יום ראשון, 6 במאי 2012

קיץ חם ושמש גם [או : הכיני גופך לקיץ]

אז נכון שעוד לא קיץ ממש , אבל אנחנו מתקרבים אליו בצעדי ענק ומה יותר טוב מפוסט על מה חשוב בקיץ ? [חוץ מלשתות הרבה כמובן] . הפעם אני מביאה אליכן את המוצרים שיעשו לכן את הקיץ , כל מה שנותר הוא לבחור את המוצר המתאים לכן .

כמדי קיץ החברות השונות נכנסות לשגעת , המון פרסומות , המון המלצות וכל מוצר הוא "הטוב ביותר" . אז כדי לא לבלבל אתכן ניסיתי בעצמי כמה מוצרים [חלקם קיבלתי וחלקם רכשתי בעצמי] ולפניכן מסקנות הניסוי.



הזולים והמפתיעים

קיבלתי להתנסות 3 מוצרים של הגנה מהשמש מבית לייף. פייר ? הייתי סקפטית . למה ? כי אני  לא רצה להתנסות במותגים זולים של הפארם אבל בגלל שאני יודעת עד כמה מותג הבית של הסופר פארם עבר שינוי , הייתי סקרנית לראות האם מותג זול יכול להיות טוב . 

איך אמר פורסט גאמפ ? Life is like a box of chocolates  . במקרה הזה , גם נכון.

נשלחו אליי 3 מוצרים , שני קרמים להגנת הפנים [ברמות SPF שונות]  ותחליב הגנה לגוף. בשורה התחתונה כולם היו מצויינים אבל היה אחד שהתבלט במיוחד ומבחינתי ימשיך להיות צמוד אליי כל הקיץ הוא תחליב הפנים SPF50 ANTI AGING [הימני בתמונה] , אני חושבת שהדבר הכי חשוב לי כשאני מגיעה לבחור תחליב/קרם פנים עם מקדם הגנה , הוא קריטריון הדביקות .

יש לי עור מעורב עם נטייה להברקה באיזור ה-T [מצח, אף , סנטר] ולכן אני בודקת מיליון פעמים אם התחליב שאני קונה מתאים לי . אני לא אוהבת תחליבים או קרמים שנותנים מראה מיוזע ומבריק ולכן כשניסיתי את הקרם הזה הופתעתי כמה מעולה הוא . למעשה , מדובר על אחד התחליבים המעולים שנתקלתי בהם  בשנתיים האחרונות והוא לוקח בריצה את שלל מקדמי ההגנה הממותגים שאני מכירה  [כן , עד כדי כך!] . ולמה ? ראשית , הוא נספג בצורה חלקה , נותן מראה מאט בין אם הכוונה היתה כזו או לא , יש לו ריח מצוין והוא בעל SPF50 שלי כמי שהיא מנומשת או בעלת פוטנציאל לפיגמנטציה בקיץ העניין הזה חשוב .

דווקא בגלל שהמוצר נושא את ציון ה-SPF50 , היה ניתן לחשוב בקלות שהוא יהיה מוצר עבה , מחצ'קן,  מלבין ומעצבן אבל הוא באמת באמת חלום ליל [או יום] קיץ .

תחליב הגוף ותחליב הפנים מהסדרה הצהובה מעולים אף הם , מריחים מצוין , נמרחים מעולה ובעלי SPF30 למי שאין לה צורך במקדם הגנה גבוה.  [איך תדעו כמה SPF אתן צריכות ? קיראו כאן , בפוסט מהשנה שעברה] .


כ"כ הופתעתי מהמוצר הזה לטובה שזה מדהים אותי עד כמה המותג לייף ערך שינוי מהותי ומתיחת הפנים שלו כמותג דראגסטור זול אך איכותי היתה שווה. 

מחיר :
57.99 ש"ח לתחליב אנטי אייג'ינג SPF50 .
44.99 לתחליב פנים נטול שומן SPF30.




האב , הבן ורוח הבריזה...

על המוצר הזה של וישי , כתבתי כבר כאן בשנה שעברה , מדובר על תחליב הגנה טוב עם מינוס אחד ויחיד של הברקה בלתי נסבלת , המוצר הזה נטול ריח והוא עושה עבודה די טובה אבל משמצאתי לו תחליף , הוא נזנח לאנחות.

המוצר הנוסף של וישי שמופיע בתמונה הוא מוצר לתינוקות/ילדים שרכשתי אחרי שקיבלתי את התחליב להתנסות .הוא מצוין כתחליב תינוקות מינוס הריח הכימי המזויע שיש לו . בסה"כ עושה די טובה אבל אני שוקלת למצוא לו תחליף לשנה הנוכחית שכן ידוע שקרם מן השנה שעברה , לא מחזיק לשנה הבאה ויש לחדש.

גם סקין גארד הותיק של קרליין נכנס לקטגוריית ה-nice to have  , עושה עבודה טובה בתמורה נמוכה וכמו כולם עושה את מה שצריך לעשות - להגן מפני השמש . סה טו . 


השילוש הקדוש

שיזוף טבעי , הגנה מהשמש ודאודורנט ! אני לא מחסידות השיזוף , לא בעד להראות כמו צימוק בגילאי ה-50-60 ובכלל אני חושבת ששיזוף הדרגתי חביב זה אחלה ולא יותר . נשלח אליי מארז קיץ משולש מבית גרנייה , עד כה הכרתי רק את הדאודורנט ואליו הצטרפו תחליב לשיזוף עצמי ללא חשיפה לשמש וקרם הגנה מהשמש עם מקדם SPF30 שמיועד לאיזור המחשוף והפנים. 

על הדאודורנט של גרנייה אני מניחה שאין צורך להרחיב , הוא נזכר בכמה וכמה מקומות אצלי בבלוג והוא מצוין. יש לי את גרסת הספריי שדווקא אהובה עליי מאוד [בגרסה המוקטנת שהתקבלה בקופסת גלוסיבוקס הראשונה] ואני מאוד מרוצה מהעמידות שלו. טיפ לאנשי האוטובוסים בקיץ : בחייאת! תשפריצו לפני היציאה מהבית.....

קרם ההגנה מהשמש שהתווסף הוא הקרם שלפניכן , שמיועד לאיזור הפנים הצוואר והמחשוף. אהבתי שמישהו חשב דווקא על איזורים שלרוב לא הרבה חושבות להתמרח בהן . על הפנים לא אהבתי את האפקט שכן הוא קצת דביק לפנים ולכן לי באופן אישי הוא לא התאים אבל לדקולטה [איזור המחשוף] והצוואר הוא אחלה של מוצר ויש לו גם ריח מצוין ולימוני שאהבתי מאוד . את המוצר הזה ניתן להשיג בפארמים וברשתות השיווק ואני נתקלתי בו אפילו בסטרוברי .

תחליב הברונזר לשיזוף עצמי הוא האחרון בשילוש הזה , תחליב שמצריך עבודה עם כפפות בגלל הגוון המהיר שמתקבל . אני ממליצה לעבוד בצורה אחידה כדי לכסות את המקומות אותם תרצו לשזף . הגוון שמתקבל מאוד עדין ורצוי לשים לב שלא מורחים כמויות מהתחליב . ממליצה בחום רב כדי למקסם את העבודה לעבוד בהדרגה ועל רגליים חלקות .
הברונזר מתאים לכל מי שלא יכולה להיחשף לשמש , למי שמאוד מאוד בהירה ורוצה גוון עדין ובכלל לכל אלו שלא חובבות שיזוף  יתר ואת מראה הגחל השרוף.


מחיר : דאו' - 24.99 ש"ח
         ברונזר - 69.99 ש"ח [בחודשים אפריל-מאי ימכר במחיר של 29.99 ש"ח]
         קרם הגנה - 54.99 ש"ח [בחודש מאי ימכר הקרם במחיר של 29.99 ש"ח]



היפים והממגנים

חוץ ממקדמי הגנה , אנחנו גם דואגות להיות יפות , לא כל אחת מאיתנו נולדה עם סקין הורס ולכן גם בקיץ יש רבות שמתמרחות במייקאפ או לחות עם גוון דוגמת ה-BB . בחרתי 3 מוצרים מהכיסוי הקל ועד לכיסוי המלא שיש בהם SPF בדרגות שונות .

BB Cream -  כיסוי קל בינוני [בהבנייה] .את הכל אודות ה-BB כבר כתבתי בפוסט הזה וטחנו דק דק ברחבי הבלוגיספירה , יצאתי בהצהרה שהוא לא בטוח יתאים לקיץ אבל עם זאת מצאתי את עצמי משתמשת בו לאחרונה בימים היותר חמים ואהבתי את התוצאה. קראתי במספר בלוגים שבקרוב יושק BB לעור מעורב-שמן שאולי יקל את התחושה בפנים אבל עד שזה יקרה , אני דבקה בינתיים ב-BB הקיים עם SPF15 .

Lancome Teint Idol Ultra 24H - מייקאפ חדש מסדרת הטיינט איידול המוכר והאהוב. הפעם מבטיחים לנו מייקאפ עמיד ל-24 שעות . המייקאפ הזה בניגוד לאחיו מתהדר באריזה במראה קרחוני קפוא [suede] ונטען כי הוא נותן כיסוי מלא ללא תיקונים . אני קיבלתי להתנסות את מספר 3 , במייקאפ בגרסתו הראשונה , 3 הוא גוון די כהה עליי וכאן הופתעתי לגלות שגוון מספר 3 שונה ובהיר יותר . המריחה שלו מצויינת ,בעל SPF15 ,  יש לו ריח מופלא ודומיננטי אבל הכיסוי שלו די נמוך והחיסרון הגדול ביותר - הברקתי מאוד מאוד מהר גם עם פודרה . העמידות שלו אכן גבוהה יותר ממיקאפים אחרים אבל החיסרון שלו לטעמי עלה על היתרון וסקאלת הגוונים [15 במספר] מצריכה התאמת גוון מדויק . מחיר : 235 ש"ל ל-30 מ"ל.

Estee Lauder Double wear  - המייקאפ האהוב עליי בכל הזמנים שנותן כיסוי מושלם לעור . הכיסוי אמנם "עבה" וניתן להבניה אבל הוא יוצר עור חלק [תודות למרכיבי הסיליקון שלו , מה שאומר שהוא גם עלול לחצ'קן] ומושלם , נמרח מעולה ובעל SPF10 , מתאים לאיפור ערב יותר מאשר ליום יום לטעמי אבל למי שמתעקשת יכולה למצוא את אחיו הצעיר Double wear light שזו אותה גברת בשינוי אדרת של כיסוי בינוני-נמוך ופורמולה "דקה".


SPF לשפתיים : מלאבלו ועד דיור 

כן כן, עיניכן רואות נכון , גם לשפתיים שלנו מגיעה הגנה בקיץ והיא אפילו רצויה . אז נכון שהקיץ הישראלי מלא לחות אבל הגנה מהשמש תמנע או לפחות תוריד בהדרגה את הסיכוי לקמטוטים מסביב לשפתיים . יש לא מעט מוצרים בשוק שמכילים SPF לשפתיים וכל אחת יכולה בקלות רבה למצוא את החביב עליה . חלקם מיועדים לשימוש יומיומי רגיל וחלקם בנישה של טיפוח-איפור [כמו הליפ באלמים של מאק שבתמונה] וחלקם יוקרתיים מאוד ומפנקים . הכל שאלה של מה מתחשק באותו הרגע . אני מחבבת עד מאוד את הליפ באלמים של מאק עם SPF15 , יש לי אחד מקולקציה מוגבלת שנקנה אי שם בניו יורק וכפי שאפשר לראות , השימוש שלי בו הוא מזערי , יש לי את Petting pink הפופולארי ויש את הבאלם של דיור שהוא פינוק לשפתיים פרופר אבל גם היה שווה כל שקל [SPF10] . כמובן שלמי שלא בא להוציא הון עתק של שפתונים , מוזמנת להתנסות בשפתוני ה-Labello Sun [במחיר של 10 שקלים] , ד"ר פישר , פיז בוין וכו' . כל עוד המטרה מושגת , זה לא באמת משנה מה תמרחו.





מרענן בתיק ...

מוצר שנתקלתי בו לאחרונה בסופר פארם ורכשתי מיד לתיק שלי היה מגבוני רענון לחים באריזה נוחה [כמו אלו שמקבלים במסעדות רק גדולים יותר] . מוצר נוח מאוד לנשיאה בתיק , מריח מעולה , מגבונים גדולים ונעימים ומחיר נוח לאריזה של 12 מגבונים [פלוס מראה הרטרו הנחמד] . מתאים לכל מטרה שלא תהיה , במיוחד בקיץ.

מחיר : 12.99 ש"ח בסופר פארם.



המרגיע הלאומי 


אם לא קראתן את מה שכתבתי למעלה ובכל זאת החלטתן לטגן את עצמכן [ביג נו נו!] , אין כמו אלוורה קרירה ונעימה להקל על המצב . יש כ"כ הרבה תכשירי אלוורה אבל אני מצאתי את זו שהיתה במבצע , גם מריחה מצוין , גם לא דביקה וגם שקופה לחלוטין בניגוד לאחיותיה הג'ליות והירקרקות. אלוורה ניחנת בסגולות הרגעה של כוויות , שיזוף ועקיצות ואם כבר הקיץ בפתח כדאי להצטייד בשפופרת אחת [או שתיים] .

מחיר בסופר פארם : 14.99 ש"ח.



חובה בכל תיק 


תרסיס מים טרמליים , הוא מוצר שאני חושבת שחובה בכל תיק של אישה , בקיץ מדובר בדבר מעולה שכ"כ תשמחו לשלוף בשרב כבד או להתיז מעט מעל איפור . ישנו מגוון גדול ורחב של מוצרים כאלו ותוכלו למצוא המון מוצרים בגודל נשיאה בתיק ועד לתרסיסים ענקיים . למי שמרבה לטוס , מצאתי שהתרסיס הזה הוא ממש הצלת חיים בטיסות ארוכות שבהן האויר יבש מתמיד ולכן אם עדיין אין לכן אחד כזה , אני מציעה לרכוש אחד . הנגישות בארץ למוצרים הללו היא גבוהה , בכל פארם תוכלו למצוא עמדה של מוצרים כאלו [ במקרה שלי בתמונה יש תרסיס של אוויאן אבל יש גם את אוון ועוד חברות שמוכרות תרסיסים מסוגים שונים]. בחו"ל המוצר הזה מאוד זול , בארץ משום מה המחירים קצת גבוהים מהרגיל אבל עדיין די סבירים . לקנות ברשת או בארץ - תחליטו אתן .




אז אלו היו מבחינתי המוצרים הנחוצים לקיץ 2012 . מוצרי מאסט ומוצרים שנחמד שיש . ברור לי שיש אינסוף מוצרים , מקדמי , הגנה , משזפים ומותגים שונים , אני מביאה אליכן את מה שהיה לטעמי ומה שנראה לי מתאים לקיץ הזה לטוב ולרע.

הקפידו לשתות , כובעים הם לא מילה גסה [במיוחד אלו מלאי הסטייל בתוספת משקפי שמש שווים] וחשיפה מתונה.

ספרו לי מהם נבחרי הקיץ שלכן ? מהם המוצרים שאתן אוהבות להשתמש בהם בתקופה הזו ? שתפו בהמלצות וגם ב...השמצות.


פוסטים בנושא קיץ ומוצרים שונים שנסקרו בעבר תוכלו למצוא פה :

קיץ 1
קיץ 2
קיץ 3
קיץ 4


27 תגובות:

  1. יופי של פוסט! תמיד יש אצלך סיבה לחכות :-)
    נתחיל מהסוף - תרסיסי מים טרמליים היו ה-תגלית שלי בקיץ שעבר. מצילי נפשות של ממש.
    באלמים מהסוג שהצגת פה אני פחות אוהבת, כל העניין של לחפור בהם חזור וחפור לא בשבילי, מעדיפה את אלה המגיעים בצורת שפתון. 
    את ה-BB דווקא זנחתי לאחרונה מאז שהתחיל להתחמם וחזרתי למייקאפים הרגילים שלי, יהיה מעניין לראות איך הוא מתפקד עכשיו. המייקאפ החדש של לנקום דווקא חביב, אם כי באמת לא עמיד בפני הברקות וחבל.

    השבמחק
  2. כיף לקרוא במיוחד על מקדם ההגנה של לייף... אני בשנה שעברה גיליתי את הקרם של ד"ר פישר- ללא שמנים. הוא בעל SPF30 והוא גם ממש לא מבריק אפילו נותן מראה מאט לאחר ההנחה. חיסרון יחיד- ריח מובהק של מקדם הגנה... לי זה מזכיר ילדות אבל אני יודעת שיש אנשים שזה ממש מגעיל אותם.
    השמצה קלילה- מקדם הגנה של ד"ר עור. הוא אמור להתאים גם לפנים אבל בפועל הוא דביק. בגוף הוא נספג מעולה. יש לי עור מעורב...
    מאסט בקיץ זה משקפי שמש ומלא מים- בלעדיהם אני חוטפת כאב ראש תוך פחות משעה...

    השבמחק
  3. את ד"ר פישר גיליתי כבר לפני כשנתיים והם באמת טובים אבל לא זולים [אני זוכרת שבעונה הבוערת קניתי במחיר מלא תרסיס שקוף שלהם שעלה לי 99 ש"ח ] , התחליב של לייף מצוין לי , נספג יפה ונותן אפקט דומה כך שזה או זה לא ממש משנה לי , העיקר שלא ישאר דביק . אני דווקא כן אוהבת ריח של קרם הגנה , זה באמת מזכיר את הילדות . דווקא למקדם ההגנה של גרנייה יש ריח שונה לחלוטין , מאוד לימוני ונעים .

    וברור - משקפי שמש ומים , זה חובה בקיץ :) 

    תודה על התגובה.

    השבמחק
  4. תודה :)  התרסיס הוא באמת מציל נפשות , לא שיערתי עד כמה . באלמים דווקא אני מאוד אוהבת ואני לא חופרת בהם עם האצבע אלא עם מברשת שפתיים פשוטה של ביוטיקר שרכשתי בכמה שקלים ועושה יופי של עבודה. נכון ששפתון זה נוח יותר אבל אם כבר הם אצלי  במגירה אז לפחות ננצל אותם.

    דווקא ה-BB עדיין מככב אצלי למרות שחשבתי שהוא ייזנח אבל אני אוהבת אותו מאוד . מסכימה איתך לגבי המייקאפ , מאוד מבריק ויחסית למייקאפים אחרים ההברקה הזו קורית מאוד מהר . מאכזב קצת.

    השבמחק
  5. כלה בקלות איפור מקצועי6 במאי 2012 בשעה 14:04

    פוסט יפה מאוד רק הערה קטנה: מי אביין הם מים מינרלים ולא מים טרמליים. יש בהם גם מינרליים אבל אין להם את כל הסגולות שבמים הטרמליים, אמנם מוצר נחמד אבל בהחלט לא מצדיק את מחירו הגבוה (זה סה"כ מים מינרלים!) 
    http://kalabekalut.blogspot.com/2012/03/blog-post_2893.html

    השבמחק
  6. תראי המחיר שלהם לא גבוה במיוחד , נדמה לי שבאזור ה-20-25 ש"ח לבקבוק קטן. לא נוראי במיוחד אבל די יעיל. 
    ואכן , אוויאן הם מים מינרליים ואוון הם מים טרמליים. 

    השבמחק
  7. להתכונן לקיץ זה תמיד טוב :)
    התחליב של וישי לפנים מצוין, אבל מסכימה שהוא שומני מדי, אני לא יכולתי להשתמש במייק אפ מעליו ולכן הוא פשוט לא רלוונטי עבורי.
    אני בדיוק מחפשת משזף מהיר ואיכותי, עוד לא מצאתי את האולטימטיבי.
    את הטינט איידול אהבתי (אם מתעלמים מהעובדה שגימור מאט זה לא אני), מה הכוונה כיסוי די נמוך? לטעמי יש לו כיסוי מרשים. השפכטל הידוע בכינויו דאבל וור לא מתקרב אלי לפנים.
    אני ממש לא חושבת שמים טרמלים זה מוצר חובה, כתבתי גם פעם על האוויאן הזה ועל אחרים שזה מוצר מיותר למרות שאני יודעת שיש מי שמכורות לזה.
    באלם עם SPF זה מאסט, מאוהבת בדיור. 

    השבמחק
  8. thereisbeautyinallofus6 במאי 2012 בשעה 21:30

    אהבתי! סיכמת את כל הפריטים על SPF יפה יפה. בסוף גם אני אכנע לבאלם של דיור. טוב נו לפחות אתן לעצמי לסיים כמה מהנוכחיים

    השבמחק
  9. ואני חשבתי שאני בין הבודדות שאוהבות את הבאלם של מאק (-:
    פוסט מלא מידע חיוני, בהחלט עושה חשק לקניות וקיץ.

    השבמחק
  10. הפוסט הזה בא לי בזמן מ ע ו ל ה. כבר יצא לי השנה לעמוד מול המדפים של קרמי ההגנה, מבולבלת מכל המבחר...

    פעם הבאה אני אדע לאן לפנות בזכותך =). מה את חושבת על התרסיסים למיניהם? אף פעם לא ניסיתי וגם שם יש מלא סוגים. והאם התנסית במשזפים נוספים מלבד זה של גרניה?
    תודה!

    השבמחק
  11. כן , יש מבחר עצום של כ"כ הרבה חברות אבל אני חושבת שלהשקיע סכומי עתק במקדמי הגנה זו טעות [אלא אם כן מדובר על בעיה מיוחדת או אנשים שלא אוהבים ריח של מקדם הגנה וכו'] 
    אני מאוד אוהבת את התרסיסים , השתמשתי בהם במשך השנתיים הקודמות. התרסיס המנצח מבחינתי היה התרסיס של ד"ר פישר [עולה כ-100 שקלים] ותוכלי למצוא אותו בגרסה השקופה ובגרסה החלבית - זו גרסת הספורטאים בבקבוק כחול ארוך. כרגע משקיבלתי את תחליב ההגנה לגוף של לייף אני אסתפק בו אבל התרסיסים בהחלט מצויינים.

    משזף נוסף שניסיתי והיה פשוט מצוין היה מגבוני שיזוף של לייף [יש חוו"ד באחד מהלינקים למטה , נדמה לי שהאחרון "קיץ4" ] ומאוד נהניתי מהם , עשו עבודה מעולה בסה"כ בשביל המטרה הזו.

    שמחה שנהנית!

    השבמחק
  12. את בהחלט לא מהבודדות שאוהבות את הבאלם של מאק , אני אוהבת לשלב אותו במראה טבעי עם מעט איפור , במיוחד בקיץ. תודה!

    השבמחק
  13. תודה מותק :) הבאלם של דיור מצוין , הוא גם נותן ברק יפה לשפתיים והריח שלו הורס את הבריאות .... אולי תבני עליו לחורף הבא , הוא ממש הציל אותי בעונת המעבר כשהאויר היה מאוד יבש.

    השבמחק
  14. זה אפילו חשוב :-P
    אני מסכימה איתך לגבי וישי , זה היה מאוד שומני ומבריק ומייקאפ מעליו ? אין סיכוי שבעולם שעוד הייתי מנסה מייקאפ מעליו , זה היה מתכון לאסון קולוסאלי :-D 
    קשה למצוא משזף מהיר ואיכותי , אני חושבת שהרוב נותנים לך את אותו אפקט [ויש כאלו שהריח שלהם איום ונורא] אבל דווקא זה של גרנייה חביב ביותר ובמיוחד המחיר שלו כרגע . מי שיודעת לעבוד עם משזפים ולא גורמת לעצמה להיראות כמו זברה , תסתפק בזה .

    הטיינט איידול נמצא אצלי עוד בסימן שאלה , גימור מאט אין לו אבל ההברקה שלו איומה ונוראה. הכיסוי שלא לא הרשים אותי בכלל , הוא ממש נמוך ושקפקף , לא ניסיתי לבנות איתו עוד שכבות כי הגוון לא התאים לי במדוייק וזה יוצר בעיה בין הצוואר שלי לפנים . אני חושבת שקודמו היה הרבה יותר מוצלח . את השפכטל של דאבל וור אני ממש אוהבת.אבל זה כבר עניין של איזה סקין את רוצה שיהיה לך ובקיץ הייתי משתמשת בו בערב בלבד או לאירוע כי הוא באמת די "כבד" אבל לא בצורה זוועתית.אני מחבבת אותו עד מאוד .

    מים טרמליים אצלי בתיק כל קיץ . בטיסה האחרונה זה הציל אותי לגמרי , כמו אויר לנשימה ואין כמו שפריץ קריר ביום קיץ לוהט :-P 

    אני יודעת שאת מאוהבת בדיור , הלכתי בעקבות ההמלצה שלך :) .

    השבמחק
  15. את יכולה לפרט עוד על המשזף של גרנייה?
    אם זה יורד בתור כתמים על העור? או דוהה?
    משאיר סימנים על בגדים ומצעים?
    לא יצא לי להשתמש במוצר כזה

    השבמחק
  16. זוית היופי שלי7 במאי 2012 בשעה 14:09

    תודה שסקרת לנו מוצרי הגנה לשמש, אני לא יכולה להתייחס אליהם כי מעולם לא ניסיתי אף אחד ובכלל מעולם לא שמתי על פניי קרם הגנה מהשמש כי נסיון עבר אחד הספיק לי לחיים שלמים,התחצ׳קנתי התגרדתי והברקתי בטירוף.
    טוב שיש לי אותך כשפן נסיונות ;) כשארצה לנסות שוב, אני יודעת מאיפה להתחיל.
    את הטינט אידול אולטרה גם אני לא אהבתי ותמיד הפנו אליי אצבע של נונונו ומבט תמוה מה פתאום אני אומרת על המייקאפ הזה שהוא לא היה לי טוב. בטח ובטח שלא בקיץ. גמרתי בקבוק שלם ואני עדיין לא יודעת מה אני חושבת עליו. הברקתי איתו מהר מאד וגם הכיסוי לא היה כזה עמיד בסופו של יום.
    היה לי את המוצר לשפתיים של דיור באריזת אודם והוא אחד האהובים עליי.

    השבמחק
  17. בודאי , מדובר על מוצר תחליב [יש לו ריח מעולה] , אצלי הירידה היתה בדהיה קלה , חשוב להקפיד למרוח את התחליב בצורה אחידה כדי שלא יווצרו כתמים . לא משאיר סימנים אבל בגדים ומצעים , כמובן שלא הייתי מתיישבת ישר אחרי המריחה ובודקת שנספג היטב . 
    התנסיתי גם במגבונים של לייף לשיזוף שהיו מצויינים לא פחות ונוחים לשימוש .

    השבמחק
  18. בכיף גדול :) לגבי קרמי ההגנה , אני כן ממליצה להשתמש , חשוב מאוד בעיניי , מבינה את עניין החיצ'קון , מי כמוני יודעת, אני מאוד רגישה לחלק מהמוצרים אבל המוצר של לייף היה באמת אליפות. 
    למה הפנו אלייך מבט ואצבע של נונונו ? לגיטימי שגם מוצרה של חברה טובה לא בהכרח יהיה מוצר טוב . לא כל חברה שנתפסת כמעט יוקרתית בהכרח תשיק מוצרים טובים או מוצרים שמתאימים לאקלים הישראלי והמייקאפ הזה בהחלט לא מתאים לאקלים שלנו לטעמי. 

    המוצר של דיור מעולה , ראיתי אותו גם בגרסת השפתון אבל הצנצנת הזו עושה לי כיף.

    השבמחק
  19. התגעגענו אלייך גברת!!
    מוצרים מעולים, כולם יחדיו וכל אחד בנפרד.
    בקיץ אדגום את המגנים מהשמש- כי אני אוהבת את העור שלי ולא בא לי קמטים בגיל צעיר!
    הדאודורנט של גרנייה הוא זה שיש לי כרגע- באמת מעולה, שורד את אימוני הכושר הסזיפיים שאני בוחנת עליו!

    המייקאפים- ובכן יש לי (בערך) את שלושתם- כלומר יש לי את הטיינט מירקל הרגיל
    כל מה שכתבת הוא בהחלט מה שאני מרגישה לגביהם!
    מאחלת לך כמה שפחות זיעה ולחות הקיץ:)

    השבמחק
  20. תודה :) יש לי שלל עיסוקים כך שאני משתדלת להוציא פוסט כל פעם שמתפנה לי זמן. חשוב מאוד להגן על העור מגיל צעיר , באמת שזה חשוב. אני גם אוהבת את הרול והספריי של גרנייה ויש לי עוד סטוק שהבאתי איתי מארה"ב שהוא לא רע בכלל  אבל גרנייה מועדף עליי.  שיעבור עלינו קיץ קליל ונעים!

    השבמחק
  21. אוי אוי הנה הקיץ כאן, עם היתרונות גם החסרונות.
    הקיץ עוד לא כאן ויש לי הרגשה שהשתזפתי.. זוועה!

    הגעתי למסקנה בעניין הזה - מוצרים ישראליים טובים יותר ממוצרים מחו"ל כאשר הם צריכים להיות מותאמים לאקלים שלנו.
    לאחרונה (מאוד, בימים האחרונים..) חזרתי למוצר של דר' פישר כקרם פנים במקום לאוקיטן שכה שיבחתי
    את יודעת מה? דר' פישר לוקח! ובגדול! וזה רק משלושה ימים של שימוש.
    השתמשתי לאחרונה בשני מוצרים לניקוי פנים ישראליים אחד של אהבה והשני של דר' פישר (חבר של הקרם) ואת יודעת מה - הם הרבה יותר טובים לי ממוצרים אחרים
    כמו לדוג' נוטרוג'ינה שכולן שיבחו שלא עשה לי שום אפקט..
    צריך מידי פעם להוריד את הכובע בפנים מוצרים ישראליים שמכירים את העור שלנו הרבה יותר טוב.
    ואגב, הקבוע שלי בנגזרת מקדמי ההגנה הוא הכחול של דר' פישר (שגם סקרת בשנה שעברה אאל"ט)

    השילוש של גרנייה לא דיבר אלי בכלל.
    אני חושבת שניסיתי את הדאודורנט של גרנייה מתישהו והיה חביב..

    ניסיתי את ה BB ואפילו אהבתי אותו. לדעתי הוא יתאים לי לחורף כשהעור שלי במצב מושלם יותר (כי אין שומניות מתפרצת..)

    אני נאמנה (במיוחד בקיץ!) לקולורסטיי שלי שבאמת לא זז ממני כל היום. מתחתיו תמיד יש SPF כך שלא ממש מעניין אותי כמה SPF יש לו..

    אני תמיד מחזיקה מגבונים בתיק, אוספת לי בכל מקום שמחלקים, אז פעם שתיים ופעם אחת כפול המון פעמים = מגירה (קטנטנה) מלאה..
    תמיד יש לי לפחות שניים כאלה בתיק בקיץ ובחורף כי אי אפשר לדעת..

    לא זוכרת מתי אם בכלל נשרפתי. שונאת שמש וזה מה-זה ניכר עלי.
    רק צריך לראות את ההבעה שלי כשהשמש מתקרבת וזה ברור מאליו..
    בטח עכשיו כשאני והשמש נלחמות אחת בשניה מי מסנוורת יותר ;)

    לא יודעת מה את מתחברת למוצר הזה - מים טרמליים. ניסיתי והעברתי הלאה. מעצבן לאללה :P

    כובע אין מצב, אבל אני גם ככה מחפשת קורת גג להיות מתחתיה אם יש שמש. ומים, כן מים, זאת "ה"בעיה, אצלי גם בחורף..


     

    השבמחק
  22. אהבתי מאוד את הפוסט! מאוד חיוני לקהל בישראל! הקיץ כאן באמת זוועה.יום אחד בלי קרם הגנה וכולי אדומה כאילו שמתי צללית אדומה על הגוף.בעיקרון מאוד אהבתי את הפוסט ירבו כמוהו;-).
    אגב יש לי בלוג חדש אשמח אם תטיילי בו:)

    השבמחק
  23. תודה רבה :) שמחה שאהבת. והייתי מטיילת אצלך בבלוג בשמחה לו היה לינק לבלוג ....

    השבמחק
  24. שתהיי לי בריאה , איזו מגילה!
    מוצרים ישראלים מצויינים לא פחות ממוצרים מחו"ל כי כמו שאמרת , הם מותאמים לאקלים הישראלי וזה עדיף. לד"ר פישר מוצרים מצויינים , אין ספק . את גרנייה אני מאוד מחבבת , את הדאו' שלהם גם , מחזיקים עליי מעמד המון זמן והריחות נעימים . שמחה שאהבת את ה-BB . אני ממשיכה להשתמש בו גם עכשיו ומאוד מרוצה מאיך שהוא יושב עליי . את השומניות אני סופחת עם פודרה והם מתאזנים מעולה [לא יודעת מה יהיה כשיהיה חם יותר אבל נראה לי שחם מספיק גם עכשיו].

    את הקולורסטיי מעולם לא ניסיתי , היית מאמינה ? :-P בי נשבעתי שאנסה בקרוב. 
    לגבי המגבונים , גם אני אוספת מדי פעם ממסעדה או בית קפה אבל אלו של לייף מאוד גדולים ואני דווקא מחבבת אותם מאוד . 

    לגבי מים טרמליים , אני מאוד מתחברת . זה מבחינתי מציל נפשות בקיץ ובכלל. כל מי שטס בקרוב יברך אותי וחייב לקחת איתו בקבוק אחד בתיק.

    מים והרבה! 

    השבמחק
  25.  גם אצלך היתה מגילה, למה את זו שמתלוננת?! :P
    מבחינתי כבר חם.. נכון שלא כל יום חם, ולא כל יום אני נמצאת בחוץ ובכל זאת, הרבה פעמים אני יוצאת באמצע יום העבודה לסידורים ואני לא רוצה לנזול ולהתבאס..

    גם מרינה הפתיעה אותי כשמעולם לא ניסתה את הקולורסטיי. אבל אני משערת שמי שלא מחפשת כיסוי גבוה לא הולכת אליו וכשמתחיל הקיץ איכשהו לא מתחשק משהו כבד.
    לאחרונה, במריחה עם הידיים אני ממש מבסוטה מאיך שהוא נראה, הרבה יותר טבעי.

    אח, מים מים..

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן