יום רביעי, 7 בדצמבר 2011

Shopping , Gifts and Specials....

Special ....

פינת המפרגנת :



המיוחד שלי הוא קלאץ' מהמם שמיועד ככיסוי מדליק לאייפון. את הקלאץ' המהמם הזה קיבלתי ממאיה יוגב , מעצבת ובעלת המותג Pikula Bags , תיקים בעבודת יד .הגעתי לדף הפייסבוק שלה דרך אחת החברות שלי וכשראיתי שהיא מגרילה את הקלאצ'ון המשגע הזה [אני במוד Polka Dots לאחרונה] החלטתי לנסות את מזלי ו...זכיתי! 

מעבר לזכייה בדבר המתוק מתוק הזה [שאגב , מכיון שצילמתי עם האייפון לא יכולתי להראות לכן איך האייפון נראה בפנים] הכרתי את מאיה שהיא לכשלעצמה בחורה מקסימה ביותר . את מקומו של האייפון שלי תפסו [זמנית] שפתונים אך באותה מידה אפשרי להכניס לשם כל מה שרוצים החל מכרטיסי ביקור וכאלה בכסף קטן , תכשיטים...מה שבא לכן.

מאיה במקור מסלובניה , נשואה לישראלי ומתחזקת בלוג  צבעוני ומרתק והצילומים שלה משגעים ומביעים המון . אני ממליצה בחום להכנס לבלוג ולהכנס לעולמה המרתק . כמו כן, בבלוג תוכלו למצוא קישור לחנות שלה ב-Etsy ותאמינו לי שיש מה לראות .

תודה מאיה !


Gifts

כמה מוצרים חדשים שהגיעו אליי...



לאחרונה הייתי במיני אירוע של חברת "פופה" האיטלקית. במהלך האירוע הזה הציגו בפנינו את קולקציית "קזינו" שתצא בתחילת 2012 [ויש מה לראות] ופגשתי את המאפר המקסים של החברה [וחתיך הורס כלשעצמו] - ג'ורג'יו פורג'אני שהיה ג'נטלמן אמיתי והסביר בסבלנות רבה על כל מוצר ומוצר . ג'ורג'יו עבד עם דוגמניות על כמו סינדי קרופורד , נעמי קמפבל ומוניקה בלוצ'י והוא אמן לכל דבר ועניין. בסוף המפגש קיבלנו 3 מוצרים של פופה על טהרת "האדום" שלה ואני מוצאת את עצמי נורא נהנית מהם. 

בתמונה : לק אדום [לא הצלחתי למצוא עליו מספר לצערי] , מסקרת Diva Lashes המצויינת והסקסי מבין שלושתם - ליפסטיק Pupa Volume בגוון 301 שמטרתו היא לתת מראה מלא ועסיסי יותר של השפתיים שככל הנראה יש בו מרכיבים פעילים אך אני לא הרגשתי בהבדל. מה שכן , יש לו גוון מצוין והוא הליפסטיק הלחותי הנעים והריחני ביותר שיצא לי לנסות לאחרונה . האריזה שלו - LIKE! 



מוצר חמוד נוסף שהגיע אליי לאחרונה הוא ה-Travalo המדובר. מי שמתמצאת היטב בבלוגיספירה בחו"ל בודאי נתקלה במוצר המקסים הזה בכמה בלוגים נחשבים ולא בכדי. מדובר במיכל קטן וקומפקטי לבושם שניתן לשאת בתיק , מאוד שימושי ומאוד נוח . ה-Travalo הוא מעבר למיכל , הוא גם סוג של תכשיט, מעוצב נפלא [יש יותר מעוצבים משלי] , קל למילוי ,  יש לו חלונית שמראה לנו מתי הבושם מסתיים והוא מיועד לפחות לכ-50 התזות . 

מי שמשווק את המוצר הזה בבלעדיות בארץ הוא אתר "כל פרפיום" [אתר מעולה!] ובו ניתן לקנות את הבקבוקון הזה תמורת 49 ש"ח . 



Shopping

ונקנח בכמה קניות מהזמן האחרון :)


צעיפי השיפון שלי שכבר קשקשתי אודותיהם רבות בדף הפייסבוק שלי. צעיפים באיכות מעולה , EBAY : ממוכר סיני [כי הרי מיליארד סינים לא טועים גבירותיי] כל אחד עלה שלושה עשר שקלים [כן כן....] , הגיעו ארוזים מעולה והמשלוח היה זריז עד מאוד . הגולגלות לא נראות באמת כאלו מאיימות ואני אפילו מחבבת אותן מאוד . חיקוי נחמד לצעיף הגולגלות האלמותי של מקווין אבל מה איכפת לי , אני נהנית. 


אני לא צריכה לספר שאני ו-SABON חברים טובים נכון ? אז קיבלתי במייל מידע על מבצע , מוצרים נבחרים ב-15 שקלים. רצתה יד הגורל ונגמרו לי בדיוק מגבוני הסרת איפור והתחלתי להתייבש קלות אז נתתי קפיצה לאחד הסניפים של SABON ועשיתי רכישה חביבה ביותר . בתמונה : מגבונים להסרת איפור בניחוח וניל-פטשולי-לבנדר , אחלה מגבונים , עושים את העבודה והריח מצוין. מיועדים להסרת איפור קל , אל תצפו להסרת מוצרי water proof כי זה לא יקרה.
המוצר מימין הוא מיני חמאת גוף בניחוח שלעולם לא נמאס לי ממנו - תפוח לבנדר! אריזת 50 מ"ל מתוקה ושימושית , מתאימה כמעין דוגמית למתלבטות ונוחה לנשיאה בתיק . כמו כן נרכשו סבוני משאבה לרחיצת ידיים וקרם גילוח [פעם שלישית!] לגב-גבר שלי שמאוד אוהב את הקרם הזה . 


הסומק הזה הפך לאחרונה האהוב עליי. גם בו בטח נתקלתן בעמוד הפייסבוק שלי. בשיטוט של שבת מצאתי סטנד חדש של מוצרי לייף. מכיון שאני אוהבת ניסויים בבני אדם [והכוונה היא כמובן לנסות על עצמי דברים חדשים] , רכשתי את הבייב הזה ב-39 ש"ח. מדובר על סומק בעל שלושה גוונים , פיגמנטי מאוד ומחמיא. אם היו משקיעים עוד טיפה באריזה הוא יכול היה להיות מושלם אבל אין ...ציפיות , אין אכזבות. 

My New New [Balance]


יש צורך לפרט בכלל ? ;) 

עד כאן להפעם .

שלכם ,


33 תגובות:

  1. כרגיל - יופי של פוסט! 
    אגב הלק של פופה הוא מס' L347 :-)
    מוכנה לאמץ בשמחה כל מה שהצגת כאן, כולל הפאוץ' הקטן. את הסומק ראיתי עליך בלייב והוא באמת מוצלח. 
    ונעלי הספורט החדשות שלך עושות לי תזכורת לא נעימה שאני והצמיגים שלי צריכים להזיז את עצמנו קצת יותר לכיוון פעילות שורפת קלוריות... 

    השבמחק
  2. הנרתיק האדום עם הנקודות ממש חמוד!
    המסקרה הזו היא האדומה הותיקה? סופר גושית, לא אוהבת אותה למרות שלפופה יש מוצרים לא רעים.
    הצעיפים נפלאים, רכישת השנה ממש עם מחיר כזה!
    ובעניין הניו באלאנס, את רומזת שאת ממש עושה כושר?... את עושה לי מצפוניות!!!

    השבמחק
  3. תודה :) , תהיתי אם המספר הוא זה או 601 כי היה כתוב גם את המספר הזה . הקלאץ' הקטן מהמם. אני מחבבת אותו מאוד , הסומק הורס [אם כי כשראית אותי איתו התפרעתי עליו קשות] . ולגבי הנעלי ספורט....well....זו תזכורת לעצמי שכשקונים נעלי ספורט צריך לעשות איתן אשכרה......ספורט! :-D

    השבמחק
  4. נכון , הנרתיק האדום הורס. נקודה [ויש עליו הרבה כאלו] . המסקרה לא רעה , עד כה עושה עבודה סבבה. הצעיפים ממש מקסימים , אני מאוד נהנית מהם ומקבלת הרבה מחמאות אז היה שווה. 
    ולעניין הניו באלאנס - אני רמזתי משהו ? אני ישבתי וצילמתי את עצמי עם הנעליים על הספה ובזה תם תפקידן LOL . 
    don't push it , אני עושה ספורט בלב :-P  

    השבמחק
  5. תתחדשי על הכל !! מעניין איזה גוונים נוספים יש של סומק אני חושבת לקפוץ לבדוק היום בסופר פטרם, אניתנה על תפוח לבנדר כזה מרענן ימי. אני אשמח לקבל לינק לסיני הזה אם אפשר, טוב אני 5 חודשים אחרי לידה ו +34 קילו בזמן ההריון אז ספורט זה נושא כאב אצלי

    השבמחק
  6. רוקמת חלומות7 בדצמבר 2011 בשעה 12:20

    טוב, לפני ההתיחסות למוצרים שבפוסט, סופר לייק לתמונות וליצירתיות ! 
    גם אני לקוחה נאמנה וקבועה של "סבון" גם כשלא בדיוק חסר לי מוצר שלהם, 
    תמיד כיף לנסות מוצרים וריחות חדשים.
    הצעיפים מקסימים!
    וגם אני חייבת להתחדש בנעלי התעמלות חדשות, 
    אולי זה יהיה צעד לקראת החזרה של צעידות הבוקר !!!

    השבמחק
  7. תודה! האמת שאין עוד גוונים וגם בגלל ש"יישנתי" מעט את התמונה אז הגוון שלה לא נראה כפי שהוא במקור. האופציה הנוספת שיש היא ברונזר די נחמד אבל מבריק לי מדי באופן אישי. בכל מקרה לבדוק זה אף פעם לא נורא. התפוח לבנדר באמת ניחוח היסטרי :) .
    לינק לסיני האהוב שלי : http://stores.ebay.com/99fashionmall/Womens-Scarves-/_i.html?_fsub=3489586018&_sid=1076715638&_trksid=p4634.c0.m322

    ולגבי הספורט ...אני שנתיים אחרי לידה ועדיין זה נושא כאוב LOL . ובכלל ספורט זה לא בריא :-D

    השבמחק
  8. למדתי מהטובה ביותר ! [את] :)
    סבון מהממים , תמיד כיף להכנס לסניפים שלהם , מאוד מזמינים וחמימים. הצעיפים נורא כיפיים. ואם כבר נעלי התעמלות אז אלו בשתמונה , הן פשוט נוחות בצורה שאין לתאר. 

    השבמחק
  9. פוסט מקסים, אהבתי. חמאת הגוף של סבון נראית לי מעניינת, הריח "נראה" טוב, ספרי קצת על תכונותיה והאם יש בה מרכיבים כמו שמנים מינרליים ווזלין ושות' ופרופילן גליקול (מעדיפה מוצרים בלי המרכיבים האלה). המסקרה של פופה נפלאה, יש לי אותה בכחול והיא מתקבלת מהמם על הריסים. את השפתון ראיתי בסופרפארם והוא סקרן אותי מאוד...אולי אעשה רכישה :) בכלל אוהבת מאוד מוצרים של פופה, העפרונות שלהם סוףףףףףףף! הניו בלאנס שלך יפות מאוד. אני התחלתי לעשות שימוש בשלי בתקופה האחרונה ואני הולכת 3 פעמים בשבוע באוויר הצח וגם נהנית ממכשירי הכושר שנמצאים בדרך. בינתיים ירדתי 3.5 קילו ומקווה להמשיך במגמה ולרדת לפחות עוד 6-7 ק"ג. מאוד אוהבת את הצילומים שלך !

    השבמחק
  10. תודה תודה תודה! :) המוצרים של סבון מדהימים בעיניי והם מקבלים ממני תמיד קומפלימנטים. לגבי המרכיבים , הלכתי ובדקתי ומצאתי פתקון מתחת לחמאת גוף עם רשימה מרכיבים ארוכה שאני בהחלט לא מבינה בה. אולי תוכלי למצוא באתר שלהם את רשימת המרכיבים ולבדוק אם יש או אין את מה שחשוב לך. אני פשוט לא מתמצאת בזה . ברפרוף כן ראיתי סוג של שמן מינרלי פרופילן גליקול לא מצאתי ... המסקרה , השפתון והלק מאוד נחמדים וכיפיים. 
    היו באלאנס שלי מאוד יפות , בעיקר בישיבה :-P כל הכבוד לך על 3.5 ק"ג זה מכובד מאוד.

    ולגבי התמונות , תודה רבה , אני משתדלת שיהיה עניין.

    השבמחק
  11. תמונות מהממות! אהבתי את התמונה של פופה עם דף הנייר, זה מה שאלף אפליקציות ועיבודי פוטושופ מנסים להשיג- אבל על אמת :) הזמנתי היום את צעיף הכוכבים בהשראתך, כמה מפתיע.

    השבמחק
  12. תודה! אני לא מחובבות הפוטושופ , אוהבת דברים ממשיים יותר ;) .תתחדשי על הצעיף , הכלכלה הסינית מודה לך מקרב לב [ולשאר הבנות שהזמינו בעקבותיי..... :-D ] 

    השבמחק
  13. פיקניק עובד סופר חזק אצלך ;) תמשיכי ככה כי זה הכי כיף!
    חבל שלא ידעתי על המבצע הזה. לצערי הוא כבר לא קיים :(

    השבמחק
  14. בא לי טוב אדום.  הגוון אדום אהוב עלי מאוד, גם הולם אותי.

    ק לאחרונה שדרגתי לסמארטפון, ספונטנית בלי תכנון ועד לרגע זה תיסכל אותי אופן האכסון שלו. נתת לי השראה.הלק של פופה בצבע מהמם. על גוון השפתון אצטרך להציץ בפארם ב LIVE (אמנם רכשתי השבוע שפתון של רימל ברשת רק מצפייה בסווצ'ים בלי לדגום אבל מי יודע אם זה היה חד פעמי או ש"התקדמות" אמיתית).

    יש לי איזה מחסום מול "סבון", כבד דיברנו על כך בפוסטים בעבר.  הגיע הזמן שאתגבר עליו. תאמיני שלקרוב משפחה  שלנו יש חנות כבר שנה  וטרם פקדתי אותה?

    בשנה באחרונה נראה שלייף עשו שידרוג מדהים באיפור. איני חובבת גלוסים, אך מחכה בסקרנות לשפתונים שלהם. המחיר שרכשת בו את  הסומק, שיחוק.

    נעלייך מעוררות התגובה נוגעות עמוק להרבה מאיתנו, להתעמל או רק להתהדר בהן, זו השאלה.

    אחרון חביב, זו ההזדמנות להודות לך ומכל הלב (אני כותבת ברצינות)  על שהכרת לי ולא אחת את אתר ASOS. כשצריך לקחת צ'אנס ולהזמין מינימום פריטים/מינימום סכום ועל זה להוסיף דמי משלוח, מתלבטים יותר (לפחות אני).

    כשאפשר להזמין פריט אחד ואין דמי משלוח, עפתי על שלושה שפתונים, שיהיה.

    פוסט שמח ופרטני כתמיד. נהנתי

    השבמחק
  15. זה לא פיקניק :) זו התוכנה לצילום של האייפון. שמחה שאת אוהבת , אני נהנית לצלם ולעצב. 
    את מדברת על המבצע של הסומק? אין לי מושג אם קיים או לא אבל בטוח יש מבצעים עליו .

    השבמחק
  16. אדום זה צבע טוב תמיד. לא הבנתי מה הכוונה באחסון לאייפון ואיזה השראה נתתי לך - נא הסבירי.
    שפתונים אני מתקשה לקנות מהרשת אלא אם כן זה צבע ממש שווה , זה גוון מאוד יפה הגוון של פופה ומאוד פיגמנטי ואטום.

    מחסום מול סבון? למה ? לא זכור לי שדיברנו על זה , סברי את אוזניי. אם היה לי קרוב עם חנות של סבון , הייתי פרקטיקלי גרה בחנות שלו. 

    לייף מאוד השתפרו ומנסים להקשיב לטעמי ללקוח מאוד. הם רוציםפ להשתפר ואני חושבת שהם עושים עבודה לא רעה ביחס למותג Low cost . זה סומק מהמם.

    הנעחיים שלי משגעות. אחת הקניות החכמות והאופנתיות בתחום הספורט שעשיתי לאחרונה. 

    ASOS ואני זה אהבה. אני מבינה שגם את התמכרת , שמחה לעזור :-P  כשאין דמי משלוח הרבה יותר קל להחליט ואני תמיד תמיד תמיד מוצאת שם דברים מדליקים. 

    שמחה שנהנית.

    השבמחק
  17. אצל אמא יש נרתיק משקפיים ויטג' של סבתי, צריכה למצוא אותו.

    סבון חביב עלייך והזכרת אות לא אחת בפוסטים קודמים

    השבמחק
  18. כל פעם מחדש אני אומר בפוסטים האלו כמה אני נהנית מהתמונות הכייפיות!
    מהממות! הנרתיק לכסף קטן כזה חמוד! אוהבת כאלו.השילובים של המוצרים בתמונות מגניבים :)

    השבמחק
  19. תודה רבה , אני נהנית לצלם אותם מאוד כשהם ככה :) מנסה לגוון עבורכן. הנרתיק מקסים , מסכימה איתך , הוא משהו מדליק שאני נהנית להוציא מהתיק כי הוא גורר אחריו המון שאלות ומחמאות ואני חושבת שמגיעות למאיה כל המחמאות.

    :)

    השבמחק
  20. או , זה פריט נהדר שאפשר לשחק איתו . אחלה רעיון :) 
    סבון חביב עליי מאוד אבל לא הבנתי למה לך יש מחסום איתם ?

    השבמחק
  21. הקלאץ של פיקולה מתוק ברמות!!!
    אני כ"כ אוהבת תיקים קטנים.. קטנים קטנים קטנים
    אפילו קניתי ארנק מיני מיני בשביל שאוכל ללכת עם תיקים קטנים..
    אבא שלי, ברגע של יוזמה קנה לי ארנק (יפיפה!!) ענקי שגם מטעמי סנטימנט וגם מטעמי יופי/נוחות/פרקטיות אני לא מסוגלת לוותר עליו ביום יום..
    אבל זה לא אומר שאני מסוגלת לזנוח הליכה עם תיק as small as it gets
    אבל זה נראה לי קטן אפילו בשבילי חחח
    כמה חבל... :(

    אני די מחבבת את המותג פופה גם אם לא יצא לי לבחון יותר מידי מוצרים שלו אני ממש אוהבת את הפודרה האפויה שלו. אני שוקלת גם לבדוק אחד הלקים שלהם (גם אם הוא מחזיק לפעמיים :/)
    השפתון נראה טוב. השפתונים הרגילים שלהם האמת די מעוצבים משמים ולא רק זה גם גדול מידי! שזה כידוע חיסרון לבעלות תיק קטן חחח

    קניתי בביוטיקר בקבוקון קטן כזה לבושם ואני נהנית לסחוב אותו איתי בתיק (קטן זה טוב כבר אמרנו.. חחח) עלה לי כמה שקלים בודדים או במקסימום 15 ש"ח. נכון, הוא לא שיקי כמו שלך אבל הוא עושה את העבודה כשהמוח לא עובד בבוקר ושוכחים להתבשם..

    גולגלות זה תמיד טוב! אני תמיד בעד הטלת אימה פה ושם. מחזיק אנשים במרחק סביר מאיתנו. :P

    ביקרתי לאחרונה בסבון וראיתי שהם החזירו את הריח קיווי + משהו ששכחתי את שמו חחח
    אני מנסה להזכר מה המרכיב הנוסף ולא ממש יודעת.. על החמאת גוף שלי כתוב sweet summer אבל מהסנפה שלו עם אף חצי סתום לא ממש עובד לי להבין מה יש שם חוץ מקיווי.. מנגו? לא..
    בכל מקרה, חובה לרחרח! קצת מתוק. אבל מתיקות טובה :)

    תתחדשי על הנעליים! :)

    השבמחק
  22. אהבתי את הפוסט :)

    הסומק של לייף מאט או מבריק? תודה :-)

    השבמחק
  23. תודה! :) הסומק מבריק , לא מאט בכלל. צריך להשתמש ממש במעט על המברשת כי יש לו פיגמנט ממש ממש חזק.

    השבמחק
  24. מסכימה , הקלאץ' שלה הורס! [והיא בחורה ממש מקסימה ללא קשר] , הוא אגב לא כזה קטן כמו שאולי הוא מתקבל בתמונה , הוא מותאם לאייפון ויש עוד מקום כשהוא בפנים.

    על הפודרה האפויה של פופה שמעתי , לא ניסיתי. הוא גרוסה דק? כי אני לא אוהבת שזה גרגירי מדי ונראה מקומח מאוד. הלקים שלהם מדליקים ויש כרגע מבחר של כ-50 [!!!] גוונים.בטוח תמצאי משהו. השפתון מאוד מאוד נעים על השפתיים בצורה די מפציעה ומעניינת. העיצוב של השפתון הספציפי הזה ממש יפה.מאוד שיקי.

    גם לי יש את הבקבוקון של ביוטיקר אבל לפעמים בא לך להוציא גם משהו קצת יותר "יפה" מהתיק ,לא ?

    גולגולות זה מצוין , אני עכשיו שוקלת עגילים להשלמת הלוק.

    גם אני ראיתי שהחזירו את הקיוי -מנגו [צדקת במרכיב השני] אבל זה מתוק לי מדי . בשבילי רק תפוח לבנדר. ריח של נקי .

    והנעליים ? הקנייה הכי שווה שעשיתי לאחרונה :)

    השבמחק
  25. נהנתי מאוד מהתמונות :)

    השבמחק
  26. אם היה נכנס בו האנדרואיד שלי המיני ארנק שלי (קטן מהאנדרואיד אבל שמן ממנו..) והמפתח לאוטו - הייתי לגמרי מחפשת לי שכזה! אבל נראה לי שהדרישות שלי מוגזמות לו.. :P

    בעיני היא מדהימה וטובה כמו ה MSF של מאק אם לא יותר טובה.. (עבורי לפחות..)

    באמת נחמד להוציא משהו יותר יפה ממנו במיוחד שאני כמעט תמיד שולפת אותו במקום את השפתון (כשאני דוחפת יד לתיק בניסיון לדלות אותו..) :)

    הקיוי מנגו (ומגניב שזכרתי!) מריח לי ממש מיוחד! אני ממש אוהבת אותו! אני אבדוק מה הם הוציאו שווה איתו כי את החמאה יש לי..

    השבמחק
  27. תתחדשי :)
    אהבתי מאוד את העריכה של הפוסט. קראתי כבר בכמה מקומות על הtravalo והוא נשמע לי כמו פטנט מצוין, אני בהחלט זוממת עליו ;)

    השבמחק
  28. אני לא יודעת מה יותר חמוד, הארנקון או האריזה של הגלוס, שניהם נראים מאוד מעניין!
    גם אני חובבת גולגלות, נותן טאצ' מגניב לביגוד אפילו הכי יומיומי, גופיה וגינס (-:

    השבמחק
  29. :) הארנקון הזה מקסים ביותר אני מסכימה . הגלוס הוא הפנטום גלוס האהוב עליי ביותר לאחרונה מבית קרליין.
    ולגבי הגולגולות את ממש צודקת. אני משלבת את הצעיף אפילו על מראה אלגנטי וזה נראה פשוט מקסים.

    השבמחק
  30. תודה :) אני נהנית לערוך את הפוסטים האלה. ה-Travalo הוא אחלה של פטנט , נראה יפה וכיף לשלוף אותו מהתיק . יש פתרונות זולים יותר אבל הוא יותר שיקי בעיניי וגם המחיר שלו לא נוראי.

    השבמחק
  31. אגב יש לה עוד גדלים של תיקים , תפשפשי בקישורים שנתתי [יש לה עכשיו תיק "כוורת" מהמם] .

    הפודרה הזו מסקרנת עכשיו עוד יותר אם את אומרת שזה ברמת ה-MSF [יש לי אחת , הזכרת לי לשלוף אותה מהמגירה .... מרוב עצים לא רואים יער אצלי].

    אני גם כמוך , בתיק שלי הכל זרוק בצורה שאני תמיד מוצאת אמנם הכל אבל עדיין אני צריכה לסדר קצת יותר .

    החמאת גוף הקטנה היא הראשונה שקניתי מהם והיא ממש ממש נעימה . הופתעתי לטובה. האמת שאם כבר חמאות גוף אז קניתי אחת בפריז מבודי שופ העולמי [מעין דואו כזה מחולק לשניים] בריח אפונה ריחנית ואני ממש מאוהבת בה. אני אקנה אותה שוב בקרוב כשאטוס לארה"ב.

    השבמחק
  32. נושא התיקונים הקטנים יבדק :)

    לשלוף לשלוף מהיער!

    התיק שלי כרגע רחוק מאידאלי אבל לא הצלחתי למצוא שום דבר אחר שאני מסתדרת איתו :/ יש לי בעי עם זה שגם הקינדל שלי תופס לא מעט מקום וגם הארנק הדי מסיבי. שניהם ביחד בתיק קטן לרוב עושה בעיות.. מצד שני, שניהם בתיק גדול זאת בעיה מסוג אחר - התיק גדול.. חחח

    אפונה ריחנית?! נשמע מאוד מוזר..
    אני ממש אוהבת את החמאת גוף שלהם. השתמשתי בה משהו כמו 2-3 פעמים בשבוע גם בקיץ (!) אחרי המקלחת שאחרי השחיה והיא פשוט "תיקנה" אותי לגמרי :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן