יום שלישי, 21 בפברואר 2012

סקירת בזק - חלק א'

המון המון זמן לא היו לנו סקירות בזק ובינתיים הצלחתי לאגור עבורכן כמה וכמה מוצרים מעניינים  [ שוב תירוצי חו"ל ומחלה , אני לא מקורית אני יודעת] . כמו בכל סקירת בזק , יהיה זריז מהיר ונחמד. לשם שינוי סקירת הפעם תחולק לשניים מפאת כמות המוצרים הגדולה שהצטברה ואני חושבת שנחמד להכיר . אז אפשר לומר שהרווחתן. 





Lancome Tresor Midnight Rose e.d.p

אחרי זמן רב , לנקום משיקה את הבושם שהוא סמל לנשיות . "ורד אהבה מסוכר" הוא נקרא ולא בכדי , מדובר על בושם מתוק , פירותי ועם זאת פרחוני שנושא בתוכו נקטר עם תוים מרכזיים של וניל ופטל. אני חייבת לומר שדווקא את בושם הטרז'ור המקורי אני לא מחבבת אבל הבושם הזה די התחבב עליי. הוא לא כבד מדי ולא קליל מאוד , די משחק ביניהם ומתאים לכל עונות השנה . יש בו משהו מאוד אלגנטי ונעים שמותאם גם לצעירות וגם לנשים בוגרות ולכן אהבתי את המשחק ואת התנודות השונות .

הבקבוק הפעם עוצב בצורה מעניינת , בקבוק נוצץ בהשתקפויות שונות בגוון סגלגל. על צוואר הבקבוק מונח פרח הורד עם עלי כותרת סגולים וחלקים שמשווים לבקבוק מראה רומנטי ואלגנטי מאוד . הפקק קיבל מראה של יהלום מלוטש . 

למה ?
כי הוא מסוג הבשמים שמשאירים חותם אישי . מאוד אהבתי איך שהניחוח התקבל עליי נשי ונעים . תווי הריח [לחדות אבחנה] מאוד מורגשים , במיוחד הפטל . שווה ריחרוח. 

כמה ? 
30 מ"ל - 320 ש"ח
50 מ"ל - 450 ש"ח
75 מ"ל - 560 ש"ח
[המחירים לפני מבצעים] 

איפה ?
בנקודות המכירה של לנקום בסופר פארם , המשביר לצרכן , ניו פארם , אפריל ופרפומריות נבחרות.







Maybelline Color Sensational - The Shine Lipstick

 אני מאוד מחבבת את מייבלין כחברה וחושבת שהיא עוברת שינויים מהותיים לאחרונה [חבל שהשינויים הללו כדוגמת הצלליות החדשות , הסמקים החדשים ושאר ירקות טרם הגיעו לארצנו]  , בין מוצר הדגל שלהם [לטעמי] שאני מאוהבת בו , הלא הוא האייליינר ג'ל - קיימים הליפסטיקים המצויינים ויש סדרות שלמות מהן שכדאי להכיר. 

בין שאר הסדרות קיימת סדרה חדשה בשם The Shine . מדובר על שפתון לחותי למדי , בעל כיסוי קרמי קל ומרקם מופלא.
הליפסטיק מכיל בתוכו רשת של שרף ג'ל למען ברק  , פיגמנטים דמויי מים שמגבירים את הצבע ומחזירים את האור , נקטר דבש עשיר בויטמינים ושמנים מבריקים. 

אני קיבלתי את גוון 255 - Mauve Diamonds , גוון סגלגל שנראה בתחילה קצת מאיים. לקח לי קצת זמן להשתמש בו כי לא חובבת סגולים אנוכי  אבל לבסוף אזרתי אומץ וראיתי גוון משגע , קליל שקפקף [לא כיסוי מלא] עם ברק שנותן אפקט של שפתיים מלאות [והשפתיים שלי מלאות גם כך] . הוא מאוד נעים על השפתיים , לא מייבש , אפשר לומר אפילו לחותי והוא אחד מ-12 גוונים בקולקציה שאני ממליצה בחום לבדוק.

למה ?
כי כזה עוד לא היה לי !

כמה ? 
עד סוף חודש פברואר יימכר השפתון במחיר של 53.99 ש"ח בלבד. 

איפה ?
בסופר פארם , ניו פארם , משביר לצרכן , מגה , שופרסל ובפרפומריות נבחרות.



ערכת לק למראה מתפוצץ מבית PUPA

מי שהספיקה להכיר אותי מקריאה [וגם במציאות] יודעת שאני לא מתה על לקים מתפוצצים. טרנד חביב שיכול להיות שמתאים לבנות שונות אבל לא לי . פופה נזכרו להוציא את ערכת הלק המתפוצת הרבה הרבה אחרי שהטרנד כבר עבר ופס מן העולם כך שהיה לי קשה להתלהב , מה גם שאני לא חובבת מתפוצצים כמו שאמרתי ברישא של דבריי. 
מדובר על ערכה של שני לקים [הערכה הזו מגיעה במגוון שילובים] , אני קיבלתי את הערכה שבה הלק הכסוף והלק השחור.
למי שחובבת שילובי גוונים אחרים , הערכה הזו קיימת ב-6 שילובים נוספים כגון : כסוף וכחול , זהוב ובורגונדי , כסוף ואפור כחלחל , כחול בהיר ולילך , לבן וסגול כהה וכן , ורוד וסגול.

למי שהטרנד לא מוכר לה אסביר בקצרה שמדובר על לק בסיס חלק שמעליו נמרחת שכבה של לק עם אפקט מתפוצץ . התוצאה לפניכן . כל אחת תחליט אם זה לטעמה או לא . אני ויתרתי.

למה ?
כי קצת גיוון בחיים של חלק מהנשים בארץ לא יזיק . אני אשאר גיקית שמעדיפה את הלק שלה בגוון אחד . תודה.

כמה ? 
ערכה שכוללת שני לקים עולה 49.99 ש"ח 

איפה ?
בלעדית לסופר פארם.



סבונים חדשים מבית נקה 7 -"מגע קטיפה"

על נקה 7 כתבתי בכמה הזדמנויות שונות. אני כ"כ אוהבת את המוצרים שלהם שקשה לתאר איך האמבטיה שלי נראית בלעדיהם. סבוני נקה 7 הם מסוג הסבונים שאני אוהבת - זולים , נגישים , ריחניים , כחול לבן ובעיקר מגיעים בבקבוקים גדולים עם ניחוחות שכיף שיש באמבטיה. מה רבה היתה שמחתי לגלות 4 ניחוחות נוספים לאמבטיה שלי שקצת מחדשים את מלאי הניחוחות של נקה 7 . האיש שלי כ"כ אוהב את נקה 7 שאני כמעט מרגישה חוצפה לגעת בהם :-D .

ובכל זאת , חוצפה חוצפה אבל גם אני רוצה! 

ולמי שסקרנית , הניחוחות החדשים של נקה 7 הם : וניל מאסק , מלפפון וקיווי , דובדבן וג'ינסנג , קוקוס וליים. לפני הכל אני שולחת את כולכן להריח . פשוט ריחות מעלפים . לא מתוקים , לא חמוצים , נקיים מאוד שמותירים עור נעים ורך. 

נרשמו להם שני פייבוריטים עיקריים שאהבתי מאוד - וניל מאסק וקוקוס ליים. כי מאסק הוא מאסט וקוקוס ליים מאוד ייחודי ומעניין. ממליצה בחום לרחרח מקרוב בהזדמנות הראשונה.

פלוס נוסף - יש ארנב . המוצרים אינם מנוסים על בע"ח.

למה ?
האיכות , הניחוח , המחיר [מיד נגיע אליו] . אבל בעיקר הכחול לבן. 

כמה ?
9.99 ש"ח ל-750 מ"ל [כן כן!] מחיר השקה עד סוף חודש פברואר.

איפה ?
בכל רשתות השיווק והפארם בכל רחבי הארץ.



נטורל פורמולה - לחות קלילה על בסיס מים 

עוד מוצר מצוין שניסיתי לאחרונה היה מוצר מבית "נטורל פורמולה" , קרם לחות לשיער [במקרה שלי שיער רגיל חלק/גלי] שמבוסס על מים . במילה אחת : מעולה! 
לנטורל פורמולה יש מספר מוצרים מצויינים שעובדים היטב עם השיער שלי . יש לי שיער ארוך , חלק , מעט יבש בעונה הזו שכל טיפת לחות תעזור לו. אני לא אוהבת מוצרים שמנוניים ולכן הקרם הזה היה נראה לי מושלם ומי שמכירה היטב את המוצרים של נטורל פורמולה יודעת שהם מתהדרים בריח מצוין שנשאר לאורך זמן שזה פלוס גדול ונחמד .

עפ"י היצרן , קרם הלחות עשיר בתמציות טבעיות כגון : תמצית שיבולת שועל , תמצית אגוזי מקדמיה , שמן אבוקדו , חמאת שיאה ותמצית חוחובה . 

הקרם הוא ג'לי מימי ירקרק וידידותי :) . הנחתי כמות מכובדת על כף ידי על שיער רטוב ועיסיתי את השיער בקלילות. הקרם מקל על הסירוק , מתייבש בצורה נהדרת וטבעית ומכיון שהוא מבוסס על מים הוא לא שמנוני ולא נותן מראה "רטוב" ולא מומלץ.

קרמים נוספים בדרה קיימים גם לשיער מתולתל , יבש וצבוע . 

כמה מילים אחרונות לפני הסוף : לשימור - הפורמולה . לשיפור [ודחוף] - עיצוב האריזה בירוק חייזר. חבל.

 will buy again!

למה ?
כי הוא באמת נותן תמורה מצויינת למחיר , מותיר שיער חלק ומשיי ומתאים בדיוק לעונה היבשה האיומה הזו שבה השיער זקוק לקצת חיים.

כמה ?
19.99 ש"ח ל-400 מ"ל .

איפה?
בכל רשתות השיווק והפארם.


עד כאן סקירת בזק להפעם. חכו לחלק ב' בציפייה גמורה! :)

שלכן ,



16 תגובות:

  1. הבושם נשמע נחמד. אצטרך לרחרח אותו. 
    השפתון של מיביליין נראה מעולה, במיוחד אחרי שראיתי סווטצ'ים שלו על שפתיים. http://theplasticdiaries.com/face/maybelline-ny-color-sensational-the-shine-lip-color-collection-lipsticks-review-swatches-and-photos/ 
     Cherry Candy  נראה ממש טוב!
    כל דבר שמכיל ריחות של קוקוס וליים יזכה ממני להסנפה. רשמתי לעצמי לבדוק. 
    גם אני לא התחברתי לקראקל...

    השבמחק
  2. חוץ מהלק אני רוצה הכל :):)איך הקרם-מים של נטורל פורמולה לעיצוב? שווה לוותר על הגלייז עבורו? :)

    [שוב הדיסקס הארור לא נותן לי לעשות לוגין, וזה לא נפתר גם אחרי שאני עושה לוגין באתר שלהם :(]

    השבמחק
  3. אני דווקא חיבבתי את לק הכסף לבדו. הוא די עדין ונחמד. הקרם מים של נטורל פורמולה הוא לא לעיצוב בהגדרה אלא להחדרת לחות כך שהכל עניין של מה מעניין אותך יותר. השיער שלי כ"כ יבש שזה ממש מציל אותו לאחרונה כך שאני מאוד אוהבת . הוא גם גורם לו להיות חלק ונעים הרבה יותר .

    סורי על הדיסקס , אני יודעת שהוא עושה בעיות אבל יותר מחבבת את הבלוג איתו מאשר בלעדיו :)

    השבמחק
  4. הבושם שווה הרחה. אם את אוהבת מתקתקים זה יכול להיות אחלה.
    הקישור מעולה , רק הסווטצ'ים עליה  נראים זוועה . יש שם כמה גוונים שממש עושים חשק ! ה-Cherry Candy עשה לך חשק כי הוא מזכיר לך את Lady bug ? ;) לכי לבדוק את נקה 7 בדחיפות. 
    וכמו שכתבתי לאירנה , אני גם לא התחברתי , מעדיפה את הלק הכסוף לבדו. יותר נחמד .

    השבמחק
  5. לא כי הוא הזכיר (אבל בהחלט יהיה צריך לבדוק האם יש דמיון)אלא כי אני אוהבת לאחרונה גוונים יותר עזים...

    השבמחק
  6. גם המנגו מצא חן בעיניי , לפחות בתמונה שלה אבל אני צריכה לבחון את זה בלייב.

    השבמחק
  7. הבושם של לנקום מסקרן, במיוחד שאני אוהבת את TRESOR IN LOVE המקורי.
    הסתכלתי על הסווטצ'ים של השפתונים בלינק שמרינה צירפה, נראה מבטיח, במיוחד המנגו.
    גם אני לא התחברתי לטרנד של הקראקל, ואיפלו ויתרתי ולא ניסיתי בכלל.

    השבמחק
  8. אם את אוהבת את המקורי , אני מניחה שתתחברי גם לזה. הם לא דומים מאוד אבל אם הוא הצליח לעניין אותי אני מאמינה שתאהבי אותו . כן , הלינק שמרינה צירפה מצוין , נותן סקירה יפה על השפתונים שקיימים. גם אני התלהבתי מהמנגו ומהדובדבן אבל כמו שאמרתי , אני חייבת לבחון אותם מקרוב .
    קראקל ....לגמרי לא בשבילי.

    השבמחק
  9. מסכימה שהבושם הזה מאוד נשי, אולי אפילו מדי, לכן חשבתי שהוא הכי ליפות נפש...
    בנוגע לפופה, מדובר על לק באיכות ירודה שהמחיר שלו לגודל פשוט מוגזם. מאוד מאכזב.

    השבמחק
  10. סיקרנת אותי לגבי הבושם, ארחרח לי בסופר פארם :)

    חשבתי שזהו נגמר הקשקוש המתפוצץ הזה אבל נראה שלא.. אני מוכנה להקרא גיקית כמוך :P

    מיד רצה להריח את הנקה 7! גם אני נאמנה להם כבר די הרבה זמן - פשוט מעולים! שלא לדבר על תמורה למחיר! היום הייתי אצל ההורים וסתם ככה פתחתי את סגנון והסתכלתי. לא יודעת מי נתנה לו שם 6 אבל באמת שלא ברור לי מה היא מצפה שסבון נוזלי יעשה.. כי מבחינתי כל מה שהוא אמור לעשות הוא עושה! ואני יכולה לומר ובקלות שאם אני משווה את הסבון הזה לסבון נוזלי של לאוקיטן שקיבלתי במארז ה"אנונימי" אני עדיין מעדיפה את הנקה 7 שלי! (עכשיו חשבתי על ההשוואה לגלוסיבוקס.. שילמתי 129 ש"ח על 5 מוצרים שאני לא יודעת מה הם ולא היתה מאושרת ממני גם אם 2 היום לגברים :P יחי ההבדל, הא?)

    ניסיתי המון מוצרים של נטורל פורמולה ואצלם הדבר היחידי שאני יכולה לומר לחיוב זה שהריח נשאר. לא יודעת, כנראה שהם לא עובדים עלי..

    השבמחק
  11. אני זוכרת שממש נרתעת מהשפתון הזה בהתחלה אבל אחרי שניסית ראית כי טוב :-)
    רשמתי לי לבדוק את הסדרה של נקה 7, אני חובבת את התחליבי רחצה שלהם!

    השבמחק
  12. אהבתי!
    מתחברת מאוד למה שכתבת על מייבלין
    תודה

    השבמחק
  13. לא הבנתי את ההקשר בין יפות נפש לבושם הזה . בושם הוא בושם. מתאים לאחת ולא מתאים לשניה . קורה.
    בקשר לפופה , מתקשה ל"עכל" קראקלים ככה שאני שמחה שויתרתי. הלק הכסוף דווקא היה מגניב לדעתי לבדו.

    השבמחק
  14. ספרי לי מה חשבת .
    הקשקוש המתפוצץ מסרב להעלם , אני חושבת שהגיע הזמן שנעביר אותו הלאה. פופה הגיעו עם זה בדיליי של כמעט שנה אחרי וזה כבר גורם לחלק להרים גבה ולחלק השני לפהק.
    כשכתבתי על נקה 7 חשבתי עלייך כי אנחנו תמיד חולקות את האהבה הזו ביחד לנקה 7. אין לי אפילו צל של ספק שתאהבי אותם. זה נחמד לגוון ולדלג מדי פעם למוצרי יוקרה או למוצרים בסדר גודל של אוקסיטן , אבל אני חושבת שסבון הוא עדיין סבון. נקה 7 הוא סבון מצוין.

    לגבי נטורל פורמולה , כמו שכתבתי , חלקם אהבתי יותר וחלקם פחות . המוצר הזה ממש נחמד כי הוא מבוסס על מים ונותן הרגשה ממש טובה.

    השבמחק
  15. יש לך זכרון מעולה! :) באמת כשראיתי את כל הסגול הזה , נבהלתי מעט . אבל הוא באמת מהמם.
    נקה 7 ! רוצי! עכשיו! LOL

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן