יום חמישי, 6 בספטמבר 2012

Careline Presents : The Blogger , The brushes and the Blushes

עם פרוץ המודעות למברשות לחיינו , שמחתי מאוד על ההשקה של קרליין לליין המברשות שלהם. אין ספק שזו עוד קפיצת מדרגה עבור קרליין שהתחילה בקול ענות חלושה וכעת אפשר לומר שהיא עולה ועולה ועולה בקול תרועה. 

אני יודעת שפורסמו פוסטים בנושא ותמונות מההשקה אליה גם אני הוזמנתי אך לצערי לא יכולתי להגיע . לשמחתי , מישהו שם בקרליין חשב עליי ושלח לי את ליין המברשות המלא ו-4 סמקים שגם הם עברו לניראות חדשה , כך שכשהשליח התדפק על דלתי שמחתי מאוד ואף הופעתי. 

כמו כל אישה מצויה , ישר הלכתי לפשפש בשקית. ומה מצאתי בתוכה ? מיד תגלו.


לסדרת המברשות הללו קוראים בפשטות The Brushes והיא מיועדת גם לאלו שיודעות להשתמש במברשות וגם לאלו שלא יודעות ורוצות לדעת. הרעיון הוא להביא ללקוחה הממוצעת מגוון מברשות שימושיות לחיי היום יום מבלי לקרוע את הארנק וזה מעולה בעיניי. אם בעבר הייתן יושבות וחוסכות שקל לשקל על מנת לקנות מברשת מקצועית שמחירה עולה כמחיר המשכנתא / שכירות [לא מקפחת את הגרות בשכירות] , מהיום לא עוד ! 

בקרליין ישבו וחשבו מה השימושים הנפוצים ביותר לנשים ובכך יצרו 7 מברשות לאיפור הפנים שיתנו לכן מענה לאיפור מלא ואפילו קצת יותר . המברשות עשויות שיער סינטטי שאני באופן אישי מוצאת הרבה יותר מוצלח מהרבה מברשות משיער טבעי ויש לי לא מעט מברשות סינטטיות בארסנל המברשות המכובד שלי , כך שלמי שדואגת - הסירי דאגה מליבך.

אז מה בשקית ?


שלל מברשות [או ליתר דיוק 7 במספר] , כל מברשת עטופה בנפרד ולא כסט כדי שכל אחת מכן תוכל לרכוש את המברשות שחסרות לה או שמתאימות לשימושה האישי. אני באופן אישי מאוד אהבתי את הכיתוב האחורי שבו יש פירוט מלא לגבי סוג המברשת , השימושים שלה והוראות [וכמובן תמונה מצודדת של מאפר הבית עומר אסף :) ] .




ואלו שמות :

01- מברשת מייקאפ וקונסילר
02- מברשת פודרה וברונזר
03- מברשת סומק והצללה
04- מברשת צללית שטוחה
05- מברשת צללית זויתית
06- מברשת דו צדדית [מהממת!]
07- מברשת טשטוש צלליות

מילה [או שתיים....או פיסקה] על עיצוב

אני מאוד אוהבת את עיצוב השחור-לבן הנוכחי של קרליין וחושבת שהוא אחלה ואלגנטי . לכן מתבקש  שגם המברשות יהיו כאלה וזה מוסיף להן הרבה חן . הידיות של המברשות מאוד מאוד נוחות לשימוש , במיוחד הצ'אביות [01,02,03] וההנאה מהן היא מרובה מבחינת שימוש .

עשו לי נעימי ?

בהחלט כן. המברשות רכות ונעימות עד כדי כך שכיף להתלטף איתן שעות. הן כל כך רכות שאני מציעה לכל אחת לקפוץ לפארם הקרוב אליה ולחפש אותן כדי לחוש ולהתרשם כי אין טוב יותר ממראה עיניים. בסה"כ המברשות טובות מאוד ונותנות מענה הולם  ותמורה מעולה למחיר [שמיד נדבר עליו] . 

עוד נקודה שכדאי לדעת : המברשות עברו בצורה מעולה את מבחן השטיפה והניקוי , הן בשמפו פשוט והן במנקה מברשות מקצועי של חברת איפור מקצועית , כך שגם מהבחינה הזו הסירו דאגה מליבכן .


שימו לב למברשות העומדות בתוך נרתיק המברשות המדליק [!!!] של I.G.A [ענבר גור אריה]

אז מה עם המחיר ?

או ! על זה רציתי לדבר! 
המברשות תומחרו בצורה הטובה ביותר בעיניי וההוגנת ביותר בעבור מה שמקבלים וכן ניכר שגם פה חשבו על הצרכניות .
עם יד על הלב , קרליין אינה משתייכת לרף העליון של חברות היוקרה , מדובר על חברה ישראלית מצויינת שפשטה את עורה של קרליין הקודמת ועטתה על עצמה צורה חדשה בצעדים קטנים וכעת הפכה לחברה בטוחה עם לקוחות נאמנות וזה מהלך שיפה לראות אותו במיוחד במיתוג הנוכחי שלה .
ומה בעצם אני רוצה לומר ? שהתמחור נהדר . מחיר המברשות השמנמנות [הידית כמובן] , דהיינו -01,  02 , 03 עומד על 79.90 ש"ח שזהו המחיר המומלץ לצרכן . מה שאומר שזה נחמד ונעים ורוב הזמן תמצאו על כל מוצרי קרליין 40% הנחה כך שזה ממש שווה.

מחיר המברשות הדקות - 04 , 05 ,06 , 07 עומד על 39.90 ש"ח עם אותו השטאנץ של 40% הנחה.

שלוש ארבע ....לעבודה!

ואם כבר מברשות , אז הראשונה שדגמתי היתה מברשת הסומק המצויינת שאותה חנכתי על הסמקים החדשים שקיבלתי [ 4 גוונים מתוך 10 קיימים בסדרת Color Blush . 


מי שיפשפש במגירת האיפור שלי יראה את הפטיש הנוראי שיש לי לסמקים. יש לי עשרות של סמקים ואני תמיד אוהבת לגוון [תוך מודעות שלא כל גוון מתאים לי] . מי שזוכרת את המראה הקודם של הסמקים של קרליין [אלו עם הפסים האיומים] , תשמח לגלות קופסא מהודרת , מעט גדולה עם מראה , סומק ומברשת הנחה. 
ככלל , אני לא אוהבת מברשות שמגיעות בתוך הסמקים [אלא אם כן מדובר על מקרה חירום שמצריך ממני מברשת כאן ועכשיו] , הם תמיד מתגלים כלא מוצלחים , מעקצצים ומעצבנים. פה זה לא שונה , המברשת לא היתה נעימה לי והייתי מעדיפה לוותר על המקום שלה לטובת הגדלת הסומק . אני חושבת שזה היה נכון יותר .

ארבעת הגוונים שקיבלתי ומופיעים בתמונה הם : Baby Blush 01 , China Rose 04 , Natural Blush 07 , Ginger Honey 08 . האהוב עליי מכל הארבעה היה China Rose , ורדרד חם ומשגע שאותו הנחתי עם מברשת הסומק החדשה שקיבלתי והתרשמתי לטובה גם מהביצועים של המברשת וגם מהפיגמנט המעולה של הסומק. 

לטעמי , צריך לעבוד בזהירות עם סמקים פיגמנטיים כדי לא לקבל כתם צבע על הפנים , נערו קלות את המברשת לפני ההנחה על הפנים וטשטשו. זו הדרך המוצלחת ביותר לקבל מראה טבעי ולא להיראות כמו מוקיון :-D .

מחיר הסמקים : 109.99 ש"ח לפני הנחות .


ספרו לי מה חשבתן על המברשות , מה אתן חושבות על המהפך של קרליין ובאיזה גוון של סומק הייתן בוחרות לפני בוא הסתיו אלינו ? 

ועד הפעם הבאה ,



13 תגובות:

  1. המברשות לדעתי ממש יפות. בינתיים אני אוהבת את העיצוב הלבן, נראה איך יהיה מבחינת לכלוך וכו'.
    את דעתי עליהן עדיין לא גיבשתי, אני צריכה עוד לשחק איתן קצת.
    לסמקים יש יופי של מרקם, אהבתי מאד. מצד שני, אני כן מסכימה איתך שהאריזה גדולה מידי יחסית לגודל הסומק עצמו ובהחלט היה אפשר לוותר על המברשת הכה לא שימושית ובמקום זה להגדיל את הסומק.

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד את המברשות אבל חסרות לי עוד כמה (לדוגמה דו פייברית). התמחור מעולה ביחס לכך שהן עממיות והן מאוד רכות. 
    הסמקים מאוד פיגמנטיים! אני משתמשת עם דו פייברית לרוב כדי להימנע מהכתמה על לחיים... ונראה לי שאני הולכת לדפט אותם. 

    השבמחק
  3. חסרות לך עוד מברשות ? :-O 
    תראי , דו פייברית לטעמי לא תשמש את הקהל שקרליין מכוון אליו [הלא מקצועי] ולכן אני חושבת שזה יהיה פשוט מיותר אם כי זה שיקול שלהם לפי איך שהמברשות ילכו בשוק. 
    הסמקים באמת מאוד פיגמנטיים ומספיק הינף אחד של מברשת לקבל המון צבע ולכן אני נזהרת ומנערת קודם או מטשטשת עם מברשת נוספת . הדיפוט יכול לעזור למי שאוהבת לשאת כמה סמקים בעת ובעונה אחת. אני לא אוהבת להתעסק עם דיפוט [רוצה לבוא לדפט לי? LOL] כך שאני מוותרת על התענוג. 

    השבמחק
  4. גם בעיניי הן יפות מאוד . יש ביניהן מברשות יותר טובות ויש פחות ואני יכולה לשחק בהן מבחינת השימושים כך שזה נוח לי מאוד. הפורמולה של הסמקים ממש מצויינת וכן , בהחלט היה מיותר להניח שם מברשת , מה גם שהיא מאוד לא נעימה על הפנים וממש מיותרת. הייתי בהחלט מעדיפה את הסומק האהוב עליי באריזה גדולה יותר [עגולה אפילו?] .

    השבמחק
  5. אתמול קניתי את מברשות 02 ו03 הן עברו חפיפה ולא נשרה מהן שיערה !! 

    מקווה שאני יאהב אותן כי בנתיים לפני השימוש הן נראות כמו משהו שאני מאוד יאהב!! 
    אהבתי את הסקירה שלך עליהן
    מקווה לאהוב אותן ולקנות את כל הסדרה אולי אפילו ;)

    השבמחק
  6. המברשות מסקרנות נראה לי שאני אקפוץ לפארם הקרוב לסקור אותן :-)

    השבמחק
  7. אני שמחה שהתנסית בהן ואהבת :) ותודה רבה , הסקירה נערכה במחשבה רבה . נסי את המברשות ותראי מה מתאים לך  לשימושים האישיים היומיומיים שלך. 

    השבמחק
  8. כנראה שגם אני צריכה לנסות. אני סקפטית כשמדובר במוצרים שכאלה אבל כולן מהללות ומשבחות אותן כך שממש בא לי לטעום מהן.

    השבמחק
  9. סקירה קלילה וכייפית מאוד!
    ממש שמחתי שקרליין השיקו את המברשות הללו- סוף סוף הבינו שיש קהל גדול למברשות ולא כולן יכולות או מוכנות להוציא סכומי עתק על מברשות, או להזמין מהאינטרנט.
    אני בשלבי התנסות איתן- בנתיים אני ממש מרוצה ממברשת מס' 3 ו4...כמובן שמברשת 3 עובדת יופי עם הסמקים המאוד פיגמנטיים של החברה.

    השבמחק
  10. את צודקת , במוצרים מהסוג הזה גם אני בד"כ סקפטית אולי כי הציפיות שלי מאוד גבוהות ממברשות אבל בשורה התחתונה הן מצויינות וכדאי למשמש אותן קצת בפארמים כדי לקבל סדר גודל של רכות ושימוש . כמו שאמרתי , יש ביניהן טובות יותר ופחות . אבל בסה"כ בשקלול התמורה והמחיר הן נהדרות.

    השבמחק
  11. תודה רבה :)
    אני חושבת שלאט לאט קרליין מיישרים קו עם הלקוחות המבוגרות שלהם וצוברים לקוחות צעירות שעד כה לא ניגשו בד"כ לסטנדים. התוספת של המברשות , סמקים חדשים , ליפסטיקים , ליפגלוסים וצלליות , יוצרים בעיניי מגוון יפה ונחשק גם לכיס של כל אחת וגם לצרכים ולשימושים . מסכימה איתך לגבי מברשת 3 , הסמקים כה פיגמנטיים שצריך לעבוד איתה בטשטושים ובזהירות . אני מצאתי לעצמי עוד גוון שהתאהבתי בו - natural blush המשגע !

    השבמחק
  12. רעיון טוב עניין השקת המברשות!
    אני בהחלט מסכימה שאין צורך לאסוף שקל לשקל בשביל מברשות מאוד יקרות כשיש מברשות מעולות בהרבה פחות.
    בהחלט מרגיש לאחרונה שתג המחיר במברשות הוא בעיקר תג המותג...
    המברשות של סיגמה פתחו בעניין הזה, ואחרי התנסות במברשות העיניים של סמנתה צ'פמן אני שומעת את הפטיש מכה על השולחן. "
    "זול" אינו שווה ל"פחות איכותי"
    "ה"דבר שהכי חשוב לי במברשת שהיא תהיה נעימה. אם היא לא נעימה, ואולי צריך לומר - סופר נעימה - היא לא תשאר אצלי בבית.
    אני די מעצבנת בקטע הזה, אני יודעת, אבל כבר הבנתי שזאת לא דרישת יתר ולראיה יש לי 4 מברשות (זהות :)) של ביוטיקר להנחת פודרה שאין אין אין עליהן.
    בהחלט אבחון את המברשות בפארם! בעיקר מעניינות אותי (באופן קבוע :)) מברשות העיניים.
    בעיקר טשטוש והנחה שהגעתי למסקנה שאין דבר כזה "מספיק" מברשות כאלה (בטח למי ששונאת לשטוף אותן חחחח)

    על הסמקים אוותר בעיקר בגלל ההתמכרות החדשה שלי - סמקים נוזליים :)
     

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן