יום רביעי, 9 בנובמבר 2011

Winter is....

אתם יודעים שמגיע החורף כש.....


כשהעלים בחוץ נושרים והופכים צבעם ....


עם הביס הראשון בקרמבו 


כשדברים מסתיימים....ואחרים מתחילים


כשמחליפים מלתחה בין קיץ לחורף והארון פתאום הופך מסודר יותר 


כשהניחוחות שלנו משתנים 


כשאנחנו מרגישים שמתחיל להיות יבש וחסרה לנו קצת...לחות


כן...הרבה לחות.


כשנזכרים בפריטים אהובים שקצת שכחנו מאחור


כשיש לנו את חופש לבחור ....ולגוון....



מישהו אמר לבחור ?


ולהיות רומנטיים


חורף זה כש....חם לנו ביחד או לחוד אבל בעיקר כשחם בלב


ושלא שוכחים שלפעמים .... גם אם חורף....זה לא אומר שצריך ללכת עם סוודר :-P
[בהומור , כן?] 


אבל הכי חורף בשבילי זה לשתות תה [בכוס שכתוב עליה קפהLOL] ולגעת בקצה הלשון בטעמים שמזכירים לי את הבית . כי אין כמו חורף .


בתמונות :

1. עלים - פריז , צילום עצמי 
2. קרמבו . תודות לשטראוס אבל אני אוהבת יותר את מנבו [זהעוד קיים בכלל?]
3. מי פנים , קליניק
4. ארון בגדים עם ידיות וינטאייג' מעשה ידי הנגר האהוב עליי
5. בשמים :  דיזל , ורסאצ'ה  , קנת' קול , נרסיסו רודריגז , ג'יוואנשי , איסי מיאקי , מארק ג'ייקובס.
6. קרמי פנים [וסרום] : קרליין , פבוניה בוטניקה , קליניק , כריסטינה והסרום המצוין של לנקום[ג'נפיק] במהדורה מיוחדת.
7. קרמי ידיים : סבון של פעם , לייף , ללין , לאוקסיטן , מים טרמליים - וישי .
8. נעליים - קנת' קול
9. לקים [בתמונה העליונה : קרליין בקולקציית חורף , בתמונה התחתונה: הצצה למגירה שלי] .
10. טבעת -שלומית אופיר
11. כרבולית פשוטה וקפוצ'ון טורקיז של Hoodies
12. רצועות שעווה של ויט [באמת בשביל ההומור, כי גם בחורף כדאי לשמור עליו]
13. תה [בד"כ אוהבת את סדרת העלים המוזהבת של ויסוצקי] ובפלים לימון [בלבד] של עלית כי אין בלתם. דלפק - הנגר האהוב עליי.




שלכם ,


53 תגובות:

  1. יופי של פוסט! רומנטי וחורפי... :)

    השבמחק
  2. פוסט נפלא נפלא ממי :)
    עכשיו בא לי קרמבו!

    השבמחק
  3. איזה פוסט מקסים! לרגע שכחתי שאני בכלל שונאת את החורף :-)

    השבמחק
  4. תודה רבה. מזג האויר עושה לי מצב רוח רומנטי משהו :-P

    השבמחק
  5. תודה מותק :) אני מתה על קרמבו מוקה . וניל מצטלם טוב יותר LOL .

    השבמחק
  6. אני חושבת שרק לאחרונה הבנתי שהחורף הוא כמו השחור החדש :) השתנה בי משהו כנראה כי גם אני טיפוס קיצי.

    השבמחק
  7. פוסט יפיפה ,נעים ומחמם! 

    lililoft.blogspot.com 

    השבמחק
  8. like ! like ! like !
    פוסט מקסים, תמונות יפות שהראשונה בהם גורמת לי להתגעגע לפריז.....
    אני כל כך אוהבת את החורף !   :-)

    השבמחק
  9. תודה רבה מקסימה! כל כך חיכיתי שתגיבי כדי לומר לך שאת ההשראה שלי לכל הפוסט הזה. התמונות שלך תמיד גורמות לי לחייך ועושות לי יום נעים בלב. אני שמחה שעשיתי את זה גם לך . והאמת שהתמונה עם העלים יצאה לי כ"כ מוצלחת שאם אני אספר לך איפה צילמתי אותם את תצחקי.

    חורף זה מעולה!

    השבמחק
  10. מהממת שכמותך1 פוסט מקסים!!! התענגתי :)

    השבמחק
  11. מהממת שכמותך! פוסט מקסים!!! התענגתי :)

    השבמחק
  12. אני ? השראה ?
    זאת המחמאה הכי כיפית שקיבלתי !  
    התמכרתי לתוכנת האינסטגרם.....   :-) 

    השבמחק
  13. אני ? השראה ?
    זאת המחמאה הכי כיפית שקיבלתי !
    התמכרתי לתוכנת האינסטגרם ...  :-) 

    השבמחק
  14. אני ? השראה ?
    זאת המחמאה הכי כיפית שקיבלתי !
    התמכרתי לתוכנת האינסטגרם ...  :-) 

    השבמחק
  15. לגמרי השראה. אני נהנית כ"כ מהבלוג שלך ומהצילומים שלא חשבתי אי פעם שיהיה לי כזה חשק לצלם ולערוך. התוכנה הזו כיפית לאללה ואני גם משחקת עם תוכנות הבת שלה . גם נחמד מאוד.

    השבמחק
  16. תודה רבה! :) היה כיף לצלם אותו.

    השבמחק
  17. אני ? השראה ?
    זאת המחמאה הכי כיפית שקיבלתי !
    התמכרתי לתוכנת האינסטגרם ...  :-) 

    השבמחק
  18. אני ? השראה ?
    זאת המחמאה הכי כיפית שקיבלתי !
    התמכרתי לתוכנת האינסטגרם ...  :-) 

    השבמחק
  19. אני מתה על Instagram! למה התכוונת ב"תוכנת הבת שלה"?
    אחלה פוסט דרך אגב... :)

    השבמחק
  20. ממש חיממת אותנו עם הפוסט הזה :-) מקסים! והצילומים מדהימים. מענג בקיצור :-) יום נפלא שיהיה לך

    השבמחק
  21. יש עדיין מנבו (טעם מוזר יש לך בקרמבואים) והידיות של הארון מהממות-בטח גם הארון עצמו. חורף חמים ונעים ומלא לחות (רק בפנים ובגוף, כן?) :)

    השבמחק
  22. יש לה עוד שתי אפליקציות מבית instagram אחת שנקראת  color blast והשניה היא  phototoater .

    ותודה :)

    השבמחק
  23. תודה לידיה , שמחה שנהנית. היה לי כיף לערוך את הפוסט הזה .  יום נפלא גם לך :)

    השבמחק
  24. השוקולד של המנבו יותר טעים לי :-P . ותודה , הידיות באמת מאוד יפות , בחרתי בעצמי. שיהיה לנו חורף מופלא !

    השבמחק
  25. מקסים ביותר(:

    השבמחק
  26. איזה פוסט השראתי, מחמם את הלב בימים ההולכים ומתקררים. את סיכמת פשוט את כל מה שאנחנו עושים באופן טבעי כשהעונות משתנות סביבנו.

    איך אני אוהבת את העלים האלה, בעיה שצריך לנסוע לצרפת בשביל לצלם אותם כשהם מונחים ככה חופשי על הארץ במלוא הדרם בצבעים שונים.אהבתי את הוינטג'! אחלה נגר בחרת לך :)קיצר, הפוסט שלך גרם לי להתוודע יותר לקור אפילו הידיים שלי קרות משום מה, אפשר את התה והבאפלות? ;)אני לא רוצה שהחורף יבוא. ומצד שני אני רוצה כי בחורף אפשר להתגנדר כמו שצריך.
    ביג לייק!!

    השבמחק
  27. תודה , אני שמחה שהמסר שלי נקלט במלואו , חורף זה כיף. אני בכלל אוהבת שינויים והתחדשויות עם העונות. והעלים ...כן , באמת חבל שצריך לטוס לחו"ל לצלם אותם. הם יפים ביותר. הנגר אגב הוא אבא של בעלי. בגלל זה הוא האהוב עליי ;-) . תה+בפלות עליי. 

    השבמחק
  28. אם לא אכפת לך אני אביא את הבפלות. כי אני אוהבת בטעם שוקולד ;)

    השבמחק
  29. אז כל אחת תביא איתה את החבילה שלה :-P

    השבמחק
  30. שונאת חורף אבל מאוד אוהבת את הפוסט הזה. מקסים!

    השבמחק
  31. תודה רבה :) אחרי הפוסט הזה אני אפילו אוהבת אותו עוד קצת :-P 

    השבמחק
  32. פוסט מהמם! מעורר השראה, עושה מצב רוח ומזכיר לי שחורף זה לא רק גשם ודכאון :)
    קופסת הלקים שלך מסקרנת ביותר
    קרליין שיחקו אותה עם הצבעים של הלקים, אהבתי!
    אני מתה על תה בחורף. אתמול קניתי לי נענע ועכשיו אני מתענגת לי על כוס תה ירוק.

    השבמחק
  33. תתביישי לך, לפרסם פוסטים כאלה יפים כשאני תקועה במלון בגליל בלי מחשב! ממש חוסר התחשבות פושע.
    ולענייננו - מהמם! תמונות מקסימות, מוצרים מסקרנים וטובים, וקונספט אהוב - כי מי לא אוהב חורף??

    השבמחק
  34. אל לך להלין עליי כי אני שעשעתי אותך :-D תודה רבה מקסימה .

    השבמחק
  35. תודה רבה ! :) חורף הוא לחלוטין לא רק גשם ודיכאון . הוא גם נורא כיפי לפעמים , צריך רק למצוא את הדברים הטובים והמהנים. קופסת הלקים שלי עצומה . לא ברור איך הגעתי עד הלום LOL .
    לעניין הלקים של קרליין , יש שם גוונים מטריפים כמו שחור , כחול , ירוק , אפור בטון , שחור/אפור עם שימר כסוף הורס וסגול . כולם ללא יוצא מן הכלל מדליקים.
    מסכימה איתך שאין כמו נענע . אני מעדיפה לפעמים לשתות רק נענע עם מים חמים , זה טעים.

    השבמחק
  36. מקסים מקסים מקסים.... עשית לי טוב על הנשמה עם התמונות האלה. בדיוק שמתי לקח חורפי במיוחד.. דואוכרום סגול- כחול ROYAL VELVET של אורלי. התמונות מדהימות...

    השבמחק
  37. תודה ספיר :) , אם עשיתי לך טוב על הנשמה עם התמונות אני חושבת שעשיתי את שלי ואני אשמחה . תהני מהלק , נשמע כיפי במיוחד .

    השבמחק
  38. איזה פוסט מקסים, כל מילה נוספת..מיותרת:}

    השבמחק
  39. אוי איזה פוסט מקסים! :)
    יום רביעי (שלשום אאל"ט חחח) טעמתי את הקרמבו הראשון שלי החורף. אפילו שכחתי שהוא מופיע בעונה הזאת ובדר"כ לא קודם.. קיפלתי את העטיפה וזרקתי אותה לפח, אבל בפנים הרגשתי שעשיתי מעשה "אסור". כי מקומם של הכדורים האלה בכיס "שרלוק הולמס" שלי. יש שם כמה כדורים וכבר שנים על שנים. אני אוהבת להכניס את היד לכיס ולסובב אותם בכף היד.
    אבל עדיין לא קר מספיק בשביל המעיל שלי.. אני באמת ובתמים נראית בו כמו שרלוק הולמס (מינוס המקטרת כמובן - בלעכס!). המעיל הזה צריך להיות בן 30. לפחות. הוא היה של סבתא שלי שנפטרה כשהייתי בת 3. אז כשאני עושה את החישוב, אם אני בת 30 היום (וכבר חודש וחצי..) ואם היא לא קנתה אותו בימיה האחרונים.. זה הופך אותו לפריט מיוחד משנות השבעים ומי יודע, אולי שנות ה 60..
    כמה שאני אוהבת את המעיל הזה אני כמעט ולא מתראה איתו בציבור.
    1. כי יכול להיות שמישהו יטנף לי אותו מעשן סיגריות = נמנעת מלהגיע איתו לכל מקום שעשוי להסריח מסיגריות או שיעשנו עלי.
    2. רוב הזמן לא מספיק קר בשביל ללבוש *כזה* מעיל
    3. יש לו כמו שרוולי עטלף אז לא כל תיק הולך איתו.. ואין *מספיק* כיסים, רק שניים, והם לא מספיק גדולים להכיל את כל אותם דברים שאני סוחבת איתי..

    בכל מקרה, זה חורף בשבילי. המעיל של סבתא. את סבתא, לומר את האמת, אני לא זוכרת. אבל המעיל שלה הוא תמיד חלק ממני.

    אבל כדי לא לסיים דכאונית, בשבועות האחרונים, אני והקרמים/השמנים - בלתי נפרדים..
    כל ערב לפני השינה מחויב התמרחות ועוד התמרחות וזה מוזר כמה שהגוף צריך את זה וצועק לזה.
    כן זה גם בגלל ש*עוד* חורף הגיע - השילוב של הגיל עם טיפולי הלייזר צורח לי עור יבש..

    השבמחק
  40. תודה מותק :) קרמבו ראשון זה תמיד כיף. המעיל של סבתא שלך נשמע כמו משהו מיוחד שצריך ורצוי לשמור עליו. וינטאייג' או לא , אין כמו סנטימנטליות לחפצים. החורף הזה התחיל לי יבש במיוחד , כל מה שבתמונות מבחינתי הולם את הסיטואציה ...אני צריכה לחות והרבה ממנה! :-D

    השבמחק
  41. וואו, ממש נהניתי מהפוסט הזה!
    כמה פשוט, ככה יפה. שיהיה חורף חמים ונעים!

    השבמחק
  42. תודה Mandy . חורף חם ונעים גם לך :)

    השבמחק
  43. בתור התחלה- כ"כ בא לי על הקרמבו הזה ומאחד מגיעים לכמה...
    תמונות מעולות!
    בכלל החורף הוא תקופה שאני אוהבת כ"כ!
    והלקים של קרליין
    רוצה הצצה קרובה!

    השבמחק
  44. אני בעד קרמבו מוקה בכלל.... :) 
    מבטיחה לתת הצצה מקרוב ללקים של קרליין .

    השבמחק
  45. בגד לבן וגם רך וממשי, 
    שלג אשר על הלחי גולש לי, 
    חורף קסום שנמס לאביב, 
    אלה דברים שאותי משמחים. 

    כשנושכים לי, כשעוקצים לי, 
    כשעצוב נורא, 
    באים הדברים שאותי משמחים, 
    ואז שום דבר לא רע!
    ****
    פוסט מקסים ומחמם את הלב וגם את החורף.

    השבמחק
  46. טוב פספסתי את הפוסט בגלל חו"ל ורק עכשיו הגעתי אליו. כל כך טוב!!!

    השבמחק
  47. תודה , שמחה שהשלמת את החומר :-P  היה כיף לצלם אותו :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן