יום רביעי, 6 ביוני 2012

Get The Party Started!



הכל התחיל לפני כמה ימים מהבהלה לשפתוני לחות שנוצרה ברשת סביב מותג שעד היום לא היה מושג בארץ והופ ! כמו פטריות אחרי הגשם צצו להם הליפסטיקים הלחותיים שלהם. מבט אחד על המחיר גרם לי לעשות אחורה פנה . 

נחזור עוד קצת אחורה. לפני שבועיים , התפרסמה הפקה מעלפת של חברת קרליין , כתבה צבעונית ומשגעת ובה הדוגמנית אחזה בשפתון כלשהו בשם SPARX . תהיתי ביני לביני על מה מדובר,  ובאחת הגיחות שלי לפארם עמדתי מול הסטנד ומצאתי את עצמי מנסה שלל גוונים. אהבתי מאוד את מה שראיתי. 

מכיון שקרליין היא חברה מאוד אהובה עליי , במיוחד מאז הניראות החדשה וריענון הקולקציות , ביקשתי לבדוק מה זה ה-SPARX הזה ונוכחתי לדעת שמדובר בקולקציית שפתוני לחות שקפקפים שהוצאה בעבר ועכשיו החליטו לחדש אותה באריזה מהממת וגוונים מטריפים.

בקולקציה המתחדשת ישנם 12 גוונים מעלפי חושים שמשאירים את כל המתחרים מחו"ל לאכול אבק ! ואני מתכוונת לכל מילה - !Eat Dust Baby . המרקם של הספארקס לא דומה לשום דבר אחר שניסיתי , הוא לא באלם אבל הוא לחותי בצורה כזו שגם אחרי שהוא ירד מרגישים את הרכות בשפתיים . אתמול לדוגמא - מרחתי אותו , הסתובבתי קצת , חזרתי הביתה ונרדמתי. כשקמתי , הוא עדיין היה מאוד מורגש וזה היה מדהים. מדובר על פורמולה איכותית מאוד ונעימה מאוד שכיף לחזור ולמרוח אותה שוב ושוב .

הרעיון הוא שפתון לחותי ,  מבריק במראה של גלוס אבל ללא המרקם הדביק ,שנותן לשפתיים תחושה נעימה ולא כבדה . מתאים לטעמי לכל עונות השנה בקלות ואני ממש לא מבינה למה חיכו מאז 2009 להשיק אותו שוב :) [מי אמר מחקר ברשת ולא קיבל ? ] .

קשת הגוונים של שפתוני הלחות הללו רחבה דיה בשביל שכל אחת תוכל למצוא לעצמה את השפתון המתאים לה או אפילו כמה אבל לפני שממשיכים להמשיך , תנו מבט להפקה המשגעת  - מי אמר קולור בלוק ולא קיבל ?




אני חושבת שזו אחת ההפקות היפהפיות שראיתי מבית קרליין לאחרונה וכל מה שנותר לי לומר הוא  "כל הכבוד" .
ההפקה מכניסה לתוכה את כל צבעי הקיץ הלוהטים ומחברת בין המוצרים השונים שקרליין השיקו בעת האחרונה - מ.המם!

קיבלתי להתנסות כמה משפתוני ה-SPARX חלקם בניראות חדשה וחלקם בניראות הישנה [הניראות הישנה-כסוף , הניראות החדשה- שחור מבריק ועדכני]  . אין לי ספק שההעדפה של כולכן תהיה לניראות החדשה שהיא הרבה יותר אלגנטית ומדליקה והרבה יותר עדכנית ומדברת לשנת 2012.
האריזה השחורה המבריקה מבליטה הרבה יותר את הגוונים העזים והיא משגעת בעיניי ותורמת למראה הכללי הרטוב של השפתונים הללו .







פייבוריטים ? בהחלט. הראשון שקפץ לי לעין דווקא מההפקה והיה מפתיע לטובה , היה צבע הפוקסיה המטורף [905] שבמשיכה אחת , מקבל צבע [פוקסיה well duh! ] משגע. הצבע נבנה היטב כך שאפשר לעבוד בטפיחות ואפשר גם שלא ולתת כיסוי מלא . גוון הפוקסיה הזה הוא אחד הגוונים היפים ביותר שראיתי הקיץ . לאמץ ולא לעזוב. 

גוון סולידי יותר הוא 901 , ורוד שקוף עם מעט שימר . נותן ברק מטורף לשפתיים [כולם אגב נותנים מראה רטוב ומבריק כשל גלוס] ומראה חלק ויפה . מראה טבעי , נעים שיכול להשתלב עם כל דבר. חשוב לציין שלא בכל הגוונים יש שימר אבל כן כל הגוונים נותנים מראה רטוב ועסיסי לשפתיים , ניחוח וניל מתקתק ונעים ולחות שאין כדוגמתה.

בביקור הבא שלי בפארם אני מתכוונת לרכוש לעצמי עוד כמה גוונים כיון שהפורמולה הכ"כ מוצלחת הזו דורשת את זה [חסר לי איזה אפרסק ואולי אדום אחד ...] . אז למה לפזול למותגים אחרים אם בעצם כאן אצלנו , בשקט בשקט מתחבא לו מוצר הרבה יותר טוב ? תחשבו על זה.

עדכון- שאלו אותי לגבי המחיר ואכן שכחתי לציין. מחיר ה-SPARX [המלא]לפני הנחה הוא 99.99 ש"ח ויש תמיד 1+1 או 40% הנחה על מוצר יחיד. 

אז מה דעתכן על ה-SPARX המתחדשים ? אהבתן ? ניסיתן? שתפו! 


שיהיה לכולנו קיץ חם חם חם!














45 תגובות:

  1. טוב, זה מהמם. ההפקה הזו עשויה כל כך טוב, כיף שזה "משלנו".

    השבמחק
  2. נכון ? אני לא חושבת שהיה מישהו שאמר שההפקה הזו לא הורס. יצא להם פשוט מעלף. ותמיד כיף להיות גאים שזה "משלנו" . :)

    השבמחק
  3. אני בהחלט מתחברת לקונספט החדש של קרליין למרות שעדיין לא יצא לי לנסות מהמוצרים החדשים אבל בטוח יצא לנסות בקרוב.

    היה לי אודם אדום ממש אדום מהסדרה הזו אבל האריזה הישנה. ובאמת שזה הייתה רכישה-טעות. כי בקושי הוא החזיק עליי וממש היה מבריק ונוזלי כזה לא יודעת לא התחברתי בכלל.

    שאלה בבקשה האם ניסית אותם כבר? כלומר את חושבת שהם יותר עמידים או יותר מאטים או שהפורמולה נשארה אותו דבר ורק האריזה השתנתה? 

    השבמחק
  4. רוקמת חלומות6 ביוני 2012 בשעה 10:33

    ההפקה מדהימה ! ראיתי אותה בפייסבוק ומאוד התרשמתי.
    מאוד מעניין לקרוא את הסקירה שלך, עדיין לא ניסיתי אף שפתון לחות חדש,
    אבל אחרי קריאת הפוסט אני בטוח הולכת לבדוק את המוצר הזה. 

    השבמחק
  5. העניין הוא שזה לא ליפסטיק רגיל אלא חצי שקפקף , מעין גלוס באריזת ליפסטיק. הרעיון הוא שפתון לחות עם גוון שיכול להיות מהקל שבקלים ועד לעז ביותר . בוודאי שניסיתי אותם , אחרת לא הייתי כותבת עליהם , עמידים מאוד הם לא מן הסתם כי מדובר על מוצר לחותי ולכן הוא לא עמיד כמו ליפסטיק רגיל . אני חושבת שהפורמולה היא אותה פורמולה ורק האריזה שונתה. אני יכולה לבדוק את זה .

    השבמחק
  6. אורלי , את חייבת את הפוקסיה ! עם עיניים כמו שלך חובה פוקסיה ! :)

    השבמחק
  7. נשמע מעניין :) אפילו לא חשבתי שיש מקבילה ישראלית לליפ באטרס/חבריהם.
    בנתיים קניתי ליפסטיק אחד בסגנון של לוריאל, ואני מאוד אוהבת אותו :) קרליין יבדקו. הבעיה אצלי זה שאני לא מוצאת אצלם בד"כ צבעים שצועקים "קחי אותי! קני אותי!". בכל מקרה - בקולור קוד לא מצאתי... 

    השבמחק
  8. גם אני גיליתי את זה במקרה בגלל ההפקה הזו , אחרת לא הייתי מודעת לזה. את של לוריאל אהבתי אבל הם לא מלחחים מאוד וקצת ייבשו לי את השפתיים לאחר מכן. הגוונים מצויינים אבל הפורמולה סבירה מינוס. 
    לגבי הגוונים , אני יכולה להגיד לך שמתוך עשרת הגוונים של לוריאל מצאתי לי רק אחד ודווקא בקרליין מצאתי יותר . גם בליפ באטרס של רבלון לא מצאתי יותר משני גוונים רלוונטיים עבורי והאמת שזה הגיוני , הסקאלה מנסה לקלוע לכל גווני העור וזה לא פשוט . 

    השבמחק
  9. thereisbeautyinallofus6 ביוני 2012 בשעה 15:02

    הם עשו הפקה מדהימה. והפוקסיה שדגמתי היום לוהט!

    השבמחק
  10. ההפקה הייתה מהממת ומיד התמקדתי בשפתונים החדשים שניראו שם. שפתונים במרקם כזה נחטפים מהמדפים בכל העולם כבר מזה חצי שנה, הגיע הזמן שהטרנד הזה ינחת גם אצלנו!!
    יש לי הרגשה שהם מאד דומים לשפתון לחות ג'ייד החדש שיש לי ושאני מאד אוהבת, כך שבטוח אוהב גם אותם. ייבדקו!

    השבמחק
  11. מסכימה מאוד , ההפקה הורסת בכל קנה מידה אפשרי. נכון שהפוקסיה היסטרי ?! אני אהבתי אותו עליי מאוד .

    השבמחק
  12. בהחלט שיחקו אותה. אני שמחה שהנחיתה הישראלית נעה דווקא מצד קרליין , הם לא איכזבו . אני טוענת שטרנדים תמיד מתחלפים ויכול להיות שמה שלא היה היסטרי ב-2009 , הופך היסטרי ב-2012 :) [כמו כל דבר כנראה באופנה] . לא בדקתי את השפתון של ג'ייד אבל אם את נקלעת לאיזה פארם "בטעות" , תני ניסיון.

    השבמחק
  13. הפקה מעלפת! מעניין שבתמונות של הדוגמנית השפתון נראה אטום למדי. איך זה מתחבר למרקם השקפקף שלהם? אם מניחים הרבה שכבות אז האטימות נבנית?

    השבמחק
  14. מן הסתם בהפקות דברים נראים אחרת ואני מניחה שמחוזקים. השפתון לא חף מפיגמנט , אם תניחי בטפיחות קלות הוא יתן לך גוון נחמד של פוקסיה ואם ממש תמרחי 2 שכבות תקבלי פוקסיה נלהב :) . אני מאוד אהבתי את המראה המלא על השפתיים שלי. 

    השבמחק
  15. אהבתי מאוד את הפרסומת הזאת. ראיתי אותה בעיתון את ונידלקתי.אבל את התמונה שהכי אהבתי לא שמת. זאת עם האודם הסגול. אין לי אודם של קולור קוד למרות שאני זוממת על הסגול כי יש סגולים שמתאימים לי, חייבת לנסות.
    יש לי מסידרת ספארקס בצבע גמייקה. שאחרי שלא יצרו אותו שנים הנה הוא כאן שובה. אז רכשתי. ואני מאוד מרוצה.
    יעלי
    בלוגי: http://yaelin10.blogspot.co.il/2012/06/blog-post.html

    השבמחק
  16. רוקמת חלומות6 ביוני 2012 בשעה 18:42

    :-)
    אני מחר בסופרפארם ! 

    השבמחק
  17. צודקת. לא צירפתי את כל התמונות , יש עוד אחת יפה אבל נגמר המקום :-P זה כיף שדברים מתחדשים ואם את אומרת שכבר היה לך שפתון מהסדרה אז מה טוב ! :)

    השבמחק
  18. אתמול הייתי בסופר פארם! חבל שלא ראיתי את הפוסט הזה קודם.. טיילתי וטיילתי בסניף האהוב עלי (שקט ורגוע והדיילות ממש חמודות - גם קיבלתי קופסית בשביל דוגמית של מייקאפ!) אפילו בחנתי את הבאטרים של רבלון. הסתכלתי על הסטנד של קרליין אבל הייתי מוסחת מהסטנד של פופה (כי רציתי לבחון את הפריימר שלהם)
    בכל מקרה 0- נשמע ממש מעניין! יבדק! :)

    השבמחק
  19. אתמול הפוסט לא היה LOL . אני נותנת לך תירוץ טוב להכנס שוב לפארם.תבדקי וספרי לי מה דעתך.

    השבמחק
  20. ממש עשית לי חשק. אני מחפשת שפתון שיהיה יותר יומיומי וגם יתן לי לחות, משהו שיחליף את הגלוס הדביק והמעצבן [שיער פזור+רוח+משקפי ראייה הם שילוב קטלני]

    באופן כללי משהו טוב מאוד עובר על קרליין בשנה-שנתיים האחרונות. ממש משמח אותי לראות שיש חברה ישראלית שמצליחה לתת פייט יפה לחברות עממיות מחו"ל

    השבמחק
  21. האימג'ים החדשים שלהם מהממים!

    יש לי שפתון אחד מהסדרה הישנה של ה SPARX כנראה, כי הוא מלפני שנה, והוא מהמם ומחמיא מאוד!

    השבמחק
  22. שמחה שאני עושה חשק , אני משתדלת.אני שונאת גלוסים בקיץ ובעצם גם בחורף וכן השילוב של גלוס + משקפיים ממש לא להיט ולכן זה נורא כיף שיש את השפתון הזה . הוא נעימי. 
    מסכימה איתך לגבי ה"משהו טוב" שעובר על קרליין. אני חושבת שזו ההקשבה ללקוח שמדברת בעד עצמה . הם נותנים פייט מכובד לאחרים.

    השבמחק
  23. נכון , אימאג'ים הורסים לגמרי. איזה גוון יש לך ?

    השבמחק
  24. בדקתי עכשיו בבלוג, כי אני בעבודה, וזה 905. ורוד קר מהמם

    השבמחק
  25. ה-905 זה הפוקסיה לא ? אני לא יודעת אם המספרים נשארו אותו דבר , מאמינה שכן. הוא הורס.

    השבמחק
  26. מעבר לתיאור שלך שגרם לי לרצות להכנס עכשיו לאוטו ולנסוע לס.פארם הקרוב
    התמונות שהם השיקו עם הסדרה פשוט מהממת!
    הגוונים יפים מאוד בעייני, ונראים כפתרון מעולה למי שאוהבת את הצבע, אבל פחות אוהבת ששפתונים מייבשים לה את השפתיים.
    והתגעגעתי לפוסטים שלך!

    השבמחק
  27.  עדכון מאתמול :)
    עשיתי רק סווץ על היד של אחד אדום ואחד פוקסיה (הייתי במצב קשה מידי מבכדי לבדוק ממש מה המספרים). אני נוטה לשער שה 905 הפוקסיה הוא זה שדגמתי, לגבי האדום אני אל יודעת.
    מה שכן, הייתי בשני סניפים, אחד בחמישי בערב ואחד בשישי - נשבעת שזה היה במקרה!!!
    בשני המקרים נתקלתי בטסטרים מזעזעים וגם רק של חלק קטן מהמגוון.
    כנראה שאין ברירה אלא לבחון אותם בסניף השקט שלי..

    השבמחק
  28. ואו הצבעים נראים מהמם...נקנה בהזמנות נשמע טוב!

    השבמחק
  29. תיארת את השפתונים האלה כ"כ יפה שממש סקרנת אותי לגביהם. אני לא יודעת אם אקנה אותם,המון זמן לא קניתי משהו של קרליין,למען האמת המוצר האחרון שלהם שקניתי היה הג'מבו פנסיל לעיניים ושפתיים שאני שומרת עליהם עד עכשיו והם צריכים להחזיר לליין לדעתי.אני לא יודעת אם אקנה את השפתון אבל בהחלט אתעכב ליד הדוכן שלהם בפעם הבאה שאגיע לפארם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה שאני עושה חשק. זה כיף לי לשמוע . את המוצרים שתיארת אני לא מכירה והם מאוד מסקרנים אותי [ג'מבו פנסיל של קרליין?מדליק] . תנסי להתעכב קצת בפעם הבאה מול הדוכן , יש שם הרבה הפתעות חדשות.

      מחק
  30. תודה ! וכן , התמונות מהממות . אני גם לא מחובבות השפתונים השמייבשים את השפתיים ולא כל שפתון ניחן בפורמולה נורמלית ולכן זה פתרון ביניים מוצלח מאוד למי שאוהב את השילוב בין גוון שקפקף , לחות ומראה של גלוס
     [אבל מינוס הדביקות].

    אל תתגעגעי יותר מדי , אני אשתדל לכתוב יותר.

    השבמחק
  31. חבל שהטסטרים היו במצב כזה , אם תגידי לי את שמות הסניפים אני אוכל להעביר הלאה כדי שישנו. ו...תמיד כיף לבחון אותם בסניף שאת מרגישה בו כמו בבית :)

    שכחת להגיד לי מכל הסיפור מה חשבת על שני הגוונים שדגמת LOL .

    השבמחק
  32. מוסיפה תגובות שלא נקלטו וכן עניתי עליהן : 

    המלכה הזאת9 ביוני 2012 18:59ואו הצבעים נראים מהמם...נקנה בהזמנות נשמע טוב!

    השבמחק
  33. my beauty point of view10 ביוני 2012 06:27
    תיארת את השפתונים האלה כ"כ יפה שממש סקרנת אותי לגביהם. אני לא יודעת אם אקנה אותם,המון זמן לא קניתי משהו של קרליין,למען האמת המוצר האחרון שלהם שקניתי היה הג'מבו פנסיל לעיניים ושפתיים שאני שומרת עליהם עד עכשיו והם צריכים להחזיר לליין לדעתי.אני לא יודעת אם אקנה את השפתון אבל בהחלט אתעכב ליד הדוכן שלהם בפעם הבאה שאגיע לפארם.

    השבמחק
  34. אני שמחה שאני עושה חשק. זה כיף לי לשמוע . את המוצרים שתיארת אני לא מכירה והם מאוד מסקרנים אותי [ג'מבו פנסיל של קרליין?מדליק] . תנסי להתעכב קצת בפעם הבאה מול הדוכן , יש שם הרבה הפתעות חדשות.

    השבמחק
  35. אני שמחה שאני עושה חשק. זה כיף לי לשמוע . את המוצרים שתיארת אני לא מכירה והם מאוד מסקרנים אותי [ג'מבו פנסיל של קרליין?מדליק] . תנסי להתעכב קצת בפעם הבאה מול הדוכן , יש שם הרבה הפתעות חדשות.

    השבמחק
  36. סניף רננים (מודה, הייתי ממש בסוף היום..), סניף קניון הזהב בראשון.

    ממש אהבתי אותם! (לא ברור איך שכחתי לכתוב את זה חחח) גם העמידות (על גב כף היד..) היתה מרשימה מאוד!

    השבמחק
  37. אההה , זה מידע חשוב שאהבת אותם :)) אני שמחה שאהבת , הם מעולים! [ואני מעבירה למי שצריך את מה שכתבת].

    השבמחק
  38. הוא נראה פוקסיה אבל הוא מתקבל פחות זעקני, אבל אני חושבת שזה אכן הפוקסיה

    השבמחק
  39. קמפיין מעולה. הלקים מושלמים. אני לא כל כך אוהבת מראה גלוסי על שפתיי, אבל אולי זה קשור לסלידתי מהמרקם. ייתכן שאוכל לשנות את דעתי אחרי התנסות חיובית. פוסט כיפי ממש.

    השבמחק
  40. אם לא הפוסט שלך לא חושבת שהייתי מנסה אותם, הולכת לבדוק את 901 מחר בסופר פארם. מחירים שלהם ממש נוחים ולפי התאור שלך הם שווים בדיקה

    השבמחק
  41. סליחה על האיחור בתגובה. הייתי מושבתת המון זמן.
    שמחה שאהבת אותם, המחירים ממש נוחים והגוונים מעולפים :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן