יום רביעי, 16 במאי 2012

מי לא אוהבת משקפי שמש ?

כמו שאפשר היה לראות בפוסט הקודם שלי , מבחינתי כבר קיץ. חם , קצת דביק , דורש מקדם הגנה , כובע ומשקפי שמש . 

מי שיפשפש בארון שלי ימצא המון זוגות משקפי שמש החל מזוגות ששווים מתקרב ל-2000 שקלים וכלה בזוגות ב-50 שקלים .
בשנים האחרונות , אני מפתחת חיבה עזה למשקפי שמש ולכן החלטתי להשאיר את הוצאת ההון בצד ולרכוש משקפי שמש זולים שעושים את העבודה . משקפי שמש שחורים ,  צבעוניים , פרחוניים , מפוספים ומלאים בשיק יכולים להשלים לוק שלם מבלי להשקיע באיפור . אני חושבת שלכל זוג יש את הייעוד שלו , בין אם לים , לפגישה חשובה , למצב רוח עליז במיוחד וכו' . זה כל הכיף במשקפי שמש . בשנים האחרונות משקפי השמש הופכים לטרנד , הרבה משקפיים בסגנון רטרו , גיק שיק ואייטיז חוזרים לאופנה כך שלא משנה ממש מה תרכיבו , אתם משלימים את המראה שלכם .

בין שאר זוגות המשקפיים שלי ניתן למצוא משקפי שמש של פראדה וגוצ'י אבל גם משקפי שמש  של המותג Mare , ומשקפי שמש של המותג Portofino שאותם ניתן לרכוש בכל סניפי הסופר-פארם . בניגוד למשקפי שמש אחרים , המשקפיים שאותם תמצאו בסופר-פארם  כוללים מסנני קרינה UVA ו-UVB והמחירים סבירים ביותר , בין 149.99-199.99 ש"ח.

הדגמים המוצעים בסופר-פארם הם רבים אבל אלו של המותג פורטופינו , הם הדגמים החדשים , מתוכם יש לי שני פייבוריטים רציניים  - [1, ו-8 למי שתהתה :)]



בכל מקרה לאחר שיטוטים מצאתי את הזוג הזה ! ההתלבטות הגדולה היתה בינו לבין זוג מנומר עדין אבל לבסוף נבחר הדגם הזה שעושה לי שמח עם קצת ורוד- שחור [מתאים לחולצה שלבשתי] . מה אתן אומרות ?



ובכן , לכבוד פתיחת הקיץ , סופר-פארם החליטה להעניק לקוראת אחת של הבלוג שובר למשקפי שמש לבחירתה מאחד הדגמים המוצעים בסניפים. כל שעליכן לעשות הוא מאוד פשוט :

1. להיות חברים בדף הפייסבוק של הבולשת
2. לעקוב אחר הבלוג 
3. לשתף את פרטי התחרות על הקיר שלכם/ן
4. לספר לי מה אתן/ם הכי אוהבות/אוהבים  בקיץ ולאיזה דגם הכי התחברתם/ן
5. להשאיר את כתובת האימייל שלכן/ם

* הפעילות תחל היום 16/5/12 ותסיים ביום 20/5/12 בחצות .
**במידה ולא יהיה ניתן לאתר את הזוכה תוך 24 שעות , יועבר הפרס הלאה לזוכה הבאה לפי שיקול דעתי.
***הפרס הינו שובר לבחירת זוג משקפי שמש. סופר-פארם אינה לוקחת חלק בפעילות והזוכה יבחר/תבחר על ידי בלבד.
****הפעילות מיועדת לנשים וגברים כאחד .

תהנו ,


28 תגובות:

  1. איזה כיף! גם אני כמוך אחרי אין סוף אבידות והתרסקויות החלטתי לא להשקיע יותר במשקפי שמש יקרים. זה עולה לי בסופו של דבר בדם... ולראיה, רק לפני שבוע איבדתי זוג משקפיים אהוב שעד עכשיו אני לא מצליחה להזכר אפילו איך איבדתי אותן :-(
    מה אני אוהבת בקיץ? את פגרת בימ"ש כמובן! D-:
    מבחינת הדגמים כאן אני אוהבת את כולם חוץ מ-7, 2 ו-3.

    השבמחק
  2. שלום לבולשת מס' 1 ,
    עקבתי אחר כל השלבים שציינת (חלקם עוד לפני ההגרלה הזאת),
    אני הכי אוהבת בקיץ את העובדה שיש שמש! אני רגישה לקור ולא מתחברת לעונת החורף .
    אני אוהבת ללכת לים , להתלבש יפה עם שמלות , עקבים (כיף שלא צריך יותר את המגביים ומלא שכבות).
    עם הקיץ המצב רוח תמיד מגיע בתוספת אנרגיות כייפיות.
    הדגם אליו התחברתי מהמשקפי-שמש הכי הרבה הוא מס' 7 וגם דגם מס' 5 לא רע בכלל.
    אני מודה - אין לי כרגע משקפי שמש , גם לפני כן שהיה לי הם היו מזוייפות או מהשוק.
    לא יודעת למה זה יצא ככה אבל כנראה כי המותגים עולות הרבה כסף וגם כי יש לי פנים קטנות יחסית וכל משקף נראה
    עליי סופר גדול. לכן יש לי נטייה למעוגלות יותר כי זה מעדן לי את הפנים .
    כתובת המייל שלי - adidoska0walla.co.il  
    אשמח להתחדש בזוג חדש ואופנתי לקראת הקיץ. תודה רבה , עדי תשובה.
    השיתוף בדף הפייסבוק שלי על הקיר - https://www.facebook.com/profile.php?id=1578623859&ref=tn_tnmn
    נרשמתי כעוקבת לבלוג, והרבה לפני עשיתי לייק בפייסבוק שלך.
    אז שיהיה קיץ חמים וכייפי עם מלא זכרונות חדשים ושיהיה לי בהצלחהההה :)))

    השבמחק
  3. נדמה לי שזה לא נרשם טוב, אז שוב. כתובת האימייל שלי - adidoska0@walla.co.il

    השבמחק
  4. מזמן עוקבת מזמן לייקקתי בפייסבוק. וכמובן שיתפתי.

    טוב אני רוצה עקב הפוסט שדי קשור להתוודות במשהו. מעולם לא היו לי משקפי שמש.... כן אני יודעת שזה בושה ואפילו פאדיחה אבל זה בגלל שתמיד הייתה לי בעיית ראייה ויש לי רק משקפי ראייה. לא  יודעת למה תמיד חששתי לרכוש או לנסות אפילו למדוד משקפי שמש. אז ככה יצא שמעולם לא חבשתי משקפי שמש ואולי באמת אני מפסידה חוויה מכך אבל מה לעשות לא יוצא ולא יצא עד היום. אז ההגרלה הזו בהחלט משמחת אותי כי היא נותנת לי סיכוי ולו הכי קטן לחוות את החוויה שנקראת "משקפי שמש" .. כמה פתטי מצידי אבל עבור אחד שמעולם לא עבר זאת זה ככה.=)

    מייל:abcdefgh@wallacom. נ.ב אני לא ממש סובלת את הקיץ אני רק סובלת בו מהחום. אני טיפוס בכללי של חורף ומזגי אוויר נוחים . בהצלחה לכולן ושנעבור את הקיץ הזה בשלום ובעיקר בהנאות =) והדגם שהכי אהבתי זה מספר  1 כן כמו שלך...=)

    השבמחק
  5. אני מזמינה את מס' 3,5,7 - לפי מה שיתאים לי יותר.
    כמשקפפורית, בשנים האחרונות המחיר שלי לעדשות הוא כזה היסטרי, שאני כבר לא קונה מסגרות של מותגים.

    השבמחק
  6. איזו הגרלה כיפית :)
    ביצעתי את כל השלבים ושיתפתי בפייסבוק - http://www.facebook.com/chen.amram2
    בקיץ אני הכי אוהבת לרדת לחוף הים עם בעלי ולשתות גלונים של סנגריה!
    הדגם שהכי אהבתי הוא מס' 5, מזכיר קצת את אודרי הפבורן.
    המייל שלי הוא hiosubgmail .com
     
    רציתי לציין שגיליתי את הבלוג שלך לא מזמן ואני ממש נהנית ממנו.

    השבמחק
  7. היי,

    איזה פוסט קייצי ומרענן ..עושה לי חשק להתחדש בזוג משקפי שמש חדשות. :)
    אז קודם כל אני כבר ממזמן נמצאת בדף הפייסבוק של הבולשת :)
    וגם עוקבת ומקבלת עידכונים למייל שלי ...
    משתפת תיכף ומיד :) 
    הדבר האהוב עליי ביותר בקיץ הוא שמוכרים המון המון ארטיקי קרח (משהו כמו 10 ב-10 ש"ח ) ואני יכולה להעמיס את המקפיא שלי בכל הטעמים האפשריים : אבטיח ,דובדבן (עם סוכריות !), רמזור,לימון,משמש,אננס ועוד ועוד ... וכך אחרי יום עבודה מתיש להימרח על הספה וללקלק לי ארטיק מקרר ומצנן :)
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26gmail .com 

    השבמחק
  8. היי,
    איזה פוסט קייצי ומרענן ..עושה לי חשק להתחדש בזוג משקפי שמש חדשות. :)
    אז קודם כל אני כבר ממזמן נמצאת בדף הפייסבוק של הבולשת :)
    וגם עוקבת ומקבלת עידכונים למייל שלי ...
    משתפת תיכף ומיד :) 
    הדבר האהוב עליי ביותר בקיץ הוא שמוכרים המון המון ארטיקי קרח (משהו כמו 10 ב-10 ש"ח ) ואני יכולה להעמיס את המקפיא שלי בכל הטעמים האפשריים : אבטיח ,דובדבן (עם סוכריות !), רמזור,לימון,משמש,אננס ועוד ועוד ... וכך אחרי יום עבודה מתיש להימרח על הספה וללקלק לי ארטיק מקרר ומצנן :) בכלום כסף... 
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26gmail .com 
    התחברתי ביותר לדגם מס' 1

    השבמחק
  9. הי, עוקבת כבר מזמן, גם בפייסבוק.
    שיתפתי https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/
    הדבר היחידי שאני אוהבת בקיץ זה הלק והטבעות באצבעות הרגליים שלי☺
    התחברתי לדגמים 3 ו-7 ומקווה שאזכה.
    ניבה
    off.na.blog@gmail.com

    השבמחק
  10. משקפי השמש שחיבבתי הם זוג מס' 1 - נשיים מצד אחד וקוליים מצד שני. בקיץ אני הכי אוהבת את הסנדלים והבגדים הקצרים :-)

    השבמחק
  11. אני מסתפקת בזוג משקפי שמש אחד שנמצא קבוע באוטו כיוון שאם יצאתי מהבית, עברתי קודם באוטו :)
    אני שונאת שמש, שונאת שהיא מכה לי בפרצוף, אבל באותה מידה לא באמת אוהבת שיש עלי משקפי שמש, אולי שריד עידן משקפי ראיה? מצד אחד, כמובן שעוזר לי כנגד השמש, מצד שני, מציק לי בכל זאת.

    בגלל התחושות האלה, מאוד קשה לי לבחור משקפיים, וקשה לי להסתכל על משקף ולחשוב לעצמי איזה משקף היה מוצא חן בעיני, אני חייבת לשים אותו עלי בשביל להחליט או לראות אותו על אדם אחר בשביל לקבל תחושה על המשקפיים. כך שקשה לי להגיד איזה זוג מצא חן בעיני.
    אני חושבת ש 6 יפים ויש יחוד מסוים ב 3 שלא יעבוד על כל אחת. אבל אולי אני טועה :P
    המשקפיים הורודות ללא ספק מגניבות!

    אני חושבת שאני הכי אוהבת בקיץ שאפשר ללבוש בגדים קלים ודקים. כי בסה"כ אני לא אוהבת קיץ, מעדיפה את החורף (ועונות המעבר) הרבה יותר.. אני לא אוהבת את השמש (כמו שאמרתי) לא אוהבת באמת את הים, לא אוהבת חום וזיעה שכ"כ אופייני בטח לקיץ ישראלי, לא אוהבת שצריך להתחיל להמרח בכל הגוף בכדי לא להשרף וכמובן שונאת את זה שאני תמיד על סף ייבוש כי תמיד ממשק המים שלי נמוך..

    מיד משתפת בפייס :)

    השבמחק
  12. אני הכי אוהבת את הים. (פחות אוהבת את החום, הלחות והנמשים שנוספים לי :)
    הדגמים שהצגת פה משגעים כולם! ממש הופתעתי לגלות שהם מהסופר פארם. מעולם לא העפתי מבט לעבר סטנד המשקפיים שם.. ועכשיו אני כבר מחכה לביקור הקרוב שם בכדיי לבחון את החברה הזו. ממש לטעמי.
    הזוג החביב עליי ביותר (והבחירה ממש קשה) הוא זוג  מספר 6 :) (האמת, במחיר הזה, אני חושבת שאפרגן לעצמי אפילו שניי זוגות :)

    המייל שלי - liron1002@walla.co.il  (וכמובן שאני מנויה ועוקבת ממזמן......)

    השבמחק
  13. היוש!

    מה שאני הכי אוהבת בקיץ זה את הים,הבריכה,את הבגדים הקלילים ולא צריך שכבות של בגדים כמו בחורף אה וגם היום הולדת שלי היא בקיץ חחחח
    הדגם שהכי אהבתי זה דגם מספר 7.
    עשיתי את כל השלבים.
    המייל שלי-sweet.snow.shopgmail .com
    השיתוף בפייס-
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001275638376
    שיהיה בהצלחה:)

    השבמחק
  14. הי יקירתי! אנחנו חברות בפייסבוק מזמן...שיתפתי על הקיר שלי ואשמח לזכות.
    הפייבוריט שלי הוא מס' 1.
    אני אוהבת בקיץ? את המזגן!!!
    אני חייבת משקפי שמש בגלל העדשות שלי...בלי משקפי שמש אני מרגישה שהשמש מכוונת ישירות לעיניים שלי ;-)
    המייל שלי - izharuthie@gmail.com

    השבמחק
  15. אני מאוד אוהבת משקפי שמש, אבל מאחר ואני צריכה משקפי ראיה, אני מסתפקת בשני זוגות, בשיטוטים ומדידות של זוגות אחרים, כשהחשק עולה :)

    השבמחק
  16. היי. אחרי הבלוג שלך אני כבר עוקבת, וגם חברה בפייסבוק.
    אז עכשיו עשיתי שיתוף, ואספר:
    1. אני מאוד אוהבת את הבלוג
    2. הכי התחברתי לזוג מספר 3 כי הוא מזכיר לי את שנות ה-60
    3. אני לא ממש אוהבת את הקיץ, כי חם לי מדיי. אז הדבר שאני הכי אוהבת בקיץ, חוץ מעקבים, שמלות ולקים צבעוניים - הוא את המזגן! :)

    השבמחק
  17. 1. עשיתי
    2. עשיתי
    3. עשיתי
    4. הכי אני אוהבת בקיץ זה את המילקשייקים והגלידות שהחום נותן תירוץ לאכול ולשתות ;) הכי התחברתי לדגם מס' 8
    5. miriamyoskovich@walla.co.il
    תודה ובהצלחה לכולם! :)

    השבמחק
  18. היי , כבר עוקבת וכו מזמן כמובן! :) ואת כל השאר עעשיתי כעת...:) איזה כיף, האמת הכי אהבתי את את המשקפיים שאת מצאת:) מקווה לזכות:) אהה והכי אני אוהבת בקיץ- את הקיץ!!! יכולה לשבת בשמש שעות וליהנות מהחיים:) litalmar@walla.co.il

    השבמחק
  19. 1. אנחנו כבר חברות בפייס
    2. עוקבת ונהנת
    3. שיתפתי
    4. תכל'ס קצת קשה לי עם הקיץ ועם הלחות הזאת.. אבל הצבעים והססגוניות זו חגיגה לעיניים בגדים/נעליים/איפור שלא מתאים לימות החורף בקיץ אין גבול ואפשר להתבטא בנוחות וחופשיות וזה בהחלט כיף!!
    הדגמים ממש יפים וקשה להחליט אבל דגם 3 מדליק לכל הדעות.
    5. my_cakewall a.com

    השבמחק
  20. היי! אז את כל שאר השלבים ביצעתי..
    אני פשוט אוהבת את הקיץ! שלא סוגר אותך בבית ובערימות סוודרים. אני בעיקר אוהבת בגדי קיץ.
    המשקפיים שהכי אהבתי-5, אני חושבת שפעם היו לי דומות. נעלמו לי משקפי השמש לפני המון זמן ומאז לא קניתי..
    המייל שלי הוא
    Tzlili.ab @ gmail.com

    השבמחק
  21. משקפי שמש... מחלה קשה שלי!
    אהבתי את כולם- הכי הרבה את מס' 5:)
    אני אוהבת בקיץ את הפירות- חולת פירות קיץ אנוכי!
    שיתפתי+מנויה (כמובן...) 
    lilachw1@gmail.com
    בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  22. אהלן,
    שלחתי בקשת חברות בפייסבוק, שיתפתי ונרשמתי לבלוג  :)
    אני אוהבת את זה שהיום הולדת שלי הוא בקיץ  :)
    מלבד זאת, אני אוהבת את הצבעים הבהירים ששולטים באיפור ובבגדים.
    הדגם שהתחברתי אליו הוא דגם מספר 2.
    המייל שלי הוא irapoliak2438@gmail.com

    השבמחק
  23. אנו חברים בפייס
    במעקב אחרי הבלוג בטוויטר ובמייל
    בקיץ הכי אהובה עלי הרוח הקרה של המזגן :)
    דגם 5 הכי מצא חן בעיני

    השבמחק
  24. ושכחתי לציין שגם שיתפתי בפייס כמובן
    :)

    השבמחק
  25. הי יקירה,
    כיף לדעת שיש לך המון משקפי שמש, כל ביקור בחנות משקפישמש דורש ממני מלא מלא כוחות נפשיים.. שככה יהיה לי טוב, אףפעם הטרנדים לא מתאימים לי ואני מוצאת עצמי נצמדת לעוד זוג משקפים ענקיים ושחורים תורני (סטייל ז׳קלין קנדי)
     אז את זה אני לא אוהבת בקיץ..
    מה שאני כן אוהבת בקיץ הוא הספונטניות! פתאום כל הכבדות נעלמת, הצפון כבר לא נראה כל כך רחוק והמוצרים מהגלוסי מושלמים לנסיעות.. ככה שאני והחצי דואגים להודיע שאנחנו חולים ולנפוש סתם ככה בצימר שכולו רוגע;)
    אז תודה רבה על פעילות מגניבה, כמובן שאני רשומה בבלוג, חברה ושיתפתי בפייס. הזוג שהכי אהבתי הוא מס׳ 4 ואני פוזלת לכיוון הטרודים שאהבת!!
    המייל שלי sharonad01@hotmail.com
    מקווה לזכות! שיהיה קיץ שמח!!

    השבמחק
  26. הי יקירה,
    כיף לדעת שיש לך המון משקפי שמש, כל ביקור בחנות משקפישמש דורש ממני מלא מלא כוחות נפשיים.. שככה יהיה לי טוב, אףפעם הטרנדים לא מתאימים לי ואני מוצאת עצמי נצמדת לעוד זוג משקפים ענקיים ושחורים תורני (סטייל ז׳קלין קנדי)
     אז את זה אני לא אוהבת בקיץ..
    מה שאני כן אוהבת בקיץ הוא הספונטניות! פתאום כל הכבדות נעלמת, הצפון כבר לא נראה כל כך רחוק והמוצרים מהגלוסי מושלמים לנסיעות.. ככה שאני והחצי דואגים להודיע שאנחנו חולים ולנפוש סתם ככה בצימר שכולו רוגע;)
    אז תודה רבה על פעילות מגניבה, כמובן שאני רשומה בבלוג, חברה ושיתפתי בפייס. הזוג שהכי אהבתי הוא מס׳ 4 ואני פוזלת לכיוון הטרודים שאהבת!!
    המייל שלי sharonad01@hotmail.com
    מקווה לזכות! שיהיה קיץ שמח!!

    השבמחק
  27. הי יקירה,
    כיף לדעת שיש לך המון משקפי שמש, כל ביקור בחנות משקפישמש דורש ממני מלא מלא כוחות נפשיים.. שככה יהיה לי טוב, אףפעם הטרנדים לא מתאימים לי ואני מוצאת עצמי נצמדת לעוד זוג משקפים ענקיים ושחורים תורני (סטייל ז׳קלין קנדי)
     אז את זה אני לא אוהבת בקיץ..
    מה שאני כן אוהבת בקיץ הוא הספונטניות! פתאום כל הכבדות נעלמת, הצפון כבר לא נראה כל כך רחוק והמוצרים מהגלוסי מושלמים לנסיעות.. ככה שאני והחצי דואגים להודיע שאנחנו חולים ולנפוש סתם ככה בצימר שכולו רוגע;)
    אז תודה רבה על פעילות מגניבה, כמובן שאני רשומה בבלוג, חברה ושיתפתי בפייס. הזוג שהכי אהבתי הוא מס׳ 4 ואני פוזלת לכיוון הטרודים שאהבת!!
    המייל שלי sharonad01@hotmail.com
    מקווה לזכות! שיהיה קיץ שמח!!

    השבמחק
  28. כרגע אישרת לי את החברות בפייסבוק [תודה ;)] והצטרפתי במייל ובחשבון זה לעוקבי האתר ושיתפתי את התחרות על הקיר. הכי כיף בקיץ לראות את האנשים עם צבע העור השזוף [למי שלא הופך אדום כעגבניה ;)]... דגם 7 הכי מצא בעיני. 
    המייל שלי: gidiyoskovich@walla.co.il. ערב טוב ונעים :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן