יום שישי, 30 בדצמבר 2011

סופשנה!



טוב , ראיתי שכל הבלוגריות התכוננו , הכינו נאומים , מרקו [מלשון למרק] את מסגרות הבלוגים וכתבו סיכום סופשנה ורק אני ....בכלל לא חשבתי בכיוון. אז גירדתי את הראש וניסיתי לחשוב איך מסכמים שנה ואיך היא בכלל היתה עבורי. המסקנות לפניכן:

שנת 2011 בחלקה הראשון לא היתה שנה מוצלחת עבורי , היא נגסה בגסות בחלקים גדולים כואבים ואישיים מחיי וכמעט גרמה לי להפסיק לכתוב, יותר נכון אירועים בחיי אלו שכמעט וגרמו לי להפסיק לכתוב. נקודת המפנה הטובה החלה בשינוי אישי שהתחולל ושינה את פני הדברים ומשם [טפו טפו טפו] היה רק טוב ואני מאחלת לעצמי שרק ימשיך כך .

אני חושבת שאת הצלחת הבלוג אני חייבת לכן הקוראות שלי , אלו שמגיבות ואלו שלא , אלו שקוראות , ששואלות , שולחות מיילים ואלו שנהנות. לכולכן אני חייבת תודה גדולה. בלעדיכן , הבלוג לא היה מתקיים.
הקוראים שלי חשובים לי עד מאוד וממלאים חלק גדול מחיי . מבחינתי קוראים=בלוג , מה הייתי עושה בלעדיכם?

"הבולשת" בתחילה לא היתה לגמרי אני , היא היתה איזשהו אלטר אגו מטופח היטב , משהו בין ג'ייקל והייד - הפכתי להיות הבולשת עם הזמן [לפעמים שאני מציגה את עצמי לפני בלוגריות שלא מכירות אותי או אנשים בתחום אני מתבלבלת ואומרת "הבולשת" במקום את שמי ] , הבלוג השתדרג , עבר מהפכים , שינה קצת פאזה וכעת אני מרגישה שאני צפה על פני מים נעימים. השתניתי המון בשנתיים שחלפו , אני שמחה עם כל שינוי בחיי ומאחלת לעצמי להמשיך ולהנות משינויים מבורכים כאלו ואחרים.

אני מסכמת כמעט 730 ימי כתיבה , 266 פוסטים , והמון אהבה שיש לי לחלוק .

אז....תהיה לנו שנה מה זה טובה , נכון ? בטח שתהיה!

אני מאחלת לכולכם שנת 2012 מדהימה, תוססת , צבעונית , ריחנית וטרנדית . שיהיה לכולנו רק טוב . מה זה טוב? הכי טוב!

מרימה כוס לחיי כולנו - שנה טובה :)




ממני בהמון אהבה - שלכם ,





15 תגובות:

  1. מצטרפת לכוס שהרמת, שנה אזרחית טובה שתהיה. 

    השבמחק
  2. שתהיה שנה מדהימה עם הרבה שמפניה, זהב ואושר:)

    השבמחק
  3. שתהיה שנה מהממת!

    השבמחק
  4. אפשר גם עם יהלומים ? ;) שתהיה השנה הכי הכי

    השבמחק
  5. שנה טובה מהממת, זכיתי להכיר אותך, ליפגוש אותך, והבת שלי זכתה בקולקצית לקים מרהיבה :-)
    שנה טובה והמשך כתיבה פוריה

    השבמחק
  6. שנה טובה לכולנו!

    השבמחק
  7. תודה רבה מרינה , שמחה שהבת שלך מאושרת ושמחתי לפגוש אותך [ועדיין שמחה להכיר ולהיפגש] . שנה מאושרת וטובה! 

    השבמחק
  8. נשמה מדהימה!

    שתהיה לך שנה נהדרת ושופעת!

    השבמחק
  9. תודה אהובה! שתהיה לנו שנה מדהימה! 

    השבמחק
  10. מאחלת לך יקירתי את השנה הטובה והמוצלחת ביותר, בכל המישורים! 

    השבמחק
  11. שנה טובה!
    אני גם יכולה לומר ש 2011 לא בדיוק "ה"שנה שלי אבל אני עובדת על זה שהשנה הזו (והבאות אחריה) יראו אחרת (אגב, אריק ממש אוהב את העלים שלך :P גם אם זה קצת מקשה עלי לקרוא מה שאני כותבת כאן חחח)

    השבמחק
  12. Great article, totally what I needed.

    Also visit my website website

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן