יום רביעי, 23 בנובמבר 2011

TLVFW - No Words, Part I




















1. שעון SUB CHRONO . 
2.שמלת בייסיק שחורה של H&M , ז'קט שחור מחוייט בייסיק של ZARA .
3. צעיף ועגילים  Accessorize London .
4. צמידים - ASOS
5. איפור : סומק: Life , ברונזר: Guerlain , פודרה: Guerlain , מסקרה : קרליין , אייליינר : Elizabeth Arden , עיפרון : M.A.C , מייקאפ : Bourjois , שפתון : Guerlain . 
6. נעליים : Kenneth Cole .
7-8-9-10 . שמפניה , אוכל טוב, חברה טובה והמון אופנה [תצוגת אופנה דורית בר אור- קולקציית ביכורים].

אל תחמיצו את חלק II 

שלכם ,


13 תגובות:

  1. נראה שהיה מדליק!
    אלו גרבי רשת בתוך הנעליים? יפה לך :)

    השבמחק
  2. היה הורס! מאוד נהניתי , זו היתה תצוגה מאוד ייחודית בעיניי . וכן , גרבי רשת בתוך הנעליים ;) [לא אוהבת שמשעמם] .

    השבמחק
  3. פוסט מעולה כרגיל !!!
    like! like ! like !
    בטוח היה כיף !  

    השבמחק
  4. איך אני אוהבת את הפוסטים האלו! מהממת!

    השבמחק
  5. תודה :)) היה מדהים וכיפי במיוחד .

    השבמחק
  6. ניראת משגע! אהבתי את כל האקססוריז שהוסיפו המון עניין ללוק. היה ממש כיף :-)

    השבמחק
  7. תודה! [אני אסמיק] , היה מאוד מאוד כיף איתך! 

    השבמחק
  8. פוסט כ"כ מקסים! יפה לך שחשבת על הכל לפני (צילמת את השעון וכו')

    השבמחק
  9. אני לא ממש הטיפוס של אירועים כאלה אבל לפי הפוסט וההכנות אני מתארת לעצמי שהיה פאן :)
    אהבתי את הנוסח בלי מילים להפעם! יצא מגניב!

    השבמחק
  10. :) ,תודה , אני משתדלת שיהיה עניין .

    השבמחק
  11. היה ממש כיף , אלו בין כה אירועים של פעם ב... אז אם כבר אז כבר.
    ותודה , אני משתדלת שלא ישעמם לכן אצלי :-P

    השבמחק
  12. מזכיר לי שיחה שלי עם חברה -
    "מה את אומרת נלך לפארק השלולית הערב?" (מתייחס למקום שבו היו מופעים בנתניה בערב יום העצמאות)
    ואני עונה לה "השתגעת?!?! את יודעת כמה אנשים יהיו שם???"
    זאת אני, אם המקום מלא באנשים אני מעדיפה לא להגיע..
    בגדול לא אוהבת מועדונים, פאבים (צפופים) ובכלל מקומות עם הרבה אנשים.
    אם כולם יושבים זה בסדר (מסעדה, כיתה בלימודים..)
    אבל אם כולם דחוסים? צריך להיות תירוץ באמת טוב שאני אגיע..
    דוגמה טובה לזה - תערוכות כלבים בינלאומיות (600-1000 כלבים ויותר אנשים מזה כמובן..)
    בתור מזכירה וגזברית של מועדון אני לא יכולה שלא להגיע, ועדיף שאביא גם את אריק ואציג אותו..
    אבל בלב? אני מעדיפה להיות בבית...
    תערוכות שהמועדון מארגן זה כיף לא נורמלי. המועדון קטן ומשפחתי, כמעט כולם מכירים את כולם (גם אם זה יחסית חדש) ויש ברברת וקשקשת בכיף.

    אה, וגם הבוקר אני מתמוגגת מהקרם ידיים של לייף מהסידרה החדשה.
    אני צריכה לקנות עוד אחד, כי אני לא באמת מחוברת לדר' פישר שיש לי בעבודה (והוא יותר בשימוש מזה שבבית..)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן