יום ראשון, 12 בפברואר 2012

קרליין. נקודה.

נתחיל ב....וואו כמה זמן לא כתבתי! תודות לחו"ל ולמחלה הבלתי נגמרת שלי , לא הצלחתי להביא את עצמי לכתוב . מקווה להתאושש במהרה ולחזור לעצמי :) . אז הכינו לעצמכן כוס קפה טוב ותתרווחו . יש לי לא מעט לומר .



ובכן , הוזמנתי ביחד עם חברותיי הבלוגריות להשקת קו מוצרים חדש של חברת קרליין. כבר כתבתי לא אחת על מוצרי קרליין והשינוי המהותי שנעשה במותג הזה שהפך עם הזמן קרוב לליבי. כשאני בוחנת מותג חדש או מתחדש , אני נוטלת ממנו את כל "הרעשים החיצוניים"  ובוחנת טיב ואיכות כמו גם ניראות ומשיכה. ללא ספק שקרליין עברה מהפך וכמו תינוק חדש שנולד היא עוברת חבלי לידה ולאט לאט לומדת ללכת ומלמדת אחרים איך ללכת איתה.

לפני שאתחיל לשפוך את המקלדת לפוסט , אני חייבת לומר כמה מילים על האירוח . ההשקה התרחשה במסעדת "התרנגול הכחול" של השף שאול אדרת , שאותו אני מחבבת במיוחד . האוכל היה כ"כ טעים ומשובח שהתחשק לי לישון שם וחדר האירוח היה מעוצב בצורה מעניינת . היום הגשום שהיה לא הוסיף חסד לתאורה אבל אני חושבת שמבחינת אוירה ...היה כיף! [אוכל טוב וחברה טובה , למה להתלונן ? ] .

במסגרת קו המוצרים המתחדש של קרליין , הושקו כמה מוצרים מעניינים . אחרי סדרת הליפסטיקים המצויינת Color Code ,  והמסקרה המהוללת Enigma ,  הגיע תורם של הגלוסים , האייליינרים , המייקאפים והלקים. שורה ארוכה של מוצרים שממשיכים למלא את הסטנדים הלבנים של קרליין ומנסים להביא עימם חידוש גם בשימוש וגם בניראות.

על המשימה להציג בפנינו את המוצרים , היה אמון מאפר הבית של קרליין , עומר אסף המקסים שאף הדגים עליי כמה מהמוצרים [ולמה אין תמונות אתן שואלות ? כי אני לא מרשה , זה למה .... :-P] דוגמת המייקאפ החדש , אייליינר שחור וגלוס כתום הורס . דמיינו לכן. עומר הסביר בסבלנות על כל מוצר ומוצר , הדגים ונתן טיפים מעניינים והוא חלק בלתי נפרד מהמותג ונראה שהוא מגוייס כל כולו למשימה . 

אני מאמינה שלא פשוט להיות זה שמנסה להמציא מותג מחדש , לשפר אותו ולהביא אותו לתודעה . זו בהחלט משימה לא פשוטה , הרי קהל הצרכניות שלנו דורש סטנדרטים גבוהים ומחירים נמוכים ולכן אני חושבת שקרליין עמדו במשימה בהצלחה.
הניסיון למחוק את התדמית הקודמת של קרליין היא עבודה קשה וסיזיפית , היות והקהל שלנו שבוי בסטיגמות שונות [מודה , גם אני נפלתי לסטיגמות בתחילה] אבל מי שבאמת מנסה להשאר אובייקטיבית ולהשיל מעצמה את שריון ה"לא רוצה" , עלולה להיות מופתעת מהתוצאה. אף אחד לא יתן לכם תוצאה של 100% [גם חברות יוקרה בקטגוריית High End לא יתנו לכן את זה אז בואו נפוגג את עננת האשלייה] אבל לפחות אפשר להרגיש שהושקע 100% מאמץ. 

בתפיסה שלי אני מאוד Open Minded ולכן לא ממש משנה לי שם המותג שעל האריזה , אלא איכות המוצרים והחדשנות שהם מביאים איתם. 

אם כך ,  מה התוספות החדשות לקרליין ?






בראש ובראשונה קרליין מתחדשים בליין שלם של ליפ גלוסים בשם Color Gloss . כמי שבעברה היתה מאוהבת בגלוסים ואז

גילתה את השפתונים , זנחתי לאנחות קצת את הגלוסים שברשותי ולכן זה היה מרענן ביותר לראות את ליין הגלוסים החדש במבחר גוונים שמבטיחים לכל אחת למצוא את הגוון שלה [או יותר] באפס מאמץ. העיצוב של הגלוסים כמו הגוונים השונים מופלא בעיניי , מדובר על עיצוב מבחנה שקוף , קלאסי , פשוט ולא מפוצץ. הגוון נראה לעין באופן בולט והאריזה עבה ,"כבדה" ונוחה , האפליקטור מוטה הצידה על מנת לאפשר מריחה נוחה והפורמולה כ"כ עדינה שתשכחו שמדובר בגלוס . 

לא מדובר בגלוס דביק , ההיפך הוא הנכון , הגלוס הזה מפריך את כל מה שחשבתן על גלוסים עד היום - אף אחד לא מבטיח עמידות אבל מצד שני גם לא מדובר על משהו דביק ובלתי נסבל אלא יותר מימי , נעים ומלחח. 
סדרת הגלוסים נחלקת לשניים - הגלוסים הקרמיים והפיגמנטיים יותר והגלוסים במראה השקוף צבעוני . קיבלנו להתנסות מבחר ענק ונדיב מתוך הסדרה [למעט השקוף אם זכרוני אינו מטעני] ואני בטוחה שכל אחת תוכל למצוא לעצמה פייבוריט [המלצה חמה למיוחדים: 304 הכתום ההורס , 311 טבעי ורדרד מעט מוזהב ] .
















מוצר נוסף חדש מבית קרליין הוא מייקאפ פודרה בשם Magic Touch . הרבה חברות החלו לשווק את מייקאפ הפודרה לאחרונה והוא הפך לטרנד מתחדש ומעניין לא פחות. האמת שלא כולנו יכולות להסתובב עם בקבוקי מייקאפ נוזלי בתיק ומברשות ולעשות Touch Up's באמצע היום  ולכן המוצר הזה בעיניי עונה על צורך שכזה ובכלל.



האריזה של המייקאפים מדליקה , התחלפה לה בשקט לצבע לבן ולצורה לא סימטרית שנותנת מראה אלגנטי ונחמד . סריקה זריזה בפנים מגלה לי שיש גם מראה וגם תא נסתר לספוגית שמפציעה לה פתאום בהפתעה גמורה .



הבעיה מתחילה בגוונים . לקרליין 4 גווני מייקאפ  פודרה , מה שלדעתי קצת מפספס מספר לא מבוטל של נשים באוכלוסיה . ניסיתי את גוון 301 , שנחשב הכי בהיר והוא גם היה מעט כהה עליי אבל לא מאוד כהה. הניסיון שלי עם המייקאפ היה על עור נטול פריימר או לחות , בעונה החורפית היבשה הזו , העור שלי הגיב פחות טוב למייקאפ פודרה ונתן לו מראה מקומח ופחות רצוי והדגיש יובש [גם עם פריימר] , אני חושבת שבקיץ המייקאפ הזה יכול לתפקד טוב יותר או לחילופין עם הרבה מאוד לחות . הפורמולה שלו מבחינת הרגשה מצוינת בסה"כ וניתן להשתמש בה עם הספוגית המצורפת בתא הסודי או עם מברשת . מכיון שאני לא חובבת ספוגיות , השתמשתי במברשת דואו פייבר של סיגמא שעשתה עבודה מצויינת אבל למי שלא אוהבת מברשות , הספוגית תתן מראה טוב לא פחות. המוצר הזה באופן ספציפי פחות התחבב עליי אבל אולי לקראת העונה הפחות חמה והיותר לחה , אנסה אותו שוב.

מוצרים נוספים מדליקים שאין לי ספק שכל אחת תאמץ למגירת האיפור שלה הם ה-Ink Liners והלקים החדשים.

אז מה זה בעצם Ink Liner ?



Ink= דיו . ז"א עמידות מסוג אחר בפורמולה אחרת שטרם הכרנו . מדובר באייליינר טוש , כשהחומר היוצא ממנו מזכיר דיו ומתמזג למעשה עם עור העין. אגב , למי ששמה לב היטב לפוסטים , בודאי ראתה את הליינר הזה בהופעת בכורה פה .


הערה חשובה ! בלוגריות שונות עשו סווטצ'ים [דגימות צבע ] על היד , למעשה , נראה כאילו הצבע מתפזר על היד. לשאלתי זו ענתה זיוית יקיר , מנהלת תחום האיפור בקרליין והאירה את עיניי כי העור על היד עבה יותר מעור העפעף ואכן על העפעף לא נראו "התפצלויות" מהסוג הזה כפי שראינו בחלק מהמקומות. 



האייליינר טוש החדש נחשב עמיד מאוד ביחס לאייליינרים אחרים שיש בשוק , מחזיק המון זמן , לא מתייבש על העפעף אלא מתמזג עימו בצורה נעימה והוא אינו מורגש כלל. האייליינר מותאם לקו דק או עבה , הכל לפי הלחץ שמפעילים על הטוש עצמו אך הוא מותאם למי שרגילה בשרטוט אייליינר ולבעלות יד יציבה מכיון שמהירות הייבוש שלו לא מותירה הרבה זמן לתיקונים.

האייליינר מגיע בארבעה גוונים שונים : שחור , חום , כחול וסגול. הפייבוריטים שלי היו השחור והכחול כיון שחום וסגול אינם מהצבעים האהובים עליי והם היו נפלאים , עמידים ובעיקר [כמו שאני אוהבת] לא מורגשים . מוצר נפלא שחובה להכניס לכל תיק איפור . ההורדה של הליינר מתבצעת באמצעות המסיר הדו פאזי של קרליין ואני הצלחתי להסירו במים חמים באמבטיה . כל אחת ומה שנוח לה .



אחרונים חביבים והאהובים עליי במיוחד הם הלקים החדשים!

הרבה זמן חיכיתי להחלפת עיצוב בקבוק הלק והנה , הגיע סוף כל סוף היום המיוחל :) . הלקים של קרליין מאז ומעולם היו נהדרים. הפורמולה שלהם מעולה והגוונים מצויינים. אבל העיצוב הסתמי הקודם , העיב על שמחתי לקנות אותם כיון שכמו כל דבר בעולם הנשי , גם פה אנחנו מתייחסות לעיצוב ואין מה לעשות בנידון חוץ מלנסות ולשפר . אז מישהו נענה לתפילותיי והמציא לי בקבוק לטעמי בדיוק . ולראייה , תראו איך זה נראה קודם ואיך זה נראה כעת :




בקרליין לקחו את העניין שני צעדים קדימה . מבקבוק פשוט וסתמי , הפך הלק לבקבוק מרובע , אלגנטי דמוי שאנל עם מברשת עבה ונוחה [Maxi Brush] למריחה מדוייקת על כל משטח הציפורן . הגוונים לא השתנו אך יתווספו אליהם בעתיד גוונים נוספים ויפים לא פחות.

בהשקה קיבלנו גוונים משגעים ואביביים במיוחד [שחסר למי שלא תרוץ לקנות אותם] ....


מימין לשמאל : 356 , 375 , 379 , 357 , 363

מה אני יכולה לומר ? נחת של אמא פולניה. מושלם. המברשת העבה מותאמת לציפורניים שלי בצורה מושלמת , הגוונים מטריפים , זמן הייבוש קצרצר ביותר והלק כמו שכבר כתבתי בעבר על הלקים של קרליין , מחזיק המון זמן בצורה מעוררת הערצה .



בונוס ! בנוסף לניראות החדשה ולגוונים היפים שבתמונה , הוסיפו בקרליין גם מייבש לק מהיר . לקחתי אותו לנסיעת מבחן על הלקים שלי והוא מצוין! אני משתמשת כבר כמה שנים במייבשי לק שאותם אני קונה ברשת אבל הייבוש הזריז שהמייבש הזה העניק ללק שלי היה מאוד [מאוד] מפתיע ומגיעים לו מירב הקומפלימנטים . בהחלט שווה בדיקה לכל מי שאין לה כוח/זמן/חשק להמתין לייבוש הלק ולמי שמעדיפה לרכוש את המוצרים בארץ במקום לפשפש ברשת. אצלי הוא נכנס לרשימת המפתיעים.

בונוס 2.0 - מסיר לק ! מסיר הלק של קרליין שנמכר בעבר בפארמים היה אחד האהובים עליי ואז לאט לאט הוא נעלם לו והתפוגג ואני נאלצתי למצוא לעצמי תחליפים. מבחינתי הוא היה אחד הטובים בשוק . כעת הוא חוזר באריזה חדשה [מרובעת אף היא ] וגדולה במיוחד ואין שמחה ממני . תחליפים -OUT , קרליין - IN , אם שום דבר לא השתנה במסיר הלק הזה , אני אהיה מוכנה להיות שלו לנצח.



כמה כמה כמה ?

כל המחירים נכתבים לפני מבצעים. בפארמים תמצאו את המוצרים הללו או ב-40% הנחה או במבצעי 1+1 .

גלוסים : 49.99 ש"ח מחיר השקה
מייקאפ : 165 ש"ח
אייליינרים : 99.99 ש"ח
לקים :  35 ש"ח


אז....ספרו לי מה דעתכן ?

שלכן ,


16 תגובות:

  1. החברה אכן הייתה נעימה :)
    מסכימה איתך לגבי הגלוסים. ניסיתי כבר כמעט את רובם ואהבתי הכל בהם, חוץ מהריח בהתחלה. 
    האיילנרים אכן לא נראים על העין כמו שעל היד ואני מצאתי שבאמת קל להשתמש בהם (אבל אני רגילה לאיילנרים)
    את המייקאפ אני אשאיר לתקופה יותר לחה. כרגע הוא לא נראה משהו על העור. 
    הלקים מעולים!

    השבמחק
  2. בתור חולת גלוסים לא קטנה, אני יכולה בהחלט לחתום על כל מה שאמרת עליהם - הם מעולים! 
    הלקים שלהם תמיד היו בין החביבים עלי מהמותגים העממיים והעיצוב המחודש של הבקבוק בכלל מוסיף להנאת השימוש. מסכימה לגבי המייקאפ - בהחלט עדיף לשימוש במז"א לח יותר..
    כיף שחזרת!! יאללה, תתחילי להבריא ולפרסם עוד פוסטים <3

    השבמחק
  3. יש לי את 311 ואני לגמרי מאוהבת בו!!! מווווושלם.
    הטוש ליינר מושלם גם הוא, עכשיו רק נשאר ללמוד לצייר לבד את העין שמואל...

    השבמחק
  4. nastya_dallas השאיר תגובה חדשה על הרשומה שלך "קרליין. נקודה.": 

    יש לי את 311 ואני לגמרי מאוהבת בו!!! מווווושלם.
    הטוש ליינר מושלם גם הוא, עכשיו רק נשאר ללמוד לצייר לבד את העין שמואל... 
    העתקתי לכאן את התגובה שלך כיון שהיא לא התקבלה :)

    השבמחק
  5. הגלוסים באמת מצויינים . אני אוהבת את התחושה על השפתיים ואם משווים אותם לחברות אחרות , הם ממש לא דביקים ולא מעצבנים אלא מתמזגים בקלילות. מסכימה גם לגבי הלקים , מהממים והבקבוק החדש מוסיף לחווית המשתמשת.
    המייקאפ יקבל נסיעת מבחן נוספת כשיתחמם קצת.

    שמחה לחזור , גם אם בחצי כוח :-P

    השבמחק
  6. היה כיף ! האייליינרים זקוקים לשימוש על העין , אנחנו פשוט רגילות לנסות על היד שלנו קודם וכנראה שעם המוצר הזה , העניין לא ממש עובד טוב על היד ועובד טוב על העפעף. הלקים בהחלט מצויינים.

    השבמחק
  7. 311 באמת גוון נהדר , מאוד עדין ועם זאת מעניין . לגבי ציור בעין שמאל , יש לך לא מעט סרטונים שאת יכולה למצוא ברשת לגבי ציור ליינר בשתי העיניים. אני חושבת שאפילו לקרליין יש סרטונים בנושא. מוכנה לבדוק לך.

    השבמחק
  8. עוד לא ניסיתי אף אחד מהמוצרים מהליין החדש, אבל אהבתי מאוד את הפוסט. מפורט אך ממצה בו שמנית. שמחה שחזרת :)

    את הלקים ניסיתי בגרסא הקודמת שלהם ומסכימה איתך - הפורמולה טובה מאוד והעמידות מצויינת

    השבמחק
  9. תודה רבה , שמחה שאהבת. הלקים בגרסה הקודמת ובגרסה הנוכחית מצויינים. השיפור התדמיתי שלהם עושה להם [ולי] רק טוב :)

    השבמחק
  10. אני אשמח לכמה סרטונים ספציפית של קרליין ביוטוב לא נתקלתי בהם... כי נראה לי הדרך היחידה שבה לא ניסיתי לשרטט קו איילינר בעין שמאל היא בעמידה על הראש... חחחח

    השבמחק
  11. אני מבטיחה לבדוק לך את העניין . ותאמיני לי שלא תטרכי עמידת ראש בשביל זה :)

    השבמחק
  12. ברוכה החוזרת אלינו! התגעגעתי :)

    לגמרי מסכימה איתך שהשורה התחתונה היא החשובה. אם המוצר טוב הוא טוב, ולא משנה לאיזה מותג הוא שייך. מצד שני, כמו שהשקילו לעשות בקרליין, גם האריזה חשובה. ולכן אני מאוד אוהבת שהמיתוג שלהם מחדש נראה הרבה יותר טוב והרבה יותר מושך (אבל למה לבן :P)

    בעבר השתמשתי במוצר דומה לטוש אייליינר של מאק. היתה תקופה ארוכה שהוא היה מאוד חביב עלי. אבל היום, אני מתקשה לעבוד עם משהו שהוא לא ג'ל ליינר. נוח לי בחירת המברשת (שהיא לא בצורת טוש אלא זויתית). עם זאת, מגניב לגמרי שיש 4 גוונים! אני לא זוכרת כמה אייליינרים יש לי. אולי 8? אני אוהבת לגוון עם כל מיני צבעים כיייפים ולשלב אותם עם איפורים שונים. אפילו במאק יש מחסור בעניין הזה כי הטוש מגיע אך ורק בשחור. כך שקרליין לגמרי הרביצו פה שיחוק.

    אני גם מברכת על מעבר בקבוקי הלק מבקבוק סתמי וקצת מוזר לדומה לשאנל. אני גם חושבת שזה יתרון שאין כאן דאבל פקק כמו בשאנל...

    מייבש לק איכותי ועוד כאן בארץ?? חייב להבדק!! :)

    לאחרונה אני פחות משקיעה באיפור ויותר בסידור שלו (מישהו אמר דחיסת יתר כפייתית?). כך שאני לא רואה את עצמי רצה לפארם וקונה. מה גם שלאחרונה אני לא נכנסת לפארם אם אין משהו ספציפי ביותר שאני צריכה. אבל כן מגרד לי לנסות מוצרים שלהם. לאחרונה אני באמת מתרשמת מהם (בסקירות השונות). ואני שמחה שיש פתרונות (טובים!) בחברות ישראליות. אולי הם מבינים שכאשר האיפור מחו"ל יקר לאללה בפארמים, עם המצבעים שהם מציעים (כל הזמן..) הם יכולים לתת פייט אמיתי

    השבמחק
  13. השינוי של קרליין התבקש כבר מזמן וזה מאוד משמח שהם עושים ומצליחים בזה. 
    מכל המוצרים החדשים הכי אהבתי את סדרת הגלוסים. ראיתי אותם בפארמים והאריזה והצבעים נראים מאוד אטרקטיביים! הפייבוריט שלי הוא 306 האפרסקי. 
    אני מקווה שאת כבר מרגישה יותר טוב :)

    השבמחק
  14. בהחלט שינוי מתבקש ומבורך. גלגלתי שוב למעלה לראות את 306 , הוא באמת יפה ובטוח שעלייך הוא יפה כפליים כי את גם יפה וגם בהירה :) 
    אני בהחלט מרגישה טוב יותר , שמחה לחזור לשגרה . תודה!

    השבמחק
  15. תודה מותק ! שמחה לחזור.

    אני חושבת שאי אפשר לרצות את כולם כל הזמן. יש כאלו כמוני שאוהבים את המיתוג הלבן ויש כאלו כמוך שלא. בשורה התחתונה , מה שבאמת שינה לי היה השינוי המהותי שהחל בכל גזרות קרליין. זה לא משנה באמת מה יש כרגע , זה משנה שזה שונה בתכלית ממה שהיה בעבר. 

    הגוונים של הליינרים ממש אחלה , למי שאוהבת צבעוני ושמח [לא ברמה הנאונית] אלא ברמה האלגנטית , אני חושבת שהמוצר הזה ייעודי לכך.

    בקבוקי הלק הם עוד שינוי מעולה , אני דווקא ייחלתי לדאבל פקק כמו בשאנל אבל עם זאת , ההנחה נוחה גם בלעדיו.
    מייבש הלק היה ממש טוב , ייבש לי את הלק מאוד מהר . אהבתי את הביצוע. אם את מחפשת ברק היסטרי כמו של סשה ויט , זה לא המוצר . הוא נטו לייבוש .

    קרליין נותנים פייט לא רע ברמה שלהם ויש המון מוצרים שיכולים להוות תחליףלמוצרים אחרים .  איפור לא אמור להיות [בתפיסה שלי] כזה שעולה מאוד מאוד יקר , זה מצרך נגיש ולא לעשירון העליון . אם בחו"ל המחירים שפויים , אין סיבה שבארץ נקנה במחירי העתק שהיבואנים מדפיסים על גבי האריזה. 

    השבמחק
  16.  בסופו של דבר האריזות (בעיני) כן משדרות יותר יוקרתי, אז לבן או לא לבן אני מברכת :)
    אני חושבת שהגוונים של הליינרים מאוד פרקטיים, ולא עבורי מיטל, אלא בכלל. אפשר לעשות מראה אפור-טאופי עדין ונעים ולהוסיף כל ליינר צבעוני והוא יקפיץ את המראה ועדיין יהיה לביש.
    אני לא משתמשת בסשה ויט, אלא בפושה. אבל ננסה. מה יכול להיות :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן