יום רביעי, 16 בנובמבר 2011

Winter Giveaway!

מכיון שנשאלתי המון שאלות על קולקציית החגים המושלגת של China Glaze , החלטתי לחמם את הלב של כולכן ולהגריל בבלוג 7 לקים מקולקציית Let it Snow המהממת. ומכיון שאני מאמינה במשפט No Pain No Gain , על מנת לזכות במתוקים הללו תצטרכו לעשות כמה פעולות פשוטות :

1. ספרו לי מה זה חורף בשבילכן ? למשל , בשבילי זה זמן לקנות מלתחה חדשה , להתעדכן בטרנדים מעניינים ולרענן את קופסת השוקו והמרשמלו שלי :-D
2.לא לשכוח לכתוב את כתובת האימייל שלכן על מנת שאוכל ליצור איתכן קשר במידה ותזכו.
3. הצטרפו לדף הפייסבוק שלי.
4. היו עוקבות של הבלוג בסרגל מצד שמאל.
5. שתפו את הלינק להגרלה בפייסבוק שלכן.

במה זוכים ?


L-R : Velvet Bow , Icicle , Champagne Bubbles , Holly-Day , Twinkle Lights , Glittering Garland , Snow Globe


מכיון שיש 7 לקים , החלטתי שהזכייה תתחלק לשני מקומות , ראשון ושני . המקום הראשון תוכל לבחור 5 גוונים לפי ראות עיניה והמקום השני תקבל את שני הנותרים. 

עשיתן את הכל ? יופי! על כל אחת מהפעולות תקבלו נקודת בונוס שתעלה את הסיכויים לזכות ובסה"כ עוד 3 נקודות מעבר לתגובה שלכן בפוסט.

התחרות מתחילה היום , 16/11/11 בשעה 12:00 ומסתיימת ביום 26/11/11 בחצות . הזוכות בהגרלה ייבחרו על ידי ויקבלו הודעה בדוא"ל ובפוסט על דבר הזכייה. במידה ואחת הזוכות לא תענה להודעת הזכייה תוך 24 שעות , הפרס יעבור למישהי אחרת. 

תהנו ובהצלחה לכולן !



66 תגובות:

  1. חורף בשבילי... :) זה להוציא מהארון (נו, למעלה כזה), את הפרטי חורף היפים הרבה יותר מהפרטי קיץ.. את הסריגים, הצעיפים, הכובעים, ולהתפנק הלבוש. 

    elabhwalla 
    .co.il

    השבמחק
  2. חורף בשבילי זה לבלות המון זמן במטבח בבישולים טעימים, זה להדליק את החימום במיטת המים ולהשתדל לצאת ממנה כמה שפחות, זה מקלחות רותחות (מזיק לעור!) וקרמים מפנקים, פיג'מות חמימות וכבר אמרתי אוכל?

    השבמחק
  3. אין כמוך, איזה פינוק ביום גשום זה!
    חורף בישבילי: פינוקים של בן זוגי המקסים, כל בוקר לפני עבודה(זה חדש ,אז מותר לדמיין שכך יהיה כל חורף מעכשיו!),שמכת פוך עם מתכון חדש של שחור(קפה טורקי חזק+2 כפות ריבת חלב או חלב מרוכז מתוק-ככה שותים בויטנאם, נידבקי), אוויר צלול וריח של שלג(ירושלמית גאה)!
    pustishka@walla.co.il

    השבמחק
  4. מיטת מים? אפשר לעשות אצלך מסיבת פיג'מות? אני מוכנה לוותר על ארוחה!!!!

    השבמחק
  5. בהצלחה , מתנה שווה!

    השבמחק
  6. אני רואה שאני מתחבבת עליך יותר ויותר :D לא נראה לי שבן זוגי יעריך את גירושו ממיטת המים לצורך מסיבת פיג'מות...

    השבמחק
  7. חורף בשבילי: שבן זוגי מפתיע אותי עם שוקו חם, נס על חלב או כל משקה חם ומוקצף מעשה ידיו; וגם - חנוכה הוא חג החורף ואני נוהגת לארח חברים ו\או משפחה עם מאכלי חג מפנקים מעשה ידי (וסופגניות של רולדין). אוהבת לפנק, כזו אני :)
    shomeret.algmail .com

    השבמחק
  8. ושוב אני - שאלה מטופשת, אבל לא הצלחתי - איך עוקבים אחרייך בסרגל מצד שמאל? יצא לי למצוא כאלו בבלוגים אחרים אבל אצלך לא הסתדרתי. 

    השבמחק
  9. מעל המילה השחורה Facebook יש מלבן עם ריבועים  ובו רואים את כל החברים. תלחצי על "הצטרף לאתר זה"

    השבמחק
  10. חורף בשבילי זה המון שכבות של בגדים
    זה לראות את כל הסדרות בעולם מתחת לפוך
    והשנה חורף בשבילי זה גם סריגה והרבה....
    tobaks@gmail.com

    השבמחק
  11. חורף בשבילי זה הזמן להתחבר בבית. לחזור לבשל ולמלא את הבית בריחות, להתכרבל מתחת לשמיכה, והכי חשוב - לערוך רשימת ווישליסט אימתנית של מגפיים, עליוניות, גרביונים ושאר פריטים לחורף כמו לקים (הזהב הרס אותי) שאותה אני מעבירה לחברים היקרים לקראת היומולדת שלי שלמזלי מתרחש בחורף.

    השבמחק
  12. חורף בשבילי זה לייבש את החתול שלי כל פעם מחדש כי הוא יצא החוצה בגשם, לישון איתו ביחד (ולהתעלם מזה שהוא מרטיב לי את כל המיטה P:), לשבת עם המשפחה סוף סוף כמו שצריך ולדבר, להכיר יותר אנשים מהרגיל בגלל שמנהלים שיחות על המזג אוויר וגולשים לנושאים אחרים (כן, לימדו אותי שלא מדברים עם זרים, אבל זה כיף להיות חברותי!).
    חורף בשבילי זה ללכת עדיין עם בגדים קצרים ולשתות דברים קרים, כי בתכלס אין לנו חורף רציני וזה תמיד כיף D:
    ולקנות נעליים, כי מגפיים זה סוג הנעליים האהוב עליי.
    ולהתגייס לצה"ל, כי להתגייס בדצמבר בגשם ולישון באוהלים בשביל לשרת את המדינה זה תמיד "נחמד".
    וכמובן, הריח של האדמה הרטובה אחריי הגשם, ולראות שהכל נקי פתאום.
    והצפייה לשלג, וההתרגשות שמגיעה יחד איתו.

    האימייל שלי - Slow_cheetah .com
    בבלוג שלך אני תחת השם Lilach Zamir, עם האימייל Cookie.monster.x3.xd@gmail.com.
    והפייסבוק - Lilach 'Lee' Zamir.

    מקווה לזכות בלקים, כי הקולקציה מדהימה ואני אשמח לכמה לקים חדשים ^_^

    השבמחק
  13. והאימייל מחדש - Slow_cheetah@walla.com

    השבמחק
  14. יופי של הגרלה!! בדיוק מתאים לימים החורפיים שנפלו עלינו :-)

    השבמחק
  15. חורף בשבילי זה בדיוק הזמן לאהבה!! בחורף אפשר להתכרבל ביחד עם הבנזוג בפוך
    עם משו חם לשתות, לראות סרט רומנטי כשבחוץ סופת רעמים.. לטייל ביחד בגשם
    ולקפוץ בשלוליות כמו שני ילדים קטנים!

    חורף זה זמן מעולה למאפים ועוגות ולארוחות מושקעות כשלא בא לצאת לבלות בגשמים..

    ודבר אחרון - חורף בשבילי זה יומולדת! חוגגת בחנוכה וככל שמתחזקים הגשמים ככה אני יודעת שעוד מעט חוגגים!

    noash4@gmail.com

    השבמחק
  16. שכחתי לציין..
    noa naama shemesh בפייסבוק
    ונועה ש בקוראים...
    תודההה=]

    השבמחק
  17. מבחינתי חורף זה להתכרבל בפוך עם האהוב בזמן שהגשם דופק על החלון, לשתות קפה חם ולראות סרט.
    או בצק שמרים.גם חורפי מבחינתי (ברגעים אלו ממש הבצק תופח לו, בא לי להכין סינרולס)
    וכמובן שהבגדים הכי יפים הם בחורף.ככ הרבה דברים טובים שקשה לבחור
    אין ספק שאני טיפוס של חורף.:)

    אני לגמרי מאוהבת בGlittering Garland! איזה גוון מדהים

    justanatgmai l.com

    השבמחק
  18. מבחינתי חורף זה להתכרבל עם הבעל מתחת לפוך כשבחוץ יורד גשם, ועל השידה ליד מונח כוס שוקו חם....

    המייל שלי זה irenaro@walla.com.

    השבמחק
  19. חורף זה לטייל בגשם עד הים כי אין יפה יותר מים סוער...
    אני כבר רשומה פה שם ובכל מקום אחר :)
    והמייל הוא kairena בג'ימיייל

    השבמחק
  20. חורף וגשם מטפטף על העורף...
    מתה על חורף, סוודרים ופוך ושוקו חם, התכרבלות בלי להזיע ולהדבק, כיף כיף כיף!!!

    המייל שלי - yaffa.shely@gmail.com

    השבמחק
  21. חורף זה לא לצאת מהבית בלי שום תירוץ מיוחד. ומלא מלא תה(:

    המייל שלי: tzlili.ab@gmail.com

    השבמחק
  22. מבחינתי, כמו שהקיץ הוא תקופה להיות בחוץ כך החורף הוא תקופה להיות בפנים. גם להיות בתוך הבית, להוציא את כל השמיכות הכי מפנקות מהארונות, כולל הפוך כמובן, להוציא את כל הטריינינגים והסווצ'רטים הכי נעימים, להכין כוס קפה חמה ומפנקת ולהתכרבל. אבל "בפנים" זה גם להיות עם עצמך, עם המחשבות והחלומות שלך. לעסוק גם בנפש ולא רק בגוף, לחשוב, לקרוא, לעשות סדר. הקור וההתכנסות בבית יוצרות לך מקום שהוא רק שלך, ואני חושבת שזו המשמעות המרכזית של החורף בשבילי.

    המייל שלי הוא discordy בג'ימייל.

    תודה. :)

    השבמחק
  23. בשבילי חורף זה הריח המרענן באוויר של הגשם ולראות מהבית את המבול שיורד בחוץ ולהרגיש כמה טוב להיות בבית , לקנות צעיפים יפים וכובעי צמר מחממים , לשבת עם כל המשפחה מתחת לפוך ולשתות שוקו חם ,להוציא את המגפיים והבגדים החמים מהארון ולהרגיש את האווירה החמימה של החורף , לאכול צלחת מרק חמה וטעימה וללבוש את פיג'מת הלו קיטי שלי :)
    האימייל שלי זה shaniki2173@walla.com 
    בהצלחה לכל המשתתפות! :)

    השבמחק
  24. חורף בשבילי זה להתכרבל בפוך.. 
    אני מאוד אוהבת את אופנת החורף.. אפשר ללבוש  שכבות ולהתקשט בצעיפים מיוחדים.. 
    וכמובן בהקשר לפוסט הזה.. לקים של חורף הם הכי מהממים שיש.. 
    לירן
    liran_shchori@walla.com

    השבמחק
  25. בשבילי חורף זה 3 דברים- פוך, מגפיים ומרקים. אבל אני בכלל ילדת קיץ... :)
    רשומה גם בפייס.

    ערב מכורבל שיהיה!
    sandy.fialkov@gmail.com

    השבמחק
  26. איזה יופי!
    חורף בשבילי זה מפזר חום שצמוד אלי ומקלחת במים רותחים עד שיש לי כוויות בכל הגוף...P:

    השבמחק
  27. בשבילי חורף זה התרכרבלות במיטה עם שמיכת הפוך והסדין החשמלי ( בכ"ז ירושלים קרררר).... ועם כלבתי הצמרירית פפר
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26gmail .com   
    ומשתפת כמובן.... 

    השבמחק
  28. אני הכי חולת חורף שיש :)
    חורף בשבילי זה כוס ויסקי סינגל מאלט על הבר האהוב (באמצע שבוע כששקט), לצאת עם סיגריה החוצה - כי הכי כיף לעשן כשקר ואם מתמזל מזלי ויורד גשם, הדיסק של פלורנס אנד זה מאשין מתחיל להתנגן אצלי בראש ואני מייחלת שהרגע המושלם הזה לא יגמר.
    leenamromin at gmail dot com
    עוקבת גם וגם :) 
    וכמובן שפירסמתי בפייס.

    השבמחק
  29. אני רוצה!! :)
    חורף בשבילי זה מגפיים, גרביונים, תפוזים ואודם אדום.
    וגם סוודרים גדולים. וגם מעיל העור שלו שמקפיץ את הסקסאפיל שלו מ10 לטריליון;)
    ולקים כהים. סוף סוף לא רואים יותר את כל הבהירים והבוהקים על כולן.
    גם חלומות על כריסמס. ואוכל של בית, מבושל ארוך ארוך ומנחם.

    השבמחק
  30. חורף מבחינתי זו בעיקר תקופה ביתית-משפחתית. 
    במיוחד בחורף הנוכחי שהולך להיות ביתי במיוחד הודות לתינוק חדש שהתווסף לפני כחודש :) מה שאומר הרבה זמן עם הילדים והבעל בבית, משחקים ביתיים, סרטים, מרק חם והתכרבלויות כמובן.... כייף!

    המייל שלי הוא liron1002walla .co.il
    עוקבת במייל ובפייסבוק ממזמן :)

    השבמחק
  31. 1. טוב אז חורף בשבילי זה מרקים בשפע. כל פעם שחוזרים מהקפוא בחוץ! ושמיכת הפוך שלי שהיא הדבר הכי כייפי בעולם+ שנאה עזה לבקרים שצריך לצאת ממנה. אני גם חושבת על קרמבו!! ועוגת שמרים:)
    2.שמי הוא לילך וכתובתי היא lilacw1gmail .com

    3+4. כמובן.
    5. בהחלט שיתפתי בבלוג:)

    השבמחק
  32. חורף בשבילי זה הצבעים של אסי, זאת התקופה שבא מצב הרוח שלי משתנה ובמקום לחשוק בלקים צבעוניים ועליזים אני מתכנסת בעצמי ורוצה כל מיני צבעי חציל וירוק כהים...
    שינוי מצב רוח, קצת כמו לשנות בגדים לארון חורף אבל יותר פנימי.

    מייל: dimyonitgmail .com

    הצטרפתי לפייסבוק, אני עוקבת אחריך (בצורה נחמדה ולא מאיימת) ושיתפתי את הלינק בפייסבוק.

    השבמחק
  33. חורף זה כוס שוקו מתחת לפוך, ולצאת לגשם בלי מטריה

    השבמחק
  34. לתחרות:בשבילי חורף זה להסתכל על הגשם בחוץ,להתכרבל בשמיכה,לראות סרט,לשתות שוקו חם ולהתאים את הבגדים וצבע הציפורניים למזג האוויר... :)אימייל:danam89@walla.com

    השבמחק
  35. בשבילי חורף זה להתכרבל מתחת לפוך ולראות סרט טוב. או במילים אחרות- לצאת למועדון ה"פוך"
    מייל: inbalelihav@walla.com
    ניסתי להירשם לעוקבי האתר אך לא הצלחתי, אבל הצטרפתי לקבוצת הפייסבוק ושיתפתי בפייסבוק

    השבמחק
  36. בשבילי חורף זה פוך, מגפיים, מרקים. צבעים כהים ועמוקים. הרבה בית, הכל נעשה כאילו בהילוך נמוך יותר. 
    עוקבת פה ובפייס כמובן.
    sandy.fialkov בג'ימייל

    השבמחק
  37. בשבילי חורף זה דיכאון. כל האפור הזה לא עושה לי טוב ואני כל הזמן מתגעגעת לשמש (ג'ינג'ית, מה נעשה). זה להתלבט במשך שעתיים אם כדאי לצאת ביום שישי בערב, עם כל הגשם והכפור שבחוץ, ואז להחליט שזה לא שווה את המאמץ ולהשאר בבית ולראות שידורים חוזרים של חברים. חורף זה להראות טרנדית ומגניבה עם מגפיים, שכבות וצעיפים ואז לחזור הביתה ולהשאר עם דברים לא  סקסים בעליל כמו גרביונים עבים, גרבי ספורט ותחתוני כותנה חמימות בגיזרה גבוהה. חורף זה לשכנע את עצמך שאת חייבת חבר. אם יש לך אחד, אז זה לשכנע אותו שאתם חייבים לעשות דברים חורפיים ורומנטיים כמו להתכרבל מתחת לפוך ולשתות שוקו עם מרשמלו, כדי שכל החברות שלך בלי החבר יקנאו. חורף זה כשלוקח לך שעה להתפשט. חורף זה לשכנע את עצמך שאת אוהבת תה. חורף זה לישון עם טרנינג עבה, טישרט עתיק ומעל זה סוויטשירט סוף מסלול כלשהו, ואז ממש לא פלא שאם יש לך עם מי לחלוק פוך, כל מה שהוא רוצה זה להתכרבל. חורף זה להפסיק לגלח רגליים. חורף זה לעמוד מחוץ לבר ולקפוא עם כוס הבירה שלך כדי לעשן סיגריה. יש שני דברים שאני אוהבת בחורף: שלג וסופגניות. ובשביל שני אלה זה שווה את הכל. 

    השבמחק
  38. החורף בישבילי זה להנות מהגשם הטיפטופים הברד ..לדלג בשלוליות כמו ילדה .. לחפש פיטריות בשדות להריח את החורף .. לישתות תה חם להיתכרבל עים הנכדה שלי מיתחת לשמיכה וליצפות בתוכניות שהי אוהבת ..לישון הרבה שנת דובונים זה כייף עים סרט מפחיד בלילה עים פופקורן 

    השבמחק
  39. בשבילי החורף הוא כאילו החורף הראשון בחיי.. ילדתי לפני חודשיים ועכשיו בחורף הראשון של התינוקת שלי יש לי את החורף המושלם ביותר... להתפנק איתה במיטה מתחת לפוך ולהרגיש את החום שלה ואת הריח המשגע שלה! לראשונה בחיי זה חורף אמיתי בשבילי!!!
    ishlmiib@walla.co.il

    השבמחק
  40. חורף בשבילי הוא זמן הפוך! אין כמו לשכב במיטה עם כוס תה ועוגייה עם הרעמים רועמים בחוץ :)
    המייל שלי:

    shiribt (@) hotmail.com

    השבמחק
  41. הי, עשיתי הכל.
    חורף בשבילי זה קודם כל נחליאלי מתרוצץ ברחובות, אחר כך גשם חזק מאוד, ברקים ורעמים, שוקו חם, פוך, בעלי היקר והבנות שלי ולישון לישון לישון.. (הלוואי החלק האחרון... זו רק פנטזיה).
    nivamagor@gmail.com

    השבמחק
  42. בשבילי החורף זה קניות של צעיפים ומגפיים ודברים חורפיים,איפור יפה ועדין,בגדים חמימים,וגשם:)

    המייל שלי הוא-sweet.snow.shopgmail .com
    אני אשלח לך בקשה בפייסבוק,ושתאשרי אותי אני אשתף את הלינק,ואשלח לך הודעה ששיתפתי:)
    ואני מצטרפת למנוי הבלוג.

    השבמחק
  43. חורף...
    חורף מזכיר לי את הילדות גיל 4-5 ואת סיביר [שם נולדתי],זה פשוט פרץ נוסטלגיה עצום מבחנתי,ישר עולות לי תמונות של השלגים,ושל היערות הירוקים מכוסים בלבן!
    זה חורף אמיתי!
    והכי כייף היה לבוא לבית של סבתא והיא הייתה מוציאה מהטאבון לחם טרי וחם,לפרוס אותו ולאכול אותו עם כמה ירקות חתוכים מהגינה,החיים הכפריים והפשוטים!
    אני מתה לטוס חזרה ולהעביר שם חורף...בקור,בסופות,עם המשפחה.
    diana.606k@gmail.com

    השבמחק
  44. מהו חורף בשבילי.. שאלה מצוינת...

    עבורי, בגלל שתמיד היה לי חם, חורף זאת תקופה שאפשר להשקיע בה.

    האיפורים שלי בבוקר מושקעים וכהים, השפתון מעניין, הלבוש קצת יותר "חגיגי"
    או רציני.. (בדר"כ בלי מיקי מאוסים :P), מקפידה לשים שרשרת שמוסיפה עוד קצת
    טאץ' ואולי אפילו צעיף! (טוב, השאלה *עד כמה* קר)

    בקיץ, חם דביק ומעצבן. ולא בא כלום.

    בחורף, יש אוירה אחרת באויר שלי לפחות עושה טוב (גם אם קפוא :P)



    עוד מהו חורף בשבילי,

    להכנס למיטה חמה חמה חמה מהסדין החשמלי או אם שכחתי לישון בגרביים פאזי פאזי כאלה לקרוא ספר בכיף.



    וגם צחוקים - אני ואריק מטיילים - אני עם מטריה ענקית (שמכסה גם את הראש
    שלו) והוא עם אחד המעילים שלו. אם הוא עם הכחול (שנרכש עבורו) - הוא מקבל
    הרבה מחמאות, אבל הוא מקבל לא פחות כשהוא מסתובב עם המעיל הורוד (שנרכש
    עבור אמא שלו..). אני תמיד אומרת שהוא בטוח בגבריות שלו.. ;)



    עוד חורף, לאסוף עטיפות של קרמבו ולשים אותן בכיס של המעיל. אבל זה אני חושבת כבר כתבתי ;)

    השבמחק
  45. חורף.. העונה האהובה עליי! אני טיפוס של חורף למרות שמתה גם על הקיץ. לא יכולה לחכות לסדר כבר את הארון לבגדי חורף ולצבוע את הציפרוניים בצבעים כהים.   כבר התחלתי לסדר ולהוציא את כל הצעיפים מהארון! זאת העונה שהכי הכי כיף להתלבש בה! צעיף אחד יכול לשנות לך את כל המראה. אודם ככה ריסים ארוכים, אין דבר יותר יפה מזה! הכי אני אוהבת את הריח של הגשם, את השלוליות ולראות את הטיפות על הכביש! אני מכורה ללקים ומאוד אהבתי את הקולקצייה, מקווה שתבחרי בי! עוקבת אחרייך כאן :)) 

    השבמחק
  46. סליחה סליחה זאת עמית, הייתי מחוברת מהטוויטר של אחותי! זה הטוויטר שלי 

    השבמחק
  47. עבורי חורף זה זמן להתנסויות חדשות, בעוד בקיץ אני בדרך כלל בטן גב בים בחורף אני נהיית סקרנית כחתלתול ... ובמדינה הזו הסקרנות גוברת, סופות הברקים האקראיות והמרהיבות שצובעות את השמיים בסגולים, טיפות הגשם המקשטות את הפרחים ועלים, הארץ היבשה החמה והמאובקת הזו מתפרצת בגוונים חדשים של ירוקים ופרחים צבעוניים, ציפורים מיוחדות חגות בחגיגה בשמיים- עבורי החורף הוא השראה מהפנטת שמוציא ממני את האומנות- בכל מקום אני רואה תמונה לצלם, לצייר, אני נהיית נועזת בלבוש ובאיפור וצועדת ברחובות הרטובים עם מגפי עור חזקות ומעילי טרנץ דרמטיים- זה הזמן שלי לאיפור מעושן ובושם מסתורי... ובבית החלל מתמלא בריחות של תבשילים ומרקים ענוגים שרק מוזת החורף יכולה להניע את ידי ככה. בלילה ידיו של אהובי מכרבלות אותי והחתול מתגנב לו אל מתחת לשמיכה ושלושתנו מתחלקים בחום אחד של השני, חולקים אהבה אחד עם השני מבלי מילים.
    חורף עבורי הוא מסתורין והרפתקאות, ידיים חמות ובית אוהב, סמפוניה של רוח שורקת ורעם מתפרץ ותחושה של חיים.
    חיים- לפני שהימים שוב מתארכים והכל נהיה רגוע ועצל ואז- שוב אהיה בטן גב בים חולמת על החורף.  

    השבמחק
  48. פתאום קלטתי שאני לא מחוברת :) אז הנה אני כאן שוב.
    "עבורי חורף זה זמן להתנסויות חדשות, בעוד בקיץ אני בדרך כלל בטן גב בים בחורף אני נהיית סקרנית כחתלתול ... ובמדינה הזו הסקרנות גוברת, סופות הברקים האקראיות והמרהיבות שצובעות את השמיים בסגולים, טיפות הגשם המקשטות את הפרחים ועלים, הארץ היבשה החמה והמאובקת הזו מתפרצת בגוונים חדשים של ירוקים ופרחים צבעוניים, ציפורים מיוחדות חגות בחגיגה בשמיים- עבורי החורף הוא השראה מהפנטת שמוציא ממני את האומנות- בכל מקום אני רואה תמונה לצלם, לצייר, אני נהיית נועזת בלבוש ובאיפור וצועדת ברחובות הרטובים עם מגפי עור חזקות ומעילי טרנץ דרמטיים- זה הזמן שלי לאיפור מעושן ובושם מסתורי... ובבית החלל מתמלא בריחות של תבשילים ומרקים ענוגים שרק מוזת החורף יכולה להניע את ידי ככה. בלילה ידיו של אהובי מכרבלות אותי והחתול מתגנב לו אל מתחת לשמיכה ושלושתנו מתחלקים בחום אחד של השני, חולקים אהבה אחד עם השני מבלי מילים.
    חורף עבורי הוא מסתורין והרפתקאות, ידיים חמות ובית אוהב, סמפוניה של רוח שורקת ורעם מתפרץ ותחושה של חיים.
    חיים- לפני שהימים שוב מתארכים והכל נהיה רגוע ועצל ואז- שוב אהיה בטן גב בים חולמת על החורף."

    השבמחק
  49. חורף בשבילי זה להאזין לשירי חורף תוך כדי התכרבלות עם הפוך בסלון עם כוס צ'אי מסאלה. הכי אני אוהבת את שיר החורף שכתב ושר הבן שלי ואני גאה בו מאוד:
    http://www.youtube.com/watch?v=6gyXAS_bqUc

    השבמחק
  50. עכשיו אני גם עוקבת אחריי הבלוג.
    וגם בפייסבוק.
    אח"כ אני גם אתן את הלינק בקיר שלי.

    וחורף... בשבילי, זה פוך, תה טוב, בקבוק מיים חמים עם סרט או ספר טובים.
    בישולי קדירות ומרקים.
    לבחוצה של הבית-הזדמנות להתרענן עם מגפיים (ויש לי אוסף שלהם) צעיפים וכובעים- וכנ"ל.
    וכמובן מטריית המרי פופינס שלי.

    ולילדים להכים צ'ורוס קון צ'וקולטה- בדיוק כמו בברצלונה.

    השבמחק
  51. הגרלה מגניבה:-) כבר חברה בפייס, שיתפתי בפייס והוספתי את עצמי לקבלת עדכונים למייל (לא מצאתי אופצית עקיבה אחרת.....)
    מבחינתי חורף זה להתכרבל מתחת לפוך עם שוקו חם עם מרשמלו, ספר טוב ולהקשיב לגשם בחוץ....שלמות!

    בהצלחה לכולן!:-)

    talichen86@gmail.com

    השבמחק
  52. for me its cuddling, and hot coffee and holidays and warm clothes!

    GFC: fatema

    email: mclasb at hotmail dot com


     
    facebook name: zaara khan

    facebook share: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=281461478564292&id=100002693781756

    השבמחק
  53. אני כבר חברה שלך בפייסבוק וגם עוקבת :)
    חורף בשבילי זה הזמן שבו אפשר לזוז בלי למות מחום... אפשר סוף סוף להשתגע עם שיער ואקססוריז וצעיפים. אפשר להעביר ערב מושלם רק עם שמיכה וכוס תה מול הטלוויזיה. אני מתה על החורף, הלוואי שהוא היה נמשך יותר בישראל...
    מיכל michalkessel(at)gmail(dot)com

    השבמחק
  54. היי,
    אני עוקבת בבלוג, חברה שלך בפייסבוק, ו- שיתפתי את ההגרלה:)
    חורף בשבילי זה....לעסוק במה שנקרא עבודה עצמית מאוד מאוד חזקה בכל עניין השמירה על המשקל....וואו כמה שיותר קשה בחורףףףף...חורף בשבילי, זה להיכנס לפוך ב9 בערב כשהמזגן דולק...וחורף בשבילי זה להניח מייקאפים שאני לא יכולה להניח בקיץ כי הם לא עמידים..איזה כיף זה!!

    השבמחק
  55. ושכחתי- המייל שלי הוא LITALMAR@WALLA.CO.IL

    השבמחק
  56. חורף בשבילי זה לשבת ליד התנור ולראות הרבה סרטים וסדרות בטלויזייה - כי אי אפשר לצאת החוצה.
    .........אני לא אוהבת את החורף ):

    hilam1979@gmail.com

    השבמחק
  57. אני אמנם לא ככ בנאדם של חורף, אבל כשהעונה מגיעה אני מנסה להפיק ממנה את המירב, כמו למשל איפור מעושן ודרמטי, צעיפים מחממים, מרקים טעימים ומגפיים עם עקבים נוחים שמשדרגים את המראה!

    תודה על ההזדמנות להגרלה. נראה מקסים!

    Bijoula

    השבמחק
  58. נרשמתי כעוקבת ופירסמתי בפייסבוק לינק להגרלה ואני מזמן עשיתי לייק לדף שלך בפייסבוק =)

    עבורי חורף זה סוג של דבר שקשה לתאר במילים אני ממש לא אוהבת את הקיץ אני סובלת  נורא וכשמגיע החורף אני מרגישה שאני נושמת לרווחה ושיש לי עוד כמה חודשים להנות ממשהו שעושה לי באמת טוב. אצלי זה מתאפיין ברכישת דברים מחממים כגון:

    כפפות. צעיפים. כובעים. מעילים. מכנסים מבד חם לשם שינוי. הכל משתנה אצלי אני הופכת לאדם אחר יותר שלו יותר רגוע אני מרגישה יותר טוב בכללי החורף עושה עימי רק טוב.  הלוואי שתמיד היה חורף או מזג אוויר נעים .

    מייל:abcdefgh220@alla .com


    לגבי הלקים  אף פעם לא יצא לי להתנסות בהם והצבעים לשם שינוי די יפים בעיניי(שזה נדיר)  וזהו בהצלחה לכולן =)

    השבמחק
  59. חורף הוא תקופה להתכרבלות ואהבה רבה, זמן להתמקד באיפור מעושן יותר ומעט "כבד" יותר, חורף הוא זמן הליכה בשלולית עם הקטנה שלי וכמובן תה מפנק. המייל שלי harmonyroth@gmail.com. ממזמן עוקבת אחרייך בכל הערוצים :)

    השבמחק
  60. אז מה זה חורף? לכאורה, החיים ממשיכים כרגיל עם בוא העונה הקרה - עבודה, לימודים, בית. לא משנה שכשיורד גשם אז יש קצת דליפות מהגג, וכשסערה משתוללת בחוץ אז לפעמים מתרחשת הפסקת חשמל. תמיד העדפתי את החורף על פני הקיץ (מצחיק שאף אחד לא אומר שהעונה המועדפת עליו היא סתיו, למשל. משום מה זה קיץ או חורף), במיוחד בגלל שיש הרבה יותר מה ללבוש. אבל כשהוא באמת מגיע, אני נזכרת שהוא טומן בחובו לא רק מעילים, צעיפים ומגפיים - אלא גם קור שמזכיר לך שאת חייבת למצוא בן זוג ומהר, וגשם שגורם לך לדאוג לאבא היקר שיוצא לעבודה בארבע בבוקר ונוהג בכבישים החשוכים והרטובים. אז חורף? חורף, כנראה כמו כל דבר בחיי, הוא אמביוולנטי, רב רבדים ומשמעויות, מלא ניגודים וסתירות. 
    אבל אני עדיין מעדיפה אותו על פני הקיץ... :)imany.7gmail .com

    השבמחק
  61. אה, ואנחנו חברות בפייסבוק - אני Iman Ag :)

    השבמחק
  62. היי, שמחה להצטרף למעגל החברים שלך בפייסבוק,כמו כן גם לעקוב אחר הבלוג שלך,חורף בשבילי זה מגע מפנק של פוך,התכרבלות כייפית מתחת לשמיכה ,כשבחוץ יורד גשם... וגם להתאפר בכייף בלי לחשוב שזה יהיה דביק כמו בקיץ,לא לחשוב לשים מייק אפ,ולהנות ממגע של קרם ידיים..כי חורף זה מחייב קרם ידיים בגלל שהעור מתייבש בחורף,אשמח להשתתףואולי גם לזכות בהגרלה , שבת נפלאה ובהצלחה לכל מי שתיזכה !!המייל שלי:H972@WALLA.CO.IL סילבי.

    השבמחק
  63. חורף בשבילי זה לחזור הביתה סחוטה מגשם עם שיניים נוקשות , הדליק את החימום ובשנייה שאני מתייבשת - להיכנס לעשות אמבטיה חמה .
    זה לברוח מהגשם בגלל המחליק אבל ללכת עם שיער פזור בשביל להרגיש אותו .
    זה הזמן להזכיר לעצמי שאני עדיין אישה ולא טרול אנושי ולהוריד שערות מהרגליים למרות שאף אחד לא רואה .
    זה לקנות את כל הפריטים בסייל בשנייה שמתחיל קצת להתחמם , " שיהיה לחורף הבא "
    זה לקנות פעם בשבוע קרם ידיים חדש כי כל העור שלי מתקלף ומתייבש אבל בסופו של דבר להישאר עם יותר מדי שפופרות ..
    זה לחכות לחורף שחם לי בטירוף , אבל שהוא מגיע לנצל כל יום שיש בו טיפת שמש.
    ובעיקר , חורף זה להתכרבל עם החברה ולהצהיר שבחורף הבא יהיה לנו חבר!
    אשמח לזכות :)
    שם : עדי אטיאס ( עוקבת אחרייך בפייסבוק - Adi Attias )
    מייל - adiattias_@walla.com

    השבמחק
  64. חורף בשבילי זה דבר ראשון - גשם! לעמוד בחוץ בגשם הראשון, לפתוח את החלון קצת כשיורד גשם כדי להכניס פנימה את הריח המדהים וכמובן תחושת הניקיון באוויר אחרי הגשם. חורף בשבילי זה ירוק, פרחים, פטריות וטבע - לצאת לטייל וליהנות מהתקופה הכל כך קצרה הזאת בשנה שהכל יפהפה. זה להתלבש טוב טוב, ללכת לים ופשוט להתהפנט מהגלים המתנפצים והאנרגיות האדירות של הים. וכמובן, חורף זה גם לבשל אוכל חורפי ומנחם (מישהו אמר חמין? D:), לצפות דרך החלון במופע האור-קולי בצורת סופות ברקים שהטבע עורך עבורנו ולהתרכבל בבית מתחת לפוך עם בן זוג אהוב וכוס שוקו חמה עם מלא מרשמלו קטנטנים מול סרט טוב ופשוט להירגע!
    ortal.twik@gmail.com

    השבמחק
  65. 1. ספרו לי מה זה חורף בשבילכן ?
    להוציא את מעיל הפוך המחמם כשאני יוצאת החוצה ולהתכרבל בפוך כשאני בבית.

    2.miriamyoskovich@walla.co.il
    3. עשיתי.
    4. עשיתי.
    5. עשיתי.
    6. שבוע טוב וחמים ובהצלחה לכולן :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן