יום שלישי, 6 במרץ 2012

TO BB OR NOT TO BB ?



על קרמי ה-BB אני מניחה שרובכן קראתן ברחבי הרשת ובבלוגיספירה העולמית. היו ששיבחו אותם , היו שקטלו אותם ואני בעיקר לא הבנתי על מה המהומה , קצת קרם עם קצת צבע ? נו מילא.

עד ש.....

ניסיתי את קרם ה-BB של גרנייה ושם נגמרה לה הסקפטיות. אני חייבת להגיד שהייתי חשדנית [כהרגלי] , לא מוכנה למרוח כל דבר על הפרצוף שלי ומשום מה הרגשתי שלא אוהב את האפקט . טעיתי. 

אז מה זה בכלל BB ? 

BB הוא קיצור ל-Blemish Balm או בתרגום חופשי "לחות למניעת אדמומיות/פגמים" . הרעיון הוא הכלאה בין קרם פנים לבין מייקאפ או כמו שגרנייה מגדירים את זה שילוב של טיפוח ואיפור. בגרנייה מגדירים את ה-BB ל-5 תועלות :

*מרקם קסם לתוצאה מיידית
*מראה גוון עור אחיד וזוהר
* לחות ל-24 שעות
*מסייע בטשטוש קמטוטים ופגמי עור
* בעל מקדם הגנה SPF15 המסייע בהגנה מפני נזקי שמש



הערכה שהגיעה אליי כללה קופסא ובתוכה שני BB Cream . האחד בגוון Light והשני בגוון Medium . אני השתמשתי בגוון הבהיר יותר שלהפתעתי היה מאוד קרוב אליי בגוון [הוא לא מאוד בהיר כמו שהוא נראה או נשמע] ולטעמי יתאים לרוב הישראליות . 



לקחתי את הקרם ומרחתי אותו באמצעות הידיים כאילו אני מורחת קרם לחות , בתחילה השתמשתי בכמות מועטה כדי לראות את האפקט . הוא נמרח בצורה מופלאה , נעימה והריח שלו פשוט משגע , מעין ריח פרחוני עדין ונעים לאף.הכיסוי שלו היה מתאים לי [כיסוי בינוני לנמשים וקצת פיגמנטציה לא מורגשת ] בול והאמת ש....קיבלתי המון מחמאות בגללו!
יש לציין שהטיובה שלו מאוד נוחה לשימוש , היא גם קטנה אבל לא קטנה מדי ונכנסת לתיק בקלות רבה , אפשר לקחת אותו לכל מקום בתיק וזה נפלא.


גוון ה-Light

גוונים - בגוון ה-Light יש מעט תת גוון כתמתם , כך שמי שלבנה מאוד באיזור הצוואר כמוני , ההבדל ניכרים אבל לא באופן בולט מאוד ואפשר לטשטש. 
החיסרון שלו לבעלת עור מעורב כמוני הוא שהברקתי די מהר אבל זה נסלח בשל עצם העובדה שהוא קרם לחות עם צבע ,  היה ברור לי מאוד שזה מה שיקרה ופידור קל מסדר את העניין. 

מה עוד כדאי לדעת ?

פודרה וסומק עובדים מעליו מצוין , הוא מחזיק הרבה מאוד שעות ונשאר לחותי . הוא לא יתן לכן מראה מאט אם אתן אוהבות את מראה המאט אלא ישאר חי וקורן . כל אחת וההעדפה שלה. 
אני לא ממש יודעת איך הוא יתפקד בקיץ ואולי הוא יהיה בסדר בשכבה דקה אבל עם קיץ לחותי כמו שלנו אני חושבת שדווקא לעונות הנוכחיות סתיו/אביב הוא מושלם  . לטעמי בקיץ פחות.
בונוס נוסף - לא חיצ'קן , לא הוציא פצעונים ולאחר ההסרה שלו במסיר איפור העור נשאר לח ונעים .

אז....To BB or Not to BB ?

לגמרי TO BB !!!! אחרי ששללתי מכל וכל קרמי BB ולא הייתי מוכנה לתת להם צ'אנס אני חייבת לומר שאני מאוהבת. הוא כל מה שיכולתי לבקש מאיפור שהוא גם טיפוח וזה פלוס מאוד גדול מבחינתי. בגרנייה קוראים לזה "מרקם קסם" ולא נותר לי אלא להסכים. לגמרי מוצר קסום.



כמה $$$$ ?

החלק הטוב לטעמי הוא המחיר. מחיר שפוי ושווה לכל כיס . בחודשי מרץ אפריל ימכר ה-BB CREAM במחיר הכרות של 79.99 ש"ח בכל רשתות השיווק . מחיר הוגן למדי בעבור התמורה שהקרם הזה יתן לכן. 

ולקינוח , הנה הפרסומת החביבה שמסתובבת בטלויזיה וסיקרנה את כולם :





מה דעתכן ? האם לדעתכן תנסו את ה-BB או לא ? 


נ.ב , גרנייה החליטה לפנק 5 מיקירותיי הקרובות ב-BB קרם. כיף להן! מחכה לשמוע מה יש להן לומר נוכח ההפתעה....


 שלכן ,



26 תגובות:

  1. סקירה מצויינת! גם אני לגמרי TO BB, מוצר מוצלח לדעתי. חבל שתנאי מזג האויר כאן בקיץ לא יאפשרו שימוש בו...

    השבמחק
  2. גם אני לגמרי To BB! שמחה שאהבת את הסקירה , תודה. אני  מסכימה איתך שבקיץ הקרם הזה יהיה מאוד בעייתי בגלל הלחות שבו . 

    השבמחק
  3. הרושם הכללי הוא מעולה, ואני סקרנית.
    הוא מתאים יותר לקיץ, לא?
    טוב אני באמת צריכה לסיים מייק אפ ולנסות אותו, לא?...

    השבמחק
  4. אני עוד לא יודעת אם BB או לא איתו :) 
    הגוונים הפתיעו אותי לגמרי, כי הם די כהים. אני מכורה לריח שלו!

    השבמחק
  5. לטעמי בקיץ הוא יהיה פחות פרקטי ואפילו בלתי ישים בגלל שהקיץ שלנו מאוד לח והמוצר הזה מאוד לחותי , לא מוצר שמתייבש על העור או הופך פודרה או מאט  ולכן לקיץ הוא לחלוטין [בטח לא לקיץ הישראלי] לא יתאים.
    הוא גם לא תחליף למייקאפ אלא מתאים לבנות עם עור יבש  בתקופה הזו שרוצות גם להסתיר פגמים וגם לקבל לחות אבל לא במחיר של כיסוי מלא וכבד. הוא מוצר נלווה לצד המייקאפ , לא כתחליף.

    השבמחק
  6. אני חושבת שהוא דורשת בחינה . הגוונים כהים באופן יחסי לבהירות , אני די בהירה בפנים ובצוואר והוא היה בכל זאת קצת כהה יותר אבל אין מה לעשות , עם היצע של שני גוונים קשה לקלוע . אלו באמת גווני ביניים.
    הריח מעולה! :)

    השבמחק
  7. מסובך כל העסק הזה:P

    השבמחק
  8. האם אני אחת מחמשת יקירותייך? :)))
    אף פעם לא ראיתי BB אז אני צריכה לנסות כדי לדעת אם To bb או שלא... נראה מעניין בהחלט! 

    השבמחק
  9. לא אנסה רק כי זה גרנייר שעושים ניסויים לצערי

    השבמחק
  10. לגיטימי ביותר  :) , מכבדת את זה .

    השבמחק
  11. LOL , אני מוכנה לחשוב עלייך ;)
    כדאי לתת צ'אנס ל-BB . המחיר לא כזה בשמיים והוא שווה ניסוי.

    השבמחק
  12. thereisbeautyinallofus10 במרץ 2012 בשעה 17:38

    אני מאוד הופתעתי ממנו אבל אכן מסכימה שחבל שיש רק שני גוונים. מאוד מקווה שבקיץ הוא יתפקד עם פודרה בסדר כי הוא תחליף בשבילי לימים של בלי מייקאפ

    השבמחק
  13. האמת? ממש עשית לי חשק. קראתי עליו בפעם הראשונה אצל מרינה והתחלתי לתהות אם זה מה שאני מחפשת, ועכשיו בכלל יש לי הרגשה חזקה שזה הכיוון. בסה"כ אני מחפשת משהו שיהיה דיי קליל ויתן כיסוי בינוני-נמוך, אבל בעיקר חשוב לי גימור טבעי וחי.
    ובמחיר הכרות של 80 ש"ח בכלל אני שוקלת את העניין בכובד ראש.
    תודה על הסקירה המועילה :)

    השבמחק
  14. כן , מסכימה , שני גוונים לא נותנים טווח רחב מדי לשלל גווני העור השונים אלא מתמקדים באוכלוסיה מסויימת וחבל. בקיץ אני חושבת שאני מעדיפה בלי , במיוחד בקיץ ישראלי עם כמויות לחות מטורפות כמו שלנו.

    השבמחק
  15. אני שמחה שעשיתי לך חשק. הגימור שלו מאוד חי , אם את מאלו שאוהבות גימור חי וטבעי עם כיסוי בינוני נוך ולא שפכטלי , זה המוצר . גם מחיר ההיכרות בעיניי הוגן מאוד כך שזה בבחינת לא נורא אם לא מתאים [ולא שאני חלילה מזלזלת בכסף].

    השבמחק
  16. לא הבנתי מה ההבדל בינו לבין קרם עם מייק אפ כמו טריפל של סבוקלם או ד"ר עור וכו'. יש לי טריפל והוא גם נותן כיסוי קליל ומראה קורן עם לחות והגנה. אז מה ההבדל?

    השבמחק
  17. המחיר כרגע מאוד מפתה, כי זה באמת מחיר נוח מאוד, ככה שגם אם אני אפול עם המוצר הזה הנזק לא יהיה מאוד כבד. במקרה הכי גרוע אני אנסה למכור או להעביר למישהי אחרת.

    אני מחפשת כרגע גימור חי וטבעי, זה מה שהכי משמעותי בשבילי כרגע ואני לא מצליחה לקבל את זה עם אף מייקאפ אחר שניסיתי

    השבמחק
  18. היי מירי , אני לא מכירה את המוצרים הללו ולא בחנתי אותם כך שאין לי יכולת לומר לך מה ההבדלים ביניהם. יותר פשוט יהיה אם בגיחה הבאה שלך לפארם תבדקי את המוצר ואז תוכלי להשוות אותם למוצרים שאת מכירה :)

    השבמחק
  19. אז אני חושבת שלא תתאכזבי . לדעתי יש בו את מה שאת מחפשת.

    השבמחק
  20. האמת שבדקתי היום ואין הבדל של ממש, לא ברור מה ההייפ כי זה לא בדיוק משהו "חדשני"

    השבמחק
  21. ההייפ הוא עבור אלו שלא מכירות את המוצר בכלל. לי זו היתה התנסות ראשונה במוצר מהסוג הזה ואהבתי מאוד .

    השבמחק
  22. לא מתאים לכל אחת זה הבאסה..רק לבעלות עור יבש שלא זקוקות לכיסוי רב..בכל מקרה נשמע טוב אבל גרנייה צריכים לחשוב על עוד לקוחות וישראליות לא ישתמשו בכזה מוצר אלא אם כן בחורף.

    השבמחק
  23.  אני שומעת כל כך הרבה מחמאות על ה BB הזה שממש קשה יהיה לא לעבור בסופר פארם ולקחת לי אחד משלי :) אבל אני תוהה אם אפריל יתאים לזה.. מצד אחד שבוע הבא צפוי חורף חורפי מצד שני, ביום שבת כרגיל כמעט התייבשתי רק שהפעם באמת מחום אמיתי ולא "סתם" מחוסר שתיה..
    כרגע אני מרגישה שעם משהו קליל יותר ולחותי יותר העור מסתדר מצוין ודווקא פחות עם מייקאפ כבד, מצד שני זה בדיוק עד החמסין הבא..
    אז אני עדיין בין ה to bb or not to bb.. תלוי במזג האויר בעת הכניסה לסופר פארם ;)

    השבמחק
  24. איזה כיף, בדיוק מה שחיפשתי - לא מייק אפ כבד אלא  משהו משולב. גם ככה אני משתמש במסכה של גרנייה ובסבון גרגירים. נראה שמזג האוויר בישראל מיטיב עם מוצרי גרנייה ואני מיד הולכת לרכוש אותו במיוחד במחיר הנחמד הזה.

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן