יום חמישי, 22 במרץ 2012

Mexico-NY-Paris : Vacation , Shopping and More

כבר עבר המון זמן מאז שחזרתי מהחופשה שלי במקסיקו וניו יורק. התבשרתי על החופשה הזו ממש זמן קצר לאחר שחזרנו מהפתעת יום ההולדת שלי אי שם באוגוסט כשטסנו לפריז. יומיים לאחר מכן הגיעה ההודעה :"טסים למקסיקו!" שאני אגיד לא ?

ועברה חצי שנה והיום הזה הגיע והתרגשתי עד עמקי נשמתי . בייביסיטר לילד יש? יש! [תודה סבא-סבתא משני הצדדים] , 4 מזוודות יש? יש! בגדי קיץ [למקסיקו] יש? וחורף [לניו יורק] יש? יש! יאללה טסים.

אחרי טיסת אל על נעימה [אל תתלהבו , רק בהלוך היא היתה נעימה , בחזור היא היתה סיוטית] , הגיעה תורה של טיסה פנימית למקסיקו שעברה בנעימים. הטיסה בחזרה לעומת זאת לוותה בשניות שהמטוס צנח מטה למספר שניות ואז הטייס התאפס על עצמו .....מעולם לא הייתי מפוחדת יותר ! הצוות היה נשמע כולו על סמים . העיקר שזה נגמר .... :-D



חייבת להודות ש-26 שעות טיסה ועוד שעה נסיעה עד הריזורט שלנו , לא בדיוק היה כוס התה שלי. טסתי חולה והגעתי ממוטטת . הכל היה נראה לי יפה אבל מי יכול לחשוב עם כאב ראש אטומי ? הסתובבתי קצת וזחלתי למיטה . ב-2 לפנות בוקר התיישבתי במיטה . "שלום ג'ט לג , נייס טו מיט יו גורג'ס" . אלוהים יודע איך סחבתי עד הבוקר.

הערה חשובה : ד"ר פפר זה הדבר הכי טעים ששתיתי אי פעם!

בבוקר נגלה לעיניי הנוף המרהיב ביותר עלי אדמות .....




היש יפה מזה ? מקסיקו בעצמה נראית כמו כפר עולב,  אבל הריזורטים השונים מאוד מפוארים ומפנקים ומזג האויר הטרופי המדהים עושה חשק להישאר שם לנצח. רצועות החוף הבלתי נגמרות הללו והנוף פשוט עוצר נשימה . קשה להבין איך כל היופי הזה מרוכז דווקא שם .....


הבוקר הראשון שלי [וכל הבקרים , הצהריים , הסיאסטה , הערב ובעצם כל דקה ביממה]  לוו בשתיית פינקולדה והתפנקות מול הנוף בקריאת ספרים , עיתונים ים ובריכה. תענוג.


היא לא כועסת , היא רק מפהקת ...LOL

וככה עברו להם 5 ימים בנעימים. בטן גב וחבר'ה טובים. היה סוכריה!
אחרי שסיימנו את הנופש במקסיקו המשגעת וקינחנו ביום האחרון בפארק אקסטרים פלוס צלילה במערות תת קרקעיות הודות לחבר מקסים של בעלי שחשב שצלילה בחושך מוחלט זה מדהים , ארזנו את הפקלאות וטסנו לניו יורק אהובתי. אבל לא אתן לכן לעבור לניו יורק לפני שנקנח בכמה תמונות אחרונות בהחלט ממקסיקו ....







ביי ביי מקסיקו , וולקאם NYC!

אז אחרי שהגענו [כמעט] בריאים ושלמים לניו יורק , אחרי שחיכינו במעבר הגבול יותר משעה , אחרי שהשוטר המפחיד במעבר הגבולות החליט לשאול אותנו שאלות הזויות והתחלתי להזיע בגבות , נכנסו לארה"ב והגענו לניו יורק! הללויה!



בניו יורק כבר הייתי והיא הפכה העיר האהובה עליי ביותר . מקצב החיים שם שונה ולמרות שהניו יורקרים הם אנשים די אנטיפתיים , אפשר להסתובב בעיר הזו שעות על גבי שעות ולהנות מכל דקה . בניו יורק ביקרתי 3 ימים בסה"כ , ימים שהוקדשו לשופינג מטורף בניו ג'רסי ובניו יורק עצמה רכשתי כמה דברים בעיקר מהדראגסטורים .

אין לי הרבה תמונות מניו יורק , זה יהיה ממש על קצה המזלג כי כבר הייתי שם , צילמתי בעבר ולא היה טעם לחזור על זה שוב . אני חושבת שהאטרקציה החביבה ביותר וגם האהובה עליי תמיד היא חנות הקונספט המשגעת של M&M , השוקולד האהוב עליי. החנות הזו ממוסחרת לעייפה אבל היא מדליקה ביותר ואין אחד שלא יכנס אליה וירגיש לפחות כמו פעוט בן 3 .

למען הסר ספק , יצאנו משם עם שני קילו שוקולד במזוודה and two love handles ..... [או בעברית : צמיג] . אבל כמה פעמים כבר יוצא לכם לאכול M&M בטעם קוקוס , פירות יער , חמאת בוטנים ושוקולד מריר ? אז לא תקחו ? תקחו!









איך אפשר לראות את ניו יורק ללא Yellow Cab ? 


קצת סנטרל פארק וסקייטינג באגם הקפוא 





מרכז רוקפלר




והמקום שאין בלתו - הטיים סקוור!



אבל תמונות לחוד ושופינג לחוד . אז כמו שאמרתי , בניו יורק בעיקר קניתי בדראגסטורים כיון שקניות ענקיות עשינו בניו ג'רסי באאוטלט מטורף שהקדשנו לו 10 [!!!!!] שעות שופינג עם חברים. היה מופלא ובעיקר זול.  בני יורק ביקרתי בספורה ובפארמים שלהם ועשיתי השלמות לדברים שרציתי או שחסרים לי ואני אוהבת.

אז מה היה לנו שם ? [אל תתיחסו לשקית הספורה שלי כי מה שיש בתוכה לא קשור ]



בדראגסטור האהוב עליי דואן ריד רכשתי 5 לקים של אסי בגוונים שחיפשתי. ערימות הלקים הזמינות בפארמים בארה"ב מדהימות . לקחתי לק שהיה לי ונזרק לפח בעבר בשם Bahama Mama וכל השאר הם לקים שאספתי בשני ביקורים שונים באותו היום.



בספורה החלטתי בהמלצתה של לובה , לבחון מקרוב את הסמקים של טארט. נפלתי על מאפר לא סימפטי ששילח אותי אחר כבוד לחפש בסניף אחר . כמחאה , נברתי לו בכל הסטנד עד שהתעייפתי. ואכן , בסניף אחר של ספורה מצאתי את מבוקשי בדמות הסומק השזיפי והיפה הזה העונה לשם Blushing Bride מקולקציית ה-Amazonian Clay , הסומק כמו שמבטיחים עמיד שעות ארוכות. לא זז ממני לשניה וזה היה מדהים. המחיר שלו לא היה זול [25$] אבל בדיעבד חבל שלא רכשתי לי עוד אחד כי בדיוק הגיעה קולקציית סמקים חדשה [ארבעה במספר] . בינתיים נהנית ממנו מאוד.

כמעט באותה נשימה , הלכתי לרייר בסטנד של Philosophy המהממים. אם הבקבוקים שלהם לא היו כ"כ כבדים , הייתי קונה ה-כ-ל! . החלטתי להסתפק בדוגמית של בושם מוקטן בריח מעלף amazing grace . רחרחתי המון , התבלבלתי ולבסוף החלטתי שאני הולכת דווקא על הניחוח הזה שיש בו משהו מעט דובדבני ומעניין [המלצה נוספת - הלבן והתכלת] . עלה לי 15$ וכיף לי לזרוק אותו בתיק גם בגלל הגודל וגם בגלל הריח.

בושם נוסף שנקנה בדקה התשעים לפני שטסתי לארץ היה הבושם של Chloe - Love . התאהבתי בו בזכות הדוגמית שהיתה בגלוסיבוקס ינואר , השתמשתי בדוגמית הזו כל החופשה שלנו ולבסוף החלטתי לרכוש את הבושם בגודל מלא. אוהבת אותו מאוד!


שתי צלליות של חברה שלא הכרתי קודם ורק אחרי שחזרתי ראיתי שהתחיל באזז סביבה ברשת , היא חברת Buxom. לא ידעתי דבר או חצי דבר על החברה אבל הצלליות שלהם היו כ"כ הורסות שהייתי חייבת לקנות לי. העיצוב של המוצרים שלהם מדליק בטירוף ואני מניחה שחובבות הכלבים ישמחו לשמור את האריזות הללו כאריזת אספנות חמודה.

נבחרו שתי צלליות - Pug ו-Black Lab , אחת טאופית למרות שלא ממש נראה בתמונה ואחת שחורה עם נצנצים צבעוניים מיקרוסקופיים. השילוב בין שתיהן מנצח!






צללית נוספת שהיתה חובה מבחינתי היא צללית שראיתי בחו"ל בביקורי הקודם אבל הזמן והמקום אילצו אותי לוותר . הפעם לא ויתרתי עליה והיא הורסת. מדובר על צללית Petal to the metal , צללית ירוקה-חומה סוג של דואוכרומית. מעלפת בכל קנה מידה . מזכירה בסגנונה את ה-blue brown האלמותית של מאק . פיגמנט מצוין וצללית מדהימה.




עוד קצת פיצ'יפקעס שנקנו בפארם הם מחזקי הציפורניים-ג'ל של סאלי הנסן . אחד מחזק ואחד מאיץ גדילה. הם בעיקר הדליקו אותי בגלל האפליקטור , הריח והג'לי עם הנקודות. אם זה עוזר או לא אין לי מושג אבל זה גימיק חמוד לאללה [וממש זול לעומת הארץ].


לה אפליקטור - 
אפליקטור כמו של גלוס


עוד נרכשו : פצירה ורודה קטנה ומעולה של טוויזרמן [לא בתמונה] ג'ל ליינר בגוון פחם [שאין בארץ] מבית מייבלין [היה גם סגול אבל אני לא חובבת סגולים] , המסקרה האהובה עליי בכל הזמנים שזה המיכל השלישי שלי ממנה - Revlon Grow Lucious ובאלמים של eos .


מילה על הבאלמים של eos - evolution of smooth . חברה מגניבה ביותר שאני מריירת עליה כבר תקופה ארוכה. חוץ מבאלמים הם מתהדרים במוצרים נוספים כמו קרמי ידיים , דאודורנטים וכו' אבל אותי עניינו הבאלמים החמודים . קניתי שניים , אחד בטעם דבש ואחד בטעם summer fruit . מדובר על עיצוב מדליק , עגול וממש ממש ידידותי למשתמש . הבן שלי קורא לזה "כדור" ומקפיץ את זה בכל הבית בשמחה אין קץ . הבאלם הזה מספיק להמון זמן והוא אחד הטובים שהשתמשתי בו לאחרונה.
עוד פרטים על חברת eos אפשר לקרוא באתר שלהם.



זו ביצה ? לא ! זה באלם! 


אבל אם חשבתן שבזה תם השופינג ....טעיתן. נשארה פריז. אז לא , לא טסתי שוב לפריז . למען האמת האיש שלי טס והוא טס בתקופה שהייתי בה כ"כ חולה שכפיצוי הוא הציע לרכוש לי כמה פריטים . אני , אישה טובה [וחולה] נעניתי להצעה  הנדיבה ושיגרתי אליו רשימה . 5 דקות אח"כ קיבלתי טלפון . המום .
אחרי דין ודברים הוא החליט להיות בעל טוב כמו שהתחייב בכתובה וכיתת רגליו לגאלרי לאפייט היוקרתי [כי חירטטתי לו ששם הכל מרוכז במקום אחד] ואז זה התחיל :
טלפון לארץ - הוא : [בצווחות] 55 יורו למברשת ??????? 55 ????? ממה זה עשוי ???
אני : טוב אז תוותר [זו היתה מברשת הפודרה של מאק שנפרדה ממני לשלום].

**הסטנד הבא** שאנל :

טלפון לארץ - הוא : [עדיין בצווחות] את יודעת כמה זה עולה הדבר הקטן הזה ??????? מה עושים עם זה בכלל ?
אני : אבל אני חולה !
הוא : טוב בסדר. אבל שתדעי שזה עולה הון!

**הסטנד הבא** דיור :

טלפון לארץ-הוא: ממי , אין את השפתון שביקשת .
אני : בכל הגאלרי אין ?
הוא: מה נראה לך ??!
אני :  טוב אז תביא לי את הליפ באלם שלהם.
הוא: מיד חוזר אלייך.ניתוק.
טלפון [צווחות] - מה???????? את יודעת כמה היא אמרה לי שזה עולה?!?!?!?! זה לריכוך שפתיים ?! את נורמלית ? קחי לאבלו!
אני : אז אתה לא מביא ?
הוא: מביא מביא! ותזכרי שאני באתי לפה לא מרצוני! תעריכי!
אני : תבקש מלא דוגמיות! אוהבת אותך!

הוא באמת מקסים. הלך למרות שהוא סובל וקנה מה שנשמע לו הגיוני [נגיד] אבל בסוף הוא חזר עם שתי שקיות מפונפות של שאנל ודיור . באחת צללית [בהמלצת מרינה] ובשניה ליפ באלם [בהמלצת דנרה] . ובא לציון גואל.
הצללית של שאנל נקראת Illusoire , סגול טאופי משגע שאפשר לראות אצל מרינה סקירה מצויינת עליו [פה ופה]  וליפ באלם המדהים של דיור בניחוח ורדים משכר שאותו סקרה בעבר דנרה . שני מוצרים פינוקיים לחלוטין.



בחזור הוא היה נחמד , התקשר מיומזתו והציע לקנות לי בושם. אז נבחר בושם של נרסיסו רודריגז [אחד מיני כמה שיש לי מבית רודריגז האהוב עליי] - eau the musc  = Eau De Musc.


דוגרי ? היה שווה להינשא לו .

זהו להפעם , זו הסקירה הארוכה-זריזה אך מלאת השופינג שלי .היה טיול כיפי , חופשה מהממת והרבה אנרגיות חיוביות.
הכי חשוב - טוב לחזור .


שלכן ,


35 תגובות:

  1. איזה קניות שוות! והטיול נראה אפילו שווה יותר :)
    אני חוככת בדעתי כבר כמה וכמה זמן על הסמקים של טארט. נראה לי שבסוף אני אשבר ואזמין מאיביי...

    השבמחק
  2. תודה! :) הטיול היה מהמם. הקניות זה רק הבונוס ליד . הסמקים של טראט מעלפים. באמת שלא תיארתי לעצמי כמה הם טובים וחבל חבל שלא קניתי את הנוסף שרציתי אבל....סה לה וי. יש אותם אגב נדמה לי ב-beautybay [אם זכרוני לא בוגד בי] במחיר מאוד טוב .

    השבמחק
  3. אוי מדהים מדהים!
    הריזורט במקסיקו נראה גן עדן עליי אדמות! נראה לי מקום שקשה להפרד ממנו.
    (גם בסקס והעיר הסרט ראשון הם טסות לריזורט במקסיקוכך שאת בקלאסה עד הסוף)
    ניו יורק מדהימה! אין על הקצב שלה, פשוט העיר הגדולה ב"ה" הידיעה.
    לגבי פריז- אני אמורה לטוס בקיץ ואני הולכת לשגע אותך עם שאלות, שלא אחסיר דבר.

    ועכשיו מנוחה בארץ מכל החופשות?

    השבמחק
  4. תודה תודה ! היה באמת גן עדן , שונה מכל נוף אחר שהכרתי . הכל ג'ונגלים מטורפים. כיף אדיר לראות המון ירוק וכחול בעיניים. ניו יורק היא דבר אחר לגמרי ולכן שני הניגודים הללו היו מושלמים . תענוג. 
    כשתגיעי לקראת הנסיעה לפריז יש לנו עשרות טיפים לגבי שופינג , אוכל והסתובבות. תרגישי חופשי.

    עכשיו מנוחה אבל מי יודע מה היעד הבא? :)

    השבמחק
  5. טוב, התעלפתי.
    איזה קניות, איזה טיול (מקסיקו נראית נפלא, וגם החנות של M&M ) - פאן פאן פאן!
    עשית לי חשק לנופש (שלא לדבר על שופינג מטורף:)

    השבמחק
  6. אל תתעלפי , כל קוראת חשובה לי ! :)
    האמת שהטיול באמת היה מדהים , אני חושבת שזו חוויה חד פעמית כי למקסיקו סביר להניח שכבר לא אחזור [ניו יורק היא ניו יורק...מתישהו אחזור] . פאן מטורף. 
    אין לי ספק שאני עושה פה חשק לנופש , מאחלת לך שבקרוב מאוד תצאי לנופש ומלא שופינג לצידו .

    השבמחק
  7. thereisbeautyinallofus22 במרץ 2012 בשעה 17:32

    על הכל כבר שמעתי אבל את הקניות אני רואה פעם ראשונה!הכל יאמי. איזה דוגמיות קיבלת?

    השבמחק
  8. טוב על הכל שמעת ממקור ראשון כי את VIP וגם כי בלבלתי לכן את המוח במקסיקו :)) 
    לא היו נדיבים במיוחד בדוגמיות - קיבלתי דוגמית ממש יפה של ויטה לומייר בגוון ממש טוב לעור שלי ומדיור קיבלתי דוגמיות של בשמים. לא משהו ממוטט במיוחד.

    השבמחק
  9. פוסט מהמם, קניות מהממות ובעל מהמם ;-) 

    השבמחק
  10. הטיול נשמע ונראה כמו משהו חלומי לגמרי! הקניות נראות כולם שוות במיוחד. 
    אהל אין על הבעל, איזה חמוד הוא!)))) (זאת הסיבה שכנראה אנחנו אף פעם לא אומרות את האמת על הקניות שלנו חחחח)

    השבמחק
  11. היה באמת חלומי :) ואת צודקת , אין כמו הבעל הזה. הוא יחיד במינו . ואני למדתי שלפעמים בעבור הגברים כדאי לעגל פינות ;)

    השבמחק
  12. באמת טוב שנזכרת!
    איזה תמונות מדהימות חבל"ז, נראה שלגמרי התפנקת לך במקסיקו.
    אני הרוסה על ניו יורק והיא לא נמאסת עלי אף פעם.
    לא הייתי קוראת לניו יורקרים אנטיפתיים, אולי מעט אפתיים... הם פשוט במוד אחר.
    על איזה קניון בדיוק שרפת עשר שעות?... Woodbury?... אלהים ישמור. הנה משהו שלא יכול לקרות לי.
    תתחדשי על כל הגודיז. ראיתי שאהבת את ה- eos, לטעמי הוא אחד הבאלמים הגרועים. סתם גימיק.
    ההתחדשויות השוות זה לגמרי שני הבשמים, הצללית של שאנל והבאלם של דיור שמילה נרדפת שלו זה אכן פינוק.
    בטוחה שהיה שווה להינשא לו ולא מהסיבה הזו ;)

    השבמחק
  13.  נו מה לעשות , i'm a busy woman :-P
    מקסיקו היתה מפנקת ביותר , ניו יורק תמיד מפנקת ובאמת לא נמאסת אף פעם. חלק אנטיפתיים , חלקם סתם חיים בפלנטה משלהם אבל יש בה ייחוד מבחינת הגיוון .
    על איזה קניון שרפתי 10 שעות ? [אחרי שגיחכתי במשך יומיים שלמים על חברים שלנו ואמרתי לאיש "מה יש לעשות עשר שעות בפאקינג קניון ? אני לא בנויה לזה !" כי בארץ אני מתעבת קניונים , מצאתי את עצמי הולכת אחוזת אמוק בכל ג'רזי גרדן אוחזת בשתי מזוודות ורכשנו עוד סמסונייט .... :-D , נשארו גם כמה אלפים טובים ..... אז כן , יש שם מה לעשות 10 שעות , תאמיני לי . זה לא היה מספיק] מי יסע עד woodberry ? כמעט שעתיים נסיעה , במה פשעתי ?LOL
    דווקא אני ממש אוהבת את ה-eos , עבורי הוא היה מצוין . הוא כמו קינדר , גם צעצוע לילד וגם שימוש לאמא ...
    וברור שהיה שווה להינשא לו , הוא אחד המדהימים :))

    השבמחק
  14.   נו מה לעשות , i'm a busy woman :-P
    מקסיקו היתה מפנקת ביותר , ניו
    יורק תמיד מפנקת ובאמת לא נמאסת אף פעם. חלק אנטיפתיים , חלקם סתם חיים
    בפלנטה משלהם אבל יש בה ייחוד מבחינת הגיוון .
    על איזה קניון שרפתי 10
    שעות ? [אחרי שגיחכתי במשך יומיים שלמים על חברים שלנו ואמרתי לאיש "מה יש
    לעשות עשר שעות בפאקינג קניון ? אני לא בנויה לזה !" כי בארץ אני מתעבת
    קניונים , מצאתי את עצמי הולכת אחוזת אמוק בכל ג'רזי גרדן אוחזת בשתי
    מזוודות ורכשנו עוד סמסונייט .... :-D , נשארו גם כמה אלפים טובים ..... אז
    כן , יש שם מה לעשות 10 שעות , תאמיני לי . זה לא היה מספיק] מי יסע עד
    woodberry ? כמעט שעתיים נסיעה , במה פשעתי ?LOL
    דווקא אני ממש אוהבת את ה-eos , עבורי הוא היה מצוין . הוא כמו קינדר , גם צעצוע לילד וגם שימוש לאמא ...
    וברור שהיה שווה להינשא לו , הוא אחד המדהימים :))

    השבמחק
  15. איזה נופים ! ושופינג ! כולי קנאה !
    תתחדשי על כל הרכש החדש, נקרא שעשית חיים.. :)

    השבמחק
  16. וואוו, אני לא יודעת מאיפה להתחיל! מקסיקו ניראת מדהימה, הייתי שם בקושי יום לפני המון זמן.
    ואחר כך ניו יורק בכלל פינוק, כל הכבוד על האומץ לבקש דברי יוקרה מהבעל, שלי גם היה מגיב כך (-: חחח

    השבמחק
  17. איזה יופי, עשית לי חשק מטורף לנסוע לניו-יורק!

    בקשר למחזקים של סאלי הנסן - אם אפשר, בבקשה תעלי ביקורת אחרי שתשתמשי בהם. אני מחפשת משהו שיאיץ את צמיחת הציפורניים הדקיקות שלי, והמחזק שהכי עבד אצלי  עד עכשיו היה הזהוב של סאלי הנסן. אז אם תואילי בטובך לנסות ולהמליץ (או שלא) אחר כך, אולי זה מה שיגאול את ציפורניי החלשות מייסוריהן...

    תתחדשי על הכל!!!

    השבמחק
  18. תודה תודה :) בהחלט עשינו חיים ! השופינג היה בונוס .

    השבמחק
  19. כמו שאמרתי , אל לך להתבלבל , רק הריזורטים נראים מצוין , מקסיקו עצמה די עלובה ונראית כמו עולם שלישי כשנוסעים ממש בתוך מקסיקו אבל בין לבין - גן עדן. ניו יורק היתה הקינוח לקינוח :-D 
    ולבקש ממנו דברי יוקרה זה לא אומץ , גם לא אמרתי לו שזה יוקרה [למרות שהוא ניחש] , העדפתי לתת לו לגלות את המחירים לבד :-P חחח

    השבמחק
  20. אם את טסה קחי אותי [שוב!] ;)
    את המחזקים ניסיתי. להגיד לך שזה עובד ? אין לי מושג , זה גימיק נחמד שהחלטתי לקחת אותו משתי סיבות , הג'ל נספג בצורה מעולה ויש לו ריח מאוד טוב , זה לא לק וזה מצוין כי אני לא אוהבת מחזקים בלק והאפליקטור היה ממש ממש נוח לשימוש. אם זה מחזק , אני חושבת שרק לאורך זמן אפשר לדעת אבל יש לי ציפורניים דקות מאוד כך שיהיה לי קשה לחוות דעה. זה לא כמו לק שיש בתוכו חומר מחזק ואז את ממש מרגישה . זה קצת אחרת. דווקא בגלל זה ג'ל אני אומרת - לא מועיל , לא מזיק. 

    תודה רבה! :)

    השבמחק
  21. וואו איך בא לי מקסיקו! ושאפו על  הקניות!!! נראה ממש טוב

    השבמחק
  22. התמונות ממקסיקו מהפנטות! בטן גב זאת תרופה הכי טובה, ועוד במקום כזה זה ממש גן עדן. רק למה זה כל כך רחוק מכאן, 26 שעות טיסה?? אני ממש שונאת לטוס וזה ממש כמו עונש בשבילי, אבל נראה לי שזה שווה את זה.
    ניו יורק מדהימה (איך לא?) וגם לשם אני מקווה להגיע יום אחד. 
    תתחדשי על כל הגודיס השווים!

    השבמחק
  23. כייף של פוסט! יופי של תמונות! התאהבתי בריזורט המקסיקני, וריירתי על הפינה קולדה ;) משקה עתיק אבל טעים בטירוף. רצועת החוף שצילמת החזירה אותי לאחור בזמן - 19 שנה לפיליפינים שבמזרח הרחוק, יש רצועת חוף באי בורקאי שממש מזכירה את המקום (לפחות איך שזה היה נראה אז, מאז לא ביקרתי שם) ואפילו מרהיבה  יותר :) (כן, זה אמיתי, יש מרהיב מזה ;) ואיזה קניות שוות, חבל"ז ! כל הכבוד לאיש שלך על הסבלנות. גם אני מאלה שנותנות רשימות לאיש והוא בדרך כלל מביא לי כמעט את כל מה שאני מבקשת, אנו ברות מזל :) שבוע נפלא שיהיה. 

    השבמחק
  24. תודה , היה קשה לי לבחור תמונות כי כולן כ"כ יפות . פינה קולדה באמת משקה עתיק אבל איך אפשר להיות במקסיקו ולא לשתות את ה-משקה שלהם ? במיוחד שהם מכינים אותו כ"כ טוב! האיש שלי מהמם ואני שמחה לשמוע שגם שלך , הם נדירים , צריך לשמור עליהם טוב טוב! :)

    השבמחק
  25. תודה מותק :) בטן גב זו באמת תרופה מצויינת לכל דבר . ולמה רחוק ? את שואלת אותי ? סבלתי מכל שניה בטיסה , אני שונאת לטוס גם , תאמיני לי , לא היה להיט :-P זה מרגיש כמו סבל מתמשך אבל כשאת מגיעה למקום כזה , הכל נשכח ממך ברגע [גם העובדה שהריחות בחדר הם של טחב :-D ] . ניו יורק היא מקום שצריך לסמן עליו לפחות פעם אחת בחיים וי , זו חוויה בלתי נשכחת.

    :)

    השבמחק
  26. גם לי בא עוד פעם ! ותודה , הקניות היו כיפיות :)

    השבמחק
  27. ואוו ,החופשה שלכם נראית מהממת!
    תתחדשי על כל הקניות!
    אביטל

    השבמחק
  28. הכול נראה יפה וכיף תתחדשי על הכול

    השבמחק
  29. הטיסה חזור באמת נשמעת מזוויעה.. גיליתי לפני שנה שאני לא חובבת טיסות בכלל.. אמנם לא טסתי לפני זה הרבה פעמים, אבל אחרי הפעם הזו, אני חייבת לציין שלכל מקום שאפשר להגיע בתחבורה שאינה אווירית ואינה אוטובוס (=רכבת על כל סוגיה / אוטו) - עדיף בהרבה!

    מקסיקו מדהימה! לא פלא שהמחלה שכחה יום אחרי שנחתת.. אולי הגוף שלך לאחרונה מאותת לך שהיה רוצה לחזור לשם ;)

    אריזות הכלבים אכן נראות שוות! ואין ספק שלא הייתי מכניסה את הפאג אלי הביתה, הלברדור, גם סביר שלא, בטח יבלגן לי את כל הבית ויאכל כל מה שהוא לא אמור לאכול.. לא היה דני ענק? :P

    הבאלם של EOS מגניב לגמרי!!

    לגמרי היה שווה להתחתן איתו! בחרת נכון! ויפה שאת יודעת להשתמש בחתיכת הנייר (חסרת הערך??) שקיבלת במתנה מהרבנות ;)

    השבמחק
  30. אני לא מכירה מישהו שבאמת אוהב לטוס למעט טיסות קצרות]  26 שעות טיסה זה way too much ...
    מקסיקו מהממת , המחלה לא באמת שכחה , היא רק עשתה דיליי כדי שאני אוכל להנות :-D 
    ידעתי שתאהבתי את אריזות הכלבים , בדקתי לך ואין דני ענק  : http://www.sephora.com/browse/product.jhtml;jsessionid=DX1TAU24DDDFICV0KSKBPIQ?id=P267305&categoryId=C22533

    ה-eos התחבב עליי ביותר והוא מגניב לי בתיק בדיוק כמו הלאבלו . אני לא מבינה מה רוצים ממנו , אפשר לחשוב שלאבלו זה איזה היי לייט...כולה מרכך שפתיים יבשות , לא בדיוק ניתוח מוח.

    וכן , היה שווה . אני יודעת להשתמש בחתיכת נייר חסרת הערך שרק אלוהים יודע איפה היא , אני מצטטת ממנה קטעים נבחרים שמתאימים לי באותו רגע [שקר כלשהו] LOL

    השבמחק
  31.  מה זה? אין אף גזע מעניין! טוב, אולי חוץ מהסנט ברנרד..

    ואני בהחלט מכירה מישהו שחולה חולה על טיסות, והוא אפילו מגדיר את אחד התחביבים שלו כ"איסוף חותמות" ;) אני משערת שכשאת תופסת את הטיסה כתחילת החופש או היציאה מהארץ אפשר להבין איך זה אהוב כ"כ. תוסיפי לזה "בטן יציבה" כמובן..

    אלוהים בטוח יודע איפה חתיכת הנייר הזאת.. אם ללכת לפי "קרובים קרובים" היא בטח בפריזר :)

    השבמחק
  32. איזה פוסט כייפי! אני כ"כ אוהבת פוסטים על טיולים ונסיעות! (לא לכתוב, לקרוא :), והתמונות מהממות ועושות אווירה של טיול לגמרי.... אגב - אני קונה אם אנד אם לכל טיסה :) זו מעין מסורת כבר....

    אני מתה לנסות את הצלליות של BUXOM מאז ראיתי איזו סקירה שלהן, כבר משהו כמו חודשיים ועוד לא הזדמן לי לחפש אותן ברשת. הן נראות מוצלחות והגוונים שבחרת מהממים.
    גם הצללית הזו של שאנל מהממת.
    בכלל - קניות שוות מאוד! תתחדשי על הכל!

    השבמחק
  33. תודה בובה! גם אני אוהבת לקרוא על טיולים וקניות וקניות וקניות :-P . גם אני כמוך קונה את השוקולד הזה לכל טיסה [רק את הכחול] , וגם אצלי זו נעשתה מסורת . זה השוקולד האהוב עליי , עם פצפוצי אורז...יאם!
    הצלליות של BUXOM מצויינות. חייבת להגיד שחוץ משני הגוונים שקניתי לא ממש התחברתי לגוונים האחרים אבל אם את בעניין של צלליות בשלל צבעי הקשת - זו אחלה חברה  לחובבות הצבעוני . גם האייליינרים שלהם הורסים. הצללית של שאנל באמת הורסת ברמות קשות , הכל בגלל מרינה :-D .
    תודה רבה!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן