יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

סקירת בזק באווירה חורפית

לכבוד החורף שהגיע אני סוקרת שוב בסקירת בזק מוצרים שונים שקיבלתי לאחרונה להתנסות . מי שקראה את הפוסט הקודם שלי וליבה התחמם , יכולה להבין שחורף היא עונה אהובה ועם זאת יש בה המון שינויים גדולים גם בטיפוח שלנו , בגווני האיפור , אפילו הריחות שלנו משתנים ואנחנו מרשות לעצמנו לעטות על עצמנו ניחוחות טיפה יותר כבדים אז כדי שלא תרגישו אי שם מאחור הנה לכן סקירה עליזה כמיטב המסורת .



Genifique סרום מבית לנקום במהדורה מוגבלת 

על הסרום של ג'נפיק מבית לנקום שמעתי דברים מצויינים מכל מיני מקורות. זו שהיתה מוכנה להשבע בו היתה קורין מהבלוג "ריסים ורסיסים" שבעקבות המלצתה לקחתי לעצמי דוגמית ותהיתי על קנקנה . מדובר באחד הסרומים המעולים שאי פעם השתמשתי בהם והוא ממש החזיר לעורי את החיות שאבדה לו לאחרונה כתוצאה משימוש וניסיון בכמה מוצרים במקביל. לאחר שהעור שלי היה נראה רע עד מאוד , החלטתי להשתמש בסבון פנים ובסרום הזה בלבד ואחרי שימוש מאסיבי וארוך המסקנה שלי היא : Will Buy Again ! 

מה בעצם עושה הסרום הזה ?

מדובר על תמצית אקטיבית למראה עור צעיר יותר , הסרום מתאים לשגרת טיפוח יומי לבנות ה-30 ומעלה [ואני מאז ומעולם טענתי ואמשיך לטעון שנשים מתחת לגיל 30 לא צריכות סרום!] והוא מעורר ומחדש את ביטוי הגנים וממריץ את ייצור החלבונים [כך עפ"י היצרן] . 
הסרום הנפלא הזה ישאיר לכן עור חלק ורך ונותן מראה זוהר ויפה . אני אוהבת להשתמש בו לפני בסיס למייקאפ והוא יוצר מראה עור אחיד ונעים. במהלך 5 השבועות שהתנסיתי בו העור היה נראה יותר טוב , אני לא יודעת אם תודות לסרום אבל מכיון שרק בו השתמשתי אז אני נוטה לייחס לו את החשיבות הזו בשמחה.
המוצר הזה מגיע עם פיפטה ללחיצה ושאיבת כמות קטנה של הסרום אותו מורחים על הפנים [אני נוטה לעשות זאת בנדיבות רבה] , דבר שהוא מאוד נוח וסטרילי ורק על זה אני חייבת לומר -שאפו!

מהדורה מוגבלת , על מה ולמה ?

בלנקום החליטו לעטות על הסרום המופלא הזה "תלבושת" חדשה ואותו סרום ישווק במהלך חודש נובמבר 2011 במהדורה מוגבלת  באריזת פלטיניום יוקרתית ואלגנטית [הצצה ראשונה לסרום כבר ראיתן בפוסט הזה].
האריזה ההורסת [גם הקרטון וגם הפלטיניום] נותנת תחושה של יוקרה ולמרות חיבתי הגדולה לעיצוב המקורי של הסרום ,אני חושבת שהאריזה הזו עושה עם המוצר חסד גדול מאוד .

למה ? כי הוא באמת שווה כל שקל שתוציאו עליו , הוא מתאים לשגרת טיפוח יומית והעור נראה איתו מצוין.
כמה ? לא זול.אין דרך אחרת לומר את זה. עבור 30 מ"ל תשלמו 435 ש"ח ועבור 50 מ"ל תשלמו 565 ש"ח [לפני מבצעים] . 
איפה ? המהדורה המוגבלת תשווק באופן בלעדי ברשת סופר פארם.




 Versace Yellow Diamond 

הבושם של ורסאצ'ה מחזיר קצת את ורסאצ'ה למפה [לפחות בטריטוריה הישראלית ] , לאחרונה שומעים מכל מקום על ורסאצ'ה והאמת שיש סיבה טובה. הבושם Yellow Diamond מביא עימו ניחוח דווקא קליל ויומיומי באריזה מעוצבת ויוקרתית שאמורה לדמות יוקרה של יהלום צהוב ומושלם , על גבי הפקק יש חותם זר פרחים עדין ואלגנטי וזה בקבוק שהוא גם קצת תכשיט.

ניחוחות או לא להיות ....

הבושם הזה מאוד פרחוני-פירותי וקליל. הוא לא ישאיר אחריכן שובל כבד והוא מתאים לטעמי לשימוש יומיומי כי הוא מאוד Fresh בתחושה . התוין העיקריים שיפגוש אפכם הם : תו עליון - אתרוג מדיאמנט , סורבה אגס , נרולי וברגמוט. תו הלב - נימפאה , פרסיה , פריחת תפוז ומימוזה . תו בסיס - ענבר , עץ מפלאו סנטו ומאסק . 



מילה על עיצוב האריזה - דווקא האריזה היא זו ששבתה את ליבי כיון שהיא מעוצבת בצהוב בולט [אין הרבה אריזות כאלו] והוא נותן תחושה מאוד אוריינטלית למרות שבבית ורסאצ'ה המטרה היתה לדמות שמלה מפוארת בסגנון הבארוק . גם הבחירה בלוגו כחול על גבי אריזה צהובה "ורועשת" ואלמנטים מוזהבים , היא בחירה מעניינת .

למה ? כי כל אחת רוצה בארון שלה בושם יומיומי עם ניחוח קולע כמו של ורסאצ'ה . הוא לא יפיל אתכן מהרגליים אבל הוא כן מתאים להשאיר עליכן חותם ריח משלכן.

כמה ? כעת במחיר הכרות של 249 ש"ח ל-50 מ"ל במקום 529 ש"ח . [א.ד.ט.] .

איפה ? ברשתות הסופרפארם , ניו פארם , משביר לצרכן , אפריל וכו'.


ולמי שממש אוהבת כמוני סרטי פרסומות למוצרים נחשבים - הנה סרטון הפרסומת המלא לבושם בכיכוב דוגמנית העל האוסטרלית [ההורסת יש לציין] אבי לי קרשאו שמופיעה גם למעלה בסט התמונות של "מאחורי הקלעים" לסרטון הפרסומת.







 לנקום Ombre Absolue Palette , רביעיית צלליות

לנקום יצאו לאחרונה עם קולקציית Doll Eyes שהעיקרית בה היא מסקרת היפנוז הידועה.עם המסקרה הזו ולהשלמת המראה יצאה גם פלטה של ארבע צלליות שונות בגווני ורוד להשלמת מראה הבובה האולטימטיבי של שנות ה-60 . רביעיית הצלליות [כך עפ"י לנקום] מציגה צלליות בואריאציות שונות של ורוד ילדותי ואני קיבלתי לידיי את A85 הקרוי Baby Glam . בנוסף תמצאו עוד 3 רביעיות נוספות העונות לשמות המתקתקים : Baby Nu , Baby Pop , ו - Baby Romance .


באופן די מפתיע יש לציין הפלטה שברשותי לא ממש ורדרדה ומתקתקה אלא דווקא משתלבת יפה בעיניי עם החורף הישראלי הבלתי צפוי שלנו. בפלטה אפשר למצוא 4 גוונים שונים : מעין ורוד עמוק מעט סגלגל ומלוכלך לזוית העין , צללית בגוון oyster [מעין ורוד שנהבי בהיר לעצם הגבה] , צללית בגוון לבנדר עדין וצללית ורוד בייבי לעפעף. דווקא השילוב של כולן לא יוצר מראה מתוק מאוד אלא מראה מעט מעושן [למי שיודעת לעבוד נכון עם הצלליות] ומואר.

קצת על האריזה ...

האריזה של רביעיית הצלליות הללו יפה במיוחד ומוטבעים עליה פרחי הורד שהוא הלוגו של לנקום . גשם של ורדים בגדלים שונים כאשר במרכז תמצאו ורד אחת גדולה וורד כסופה בקצה הימני התחתון של הפלטה.

למה ?  כמי שמכירה את הפלטות של לנקום אני יכולה להמליץ בחום לרכוש אותן. הצלליות עמידות , מגיעות עם אפליקטורים [3 ליתר דיוק] שיכולים ליצור מראה אלגנטי ברגע ומקלים על העבודה של מי שאינה מקצועים במיוחד עם צלליות אבל עדיין רוצה להנות מלוק מושלם או לנשים עסוקות וממהרות שרוצות לוק יפה בהינף אפליקטור ;-) . בונוס : הפלטה הזו אפילו מגיעה עם הוראות הפעלה למי שטרם הפנימה איך מניחים צלליות, שימו לב




כמה ? המחיר של הפלטות הללו עומד על 268 ש"ח .
איפה? בנקודות המכירה של לנקום ברשתות הסופר פארם , ניו פארם, המשביר לצרכן , אפריל וכו'.



מסכת ניקוי וטיהור מבית Careline

את המסכה הזו ראיתי בדף של קרליין מיד כשהיא יצאה והתעניינתי בה מאוד. אני מאוד אוהבת מסכות פנים ויש לי רבות מהן כיון שאני אוהבת את התחושה של הניקוי העמוק והעור הנעים שהן מותירות אחריהן. המסכה הזו היא מסכה חדשה שנוספה לליין הטיפוח של קרליין ומצטרפת לשינוי הניראות של ליין האיפור ועוטה על עצמה תלבושת לבנה . 
המחמאה הראשונה שאני יכולה לחלק לה היא הריח! יש לה ריח פשוט נעים וממכר . לא כל המסכות ניחנות בריחות נעימים במיוחד אבל זו היא אחת מהמסכות עם הריח הנעים שאי פעם היתה לי . 
המסכה מותירה עור נעים מאוד , אהבתי את תחושת הניקיון של הפנים לאחריה והיא עושה עבודה טובה בדיוק כמו מסכות אחרות [ויקרות יותר] שברשותי.

המדובר הוא במסכת חימר עדינה , מועשרת במינרלים טבעיים וחימר סופח. המטרה שלה היא להסיר תאים מתים , לכלוך , ספיחת עודפי שומן ומניעה של הצטברות שומן בנקבוביות. המסכה הזו מועשרת בתמצית מלפפון לניקוי והמרצה והיא פשוט נפלאה.  המסכה מתאימה לשימוש פעם או פעמיים בשבוע והיא מותאמת לכל סוגי העור.

למה ? כי היא נגישה , לא יקרה במיוחד ומתאימה לשימוש דו שבועי לשגרת טיפוח טובה.
כמה ? 99 ש"ח ל-100 מ"ל לפני מבצעים .
איפה? בכל רשתות הפארם .



סדרת 3-Moist של מותג Life מבית סופר פארם

החורף הזה מביא עימו המון דברים טובים אבל עם זאת גם הרבה מאוד יובש של עור הגוף , הידיים והפנים. מותג Life של סופר פארם יצא בסדרת 3Moist  שמטרתה לתת מענה לעור היבש ולהעניק לו לחות . בסדרה שלושה רכיבים ייחודיים הפועלים להגברת לחות , מיצוק ומניעת הזדקנות העור. 
עפ"י היצרן הסדרה הזו פותחה בשוויץ והיא מכילה בתוכה ויטמינים A+E והוא מועשר בחמאת שיאה הידועה בסגולתיה לריכוך עור יבש.
הסדרה מכילה כמה סוגים של קרמים לשימושים שונים : קרם רב שימושי , קרם גוף לעור יבש מאוד , קרם גוף לעור רגיל-יבש , קרם ידיים לעור רגיל-יבש וקרם ידיים לעור יבש במיוחד .
אני קיבלתי להתנסות את קרם הגוף לעור יבש במיוחד והוא היה נחמד מאוד . למי שנוהגת לשפוף גלונים של קרמי גוף על עצמה בעונה היבשה הזו , הקרם הזה יכול להוות מענה מצוין גם מבחינה תקציבית וגם מבחינת כמות החומר . את הקרם דווקא ניסיתי על הידיים היבשות להחריד שלי כרגע והוא עשה עבודה מצויינת. יש לו ריח סבוני ונעים והוא עשה את העבודה שלו ממש אחלה . הקרם הזה לא מפונפן במיוחד והוא מיועד לשימוש תכליתי ויומיומי. 
מילה על האריזה והעיצוב ...

בד"כ אני לא נוהגת לחלק מחמאות למוצרי דראגסטור אבל אני חושבת שדווקא Life הפנימו שעיצוב מינימליסטי ונחמד יכול למשוך את עין הלקוח . האריזה היא אריזת 400 מ"ל [של המוצר שאני קיבלתי] , לחיצה , אסתטית ונאה במגבלות מותג דראגסטור. לא רע בכלל :) .

למה ? כי לא תמיד יש לנו זמן/תקציב לקרמים יוקרתיים ולא תמיד כל הקרמים משיגים את המטרה שלהם. זה קרם למטרה ספציפית שעושה את עבודתו מעולה ותמיד טוב שיש אחד כזה בבית.

כמה ? 

3Moist קרם גוף לעור יבש במיוחד -200 מ"ל -12.99 ש"ח / 400 מ"ל- 19.99 ש"ח / 700 מ"ל - 28.99 ש"ח.
3Moist קרם גוף לעור רגיל/יבש - 400 מ"ל - 19.99 ש"ח / 700 מ"ל - 28.99 ש"ח .
3Moist קרם רב שימושי  - 250 מ"ל - 25.99 ש"ח
3Moist קרם ידיים לעור יבש במיוחד - 100 מ"ל - 11.99 ש"ח
3Moist קרם ידיים לעור רגיל/יבש -  100 מ"ל - 11.99 ש"ח 

איפה ? ברשת הסופר פארם.

עד כאן להפעם. מאחלת לכולנו שימוש מושכל במוצרים ושיהיה לנו חורף אופנתי , חמים , מטופח ובעיקר מלא לחות וניחוחות נעימים!

שלכם ,


18 תגובות:

  1. המסיכה של קרליין אכן מסקרנת, מקווה שהיא תהיה במבצע

    השבמחק
  2. יופי של סקירה על מוצרים מעניינים! אני גם מאד מסוקרנת לגבי המסכה הזאת של קרליין, אני חושבת שבגיחה הבאה שלי לסופר פארם היא תהייה שלי :-)
    את הבושם אהבתי, ניחוח לא מסובך שלדעתי הרבה יתחברו אליו. 
    הפלטה משגעת - אהבתי את האריזה של הורדים!

    השבמחק
  3. המסכה של קרליין נמצאת בסופר פארם תמיד במבצעים של 1+1 או 40% למוצר בודד :)

    השבמחק
  4. תודה :) , יש לה ריח משגע! ואני חושבת שבמבצעים המחיר שלה סביר ביותר . לגבי הבושם אני מסכימה איתך , הוא בושם עם קו מאוד ברור שנעים כמעט לאף של כל אחת , לא מתוחכם או כבד או מתוק מדי . קשה להסביר .
    אני גם מאוהבת באריזה של הפלטה ובפלטה עצמה .

    השבמחק
  5. בכיף , שמחתי לקרוא את ההמלצה ומאוד נהניתי מהמוצר בזכותך :)
    המסכה של קרליין ממש אחלה וכמו שאמרתי...הריח...אוי הריח! מצוין. ואני מבינה שיש קונצנזוס לגבי הבושם אז כנראה שכולנו מבינות עניין :-P

    השבמחק
  6. אני רוצה הכל! הכל!! :-P יופי של סקירה :-)

    השבמחק
  7. אני אוהבת את סקירות "הבזק" שלך.
    את הבושם של ורסצ'ה בדקתי אתמול והוא באמת נעים ויש לו עמידות טובה. מקורי הוא לא. האמת כבר הרבה זמן אני מחכה שיצא בושם חדש עם ריח חדש גם. רוב הבשמים החדשים היום מרגישים לי כמו מיחזור של הריחות שכבר קיימים. מהסיבה הזאת אני ממש אוהבת את Juicy Couture שקניתי בדיוטי פרי, אין לו דיופים.
    המסכה של קרליין מסקרנת אותי גם. ההנח

    השבמחק
  8. קודם כל תודה , אני אשמחה שאת נהנית :) הבושם של ורסאצ'ה עמיד ונחמד וכן , גם אני חושבת שהוא לא שיא המקוריות אבל הוא בושם שאני קוראת לו wearable מהבחינה הזו שהוא מתאים לבוקר/צהריים/ערב . Juicy Couture תמיד היו מאלה שהשתדלו לשמור על מקוריות , אני מבינה למה את מתכוונת. 

    המסכה של קרליין נחמדה ומסקרנת , אני מסכימה . כדאי לתת לה צ'אנס .

    השבמחק
  9. אחלה סקירה.
    הסרום של לנקום מעולה, בהחלט פינוק.
    מסכימה עם מה שכתבת - אין שום סיבה שצעירות ישתמשו בסרומים ואוסיף שגם לא בקרמים אנטי אייג'ינג וכזה. חבל על העור שלהן.
    הצלליות יפות, בהירות לי מאוד. אהבתי את העיצוב של הסדרה עם העיטור החיצוני.
    קרליין - לא בשבילי.
    ואני מתעלמת מהבושם הצהוב שגנבו לי את השם שלו...

    השבמחק
  10. תודה בובה. הסרום של לנקום באמת פינוק והוא מצוין . מסכימה איתך גם לגבי קרמי אנטי אייג'ינג , אין שום סיבה ולא משנה מה יחרטטו לכן , שנשים מתחת לגיל 30 [לא שאני חושבת ש-30 זה אייג'ינג :-P] ישתמשו במוצרים כאלה.
    העיטור של הסדרה גם על הפלטות וגם על המסקרה הורס לגמרי. הצלליות בפלטה הזו דווקא די בשבילי :) [ואני לא טיפוס של ורוד ] .
    הבושם , הכי את!

    השבמחק
  11. תודה על הסקירה :)
    הצלליות של לנקום מתוקות ומקסימות, אבל הן קצת חיוורות לטעמי... זתומרת, האריזה שלהן מלהיבה אותי מאוד והייתי שמחה לרכוש לי כמה כדי לשבת ולבהות בהן, אבל אני לא ממש רואה את עצמי משתמשת בהן...

    השבמחק
  12. הספק הקריאה הבלוגריסטית בתקופה האחרונה ממש מזעזע!
    אבל היום החלטתי להשלים פערים! :)
    חבל שהשעה כבר 21:30 כמעט ועדיין לא אכלתי או הכנתי שיעורי בית..
    אבל לפחות כמעט סיימתי את כל הבלוגים שלי! :)

    השתמשת בו 5 שבועות? אם כך, אכן היית בת 30 כשהתחלת? ;)
    יכול להיות שהשנה אשנה את דעתי ואתחיל להשתמש בסרומים אבל לא, לא ממש נראה לי.
    גם עבורי, זה מרגיש בנתיים לפחות מיותר..

    אני לא ממש טיפוסים של פלטות מוכנות, אוהבת להתאים בעצמי.
    אבל באמת שהפלטות האלה נראות מאוד פרקטיות, וגם טובות לנסיעה כשרוצים משהו נוח לשימוש שלא תופס מקום.
    אני חושבת שהגוונים מתאימים בהחלט לעונה הסתוית שיש לנו בחוץ.

    אני לא חובבת גדולה של מסכות (כי אין לי כוח להתקשקשות שלהן..) אבל על זאת שהיא באמת לא יקרה אשמח להתרשם מקרוב. לא היום, וגם לא מחר, אבל אולי מתישהו :)

    לאחרונה אני ממש מבסוטה מלייף. הקרם ידיים שכתבת עליו ורכשתי בריח אחר - מעולה!! חבל על הזמן! אני מאוד נהנית ממנו וחושבת שהוא לגמרי שווה את השוד שקניתי אותו בו חחח
    לכן לא מפתיע אותי שאת כותבת על קרמי הגוף שלהם.
    כרגע לפחות אני נהנית לשים שמן גוף שמצליח לעשות לחלוטין את העבודה

    השבמחק
  13. עצוב לי ששלושים זה אייג'ינג. זה לא משאיר לי הרבה שנים לחסוך לסרום ושאר קרמים מטפחים..

    השבמחק
  14. נו , אין מה לעשות , מישהו היה צריך לקבוע רף ביניים למזדקנות ורצה הגורל ונפלנו על גיל 30. להגיד לך שאני מרגישה מזדקנת? Hell no ! אבל לפחות אני דואגת לטיפוח [עד כמה שזה והגנטיקה יעזרו] ;)

    השבמחק
  15. אה שטויות , אני יכולה להבין , גם לי יש ימים של לחץ נוראי. וכהשתמשתי בסרום כבר הייתי [עוד לא החלטתי אם לצערי או לשמחתי - בת 30]  , הוא מרגיש מאוד נעים והוא בלתי מורגש שזה דבר טוב .

    פלטות מוכנות טובות לי לנסיעות וכשאין לי חשק לסחוב את כל הבית על הגב , זה מאוד פרקטי . 
    תבדקי את קרליין , המסכה נחמדה עד מאוד :)

    שמחה שאת מבסוטה מלייף ואני שמחה שאת אומרת את זה בקול רם שכ=ו=ל=ם ישמעו שאני לא ממציאה. מאוד מוצלח.

    השבמחק
  16. בכיף. הצלליות קצת חיוורות עבור  חלק מסויים זה ברור לי. יש להם 4 פלטות שונות שאולי תתחברי לאחת מהן וגם אם לא , תמיד יהיו עוד פלטות. האריזה מהממת. עם זה אני יכולה להסכים.

    השבמחק
  17. אם איך שחגגת את יום ההולדת את צריכה להגיד לשמחתך :P

    אני או הבת שהכל יהיה בסגנון 2GO, ובכלל מאורגן ומסודר ולא מפוזר (גם כדי שלא ילך לאיבוד וגם בכדי שיהיה מרוכז) אבל בפועל, אם אני יוצאת לחופש, אני לוקחת בערך הכל כי אני ממש לא מסוגלת להחליט .אם הייתי לוקחת גם 4 פלטות כאלה, נגיד ככה, את כל ארבעת הפלטות בטוח הייתי נכנסת לדיכאון כבד ביום הראשון של החופשה כי לא היה שם מה שרציתי שיהיה שם, ותאמיני לי שאי אפשר לצפות את זה מראש..

    במיוחד לאחרונה, לאור "נפילת אמפריית אסתי לאודר" אני הולכת לצעוק אפילו עוד יותר בקול רם -
    תקנו כחול לבן!!!!! וכן!! יש לכחול לבן מה להציע!
    גם אם הייתי רוצה כאן יותר מוצרים איכותיים שלא מביאים לארץ, זה לא אומר שאני שוכחת שגם כאן יש ייצור של מוצרים איכותיים.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן