרים טובים פחות. אני לא חושבת שהם שווים במיוחד אם כספם (כי באירופה הם יקרים בהרבה) אבל ריחות של חלק הורסים בהחלט. רק כל פעם שאני משתמשת באחד מהם יש לי רגשות אשם בגלל העובדה שהם תורמים לרשות כספים...
    - אני עדיין לא ניסיתי שום מוצר של בודי שופ ומאוד רוצה. אולי אתאכזב כמוך ואולי תצפה לי הפתעה.
    - לכל מקום שניסע, מאק ירדפו אותנו!
    - גארלן הורסים! אני גם רוצה את הפודרה הזאת כבר שנים ומחכה להזדמנות מתאימה (וזולה כמו דיוטי או 50% כדי לרכוש אותה)
    - הבושם נשמע טוב אם כי לא התחברתי לבשמים אחרים שלו...בפריז יודעים איך לפנק!
    - אני תמיד חוזרת לדאבל וור בסוף, אפילו לעירבובים!

    השבמחק
  5. איזה כיף! תתחדשי על הכל. עשית לי חשק לקפוץ לבקר בחנות של Lush (בתקווה שזה יקרה בקרוב) :)
    הבושם עושה חשק, השפתונים + פודרה של גרלן כנ"ל.
    האמת שהופתעתי מהדעה שלך על בודי שופ, כי כולן כל כך מהללות את החברה הזו שפתאום לקרוא דעה פושרת זה מוזר, אבל מרענן ונהדר לשמוע שהם לא כ-א-ל-ה מושלמים ;)
    הנעליים בהחלט מתוקות והשפתון של הלו קיטי נשמע נהדר, במיוחד כשמלון הוא אחד הריחות שאני הכי אוהבת :)

    השבמחק
  6. בדוק לגמרי-מדובר בלינק שהם עצמם העלו אאל"ט. תכף אחפש לך אותו.
    והערה למרינה-הם לא מעבירים כספים ל"רשות" (שזה דבר שאפשר להתווכח עליו. עניין של דעה פוליטית), הם מעבירים כספים לארגון החמאס שהוא אירגון טרור ביי דפינישן!
    יש הבדל מהותי בין השניים!

    השבמחק
  7. בבקשה-קבלי:
    http://www.theblaze.com/stories/luxury-spa-brand-helps-hamas-with-every-soap-and-lotion-sold/

    השבמחק
  8. הו, למות! הכדוריות של גרלן נמצא בוויש ליסט שלי כבר כמה שנים טובות. אני לא מבינה איך במבצע 50% האחרון שהיה במשביר לא קניתי אותה - ב-150 שח בלבד!!! טיפשות לשמה. אני מקווה שיגיע מבצע 50% נוסף לקראת החגים אולי ואז אני אתקן את העוול הזה..
    את בודי שופ בגרסה הלונדונית שלהם אני דווקא מאד אוהבת. סניפים מאד נעימים, מרווחים ומגוון עצום של מוצרים. דווקא את הגרסה הישראלית אני לא אוהבת ובקושי נכנסת לשם. יש לבודי שופ גם ליין איפור לא רע בכלל שבארץ כמובן אין..
    לגבי לאש, מתרחקת מהם מאז שנודע לי שהם תומכים בארגוני טרור שקוראים להשמדתה של המדינה. תודה, אבל את הפילינג שלי אני מעדיפה לקנות ממי שקצת יותר סימפטיים אלינו..

    השבמחק
  9. אוי הברוך! את אומרת שתרמתי לחמאס ? :-O טוף , לא יקרה שוב.

    השבמחק
  10. אני מקווה בשבילך [וגם בשבילי LOL] שהם ישיבו את המבצע האגדי . לי היא עלתה בסביבות ה-170 בדיוטי פרי בדרך חזרה . לגבי בודי שופ , אני לא חושבת שאקנה מהם שוב. המוצרים לא מי יודע מה וזו הפעם השלישית שאני קונה שם וחושבת שאולי משהו השתנה . בתכלס? הרחתי באמת כמו ספריי שירותים. פיכסה. זה הזמן גם להסביר שאין קשר בין בודי שופ ישראל לבודי שופ העולמית , כן ? הן שתי חברות שונות ונפרדות. הליין של האיפור של בודי שופ בחו"ל הוא לא מהטובים שראיתי , ברמת דראגסטור , אולי פחות.

    ולגבי לאש...אני אזכור את זה להבא.

    השבמחק
  11. כמו שהתגובות מעלייך ומתחתייך אומרות , כנראה שלא אכנס שוב לסניף של Lush .... :-/ . הבודי שופ רחוקים שנות אור מלהיות מושלמים. לא ראיתי שום דבר מחדש או מעניין במיוחד והריחות באמת היו קצת מוגזמים בחלקם ולכן ניסיתי לתפוס את אלו שהם נעימים יותר לאף [וגם בחלק מהם כשלתי כפי שאפשר לראות למעלה] . הנעליים מקסימות וגם מאוד נוחות והשפתון של קיטי הוא שקוף חסר צבע אבל הריח שלו מגניב והמחיר +חולצות שקניתי היה סבבה אז למה לא ? :-D . לגבי קוסמטיקה , לא טעית. בארץ אין מחלקת קוסמטיקה ב-H&M מכיון שזו לא עברה אישור של משרד הבריאות.

    השבמחק
  12. בוודאי שלא כל המוצרים של לאש טובים . השתדלתי לקנות את אלה שאני צריכה ולא את אלה שאני רוצה ולא צריכה . דווקא במוצרים של בודי שופ אני חושבת שכן ראוי לבדוק היטב ולהתנסות בחנות לפני הקניה כי באמת שהריחות בעיניי מזויעים אבל אני שוב אומרת שאני סופר רגישה לריחות.
    מאק זה מאק....רודף אותי בכל מקום בחו"ל [בארץ קצת פחות] אבל לולא הצללית של החברה סביר להניח שלא הייתי נכנסת. מה גם שפגשתי אותם בדיוטי פרי , בגאלרי לאפייט ,ספורה ולא קרץ לי שום דבר.
    גרלן הם גרלן-הורסים. נקודה! הפודרה הזו מדהימה מדהימה מדהימה!
    אני לנרסיסו [בא לי לקרוא לו נר-קיס במלעיל] מאוד התחברתי ואהבתי את רוב הריחות שזה מפתיע לכשלעצמו ואני חושבת שכהבושם הזה יסתיים [וגם ה-40 האחרים LOL] אז ארכוש לי את הורוד שלו שהוא פשוט מריח עליי מדהים.
    דאבל וור בהחלט מנצח ואני מודה לך שהכרת לי אותו :)

    השבמחק
  13. תודה! :) הפודרה של גרלן ממש טובה , בהחלט אוהבת אותה ושמחה שרכשתי אותה [בכל זאת אני מריירת עליה תקופה ארוכה] . האריזה של השפתון די כבדה ביחס לאריזות פלסטיק שאני רגילה אליהן [גם אסתי לאודר נחשב כבד מבחינתי] . האריזה מקסימה .
    נרסיסו הוא נרסיסו . באמת הצלחתי להתחבר לרוב הריחות האחרונים והם ממש טובים.הפודרה-בושם הוא רעיון אדיר באמת , הריח יותר אינטסיבי בפודרה וזה נורא כיף ונורא חדשני ומלהיב .
    דאבל וור זה כדי להסתיר את הנמשים שאף אחד לא הצליח להסתיר קודם :-P
    138- מעולה מעולה מעולה!
    ולגבי Lush....not gonna happen again

    השבמחק
  14. ממש בא לי לנסות מוצרים של LUSH אבל העיניין עם החמאס גורם לי לחשוב על זה שוב..
    אבל רק מתוך סקרנות, יש אתרים ששולחים את המוצרים שלהם לארץ? אני חושבת לנסות את המוצר לשפתיים:-)

    השבמחק
  15. גם אני משתמשת בדאבל וור כבר שנה והוא מ-ע-ו-ל-ה! גם כדי להסתיר את הנמשים.. הכרתי השבוע את הבושם של נרסיסו ואני בונה עליו בטיסתי הקרובה לפראג ושמחתי לשמוע שכל הבשמים שלו מעולים-אנסה גם. הדלקת אותי על הפודרה של גרלן-לא ידעתי שאפשר להשיג בזול כזה.. והנעליים חמודות מאוד!

    השבמחק
  16. איזו באסה, כבר ציפיתי לקפוץ לסניף Lush בחו"ל עוד שבוע וחצי :(

    השבמחק
  17. הדאבל וור באמת מעולה. אמנם יצא לי גוון ורדרד מדי ממה שאני אמורה לקחת אבל לא נורא .
    לגבי נרסיסו - איזה מהבשמים שלו אהבת ? לגבי הפודרה של גרלן , אני חושבת שפראג תוכלי למצוא אותה ממש בזול אז שווה בדיקה . ותודה , הנעליים בהחלט חמודות לי גם אם הן מנומרות מבפנים :-P

    השבמחק
  18. לצערי ולצערך אין אתר ששולח אותם לארץ [הם עצמם כן עושים משלוחים לארץ בקניה מעל סכום מסויים. אגב אם מדובר על המוצר לשפתיים אני יודעת שיש חברות נוספות וטובות לא פחות מהם שיש להן ליפ סקראב לשפתיים אז אולי שווה לך לבדוק.

    השבמחק
  19. ואו איזה יופי...במיוחד השמפו המוצק.

    אחלה קניות,את תהני מהן בטוח.. (:

    השבמחק
  20. אני אבדוק את זה, תודה!

    השבמחק
  21. אולי תנסי לערבב את המייק אפ עם אחר צהבהב יותר?
    לגבי נרסיסו - יצא לי להכיר רק את האסנס (בלי צבעים..).
    חיפשתי בספורה את הפודרה-עולה 57 דולר!!! אחפש בפראג בכל מיני חנויות.
    תהני מהנמר, אה הנעליים!
    ד"א יש לי בלוג חדש חדיש (ולא מחודש) אז את מוזמנת לקרוא ולהירשם
    off-na.blogspot.com

    השבמחק
  22. אהבתי מאוד את שני הפוסטים על פריז המדהימה !
    כשקראתי על האיילנר של גרלן נזכרתי שבעבר המאוד רחוק גם אני קניתי אותו, והוא באמת היה מאוד נוזלי ולא מדהים.
    אבל קניתי אותו בזכות הצבע שהיה ייחודי באותה התקופה - כסוף. אז, רק להם היה גוון כזה.
    את הפודרה שלהם כמעט קניתי במבצע של 50% הנחה במשביר אבל היא נראית לי מסורבלת לשימוש,
    למרות שעם כל המחמאות שהיא מקבלת יש סיכוי שבכל זאת אנסה אותה.
    כיףףףף לראות מוצרים שאין בארץ ! תתחדשי !! :-)

    השבמחק
  23. אני אנסה בהחלט לערבב את המייקאפ עם מייקאפ צהבהב של מאק שיש לי בבית ונראה מה יצא . רחרחי את נרסיסו בדיוטי פרי ובחו"ל , יש לו ממש ריחות מדהימים לטעמי האישי [הורוד במיוחד והאהוב עליי הוא גם המאסק] . 57$ זה יקר באופן יחסי , חפשי אותו בפרפומריות לא ממוסחרות למוות. פראג זולה ביחס לאירופה .
    אני נהנית מאוד מהמנומרות שלי :)
    הצצתי בבלוג , בהצלחה ומחכה לפוסטים הבאים.

    השבמחק
  24. תודה רבה , שמחה שאהבת :)
    אייליינר כסוף נשמע לי כמו משהו שבחיים לא אנסה LOL , בטח יתקבל עליי מוזר . הוא באמת נוזלי ומעצבן ואני קצת מתחרטת שקניתי אותו , אם כי הגוון מאוד יפה .הפודרה הזו באמת חובה לדעתי. ולמה מסורבלת ? את מעבירה עליה מברשת פודרה וזה הכל. היא לא מיועדת לתיק אבל יש לה גרסה דחוסה [שעולה הון] לתיק . כשתשמעי על ה-50% הנחה תודיעי לי גם.

    השבמחק
  25. תודה רבה!! כבר יש... (:

    השבמחק
  26. WOW!! איזה כיף! קניה 'מתגמלת' בהחלט :-) וניכר משני הפוסטים שהקפיצה הזו לפאריז אכן מוצתה עד תום, כמו שצריך! כל הכבוד לבעל המקסים.
    אני כבר מתה להניח את ידי על הפודרה הזו של גרלן... היא נראית לא מעמיסה כל הפנים וזה בדיוק מה שאני מחפשת.
    תתחדשי ומזל טוב!

    השבמחק
  27. קניות מדהימות!
    אני מכורה כבר שנים לפודרה של גרלן. היא מעולה.. פינוק אמיתי!

    עשית לי חשק לנסות את הבושם (יש אותו בארץ?), שלא לומר - חשק לפריז!!!

    השבמחק
  28. תתחדשי על הכל! איזה קניות כייפיות.
    הדאבל וור הוא המייקאפ מס' 1 שלי כבר יותר מ-8 שנים לדעתי. עכשיו אני מגוונת, אבל בעיקר בגלל הבלוג... :)
    הגוון ורוד כי לקחת גוון שהוא C. היית צריכה לקחת גוון שהוא N או W.

    בפודרה הזו גם השתמשתי לראשונה לפני איזה 7-8 שנים ואחרי שהיא נגמרה לא רכשתי שוב עד לפני חודש או חודשיים. לא זוכרת. קניתי הפעם בגוון אחר ממה שהיה לי והיא מעולה!

    תהני מהכל בובה ומזל טוב!

    השבמחק
  29. פריז בהחלט מוצתה עד תום. אני לא חושבת שעוד אחזור לשם אבל never say never . הבעל מהמם כמובן :)
    הפודרה של גרלן בהחלט לא מעמיסה על הפנים. היא מאוד עדינה ואני פשוט מאוהבת בכל כדור וכדור [חברה שראתה תמונה שלה באייפון שלי שאלה אותי "מה זה הביצים האלה? " LOL , הניחי את ידייך עליה בקרוב או חכי לגרסה החדשה שלה באריזה הכחולה בקולקציה המתעתדת לצאת.
    תודה!

    השבמחק
  30. תודה רבה , היה כיף לראות ולקנות. שמחה לראות שיש לפודרה של גרלן הרבה מעריצות בהווה והרבה מעריצות בהתהוות . את הבושם הספציפי הזה אין להשיג בארץ , הוא מהדורה מוגבלת לגאלרי לאפייט בפריז.

    השבמחק
  31. תודה יקירה . האמת שזו פעם ראשונה שאני קונה את הדאבל וור ונורא מיהרתי בדיוטי פרי ובפלורנסט הארור ולמרות שאני אמורה לדעת מצוין ויותר טוב מכל אחד אחר לא לקנות מייקאפ בתאורת פלורנסט - קניתי אותו והוא היה נראה לי מצוין . באור הוא יצא לי ורדרד קצת אבל אולי אני אערבב אותו עם מייקאפ צהבהב .
    אני שמחה שגם את במעריצות של הפודרה , יש פה קונצנזוס לגביה :)

    השבמחק
  32. נראה שליקטת את הדובדבן שבקצפת, אחד הדברים הכייפים בעיניי הוא לקנות בחו"ל דברים שאין בארץ/טרם הגיעו, תחושה של רעננות והתחדשות.

    נרסיסו רורריגז זה סטייל, החל בעיצוב וכלה בריח (ובארץ גם במחיר) הבקבוק מרשים (איך לא הוא סגול). בושם במרקם משחתי בתוך קופסית כמו באלם אני מכירה אך בושם בפודרה - להיט לנשיאה בתיק, ממש גאוני, הוא לא מתנדף מהר?

    העפרון והסומק מאוד יפים ומן הסתם מתאימים לגווני איפור רבים. הנעליים - מדליקות, אהבתי את הפפיון ואת הטאץ' המנומר.

    קניות זה חלק מהחוויה ובמיוחד מחו"ל. וכמו שכתבת יש לנו כאן הכל, אבל בחופשה קניות עוד יותר מהנות, אין כמו ימי הולדת.

    תתחדשי. ויוה לה פרנס ;)

    השבמחק
  33. תודה רבה! :) אני אוהבת באמת לקנות דברים שאין לנו פה אבל מרוב הדברים שאין לנו פה ויש בספורה פשוט לא הרגשתי שמרגשים אותי והחלטתי לוותר. נרסיסו מצוין באמת , פייבוריט גדול נרשם פה. הבושם בפודרה זה חידוש היסטרי שאני כל פעם מחדש אומרת לעצמי איך לא חשבו על זה קודם ? הוא לא עמיד כמו בושם רגיל אבל הוא מורגש ונעים.

    קניות זה חלק ממש כיפי מהחוויה בחו"ל ואני שמחה שחזרתי לפריז לערוך חוויה מתקנת - היה שווה!

    השבמחק
  34. בושם בפודרה, say what? קטע רציני!
    כשכבר "שלחת" להריח את הנרסיסו חיפשתי איכשהו להפתר מהריח הנוראי, אני מקווה מאוד שהנוכחי מריח יותר טוב חחחח

    השפתונים הנשלפים של גרלן גם מאוד עושים לי חשק! למרות שאני לא ממש הטיפוס שקונה שפתונים יקרים.. שזה מזכיר לי ששקלתי לעשות 2-3 פוסטים על השפתונים שלי.. סביר שתיפלו מהכמות הזעומה חחח

    יא, זה לא פר ככה לדבר על פודרת המטאוריטים! אני יודעת שאין מצב שתיפול לידי שכזאת בגלל שאני מחסלת פודרות סידרתית! :(

    העפרון של מאק נראה מעניין, קצת מזכיר לי את האפקט של הפרנץ' קוורטר שלי (שכחתי איך קוראים לעפרונות העמידים האלה שלהם, אלה שהוציאו עכשיו איזה 3 שלהם). הסומק איכשהו נראה לי פחות פרקטי, אבל זאת אני אז זה לא ממש מפתיע.
    יש לי מברשת נראה לי 129 עם ידית מוקטנת שחברה נטשה בידי (מסיבות לא ברורות) אני מתה עליה! קצת מבאס שהידית מקוצרת אבל אם מתעלמים מזה, עבורי לפחות היא שלמות להצללות!

    ממש קטע שלפנינה הישראלית יש את אותו הניחוח של בודי שופ. השאלה אם זה אומר שלבודי שופ יש ריח "עמך" או לפנינה ריח אירופאי ;)

    על לאש שמעתי/קראתי רבות, גם על כל סיפור התמיכה שלהם בטירור. כיוון שהם לא נגישים לא לא חשבתי על כל העניין לעומק, אבל אין ספק שיש להם ניחוח מאוד ייחודי שעושה חשק!
    קצת מוזר הקטע של הגוש אצה הזה לשיער. מעניין קונספטואלית במידה מסוימת..
    עיצוב של כוורת ענקית ואנשים נכנסו לחנות? בעיני לפחות לא נשמע מזמין גם אם הריח נשמע לי סוף הדרך!
    הלימוני הזה לעור סביב הציפורניים נשמע טוב! לאחרונה המצב אצלי קשה..

    תודה על סקירת החוויות (פוסט קודם) והמוצרים מהנוכחי, לא עשית לי חשק לנסוע לפריז באופן ספציפי אבל לחו"ל בהחלט!
    יום הולדת הבא שלי כבר מתוכנן! הולך להיות בחו"ל בחוויה לגמרי חד פעמית ומגניבה!cant wait! עוד סיבה לרצות ממש ממש לגדול בשנה! ;)

    מזל טוב כבר אמרתי?
    ובכל זאת, אסגור עם הברכה האהובה עלי -
    בריאות לך ולכל אוהביך ואהוביך
    והגשמת כל משאלותיך מלבד אחת - שישאר משהו לשנה הבאה :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן