יום ראשון, 6 בנובמבר 2011

China Glaze- Let It Snow Holidays Collection

לפני זמן לא רב פירסמתי פה אודות קולקציית החגים וקולקציית הגליטרים מבית היוצר של China Glaze וכאמור תהיתי ביני לביני אם יתמזל מזלי לנסות אותם ואכן כן! ביום בהיר ונחמד התייצב בביתי שליח פדקס עם 12 בקבוקים של קולקציית החגים [יכולתי לבחור וגליטרים זה ממש לא אני] החדשה של צ'יינה גלייז.

כמו שאמרתי בפוסט הקודם בנושא , אני לא רואה איזו הברקה היסטרית בגוונים , ז"א , גווני הקריסמס כנראה לעד יישארו ירוק , זהב , אדום , כסוף כחול אבל אין ספק שיש ניסיון להמציא את הגלגל מחדש בכל פעם ויש לקים שבהם העניין הזה מוצלח ויש כאלו שבהם זה ניסיון די גרוע.

באופן כללי אומר שהקולקציה הזו היתה נחמדה ביותר , לא נרשמו התעלפויות מיוחדות מצידי ויש כמה גוונים שבהחלט עושים לי כיף בלב אבל עם זאת יש מעט תחושה של Been there done that . אני גם חושבת שביקורת על לקים צריכה לבוא מנקודת מבט קלילה ולא מעמיקה כי בכל זאת , לא מדובר על ניתוח מוח ועם זאת , אין לקלקנית שלק עבורה הוא לא מכרה זהב . אם תשאלו אותי לגבי כל לק ולק שאצלי במגירה אני מבטיחה לכן שאדע בעיניים עצומות לומר מי שייך לאיזו חברה ולאיזו קולקציה . למה ? ככה . קורה .

אז גם אם לא היו חידושים גדולים זה לא אומר שאני אוהבת אותם פחות. זה רק אומר שיש לי ציפייה לבאות :) .

בסה"כ ניתן לסכם את הקולקציה הזו כמגניבה דיה בשביל שאסתובב עם חלקה עם האצבעות [ידיים ורגליים] והביקורת היחידה שלי היא : כמה אדום  אפשר להכניס לקולקציה אחת ? אני מאוד חובבת אדומים ועדיין חושבת שגם עבורי זה היה קצת אובר דוז של אדומים.

מבחינת פורמולה - מוש-למת! למה לדבר עליה הרבה ? לא נוזלית , לא מעיקה , נמרחת כרגיל כמו חמאה ותענוג לצפות בה מתייבשת במהירות האור . אם יש סיבה שאני אוהבת את צ'יינה גלייז , זו אחת מהן.

אז מה היה לנו שם ?

כפי שכבר ציינתי קודם לפניכן 12 גוונים ב-3 מרקמים שונים של גליטר , שימר וקרם. יש הרבה מאוד מיקסים ואני בטוחה שלא יהיה לק שלא תתחברו אליו [12 גוונים , אני רוצה לראות מי שתעז לא למצוא לה אחד שווה] . אני טוענת שמי שאוהבת לקים מיוחדים , יש פה כמה שבקלות ניתן לאהוב ויש פה כמה שגם בקלות ניתן לתהות על מה חשבה האישה [כי אני לא רואה גבר שעושה את העבודה הזו] שהמציאה את הגוון/מרקם הזה ?

שנתחיל ?

Champange Bubbles 



האמת שהוא הפתיע אותי די לטובה. אני אמנם לא מחובבות הזהב אבל יש לציין שהוא נחמד במריחה שלו .מדובר על לק מוזהב , גימור מאט קליל ושימר כסוף . כצבע למריחה לא התחברתי אליו אבל בבקבוק הוא נחמד וחובבות הזהב לטעמי ימותו עליו.


Velvet Bow


האמת שלא הבנתי את הקשר שלו לקולקציה הזו. הוא קרמי , די סתמי , במעין צבע שזיף בהיר ומלוכלך. לא כוס התה שלי וגם ממש לא תואם את הקולקציה העליזה הזו. הצבע די מדכא למרות שהוא נחשב סתוי משהו .


Snow Globe


הוא אחד הלקים המפתיעים. ראיתי שבחברות הלקים השונות סגנון "כדור פתיתי השלג " [הכוונה לכדור השקוף שמנערים ורואים פתיתי שלג] הוא מאוד נפוץ וקיים בורסיות שונות. היופי של הלק הזה הוא שהוא יכול לשמש כטופ שמוסיף המון או כמו שהוא , עדין. מדובר על מרקם ג'לי חלבי-ג'לי שקוף ופתיתים ספק צבעוניים ספק לבנבנים. מקסים בעיניי ומשתלב מקסים עם לקים כהים [ראו תמונה למטה].



Twinkle Lights


מדובר על לק ממש קרנבלי , מאוד קריסמסי וחגיגי. הוא ממש כל הקישוטים וכל הצבעים האפשריים שאפשר להניח על עץ אשוח . כשראיתי אותו בבקבוק הייתי די משועשעת ועם זאת סקפטית לגבי הפורמולה שכידוע כשמדובר על גליטרים , הצפיפות שלהם נוטה להיות לא טובה במיוחד. בפורמולה הזו הגליטרים צפופים מאוד ובשכבה אחת כבר נראה שיש כיסוי מלא . מתאים לאירועים ולנשים יוצאות דופן. אני חייבת להגיד שהוא התחבב עליי מאוד .


Holly-Day

ירוק בינוני , קרמי , פורמולה מצויינת . חובבות הירוקים ימצאו בקולקציה הזו שניים משלימים . לצערי ראינו מספיק ירוקים דומים בקולקציות אחרות כך שאני לא חושבת שיש לי מה להוסיף על זה.



Glittering Garland


גם פה מדובר על ירוק . הפורמולה שימרית עם קצת נגיעות זהובות והוא גוון מוצלח ומעניין.



Poinsettia

אדום בוהק , קרמי , יש אומרים מעט ג'לי [כבר ראיתי את ההגדרה הזו אצל בלוגריות עבור הגוון הזה] אבל אני לא חושבת שזו ההגדרה , לפחות לא לפי דעתי. מדובר על גוון מצוין וכחובבת אדומים אני חושבת שהוא נכנס למשבצת "השגרתי אך תמיד כיף שיש עוד אחד כמותו" .


Ring In the Red


הגרסה הקריסמסית ללק האלמותי של צ'יינה גלייז הלא הוא Ruby Pumps . אני חושבת שהגרסה של ה-Ruby Pumps הרבה יותר מוצלחת מהלק הזה. יש לו כמה חסרונות בולטים כמו הג'לי הורדרד , הגליטרים הדקיקים אך הצלא צפופים ומספר השכבות שצריך על מנת להגיע לתוצאה יפה . הוא בהחלט חביב בעיניי אבל הוא מצריך סבלנות ולא תמיד יש לי כזו ללקים. בשורה התחתונה הוא חיקוי נחמד אבל אני דבקה ב-Ruby שלי.


Winter Berry

עוד סוג של אדום -ורוד קרמי , לא חדשני אבל עם זאת קצת מרענן. בכל הנצנצת הזו תמיד צריכים לק שפוי והוא אחד כזה . רגוע , מעניין , לא זועק מדי [וגם הוא לא ממש מתקשר לקולקציה הזו באופן ישיר] . סתוי , נחמד ותמיד טוב שיש אחד כזה במגירה.


Blue Year's Eve

כחול שימרי שבאור נראה קצת סגלגל לפרקים. לא מיוחד מאוד ולא מעניין מאוד . כחול אתן יודעות...


Tinsel Town


הלק הזה התאהבתי ישר! הוא אחד הפייבוריטים החזקים שלי בקולקציה הזו ואחד האהובים עליי במיוחד . מדובר על לק גליטרי עם גליטרים קטנים וא-סימטריים. פורמולה מצויינת וחזקה ומריחה מעולה ואחידה. במציאות הוא נראה הרבה יותר טוב מאשר בבקבוק והוא מסוג הלקים שהייתי מחבקת כפיות בלילות. מיוחד !

Icicle


כשמו כן הוא - קרחוני. מדובר על גוון כסוף , קר מאוד , דמוי קרח . צבע מיוחד ומענייו כיה וא לא באמת מטאלי ולא ממש כסף כפי שאנחנו מכירות אותו. גם הוא מקבל סיומת מעט מאט אבל לא לחלוטין ויש לו קטע לא רע בכלל.


ואם כבר דיברנו על לקים אז אין מנוס מלראות איך כל אחד מהם נראה :




פה ניתן לראות איך נראה ה- Snow Globe על גבי לק שחור .










ומבט אחרון לפני שהחגיגה נגמרת ואני מקנחת בדברים אחרונים......


L-R : Winter Berry , Ring In The Red , Poinsettia


L-R : Icicle , Tinsel Town , Blue Year's Eve


L-R : Glittering Garland  , Holly-Day , Twinkle Lights


L-R : Snow Globe , Velevt Bow  , Champange Bubbles


ולסיום סיומ-ת!

בסה"כ מדובר על קולקציה חביבה. לא מרגשת במיוחד ולא מרתקת במיוחד אבל חביבה בהחלט ונעימה לעין . כמי שיודעת עד כמה קשה לחדש ולרגש , במיוחד לצרכניות [ובמיוחד לנשים שהן צרכניות] אני חושבת שנעשתה בו עבודה לא רעה. כמה כבר אפשר לרגש בלקים ? קשה להמציא שוב ושוב ושוב את הגלגל מחדש. 
אני חושבת שהעבודה על השמות של הלקים היא לא פשוטה אז בטח ובטח לא על הסגנון , הפורמולה והגוונים. 
צ'יינה גלייז היתה ותישאר החביבה עליי ביותר אבל אני חושבת שמבחינת קולקציית החגים היתה לי ציפייה גבוהה יותר וניכרת בצידה אכזבה קלה כי מרגיש לי מעט ממוחזר . מצד שני , אמרתי כבר קודם שאני בכל קולקציה יכולה למצוא לי בקלות את הלקים שאליהם אתחבר מיד ואת אלו שלא . אני רק מקווה שהקולקציות הבאות Will light my fire .....

אז מה דעתכן ? אלו מהלקים קרצו לכן ? מה הפייבוריטים שלכן ? אהבתן? התאכזבתן ? ....

שלכן ,



20 comments:

  1. כמו שאמרת, ריגושים אין ואני האמת קצת מאוכזבת.
    למרות שאני מסכימה שאי אפשר לרגש ולחדש כל הזמן, נראה שבמקרה הזה הם אפילו לא ניסו... ולכן האכזבה עוד יותר גדולה.
    אם הייתי צריכה לבחור גוון אחד שהכי אהבתי אז זה בטוח יהיה ה- Glittering Garland.
    בכלל נראה לי שאני יותר מדי מתחילה לחבב גליטרים בזמן האחרון, מה קורה איתי מה?...

    השבמחק
  2. גם לי יש את התחושה שלא ממש ניסו וחבל. קולקציית חגים אמורה להיות כמו ה-Golden Break בכוכב נולד :-P [לפחות!] LOL . אני חושבת שהשיא של חברות הלקים והקוסמטיקה הוא באמת בחגים שאז הכל אמור להיות נוצץ וחדשני ומרתק ומעניין ומושך כמה שיותר ופה....היה קצת דרדרלה , אם זו היתה כוס תה , היא היתה מאוד פושרת.
    ה-Glittering Garland מאוד מיוחד , הוא שימרי וחלק ולכן זה יתרון [הוא לא גליטרי למרות השם] .
    מה קורה איתך ? את מתקלקלת :-D

    השבמחק
  3. לא מרגש.. אין פה אף חידוש בשום גוון או מרקם. הקרמיים נעימים למראה, למרות שהירוק הוא מאד ירוק "כריסמסי". אהבתי יותר את ה-glittering garland שיש בו קצת יותר עומק

    השבמחק
  4. דווקא הקרמיים באמת מוצלחים יותר בקולקציה הזו למרות שלטעמי הם לא כ"כ שייכים. ציפיתי באמת ליותר . אני יכולה להבין למה נמשכת דווקא ל-glittering garland , הוא ייחודי ומעניין.

    השבמחק
  5. אני מצטרפת לכולן ומכריזה על GLITTERING GARLAND כלק יחיד שעוד איכשהו תפס אותי. עוברים הלאה!

    השבמחק
  6. אתן נורא מפתיעות אותי בזה שדווקא הלק הזה תפס את עיניכן. אני עכשיו עם ה-Tinsel Town ברגליים והוא הורס! הוא היחיד מהקולקציה הזו שבעיניי הוא ממש מיוחד.

    השבמחק
  7. מבין כולם הכי אהבתי את -  winter berry  
    אין סיכוי לגליטרים אצלי !  :-) אהבתי את הסקירה !  

    השבמחק
  8. זה מצחיק אבל יש אנשים שאני יודעת מראש מה הם ייבחרו ומה לא מתאים להם ומבלי להכיר אותך באופן אישי תיארתי לעצמי שתאהבי את הצבע הזה כי הוא מקסים וסולידי ומצד שני אני באמת לא יכולה לתאר אותך עם גליטרים בכלל :) .

    תודה רבה יקירה !

    השבמחק
  9. מסכימה עם כל מה שכתבת לגבי הקולקציה. ה-Tinsel Town הוא הפייבוריט שלי וכנראה אזמין אותו בקרוב. כל השאר לא ממש מרגשים. האדומים נראים טוב, ביחוד ה-Poinsettia וה-Winter Berry' נראים לי לקים ממש מוצלחים עבור מישהי שמחפשת לק אדום.

    השבמחק
  10. סקירה מצוינת :)
    למען האמת לא כ"כ התלהבתי מהקולקציה הזו, אין פה אף לק שממש מתחשק לי בניגוד לקולקציות החגים של אופי למשל שממש עשו לי את זה.

    השבמחק
  11. תודה רבה :) אני נוטה להסכים. בגדול הקולקציה יפה אבל אם אני אוציא מהמגירה את הקולקציה של שנה שעברה אני בהחלט יכולה להראות קוים משיקים [אם לא זהים] ביניהם. דווקא קולקציות החגים של OPI בשנה שעברה לא עשו לי את זה והשנה הקונספט של החבובות חמוד ביותר אבל קשה לי להתחבר לאובר דוז של גליטרים .

    השבמחק
  12. בחירות יפות בחרת . ה-Tinsel Town משגע בעיניי [תבדקי כמה סווטצ'ים של בלוגריות מחו"ל] הוא היחיד ובאמת המיוחד שמצאתי לנכון לציין בקולקציה הזו . יש לו קטע ממש מעניין ואני לא נוטה להתאהב ככה בליקם ובטח לא בלקים כסופים רחמנא ליצלן אבל הוא פשוט מדליק . שני הנוספים הם הקרמיים היפים של הקולקציה ואני מסכימה שיש להם מקום של כבוד ברשימה .

    השבמחק
  13. לא התרגשתי מהקולקציה הזו, למעט הירוק (אני כזו צפויה), אבל יש כ"כ הרבה דומים לו, כמו שאמרת...
    סקירה מצויינת!

    השבמחק
  14. תודה :) את אוהבת ירוקים הא? אני עוד לא נרגעתי מהכחול המהמם שהראית אצלך בבלוג . ירוקים בשנה האחרונה נהיו טרנד מאוד חזק ומפתיע אותי כל פעם מחדש שנשים מתלהבות מהגוון , זה משעשע :)

    השבמחק
  15. מאיפה היית ממליצה להזמין את הלקים של צ'יינה גלייז?

    השבמחק
  16. אם מדובר על כמות גדולה אז האתר של טראנסדיזיין : http://transdesign.com/index2.asp  יכול להיות מצויין למטרה הזו . אם מדובר על שניים שלושה בקבוקים אז איביי מתאים ויש שם מוכרים מצויינים . הכל תלוי בכמות .

    השבמחק
  17. אני מסכימה איתך שאין כאן חידוש, אבל כל אחת יכולה למצוא כאן את עצמה (כמעט) באיזשהו אופן..
    כידוע רכשתי את Poinsettia (שטרם הגעתי למצב שאני זוכרת את השם שלו או יודעת איך מבטאים אותו :P) אני חושבת שיש בו משהו ג'לי עדין (כי אם זה היה ג'לי ממש היה צריך איזה 4 שכבות :/) אני מאוד מחבבת אותו כאדום אבל עבורי לפחות או לא מתאים לכל אירוע או לכל יום. אני צריכה מצב רוח לאדום. ולא תמיד יש לי אחד כזה..

    חוץ ממנו, היחיד שבאמת שווה איזכור הוא טווינקי לייטס שמודה שאולי הייתי שוקלת לקנות אם לא היה לי גליטר כסוף מגניב של OPI מהזוג של סרנה.  בעיני הוא באמת יכול לשדרג כל לק.

    לא ממש התחברתי לאפרפר שכ"כ אהבת. לא יודעת אפילו להסביר למה.

    בסה"כ קולקציה שיש בה כמעט הכל. ומי שרוצה לק מקולקציה חדשה ולהרגיש חדשה ומתחדשת גם אם הגוון הוא לא משהו שלא ראינו קודם - זאת הקולקציה..

    השבמחק
  18. מאוד אהבתי את כל הנוצצים - עושה חשק לחגוג את כריסמס...
    איפה אפשר להשיג אותם בארץ?

    השבמחק
  19. הנוצצים באמת עושים חשק לחגוג :) . את china glaze לא ניתן להשיג בארץ . את יכולה לנסות להשיג אותם ברשת דרך איביי או האתר טראנסדיזיין [לינק לאתר בסרגל משמאל ברשימת החנויות ] .

    השבמחק
  20. I have been surfing on-line more than three hours lately, yet I by no means discovered any attention-grabbing article like yours.
    It is pretty worth sufficient for me. In my view,
    if all web owners and bloggers made just right content as you
    probably did, the net shall be much more helpful than ever before.


    My blog post ... group travel china

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן