יום שני, 3 בספטמבר 2012

Honey! I'm Home!



שקט. זה מה שאני שומעת עכשיו. אחרי חודשיים מטורפים בהם לא כתבתי , חודשיים שכללו ענייני בריאות , ילד בחופש , אמא קורסת והרבה טיפוס על עצביי הרכים , כל מה שאני שומעת עכשיו זה את המנוע של המזגן ואת המחשבות של עצמי .

בגזרת הבלוג הנזנח שלי לא השתנה דבר , כל מי שעוקב אחריי בפייסבוק ראה שאט אט חזרתי לעצמי , אבל לשבת ולכתוב באופן מסודר לא ממש היה לי זמן . בחודשיים האלה גיליתי כמה דברים על נשים , אנשים ויח"צ [את חלק ממחשבותיי על חלק מהיח"צ אשמור לעצמי , בכל זאת....שמרתי על רגיעה עד עכשיו] , ושמחתי לגלות אותם מוקדם ככל האפשר .

התגעגעתי לכתוב . אין ספק . כתיבה היא חלק מחיי . באיזשהו מקום אני מרגישה שמשהו הלך לאיבוד וחבל . איך אומרים ? לא בוכים על חלב שנשפך ? תמיד יש את הדרך חזרה . בחודשיים הללו קיבלתי המון מסרים מתגעגעים ומרגשים ובעיקר המון שאלות לאן נעלמתי . אז שתדעו שלא באמת נעלמתי . אני תמיד פה .

יש לי המון מה לחדש , להוציא מהסיסטם וזה יקח עוד קצת זמן עד שאחזור לתלם הזה שנקרא "הבולשת" . ביום יום אני סתם אני והאמת ? לא רע לי. מבטיחה לנסות ולהיות יותר יצירתית בהמשך ולהעלות פוסטים שיעשו לכם שמח .

מכאן אני מאחלת לכולנו רק טוב ועוד מאות פוסטים מהנים! 


12 תגובות:

  1. הללויה!!! כיף שחזרת, מקווה לראות אותך כאן שוב בקרוב :-)

    השבמחק
  2. קפיצות שמחה נצפו פה כשראיתי את העדכון.
    בדיוק לפני כמה ימים חשבתי עלייך, ועל זה שאני מתגעגעת לפוסטים שלך. כיף שחזרת :)

    השבמחק
  3. איזה כיף !!!
    מחכה לפוסטים המקסימים שלך !
    :-)

    השבמחק
  4. תודה ! בואי נוסיף לזה שהמחשב לי קם לתחייה! לבד! אז אני מנצלת את השעות שבהן הוא טורח להידלק ואשכרה גם להתחבר לאינטרנט :)  LOL

    השבמחק
  5. תודה אורלי יקרה! :) סוף סוף אוכל גם להגיב בבלוגים השונים [אני קוראת ה-כ-ל]

    השבמחק
  6. ברוכה השבה יקירה
    אנחנו זכינו במתנה גדולה! הבלוג שלך תמיד מעשיר ומעניין, כתוב בצורה רהוטה ויפה ♥ 
    את עושה עבודה משובחת!

    נשיקות חמות והמון בהצלחה

    השבמחק
  7. איזה כיף שחזרת אלינו! :) קחי את הזמן שלך, תחזרי לעצמך ולשיגרה.
    אין טעם לכתוב "בכוח", צריך לכתוב כשזה מרגיש בבטן שזה מה שמתאים עכשיו לעשות. 

    השבמחק
  8. בהחלט. כתיבה צריכה לבוא מהבטן וגם החשק לבלוג. היו כמה שהוציאו לי את האויר מהמפרשים אבל חיי העמוסים בעיקר היו הדבר המכריע. to be continued..... :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן