יום ראשון, 25 בדצמבר 2011

Je t'aime Guerlain

הכותרת שלי נקראת "גרלן , אני אוהבת אותך" ולא בכדי . 



ביום חמישי האחרון הוזמנתי להשקת מראה סתיו - חורף 2011-2012 של גרלן האהובה עליי,  במלון קרלטון עם בלוגריות נוספות . מראש אמרו לנו שיכבד אותנו בנוכחותו , המאפר הראשי של גרלן Maxim Poulin . לא ידעתי למה לצפות אבל ידעתי שיהיה הרבה איפור ובעיקר נורא כיף.



תמיד כשכותבים לי על נוכחות של מאפר ראשי של חברה רצינית אני  חושבת ישר על אדם מבוגר אבל פה מצאתי עלם חן [או בעברית -חתיך הורס!] , צרפתי קנדי ,  בן 27 שהיה בעברו דוגמן [ראו הערה קודמת] ,  ונמשך אל עולם האיפור עד שלימים פגש באוליבייה אושמזו , המנהל האומנותי של גרלן ותחת ידיו למד את רזי המקצוע.

מקסים , כשמו כן הוא , מקסים ! צ'ארמר רציני שיודע את העבודה שלו היטב. אני חושבת שכמו כל דייט ראשון , הוא קצת חשש איך יהיה הקהל אבל כשאנחנו הראינו לו אהבה , הוא זרם והצחיק והיה פשוט נפלא . בתחילה , הסביר לנו מקסים על מוצרי הדגל של גרלן , אני חושבת שמי שטרם הספיקה להכיר את גרלן - זה הזמן. מדובר על אחת החברות הנפלאות והאיכותיות שמשקיעות המון במוצרים שלה ויש מחשבה רבה מאחורי כל מוצר ומוצר שהיא משווקת החל מהכיתוב על האריזה וכלה בגוון הספציפי של הפודרה או ברמת המחשבה על מסקרה קטנטונת לריסים התחתונים. הכל מעוצב יוקרתי , בטוב טעם ובצורה קלאסית שקשה לא להתאהב ממבט ראשון.

במהלך סקירת המוצרים , הועברו בינינו המוצרים השונים של גרלן וניתנה לנו ההזדמנות [שלא תמיד יש לנו זמן לנצל אותה כשאנחנו מגיעות לעמדה של גרלן ] להתנסות בכל מוצר ומוצר ולבחון אותו מקרוב [אני מצאתי לי פייבוריטים חדשים].
על כל מוצר , מקסים נתן הסבר מפורט על היתרונות שלו וכיצד יש להניח אותו ואני חייבת לומר שהשכלתי להקשיב לו היטב ולכתוב לי הערות .

לגרלן יש לי חיבה מיוחדת באופן כללי . כבר כתבתי אודות המוצרים שלהם לא פעם בבלוג ובביקורי האחרון בפריז רכשתי לא מעט מוצרים של גרלן ואני נהנית מהם מאוד . המוצרים של גרלן הם לא עוד מוצר בעיניי , אלא תכשיט . כמו שהציג מקסים את השפתונים ושעשע אותנו בהשוואה שהרוז' אוטומאטיק מתאים לנשים מתוחכמות , ממהרות שאוהבות לעשות הכל זריז ומהיר ולכן הרוז' אוטומאטיק הוא מהיר שליפה ולעומתו , הרוז' דה גרלן הוא שפתון כשאישה שולפת אותו במסעדה , כל הנשים מסובבות אחריה את הראש ואומרות "ואוו , גם אני רוצה כזה!" . 

אפקט ה-WOW ניכר בכל זוית ובכל מוצר מהמוצרים של גרלן . תענוג צרוף לעיניים.כמה עובדות זריזות שלא ידעתן על גרלן :

1.מותג גרלן התחיל כבית בשמים והוא נחשב אחד הותיקים שקיימים.
2.גרלן החלו לייצר מוצרים כבר מ-1828 ! [כן כן, כבר מהמאה ה-19 ] .
3.הסימן של גרלן הוא הדבורה , סמל שמזוהה עם ה- Immperial [אימפריה] , הבישום הראשוני היה לבית נפוליאון , שהופק במיוחד עבורו ועבור אשתו הקולון imperiale . הבושם הזה זיכה את בעלי גרלן בזמנו להיות הבשם המלכותי.
4. לאחר מכן , המשיכו בגרלן להפיק בישום גם למלכה ויקטוריה האנגלית ולמלכה איזבל הספרדית וגרלן הפכו שם דבר בעולם.
5. גרלן לא עושים ניסויים על בע"ח ולא עובדים עם חברות משנה שמנסות על בע"ח , כל המרכיבים של המוצרים נמצאים תחת פיקוח קפדני .


בהמשך הערב , הדגים מקסים איפור על דוגמנית ג'יג'ית חביבה ובחר עבורה מתוך כמה פלטות של גרלן את הפלטה החומה בגוונים משגעים , הצללות עם טראקוטה וקינח בליפסטיק אדום שלטענתו קיים כבר כמעט מאה שנים והגוון לא שונה מעולם . מדובר על ליפסטיק אדום לחלוטין , ללא תתי גוון. כזה שמחמיא לכל בחורה ללא יוצא מן הכלל. 

יש לציין שמקסים היה קשוב לשאלות , הרצה בצורה מופלאה וניצח על הערב בצורה יוצאת מן הכלל. הוא היה מהפנט בעיניי .אז בפעם הבאה שאתן נמצאות בגרלן , אני ממליצה להקדיש מחשבה לכל מוצר שמגיע לידיכן.


בסופו של הערב קיבלנו לידינו את מראה החורף של גרלן - ליפסטיק מסדרת רוז' דה גרלן , פלטה משגעת שהראתה לי כבר באוגוסט דיילת בגאלרי לאפייט בפריז וקרצה לי מאוד ואת הפריימר המהולל של גרלן שכה רציתי [אחרי ששלי הסתיים השבוע והמוצר הזה הגיע אליי כמו בהזמנה אישית]. על המוצרים האלו אעשה סקירה נפרדת כיון שכל אחד מהם בנפרד מצריך את תשומת ליבכן :) .

תודה רבה לגרלן ולמקסים [המקסים] שאירחו אותנו כ"כ יפה ! 

חכו לפרק ב'  , יהיה הרבה מה לראות .

נ.ב - צילמתי כמה תמונות בהשקה אבל לצערי אירעה תקלה במצלמה ונמחקו לי בטעות כל התמונות מכרטיס הזכרון שכרגע אני עסוקה לשחזר. מבטיחה לעדכן אתכן בפוסט הבא.

שלכן ,






21 תגובות:

  1. בתור התחלה, אל תצלמי עוד על הכרטיס כדי שאפשר יהיה לאחזר את התמונות.

    השבמחק
  2. היה ערב מקסים עם מקסים ;-)
    באסה עם התמונות! עד שהיה את מה (מי) לצלם....

    השבמחק
  3. גם נטליה לא רעה בעצמה בתמונה ראשונה אבל מקסים בהחלט היה צ'ארמינג. מאוד נהנתי! (ככה זה כשיש גם חברה טובה ליד) ;)

    השבמחק
  4. היה כיף בהחלט והחברה היתה משובחת :)

    השבמחק
  5. היה ערב ממש מעולה , מסכימה איתך. אני עוד אשחזר את הכל , שיהיה ברור!

    השבמחק
  6. כן אני לא מצלמת. מצאתי שתי המלצות לתוכנות שחזור. הבעיה היא שהן משחזרות נפלא אבל אם את רוצה שהתמונות יחזרו לכרטיס כמו שהיו ...זה כבר לא בחינם :-/

    השבמחק
  7. יפה שצילמת את השקית החמודה בסוף, המוצרים סופניים אבל ממנה הכי התלהבתי....!

    השבמחק
  8. פוסט מקסים, תרתי משמע :)
    היה כיף להפגש שוב. נהנית מהמפגשים האלו ברועים האלו...

    השבמחק
  9. היה מאוד כיף להיפגש. אני מאוד נהנית להכיר את כולן , מרגיש כמו חבורה אחת גדולה וכיפית . חלק מהבנות הן חברות של ממש שלי וזה תענוג גדול :)

    השבמחק
  10. איך שראיתי את השקית , נזכרתי בפוסט שלך עם המעמד היפה ההוא שהיה מעוצב כמו השקית [אני עדיין חושקת בו] . השקית הזו היא שקית שאני אהנה להסתובב איתה ככה סתם בשביל הכיף :-P 
    המוצרים מדהימים , מסכימה איתך.את רובם המוחץ של המוצרים אני מכירה אבל היו כמה שממש התלהבתי מהם ונכנסו לוויש ליסט שלי [מי סופרת את הימים עד ניו יורק , מי ? :-D ] 

    השבמחק
  11. חייבת לציין שאני לא שותפה לבאז על גרלן.. אולי זה ישתנה כשיצא לי להתנסות במוצרים..
    בנתיים נפלה לידי הפודרה המהוללת שלהם ולא הרגשתי שהיא מהוללת עד כדי כך..
    יש גם מסקרה בדרך אלי, מחכה מאוד לדגום אותה ומאוד רוצה להתאהב!
    אולי אני צריכה לנסות יותר מוצרים של החברה הזאת, אבל גם התמחור די מרתיע אותי..

    מקסים נראה ונשמע מקסים! :)
    נראה שממש נהנית! ברגעים כאלה אני מצטערת שאני לא מגיעה לאירועים כאלה.
    אבל מבטיחה לך שעוד כמה דק' אשקע בבועה שלי ואשכח מכל העניין :)
    נו, כזאת אני...

    השבמחק
  12. תודה רבה! אני אוהבת את גרלן מאד ואשמח לסקירות שלך. את זוכרת אולי לאיזה ליפסטיק התכוון מקסים שהוא אדום ללא תתי גוון? נשמע מסקרן...

    השבמחק
  13. כשאורמים איפור יוקרתי, אני יכולה לחשוב על 2 מותגים: גרלן ושאנל. מבחינת העיצוב של האריזות הגרלן לוקחים אצלי. 
    חבל שהיוקרה וחווית הקניה מתפספסים אצלנו בארץ והולכים לאיבוד בין הסטנדים המוזנחים והטסטרים החסרים. 
    המראה שהציגו מאוד יפה ומאוד נשי.
    מחכה לסקירת המוצרים!

    השבמחק
  14. אני חושבת שמותג נבנה על כל מיני אלמנטים - עצוב , איכות , יוקרה . בגרלן יש את כל אלו. ברור שלא כ-ל המוצרים באופן גורף מצויינים , אני יכולה להצביע על כמה מתחום הטיפוח שלא אהבתי וגם בתחום האיפור. אבל ברוב הגדול של המוצרים שנסיתי ויש לי בבית , קיימות איכויות אחרות שלא נתקלתי בהן בחברות אחרות .

    איזה פודרה יש לך ? הכדוריות ? אני חושבת שאנשים לא מעריכים את האיכויות של הפודרה הזו. היא יוצרת [לי] מראה זוהר וחלק . צריך להשתמש בה בתבונה :) .
     
    אהבתי את הסיפא של התגובה שלך :-D

    השבמחק
  15. מסכימה איתך מאוד. אני חושבת שגרלן מאוד יצירתיים באריזות שלהם. זה כיף לראות . נאלצת להסכים לגבי חוויית הקניה  הלא ממומשת שקיימת פה בארץ לעומת סטנדים יוקרתיים ומפוארים בחו"ל.

    השבמחק
  16. הבוקר קיבלתי הודעה שהמסקרה של גרלן מחכה לי בסניף הדואר, אבל היא תגיע לידי רק מחר..
    כך שאוכל להחוות את דעתי על המותג מקרוב.
    אולי הפודרה היא לא דוגמה כי אני מחפשת פודרה מקבעת והיא לא עושה את זה..
    יש לי איזושהי גירסה מיוחדת שיצאה עם כדוריות בצבע אחד - לבנדר כזה. אמור לנגוד צהבהבות..

    השבמחק
  17. למיכאלה ששאלה אותי מהו הליפסטיק האדום ללא תתי גוון - הוא נקרא גרסון , מס' 25 . :)

    השבמחק
  18. ספרי לי איך היא כשתקבלי אותה. בהשקה הראו לנו מסקרה דו צדדית עם מברשת קטנטונת לריסים תחתונים שממש היתה מדליקה בעיניי.
    אני לא מכירה את הגרסה שיש לך , לי יש את הכדוריות הצבעוניות [מס' 1] בגרסה הרגילה ואני חושבת שהיא אחת הפודרות הכי טובות שיש ברשותי.

    השבמחק
  19. המסקרה דו צדדית מעולה!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן