יום שלישי, 13 בספטמבר 2011

Perfume Threesome

החגים מתקרבים ואיתם כל מיני מבצעים . אני חושבת שהחגים וההנחות שהם מביאים איתם , הם הזמן הכי טוב למלא את החסר בתחום הטיפוח והקוסמטיקה . בין המבצעים השווים תמיד תמצאו את הבישום כמככב בראש . מבצעים של 50% , 3+1 , קנה אחד קבל אחד וכו' כיד הדמיון הטובה. מותגים לרוב , ניחוחות לרוב ושמחה רבה .
בחרתי לרכז עבורכם/ן שלושה בשמים שהגיעו אליי לאחרונה , אחד לגבר ושניים לנשים שכל אחד מהם שייך למותג אחר וכל אחד מהם שונה בתכלית מקודמו. כהרגלי בקודש אני מבהירה לכל המתלוננים מראש שחוות הדעת מתבססת על טעמי האישי ב-ל-ב-ד. מה שנעים בעיניי , יהיה לא נעים בעיני אחר/ת ומה שמריח רע בעיניי יכול להריח גן עדן עבור מישהו אחר. לכו תמיד לרחרח והגיעו למסקנות סופיות לבד.


גבר גבר

ונתחיל עם הגברים דווקא . הפתעה נעימה שהגיעה לידיי היה הבושם מבית Armani Code Sport . בושם באוירה ספורטיבית וצעירה לגברים חובבי אתגרים , ספורט או סתם כאלו שאוהבים להריח טוב ולהגיד שהם משתמשים בארמאני קוד ספורט ושכל השאר ידמיינו שהם ספורטיבים שריריים וחטובים בזמנם הפנוי.
נתתי את הבושם הזה לבחור צעיר חובב מותגים וחובב את ארמאני בפרט שמאוד שמח על הבושם שתואם את אורח חייו הספורטיביים. הניחוח שפרץ מהבקבוק היה רענן , פרש , נקי , לא מתוק מדי ומאוד גברי , כזה שנשים אוהבות להתרפק על הכרית ולרחרח אותה .

איזה ניחוחות מצפים לנו ?

מנטה ונענע לרעננות מרשימה , מנדרינה סיציליאנית , פירות הדר , אמברוקס  וג'ינג'ר . ולגברים החביבים שחובבים את מייגן פוקס המהממת [מסרטי הרובוטריקים] קבלו את הפרסומת במלוא הדרה ורוצו לרחרח , אולי תפגשו איזו פוקס[ית] בדרך לפארם.

 


מילה לסיום על האריזה : האריזה מדליקה , פשוטה , עיצוב קר וגברי בדיוק כמו שבושם צריך להיות . הבקבוק בשונה מבקבוקי בושם שאנחנו רגילים אליהם , אטום לחלוטין , מאט ואליו מתווסף אפקט סוגר המתכת המוברשת . הלוגו אדום , מדגיש את המילה SPORT ושבה את ליבי מיד עם הוצאתו מהקופסא.

לסיכום : אין לי ספק כי הבחור שקיבל את הבושם יגרור אחריו שובל של מרחרחות .

כמה ?

480 ש"ל ל-75 מ"ל.
560 ש"ח ל-125 מ"ל.
להשיג ברשתות הסופר פארם , ניו פארם , אפריל , המשביר לצרכן וכו'.

גרלן אהובתי



עוד בושם שמושק בארץ [ובאופן משעשע צילמתי במקרה את הכרזה שלו בפריז ] הוא הבושם מבית גרלן Shalimar Parfume Initial . לטענת היצרן מדובר על גרסה צעירה , משכרת ממכרת ומסעירה של הבושם הבלתי נשכח של גרלן הלא הוא שאלימר .

 מה מריחים ?

ורד , ונילה , עדינות של איריס איטלקי , ברגמוט ופצ'ולי .

רבותיי ההיסטוריה חוזרת....



האגדה של שאלימר מתחילה בשנת 1925 על סיפונה של אוניית פאר שעשתה דרכה מצרפת לניו יורק . על האוניה היו ריימונד גרלן ואשתו היפה. מספרים כי הגברים שעל האוניה נצמדו לגברת גרלן שגופה הדיף את הניחוח החדש ואילו הנשים התעניינו היכן משיגים אותו. ההדים של אותה הפלגה הגיעו עד ניו יורק וכל השאר היסטוריה.

למרות שהיצרן טוען כי הבושם מיועד לנשים בטווח גילאים רחב ולמרות שאומרים כי מדובר בגרסה צעירה ורעננה של הבושם האהוב לצערי לא יכולתי להתחבר אליו . הריח שלו עבורי היה כבד וקשה להכלה . אני מתקשה להתמודד עם ריחות כבדים ודבר אחד אפשר לומר על הבושם הזה הוא שהוא כ"כ עמיד שהרחתי את עצמי שעות לאחר מכן וגם אחרי המקלחת. אני מכירה לא מעט נשים שמוכנות להישבע בבושם בגרסתו המקורית ובגרסתו העכשווית. אהבתי הגדולה למותג גרלן גרמה לי לצפות בנשימה עצורה ולפרוץ בצהלות שמחה נוכח הניחוח שהיה אמור לגרום לי להתעלף , אבל לצערי עליי הוא הריח לא טוב ולא נעם לי במיוחד . אני חושבת שתוים מסויימים בבושם מייעדים אותו לקהל נשים שמעדיפות ריחות כבדים שיתמגזו עם עורן וששאלימר הוא סימן ההיכר שלהן. בטרם הרחתי את הבושם בגרסה הנוכחית , הרחתי בפריז את בגרסה הראשונית של שאלימר והגעתי למסקנה ששאלימר ואני לעולם לא נהיה חברים. בשמים אחרים של גרלן לעומת זאת כן התקבלו אצלי בברכה .

אני מכירה לא מעט נשים שהריחו לאחרונה דוגמית של שאלימר החדש במגזיני הנשים השונים ומאוד אהבו אבל גם מי שזכתה לקבל ממני את הבושם אמרה שהדוגמית שונה מאוד מאיך שהבושם מתקבל במציאות. טוב או רע זה עניין של טעם ולכן אני שולחת אתכן אחר כבוד לרחרח את הבושם ולהחליט מה דינו.




מילה טובה על האריזה - כיאה לחברה יוקרה כמו גרלן , הבקבוק מעוצב יוקרתי , ומעניין וגם בתצוגה הקטנה שבנו לו ברשת אפריל השקיעו בבקבוק יפה ותצוגת נוצה יפה כפי שמופיע בפרסומת. הבקבוק הנוכחי שומר על הקוים של שאלימר המקורי , זכוכית קריסטל  , ציצית כחולה ואורירית ומראה קלאסי , אלגנטי ומלכותי .

כמה ?

שאלימר א.ד.פ - 60 מ"ל , 548 ש"ח.
שאלימר א.ד.פ - 100 מ"ל 779 ש"ח .
להשיג ברשתות אפריל והמשביר לצרכן .




CK בקצב אחר 

קלווין קליין משיק 2 בשמים לו ולה העונים לשם CK ONE SHOCK  .הבשמים מעוצבים בגוונים ניגודיים של שחור [לו] ולבן [לה] עם גרפיטי צבעוני על כל אחד מהם . הבושם שהושק מכוון לאוכלוסיה צעירה ובועטת והקונספט סובב סביב אנרגיה , אדרנלין , תשוקה , בוטות וקצת מרדנות . הרעיון היה להביע את מושג החופש והרוח החופשיה.

מה מריחים ?

בתןו העליון - פרחי תשוקה , פאוני ופרחי פרג . התו האמצעי הוא ניחוח שוקולד ,אוכמניות נרקיסים ויסמין ותו הבסיס הוא אמבר , וניל , פטצ'ולי ומאסק. 

בהתזה ראשונה מתפוצצים בנימי האף הריחות המתוקים ולאחר כמה דקות מופיעים גם ריחות פרחוניים והאמבר [לכל חובבות האמבר] ניכר ונוכח מאוד. למי שחובבת מתוקים , זה הבושם , יש לו נוכחות גדולה מאוד והשפרצה במידה טובה תכרוך אחריכן שובל מתקתק ומעודן לאורך כל היום. הבושם מאוד קליל , קיצי ונעים , לא יומרני מדי ומשדר משהו צעיר , כיפי , לא כבד ולא מאופיין מדי.בהחלט בושם יומיומי חביב שכיף למצוא במגירת הטיפוח ולהתיז .

הפרסומת ניסתה לומר את כל מה שכתבתי למעלה , קצת בסגנון 80 מעניין אבל אתן תשפוטנה לבד : 





כמה ?

א.ד.ט 100 מ"ל - 349 ש"ח .
א.ד.ט 200 מ"ל - 452 ש"ח .

להשיג ברשתות המשביר לצרכן , אפריל , ניו פארם , סופר פארם וכו' .


ובכן , זהו להפעם. ממליצה לכן [ולכם] ללכת לרחרח בפארמים השונים בשמים שונים , המבחר כה גדול שבקלות תוכלו להתבלבל. חפשו את המבצעים השווים ביותר והמשתלמים ביותר והעיקר שיהיה לכם חג שמח ומריח טוב !

שלכם ,













**המחירים הנ"ל לפני מבצעים**

9 תגובות:

  1. תשמעי... עם כל חיבתי לגרלן והבקבוק המהמם, השאלימר החדש פשוט פצצת סירחון, ממש נחנקתי!

    השבמחק
  2. כמוני כמוך - בשמים של גרלן ושלימר במיוחד לא עושים לי את זה, על אף כל היוקרתיות שבהם...
    את הבקבוק לעומת זאת, לא הייתי מתנגדת לקבל... ;-)

    השבמחק
  3. אני גם לא התחברתי לשאלימר. לעומת זאת את אינסולנס אימצתי בחום רב. הוא מדהים.
    בדיוק היום קיבלתי את CK. מסכימה עם כל מה שאמרת עליו. מתקתק ולא ייחודי כל כך בעיני.

    השבמחק
  4. אני הרחתי בדיוטי פרי בפריז את Idylle והיה לא רע. השאלימר [החדש והישן] פשוט מריח זקן מדי. ה-CK מתקתק , לא משהו חדשני במיוחד אבל כן יומיומי וסה"כ נעים.

    השבמחק
  5. הבקבוק מאוד יפה , זה נכון אבל מה עוזר לי הבקבוק כשמה שבתוכו לא לטעמי ? אני חושבת שאני אדבוק רק באיפור של גרלן , את הבישום נשאיר לאחרים.

    השבמחק
  6. כמו שאמרתי בפוסט, הוא מאוד נדבק [מאוד!] ואם אני רוצה להתקלח אחרי שהשפרצתי על עצמי בושם אז well....כנראה שהוא לא מריח טוב. לא כל החברות יכולות להבריק בכל התחומים.

    השבמחק
  7. ואו, חתיכת פרסומת הרביצו בארמני!
    אולי אני צריכה סוף סוף לחזור לשחיה? לא מצפה לראות את מייגן פוקס שם, אבל את הבחור אין לי התנגדות לפגוש שם ;)

    משילוב הריחות שתארת (כמה שאני מתקשה להבין אותו בריחרוח אויר כללי) הוא באמת נשמע כבד וגם לי לא ממש מתאים..

    הסתקרנתי מה CK למרות שהאריזה שלו פשוט לא.. :/
    הפרסומת מעצבנת ומזעזעת! בלעכס!

    השבמחק
  8. ארמאני לא חסכו על הפרסומת הזו , היא מאוד מוצלחת . גם הפרסומות הקודמות של גרלן היו לא רעות. CK מאוד יומיומי ונחמד ומתאים לחובבות המתוק-פרחוני משולב. הפרסומת שלהם היא עניין של טעם :-P

    השבמחק
  9. (על CK) נראה לי שזה גם עניין של גיל.. :S
    הופ הופ טרללה הזדקנתי בשנה? ;)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן