יום שבת, 30 ביולי 2011

China Glaze Metro Collection - Fall 2011




מזמן לא היה לנו פוסט לקים , הא? ובכן חיכיתן המון זמן והנה הגיע הרגע - הסווטצ'ים. אני אפתח ואומר שהקולקציה הזו כ"כ קולעת לטעם שלי. אין בה משהו מאוד חדשני כי הכל כבר ראינו וקשה לי להתרגש מגוונים אבל האקלקטיות של כל הגוונים האהובים עליי גם יחד פשוט יצרה קולקציה יפה ומגוונת וגם סתוית  במידה. סקאלת הגוונים כאילו נפרדת מהקיץ וממשיכה לסתיו וזה פשוט מקסים.

הרעיון סביב הקולקציה היה מחווה לעיר ניו יורק , לבניינים הגבוהים , לפיח הניו יורקי , המוניות הצהובות והרחובות הסואנים [ולניו יורקרים יש קצב הליכה שאם לא עומדים בו , חבל על הזמן....]. מי שהיתה בניו יורק בעבר יכולה דווקא להבין את הרמז המחוייך מאחורי השמות והגוונים וזה ממש נחמד . בהחלט אחת הקולקציות היותר אהובות עליי עד כה [ותודה לאל שסיימנו עם הקראקלים! ] .

Hi guys ,

I guess everyone looked forward for the new China Glaze Collection - Metro  for Fall 2011. So here goes : The swatches!
I must say that this collection is really my taste . There is nothing new about it or innovative because after all , I guess that all polish-holic's like me already have seen everything but I can't ignore the eclectic beautiful colors which this collection brings us. China Glaze brings us really varied collection and it seems like this collection is something in between Summer say goodbye and welcome Fall. Just lovely!

The whole idea with this wonderful collection is gesture for NYC , the tall never ending towers , even some NY grey smog , yellow cabs and the big apple bubbly atmosphere [ which of you that never been in NY before cannot understand this city special street walk - it's amazing how fast people walk there!] . As i was visiting NY , I couldn't help myself from smiling with the sophisticated polish names that has lots of winks in it.  Absolutely one of my favorite collection!  

ומה בקולקציה ?

12 גוונים שמחולקים למרקמים שונים : קרם , שימר וגליטר. אני לא מאמינה שאין מישהי שלא תמצא פה לק לטעמה . ולמי שלא שבעה מתיאורים , מוזמנת לקרוא את התיאור של China Glaze לקולקציה הזו :

City living boasts excitement, a cool, edginess and confidence that oozes from fashion forward women like none other. City loving celebs like Lady Gaga, Rihanna, Ivanka Trump, Rosario Dawson and Jaime King have style to spare and their fashion sense trickles down to everyone from working women to college kids. This Fall, China Glaze has captured the big city feel in 12 sexy, sophisticated shades that are on trend, exciting and will be on every fashion maven’s “must have” list. Whether you prefer downtown funk or uptown class, China Glaze’s METRO collection pulls together ensembles and will undoubtedly make heads turn!


ואלו שמות : [מציעה מאוד ללחוץ על התמונות להגדלה]



Skyscraper - לק במרקם ג'ל כחול עם גליטרים כסופים , לק שאפשר לבנות בשכבות [לי הספיקו 2 ] כדי לקבל מראה אחיד ויפה .עפ"י CG , הלק הזה אמור להזכיר את השמיים מעל פני העיר ניו יורק .

  Skyscraper: A sparkling, glitter blue reminiscent of the sky over the city. Blue jelly with  tiny silver glitters. absolutely amazing. 



CG in the city - גליטר מאובק שנושא בתוכו את גווני הסגול , ברונזה , כסף וגוונים מתחלפים נוספים. לק משגע ומאוד מושך תשומת לב. הגליטרים הקטנים בתוכו עושים עבודה יפה בתאורה טובה . נדרשות כמה שכבות טובות [לטעמי 3] כדי להגיע למראה מושלם. לק הבסיס הוא שקוף והגליטרים מאוד צפופים כך שלא תהיה בעיה לבנות אותו היטב.

 CG in the City: Glittering dusty purple, bronze and silver multi-tonal glitter, perfect for a pop of edge from West side to East side.



Urban Night - סגול קרמי משגע . לא שחור מדי כמו שהיינו רגילים לראות אלא פשוט סגול כהה מושלם.

 Urban-Night: Exactly what you need for a night on the town – rich purple crème.



Traffic Jam- ורוד פוקסיה מעט אדמדם במרקם קרמי .

Traffic Jam: Stop traffic with a breathtaking, raspberry pink crème.




City Siren - אדום קרמי עמוק שמתאים לכל מצב רוח .

City Siren: The perfect deep, red crème to match any outfit.



Loft-y Ambitions - גוון בורגונדי עמוק עם שימר עדין .

 Loft-y Ambitions: Burgundy shimmer and cocktail hour – nothing better.



Brownstone - גוון טרהקוטה חרוך וקרמי . מעין חום-אדום כמו של גג רעפים Bricks .

Brownstone: Burnt terracotta crème mirrors the quaint townhouses of the city.




Midtown Magic - גוון בורגונדי עמוק עם שימר מוזהב [אני ראיתי בו גם גוונים נוספים חוץ מהזהב] .

Midtown Magic: Burgundy base with flecks of gold shimmer captures the latest fashion trend.



Street Chic - גוון בז' קרמי . גוון יפהפה , מעין צבע שוקו Taupe , ערבוב של סגול-ורוד-חום משגע.

 Street Chic: This gorgeous beige crème is the perfect go to shade letting your clothes do the talking.




Concrete Catwalk - אחד הגוונים היפים בקולקציה לטעמי . אפור פלדה כהה יחסית עם טון כחלחל . אחד היפהפיים והסתווים המוצלחים לסתיו הקרב.

Concrete Catwalk: Steel grey crème is amazing for a chic mani.one of the most beautiful colors in this collection and absolutely favorite of mine.




Westside warrior - ירוק הסוואה משגע וקרמי . גוון מקסים ומוצלח מאוד . הוא נע בין ירוק חאקי/צה"ל/צבע זית מטריף.

Westside Warrior: For the trendsetting woman this camo green crème is to die for.



Trendsetter - צהוב חרדל [כבר היו כמה כאלה בקולקציות האחרונות של CG ] עם שימר מוזהב . הצהוב החרדלי היה מחווה לחרדל שנמרח עלה - Hot Dog האמריקאי שחוטפים ככה סתם באמצע הרחוב. לי הוא הזכיר קצת את Classic Camel מקולקציית הויקסן אבל הוא יותר צהוב פה ופחות בז'.

Trendsetter: Mustard yellow shimmer translates beautifully from hot dogs to nails.

והנה קצת מריחות על גלגל ציפורניים :



משמאל לימין : L-R:  CG In The City , Urban Night, Traffic Jam , Skyscraper



משמאל לימין : L-R : Street Chic , Concrete Catwalk , Trendsetter




משמאל לימין : L-R : Trendsetter , Midtown Magic , Brownstone , Westside Warrior




משמאל לימין : L-R : Skyscraper , Traffic Jam , Loft-y Ambitions, City Siren 

אז זו כל הקולקציה כולה. היא מקסימה בעיניי וחיכיתי לה המון מהסיבה הפשוטה שהיא מאגדת בתוכה את כל הגוונים האהובים עליי וכאילו נועדה עבורי. אין פה שום דבר חדשני או מעורר התפעלות שלא ראינו קודם אבל כן יש פה יצירתיות בשמות , מחוות יפות וגוונים מאוד מאוד מוצלחים שכיף יהיה למרוח בחורף הקרוב ללא שום ספק. באופן די מפתיע שבעתי מאדומים ופוקסיה חמימים ודווקא קורצים לי כרגע ומסתמנים כפייבוריטים שלי :
Midtown Magic , Westside Warrior , Street Chic , Concrete Catwalk .

הקולקציה תהייה זמינה בקרוב מאוד ברחבי הרשת ותוכלו לרכוש אותה ובינתיים , ספרו לי מה הפייבוריט [או הפייבוריטים] שלכן מהקולקציה הנוכחית ובכלל מה דעתכן ?


So that's the whole collection , it's really great lovely one in my opinion and I personally was waiting for it because it has lots of my favorite colors - it's seen it was "Taylor made" just for me . as I said before there is nothing new here in generally , but the simplicity is so great and we do see creativity in polish names and nice amusing gestures. All colors will be so much fun to apply this Fall that I can't wait - no doubt about that! Surprisingly  , I had enough of reds and pinks and somehow I can see my nails with my new favorites which are :  

Midtown Magic , Westside Warrior , Street Chic , Concrete Catwalk. Don't you ?

This collection will be available soon all over the web and of course around the U.S so keep an eye for it. In the meanwhile tell me which color is your favorite [or favorites] from this collection ? what do you think about it ? 

Hope you enjoyed my post and see ya soon! 

Haboleshet .


סופ"ש נעים .

שלכם ,











**הקולקציה נשלחה אליי מהחברה לשם סקירה**
This collection was sent to me for review by the compaby

תודה מיוחדת לע' על העזרה בצילום :)

יום רביעי, 27 ביולי 2011

סדקים בחומה או ש...לא? Vol. 6



קיץ , בערך 700 אחוזי לחות בחוץ. בשבוע שעבר הייתי חולה ולא הגעתי למפגש של שומרי משקל ודי התבאסתי . השבוע הגעתי מבואסת עוד יותר כי הייתי משוכנעת במיליון אחוז שהעליתי במשקל , ולא רק שהייתי משוכנעת שהעליתי , גם חשבתי שמדובר על 2 ק"ג שהתווספו לי [בתקווה באופן פרופורציונאלי] לישבן. עם המחשבה הזו הלכתי לחפש בגדים לאירוע חשוב שהיה לי . יום שישי שעבר , בקניון - אני , האיש והילד ואפס הסבלנות שלי העלו אפס בגדים בחכתי . בשבת גררתי את שכנתי וחברתי ע' לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה משוכנעת שאני הולכת למצוא את ה-שמלה . 4 שעות של כיתותי רגליים , אחד קפה הפוך חלש וטוסט אמריקאי גדול , הבהירו לי שכנראה את מבוקשי לא אמצא תודות לטוסט , לטבע ולהוריי שהביאוני עד הלום.

גם המחשבה על כך שאולי רזיתי מספיק לכדי " בלונדינית עם עיניים סגולות" , כפי שאומרת זיו המדריכה שלי , לא עלתה לי בראש כי הרגשתי בכל שמלה כמו דובי קטן ובטח לא עזרה לי השמלה עם אלמנטי "אגם הברבורים" שניסתה להלביש עליי איזו מוכרת תוך קריאות התפעלות עמוקות ומבט מזועזע שלי.

יום שבת , 20:30 , H&M . אני עומדת מול החנות מחכה שהיא תפתח [גיליתי שהיא נפתחת בכלל ב-21:30] . מעבירה את הזמן ולבסוף שערי "גן עדן" הואילו להפתח וכמו נחילי ארבה נכנסתי אני וכל עמישראל לחנות. התחלתי לסקור כל פינה [תוך כדי קללות נמרצות והלקאה עצמית על עצם היותי שם בשעה הזו בכלל] , לקחתי לי כמה שמלות ונכנסתי לתא ההלבשה. מודדת והכל נראה נורא ואיום . יוצאת וחצי תאוותי בידי. נאדה.

אז מה בעצם היה לנו פה ? מקרה קשה של הלקאה עצמית בתוספת אכילה לא מסודרת ורשלנית ולמרות כל הקילוגרמים שנשלו ממני , החיים כיפכפו [מלשון כאפה] אותי והזכירו לי שאני עוד עגולה. 

זה עוד מקרה חמור של סדקים בחומה , AKA , מחלה [להלן:הסדק] שממנה משילים איזה גרם או שניים ואז מתחילה אכילה מאסיבית "כי לא אכלתי כלום ביום הזה" . אז טעמתי , לעסתי וגם בלעתי [לא הכל ביחד] - נוטלה , לחמניות , קולה , פיצה ב-00:00 בלילה באדיבות האיש המפרגן שהתקשר לשאול אם אני רוצה וקיבל את התשובה "ברור! " - להמשיך ? בין לבין גם אכלתי מסודר אבל לא כתבתי מה אני אוכלת באופן מסודר כפי שאני אמורה . תסכול.

כשהתחלתי את התהליך האיש שלצידי נתן לי "גג שלושה שבועות" להחזיק מעמד בתכנית. מיותר לציין שאני מחזיקה מעמד כבר 6 שבועות , אולי יותר . אני לא חושבת שהוא ואני לקחנו בחשבון שה"מצב" הזה הוא בעצם לכל החיים. האסימון הכבד הזה נפל לי בקבוצה , וכשהוא נפל שמעו את ה"קאצ'ינג" שלו למרחוק . 

השבוע הגעתי לקבוצה , אני מאוד אוהבת להגיע לשם כי הוא קבוצה תוססת וכיפית והמדריכה בעצמה תוססת וכיפית ואני מאוד מחוברת ואוהבת את האוירה למרות שיש שם חברויות עוד הרבה קודם ואני ספק ביישנית ספק א-סוציאלית [סתם סתם] .בתקופת הקיץ מגיעים לקבוצה פחות אנשים , אולי זה החום והמזגן שמשאירים אותם בבית ואולי זה המשקל שעולה והפיתויים של הקיץ שקופצים עלינו מכל עבר אבל עובדתית , יש פחות אנשים וזה דווקא יתרון לפתוח יותר נושאים לדיון.

לפני שאני אספר קצת על עצמי מבחינת המשקל , אני רוצה דווקא לספר בקצרה על דיון שנפתח בקבוצה. ישבה לידי בחורה שאמרה שהיא מאושרת וטוב לה והיא בתקופה נפלאה בחיים שלה ולכן התכנית לרדת במשקל נדחקה לצד והיא מתמקדת באושר שלה ובבילויים עם החבר'ה שבעיני זה כיף אדיר. הבעיה שלה היתה נורא פשוטה - היא מוצאת את עצמה אוכלת עם החבר'ה לפנות בוקר עוד המבורגר או ממשיכה לעוד בירה  ובקיצור היא לא  יודעת מה לעשות כדי להחזיר את עצמה לתלם. נפתח דיון מאוד מעניין בעניין ומישהי העלתה את הנקודה שכנראה מרוב שטוב לה בחיים המשקל נדחק לצד , היא טענה שאם המשקל היה נקודה באמת כואבת עבורה , אולי היא היתה נכנסת לעניין יותר . פה נאלמתי דום. 

פתחתי את הדיון הזה מול שני אנשים יקרים לי , האחד רזה והשני שמן. השמן [אל דאגה ,הוא לא נעלב] אמר לי שצדקה זו שאמרה שזו אינה נקודה כואבת בחייה ולכן היא מוכנה פחות להילחם ואילו הרזה אמר שהוא לא מבין למה צריך לכאוב לאנשים כדי לרדת במשקל . אני מצאתי את עצמי בנקודת הביניים - אני חושבת שכל אדם בהיותו מאושר הוא אדם בריא . נקודה. אני נוטה להסכים שאכילת בשעות הלילה המאוחרות הוא עניין של בחירה אבל לפעמים החברה לא מאפשרת לך לוותר על המקום הזה של "לזרום" ומהיותנו בני אדם אני חושבת שהדברים האלו הם תוצר של בחירה [טובה או לא זה עניין אחר] .

נחזור לקבוצה - בשלב כלשהו בדיון התיישב גבר יחסית מבוגר שהשיל מעצמו אי אלו קילוגרמים רציניים ואמר לה "אני יודע שהתהליך הזה הוא לא זמני , הוא תהליך נבנה והוא יילך איתי כל החיים. זה לא שאני משיל את X הקילוגרמים שלי או שומר עליהם עד לתאריך יעד ואז יכול לאכול מה שבא לי וכמה שבא לי- ברור לי שזה משהו שילך איתי כל החיים" . 

**קאצ'ינג! [פה נפל האסימון]**

כל החיים ...המממ........וואו! הרי לא באמת חשבתי שאני אהיה בלונדינית , 1.75 ס"מ עם עיניים סגולות ובכל זאת ראיתי רק את הקילוגרמים לנגד עיניי. שכחתי שהמנטרה של אורח חיים בריא לא באמת זמנית , היא פרמננטית. הלומה יצאתי מהקבוצה עם חומר למחשבה ורזה יותר ב-1.400 ק"ג . אפילו קיבלתי כוכב זהב . אז למה אני מרגישה רע ? אולי כי החיים טפחו על פניי והזכירו לי שתוצאות רואים בעבודה קשה ושאני והמשקל כנראה נהיה מחוברים עד הסוף .

אז מה אתן אומרות ? צריך לכאוב לנו כדי לרדת במשקל ?  או שגם אדם מאושר יכול לרדת במשקל ולסגל לעצמו אורח חיים נכון ? ומה עם החבר'ה - אוכלים מה שכולם אוכלים או מציבים גבולות ?

מאחלת לכולנו שלא משנה מה יהיה , תמיד נהיה מאושרים .

שלכם ,









לקריאת פוסטים קודמים :

הבולשת עולה על המשקל חלק 1
הבולשת עולה על המשקל חלק 2
הבולשת עולה על המשקל חלק 3
הבולשת עולה על המשקל חלק 4
הבולשת עולה על המשקל חלק 5

יום ראשון, 24 ביולי 2011

סקירת בזק #5

החודש הגיעו לידיי כמה מוצרים מעניינים במיוחד שנמצאים [ללא קשר למותג] לטעמי בשימוש יומיומי של כל אחת מאיתנו . 
אז מבלי ל"פטפט" יותר מדי , Let's Roll ...



 GUERLAIN Meteorites Compact Powder - מוצר חדש שהגיע אליי מבית גרלן ובעצם נותן גרסה נוספת לפודרת הכדוריות המיתולוגית והמבוקשת . מדובר על אותה גברת בשינוי אדרת רק בגרסה הדחוסה. אני לא חושבת שיש בכלל מקום לדבר על איכות המוצרים של גרלן . הפודרות שלה נחשבות למבוקשות ביותר , האריזות הקלאסיות , העיצוב עוצר הנשימה , כל אלו מרפדים אותי בחיוך חושף שיניים ותחושת התאהבות. לא לשווא אמרו שהפודרה הזו מתמזגת באופן מושלם עם העור - כל מילה אמת. מדובר על פודרה שכל מה שאכתוב עליה לא יספיק . היא מריחה מדהים ![מבושמת]  , כ"כ מדהים כמו שאף מוצר לא הצליח להפיל אותי כך קודם. התחושה שלה על הפנים כמו משי והיא כ"כ דקה וקלילה שהיא מהווה "עור שני" . 
האריזה ...אוי האריזה...אוי האריזה - אוי! כמו בכל מוצרי גרלן האריזה גם פה עוצרת נשימה , מעין מארז אפור שחור פנינתי ועל חלקו העליון עיטור המטאוריטים המפורסם שמזכיר עלי כותרת של פרח הורד . מבחינתי זה מוצר איפור ותכשיט . הפודרה מגיעה בשקיק קטיפה נחשק ואלגנטי [וזה הזמן שאחזור לנשום] .

מטרתה של הפודרה להעניק זוהר ואחידות , לתקן פגמים , לקבע את האיפור ולשוות מראה מאט לעור. סודה של הפודרה הוא במערך של חלקיקים צבעוניים בצבעים של ירוק (מתקן אדמומיות) , בז' (מאחד את גווןה עור) , ורוד (מעניק מראה בריא וחיוני) , סגול (מתקן מראה דל ועייף) או לבן (מאיר) . הפודרה סופחת עודפי סבום ונותנת לעור מראה מלוטש יותר .

לפודרה 3 גוונים :
01 - עבור עור בהיר . מתקן אידיאלי.
02 - עבור עור בעל גוון ביניים. מעניק אור ומראה רענן.
03 - עבור עור כהה , בעל גוון מוזהב. מתקן כהויות.

אני קיבלתי להתנסות את מספר 03 ולמרות היותי בהירה , הפודרה הזו לא ממש היתה שקפקפה אבל עם זאת בהחלט יצרה מראה אחיד ויפה . הדקיקות שלה והקלילות שלה ניכרים היטב על הפנים והיא בהחלט שומרת על מראה מאט ומונעת הברקה [יש לי עור מעורב] לטווח די ארוך . השתמשתי בה מעל המייקאפ וגם בלעדיו ואין מה לומר חוץ מ...חלום! 

למה  ? כי היא פודרה איכותית ביותר , היא נדרשת בקיץ ועושה את העבודה שלה נאמנה כמו ששום מוצר אחר לא עשה עבורי קודם. מעבר לזה היא לא רק פודרה , היא הרבה מעבר לכך. היא פשוט אקססורי יוקרתי לתיק.
כמה  ? לא זול בכלל. 310 ש"ח עבור 7 גרם. 
איפה ? בכל רשתות הפארם , אפריל ובמשביר לצרכן .




REVLON Beauty Tools - זוכרות את הפוסט הזה ובו סקירה על מברשת הסומק המעולה של רבלון ? ובכן , ללא כל תיאום מראש ויום לאחר מכן קיבלתי להתנסות את מברשת המייקאפ שלהם מאותה סדרה . למי שלא מעודכנת רבלון משיקה ליין מברשות מחודש ומעוצב היטב  , מגוון של 7 מברשות איפור וקיט נסיעות . מכיון שכבר יש לי ניסיון רב עם מברשות העיניים של רבלון , רכשתי לעצמי את מברשת הסומק המשגעת ולכן שמחתי להתנסות גם במברשת המייקאפ. עפ"י החברה כל 7 המברשות תוכננו ועוצבו בשת"פ מלא עם אמני איפור בינ"ל וניכר שהיתה פה חשיבה על העיצוב .אני באופן אישי מאוד אהבתי את שילובי האדום-שחור האלגנטיים והלא מפוצצים מדי , כיף שיש מברשת כזו במאגר המברשות. בין 7 המברשות תוכלו למצוא : מברשת פודרה , מברשת סומק , מברשת מייקאפ , מברשת רחבה לצללית בסיס , מברשת דו-צדדית לעיניים למראה מעושן ומברשת קבוקי רב תכליתית.

מברשת המייקאפ של רבלון היא מברשת שטוחה שמתאימה למייקאפ נוזלי או למוצרי קרם למיניהם , היא מברשת מצויינת שעושה עבודה מעולה ומורחת בדיוק רב את החומר ומבלי להשאיר אחרי סימני מריחה . המברשת כ"כ נעימה ורכה שזה כמו להעביר מכחול על ציור . בהחלט מספקת תמורה והנאה ביחס למחירה ואני מאוד נהניתי ממנה .

אני רוצה לציין כי דווקא כשנכנסתי לאתר של רבלון ראיתי אוסף גדול יותר של מברשות מדליקות [למשל מברשת פודרה מתברגת  ומדליקה עם מכסה שמיועדת לנשיאה בתיק , מברשת שפתיים קומפקטית ומברשת גבות דו צדדית חמודה] שכמו שאפשר להבין לא נקבל לארץ אבל למי שיש גישה לחו"ל זה  נחמד לדעת שיש עוד . 

כמה ? מברשות הפודרה סומק ומייקאפ עולות 90 ש"ח כל אחת , מברשות הצללית והמברשת הדו צדדית 40 ש"ח כל אחת והקבוקית , 100 ש"ח.
למה ? כי הן באמת שוות את המחיר ועושות לכן חשק לחבק אותן.
איפה? רשתות הפארם , אפריל ומגה. הערה שאני חייבת להוסיף - ניסיתי לחפש את שאר המברשות ואת קיט הנסיעות בכמה פארמים ולא מצאתי אותן. את מברשת הסומק שלי קניתי בסניף סופר פארם מאוד ספציפי ושם היה מהן מגוון רחב אבל חבל שהן לא נגישות כ"כ כי אני מאמינה שיהיה להן ביקוש .



קולקציית תיקי קיץ חדשה מבית SABON - SABON משיקה שני סוגי תיקים  Beach Bags ו-Groove Bag [באנגלית זה נשמע יותר טוב , תודו] יפהפיים וגדולים שניתן לקחת איתנו לים אבל לא רק .

תיקי הים  מיועדים לנשיאה של כל האלמנטים הנחוצים לנו לים ולבריכה ומעוצבים בצורה אלגנטית ויפה . התיקים עשויים פוליאסטר עם ציפוי PVC גמיש וקל שאינו מאפשר ספיגת מים/לחות. התיקים גדולים , נוחים ומרווחים  נסגרים באמצעות שרוך והבטנה הפנימית מגדילה את נפח תכולת התיק . התיק מגיע בשני גוונים : אבן בהיר וזית עדין .

ה-Groove Bag הוא תיק באמת מדליק וכיפי. מדובר על תיק קלוע בשילוב ידיות דמויות עור ופפיון גדול [הניתן להסרה] , תיק קליל ליום יום , מתאים למי שאוהבת הרבה תכולה בתיק ונהנית "לזרוק" הכל פנימה . בהתחלה תהיתי לגבי עניין הפפיון שעשוי בד ויכול להתקמט אבל אח"כ הבנתי שבלעדיו התיק מאבד מהטרנדיות שלו וחבל. הבטנה של התיק הזה יפהפיה עם הלוגו של סבון בגווני חום וגם לו יש שרוך לסגירה המגדיל את נפח התיק משמעותית.

למה ? תיקים כיפיים ויפים במיוחד . ממליצה דווקא על הקש כי הוא בעיניי משגע.
כמה ? תיקי ים 80 ש"ח ליח' ותיק הקש 119 ש"ח ליח' .
איפה ? רשתות SABON בכל הארץ.



DIESEL:  Only The Brave Captain America - דיזל משחקים אותה בגדול ומשיקים בושם לגבר כמחווה לגיבור העל החזק ביותר בעולם. הבושם הזה מושק במהדורה מוגבלת ואני באופן אישי מאוד התרשמתי ממנו ומההשקעה המדהימה באריזה.

קפטן אמריקה - גרסת הבושם הינו שיתוף פעולה בין דיזל למאייר בראיין היץ' [רובוטריקים , סופרמן] . האגרוף המיתולוגי של דיזל לובש הפעם את "השריון" של קפטן אמריקה . אריזת הקרטון מעוצבת כקומיקס מאוד מושקע ובכל צד שתהפכו , תוכלו לראות מחשבה ואיורים לפרטי פרטים. את עיצוב בקבוק הבושם פחות אהבתי : אגרוף ברזל בכחול עם יותר מדי אלמנטים מצועצעים והיא היתה נראית לי קצת "אובר" אבל הבנתי את הרצון לאמירה .

עפ"י דיזל הניחוח מורכב מתוים של לימון , מנדרינה ועלי כוסברה [?] ובתוספת של שמנים אתרים , עלי סיגליות, רוזמרין וסיומת של ענבר וארז. אני הרחתי ניחוח קיצי , רענן , צעיר ולא מכביד מדי. האיש שלצידי אהב מאוד את האריזה המדהימה ונתן לי להחליט עבורו אם הבושם מריח טוב - הוא מריח מצוין. מתאים לגברים צעירים שאוהבים ניחוחות קלילים רעננים ולא מכבידים .

השורה תחתונה מבחוץ IN מבפנים OUT אבל הריח LIKE!

למה ? כי קיץ ואין לנו רצון לבשמים כבדים וענני בישום חונקים במיוחד.
כמה ? 464 ש"ח ל-75 מ"ל .
איפה ? להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.



Lady Speed Stick Waterproof - ליידי ספיד סטיק משיקה סדרת דאודורנטים עמידים במים להגנה אפקטיבית גם אחרי שחייה בבריכה או בים. אני חייבת להודות שאני באופן אישי לא אוהבת את הדאודורנטים של ליידי ספיד סטיק . אין סיבה מיוחדת פשוט לא התחברתי בעבר למיתוג והיו לי חלופות בלי סוף . הפתיע אותי מאוד שמצאתי את עצמי משתמשת בו בלי סוף ולו רק בגלל הדבר ה"פעוט" הזה שנקרא waterproof . 
בעיקרון הסדרה הזו [סטיק וספריי] מיועדת לנשים פעילות ואקטיביות ,בעלות סדר יום עמוס ומגוון , נשים שעוסקות בספורט וכו'. סדרת ה-waterproof עמידה במים והיא כ"כ עמידה במים עד שהצלחתי להריח את הדאודורנט אפילו אחרי שהתקלחתי! זה קטע היסטרי ! בהתחלה חשבתי שאני מדמיינת אבל ..לא. 
אני חייבת לציין שבהשפרצה הראשונה [השתמשתי בספריי] הוא הריח לי דחוס ומעיק אבל כשהחומר מתפוגג מהאויר ונשאר עלינו הוא מריח מצויין. אני משפריצה אותו כשאני יוצאת להליכות [ספורט , לא window shopping] וזה מרגיש רענן כאילו הרגע סיימתי להתארגן. בהחלט הצלחתי להתרשם לטובה מהמוצר הזה ואהבתי מאוד :) .

למה ? כי הוא באמת מקיים את ההבטחה ועושה זאת בצורה מלאה שהצליחה להמם אפילו אותי ובחיי שחשבתי שראיתי/ניסיתי הכל.
כמה ? על הסטיק תשלמו 25.99 ש"ח לתכולה של 45 גרם  ועל הספריי תשלמו 23.99 ש"ח לתכולה של 150 מ"ל .
איפה? להשיג ברשתות השיווק והפארם.



Acnil Wash , תרחיץ פנים נטול שומן  - את המוצר הזה קיבלתי להתנסות לפני שבועיים. הסתכלתי עליו והוא הסתכל עליי והיה נראה לי הכי לא אטרקטיבי בעולם בכלל להתקרב אליו. יום אחד בעודי מסדרת החלטתי לפתוח את האריזה , לרחרח ולנסות ואני חושבת שבמקום שמגיעים קומפלימנטים , יש לתת אותם . נתחיל מהתחלה - המוצר כמו שהוא נראה כרגע , לא רק שלא ימכור את עצמו אלא יהפוך לאויר . אני לא יודעת איך אפשר לשווק סבון פנים כ"כ טוב [!!!] באריזה כ"כ נוראית , לא מושכת עם מראה של בית חולים ותחושה של מרשם לכדורים. הנה אמרתי את זה. למה למען השם לא להשקיע עוד קצת באריזה ?! 

כשאני מתנסה במוצרים אני משתדלת "לעצום" עין אחת בנושא האריזות [למרות שזה הדבר הראשון שאמור למשוך אותנו כקונים] ומשמשת עבורכן כמעין "שפן ניסיונות" ולכן גם במקרה הזה התעלמתי מכל המעטפת וניסיתי רק את החומר. האינסטינקט הראשוני אמר "להריח" ומשום מה ציפיתי לריח חזק , רפואי ובלתי נסבל אבל למרבה ההפתעה והתדהמה הריח היה מאוד נעים ו....ממש ממש מוכר [מיד אסביר] , החלטתי להוציא מעט חומר על היד וראיתי שגם המרקם מוכר לי , מרקם מוס מעט מבריק . חשבתי מספר שניות ואז נפל לי האסימון , אאוריקה! - אסתי לאודר! הריח והמרקם של סבון המוס הכחול של אסתי לאודר , אחד לאחד רק פשוט לא מייבש כמו הסבון מוס של אסתי לאודר [אותי באופן אישי הוא מייבש , יכול להיות שלאחרות לא] .

בשורה התחתונה - הוא סבון שראוי לכל הקומפלימנטים האפשריים . הסבון הזה מותאם לעור צעיר , שמן , מעורב או בעייתי . בהגדרתו הוא טיפולי , נטול שומן ומיועד לניקוי עמוק ולהסרת עודף שומנים. לקחתי אותו לנסיעת מבחן של שבוע והוא עמד בגבורה בכל הפרמטרים. הוא מנקה היטב וביסודיות , מחליק את העור ונותן לו מראה זוהר יותר למרות שבכלל לא נזכר בעלון שזה מה שהוא עושה והריח פשוט מצויין. אז אם אתן מחפשות "דיופ" [LOL] לסבון של אסתי לאודר , הרי לכן המוצר והוא באמת שווה . Big Like! 

למה ? מוצר שקיבל ממני דוז פואה וכל מילה מיותרת.
כמה ? 58 ש"ח.
איפה ? להשיג ברשת הסופר פארם .




קרם רגליים Axera - מדובר על קרם רגליים טיפולי של חברת התרופות פריגו . הקרם מתאים גם לברכיים ומרפקים יבשים עד יבשים מאוד . בשונה מחברו הקודם , דווקא פה היתה השקעה קלה באריזה והיא מאוד נחמדה עם איורי רגליים קטנות ולא מוגזמת או מופחתת השקעה. יש לי המון קרמי רגליים בבית אבל מכיון שזה נחשב טיפולי , החלטתי לנסות אותו ולראות במה הוא שונה ממוצרים אחרים ונוכחתי לדעת שהוא מוצר מפתיע מאוד . אין ספק שהמוצר הזה עושה פלאים לכפות הרגליים , מרכך את העור בצורה מאוד משמעותית ומוסיף לכפות הרגליים לחות במיוחד עכשיו בקיץ שמייבש כל חלקה טובה של כפות הרגליים שלנו ולא מרחם.
מוצר חובה חובה חובה בתיק! בחיי. יש לו ריח נפלא ונעים והוא עשיר מאוד . יתרונות נוספים שלו שלא ראיתי בקרמי רגליים פשוטים יותר הם מניעת ריחות לא נעימים  , זיהומים  , מרגיע גירויים ומותאם לחולי סכרת [מאושר ע"י אגודת חולי הסכרת הישראלית למי שזה חשוב לו/לה] .

למה ? מוצר מצוין! זה למה.
כמה ? לא זול במיוחד אבל מכיון שהוא מוגדר טיפולי הוא קצת יותר יקר מקרם פשוט - 79.90 ש"ח .
איפה ? בבתי המרקחת המורשים וברשתות הפארם.

זהו , עד כאן להפעם. מקווה שנהנתן !

שלכם ,


  

יום רביעי, 20 ביולי 2011

לכל ליפסטיק יש שם - Color Code



נתחיל עם העובדה שזה הולך להיות פוסט מאוד ארוך . לא בלי סיבה . יש הרבה סיבות לכך שהפוסט הולך להיות ארוך . במילה אחת : Careline ! .

אחרי הריון ארוך  ולידה ארוכה ומפרכת נולדו לקרליין ילדים חדשים and boy they are pretty!

יש כל כך הרבה מה לכתוב על המוצרים והאמת שאני לא יודעת מאיפה להתחיל אז אולי אתחיל מהסוף . בשורה התחתונה : הכל מ-ד-ה-י-ם !

כבר כתבתי פה וחזרתי וכתבתי על השינוי המדהים שעוברת קרליין בשנתיים-שלוש האחרונות ואפילו אמרתי בריש גלי שאם מישהו היה אומר לי שאתאהב בחברה הזו לפני שנתיים -שלוש , הייתי צוחקת לו בפרצוף.קרליין לא רק עברה מתיחת פנים , אלא ניתוח "פלסטי" שלם שצרח "מהפך" .... ובכן , צוחק מי שצוחק אחרון.

אם למי מכן הזדמן להגיע לביוטי סיטי או לפארמים השונים , אני מניחה שהשינוי בעמדות קרליין נראה למרחוק. העמדות הפכו בין רגע ללבנות , מוארות ובולטות יותר בשטח , התאורה הפכה בוהקת יותר והעמדות התמלאו במוצרים חדשים שלבשו חג והתקשטו בלבן צחור . בקרליין החליטו שלבן זה השחור החדש ואני הרגשתי תחושת יוקרה , בעיקר בכל הקשור ל-24 גווני הליפסטיק החדשים שהושקו.



מתי בפעם האחרונה פגשתi באריזת ליפסטיק לבנה ? פשפשו בזכרון [או שתתחסכו לעצמכן - אין כזו] . ערכתי חיפוש בגוגל ולא העליתי בחכתי שום דבר דומה . בקרליין נדמה שבחרו ללכת על קו נקי וייחודי שלא נראה כמותו. בעוד חברות שונות נשארות בשחור , בקרליין החליטו לקחת צ'אנס ולהלבין את הקולקציה שלהם וכל מה שנשאר לי זה לפעור פה בתדהמה.בלי ציניות.

לפני כשבועיים נכחתי בביוטי סיטי בעמדה של קרליין. שמעתי שיש קולקציה חדשה והלכתי לפשפש ולרחרח. מה שלא ציפיתי  לראות זו ההיסטריה סביב המוצרים. כל בחורה שעמדה לידי מילאה את ידיה בשפתונים לרוב , צלליות , סמקים כשבינהם מלהטט עומר אסף , המאפר הראשי של קרליין ואישיות בפני עצמו.

העמדה היתה מטריפה והרגישו את ההתרגשות סביב המוצרים החדשים באויר. אפילו אני התרגשתי. בכל זאת , לא כל יום אתה צופה בלידתו של "יצור" חדש . ניסיתי הכל מכל וכל והתרגשתי כמו ילדה קטנה בחנות ממתקים. התחשק לי להעמיס ה-כ-ל בשקית וללכת הביתה.

ומהסוף נחזור להתחלה : נעים להכיר - Color Code .



Color Code היא סדרה של 24 ליפסטיקים מרעננים בכמה משפחות צבעים . הרעיון הוא ליפסטיק רווי בלחות שיהיה נעים על השפתיים בשלל צבעים מרגשים. מעבר לאריזה המעלפת והלבנה , נבחר גם מראה א-סימטרי ולא סטנדרטי To the whole package . אני כבר הצהרתי [ואפשר לצטט אותי] שזה ליפסטיק שאני אהיה מאוד גאה להניח בתיק באיפור שלי ובטח ובטח לשלוף אותו. בכל ליפסטיק הוטבע הלוגו החדש של קרליין [סימן קריאה למי שלא שמה לב] ובאופן עוד יותר לא שגרתי , נבחר ריח מאוד מרענן לליפסטיקים שאינו [תודה לאל] וניל או ריחות מתוקים וסכריניים מדי [ר' ליפסטיקים של אסתי לאודר] . איזה ריח ? ג'ינג'ר! - לטעמי מדובר על חידוש כה מדהים וכה יצירתי שליבי החסיר פעימה. ג'ינג'ר בשפתון ? מי היה מאמין. זה כל כך קיצי ומרענן וכל כך מתיישב עם הלוק השלם של הליפסטיק הזה .מה עוד נותר לומר ? 


הקולקציה מחולקת ל-4 חלקים : אדומים -R , חומים - B , ניודים[טבעיים] - N וורודים/סגולים - P . זו כל התורה כולה. ההתמצאות קלה מאוד ותוכלו לדעת בקלות איזה ליפסטיק למשוך אליכן. כמובן שכל הליפסטיקים בכל סדרה ממוספרים היטב ולכל אחד מהם ניתן שם מיוחד משלו כיאה למה שקורה בחו"ל כיום. 

אז איך זה מרגיש ?

מדהים! המריחה של הליפסטיקים הללו על השפתיים מדהימה , רכה כמו חמאה , התחושה לחה ונעימה מאוד וקשת הגוונים המאוד רחבה נותנת מרחב חופשי לכל אחת ואחת מאיתנו לקבל את הגוונים שהיא אוהבת ומתחברת אליהם.חופש הבחירה גדול מאוד ואם אני רציתי הכל מהכל , כנראה שהיה מה לרצות ומה לקנות. 

רוצות להציץ ? בבקשה! [צולמו תמונות של חלק גדול מהליפסטיקים]

קבוצה האדומים : R 



בקבוצת האדומים - R תוכלו למצוא את הליפסטיקים הבאים : [ממליצה להקליק על התמונות של הליפסטיקים והסווטצ'ים לאיכות  טובה יותר]




מימין לשמאל : Ruby Red , Spicy Red , Berry Red , Sari Red

Ruby Red 20- אדום קר יפהפה , יתיישב נהדר על בהירות [כמו כל אדום] .
Spicy Red 22  - אדום קצת כהה יום ו"חם יותר" מקודמו עם שימר מוזהב . שילוב מאוד מעניין ומפתיע.
Merlot Red 23 - כשמו כן הוא , אדום יין , גוון מרלו עז ויפה.
24 Berry Red - כשמו כן הוא , צבע של תות יער אדום מאוד עמוק ויפה. מעין צבע יין משגע .
25 Sari Red - האהוב עליי עד מאוד מבין החמישה . מעין כתום בוהק ומבריק , מאוד מחמיא ומאוד קיצי וצעיר. אני אעז ואומר שהוא דיופ ממש  טוב לליפסטיק Hibiscus שהיה Sold out בחברת M.A.C שהשיקה את קולקציית הקיץ שלה .



בקבוצת הניודים - N , תוכלו למצוא את הליפסטיקים הבאים :




מימין לשמאל : Vanity Nude , Sheer Nude , Coral Nude , Basic Nude

Perfect Nude 40 - צבע מעלף שנע בין ורוד מלוכלך לחום. מאוד טבעי , מאוד ניוד . ובכלל כל סדרת הניודים מתאימה לסולידיות יותר או לחובבות צבעי הניוד.
Sinner Nude 42
Vanity Nude 43 - צבע יותר חום עמוק [לא כהה] , גם הוא עירוב של חום וורוד , מזכיר מאוד צבע של גלידה בטעם שוקו עם טוויסט קל לכיוון הבהיר יותר.
Sheer Nude 44 - מעין ורדרד סגלגל טבעי ומשגע על השפתיים למראה יומיומי ושפתיים בוהקות. הוא בהחלט פייבוריט שלי.
Coral Nude 45 - האהוב עליי ביותר בסדרה הזו! אני חייבת לומר לכל מי שאני פוגשת ללכת [סליחה, לרוץ!] ולרכוש את הצבע הזה . הוא כ"כ משגע שאי אפשר לוותר עליו. הוא פשוט MUST . צבע קורלי , לא מאוד מודגש אבל כן נוכח ומעניין שיותר שפתיים יפהפיות ומלאות וכ"כ מתאים לקיץ. לא , לא, לא, לא לוותר עליו. נקודה.
Basic Nude 46 - ורדרד טבעי שמתיישב היטב עם צבע השפתיים. אני חושבת שכל סדרת הניודים כל כך יפה שכדאי שיהיו כמה בתיק.



בקבוצת הסגולים/ורודים -P תוכלו למצוא את הליפסטיקים הבאים :





מימין לשמאל : Candy Pink , Marshmallow Pink , Very Purple



מימין לשמאל : Clean Purple , Berry Purple , Extreme Pink , Sheer Purple

Clean Purple 30 - סגול קר , לא בהיר מדי ולא כהה מדי , ואם עיניי רואות נכון הוא גם עם שימר כמעט בלתי נראה.
Berry Purple 32 - סגול בוהק עליז וקיצי. לא נאוני אבל בהחלט עם נוכחות של סוכריה על מקל . משגע!
Extrme Pink 33 - ורוד פוקסיה מעלף , מעין צבע של קרטיב פטל משגע . גוון מקסים לשפתיים מלאות ובשרניות.
Sheer Purple 34 - למרות שמו הוא דווקא ורדרד חם ומקסים. גוון יומיומי וכיפי.
Candy Pink 35 - האהוב עליי בסדרה הזו. גוון בטון אחד יותר בהיר מקודמו , יפהפה ומזמין.
Marshmallow Pink 36 - אני קוראת לו The chosen one כי הוא נורא קרץ לי והזמין אותי לגשת אליו. הוא באמת בצבע של מרשמלו בהיר וטבעי , לא זועק ולא צועק ופשוט מתבקש שיהיה אחד כזה לכל אחת.
Very Purple 37 - סגול שזיף עמוק , כמעט שחור אבל לא מאוד כהה. ראיתי אותו על בחורה אתיופית בביוטי סיטי והיא נראתה איתו מדהים! זה לא צבע יומיומי אבל יש לו קטע ויש כאלו שיתחברו אליו.



בקבוצת החומים - B תוכלו למצוא את הליפסטיקים הבאים :



מימין לשמאל : Peach Brown , Rum Raisin Brown , Gold Toffee Brown , Cappuccino Brown

Bohemian Brown 10
Peach Brown 11 - צבע מוקה יפהפה עם שימר מוזהב ומעניין.
Rum Raisin Brown 12- צבע חום אדמדם קרמי ועמוק. מאוד נוכח ומאוד מעניין.
Gold Toffee Brown 13- צבע מטריף [למרות היותו חום] , מעין גוון טופי/ברונזה . חום עם טאץ' מוזהב  מאוד מעניין ומתאים להשלמת מראה שזוף.
Cappuccino Brown 14 - חברו הכהה יותר של הטופי ממקודם עם שימר מוזהב.
Plum Brown 15


סדרת השפתונים של קרליין לא פחות מגאונית. היא מגדירה משפחות צבע שנוגעות לכל אחת ואחת מאיתנו ואני בטוחה שכל אחת תוכל למצוא לעצמה יותר מגוון אחד שידבר אליה. כל אחת מאיתנו היא טיפוס וכל צבע מאפיין אותנו כך או אחרת. אני לרוב סולידית אך מצאתי את עצמי מתנסה ונלהבת ואפילו מורחת גוונים שלא חשבתי שאי פעם אעיז למרוח. יתרה מזאת , מצאתי את עצמי מחליפה גוונים פעמיים ביום!

קרליין מראה לנו קולקציה עם תעוזה , עם חזון ובעיקר עם מייקאובר בקנה מידה בינלאומי. המוחות החושבים מאחורי המוצרים עמלו רבות כדי להתאים את הקולקציות לקהל הישראלי ואני אעז ואומר שקרליין יכולה לעמוד בגאווה ובחזה נפוח גם בין חברות בינלאומיות ברמתה .

קרליין לא עוד החברה שפוסחים על פני העמדה שלה , קרליין החדשה היא החברה שעוצרים בעמדה שלה . השינוי במותג מתחיל מבפנים וכנראה שהאנשים החשובים [ואולי החשובים באמת] שמאחורי הקלעים , אלו שעבדו קשה ובחרו עבורכן את הגוונים , המרקים והריחות  הם המראה [Mirror] של  החברה .

לא עוד גיבובי צבעים חיוורים ומזקינים , לא עוד אריזות כסופות חסרות חן , אלא בחירת גוונים מדוייקת , נעימה , מכוונת מטרה , טרנדית ומצד שני , כזו שנוגעת ומיועדת לטווח גילאים רחב. ראיתי נערות צעירות יוצאות עמוסות כל טוב בביוטי סיטי וליד נשים מבוגרות שנלהבות לא פחות מהן מכל מוצר ומוצר . ה"ברגים" הקטנים הם אלו שלפעמים משמנים היטב מערכת שלמה ושמחתי לראות שקרליין הפעילו את התותחים הכבדים והלכו על כל הקופה . פייר ? הצליח להם.

מיתוג מדהים , ברושורים מושקעים , פרסומות טלויזיה מלהיבות שובבות וחצופות [כמו זו שמיד תראו למטה] ולחילופין פרסומת שצועקת כל כולה "חו"ל"  [כמו זו שתבוא אחרי החצופה] , עומר אסף מאפר שנעים לראות אותו עובד - כל אלו הם חלק ממותג חדש שלא הכרתם קודם , תשכחו מקרליין ...... תכירו את Careline! :






Careline כבר אמרתי ?



אז לאיזה משפחת צבעים התחברתן ? איזה גוון [או יותר] הייתן בוחרות לעצמכן ? 





בברכת Happy Lips ,


יום שלישי, 19 ביולי 2011

והזוכה בקיט המברשות של SIGMA היא :

משתתפות יקרות , הצלחתן להצחיק אותי ולשעשע ורבות מכן היו משכנעות , אבל רק אחת צריכה להבחר ומי שהכי הצליחה לשכנע אותי היתה :

שחרחורת יקראוני 

שחרחורת יקרה , שכחת להשאיר כתובת מייל , אנא צרי עימי קשר בהקדם.

**במידה והזוכה לא תיצור קשר תוך 48 שעות , יועבר הפרס עפ"י שיקול דעתי לבאה בתור**

תודה לכל המשתתפות ונתראה ב-Giveaway הבא.

יום ראשון, 17 ביולי 2011

בחורה עם "מידות טובות" - Vol 5.

כל מי שאי פעם ירדה במשקל יודעת כמה כיף זה ללכת להתפרע ולקנות בגדים אבל מה קורה כשאנחנו מגיעות לחנות ומגלות שבחנות אחת אנחנו רזות להפליא ובשניה אנחנו שמנות . מוזר לא ? 

הפוסט הזה התחיל בהשראת פוסט שקראתי בתפוז שמדבר על בחורה רזה [מידה 36] שהמוכר מתייחס אליה כשמנה . זה היה הרגע שלי לפתח קרניים מהראש ולהאדים. מעבר לעלבון , אני חושבת שיש צדק רב בדבריה . בכל העולם נושא האנורקסיה עולה על סדר היום , גם בארץ נראה מודעות אבל לטעמי פחות גדולה מאשר בשאר העולם שנוטה לקחת את הנושא לצד הקיצוני והמטלטל כדי שאנשים [אנורקסיה היא מחלה של נשים וגברים כאחד] יבינו כמה נוראית המחלה וכמה קטלנית היא . לכן כשקראתי שהמוכר הסתכל על בחורה בחנות בגדים בבוז ובמבט של "את מידה 36? בחלום שלך" זה הביא לי את הסעיף.

נתחיל מזה שכולנו רוצים להיות בריאים שהרי ללא בריאות איך חיינו היו נראים ? מודל הרזון של טוויגי וקייט מוס לא קיים יותר , במקומו אנחנו רואים בחורות בשלות , עגלגלות ונוטפות סקסיות במידות שחולפות על פני ה-40 . לא נראה לי בריא , לא נראה לי הגיוני ולא נשמע לי מתקבל על הדעת שמוכר/ת בחנות בגדים כלשהי יגיב על מימדיו של לקוח - רזה או שמן . ואם בעיני עצמי אני מושלמת ? מי שמך לומר לי אחרת ? 

הבעיה היא לא איתי , בת ה-30 שילדה כבר ילד ורואה את העולם בעיניים מפוכחות , הבעיה שלי היא עם ילדות צעירות , נערות שמגיעות ממקום אחר , של נעורים , של מודל לחיקוי [עלק] , אלילי נוער . היום בעידן המכנסונים הקצרצרים , לכולן יש אידאל יופי . המודעות יותר , ישכילו להבין את מצבן וידעו לנווט אותו טוב - אלו שמודעות מאיתן והלאה , עלולות לקחת את ההערה של המוכר הזה למקום לא טוב , ישימו לנגד עיניהן את המטרה של רזון וינסו להגיע אליה בכל מחיר ....השאלה מה תהיה התוצאה.

אם ישאלו אותי מה הייתי מעדיפה - להיות תפוח אדום ועסיסי או מקלון קרטיב , אני חושבת שהתשובה ברורה מאליה.



ונחזור למה שהתחלתי איתו , חנויות הבגדים. נכנסתי לפחות ל-4 חנויות בגדים ושם המידה שלי נעה בין "כוסית על" ל"דובונית" - מה מהן המידה הנכונה שלי ? None . האשליה הזו של מידות ספק נועדה לגרום לנו להרגיש טוב ספק לא . כך או כך אני מרגישה הכי טוב כשאני מרגישה שזה נראה טוב.

המידה הכי טובה שלי היא פשוט לאהוב את עצמי כמו שאני ואם אני לא מרוצה , לדעת לקחת את עצמי בידיים ולעבוד ללא קיצורי דרך : אורח חיים בריא , פעילות גופנית , אוכל [כן , מי שרוצה לרזות בודאי שלא צריכה לוותר על אוכל] . אף אחד לא מבטיח לי לא להשבר באמצע אבל כן מבטיחים לי להשאר שפויה . בכוונה אני לא כותבת מה הן הדרכים הפחות טובות , אני בטח ובטח לא רוצה לתת רעיונות מיותרים למי שיש לה פוטנציאל ליפול למקום השחור הזה. 

המידה הנכונה שלכן היא הבגד שמתיישב על גופכן בצורה הטובה ביותר ובטח לא מה שכתוב על התוית . תמיד תזכרו שהמידה על הבגד היא רק מספר ו"המידות הטובות" שלכן באמת , לא ניתנות לאימוד . מכאן אני רוצה רק להמליץ לכן שאם מישהו מעיר לכן בדרך ישירה או עקיפה על משקלכן בחנות בגדים , חייכו יפה בנימוס ועשו את מה שעשתה ג'וליה רוברטס באישה יפה - תחייכו בנימוס מעושה , תחזירו לו את הבגדים ותפנפנו את כרטיס האשראי שלכם למקום אחר שבו יכבדו אתכם.

האם קרה לכן שהעליבו אתכן בחנות ? האם קרה שהעירו לכן על משקלכן או לא רצו לתת לכן שירות ? אשמח לשמוע מכן.


עדכון  - מדד הבולשת בשומרי משקל : פחות חצי קילו נוסף! And counting :) [והכל בצורה מ-ב-ו-ק-ר-ת].

עוד פוסטים בנושא אפשר לקרוא כאן :

הבולשת ושומרי משקל - חלק 1
הבולשת ושומרי משקל - חלק 2
הבולשת ושומרי משקל - חלק 3
הבולשת ושומרי משקל - חלק 4

שלכם ,