יום רביעי, 28 במרץ 2012

סקירת בזק באוירה אביבית [חלק ב']

אח ! אין כמו האביב , העונה האהובה על כולנו. לא קר מדי , לא חם מדי ואם נוציא את פסח והדביקות המשפחתית מהמשוואה , מדובר על עונה מושלמת! הסקירה הזו תהיה אחת מיני כמה פוסטים בתכנון , כיון שאני ממש ממש אוהבת את האביב-  כך שיש לכן למה לחכות. לקחתי כמה מוצרים שהתנסיתי בהם שמזכירים לי את האביב או שנראים לי כיפיים לעונת החגים . כרגיל , כוס קפה , עוגה וקריאה מהנה!


ריח של אביב יוקרתי 

מכיון שהאביב מגיע , מגיעים איתו גם המבצעים בפארמים השונים , ויש נהירה רבה של קולקציות בישום ורענון הבשמים של המותגים השונים וזה נחמד וכיפי. 

JIVAGO 24K






כשקיבלתי את השקית עם הבושם לידיי אני מודה שהייתי קצת המומה. אני לא מכירה את המותג ואני אוהבת דברים חדשים ומרעננים. אז מה עושים כשלא מכירים ? מתוודעים!

כמו שזה נראה ככה הוא מגיע . מדובר על בקבוק מעוצב בצורה אלגנטית מאוד , הבקבוק שקוף , בתוכו חלקיקים גדולים ונראים לעין של זהב לבן מה שנותן טאץ' מדליק שמשדר יוקרה . החלק התחתון שעליו יושב הבושם הוא בעצם מעמד [די כבד יש לציין] בגימור בדולח מאט שעליו יושב השפיץ של הבושם.

הבושם הזה ייחודי מכיון שאין לו שפריצר פלסטיקי בתוך הבקבוק כמו שאנחנו רגילים לראות אבל הנוזל מושפרץ היטב [אל דאגה] .

לטענת החברה הבושם מסמל את האישה והחלק התחתון הוא הסלע המסמל את הגבר ואת החיבור וההשלמה ביניהם. שוין.

אם להיות כנה , עיצוב של בושם זה נחמד , הרעיון , השם וכו' וכו' אבל אם הריח לא יהיה טוב אז בשביל מה כל הפתיח ? למזלכן , הריח נפלא . למרות שכתוב שהוא פרחוני , בעיניי הוא דווקא לא פרחוני אלא יותר עדין , סבוני ונקי . בדיוק קליעה לטעמי מבחינת ריחות. לא מתקתק ולא כבד אלא מאוד אביבי ונעים.

בתוים העליוניים תמצאו : תמצית ורד בולגרי
בתוים האמצעיים : יסמין אסיאתי ופקעות ורדים מזוקקות
ובתוים האחרונים : איריס וענבר

חלקיקי הזהב 24K שצפים בבושם הינם פטנט רשום של JIVAGO ונטען כי הם משפיעים באופן ישיר על הפורמולה ועל הריח . אין לי מושג אם זה נכון או לא אבל זה גימיק נחמד ומדליק.

באופן אישי מאוד אהבתי את הריח , נתתי לשלוש נשים שונות לנסות אותו והן אהבו את הריח הנעים והלא דומיננטי , אני חושבת שהיתרון הגדול שלו הוא ה"ניקיון" שהוא משדר.

כמה ואיפה ?

904 ש"ח לתכולה של 75 מ"ל [א.ד.ט] , ברשתות הפארם השונות.



Fruity Sensation By Sabon



מארזים מהממים שתמיד כיף לקבל הם המארזים מבית SABON . לכבוד האביב ,  SABON מתהדרים במארזים מיוחדים בניחוחות פריחה של עצי פרי [אני מסוגלת לקנות את כל החנות רק בגלל הריחות המעלפים!] קשה להתעלם מהאריזות המשגעות של SABON שתמיד דואגים להפגין יצירתיות ולמצוא theme [נושא] לעונות השונות ואין ספק שיש חידוש בריחות [בנוסף לניחוחות הקיימים ] שגורמים לנו לרצות עוד . כל כניסה שלי לסניף של SABON , בין אם מדובר במתנה לעצמי או למישהו קרוב מלווה בתחושת רוגע ונינוחות ועכשיו עם בוא האביב [וכל הפריחה שמסביב] , כדאי להכנס ולבדוק מה חדש בממלכה .


קיבלתי מארז העונה לשם Spring Time , מארז שמכיל מוצרים בניחוח וניל-לבנדר-פטשולי : שמן, סבון ידיים , קרם ידיים , פתיתי סבון לימוניים לבישום ארון ומגבת רחצה לפנים . הכל הגיע ארוז נפלא , צהוב , פרחוני , עז ואביבי. 
איך אפשר שלא לאהוב אותם ? 


הניחוח החדש של הקולקציה האביבית נקרא Fruity Sensation והוא נמכר במהדורה מוגבלת לפסח 2012. מציעה לכם להציץ קצת באתר של SABON ובדף הפייסבוק שלהם ולהתרשם .

כמה כמה כמה ?

מחיר המארז שקיבלתי עומד על 129 ש"ח אבל תוכלו למצוא מארזים שונים החל מ-49 ש"ח ועד 289 ש"ח , הכל תלוי במה שתבחרו . 





לנקום - Rouge In Love  & Vernis In Love  




אני מניחה שנתקלתן בכמה וכמה בלוגים ברחבי הרשת שעשו שת"פ מקסים עם לנקום ושילבו מראות שונים בשילוב המוצרים. למקום ממציאה את עצמה מחדש ויוצאת עם קולקציה עצומה של לקים וליפסטיקים משגעים. קשת הגוונים כה רחבה שאין סיכוי שמישהי מכן לא תמצא את שאהבה נפשה.



קולקציית הלקים המטריפה כוללת 21 גווני לק מ-ע-ל-פ-י-ם! [אני כבר שמתי את עיניי על הכחולים!] שניתן להתרשם מהם בקלות כאן בתמונה . אני קיבלתי להתנסות את לק הורוד פוקסיה עמוק הקולע בול לטעמי ועונה לשם Rose Boudoir (מס' 375) , מעבר לעובדה שהאריזה , כמו כל האריזות של לנקום משגעת , אלגנטית ונשית , הלק נמרח מעולה , הגוון בגימור מבריק וקיבלתי עליו המון מחמאות . הגוון מקסים ואביבי והוא יכול להשתלב גם כיומיומי וגם כערב אלגנט. 

בינתיים אני זוממת על שני גוונים נוספים : Bleu de flore (מספר 501) ו-Corail In Love (מספר 105) .

למי שרוצה קצת להשתעשע ולראות את הגוונים המטריפים , מוזמנת ללחוץ כאן לאפליקציית הפייסבוק הנחמדה שנוצרה לשם המחשה.



ב-נ-ו-ס-ף ! כמו שכבר כתבתי למעלה , משיקה לנקום 24 גווני ליפסטיק חדש כחלק מקולציית Rouge In Love . 24 הגוונים מחולקים ל-3 עולמות צבע . המרקם עדין ומאוד לחותי והעיצוב מדליק מתכתי עם חריטה אדומה או כמו שהחברה מגדירה זאת "מעוטר בחריטה רומנטית כמכתב אהבה שנכתב בשפתון..."] . לא עוד אריזה שחורה המזוהה מאוד עם לנקום וורד מוזהב , אלא עיצוב עגול מתכתי , כבד מעט אבל מדליק בהחלט. שינוי הויזואליות מכניס קצת רוח צעירה ורעננה בעיניי למותג שמזוהה בעיקר עם נשים בוגרות ונותן קריצה ומשב נעורים רענן [זאת בתוספת הפרזנטורית הצעירה אמה ווטסון] .

השפתון שבידיי הוא שפתון ורוד אפרסקי בשם Corail In Love  וכל מה שיש לי לומר עליו הוא שהוא מהמם! נעים מאוד על השפתיים , לחותי כמובטח ומאוד מחמיא . 

גם לשפתונים יש אפליקציה מדליקה בפייסבוק ותוכלו לבחון את 24 הגוונים מקרוב - כאן . ביג ביג לייק ללנקום! 

כמה כמה כמה  ?

לק - 80 ש"ח 
שפתון - 150 ש"ח 
(המחירים לפני מבצעים) .







ניחוח אביבי גברי 



ניחוח אביבי גברי הוא דווקא  SPORT PLAY מבית Givenchy . כמי שמאובזרת בבעל מקסים וגיסים לרוב , יש לי המון נסיינים פוטנציאלים. פניתי לצעיר גיסיי , ונתתי לו את הבושם להתנסות . פתחנו אותו ביחד ושנינו אהבנו מאוד . מדובר על בושם ספורטיבי וקליל שמאופיין בניחוח לימוני חמצמץ וגברי מאוד . 

התו העליון בבושם הוא מנטה וג'ינג'ר , הלב הוא לימוני , עץ אמיריס ופלפל שחור והבסיס הוא מאסק גברי .בסה"כ בושם מצוין , עיצוב אלגנטי ופשוט , צעיר ונחמד . הוא מהסוג שנחמד לקבל במתנה. 

כמה כמה כמה ?

390 ש"ח ל-50 מ"ל (234 ש"ח לאחר הנחה)
560 ש"ח ל-100  מ"ל (336 ש"ח לאחר הנחה) 



גם קינוח וגם איפור



למי שטרם שמה לב , האביב והקיץ הזה מאופיינים בצבעי גלידה מטורפים . החל מהבגדים , אקססוריז , ממשיך בלקים וכלה באיפור . גם בבורז'ואה החליטו לחגוג את האביב עם קולקציית פסטלים העונה לשם PARIS SUCRE . הקולקציה בהשראת המקרונים והקונדיטורים הצרפתים . בקולקציה , צלליות , ליפגלוס ולק בהשפעת עוגיות המקארון ובחגיגה אביבית במיוחד .



בבורז'ואה רואים את הלוק הגלידתי שמורכב מלק ירוק אניס בהיר ,ורודים בוהקים , לקים בגווני גלידה עזים , שפתיים בורוד קפוא רך ומתוק או בקורל מתקתק.

כמה כמה כמה ?

מחירי המוצרים נעים בין 79-110 שקלים לפני הנחות .



Fly High with OPI



ואם כבר בצבעים עסקינן , אז נכון שכבר ראינו את ניקי מינאז' בכל מקום אבל הגוונים של הקולקציה שלה היו כ"כ עזים שאין כמו אביב כדי לשלב אותם .



ניקי מינאז' כטיפוס צבעוני ביותר , יוצרת קולקצייה אביבית , צבעונית ומשוגעת בשיתוף פעולה עם OPI . את הקולקציה ראיתי כבר במגזינים בארה"ב בזמן החופשה שלי במקסיקו [ואפילו צילמתי לכן - ראו כאן] והתאהבתי בגוון FLY המיוחד [כחול טורקיזי מעניין מאוד ] . בקולקציה 6 לקים צבעוניים עד מאוד ו-shatter אחד [כמה אפשר???] שאפשר בלעדיו.  כמו כל הלקים של OPI , הלק הזה נמרח בצורה מדהימה , ואני כבר מתכוננת לאביב שלי איתו . אני חושבת שהוא יתאים כלק שובב לכפות הרגליים :) .


כמה כמה כמה ?

59 ש"ח לבקבוק . להשיג במכוני היופי והטיפוח המקצועיים.



עד כאן להפעם , מקווה שנהנתם מהניחוח האביבי המתקתק . ועד הפעם הבאה , שיהיה לכולנו אביב נעים !

שלכם ,




16 תגובות:

  1. עוד בושם לרחרח - מצויין! אני בדיוק בחיפוש בימים אלו אחר כמה ריחות חדשים ומרעננים......:-)

    ואני איתך - המארזים של סבון הם תמיד כיפיים ובכלל, החנויות האלה תמיד עושות לי חשק למקלחת (והוניל - לבנדר-פטשולי הם בדר"כ המועדפים עליי).

    וכל הלקים האלה - גרררררר.........עשית לי חשק עכשיו לעוד שופינג :-)))

    השבמחק
  2. thereisbeautyinallofus28 במרץ 2012 בשעה 14:04

    תמיד כיף לקרוא את סקירות בזק שלך :)

    השבמחק
  3. את בקבוק הבושם אלי!! אני מרשה לך לסיים את הבושם קודם, רק תזכרי להעביר את הבקבוק ;-)
    הקולקציה החדשה של לנקום מעולה, לפי מה שניסיתי מהם בהשקה שלהם באנגליה. השפתונים רכים, פיגמנטיים ועמידים והלקים בגוונים מפתים. 
    מצפה לפוסטים הבאים בסדרת האביב :-)

    השבמחק
  4. אם את מחפשת ריחות נקיים לכי על נרסיסו רודריגז. אני מעולפת על הריחות של הבשמים שלו. יש לי שניים והיד עוד נטויה. המארזים של סבון מהממים באמת. יש בניחוחות קצת יותר מזמינים מפטשולי-לבנדר-וניל שלצערי זה ניחוח שאני לא אוהבת אבל אם את אוהבת את הניחוחות הללו זה יתלבש לך כמו כפפה ליד. 
    והלקים...נו טוב , מי כמוך יודעת כמה לקים עושים לנו חלושעס :-P

    השבמחק
  5. רשמתי לעצמי . אל דאגה , אני דואגת לך. הקולקציה של לנקום מעלפת בכל קנה מידה. יש פה "הצערה" [מלשון צעיר] של המותג וזה ממש יפה בעיניי. לא עוד תדמית כבדה אלא תדמית שובבית עם גוונים [במיוחד בלקים] בסקאלה של מהצעירות ביותר ועד למבוגרות. 
    פוסט האביב הבא יהיה חגיגי :) יש למה לצפות.

    השבמחק
  6. את הבושם אני חושבת שהיה לי במהדורה הישנה- אהבתי את הריח שלו?
    איזה גוון של שפתון הלנקום שלך? השבוע רכשתי את הצבע מהפרסומת:P
    כמובן שהלק ממש ממש מדהים עלייך
    את עושה לי חשק עז לים וקיץ!

    השבמחק
  7. כתבתי בפוסט , הגוון שלו הוא corail in love , ורוד אפרסק קורלי משגע . תתחדשי על שלך , איזה גוון יש בפרסומת ?
    הלק שיש עליי לא קשור למה שאני מחזיקה :-P אבל הוא יפה לא פחות. 

    השבמחק
  8. פוסט ממש מושקע,הכי אהבתי את הלק,יש לו צבע מדהים!!!

    בפורים תכננתי להתחפש לניקי מינאז'(אני בת 14 חח)אבל לא היה לי פאה ורודה אז בסוף התחפשתי לזאב שהתחפש לכיפה אדומה.טוב לא משנה.גם האודם משגע:)

    השבמחק
  9. הבושם נראה לי פשוט לא פרקטי בעליל. אני לא יודעת למה, עם הסלע האיתן שלו, לא הייתי רוצה בקבוק כזה בעייתי אצלי בבית...
    מזכיר לי את ה 100 מ"ל של ההוט קוטור שלי שבן זוג שלי הפיל בחינניות לרצפה..
    הבקבוק (מלא לפחות ב 3/4) התרסק לרסיסים
    אך השאיר תוך כדי ניחוח נעים..
    גם הוא אחד מהבקבוקים האלה שנאים להסתכל עליהם אבל פחות פרקטי להעמיד אותם..

    עם טראומת הפרידה מאותה בן זוג הספקתי להתמודד מאז - בחיי הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים!
    מצד שני, עם טראומת הפרידה מההוט קוטור, טרם השלמתי וטרם התמודדתי.
    זה תמיד שם, כאב חודר כזה של אובדן..

    אוי סבון..
    הייתי שם לפני יומיים תענוג שלא יתואר במילים (ואנסה בכל זאת :P)
    היה יום לקוחות אז חילקו שמפניה ונשיקות קטנטנות (אסור לספר לדיאטנית שלי כמה כאלה חטפתי!)
    הקולקציה החדשה בעלת ניחוח משגע!
    רכשתי את הריח לבדים בניחוח הזה (אמנם נשאר לי לא מעט מהיסמין אבל מתחשק לחדש!)
    גם הקרם ידיים שניסיתי בחנות מריח חלומי לגמרי!
    יצאתי עם השמן גוף (בנוסחה החדשה ללא רעלים) בניחוח וניל - מטריף! (ניסיתי בעבר ריחות אחרים שלהם)
    לא יכולתי שלא לקחת איתי חמאת גוף גם כן בריח וניל (משולב עם קוקוס, מאוד מזכיר את הריח של קרם הידיים)
    ולאור הקניה הזו, יצא לי לרכוש את השמפו שלהם ב 20 ש"ח.
    אמנם ניסיתי אותו רק פעמיים אבל אני חייבת לציין שאני *מאוד* מרוצה.
    היום (בשביל הקטע) לא השתמשתי במסיכה שאני משתמשת בה על תקן מרכך ולא הרגשתי שהיה לי בה צורך.
    או בעברית - עד כדי כך!!

    הייתי שמחה לראות את המארז החמוד הזה במקום בריח ה"רגיל" שלהם דווקא בשילוב של הריח החדש.
    במיוחד שהוא כזה מיוחד.
    קצת מעייף אותי שכל המארזים מכילים את שילוב הריחות הידוע, כמה שהוא אהוב ואהוד על מגוון רחב של לקוחות
    זה עדיין לא על כולם.

    עכשיו משיצאתי מ"יפות הנפש" כמו שאני אוהבת לכנות את תהליך החזרה בשאלה שעברתי לאחרונה
    אני בהחלט מתפתה לבדוק ומקרוב את לנקום.
    לא יפתיע אותך שאני מסוקרנת מהשפתון הסגול, נכון?
    פשוט תוהה איך הוא מתקבל על השפתיים ואם בכל זאת אני יכולה לצאת איתו מהבית ;)

    אני לומדת לאהוב את בורז'ואה על כורחי.
    המייקאפ התחבב עלי עד מאוד וכך גם הפודרה שלהם.
    אז אולי אפילו אסתקרן מהקולקציה הזו?
    אולי.. אבל אני נוטה לשער שלא.
    לא מספיק מעניינת ויחודית בשבילי לרגע זה..

    לאחרונה אני נתקלת בטורקיזים מעלפים, אני לא מספיקה להבין מי נגד מי וכבר אני נתקלת בעוד אחד.
    אני לא באמת חושבת שזה דבר רע!
    יש דברים שגם כשהם מגיעים בכמות הם מבורכים (ביניהם גם הלקים הסגולים :))
    לכן יש בהחלט מצב שאזמין לי איזה טורקיזון אחד.
    שאר הפריטים בקולקציה לא דיברו אלי.
    ולא רק בגלל שאין לי מושג מי זאת הניקי הזאתי..

    השבמחק
  10. גם אני לא מכירה את JIVAGO, אולי אולי ראיתי אותם מס פעמים בפארמים ולא התייחסתי. 
    השפתונים והלקים החדשים של לנקום מהממים! חיפשתי את הסדרה הזאת בפארמים והיא עדיין לא הגיעה. אני זוממת על שפתון יפה לקיץ :)
    Givenchy Play הוא אחד הבשמים האהובים עלי. לי יש את הורוד ואחי משתמש קבוע בשקוף. הריח של SPORT פשוט משגע!

    השבמחק
  11. הבקבוק של הבושם מהמם לחלוטין! המחיר קצת פחות..
    המוצרים של לנקום ממש יפים ועושים חשק :)
    סבון מאכזבים אותי עם המארזים האלה כל פעם, כי אני לא סובלת את הריח פ.ל.ו(!!) האמת שאצלם אני אוהבת רק את delicate jasmine ואת sweet summer, שהפסיקו לייצר :(

    השבמחק
  12. לוקחת אויר ועונה לך בחזרה :-P
    הבושם - או שאוהבים אותו או ששונאים אותו , אני חושבת שהעיצוב שלו במציאות פחות נורא מאיך שזה נראה פה בתמונה , הוא מאוד נעים אין ספק.

    לגבי סבון , המארזים מכילים ניחוחות שונים , בטח שלא את השילוב של וניל-פטשולי-לבנדר , פשוט ציינתי שזה מה ששלחו לי ואני ממש לא אוהבת את הניחוח הזה .העיצוב של האריזות שלהם מהמם בעיניי ואם רחרחת את הניחוח החדש אז את בטח מבינה למה התכוון המשורר כשאמר "ריחות אביב" . למי שאוהבת ריחות וניל , הוניל שלהם יכול להיות מעולה. אני פשוט לא מתחברת לריח ומעדיפה את השגעונות שלהם . בכלל , לאחרונה אני מנסה לתור אחר קרם לבנדר שושנים שהיה פעם ומשום מה הם הפסיקו לייצר . בעיניי אין על הריח הזה.

    מה זה אומר חזרה בשאלה ? אולי אני לא מעודכנת ? :-D בכל אופן אני יודעת ששקר החן ניסתה את הסגול שלהם בחו"ל ואהבה מאוד .

    בורז'ואה בעיניי מעולים , המוצרים שלהם נפלאים , צריך רק לבחור מה כן לקחת ומה לא.

    טורקיזים נשמע לי מאוד את :) הלק הזה באמת מיוחד כי הוא מעין ירוק כחול מעורב . גוון יפהפה ללק . ומי זאת ניקי מינאז'? עדיף שלא תדעי , לא חור בהשכלה , את בסדר.

    השבמחק
  13. גם אני לא הכרתי עד אותו יום :-D אבל באמת שמדובר על בושם מאוד נחמד. 
    לגבי לנקום אני מסכימה איתך מאוד , הכל מהמם! הסדרות יגיעו לפארמים לאט לאט וכבר נמצאות בחלקם . לקיץ הייתי ממליצה על הגוון שקיבלתי שעלייך בטח יראה פי 10 יותר טוב מעליי .
    ולגבי הבושם של ג'יבנשי פליי ספורט- מסכימה עם כל מילה . ריח לימוני משגע , מאוד גברי ומאוד צעיר ופרשי.

    השבמחק
  14. המחיר של הבושם  באמת קצת פחות אני מסכימה איתך . 
    המוצרים של לנקום מהממים ואני ממש שמחה שהם הוציאו את הקולקציה המטריפה הזו , כיף לראות שהם מתעדכנים.
    לגבי סבון , המארזים ממש לא מכילים רק את הריח שהזכרתי [אולי לא הסברתי את עצמי נכון] , יש ניחוחות שונים ולא רק פטשולי לבנדר וניל הבלתי נסבל. אני אוהבת את התפוח לבנדר וממליצה לגשת לרחרח את הניחוחות החדשים , אולי תתחברי אליהם [מהדורה מוגבלת] .

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן