יום רביעי, 14 בדצמבר 2011

הבולשת מפרגנת : מעצבת התכשיטים יעל שטיינברג

בעקבות ההתלהבות מהפרגון בפוסט הקודם שלי , החלטתי לפתוח בפינה שתקרא "המפרגנת" ובו אציג מעצבים ישראלים שיש להם בהחלט מה להציע לקהל הרחב וחבל לפספס אותם . והפעם : מעצבת התכשיטים - יעל שטיינברג.

יעל שטיינברג היא מעצבת תכשיטים שלדף שלה הגעתי במקרה לפני זמן רב ומאז אני נהנית להתבונן בכל קולקציה חדשה שלה. התכשיטים מעוצבים בסגנון רומנטי בשילוב חלקים משנות ה-60-70 הנאספים ממקומות שונים בעולם , סגנון שלא תמיד תוכלו למצוא אצל מעצבים אחרים ובעיניי הוא מאוד יצירתי , ייחודי ומעניין.

חלק מהפריטים שתמצאו בסטודיו הינם "פיסים" [מלשון : piece - חתיכה]  , ולכן מיוצרים מהם יחידות בודדות כך שלא כל תכשיט יראה על כל בחורה ברחוב , אלא תשמרו על תכשיט ייחודי ומעניין משלכן. 

בדפדוף בדף הפייסבוק שלה נתקלתי אפילו בתכשיטים ייחודים עוד יותר [אוסף של תכשיטים משנים שונות 50-80] המוגדרים Private Collection ושם תמצאו פריטים ייחודיים והורסים ביותר כמו למשל השרשרת הזו שתפסה את עיניי מיידית :


פריט מעלף נוסף שמצאתי ושכבר אינו מוצע למכירה כיון שהוא כבר נמכר [או נחטף! כי איך אפשר שלא?] היא השרשרת הזו :



כמו כן , אפשר למצוא בסטודיו או בחנות המקוונת שלה ב-Etsy גם תכשיטים נוספים במראה קלאסי שיכולים להתאים לכלות וגם לשילוב בלוק יומיומי.רוב העגילים והשרשראות שתמצאו בסטודיו עשויים גולדפילד 14 קראט , פנינים אמיתיות וגם זהב 24 קראט.

כעת , משיקה יעל קולקציה חדשה המשלבת אלמנטים גאומטריים בהשפעת סגנון הארט דקו . בשל חיבורה לסגנון הרומנטי החלה לחפש חומר על הנושא וכשנתקלה בסגונן הארט דקו , היה ברור לה שהיא רוצה לשלב אלמנטים ברוח זו בקוקלציה החדשה.

הקולקצייה החדשה עונה לשם SHAPES ולא בכדי , מדובר על תכשיטים ייחודיים בשילוב אמייל . התכשיטים מעוצבים ומיוצרים בארץ ע"י המעצבת בעבודת יד וכל פריט נבצע ידנית ומקבל את מלוא ההשקעה ותשומת הלב הראויה .

ואלו חלק מהתכשיטים בקולקציה :





את התכשיטים של יעל שטיינברג ניתן לראות בסטודיו שלה במתחם נגה [יפו] , רחוב רוחמה 5 פינת אילת בתיאום מראש בטלפון  054-4454216 / 077-5010846 . כמו כן ניתן לרכוש את התכשיטים On Line בחנות המקוונת של יעל באתר ETSY .

נהנתן ? יופי ! כי עכשיו מגיע תורכן לזכות בפינוק מיוחד לכבוד חנוכה [סוג של דמי חנוכה שווים במיוחד :-D] . יעל החליטה להעניק ל-2 מקוראות "הבולשת" זוג עגילי רטרו צבעוניים ומשגעים . 



כל שעליכן לעשות הוא פשוט מאוד :

1. ספרו לנו  מהו הפריט הרומנטי ביותר שיש לכן ?
2. לחצו LIKE בעמוד הפייסבוק של יעל שטיינברג.
3. הצטרפו לדף הפייסבוק של הבולשת ואם אתן עדיין לא עוקבות אז זה הזמן להצטרף.
4. שתפו את התחרות בדף הפייסבוק שלכם וצרפו קישור [+1 להגדלת סיכויי הזכייה] .
5. השאירו פרטי דוא"ל על מנת שנוכל ליצור עימכן קשר במידה וזכיתן.

*ההגרלה מתחילה היום 14/12/11 ותסתיים ביום 25/12/11 בחצות. 
*ההגרלה הינה לתושבות ישראל בלבד.
* על הזוכות ליצור קשר תוך 24 שעות מרגע הודעת הזכייה ולא , יועבר הפרס למישהי אחרת .

תהנו! 

שלכן ,






36 תגובות:

  1. בדיוק הסגנון שאני אוהבת. רואים שיעל מוכשרת בטירוף.
    הפריט הכי רומנטי שיש לי? בעלי בוודאי!
    שיתפתי אצלי בפייס (את הקישור בוודאי ראית ובמידה ואזכה תדעי כבר איפה למצוא אותי LOL)

    השבמחק
  2. השרשרת הראשונה מעלפת! הכל יפה כאן, היא ממש מוכשרת! 
    הדבר הכי רומנטי שיש לי זה הלב! אני בחורה נורא רומנטית שמנסה מאד לא להראות את זה ;-)

    השבמחק
  3. אני מזמן עשיתי לייק לדף שלך בפייסבוק. עשיתי לייק לדף של יעל שטיינברג. ושיתפתי בפייסבוק .

    הפריט הכי רומנטי שיש לי אממ בוא נאמר שהוא לא ממש רומנטי אבל זו מזכרת שקיבלתי מסבתי ז"ל 

    זה שעון כיס מזהב היא קנתה לי את זה לבת מצווה(שהייתה לפני 8 שנים)  וזה משהו שמאוד מרגש אותי כל פעם מחדש להוציא אותו  הוא ממש מזכיר לי אותה כל פעם זה משהו שתמיד נישא איתי לכל מקום.

    משהו רומנטי באמת שאין לי אבל זה משהו שהכי מתקרב לזה.

    לגבי לינק לשיתוף אני לא ממש יודעת איך עושים את זה וגם כשניסיתי להעתיק לפה את השורת כתובת  ששיתפתי זה העביר לפה להגרלה ולא הראה ששיתפתי.

    האם ככה זה אמור להיות? אם זה ככה אז אצרף.

    בהצלחה לכולן.  אגב אהבתי נורא את העיצובים של יעל מאוד לטעמי לשם שינוי =) 
     
    דוא"ל:abcdefgh220@walla.com

    השבמחק
  4. זה הקישור שאפשר לשתף : 
    http://haboleshet.blogspot.com/2011/12/blog-post.html

    השבמחק
  5. טוב עשיתי לך לייק לפוסט הזה בפייס. תראי שרון מידן באנגלית. 

    אז ככה תראי שגם שיתפתי. =)

    השבמחק
  6. חג זה תמיד סיבה לפינוק אמיתי ..
    קודם כל בהצלחה לך על הפינה החדשה "המפרגנת"תמיד יש לך טיפים שווים אז בהחלט שימשיך לעקוב .
    השרשרת שאני עונדת על צווארי היא בהחלט רומנטית בשבילי אבל בקטע אחר.. אני קוראת לה "הירושה" היחידה והמזכרת היחידה מאבי הביולוגי. לאחר שלא ראיתי אותו כ19 שנים ונסעתי לארץ מולדתי לטיול שורשים קיבלתי אותה מתנה ממנו שבעצם סבתא שלי לפני שנפטרה שמרה אותו בשבילי (די מרגש...) כי אנשים לא יודעים זאת אבל עכשיו הינה הוצאתי מהבטן ... עם נשימה עמוקה.
    אז ש
    יהיה לכולן בהצלחה
    המייל שליmatroskachic@gmail.com    
    פרסמתי בבלוג  שלי -http://www.facebook.com/pages/Matryoshka-Chic-blog-by-Michal/189425791097014?ref=ts

    השבמחק
  7. הגרלה מעולה כתמיד!! הפריט הכי רומנטי שלי הוא טבעת מקסימה מקסימה מבד בצורת פרח בצבע ירוק כהה...
    כמובן שאני עוקבת+חברה שלך בפייסבוק, עשיתי לייק לעמוד של יעל + שיתפתי את ההגרלה.
    בהצלחהההה לכולן!! LITALMAR@WALLA.CO.IL

    השבמחק
  8. הפריט הכי רומנטי שיש לי הוא שרשרת לב משובצת יהלומים, שקיבלתי מסבתא שלי.
    אני עוקבת בפייסבוק כבר מזמן, ועכשיו עשיתי לייק גם לדף הפייסבוק של יעל.
    המייל שלי הוא almightyefraty@gmail.com

    השבמחק
  9. וכמובן ששכחתי . אני עוקבת מזמן. =)

    השבמחק
  10. הפריט הכי רומנטי שיש לי הוא טבעת הנישואין טבעת שאיחדה ביני לבין בעלי כדת משה בישראל :-)
    כמובן שאני עוקבת+חברה שלך בפייסבוק, עשיתי לייק לעמוד של יעל + שיתפתי את ההגרלה. בהצלחהההה לכולן!! toli2006@walla.com

    השבמחק
  11. הפריט הכי רומנטי שלי הוא טבעת כסופה שבעלי קנה לי (ואחות-תאומה בשבילו) בדרום אמריקה בזמן הטיול הגדול שלו אחרי הצבא. אני לא הייתי איתו בטיול והטבעת היא הבטחה לחיינו המשותפים יחד-אז היינו חברים, כיום אנחנו נשואים כבר 12 שנים..
    עשיתי הכל ומקווה לזכות בעגילים היפהפיים!
    פרסמתי בפייסבוק https://www.facebook.com/?ref=home#!/?sk=nf
    המייל שלי off.na.blog@gmail.com

    השבמחק
  12. הפריט הכי רומנטי שיש לי היא סיכה ענקית מבד שאפשר לשים בשיער/ בבגד, בצורת פרח בצבע שמנת... שיתפתי בפייסבוק, עשיתי ליעל לייק והצטרפתי לדף שלך! המייל שלי sapirturjeman@walla.com

    השבמחק
  13. הגרלה נפלאה וכשאני חושבת על זה אני לא בטוחה שיש לי פריטים רומנטים בכלל, מה זה אומר בעצם?... חולצת שיפון פרחונית זה רומנטי?...
    (אגב, נר ראשון של חנוכה יוצא ב- 21.12, לא ה- 25.12).

    השבמחק
  14. תודה בובה. רומנטי זה דבר נתון לפרשנות :) . גם חולצת שיפון פרחוני זה רומנטי :-D 
    וכן , ראיתי כבר שטעיתי. אעדכן.

    השבמחק
  15.  הפריט הכי רומנטי שלי במלתחה הוא צמיד עדין ויפהשנכשאני ענדת אותו הוא משדרג לי כל בגד...ואני מרגישה איתו ניפלא....(:

    השבמחק
  16. הפריט הכי רומנטי- סט שרשרת ועגילים מיהלומים שקיבלתי מאחד האקסים. שיתפתי בפייסבוק+ עשיתי לייק לעמודי הפייסבוק+ אני עוקבת של הבלוג המייל inbalelihav@walla.com

    השבמחק
  17. הפריט הכי רומנטי הוא איך לא-טבעת האירוסים שלי (-:
    המייל שלי:
    beauty_markwalla .co.il
    עשיתי לייק בפייסוק ופה כבר עוקבת (-:

    השבמחק
  18. הפריט הרומנטי שיש לי, הוא שרשרת עם תליון כזה שנפתח ובתוכו 2 תמונות ,של אימי ושל אבי. התליון הוא תליון וינטאג' עם דמות אישה בפרופיל מסוג של חומר שמזכיר אמאייל. מתנה שאבי נתן לאמי ממש בתחילת הקשר שלהם(בימים שבחורים ידעו רומנטיקה מהי ...) . היום אני עונדת אותו בגאווה וכך אימי ואבי לצידי כל הזמן. 
    צירפתי תמונה .... עוקבת,מללייקת,ומשתפת כמובן.מיכל אנגלנדרmikey.e.26gmail .com 

    השבמחק
  19. הפריט הכי רומנטי שיש לי הוא שרשרת זהב דקיקה שקנה לי מי שהיה אז חבר שלי (והיום הוא בעלי) בזמן שהיה סטודנט דלפון
    irsa@nana.co@nana .il
    שיתפתי בשמחה.

    השבמחק
  20. הפריט הכי רומנטי שיש לי הוא מתקופת הצבא. נסענו לירושלים להשתלמות ברובע היהודי בירושלים . ליד האכסניה שישנו , שהייתה מקסימה היו חנויות  במבנה של  קשתות. ונתקלתי באחת החנויות  בזוג עגילים עם אבן ירוקה  ממש יפים . העגילים האלה מזכירים לי תקופה מקסימה של הצבא , תקופה רומנטית ויפה ואת הרובע היהודי בירושלים. בתור ירושלמית לשעבר העגילים הם קשר לעיר שמאד  אהבתי.  

    השבמחק
  21. שיתפתי :)
    http://haboleshet.blogspot.com/2011/12/blog-post.html#.TutQhjHE7BY.facebook 

    השבמחק
  22. טבעת הנישואין היא הפריט הכי רומנטי בעיניי כי היא מסמלת את האהבה

    השבמחק
  23. ואני לא ידעתי בכלל שאפשר לצרף תמונה! :-O כל הכבוד לך! :)

    השבמחק
  24. הפריט הכי רומנטי שיש לי הוא שרשרת של השם שלי .. שהחבר הראשון קנה לי - הוא הביא לי אותה יום לפני שהתגייסתי ..
    שרשרת כסף עם השם שלי בעברית .. מתנה פשוטה עם המון כוונה ואהבה .
    מרוב שאהבתי אותה ושמרתי אותה בקנאות לא שמתי אותה דקה אחת בטירונות כדי שלא יקרה לה שום דבר רע .. וככה היא חיכתה לי מסופ"ש לסופ"ש כמו החבר :)
    לעולם אני לא אשכח את הפריט הזה .. בשבילי הוא עדיין קיים גם במחשבה (ובתמונה) .. לצערי הרב - הפריט איננו איתי יותר ..
    האקס שלי (דאז החבר הראשון ..) לקח לי אותה לתיקון במפעל של אבא שלו ושבוע אחרי זה המפעל נשרף ואיתו כליל גם השרשרת .. :(
    בכל אופן היא הדבר הכי רומנטי ומלא רגשות שקיבלתי . כל פעם שאני אסתכל על התמונה היא תציף בי געגועים גם אם היא לא איתי קרובה לליבי ...געגועים גם לשרשרת ואולי גם טיפה לאקס .. בכל זאת - החבר הראשון .. ;)

    השבמחק
  25. שכחתי ...
    natalihayun1991@gmail.com

    השבמחק
  26. הפריט הכי רומנטי שיש לי הוא בובת פרווה שקיבלתי מהחבר. אחרי שראינו את הסרט יהלום הדמים (עם דיקפריו) הצהרתי שיהלומים זה לא בשבילי ושבשביל בובת פרווה למשל לא הורגים אף אחד ולא צריך למשכן את החיים. למחרת בבוקר חיכתה לי על המיטה בובת פרווה רכה מחזיקה זר ורדים ריחיני. אני ישנה איתה עד היום :)
    על העגילים בטורקיז שמתי עין כבר מזמן ורק חיפשתי מאורע חשוב כתרוץ לפנק את עצמי...
    einavhadasgmail .com

    השבמחק
  27. הפריט הכי רומנטי שלי הוא טבעת האירוסין שלי ,שבעלי (כשעוד היינו חברים ) ידע שאני אוהבת דברים מיוחדים ושאין אותם לאף אחד ועבר בין מלא חנויות תכשיטים ומעצבים בכל הארץ ..עד שהוא מצא את הטבעת המהממת והמיוחדת שלי :) והפתיע אותי
    hadar_h18@walla.com

    השבמחק
  28. הדבר הכי רומנטי שלי היא שרשרת שעשויה מאבנים אמיתיות שבעלי קנה באחד הטיולים שלו בחו"ל כשעוד היה רווק והוא שמר אותה למישהי מיוחדת שתיכנס לחיים שלו ואני קיבלתי אותה ביום הולדת שלי כשהיינו רק חודש ביחד...
    maradliat@gmail.com

    השבמחק
  29. ושיתפתי את הקישור בפייסבוק....

    השבמחק
  30. הפריט הכי רומנטי שיש לי הוא חצאית שכבות מבד מבריק, קניתי אותה כי כשמדדתי אותה בחנות הסתובבתי והיא התנפפה לה בצורה מושלמת... מיותר לציין שהחצאית היא TOO MUCH (לכל דבר בערך... חוץ מחתונות, ואני לא מתה על "לדפוק הופעה" לחתונות), מה שהפך את החצאית הזאת לקארי בראדשו שלי, ואני לובשת אותה רק בבית כשמתחשק לי להרגיש נשית.

    השבמחק
  31. . ספרו לנו  מהו הפריט הרומנטי ביותר שיש לכן ? טבעת שקיבלתי מבעלי עוד כשיצאנו כזוג2. עשיתי.
    3. עשיתי.
    4. עשיתי https://www.facebook.com/ajax/sharer/?s=99&appid=2309869772&p%5B0%5D=100000598459187&p%5B1%5D=197404643685674 .
    5. miriamyoskovich@walla.co.il

    השבמחק
  32. אין לי פריטים רומנטיים, אם להיות כנה.
    א-ב-ל, הפריט האהוב עלי הוא בעצם שלושה - שלוש שרשרות זהב שנמצאות באופן קבוע על הצוואר שלי. אחת עם מגן דוד, אחת עם חמסה קטנטנה ואחת עבה ו"ריקה".
    אוהההההבת זהב :]
    עשיתי כל מה שצריך כמובן.

    תודה ובהצלחה לכולן,
    זהר [zoharm89@gmail.com]

    השבמחק
  33. השמלה השחורה הקטנה והמדהימה הינו הפריט הכי רומנטי ואהוב
    שיש לי.


    אין כמו ללבוש את השמלה, נעלי עקב גבוהות, להוסיף קצת
    אביזרים, לעשות איפור עדין ולצאת עם בעלי למופעה או הצגה טובה.


    שיתפתי את התחרות בדף הפייסבוק שלי  https://www.facebook.com/profile.php?id=100000395915843


     המייל שלי: innfan73@gmail.com

    השבמחק
  34. הפריט הכי רומנטי שיש לי, היא שרשרת שקנה לי הבחור ליום הולדת האחרון.
    סיכמנו כי לא מביאים מתנות, ונאחד את הכסף ליום כיף משותף (ימי הולדת די קרובים)
    אבל בגלל שיום אחרי היום הולדת היה לי מבחן קשה, ולא רציתי לחגוג- הוא בא אליי עם שקית ובה הייתה השרשרת וסוכריות גומי (המחלה שלי) היא מסמלת בשבילי את הדברים הקטנים שמקפיצים תקופה קצת קודרת.

    שיתפתי בפייס של All my hobbies
    lilachw1@gmail.com

    השבמחק
  35. אופס.. פספסתי :)
    אהבתי את התכשיטים. מאוד מיוחדים. אם כי, לא נראה לי שהייתי הולכת איתם. אני אוהבת שרשראות מאוד עדינות ואם יש להם תליון מודגש הוא בטח יהיה דני.. לאחרונה גיליתי עובדה שערורייתית ביותר - מסתבר שהמועדון שלנו מכר בעבר תכשיטי דני ענק שמישהי עשתה עבורו ולא רק זה מסתבר שיש עוד שאריות של החבר'ה האלה אי שם בבוידם.. הודעתי חגיגית ליו"ר המועדון שכולם מגיעים אלי! ויפה שעה אחת קודם!!!

    השבמחק
  36. wow
    בהחלט דברים משגעים!!!
    דברים מיוחדים.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן