יום שני, 5 בדצמבר 2011

TLVFW- Part II

מאז שבוע האופנה של תל אביב עלו המון כתבות , סרטונים , טורי דעה אודות שבוע האופנה התל אביב . חלקן היו אוהדות , חלקן התביישו [לא ברור למה] בתוצרת הארץ , אבל אני הרגשתי שהנה סוף סוף גם לנו , הישראלים [שאוהבים לקטר על מה שאין וכשיש מקטרים על מה שיש] יש קצת משהו משל עצמנו .

הוזמנתי ל-2 תצוגות עיקריות , זו שההיי לייט שבה היה רוברטו קוואלי [ואליה לא יכולתי להגיע] וזו של דורית בר אור , מי שהיתה פעם הג'ינגית החיננית מ"שמש" והפכה ברבות הימים לאושיה אופנתית שכיף להסתכל עליה מתלבשת ומלבישה.

אני מודה שכשקראתי את הראיון איתה בידיעות אחרונות , טרום התצוגה היו באמירות שלה דברים די מקוממים ועם זאת היא סיקרנה אותי עד מאוד . ג'ינג'ית או לא , יש לה פה גדול ואג'נדה מאוד ברורה ביחס לבגדים שלה שמסתכמים ב- Pas Pour Toi או בתרגום מצרפתית לעברית- "לא בשבילך" .

המשפט Pas Pour Toi שהפך מבדיחה פרטית לשם מותג מסביר לנו בעדינות שהבגדים לא נועדו לכל אחת . ורק כשראיתי את התצוגה הבנתי למה . דורית בא אור אמנם מתנשאת אבל לא לשווא , יש בבגדים שלה אמירה מעניינת וחזקה מאוד . בתור מי שהוציאה קולקציית ביכורים אני חושבת שנקודת הפתיחה שלה היתה טובה מאוד . באתי עם אפס ציפיות ויצאתי נלהבת ביותר .

עד הכניסה לאולם התצוגה היה ניסיון קלוש לייצר אווירת glam , היו שמפניות ואוכל מצוין אבל התחושה היתה "ישראלית" ולא בכדי . בכל אוהל שאליו עברנו עמדו שני גברתנים ענקיים שבדקו שאני לא עוד איזה מסתננת שרוצה לגעת בזוהר [ואולי קצת באורנה דץ , רמי קליינשטיין , נינט וג'ודי נ.מ.ש] ובאוהל התצוגה פתאום ראיתי "אור" .

בכניסה לאולם פגשנו בשנדליר ענק שמתחתיו ישבו 5 נגני עוד [קישור לויקיפדיה למי שלא מכיר את כלי הנגינה היפה הזה] , המפורסם בהם היה מר ויקטור עידה שניצח על השמחה הזו . אין ספק שזה היה מפתיע , גבות הורמו אבל עם הדקות שעברו , המוסיקה הזו מחלחלת לכם פנימה, הישר אל תוך הנשמה ומלווה את כל התצוגה מתחילתה ועד סופה . לא , הם לא עוד "להקה עירקית" כמו שכבר קראתי בחלק מהמקומות , הם אנשים שעושים מוסיקה אמיתית , ממיסת לבבות שהאוזן צריכה להתרגל אליה - פופ ורוק OUT, אום כולתום ופאריד אל אטראש : IN .

על המסך בשחור לבן עם התערבות דיגיטאלית ראינו להקה מנגנת את הנעימות ששמענו בכניסה ודמותה של דורית בא אור כאום כולתום משקיפה על התצוגה . 


תמונות: אתר נענע

כוכבות התצוגה היו יעל רייך ומיקי ממון , שתי דוגמניות ותיקות ומוערכות שפשוט יצרו שואו מעניין , מרתק שהיה בו משהו מאוד מיסתורי . כפי שאפשר לראות , הבגדים כולם מעוצבים בסגנון אוריינטלי עכשווי בשחור מעורב ברקמות זהב מסוגים שונים ובסגנונות שונים החל גלאביות , שמלות חלוק , חגורות מותן וכלה בחצאית וחולצת בטן מוזהבת לחלוטין  - אין ספק שכל אלו לא מתאימים לכל אחת אבל אף אחת לא יכולה להתעלם מהם.


תמונות: אתר נענע


אני חושבת שרק אז הבנתי ש-Pas Pour Toi  -DODO הוא לא מותג חצוף ומתגרה כפי שאולי השתקף מהעיתון אלא מותג שמתאים לנשים בשלות , חזקות, שהבגד יהווה אמירה עליהן ויסביר את מי שהן . פה הרגשתי תחושת הקלה. נהניתי מכל דקה ושמחתי שאני לא צריכה לתעב את דורית בר אור כפי שמתבקש . היא רק נובחת , לא נושכת ;) .

לצפייה בתצוגת האופנה של דורית בר אור , לחצו כאן ! [מדובר על 20 דקות של הנאה צרופה , מומלץ בחום] .

ובבלוג שמתעסק באיפור ,חייבים לומר משהו על האיפור! מי שלקח חסות על כל האירוע היתה חברת מייבלין שכאמור השיקה בו זמנית את  מסקרת Cat Eyes ואייליינר ג'ל [שאני כה מאוהבת בו] והיתה אמונה על המראה החתולי של הדוגמניות שאופרו ע"י מיקי בוגנים באייליינר שחור וליפסטיק אדום שהיה חיבור מושלם ללוק הכללי של התצוגה .



את האייליינרים החדשים של מייבלין קניתי בעצמי ביום שהגיעו לחנות . הייתי חייבת לראות על מה כל המהומה והאמת ? שיחקו אותה! בשלב הראשון , רכשתי את האייליינרים בגוון הכחול והחום , עם השחור המתנתי כיון שידעתי ששחורים יש לי לרוב. אין לי מילים לתאר את המוצר המעולה הזה . אני והוא = אהבה. מדובר על פורמולה מצויינת , ג'ל , לא רך מדי ולא נוקשה מדי שמלווה אליו מברשת שיכולה בקלות להתאים גם לאלו שידיהן לא מוכשרות במיוחד בציור פס אייליינר .
לא צריך להיות אמנית דגולה בתחום האיפור בשביל להצליח לעבוד עם המוצר הזה ולטעמי הוא מותאם לכל אחת שחפצה נפשה במראה החתולי המתגרה . 

הגוונים הצבעוניים אינם בגוון מאט , אלא מעין גוון מעט מטאלי מחמיא [הכחול] . הגוון החום אף הוא לא ממש חום אלא מתקבל חום ברונזה משגע שלטעמי על עיניים כחולות יכול להיות מושלם. אין ספק שמדובר על מוצר דגל למייבלין שחבל לפספס , בטח במחיר שפוי  [ 89.90 ש"ח ליחידה עם מבצעים של 40% על מוצר אחד או 1+1] .



בתצוגה עצמה חיכו שקיות ובתוכן נמצאה הערכה המשגעת הזו שהופקה במיודח לשבוע האופנה . מראה מנומר שמכיל צללית  דואו אפויה בגווני חום , אייליינר ג'ל שחור ומסקרה מוקטנת צהובה ומנומרת . כל המוצרים שבמארז היו מצוינים. מסקרת ה-Cat Eyes כמו שאר המסקרות של מייבלין , מעולה , המברשת שלה יוצרת ריסים מעוגלים ומלאי נפח [יש לי ריסים ארוכים בין כה]  ותענוג להשתמש בה. הצללית היא בונוס נחמד , פיגמנטית מאוד והשילוב בין שני הגוונים שלה יוצרים מראה יומיומי וטבעי .

בסה"כ היתה תצוגה מופלאה , אוירה טובה ומהנה וכולי תקווה וציפייה לשנה הבאה. כי גם לנו מגיע.

TLVFW-PART I

שלכם ,






24 תגובות:

  1. אין ספק שהייתה תצוגה משגעת! וגם החברה היתה לא רעה ;-) הליינר ג'ל הזה של מייבילין פשוט מעלף ברמות אחרות, שיחוק של ממש וגם המברשת מצויינת!! המסקרה גם היא נחמדה והצללית מצויינת לאיפור יום יומי בגוון שרבות יתחברו אליו. 

    השבמחק
  2. קניתי את המסקרה הזאת, היא פשוט  מעולה!
    המראה שנוצר הוא מראה חתולי, מסקרה מצוינת, אני אהבתי.
    ניסיתי גם את האיילנר, אני בשלבי ניסיון, לא מצליחה ליצור קר סימטרי ודק...

    השבמחק
  3. בהחלט. וחברתך נעמה לי מאוד :) האייליינר הוא באמת אחד הטובים , לטעמי עומד באותו קנה מידה של מאק מבחינת איכות. המברשת מעולה והאמת שזה נפלא בעיניי שצירפו אותו , זה דבר שהוא לא ממש לגיטימי.
    המסקרה מאוד נחמדה , אני בכלל דוגלת במסקרות של חברות דראגסטור בלבד ולא להוציא מאות שקלים על מסקרות ממותגות למוות. מיותר.

    השבמחק
  4. אני שמחה שאהבת :) אני מסכימה שלמי שיש ריסים ארוכים באופן יחסי יכולה ליצור מראה משגע . לגבי האייליינר , אני ממליצה לחפש סרטונים ביוטיוב איך מורחים אייליינר , זה יקל עלייך אם את לא מיומנת מספיק ורוצה להשתפר .

    השבמחק
  5. האייליינר מושלם! אוהבת את המריחה הנוחה שלו, הוא מאפשר לשחק עם עובי הקו, האורך שלו והחוזק שלו... איך הכחול על עיניים חומות? האם שווה לרכוש אותו (בתור אחת שמתאפרת באיפור בנאלי בדר"כ - קו שחור, אודם אדום וקצת מסביב)? default29 {"method":"validate","params":[],"id":1,"jsonrpc":"2.0"}

    השבמחק
  6. הכחול על עיניים חומות פשוט מהמם כי בעיניי הוא לא סתם עוד כחול אלא כחול מהפנט , אני ממש מרוצה ממנו , הוא משדרג לגמרי את מראה העיניים . 

    השבמחק
  7. מאוהבת באיילנר של מייבלין יש ברשוי שחור וחום... ואני פשוט בשוק איך יכול להיותש חברה נגישה כמו מייבלין יצרה מוצר מוצלח יותר מהמתחרות היוקרתיות, במחיר שפוי מקבלים מוצר מנצח והמברשת (בעיני לפחות) לא נופלת מהמברשות היקרות 

    השבמחק
  8. מסכימה עם כל מילה שלך. מסתבר שלפעמים להרים את הכפפה ע"י חברות הדראגסטור זה לא סיפור כזה גדול ולפעמים זה אפילו שווה שלהן. אני חושבת שהמחמאות שהמוצר הזה קיבל מגיעות לו בזכות .

    השבמחק
  9. רוצה אותו אבל בצבעים אחרים!!! 

    השבמחק
  10. את רוצה להמציא לו צבעים חדשים ? :-P

    השבמחק
  11. לגמרי.טאופ, שחור מוזהב, שחור עם חלקיקים בגוונים שונים ועוד ועוד...

    השבמחק
  12. טוב כשתבואי אליי , אם תרצי את מוזמנת לקחת את החום שלדעתי יהיה הורס עלייך [הוא מתקבל קצת טאופי] , עליי הוא נראה לא משהו עם עיניים חומות. לכשלעצמו הוא יפה אבל על עיניים בהירות הוא יתאים יותר. אם הוא היה חום אספרסו כהה הייתי אוהבת יותר.
    אגב , ראיתי בלוג שבו היה בליינר הזה בירוק במהדורה מוגבלת וקיים חציל וצבע אפור הורס שאין לנו עדיין בארץ [ עוד חודש ארה"ב] .

    השבמחק
  13. אם את רוצה חום אספרסו כהה תסתכלי בפוסט על איילנרים ג'לים ותראי אם את רוצה את חום של מאד מינרלס ;)

    השבמחק
  14. האייליינר ג'ל ממש נשמע אטרקטיבי.
    זוכרת את המחמאות שלך עליו כשקנית.
    אהבתי את הגוון הכחול מאוד!

    השבמחק
  15. את רוצה לומר לי שטרם ניסית אותו ?! עלייך לא הייתי מאמינה :-P הגוון הכחול הורס לגמרי , אני מאוד אוהבת אותו , חבל שלא הביאו לארץ את האפור והחציל , הייתי סוגרת את הפינה .

    השבמחק
  16. היתה תקופה שרציתי כמה ליינרים של מאד מינרלס. אני חושבת אבל שהמתקפה שיש לי על אייליינר ג'ל צריכה להסתיים פה לפחות עד שאני אסיים אותם. 

    השבמחק
  17. חחח, לא ניסיתי, רק הצצתי לו...P:
    יש אפור ולא הביאו?? בטח הוא מטאלי כמו השאר. 
    מבאס! זה אחד הצבעים הכי פופולריים אצלי באיפור!

    השבמחק
  18. יש סוג של אפור . זה לא מטאלי מאוד מבריק , אבל מדובר על גוון עם נוכחות . והאמת? יש איביי , פשוט חפשי שם או תבקשי שיביאו לך. הכי פשוט.

    השבמחק
  19. שמחה שנהנית! :)
    כמובן שאני לא שמעתי כלום על האירוע הזה, מה חדש בעצם חחח
    תצוגת אופנה זה משהו שאף פעם לא מדבר אלי, ובמקרה הזה גם אין לי מושג מי זאת המעצבת.. (לא ראיתי שמש..) נו מילא. יש גבול מה אפשר לצפות ממני...
    שמחה לשמוע על הג'ל ליינר של מייבלין וכמה חבל שהוא שלהם!! עכשיו אני מחפשת ג'ל ליינר שיחליף את מאק (שלא ירכש במהלך 2012, בתקווה ב 2013 עם התקנות החדשות..) וכמה חבל שמייבלין לא יכולים לעשות את העבודה.
    רכשתי לאחרונה 3 ג'ל ליינרים של קוסטל אבל הם רק בנגזרת ה"בסדר" לא יותר מזה. אין מה להשוות אותם אפילו לא בקצת למאק.. חבל אבל כשרוצים לגוון בצבעוני הם אופציה חביבה..

    השבמחק
  20. הסגנון של דורית לא ממש לטעמי, אבל אהבתי את התצוגה עצמה. היא הביאה משהו שונה, וכמו שכתבת, הבגדים לא לכל אחת ויש בהם אמירה חזקה. 
    הייתי בתצוגת אופנה רק פעם אחת, לפני המון זמן וזה כיף גדול!

    תתחדשי!
    האיילינרים נראים מפתה, במיוחד הברונזה לפי התיאור שלך. במחשבה הראשונה נורא בא לי לנסות אותם, אבל במחשבה השניה כבר יש לי צבעים דומים וחבל שזה סתם יתייבש. 

    השבמחק
  21. האמת שדיברו על זה בכל מקום אפשרי :) אבל את יודעת איך זה , לפעמים כשעסוקים אז לא ממש שמים לב לדברים האלה. מה שכן , התצוגה הזו היתה ממש כיפית וקלילה והיה מאוד נחמד .
    לא ידעתי שמייבלין נמצאים ברשימות הללו אבל אני מאמינה שיש תחלופות שאפשר להסתדר איתם , וללא קשר לרשימות הוא באמת אייליינר מצוין. הליינרים של קוסטל לא משהו. ניסיתי את של מאד מינרלס כמו שהציעה מרינה למטה ? 

    השבמחק
  22. התצוגה עצמה היתה מהממת. הסגנון שנוי במחלוקת אבל מצד שני , גם היא שנויה במחלוקת :) . יש בגדים שאהבתי יותר ויש פחות ויש כאלו שלטעמי מיועדים לשם התצוגה ולא היית תופסת אף אחת איתם ברחוב . אמירה יש בהם , אין ספק.
    האייליינרים מצוינים ובגלל שהם כאלה מצויינים , החלטתי לקנות את שלושתם [טרם קבלת השי ממייבלין כמובן] ואני מאוד מרוצה . אני חושבת שכדאי לך לגשת לפארם אפילו סתם בשביל להציץ ולהתענג . יכול להיות שתראי שהגוונים לא ממש דומים. החום על העיניים שלך לטעמי יהיה מאוד ייחודי .

    השבמחק
  23. אני הראשונה להודות שזה לא בגלל שאני עסוקה זה בגלל שאני לא מעוניינת לדעת..
    יומיים הייתי חולה בבית, ותאמיני לי, המחלה במקום מסוים התקדמה בגלל שנאלצתי להיות חשופה לעולם. מזל שקראתי ספר ביתרת הזמן אחרת - אוי ואבוי!
    המסקנה מהמחלה הזו - צריך לעזוב את הארץ ובהקדם!!!!! (ולא בגלל תצוגת האופנה שלא שמעתי עליה..)

    תמיד יש תחלופות. רק שבמקרה של הג'ל ליינר טרם מצאתי אותם. אבל אני סבלנית :) אולי ב 2013 בכלל לא אגור בארץ וגם החוק האירופאי יצא כך שהכל יהיה נגיש לי והכל יהיה לי "מותר לקנות".
    אופטימית, אמרתי?

    אמרתי לעצמי שאנסה את מאד מינרלז כמו שאמרתי הרבה דברים חחח אגיע גם לזה יום אחד. את יודעת איך אומרים, בעזרת השם, בלי נדר חחחחח

    השבמחק
  24. Shurangama Sutra

    Amitābha
    Ksitigarbha

    Bhaisajyaguru
    The Twelve Vows of the Medicine Buddha upon attaining Enlightenment, according to the Medicine Buddha Sutra are:
    To illuminate countless realms with his radiance, enabling anyone to become a Buddha just like him.
    To awaken the minds of sentient beings through his light of lapis lazuli.
    To provide the sentient beings with whatever material needs they require.
    To correct heretical views and inspire beings toward the path of the Bodhisattva.
    To help beings follow the Moral Precepts, even if they failed before.
    To heal beings born with deformities, illness or other physical sufferings.
    To help relieve the destitute and the sick.
    To help women who wish to be reborn as men achieve their desired rebirth.
    To help heal mental afflictions and delusions.
    To help the oppressed be free from suffering.
    To relieve those who suffer from terrible hunger and thirst.
    To help clothe those who are destitute and suffering from cold and mosquitoes.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן