יום חמישי, 19 באפריל 2012

Careline : La La La Laka

הכותרת נכתבה לא בכדי - תנו מבט לקולקציה החדשה של קרליין שמשיקה קולקציית לקים צבעונית לכבוד קיץ 2012 וצלליות מונו [צללית יחידה] . 

אחרי השקת המייקאפים , בקבוקי הלק החדשים והגלוסים [המוצלחים עד מאוד ! מי שאין בידה עדיין את 314 , לרוץ מהר מהר!] , מגיע תורה של קולקציה קיצית במיוחד עם משב מרענן בציפורניים.

8 גוונים חדשים מצטרפים לגוונים הקיימים ומשווים לציפורניים שלנו מראה קיצי . אני חייבת לציין שדווקא חלק מהגוונים עוד תואמים את העונה הנוכחית , חלקם נפרדים מהסתיו וגולשים קצת לאביב אך הפייבוריטים שלי בקולקציה הזו , בהחלט יוסיפו לוק קריר לציפורניים שלכן וללוק הסופי במיוחד בקיץ הישראלי הלח והחם.

כל הלקים כבר עברו לתצורה החדשה שלהם בבקבוק המרובע עם מברשת ה-MAXI BRUSH הרחבה ולא נותר לי לומר עליהם עוד הרבה חוץ מ:  Just Take A look.....At The New Laka  .


קרליין החליטו ללכת הפעם על הלא שגרתי והוציאו בקולקציה אחת 3 גווני ירוק מירוק כהה ועד לירקרק פסטלי . כל חובבות הירוקים בודאי ימצאו את הלקים הללו כחגיגה אמיתית לאצבעות . דווקא הירוק הכהה ביותר שהשיקו בקרליין זרק אותי לכמה רגעים אחורה והזכיר לי את זולו [למרות שזולו שחור ירוק יותר] , המפורסם והכמעט בלתי מושג של נארס - ZULU [אפשר לראות פוסט קצרצר עליו כאן] . זולו הפך בן רגע להיסטריה ברחבי העולם בגלל הגוון המיוחד שלו [ומכיון שהיא כ"כ נדיר להשגה מחירו האמיר ל-100$ כמעט באיביי] . אתמול כשראיתי את הירוק הזה על אצבעותיה של אישה יקרה , הבנתי שהוא מעניין ביותר אבל צריך להתרגל אליו . ירוק ג'ונגל הוא ירוק שלא כל אחת יכולה לעטר את האצבעות שלה איתו , אבל תמיד אפשר לנסות .

הצבעוניות מביניכן שאוהבות למרוח לק ברגליים ולחשוף רגליים עם פדיקור מושלם , יכולות בשקט לנסות את הצבעים הפסטלים הרכים והנועזים שיכולים להיות יופי של השלמה לציפורני הידיים .




וקצת יותר לעומק : 


386 - סגול אפרפר [ תואם פרדוקסל ללא שימר]


388 [שימר] - מנטה 


391 - סגול נקי


387 - ירוק יער כהה


390 - ירוק במבוק


389 - תכלת רגוע


385 - ורוד מלוכלך


384 - כחול מהפנט 



המשעשע הוא שמצאתי שחלק מהלקים יכולים להוות דיופים ללקים של שאנל [בסטיה קלה של גוון לפה ולשם] , חיפוש קל העלה לי את השניים האלה שמזכירים ביותר את אלו של קרליין. מה יותר נחמד מלמצוא דיופים זולים למוצר מאוד מאוד יקר ? :)



מצאו את ההבדלים : משמאל שאנל , מימין קרליין [385 ,388] 

הפייבוריטים שלי מתוך הקולקציה 

בקלי קלות כבר יכולתי לדעת מי הלקים האהובים עליי . מבט חטוף אחד וכבר סומנו 385 , 388 , 390 , 386 [לסתיו הבא] והדובדבן שבקצפת - 384 ההורס , מבחינתי מדובר בכחול המושלם , ה-כחול שחיפשתי זה הרבה זמן [אני אקרא לזה כחול ג'ינס] שמצד אחד הוא לא מוגזם מדי ומצד שני נראה אלגנטי [לפחות עליי] . 

לזכותם של קרליין יאמר שהפורמולה שלהם מושלמת בעיניי , אהבתי אותה מאז ומתמיד והיא מוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש , הן בעמידות והן בקלות הייבוש והגוון . הגוונים חלקם נועזים במיוחד ואני כחננת לקים , כזו שלא אוהבת פסטלים חיוורים או ניודים [ובטח לא תמצאו אותי עם גליטרים מטורפים וחלקיקי צ'אנק מוזרים] הצלחתי להתחבר אפילו לירוק מנטה שעל בהירות וכהות יכול להיות מושלם ואפילו לורוד המעלף והמושלם .

מבחינתי הקולקציה הזו היא שינוי מבורך לכל הורודים , הנאונים , וצבעי הגלידה המחרידים [צפירת הרגעה: מחרידים בחלקם] שמציפים את עולמנו האופנתי. מי אמר שקולקציית קיץ חייבת בהכרח למנות בתוכה כתומים , ורודים ואדומים ? דווקא הפעם אני אוהבת את ההליכה בניגוד לזרם הקיצי , כל הכבוד .

ועד דבר , אם כבר בשאנל עסקינן , כמי שלעולם לא תשקיע בלק של שאנל את מחירו המלא או החלקי [עוד לא החלקתי סופית על השכל ...] , נחמד לראות דיופים שגם ניתן להשיג בקלות וגם נמרחים מעולה . אז למה לרכוש ביוקר את מה שאפשר להשיג בזול ונותן את אותה תוצאה ?

ואם כבר גלידות ואופנה , אני ממליצה לכן לדפדף בהנאה בכתבה ממגזין גלאמור ולראות בה קצת גווני גלידה מעניינים על פריטי לבוש ,הנעלה ואקססוריז -----> Glamour Ice Cream Trend .

ולסיום סיומת ....

אי אפשר שיהיה רק טוב בלי קצת נקודות לשיפור : שמות שמות שמות!!!! המספרים האלה קשים לי עד מאוד . כמי שהתרגלה כבר לקרוא ללק בשמו [ע"ע : לקרוא לילד בשמו] אני מתקשה לזכור מספרי לקים , לא נוח , מסורבל ולא כיף. קרליין , לתשומת לבכם....אם צריך מתנדבת לשמות Just give me a call  :-P .

את הלקים של קרליין ניתן להשיג בכל הפארמים ורשתות השיווק . מחירו של לק עומד על 34.99 ש"ח לפני מבצעים.



אז מה הגוון שהכי אהבתן ? או אולי כמה גוונים ? ובכלל איך אתן מתחברות לטרנד צבעי הגלידה  ? 




על הצלליות - בפוסט הבא.

15 תגובות:

  1. כחובבת דיופים אני יכולה להגיד שעשיתי כבר השוואות וחלק מהלקים ייחודיים באוסף הלא קטן שלי. מסכימה לגבי שמות. חייבים לשנות ודחוף!

    השבמחק
  2. אהבתי את הקולקציה! למרות שאני אוהבת גם צבעים חזקים יותר ואפילו ניאונים, האהבה האמיתית שלי היא ללקים פסטליים רגועים יותר ומכאן מאד אהבתי את הירוק מנטה והוורוד מלוכלך. 
    מסכימה גם אני לגבי השמות - צריכים למצוא שמות דחוף לכל הליין לא רק ללקים. בקושי מצליחה לזכור מה הגלוס האהוב עלי מהקולקציה האחרונה המוצלחת! 

    השבמחק
  3. גם אני אהבתי אותה . נאונים אני לא אוהבת ולכן היא מתאימה לי ביותר . אם אני כמי שלא סובלת ירוקי מנטה , הצלחתי להתאהב בלק הזה , כולן יכולות. הורוד - הורס!
    אני גם חושבת שצריך למצוא שמות לכל הליין , זה נחוץ והאמת שזה פשוט יקל לדעתי יותר על הלקוחות.

    השבמחק
  4. שמחה לשמוע שיש לקים ייחודיים בקולקציה , אני רק עושה השוואות מהזכרון , אין לי את הלקים האלה של שאנל אבל זכרתי שהיתה קולקציה כזו וכן ההשוואה היתה בלתי נמנעת :) גם אם יש סטייה בגוונים לכאן ולכאן.
    ולגבי השמות - מסכימה לגמרי ומחכה שזה יקרה.

    השבמחק
  5. אהבתי את המבחר הרחב של הגוונים,
    לעונה אין אצלי כל כך קשר בבחירת הלק,
    אני יכולה לבחור גם לק כחול-שחור בקיץ כמו בחורף.
    הבחירה יותר קשורה למצב רוח שלי, אני חושבת,
     :-) 

    השבמחק
  6. הלקים החדשים נראים כל כך הרבה יותר אטרקטיביים ואופנתיים יותר מהגירסה הישנה המיושנת שלהם. 
    הקולקציה בהחלט יפה, רק שלא מרגישה לי קיצית, אלא יותר סוף החורף כזה, כמו עכשיו. 
    הירוקים באמת מאוד יפים!
    לאורך כל הפוסט חשבתי, למה השקיעו בבקבוקים יפים והוציאו גוונים אופנתיים ולא נתנו ללקים שמות, ואז הגעתי לשורה התחתונה שלך. גם אני אף פעם לא מצליחה לזכור אותם עם המספרים ואפילו בפוסטים זה מבלבל אותי. 

    השבמחק
  7. אני חושבת שדווקא אצלי יש קשר לעונה , כי למשל כחול-שחור ירגיש לי [בתחושה] מאוד חורפי ובקיץ אני אוהבת יותר עליז . הקולקציה של קרליין מתאימה בדיוק לנשים שביני לביני , כאלו שמצד אחד [כמוך] אין לעונה עבורן קשר לבחירת הלק ולנשים [כמוני] שמחפשות את גווני הביניים . יש הכל מהכל :) 

    השבמחק
  8. אני חושבת שדווקא אצלי יש קשר לעונה , כי למשל כחול-שחור ירגיש לי [בתחושה] מאוד חורפי ובקיץ אני אוהבת יותר עליז . הקולקציה של קרליין מתאימה בדיוק לנשים שביני לביני , כאלו שמצד אחד [כמוך] אין לעונה עבורן קשר לבחירת הלק ולנשים [כמוני] שמחפשות את גווני הביניים . יש הכל מהכל :) 

    השבמחק
  9. מסכימה איתך , הם מאוד אטרקטיביים ויפים. אני מבינה את התחושה שלך שהיא לא מרגישה קיצית למרות שגווני המנטה והורד העתיק כמו גן התכלת והכחול ג'ינס דווקא נותנים תחושה "קרירה" ומתחברים לגווני הגלידה הטרנדיים העונה . לא עוד אדום ורוד כתום לשם שינוי :)  
    וכן , השמות הם מצרך דחוף ונחוץ , אין ספק בכלל. מקווה שהשינוי הזה יגיע בקרוב כדי להקל על כולנו וגם כדי להכנס לתלם . עד שאסי הגיעו לארץ לא ידעתי מה זה שמות ללקים וזה אפילו היה נראה לי מוזר אבל מאז ..... אני חייבת להגיד ששמות כבר נהיו חלק מחיינו כך שלחזור למספרים [בכל פריט בין אם איפור או לק] אומר מבחינתי לחזור שנים אחורה וחבל. התדמית הולכת קדימה אז כדאי ללכת איתה עד הסוף.

    השבמחק
  10. הלקים מהממים ולבישים! לי יש את 351 (ורוד מושלם לעבודה) ואת 375 (כתום יפהפה) ואני מבסוטה מהמברשת הרחבה שלהם. בהשראתך אני זוממת על הירוק הבהיר למרות שמעולם לא מרחתי לק ירוק...

    השבמחק
  11. הצבעים מהממים!
    חלק גדול מהם יש לי כבר (במעטפת של שיק) ואני מאוד מרוצה.
    מסכימה איתך לגבי השמות, הלקים האלה כ"כ יפים שחבל שיש להם רק מספר!

    השבמחק
  12. 375 הוא אחד הכתומים האהובים עליי בסדרה , הוא כתום יפהפה.אם בהשראתי את זוממת על הירוק הבהיר , כנראה שאני עושה משהו נכון :-P 

    השבמחק
  13. הצבעים אכן מהממים , ונותר לנו רק לחכות לשמות :)

    השבמחק
  14. נראה לגמרי טוב! מצחיק שעם כל הקולקציות החדשות שראיתי לאחרונה (של מותגי לקים ידועים) זאת הקולקציה שאני מוצאת הכי מעניינת עם הרבה הרבה מה להציע. קשה לי לומר איזה אני הכי אוהבת, אולי את הירוק מנטה?
    שאפו (שוב) לקרליין.

    השבמחק
  15. מסכימה לגמרי. הקולקציה הזו לא נופלת מהרבה מותגים אחרים . הגוונים הורסים. הירוק מנטה הצליח להתחבב עליי מאוד מאוד באופן לא שגרתי ולא אופייני לי , אני מאמינה שבהירות יתחברו אליו מאוד .
    בהחלט שאפו :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן