יום שני, 24 באוקטובר 2011

Are You On The List ?

לאחרונה קיבלתי להתנסות בושם למין היפה השני הלא הם הגברים שלנו. אני לא יודעת איך זה אצלכם אבל לרוב אני בוחרת עבור האיש שלי את הריחות שלו , הוא מבחינתו זורם עם ההחלטות שלי [אלא אם כן מדובר במשהו בלתי נסבל ולרוב נדיר שזה קורה] . 

אני יודעת שיש נשים שמוכנות להשבע בבושם האלמותי מבית קרולינה הררה הלא הוא 212 , לכאורה בושם פשוט כפול בצורה של קפסולה אבל עם זאת יש בו משהו ממכר ולכן כשנודע לי שמושק בושם חדש מבית קרולינה הררה ושאלו אותי אם אני רוצה לסקר את הבושם לגברים  עניתי בחיוב . שלא תטעו , גם הנשים קיבלו בושם משלהן שהרי אין מה לעשות , הם לא יכולים להתקיים בנפרד מאיתנו :) .

ובכן , הבושם החדש לגבר נקרא VIP MEN 212 . לא מדובר בעוד סתם בושם אלא בבושם עם מגה יחסי ציבור והמון המולה מסביבו כיון שהוא מייצג את הסגנון והגישה של גבר ה-VIP הניו יורקי. הרעיון סביב הבושם היה להעצים את תחושת האוירה הניו יורקית בלילה , המועדונים , סלבס , נשים וגברים וסצינה זרה ועם זאת אצל חלק היא סצינה נחשקת . 

כמה מילים לפני שאני מתחילה לקשקש כהרגלי .....



הבושם הזה הושק במקביל לספר צילומים מיוחד שיש כמותו רק 1500 בעולם. למזלי הרב זכיתי להיות מספר #1341 שקיבלה את הספר הנדיר הזה שאין להשיגו :




אני חושבת שמאוד קשה להסביר סצינה לילית ניו יורקית טיפוסית למי שטרם היה בניו יורק. ניו יורק ביום לא דומה בכלל לסרטים האמריקאיים נוטפי הדמעה ושוברי הקופות , היא עיר מרתקת אבל המוניות הצהובות הן ...צהובות והאוירה היא של המון אקשן , הליכה מאוד מהירה שמתרגלים אליה מאוד מהר [בהתחלה זה היה בלתי נסבל בעיניי] , הרבה קפה בסטארבקס [או אם הייתם חכמים אז במקומות אחרים] ובחורף ערמונים צלויים בכל חור ו-Hot Dogs [בלעכס...] . 


בלילה לעומת זאת האוירה משתנה לחלוטין. הספר שבידיי מתאר סצינות מועדונים , צילומים רוויי סלבס המוכרים לכולנו ברמה העולמית ובעיקר  אוירה של אופנה , נהנתנות , הקפדה על פרטים קטנים וחיים ללא דאגות. זיוף או מציאות ? אתם תחליטו. 



הספר מצא חן בעיניי ברמה הצילומית האמנותית , הוא צולם בידי חמשת בכירי הצלמים של העיר ניו יורק  והוא מסוגל להעביר את האווירה המסיבתית , אולי המעט סליזית שמרגישים בדפדפוף בו . רובו הגדול של הספר צולם בשחור לבן ואני מוצאת אותו מעניין מאוד ותורם לאוירה המעניינת שיוצרים לנו סביב הבושם . לא פשוט ליצור אווירה דרך אלמנטים והאמת שהספר הזה גורם לך לצלול לתוך ניו יורק בלילה ולחוש אותה היטב. 

אבל התכנסנו לשם שיח על הבושם אז הנה קצת מידע :



הבושם מתואר כ"קוקטייל מתפרץ של וודקה עם מנטה קפואה , קוויאר ליים ותבלינים תוססים..." הרכיבים העיקריים בבושם הם קוויאר ליים  , וודקה קרירה עם נגיעה של מנטה קפואה , עץ הקינג ווד . 
עוד פרט מעניין על הבושם הוא דווקא הבחירה של בית קרולינה הררה בשני "אפים" . מן המפורסמות הוא שכאשר באים להרכיב בושם , בוחרים "אף" או בצרפתית Nez שהוא בעצם האיש שאחראי על צירוף מרכיבים נכון ליצירת בושם אחד שלם . אני חושבת שבעבר כתבתי בבלוג שלי על תפקידם של האנשים הללו - אלו אנשים שאינם שותים אלכוהול או קפה , אינם אוכלים אוכל מתובל וחייבים לשמור על בריאות תקינה כדי שהמכשיר העיקרי שלהם - האף , לא יינזק. במקרה של הבושם לגברים נבחרו 2 אפים , מחזה נדיר לכשלעצמו בעיניי . 

הניחוח של הבושם הזה מופלא בעיניי , מכיון שהקרבן הקבוע שלי היה בעבודה התזתי את הבושם על עצמי והוא היה פשוט מדהים [לפחות עליי] ולכן אני חושבת שיש בו משהו מעט יוניסקסי למרות שהוא מכוון לגברים. 
הניחוח רענן , צעיר , לא כבד ולא מעיק . מאוד גברי במהות ועם זאת לא הרגשתי רתיעה לנסות אותו עליי ואפילו גרפתי גל של שאלות [בעיקר מהאיש שתהה איפה הייתי ומה עשיתי ועם מי LOL ] . ארבע הנשים שהריחו אותי באותו יום שאלו אותי של מי הבושם ואיפה הן רוכשות אותו , הן הריחו תוים גבריים אבל לא הצליחו לנחש עד הסוף שמדובר בבושם לגבר והרבה פליאה נישאה באויר כשאמרתי שמדובר ב-212 לגבר . נו , shoot me , אני אוהבת להפתיע.



הדובדבן שבקצפת הוא הבקבוק . הבקבוק לגבר מגיע באריזה שחורה  עם כיתוב לבן [ממש כמו הספר] . בקבוק הבושם עצמו הוא כסוף ואלגנטי מאוד . פקק הבקבוק מגנטי ונטרק מהר מאוד עם הסגירה והריח אוי הריח ..... לא תרצו לעזוב את הבושם הזה . נקודה. או לחילופין את הגבר שלובש אותו .
יש שיגידו שהבקבוק מעוצב קצת הייטק קר [או כמו שאני קוראת לזה קר מנוכר ואכזר] אבל אני מאוד אוהבת את הקונספא האלגנטי והצעיר ויש בו משהו מלוטש חד ומעניין. 

איפה למה וכמה ?

את הבושם ניתן להשיג ברשתות הסופר פארם , ניו פארם, המשביר לצרכן ואפריל במחיר של 520 ש"ח ל-100 מ"ל [EDT] . ולמה ? בגלל שהוא באמת שווה את זה.

ומילה אחרונה בהחלט על הפרזנטור ההורס Jon Kartajena - He is on my List! :-D


אז איך הגברים שלכן ? הם בוחרים לעצמם את הבושם או שאתן בוחרות עבורם ?




14 תגובות:

  1. אני מתחילה להצטער שסירבתי לסקר את הבושם הזה בעצמי. אמנם אין לי סוקרים גברים להעביר אותו אליהם, אבל לפי מה שאת אומרת הייתי יכולה לנסות אותו על עצמי!

    השבמחק
  2. כמובן שהכל זה עניין של טעם. לטעמי הוא אחלה עליי , יכול להיות שאת לא תאהבי. אני חושבת שהבשמים של 212 נורא פרשיים וקלילים שהם יכולים להתאים בקלות גם לנשים. ההיפך לא בטוח :-P

    השבמחק
  3. בתור מי שעל מדף הבשמים שלה יש תמיד את הגוטייה לגבר או את הפאי של ג'יבנשי, אני ממש סקרנית להריח את הבושם. 
    והספר נשמע מעניין !  
    :-)

    השבמחק
  4. דווקא הפאי של ג'יבנשי הוא אחד הבשמים השנואים עליי בכל הזמנים LOL . אבל אני ממליצה לרחרח , הוא בהחלט משובח בעיניי . הספר מאוד מעניין בקונספט שלו :) 

    השבמחק
  5. גם החצי השני שלי זכה להתנסות בו והוא אהב.נתת לי רעיון לנסות אותו עלי...

    השבמחק
  6. הספר מדליק לגמרי, אני זוכרת שקרולינה הררה הוציאה לפני כמה שנים גם ספר לנשים עליה ועל הבת שלה, משהו מהמם.
    בנוגע לבושם - אהבתי את העיצוב, את הריח ממש לא.
    והכי מעניין - את הפרזנטור ההורס אני מוכנה לסקר בכל זמן....;)

    השבמחק
  7. איך לא אהבת את הריח ?! אני מוכנה להסניף את הריח ישר מהפרזנטור :-P [בינתיים אני מריחה אותו מהפרזנטור האישי שלי שהוא חתיך לא פחות ] . הספר הוא באמת One of a kind . 

    השבמחק
  8. שלום לגברת העסוקה שחזרה אלינו :)
    עבר הרבה זמן מאז הייתי בעמדה שיכולתי לתת את עמדתי ודעתי למישהו בנוגע לבושם :)
    לא יכולה לומר שאני מתגעגעת לזה כי אני בעצמי שונאת לתת את דעתי לבשמים עבורי..
    התיאור של מה מכיל הבושם הזה לא עושה לי את זה לגמרי.. אבל אני מוכנה לרחרח אותו בפארם ולראות מה אני חושבת עליו.
    לדעתי מדליק לגמרי ששמת אותו על עצמך. סחטיין!
    קשה לי לחשוב על זה שאני אתחבר (עבור עצמי) בניחוח גברי, אבל לא עולה כסף לבדוק, כן עולה כסף לרכוש וכיוון שאני נצר למנהלת חשבונות, יש דברים שאני לא מפחדת לבדוק ;)
    אה, ולא הייתי בניו יורק, ולא מעניין אותי להגיע לשם. למה? לא יודעת. כזאת אני.

    השבמחק
  9. האמת שאני תמיד עסוקה , איך שלא מסתכלים על זה :-D האמת שכל פעם שהגבר לובש את הבושם הזה אני אומרת לעצמי שזה כ"כ מתאים לי הניחוח הזה. אבל נראה לי שהוא יתפלץ אם הוא יראה אותי משתמשת לו בבושם LOL .
    ניו יורק מדהימה , מאוד קצבית מצד אחד ומאוד מרגישים בה בבית מצד שני , קשה להסביר את זה אבל זה ממש ככה.

    השבמחק
  10. אני גם תמיד הייתי טיפוס אובר-עסוק עד שלקראת הקיץ נמאס לי סופית!
    חטפתי קריזה על עצמי ועל האופן שבו אני בוחרת לחיות את החיים שלי והחלטתי לקחת הפסקה מכל מה שהוא לא "מאסט" או כל מה שאני לא יכולה להוריד מהמחיים שלי.
    התוצאה - קיץ די שקט ורגוע, וגם חגים סה"כ רגועים.
    עכשיו נגמרו התירוצים, חוזרת ללמוד גרמנית, חוזרת לשחות פעמיים בשבוע. ומקווה גם לרכוש לי DVD של תרגילי פילאטיס ולעשות גם אם 10 דק' מס' פעמים בשבוע.
    אבל זהו! אני לא מוסיפה לי עוד התחייבויות כי קודם חירפנתי את עצמי סתם. וזה יצר סחרחורת, לא יותר מזה..

    קשה לי לחשוב על עצמי מתחברת לניו-יורק אבל אולי, אם יום אחד אטרח לבקר שם אחשוב אחרת כי אין לדעת עד שלא נמצאים שם ;)

    ולגבי הבושם, תגידי לו שאת מרגישה נדיבה, אפשר לעשות טריידאין עם אחד הבשמים שלך ;) חחחח

    השבמחק
  11. naturally like your web-site but you need to test the spelling on several
    of your posts. Many of them are rife with spelling problems and I in finding it very troublesome to tell
    the reality then again I will definitely come
    again again.

    Here is my page ... website

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן