יום שני, 13 בפברואר 2012

China Glaze "ElectroPop" Collection and More....

את הקולקציה הזו קיבלתי עוד בהיותי בחו"ל ולא הספקתי לסקור אותה. מדובר על קולקציה מאוד צבעונית ושמחה שעושה טוב בלב . בעיניי היא מאוד קיצית [למרות שהיא לא מוגדרת כקולקציית קיץ בכלל] אבל היא מזכירה סוכריות צבעוניות והגוונים אמנם לא מחדשים ,אבלבהחלט אביביים ומרעננים אחרי כל הגוונים הספק כהים ספק אפרפרים מלנכוליים מעט שספגנו בחורף הנוכחי .

הקולקציה כמו כל הקולקציות של צ'יינה גלייז , כוללת 12 לקים , הפעם מדובר על קשת גוונים נעימה וססגונית שאני בטוחה לחלוטין שכל אחת תוכל למצוא פייבוריטים משל עצמה . 

הגוונים כמו שתוכלו לראות מיד , עליזים , קופצניים , והשם אומר הכל בעצם ElectroPop! . ההשראה לקולקציה נלקחה דווקא מתחום הרוק או כמו שמגדירים את זה בצ'יינה גלייז :

"When heavy metal meets rocker chic"  לא יודעת לגבי Rocker Chic , אני יודעת שאותי היא הדליקה .

אז מה כוללת הקולקציה ? 

Kinetic Candy


מדובר על גוון כחול בהיר חיוור  [הוא מוגדר ע"י החברה ככחול שמיים] , יפהפה במרקם קרם .

Electric Beat


אחד הכחולים היפים ביותר שראיתי לאחרונה ! הוא היה הפייבוריט שלי עוד משלב האימאג'ים והוא אפילו יפהפה יותר במציאות . הוא מוגדר ככחול כמו הגוון של פרחי ההרדוף , משהו בין כחול לסגלגל. מושלם!

Aquadelic


עוד גוון תכול /טורקיז , יותר משעשע ועליז . בטוחה שיהיו עליו לא מעט קופצות . הוא אמנם לא מיוחד מאוד אבל כן גוון כיפי. [נגמרו הכחולים....Next!]

Gaga for green


פעם אמרו לי שקולקציית לקים לא מושלמת אם אין בה לפחות ירוק אחד . אני מודה , אם כבר ירוק אז שיהיה כהה מושחר , ירוק קרמיט הצפרדע או כמו שהוא מוגדר [והאמת שבאופן די מדוייק] - Limelight , קצת קשה לי לעיכול .
אולי אולי אולי [אולי] ומבלי לשים לב לרגע , הוא היה מגיע לאצבעות הרגליים שלי אבל זה באמת כברירת מחדל. אני יודעת שיש לא מעט חובבות ירוקים שיאהבו אותו . פחות לטעמי אם כי יש בו משהו מעניין .

Sunchine Pop 


צהוב , שמשי , חם! גוון מאוד מודגש , ובולט . אני יודעת שיש פה לפחות קוראת אחת שתאהב אותו ותאמץ אותו לליבה לנצח נצחים ;) . אני לא אוהבת צהובים , לא עכשיו ולא בכלל אבל הוא כ"כ זועק שחייבים לתת לו תשומת לב. אתן לא יכולות להתעלם ממנו.

Make some noise


גוון אדמדם ורדרד פונצ'י לחלוטין . הוא מוגדר כצבע קלמנטינה אבל הוא לטעמי משהו בין לבין - ז"א לא אדום מדי ולא כתום מדי עם נגיעות ורדרדות . גוון מהמם שללא ספק מתאים לכל אחת . פייבוריט נוסף נרשם פה!

Wicked Style


אני חושבת שכל הגוונים הורודים/אדומים שתראו כאן כמו Wicked Style  , קודמו , והבא אחריו - הם הגוונים שאני אוהבת בקולקציה הזו . Wicked Style הוא גוון אדום-ורוד סמוק אבל לא פוקסיה [מיד תראו את הפוקסיה...] , אני קוראת לזה ורוד-אדום ביניים , הוא גוון רגוע , לא בוהק במיוחד ומאוד קלאסי . לא יכולתי שלא לאהוב אותו . 

Fuchsia Fanatic


מי שתעשה השוואה בין התמונות השונות תראה כי יש הבדל מהותי בין הגוונים. קשה לפספס שמדובר פה בפוקסיה ולמי שלא שמה לב , השם לא יותיר לה מקום לספק. פוקסיה משגע במלוא מובן המילה. לא חדש , לא כזה שנתמוטט מהרגליים אבל הוא מסוג הגוונים שכל בחורה חייבת במגירה ויפה שעה אחת קודם :-D .

Gothic Lolita


well.....לא מסוג הלקים שאני אוהבת. לא חובבת סגולים כאלו. אני גם חושבת שהם לא מתאימים לגוון העור שלי . מדובר על סגול ענבים פשוט . לא מעניין מדי , לא משהו שלא ראיתי קודם אבל כן מגוון מבחינת קשת הצבעים. חביב אך לא מלהיב.

Dance Baby


ורוד מתקתק כמו צמר גפן מתוק או גלידה אם תרצו. לא מצועצע מדי אבל כן נמצא בקטגוריית ה-Brights .גוון נחמד לחובבות הורודים למיניהם.על הציפורניים הוא מתקבל קצת יותר "חם" מאשר בבקבוק , קחו בחשבון.

Sweet Hook


Sweet Hook הוא מסוג הגוונים שאוהבים. מדובר על גוון סגול לילך בהיר מאוד עם נגיעות של ורוד . הוא לא פסטלי כי אין בו הרבה מאוד גוון לבן והוא משגע . עננה של צמר גפן זה כאן!

Techno


טכנו הוא גליטר משוגע קצת . מוגדר כקונפטי גליטר שכמו שאפשר לראות בצילום מחליף גוונים , יש בו חתיכות שונות גדולות וקטנות והוא אמור להוות השלמה כטופ. לצערי , אני לא מתחברת וגם לא ממש מבינה איך הוא קשור לקולקציה ? הכל היה מושלם עד כה עם קולקציה קרמית לחלוטין , למה להוסיף גליטר ? מיותר. יכולנו לחיות גם בלעדיו. 

וקצת דוגמאות צבע כי איך אפשר לחיות בלעדיהן ?


L-R : Techno , electric candy , electric beat , kinetic candy


L-R: Gaga for green , Sunchine , Fuchsia fanatic , Dance baby


L-R: Make some noise , Sweet Hook , Gothic Lolita , Wicked Style







בסה"כ ניתן לומר שזו קולקציה כיפית עד מאוד , אני חושבת שהרבה זמן לא נראתה קולקציה שמחה ועליזה כזו ועוד באביב שלרוב ניתן לראות בקולקציות האביב גוונים רכים יותר , מאוד אפרסקיים , ורודים פסטליים וכו'. אני שמחה שדווקא היה פה מעין "שובר שגרה" בדמות הקוקלציה הזו. אין ספק שקצת ריענון בגוונים האביביים לא יזיק לאף אחד . 

ומעניין לעניין ובאותו עניין ! את זה שאני מסקרת את צ'יינה גלייז פה כבר תקופה ארוכה [למעלה משנה כבר] כולם יודעים, זה לא דבר חדש ואני שמחה שהקוראות שלי תמיד מבקשות עוד. אני מקבלת המון שאלות היכן ניתן להשיג את הלקים , מחירים , אפשרויות להשגה , הזמנה וכו' ואז.... 

רצה הגורל והורמה הכפפה וצ'יינה גלייז עשתה עלייה לארץ !  [כמו שכבר הספקתם לקרוא בכל מקום ברחבי הרשת] 

אני חושבת שלאט לאט מחלחלים עוד ועוד מוצרים שונים הישר לידיים של הלקוחה הישראלית שרוצה עוד חידושים ועוד מוצרים שיוכלו להיות בהישג יד . העלייה לארץ של צ'יינה גלייז הוא רעיון מצוין ומבורך  , הרי שוק הלקים , טיפוח הידיים , המניקור , הפדיקור וכל פועל יוצא מזה , הוא הדבר הבוער כרגע . אם לפני מספר שנים יכולנו למצוא כמה חברות בודדות , כעת אפשר למצוא מבחר עצום עוד יותר !

לצ'יינה גלייז יש למעלה מ-300 גוונים , מדי שנה הם משיקים 12 קולקציות עונתיות שבכל קולקציה 12 לקים [למעט קולקציות החגים המורחבות אף יותר] . לא נשאר אלא לברך אותם ב-Welcome! 

את הלקים של צ'יינה גלייז ניתן להשיג בהתאם למדיניות החברה  רק במכוני ציפורניים , מכוני ספא ויופי , מספרות מובילות ובתי מרקחת פרטיים. המחיר בארץ יעמוד על 55 שקלים לצרכן. 



ספרו לי מה הפייבוריטים שלכם בקולקציית Electro Pop , מה אהבתן , מה פחות ובכלל מה דעתכן על העלייה לארץ של המותג ?

שלכן ,


32 תגובות:

  1. פוסט מעולה! אני חושבת שזה מעולה שהם מגיעים לארץ תמיד רציתי לנסות אבל אני לא יכולה לרכוש לק על עיוור.

    זה פשוט לא נכון בעיניי. אני חייבת לראות את הגוון בכדי לדעת אם הוא לטעמי.

    הלקים שהכי אהבתי זה: הירוק. הצהוב. והtechno 

    השבמחק
  2. תודה רבה , אני מאוד שמחה שנהנית :) אני מסכימה איתך שקשה לרכוש לקים על עיוור , הגוונים גם לא תמיד מצטלמים נאמנים למקור למרות שמאוד משתדלים. עכשיו תוכלי לרכוש בכיף . 

    יפה שהלקים שאהבת הם דווקא אלו שאני פחות אוהבת :-P 

    השבמחק
  3. אוהבת, אוהבת, אוהבת את הקולקציה הזו
    כיף שחזרת לתפקוד מלא :)

    השבמחק
  4. תודה תודה תודה! :) [למה להגיד תפקוד מלא לפולניה פרנואידית ? זה מלחיץ אותי! ] :-D

    השבמחק
  5. קולקציה צבעונית ומקפיצה. אני מרגישה כאילו הקיץ כבר כאן...
    בכל מקרה מרוב שהצהוב היפנט אותי (דיברנו עליו!!!) לא ממש נתתי צומי רציני לגוונים האחרים ועכשיו אני שמה לב ל- Electric Beat שנראה לי ממש מהמם!

    השבמחק
  6. לגמרי מרגיש כאילו קיץ למרות שבחוץ די נע בין מעונן למסוכן :-P 
    היה ברור לי שהצהוב בשבילך ולכן הקדשתי לך שורה בפוסט , הרי אם היה מפעל של צהובים בארץ , את כנראה היית מנהלת אותו LOL .

    ה-Electric Beat משגע!

    השבמחק
  7. הקולקציה אכן משמחת אם כי קצת חוזרת על העצמה. 
    הפייבוריטים שלי הם: ELECTRIC BEET וכל הורודים/אדומים - כן אני הכי צפויה שיש!

    השבמחק
  8. אני כל הזמן טוענת שאי אפשר להמציא כ"כ הרבה לקים :-P  האמת שאת לא צפויה , אלו באמת הגוונים הכי יפים שיש .

    השבמחק
  9. מלבד הקולקציה של שודדי הקריבים זאת הפעם השניה שאני מרגישה שאני רוצה את הכל מלבד הגליטר שהוא פאסה ומיותר בעיני
    הפייבוריטים שלי הם כל הכחולים, סוויט הלילכי והפוקסיה
    nastya_dallas

    השבמחק
  10. אנונימי השאיר תגובה חדשה על הרשומה שלך "China Glaze "ElectroPop" Collection and More....": 

    מלבד הקולקציה של שודדי הקריבים זאת הפעם השניה שאני מרגישה שאני רוצה את הכל מלבד הגליטר שהוא פאסה ומיותר בעיני
    הפייבוריטים שלי הם כל הכחולים, סוויט הלילכי והפוקסיה
    nastya_dallas 

    השבמחק
  11. אני דווקא בדיוק קיבלתי את ההזמנה שלי של הטכנו ודי התלהבתי ממנו. כלומר, הוא אמנם לא חדשני במיוחד, אבל לאחרונה כמעט ולא יצא לי להיתקל בצבע של לק שנראה לי חדשני (להוציא את הלקים של nfu.oh שהפתיעו לטובה). 
    אהבתי כמעט כל לק ולק מהקולקציה, אישית הייתי כנראה בוחרת ללכת עם כולם ביחד (צבע שונה בכל אחת מעשר האצבעות), שריטה קטנה שלי כבר שנים... :)

    השבמחק
  12. האמת שאת צודקת , כמו שכתבתי למטה , אני כל הזמן תוהה כמה עוד גוונים ומרקמים אפשר להמציא . הכל עניין של טרנדים אני מניחה. דווקא הטכנו באמת היה אחד הלקים שהכי פחות דיברו אליי , אולי מעל לק שחור הייתי אומרת איכשהו שזה נשמע לי מעולה אבל ככה בפני עצמו הוא לא חדשני או וואו. בשביל הקולקציה הזו צריך 12 אצבעות , אם את מוכנה להסתפק ב-10 הרגילות , אני חושבת שזה אחלה רעיון ! :-D 

    ובחיי לפעמים אני מתבאסת שיש לי רק שתי ידיים ומאות לקים LOL

    השבמחק
  13. דווקא לקולקציה של שודדי הקאריביים פחות התחברתי. היא היתה לי פסטלית מדי . הגליטר מיותר גם בעיניי . אני איתך בפייבוריטים.

    השבמחק
  14. ראיתי את הקולקציה וסימנתי כמה פייבוריטים, אחר כך שכחתי ממנה...
    עכשיו הזכרת לי שוב! (-:
    יש פה כמה צבעי בסיס מעולים!

    השבמחק
  15. מזל שאני פה כדי להזכיר! :)
    אני מסכימה איתך , יש פה כמה צבעים נהדרים בסקאלה מאוד רחבה ויפה.

    השבמחק
  16. הבת שלי מוסרת לך דש חחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  17. אני מוכנה לקנות ממך ולתת בית חיים גם לגות'יק לוליטה וגם לטכנו, ולכל אחד אחר שלא תחפצי בו :-)

    השבמחק
  18. חחח , את צריכה לעבור ועדת אימוץ , אנחנו לא סתם ככה מוסרים לקים פה , לכל אחד יש לב ונשמה :-P

    השבמחק
  19. הם נימרחו על הידים, הרגליים, על הבובות, על כללללל השולחן (כי היה צריך ליבדוק איך הצבע ניראה) על החברות שבאו (כי אצלם בבית לא מרשים) והאימהות צילצלו לישאול אותי אם אני באמת מרשה....החברות של האמא באו וניגנבו ליראות שמותר לילדה להישתמש בלקים איכותיים (כאילו דה?????? לתת לה זבל?) שאלו אותה אם היא מוכנה לתת להם אחד....אמרה להם שהיא מוכנה "שימרחו" אחד...אבל רק פה....

    בקיצור....בונקר....גידלתי חחחח

    השבמחק
  20. ריסים ורסיסים15 בפברואר 2012 בשעה 21:54

    תארזי לי את הירוק, צהוב והאדום-ורוד לקחת. תודה! :)

    השבמחק
  21. וכמו בקולקציית החורף שלהם (שנחשפתי אליה דרכך), גם כאן הכי אהבתי את הגליטר :)

    השבמחק
  22. LOL , גם את נמצאת בצד הלא שגרתי של הגוונים ? :)

    השבמחק
  23. אני חייבת להודות שאתן כולכן מפתיעות אותי עם החיבה לגליטר! מה יש בו שהוא כזה מיוחד ? בחיי שלא ראיתי בו שום דבר מעניין.

    השבמחק
  24. :-)
    אפחד לא אמר "למסור" :P וחוצמזה - יאללה, מתי מתכנסת הועדה?

    השבמחק
  25. הועדה מתכנסת מדי פעמיים בשבוע , יש להביא איתך כיבוד ושוחד :-D 

    השבמחק
  26. את לא יודעת לגבי הרוקר צ'יק אני לא יודעת לגבי ההאבי מטאל. מהניסיון שלי, אף מטאליסטית שמכבדת את עצמה (ואף מטאליסט :P) לא יתפסו מתים עם לקים מהקולקציה הזו במועדון מטאל אפל.. שחור. אדום. גליטרי מעניין וכהה - כן. הקולקציה הזו? לא ולא.
    זה לא אומר שאני לא מחבבת אותה, זה רק אומר שהחבר'ה בצ'ינה גלייז חיים בסרט! חחח

    שלושת הכחולים, אם זה שהם מאוד רכים, מאוד נעימים בעיני. יש בהם משהו שכן מרגיש לי שמתאים לסתיו, ולאו דווקא לקיץ.

    הלק הירוק מעניין, אבל כמו שאמרת - לא עלי..

    דווקא כצהוב, בעיני הוא לא צעקני מספיק. ואולי זה יתרון שלו/בשבילו למי שקשה לה עם צהובים..

    לגמרי עבד להם עם הורודים אדמדמים. שלושתם מהממים בעיני למרות שקשה לי לחשוב איזה הייתי רוכשת (בטוח שלא את הפוקסיה..)

    סגול וורוד בייבי - NEXT!

    סוויט הוק מדליק לגמרי! יש בו משהו רך, עם משהו מאוד מעניין. קשה לי להגיד בדיוק מה. מצד שני, בסווץ הוא נראה ורוד ולא סגול. אז טרם החלטתי את דעתי הסופית עליו :)

    הגליטר לגמרי מיותר!

    האלקטריק ביט מזכיר לי כל מה שקואט אזור של אסי רצה להיות ולא הצליח להיות בגלל השימר הלא קשור שלו..

    משמח מאוד שצ'ינה גלייז עשו עליה! רק חבל שכרגיל המחיר ממש לא לכל נפש..
    ובספו של דבר 55 ש"ח שלהם מול סביב ה 60-65 של OPI/אסי לא מצדיק בהשוואה להפרש המחירים שלהם בחו"ל.. אחרי הכל, צ'ינה גלייז משווק בסביב ה 3-4$.. קשה לי להבין מה גורם להם לעלות עד כדי כך הרבה כאן בארץ..

    השבמחק
  27. הקולקציה הזאת מקסימה ובאמת הכל היה מתוק מתוק כזה. אם לא היה לי אוסף גדול בטוח הייתי מתחברת מאוד לכמה לקים כאן, למשל WICKED STYLE וגם GOTIC LOLITA. גם לי בחירת הצבעים כאן מרגישה קיצית לגמרי ופחות "אביב". 

    השבמחק
  28. זה כ"כ מתוק שזה בכלל לא מתחבר לי עם עניין הרוק הכבד , איזה רוק כבד? זה לונה פארק  :)
    לגמרי קיצי בעיניי .לא מרגיש לי אביבי מאוד כמו שלרוב מצופה מקולקציות אביב להיות.

    השבמחק
  29. לא מטאל ולא נעליים :-P העניין היה לעשות את זה רוק שיק ולא האבי מטאל שיק . יש פה איזה קצר תקשורתי בין מה שרצו ליצר לבין מה שנוצר LOL .
    אני אלך דווקא לסוף הדברים שלך [ואם אני ארצה להיות ממש פלצנית אני אומר "לסיפא של דברייך" :-D ]- מאוד משמח שצ'יינה עשו עלייה , הרבה בנות נורא חיכו לעלייה הזו. אבל מה ? המחיר ממש ממש גבוה. אני מסכימה איתך שאחרי שאנחנו קונות ברשת במחירי עלות של 4$ לבקבוק זה נראה לנו מגוחך עד אימה לקנות לק ב-55 שקלים [דהיינו 15$] שזה מוגזם בכל קנה מידה , שלא לומר פי 2 במחיר . אני מבינה שיש פה עניין ורצון להרויח אבל לטעמי לא זו הדרך. 

    לאחרונה כשחזרתי מניו יורק קניתי לקים של אסי ב-7$ . בכל דראגסטור בניו יורק הם יושבים [הם ו-OPI גב אל גב עושים נעימי אחד לשני] בצורה חופשית , לא בסלוני יופי ולא במקומות שמצריכים נסיעה. למה לא להנגיש אותם גם בארץ ? התפיסה הזו שנשים יקנו לק במכון יופי מוטעית מיסודה אבל שיהיה להם בכיף. 

    השבמחק
  30.  רוק שיק?
    אולי פופ שיק!!! :P

    מסכימה איתך כמובן, וזה בטח בהמשך לפוסט על קרליין. לא עדיף לשלם לקרליין מאשר לצ'ינה גלייז במקרה הזה? (ולהמשיך לרכוש את צ'ינה ברשת..)

    מסכימה איתך גם בעניין הזה של הנגשת המוצרים. אני חושבת שזה איזשהו רצון להיות "פלצניים". ובמקרה של OPI ואסי, ואללה, אף אחד לא שאל אותם.. ככה זה כשקונצרן גדול רוכש אותך... יש החלטות שיוצאות לך מהידיים..

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן