יום רביעי, 28 בדצמבר 2011

סקירת [כמעט] בזק !

הרבה זמן לא ערכתי סקירת בזק , בינתיים הצטברו אצלי כמה וכמה מוצרים שכדאי להכיר ולכן החלטתי לרכז את כולם גם אם יהיה קצת ארוך. הדקו חגורות.....מתחילים!


Paris Fantasy-מראה חורף 2011 מבית Bourjois 






בורז'ואה שפרצה לחיינו זה מכבר , יוצאת עם מראה חדש לכבוד חורף 2011-2012 הנושא את השם Paris Fantasy בהשראת עולם הציור החלומי של חג המולד.בקולקציית החורף אפשר למצוא מספר מוצרים חדשים על המדפים וביניהם פלטה של חמישיית צלליות , עפרונות עיניים , שפתון Sweet Kiss Natural [מס' 06] , סומק עם גוון חדש [מס' 16] , לק לציפורניים בגוון נוסף - מס' 37 [כחול אספלט היסטרי!] .


קיבלתי להתנסות את פלטת חמישיית הצלליות מס' 63 , בגווני חום כהה , חום בהיר , שמנת , ירוק מלוכלך, וחום-ירוק. כמו כן קיבלתי את השפתון Sweet Kiss Natural בגוון 06 - Rose Tendre [בתמונה לעיל] 

פלטת חמיישית הצלליות הללו היא לא עוד פלטה אלא פלטה שאפשר ליצור איתה שילובים שונים ומעניינים. שמחתי מאוד שקיבלתי את פלטת הירוקים כיון שחובבת ירוקים אנוכי שמשתלבים מצוין עם עיניי החומות. הדבר הראשון שחשבתי לעצמי כשראיתי את הפלטה היתה "וואו , הצלליות ממש מיקרוסקופיות" , הן נראו לי קטנטנות [היקף הזרת שלי בערך] אבל נוכחתי לדעת שהן פיגמנטיות מאוד. הנחתי אותן על גבי פריימר לעיניים והן פשוט לא זזו , נראו גם אחרי 6 שעות כאילו הונחו זה הרגע  והיו מדהימות. זו פלטה ממזרית וקטנה אבל נורא כיפית ומלאת פוטנציאל ושילובים משלימים.



שפתון Sweet Kiss Natural  הוא שפתון המכיל 100% רכיבים טבעיים הלקוחים ישירות מן הטבע. מדובר על נוסחה עשירה המרכיבים טבעיים כמו שמן מגנוליה לריכוך השפתיים , הגוונים עצמם מפיגמנטים מינרליים וצמחיים. חמאת שיאה ושמן חוחובה להרגעה , הזנה ונוחות ושעוות דבורים למריחה קלה אחידה ונוחה.
הגוון שקיבלתי היה מס' 06 , גוון בהיר משגע . לא הספקתי לצלם אותו כפי שהוא טרם המריחה כי הצבע כ"כ מצב חן בעיניי שהייתי חייבת לנסות . 

האריזה של השפתון הזה פשוט משגעת! מזכירה עד מאוד את אריזת השפתון של דיור [ותודה למרינה חברתי מ"יש יופי בכולנו" שגילתה לי את זה]  , באריזות השפתונים של בורז'ואה יש פטנט לשליפת השפתון , צריך לשחק קצת את הנקודה הכסופה והשפתון נשלף החוצה. השפתון עצמו מאוד פיגמנטי והרגיש לי מאוד נעים על השפתיים , קרמי מאוד והתקבל בגימור מאט לאחר מספר דקות . השפתון לא צעקני אלא יומיומי וכיפי ואני אהבתי אותו מאוד. 

שתי הערות חשובות- בתחילה , כשבורז'ואה נחתו בארץ , התלוננו שהמוצרים לא עטופים ומאוד "פרוצים" ונגישים לכל אחת שיכולה להפוך על מוצר לטסטר ולנסות אותו כי פשוט אין מדבקה. את השפתון שקיבלתי אטמה מדבקה אבל ברגע שהורדתי אותה מכסה השפתון נשאר כה דביק שנאלצתי להשתמש במסיר לק כדי להיפטר מהדביקות האיומה הזו שקצת מקלקלת את חווית השימוש. ההערה השניה היא ריח השפתון : מכיון שהוא 100% מרכיבים טבעיים , אל תצפו לריח מבושם. בהתחלה קצת סלדתי מהריח שהוא עירוב של קוקוס ועוד משהו לא ברור וצמחי אבל טעמי הלוואי מתנדפים במהירות.

בקיצור - LIKE!

כמה ? פלטת חמישיית צלליות -115 ש"ח , שפתון - 109 ש"ח [לפני הנחות ומבצעים] .
איפה ? בחנויות נבחרות של רשתות הסופר פארם,משביר , ניו פארם וכו' .



תחליב פנים Effeclar K מבית La Roche Possay


זה אחד המוצרים שקיבלתי להתנסות לפני מס' שבועות וחיכיתי עם הביקורת עליו כיון שיש לו אפקט שנראה עם הזמן. אני חושבת שאהבתי למוצרי לה רוש פוזה היא לא סתמית. היא אהבה של ממש כיון שמדובר על מוצרים דרמטולוגיים מאוד מאוד מוצלחים [במיוחד סדרת האפקלר] . הפעם ניסיתי תחליב פנים עם רכיבים פעילים המסייעים במניעת הופעה חוזרת של פגמים.
כולנו מכירות את זה שיש תקופות שיוצאים לנו פצעונים על הפרצוף שלפעמים משאירים סימן . ישנם אנשים שאצלם זה יכול לנבוע כתוצאה ממשהו כרוני כמו אקנה או תופעה של עור שומני שמדי פעם מפציעים בו פצעונים רבים.
התחליב הזה מכיל חומר פעיל לקילוף עדין [שלא גורם גירוי בעור] וחומר נוסף שמשחרר "סתימות" בנקבוביות העור.
אחרי 3 שבועות העור הרגיש לי מאוד חלק , חלק מהסימנים טושטשו [לא לגמרי] מעט והוא מרגיש לי מצוין על העור. מכיון שהוא תחליב , הוא קליל מאוד , נספג מהר והריח שלו [הדר ויסמין] ממכר נורא [אני מכורה לסבון פנים שלהם רק בגלל הריח] .
דבר נוסף שאהבתי היא כמובן האריזה . מדובר על שפופרת טיובה לחיצה [גוף מתכתי]  שמוציאה כמות לפי הצורך . לא מכניסים אצבעות פנימה והכל נשאר סטרילי ונקי . מוצר מצוין עם תמורה מעולה ואני ממשיכה להלל אותו כיון שהוא מותג נהדר ומומלץ בעיניי.

כמה ? 109 ש"ח ל-30 מ"ל .
איפה ? להשיג בבתי מרקחת פרטיים.




שמפו לגבר LP Homme Cool Clear מבית לוריאל פרופשיונל

כן גם לגברים מגיע ! מדי פעם אני מקבלת הביתה מוצרים שמיועדים לחצי השני שלי והוא הופך שותף פעיל בביקורת מוצרים. השמפו הזה מיועד לטיפול בקשקשים וקרקפת שומנית . השמפו הזה מכיל שמן עת התה וליים והריח שלו פשוט משכר שגורם לי לפתוח את הפקק בכל פעם שאני עוברת לידו. מעבר לזה יש לו עיצוב גברי ונחמד והוא לא גדול במיוחד ומתאים לנשיאה בתיק חדר הכושר של הגב-גבר שלי . האיש שאיתי היה מבסוט ממנו מאוד וטוען שהוא השמפו הכי טוב שהוא השתמש בו עד היום [נו בטח...כי זה שמפו "יוקרתי" לעומת השמפו שאני קונה לו :-P ] .

כמה? 77 ש"ח ל-250 מ"ל .
איפה ? המספרות מורשות לוריאל פרופשיונל.





Loreal Proffesional Absolut repair cellular


הפעם עסקינן במסכת שיער לשיער פגום מבית לוריאל פרופשיונל מותג עיצוב השיער המצליח. אני חייבת להודות שמדי פעם אני מנסה מסכות שיער שונות , חלקן טובות יותר , חלקן פחות אבל שמחתי מאוד לקבל את המסכה הזו לא מכיון שהשיער שלי פגום אלא כי הוא מעט יבש בתקופה הזו [כמו שאר חלקי גופי] וידעתי שמסכות כאלו בד"כ מועשרות בלחות ומשקמות אותו מעט .
ההערכה שלי התבררה כנכונה . מדובר על מסכה מאוד מאוד מוצלחת! מסכה של 2 דקות בלבד , מריחה נדיבה והשיער שלי היה פשוט חלק כמשי וקיבל מראה מבריק ובריא יותר שהוסיף מבחינתי יתרון. גם כמה ימים אחרי השימוש , השיער היה נראה עדיין טוב ואני מאוד מאוד מרוצה . אני חושבת שמוצרי שיער טובים הם חובה לכל אישה [או גבר] אבל לא במחיר ששוחק את הכיס . כן כדאי להשקיע במוצר טוב ומקצועי שנותן תמורה יפה לשיער ושומר עליו בריא .
המחירים של לוריאל פרוסיונאל לא ברף התחתון ולא בקצה העליון מבחינת טווחי המחירים אלא די באמצע ולכן אם אתן מחפשות חיוניות ברק ושמחת חיים  לשיער - זה המוצר.

כמה ? 186 ש"ח ל-500 מ"ל .
איפה ?מספרות מורשות לוריאל פרופשיונל . להכוונה לסניפים המורשים  חייגו 1-800-301-666 .



קרם פנים Silk מבית "כריסטינה" 


את חברת כריסטינה כבר הצגתי בבלוג זה מכבר [לחצו לתזכורת] ואני מאוד מרוצה מהמוצרים . קיבלתי להתנסות קרם פנים מסדרה אחרת של כריסטינה , הנקראת Silk . המטרה של הקרם הוא ליצור מראה חלק וזוהר ברגע והוא נחשב כקרם אנטי אייג'ינג . מכיון שכך , נתתי גם לאישה מבוגרת ממני לנסות אותו והיא אהבה מאוד את הקרם.
עפ"י היצרן , הקרם מועשר בקומפלקס ויטמינים מסוג A , B, C ו-E והוא בעל אפקט מתיחה ומיצוק לפנים.
אני חושבת שקרמים פנים באופן כללי לא עושים ניסים ונפלאות אבל הקרם הזה כן נותן אפקט "זוהר" לפנים וזורק להן מעט "עידוד" . כמי שהעור שלה בתקופה הזו יבש ומעט "עייף" , הקרם הזה היה נחמד והפך את העור למעט חיוני יותר - הריח , למי שרוצה לדעת , נעים ועדין.
בגדול , מטרת מילוי הקמטוטים לא ממש רלוונטית אליי כי אין לי קמטוטים [תודה לאל ותודה לגנטיקה]  וגם אם ישנם כאלה , אני חיה איתם בשלום .
מוצר נחמד במחיר סביר למי שרוצה קצת Glam בעור הפנים.

כמה ? 218 ש"ח ל-50 מ"ל
איפה ? אצל קוסמטיקאיות ברחבי הארץ . לאתר כריסטינה .



Garnier Pure Exfobrusher Oil Control 

מוצר מוכר מבית גרנייה שיוצא בגרסה חדשה . במוצר הנוכחי המברשת שונתה והיא מורכבת מסיבים רכים וגמישים באורך 8 מ"מ וומחיצות ניקוי עשויות חומר אלסטי המסייעות בניקוי מקומות פחות נגישים כמו צידי האף .
את הגרסה הראשונה של ג'ל הניקוי הזה לא אהבתי במיוחד , הנסיינית שלי דאז אמרה שהוא מסורבל לשימוש . הפעם השתמשתי בו מספר פעמים על עצמי וחיבבתי אותו יותר מהקודם . אני עדיין חושבת שהעיצוב ה"הייטקי" שלו הוא חיסרון ולא בהכרח יתרון אבל הוא בהחלט מנקה בצורה יעילה ראשים שחורים ואיזורים שומניים בפנים והפנים מרגישות נעימות יותר . המברשת רכה ועושה מעין מסאז' קל לפנים וממריצה אותן [אף פעם לא מזיק] ובסה"כ חווית השימוש היתה נחמדה.
תגידו אולד פאשן , תגידו שייכת לאסכולה הישנה אבל אני מעדיפה תרחיצים לחיצים ושטיפה זריזה עם הידיים אבל אני בטוחה שלממהרות או לאוהבים גאדג'טים מעניינים , חווית השימוש במוצר הזה תהיה שונה .

כמה ? 34.99 ש"ח מחיר הכרות עד סוף החודש [במקום 69.99 ש"ח]
איפה ? בכל רשתות הפארם , אפריל , מגה , משביר לצרכן , שופרסל וכו'.



Mineral soft & Fortifying - שמפו מבית וישי 


לא מזמן הוזמנו כמה בלוגריות וביניהן חברתי הבלוגרית "שקר החן והבל היופי" לפינוק מבית וישי , שם היא חשפה בפני הקוראים [וגם בפניי] שלוישי אין רק מוצרי טיפוח לפנים אלא גם לשיער . גילוי מעניין ללא ספק ועוד יותר מעניין כשמדובר על מספר סדרות שמפו שונות.
היו לי ציפיות גדולות מהמוצר כיון שמדובר על מותג וישי הידוע והאהוב. היצרן טוען כי מדובר על " שמפו בעל תרכובת של מינראלים נדירים המעניקים פעולת ריכוך לצד חיזוק סיב השערה. מדובר על פורמולה ייחודית המשלבת מי מעיינות , מינראלים ללא פראבנים וסיליקון וללא חומרי צבע והוא מותאם לשימוש כל בני המשפחה לשימוש יומיומי" .
כשראיתי שהשמפו מגיע בבקבוק לחיץ מיד נזכרתי בסבון הפנים שלהם שמגיע באותה צורה והרמתי גבה ....וכנראה שצדקתי . שמפו בבקבוק לחיץ שהכמות שהוא מוציא מדודה לכמות של סבון פנים , פשוט מעיק לשימוש. מכיון שיש לי שיער ארוך , אני זקוקה לכמות מסויימת של שמפו כדי לחפוף . עמדתי באמבטיה מספר דקות ורק ניסיתי להוציא חומר מהבקבוק , דבר שהיה מאוד מעיק . הריח שלו מאוד נעים אבל הוא לא שונה ולא טוב יותר משמפו אחר שאני משתמשת בו ולכן אני לא רואה בו יתרון על מוצרים אחרים שאפשר לקנות בפארם ולא צריך ללכת ולחפש במיוחד .

לסיכום - נחמד ותו לא. אולי בסדרה אחרת שלא דורשת משאבה .

כמה ? 99 ש"ח ל-400 מ"ל .
איפה ? להשיג בבתי מרקחת פרטיים.




עד כאן להפעם , מקווה שנהנתם ,



16 תגובות:

  1. המוצרים של בורז'ואה נראים נהדר! אהבתי את הגוונים בפלטה ואין ספק שהיא מאוד שימושית.
    את לה רוש פוסיי אני מתכננת לנסות כבר המון זמן. איך בדיוק משתמשים בתחליב שדיברת עליו, במקום לחות או בנוסף?

    השבמחק
  2. מסכימה איתך לגבי בורז'ואה! צלליות קטנות וממזריות והשפתון מאד נחמד ויום יומי. הריח לא משהו, אבל לא נורא..
    הקרם של לה רוש פוסיי מאד מעניין אותי, נשמע כמו מקבילה זולה לויזיונר שנגמר לי, שהעור שלי  מאד מרגיש בחסרונו כרגע... :-(
    באסה לשמוע על השמפו של וישי! אני מתה על השמפו שלה מהסדרה האדומה ולהבא אדע לרכוש רק אותו ולא לנסות אחרים, הוא כ"כ מצויין! 

    השבמחק
  3. תראי , לולא היה כתוב שהמרכיבים של השפתון טבעיים ב-100% הייתי חושבת שהשפתון מקולקל. מזל שזה מתנדף מהר .
    הקרם של לה רוש פוזה הוא לא סרום אלא אמור לתקן פגמי עור /צלקות וכו'. הויז'יונר הוא סרום , לא ?
    השמפו לא גרוע , הוא פשוט לא מצדיק את המחיר לטעמי. נחמד וזהו. המשאבה הארורה הזו כ"כ העיקה עליי בסבון פנים אז על אחת כמה וכמה כשמדובר על שמפו הייתי מצפה למשהו יעיל יותר. 

    השבמחק
  4. תראי , לולא היה כתוב שהמרכיבים של השפתון טבעיים ב-100% הייתי חושבת שהשפתון מקולקל. מזל שזה מתנדף מהר .
    הקרם של לה רוש פוזה הוא לא סרום אלא אמור לתקן פגמי עור /צלקות וכו'. הויז'יונר הוא סרום , לא ?
    השמפו לא גרוע , הוא פשוט לא מצדיק את המחיר לטעמי. נחמד וזהו. המשאבה הארורה הזו כ"כ העיקה עליי בסבון פנים אז על אחת כמה וכמה כשמדובר על שמפו הייתי מצפה למשהו יעיל יותר.

    השבמחק
  5. הגוונים בגפלטה הזו והפלטות הנוספות ממש מדהימים. גם אני אהבתי מאוד. התחליב שכתבתי עליו הוא במקום לחות כי הוא אמור להיות תחליב לחות פעיל . הם גם כותבים שהם יכול לשמש בסיס למייקאפ. לי הוא הספיק כלחות אבל יש כאלו שאוהבות שהפנים מלוחחות עוד ואז אני ממליצה להוסיף קרם לחות .

    השבמחק
  6. מסכה לשיער זה בהחלט מוצר משלים חשוב ואני חושבת שאם מוצאים מוצר מוצלח שנהנים ממנו אז הוא כן שווה את ההשקעה. בכלל במוצרי שיער אני משקיעה וכמעט לא חוסכת, זה אחד החלקים החשובים במיוחר במראה שלנו לטעמי.
    מעניין מה שאת כותבת על השמפו של וישי, עוד לא יצא לי לנסות אותו ואתחיל בהקדם שכן חשבתי שבגלל שנועד לחיזוק אולי יכול לתרום קצת לבעיית הנשירה שלי (שאני כמובן מטפלת בה גם באמצעות תוספי תזונה שכנראה החוסר בהם גרם לכך מלכתחילה).

    השבמחק
  7. יש לי בעיה עם מוצרים לשיער , אני בד"כ לא נאמנה להם לאורך זמן. אני כן מסיימת מוצרים אבל אני אוהבת לגוון ולבדוק חידושים כל הזמן .יש לי שיער לא בעייתי , חלק וארוך כך שלמעט מעט יובש בעונה הזו , הוא לא מריך טיפול מיוחד .
    השמפו של וישי לא הפיל אותי מהרגליים. אני בטח לא חושבת שהוא מצדיק את המחיר . המשאבה איומה . מילא אם היה מדובר על בקבוק לחיץ אבל כשאת עומדת כפי שברא אותך אלוהים באמבטיה , רועדת מקור ומפמפמת [ומקללת] שהשמפו יצא כבר זה לא שווה את זה. מעדיפה להתחבק כפיות עם השמפו שלי וזהו [דאב] . 
    נשירה זו בעיה שאפשר לפתור עם תוספי תזונה ועם הרבה מאכלים עתירים בברזל , אני מניחה שאת אומרת את זה אחרי בדיקות דם , לא ? זו אחת הבעיות היותר מעצבנות של נשים.

    השבמחק
  8. אני תמיד אוהבת את הפוסטים של סקירות הבזק ! :-) 
    זאת הזדמנות להתרשם ממוצרים שאני בדר"כ לא כל כך מכירה. 
    לגבי האודם של בורז'ואה - אהבתי אותו למרות שאני מעדיפה גוונים קצת יותר ורודים, 
    אבל גם אני התעצבנתי שאחרי הסרת המדבקה שעל המוצר נשאר דבק שקשה להסיר אותו.

    השבמחק
  9. תודה! :) אני נדה בין כל מיני גוונים של ורוד , אבל זה מצא חן בעיניי מאוד , בתחושה הוא מאוד קרמי ונעים על השפתיים וזה נהדר בעיניי כי יש המון שפתונים שמייבשים. לגבי הסרת המדבקה- מסיר לך ללק אציטון פתר לי את הבעיה ב"ויש" אחד.

    השבמחק
  10. אפקלר נמצא אצלי על כוונת כבר הרבה זמן אבל בגלל שכרגע יש לי שגרה מסוימת אני לא קונה. 
    דווקא אהבתי את הריח של השפתון אבל הצלליות שלי יש די גרועות לצערי.

    השבמחק
  11. אפקלר היא סדרה מאוד מוצלחת בעיניי , ניסיתי כבר כמה וכמה מוצרים ממנה והייתי מאוד מרוצה. 
    אני לא זוכרת איזו פלטה קיבלת אבל זו שקיבלתי היתה יפהפיה וגם התקבעה על הפריימר של URBAN DECAY מעולה ולא זזה כמה שעות טובות כך שהייתי מאוד מרוצה. את השפתון אני אוהבת מאוד.

    השבמחק
  12. לא ראיתי תופעה כזו, כמעט כל מוצר שבורז'ואה מייצרים עושה לי חשק. אולי זה בגלל שהם עדיין סוג של חידוש ואולי זה פשוט עניין של מזל. הפלטה של חמשת הצלליות מקסימה ועשתה לי חשק, וגם השפתון.

    השבמחק
  13. יש להם באמת מוצרים מצויינים והם הולמים את המחיר . מציעה לבחון גם את הפלטות האחרות , יפות לא פחות והשפתון בגוון שלטעמי יחמיא להרבה גווני עור .

    השבמחק
  14. דבר ראשון - העלים מקסימים! אמנם אמור להיות כאן חורף אבל אין ספק שזה סוג של סתיו :)

    חייבת לומר שאני אישית התאכזבתי מהצלליות של בורז'ואה.
    במקור היה לי עפרון עיניים שלהם מדהים בטירוף בצבע שלו ועמיד בצורה שאין לתאר.. בקיצור, נראה אותך מורידה אותו..
    הצלליות לעומת זאת, עם פריימר לא עמדו במבחן ה(לפחות) 9 שעות אצלי (ואצלי זה המבחן.. לא פחות מזה..)
    חזרתי אחרי יום עבודה ולימודים ב 20 בערך הביתה ולתדהמתי כל הקפל שלי היה פליכסה אחת גדולה!
    ניסיתי כמה פעמים לבדוק את העמידות (גם על צללית קרם - שהיה יותר גרוע! ובדר"כ כמעט ואין הבדל עם צלליות של חברות אחרות)
    ונוכחתי לדעת שהצלליות אכן בעלות פיגמנט ואכן נעימות לשימוש אבל פשוט לא מספיק עמידות בשבילי..

    מעניין מאוד התחליב פנים. בדיוק רכשתי לי קרם פנים שאני מתכוונת להשתמש בו בלילה
    אז יש מצב שאחכה שהוא יגמר, וגם לתקופות קשות יותר - קיץ (!) בשביל לנסות אותו.
    אני מקבלת הרבה פעמים "מחמאות" על הגיל שלי. או יותר נכון, אנשים לא נותנים לי 30.
    זה היתרון בעור שנוטה לשומני.. :) החיסרון אני חושבת די ברור ;)
    אז כל פעם שהפנים שלי פורחות (כמו עכשיו) ואני מבואסת אני מזכירה לעצמי שזה המחיר שאני משלמת
    על זה שנותנים לי 23-24 ;) כמובן שאני לא מסוג הנשים שמסתירות את הגיל, אני מתקנת עם חיוך
    אבל זה בכל זאת נחמד :P

    התנסתי בעבר במוצרים של לוריאל פרופשיונל (שששש אל תגידי לאף אחד!!) וחייבת לציין ש"למורת רוחי" ממש אהבתי אותם
    בתקופה שהשתמשתי בהם השיער שלי היה במצב מצוין! לא נשר, היה נעים ולא יבש.
    ובין המוצרים שהיו ברשותי של המותג הזה היה גם מסיכה לשיער (לשיער דליל מסדרת הקקאו) שאין ספק שאני מתגעגעת אליה.
    אממה, אין לי כוח לרכוש משהו כמו 3-4 מוצרי שיער שעולים לא מעט אז אני כל פעם מנסה לשנות מוצר אחד שאני משתמשת בו
    למשהו איכותי יותר.
    אין ספק שכאשר אני כולה לקנות ב 1/3 מחיר (אם לא פחות) מסיכה לשיער בכמות מכופלת של פנינה רוזנבלום (שעליה יש כ"כ הרבה מחמאות)
    אין לי חשק להוציא כזה סכום גבוה (באופן יחסי) למוצר הזה.. אממה, אני חייבת לציין שמלבד ריכוך השיער ופרימת קשרים
    המסיכה של פנינה לא עושה לי את זה בכלל... שלא לדבר על הריח המזעזע.. :P אבל כרגע לפחות אני משתמשת במסיכה במקום מרכך
    אז לא כזה משנה לי מה היא עושה (או לא עושה) מעבר..
    ואגב, לוריאל פרופשיונל לא עושים ניסויים בבע"ח. נכון, זה לא מעניין אף אחד כי הם שייכים לקונצרן
    אבל ככה הסברתי לעצמי את הרכישה ה"איומה" הזו ;)

    מבינה אותך לגבי המוצר של גרנייה.. מוזר לי קצת חחח

    איכשהו נראה לי טרחני לשלם כ"כ הרבה כסף על שמפו. מבחינתי שמפו צריך לנקות את השיער
    אם הוא יודע לעשות את זה והריח שלו נעים באפי - יופי!
    עם הגישה הזאת אני הולכת לקנות את השמפו שלי. ואולי בגלל זה השיער שלי לא מה שהיה פעם,
    כן בתקופה של לוריאל פרופשיונל..

    השבמחק
  15. What's up, constantly i used to check weblog posts here in the early hours in the morning, for the reason that i like to learn more and more.

    Also visit my web site - uk pay day loan

    השבמחק
  16. מסתבר שחברת וישי מייצרת גם שמפו איכותי

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן