יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

Maybelline Color Tattoo , Me & You

****ההגרלה נסגרה - נא לא להכניס יותר תגובות****

אני חושבת שלא הסתרתי את התלהבותי הרבה מצלליות ה-Color Tattoo של מייבלין , מי שעוקב אחר עמוד הפייסבוק שלי בוודאי נתקל בהן לא אחת . כל הצלליות שברשותי נרכשו על ידי ואני מאוד אוהבת אותן [מאוד!] . בארסנל הקיים ,  יש כבר 3 צלליות , 2 מהן מהסדרה הרגילה שהושקה בארץ ובאירופה ואחת מהן בגוון ירוק זית שהושקה במהדורה מוגבלת הארה"ב . העמידות של הצלליות הללו כה גבוהה שהן הפכו להיות הפייבוריטיות שלי הן בתור בסיס שאפשר ליצור עליו והן כצללית עצמאית ואני סופר מרוצה מהעמידות הגבוהה [לא זזות מהעפעף שלי ואני לא טורחת למרוח פריימר מתחת] והאיכות המעולה.




בתמונות: Mossy Green [US limited edition] , Turquoise Forever , On and on bronze

*הצלליות שבתמונות נרכשו מכספי בלבד*

לכבוד השקתן בארץ , נוצר פרוייקט מיוחד סביב הצלליות הללו ביום צילומים מיוחד שסובב את נושא הקעקועים. למשימה גויסו מאפרים מבתי ספר נחשבים לאיפור [מבתי הספר של נטשה דנונה , עדה לזורגן ומיקי בוגנים] שיצרו מראה איפור שונה בשימוש בצלליות ולפי זוית ראייתם. כל מאפר השתמש בצלליות שונות כדי להמחיש מראה מסויים שיתאים לטרנדים הבאים עלינו לטובה בשנת 2013 .


דנה כפיר לנטשה דנונה


עומר מיכאל למיקי בוגנים



קרן אור לעדה לזורגן


אז למה אני מספרת לכן את כל זה ? כי 3 מכן יכולות לקבל חלק מן הצלליות הללו!  [כל זוכה תזכה ב-3 צלליות מהמגוון] לכבוד ראש השנה , מייבלין ואנוכי , החלטנו לפנק 3 קוראות של הבולשת ולהעניק לכן צלליות מסדרת ה-Color Tattoo של מייבלין . כל שעליכן לעשות הוא מאוד פשוט :

1. לספר לי מה תקרית האיפור המביכה ביותר שקרתה לכן אי פעם ?
2. בסיום , להוסיף את כתובת המייל שלכן ליצירת קשר.
3. להיות עוקבת של הבלוג .
4. להיות חברת דף הפייסבוק של הבולשת.
5. שתפו בדף הפייסבוק שלכן .

הערות : 

***התחרות נפתחת היום , 9/9/12 ותסתיים לאחר ראש השנה , ביום 22/9/12 בחצות***.
כל אחת רשאית להשתתף פעם אחת בלבד .
לאחר סיום התאריך הנקוב , אפרסם את רשימת הזוכות. זוכה שלא תיצור קשר תןך 24 שעות , יועבר הפרס שלה לבאה בתור עפ"י שיקול דעתי.
גווני הצלליות יחולקו באופן אקראי .
האמור מעלה רשום בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד והתחרות פתוחה גם לגברים.

תהנו !


50 comments:

  1. אויי איזה הגרלה נהדרת! עד עכשיו רכשתי רק את הגוון 40(טאופי) ואני מאוד מרוצה מהאיכות של הצלליות וגם המרקם וההנחה(פחות מזה שזמן ההתייבשות סופר מהיר) ועקב כך שאני בעוצר כי הפרזתי החודש יותר מדי אז ארכוש עוד גוונים בסוף החודש(סוף העוצר)

    התקרית איפור הכי מביכה......... דווקא קרתה לי עם הצללית הזו הטאופית של מייבילין, הייתי חדשה בזה ולא ממש הבנתי והנחתי אותה עם מברשת משיער טבעי(ביג NO NO) וטישטשתי כמו שאני מטשטשת כמעט כל צללית(לקחתי את הזמן..) ובסוף יצא סוג של כתם בגוון טאופי חזק ולא נעים לעין ממש, ניסיתי לטשטש עד שהצלחתי להגיע לגוון סביר איכשהו, אבל עדיין מי שהסתכל מקרוב ממש יכל להבחין שקרתה פה טעות איפורית חמורה! [אייקון נבוך],

    עוקבת מזמן וברור שעשיתי גם מזמן לייק לדף בפייסבוק, המייל:ABCDEFGH220@WALLA.COM, בהצלחה לכולן :)

    השבמחק
  2. הגרלה מצוינת!
    התקרית המביכה ביותר שקרתה לי: גוון מייקאפ שנראה שגעון בבית התברר ככהה בטירוף מחוץ לבית. את זה גיליתי כשהוצאתי את המראה באוטובוס לבדוק מה מצב האיפור על הפנים. מסתבר שהסתובבתי ככה כמעט שעתיים. רצתי מייד לסופרפארם, הסרתי את  האסון והמשכתי הלאה. מביך בטירוף!!!

    השבמחק
  3. ממש קראת את מחשבותי:) מאודדדדדדד רוצה את הקולור טאטו. [יש סיכוי שלא היה קורה לי מה שקרה אם הייתי איתם:)]
    תקרית האיפור המביכה שלי היתה פעם, בדייט ראשון , התאפרתי, התייפייפתי ויצאנו לנו לבילוי נעים בת"א.
    כאשר חזרתי הביתה, נחרדתי לגלות שהעפרון הכחול נזל לו מהעין ונמרח בצורה מזוויעה על עצם הלחי  :((  והמראה לא היה מלבב... ממש חטפתי דום לב קל שראיתי את עצמי במראה..
    למחרת, שאלתי את הבחור למה לא אמרת לי שזה קרה ונתת לי להסתובב איתך ככה כל הערב???? הוא אמר שלא היה לא נעים.....
    מביך מאוד מאוד:(((((
    hagitsh70@gmail:disqus .com


    *****נראה לי שטעית בתאריך של סיום התחרות....*****

    השבמחק
  4. הגרלה מעולה! 
    התקרית המביכה ביותר שלי הייתה לפני כחודש, הייתה לי פגישה חשובה והשקעתי באיפור עיניים מרשים, בשלב מסויים אחרי שיצאתי מהבית נכנס לי משהו לעין וכנראה ששפשפתי אותה חזק מדיי בהיסח הדעת.. רק כשחזרתי הביתה (לאחר הפגישה ודברים נוספים) גיליתי שמחקתי לגמריי את האיפור מעין אחת...... :(
    אני, כמובן, מנוייה כבר ממזמן, פה, בפייס ובכל מקום אפשרי :)
    liron1002@walla.co.il

    השבמחק
  5. הצלליות האלה מעולות!! שיחוק של מייבלין, בדיוק כמו האייליינר ג'ל. אני אוהבת שהם מעיזים עם מוצרי "קצה" שאפשר להשיג בד"כ רק אצל מותגים מקצועיים, אבל לא מתפשרים על האיכות.

    השבמחק
  6. התקרית המביכה יותר עד כה, כאשר היה כשהייתי בארה"ב והלכתי עם קבוצת אנשים לעשות סנובורדינג. כשעלינו על ההר והיה צריך לגלוש למטה, נורא נלחצתי והתחלתי לבכות כמו בהמה! הייתי הסטרית בטירוף! ברור שכל המקרה שלי נזלה לי על הפנים ואל היה לי מושג!! לא חשבתי על איפור באותו רגע, הייתי עסוקה מדי בלפחד על חיי! בסופו של דבר נרגעתי וגלשנו שעות. כאשר הגענו למלתחות, גיליתי את הזוועה!!! כל הפנים שלי היו במריחות מסקרה!! נראתי כמו דביבון שעבר התעללות!!! הייתי בהלם שהייתי שעות עם פנים מרוחות בשחור ואף אחד לא העיר "יש לך פה משהו"... גם לא החברה שלי!!!! :)
    אינה
    gnomik5@walla.com

    השבמחק
  7. איזה כיף.... התקרית שלי כללה שפתון בגוון אדום ממש חזק שנמרח לי על כל הסנטר בזמן יציאה עם חברים... זה לפני שידעתי שצריך לשים אותו עם מכחול ולא ישירות על השפתיים... הבעיה הייתה שהוא היה עמיד יחסית וקשה היה לנקות אותו..
    ellen.sha@gmail.com

    השבמחק
  8. שנים חשבתי שתת הגוון שלי ורוד והסתובבתי עם מייקאפ שעשה לי פרצוף כתום...לא נראה לי שיש פשלה בולטת מזו!
    המייל שלי - izharuthie@gmail.com, אשמח לזכות!

    השבמחק
  9. פעם הלכתי ללימודים, ומרחתי גלוס של סמאש בוקס שמשנה את הצבע על השפתיים, ולא רואים אותו בשניות הראשונות. בהפסקה כשהלכתי לשירותים, ראיתי שכל הסנטר שלי מרוח בגלוס, והגלוס עמיד במים!!!

    השבמחק
  10. התקרית המביכה שקרתה לי היא ששמתי אודם אדום לאירוע , רקדתי , אחרי זה הלכתי לשירותים וראיתי שכול השיינים שלא אודמות .. די מביך .. :)

    האיימל - vika1610@walla.com 
    בהצלחה לכולן ! 
    ביצעתי הכול ! שלחתי לך איימל לגבי ההרשמה לבלוג , כי יש לי בעיה ..

    השבמחק
  11. התקרית הכי מביכה שלי באיפור- בדיוק השבוע שמתי מסקרה חדשה מאייהרב והיא נזלה נורא...

    annap83@gmail.com

    השבמחק
  12. תקרית האיפור הכי מביכה שקרתה לי היא ששמתי מסקרה חדשה וכל היום הריסים שלי נדבקו אחד לשני וזה היה נורא ושפשפתי כל הזמן את העיניים וכל המסקרה נמרחה.. בקיצור - מישהו אמר rackoon eyes ?

    השבמחק
  13. האימייל שלי - gala__gala@walla.com

    השבמחק
  14. תקרית האיפור המביכה שלי קשורה ללידת בני השני. 
    מסיבות שונות, לקראת תאריך הלידה המשוער קבעתי ניתוח קיסרי. בבוקר הניתוח, החלטתי להיראות במיטבי, שכן לא יעלה על הדעת שהרושם הראשוני שאעשה על הבן שלי יהיה גרוע. או חלילה על הצוות בחדר הניתוח. הו, לא. לא אני. 
    אז נכון, יום קודם לכן תדרכו אותי להסיר את הלק מהציפורניים, אבל על איפור לא אמרו מילה! 
    אז נקטתי בגישת "less is more", והלכתי על מייקאפ קליל, צללית בהירה עדינה, מסקרה יומיומית וליפגלוס קרמי כמעט שקוף. 
    וכל זה, בארבע לפנות בוקר. 
    הגעתי לבית החולים, הכינו אותי ואז האחות ביקשה שאסיר את האיפור. ואני, שהלכתי על גישת "ככה נפלתי מהמיטה, עם ריסים מושלמים ועור זוהר" עניתי לה שאין פה איפור. הכל טבעי.
    אחר כך כבר לא היה זמן והתגלגלנו לחדר ניתוח. איפור או לא, בשלב הזה כבר הייתי חיוורת לחלוטין. 
    ואחרי תחילת הניתוח.... 
    בואו נאמר שאכן הספקתי להגיע מאופרת לרגע המפגש עם התינוק החדש שלי. הוא לעומת זאת לא הפסיק לצרוח מהרגע שיצא, כך שכנראה זה היה מיותר מלכתחילה. 
    לצערי, מספר דקות לאחר מכן התקשיתי לנשום מרוב לחץ, ושמו לי מסיכה על הפנים. אלא שבעקבות כל הדמעות וההתרגשות, העיניים שלי החלו לדמוע, המסקרה נמרחה, והידיים שלי קשורות לצדדים... ניתוח או לא? כשקראו לאחות לנגב לי את העיניים, לא ידעתי מה לעשות מרוב בושה למראה המגבון המלא במסקרה... 

    המייל שלי: meravzuk@gmail.com

    השבמחק
  15. תקרית איפור מביכה.. לא זכור לי משהו מיוחד
    אולי ששמתי יותר מדי סומק ונראיתי כמו ליצן.. 
    המייל שלי שאני משתמשת בו  inbalelihav@walla:disqus.com
    והמייל שאני עוקבת איתו inbalelihav@gmail.com

    השבמחק
  16. חחחחח גדול!האיפור שלי די רגוע ועדין בדרכ אז לא זכורה לי איזה תקרית ממש מביכה...אולי פרט לעודף סומק כי התאפרתי במקלחת וראיתי את זה רק בדרך לעבודה....ובעלי לא אמר לי כלום.
    המייל שלי: limoridokubay@gmail.com

    השבמחק
  17. לפני כמה זמן, נמרח לי במהלך היום כל השחור מתחת לעין, זה היה מאד בולט ומביך, כשנפגשתי עם חברות לארוחת צהריים, הן לא אמרו לי כלום (גיליתי את הפדיחה אח"כ). כששאלתי אותן למה לא העירו לי, הן אמרו שמבחינתן אני מדריכת האיפור שלהן ולכן אם ככה התאפרתי באותו יום, כנראה שזו האופנה החדשה....
    זהו!
    ביצעתי את כל הפעולות, מקווה לזכות!
    שנה טובה,
    רוני
    ronyvardi3@gmail.com

    השבמחק
  18. איזה יופי של הגרלה! יש לי שני גוונים אחד ברונזה ואחד אפור מאט אני בעיקר מעדיפה את הברונזה שטיפה על העפעף ואפשר לצאת מהבית. תענוג!
    אין לי כרגע בראש את התקרית הכי מביכה שהיתה לי אבל יש לי כן תקרית הזויה ומצחיקה מיום שבת!
    כהרגלי לקראת תערוכת מועדון השקעתי באיפור מעניין במיוחד. הגעתי לתערוכה היה נחמד מאוד (בעיקר חם) הגעתי לבקר את הויפטים של חברה טובה שלי - גזע כלבים בינוני עם אף ארוך ומחודד - ואחת הכלבות שלה, ברגע של גאונות בלי מוסברת ליטרלי תקעה לי את האף בתוך העין. התוצאה - עין אחת מאופרת והשניה לא ממש.. (ופרץ הדמעות מהאיפקט של האף בהחלט לא עזר לעמידות החומר..)
    http://klavlav.org/vhkennel/Happening%20training%2009s.jpg
    ואפילו מצאתי לך תמונה של הפוחזת עצמה!!! כן, זאת עם האף השחור (לא מהאיפור שלי.. בטבעי...) השניה משמאל.

    השבמחק
  19. כשהייתי בצבא במסגרת השירות פיקדתי על טירוניות, היה די הרבה דינסטאנס- לא צוחקים , לא מחייכים וכו'... אחת החיילות שלי החליטה לגשת אלי בסוף מסדר הבוקר לשאול אותי שאלה לגבי המשך היום ולהוסיף באופן הכי מסיף- "המפקדת תעשי ככה עם היד" ואני לא מבינה מה היא רוצה החוצפנית הקטנה (סתם.. אני אוהבת אותה בסופו של דבר) "פשוט נמרח לך כל המסקרה" אויייי... לכתי למראה ומזעזע! הכל שחור וככה עמדתי מול 50 חיילות במסדר בוקר.. איזה כיף:) זה מה שקורה כשמורחים מסקרה לפני 6 בבוקר.. לא כדאי... וזהו מילאתי אחר כל הפרטים הנחוצים הצטרפתי לפייס.. ודרך אגב אחלה בלוג

    השבמחק
  20. אה.. ודף הפייסבוק שלי:hadas more

    השבמחק
  21. תקרית האיפור המביכה שלי התרחשה לאורך רוב השירות הצבאי שלי .
    השתמשתי במייקאפ מוצק בגוון כהה מדי מסתבר ובגלל שהייתי מתאפרת בחושך מוקדם בבוקר ולא שמתי לב, נראיתי כאילו שמתי מסיכה על הפנים, עם "שוליים" באזור הלסת
    רק לחשוב על זה היום עושה לי צמרמורות..
    המייל שלי furman.michal@gmaio.co

    השבמחק
  22. עוד לא ניסיתי את הצלליות האלה, אבל הן ברשימה (שמתארכת מרגע לרגע ומפוסט לפוסט :)).
    ההגרלה נשמעת כיפית ביותר, ומהתגובות לצלליות האלה נראה שמייבלין שיחקו אותה בגדול :):)

    השבמחק
  23. יווווווו איזה כיייף..האמת עוד לא העברתי את עצמי לצליליות קרמיות (מתביישת להגיד ולכן לוחשת) :))))
    אז זה היה ככה:  עומדת מול המראה, מתאפרת שעות לחתונה של המפשחה.. שמלה כחולה וסקסית מזארה, עקבי מסמר :), משקיעה באיפור בעיניים (כל הילדים מחכים לי לבושים ומסודרים) אז הנה רק המסקרה ואודם ואני יוצאת...פתאום באמצע הנחת מסקרה, קטנצ'יק שלי(בן שנתיים) בהשתוללות ובריצה דוחף אותי בטוסיק לכיוון המראה, ואני מאבדת שיווי משקל עם עקבי המסמר האלו ותוקעת לי בסיבוב כזה את המברשת של המסקרה לתוך העין... נראה לי המסיכה של הצעקה הייתה פחות מפחידה ממני... אפילו ילדות שלי נבהלו לשניה מהתמונה של שחור נוטף ומרוח בעין חצי סגורה ודמעות שחורות והכל התעקם עם הפרצוף העצבני שלי :)))))))) עכשיו אני נזכרת וצוחקת מהתמונה שעולה לי בראש, באותו רגע, זה היה עצוב ומעצבן ולחוץ ומה לא :))))

    valval.gurevich@gmail:disqus .com
    ולרי

    השבמחק
  24. איזה כיף! אני כמובן עוקבת של הבלוג וחברה שלו בפייסבוק. ולגבי תקריות מביכות... לא חסר, ורובן כוללות מסקרה שנמרחת על העפעף העליון ואותי שוכחת להסיר אותה לפני שאני יוצאת... :-) האפקט מקסים.
    המייל שלי הוא michalkessel(at)gmail(dot)com

    השבמחק
  25. הכי מגניב שיש :)
    פאדיחה שקרתה לי - שמתי מייק אפ וראו משיכות של הספוגית על המצח :S

    המייל sonsi.s@gmail.com

    השבמחק
  26. איזו הגרלה מגניבה ..ביצעתי את כל הפעולות הנדרשות ...
    לגבי פדיחת האיפור שלי .זה היה אחרי שהשתחררתי מהצבא ,ונסעתי לחתונתה של אחותי בארה״ב ..קניתי בחיפזון באחת החנויות שם מייקאפ חדש..שמסתבר כלאחר מעשה בתמונות החתונה כבהיר מדי ופשוט נראתי בכל התמונות כמו הגרסא הנשית של מייקל ג׳קסון ...

    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  27. התאפרתי באור חלש וכשיצאתי לרחוב נראיתי כהה כאילו נכוותי משריפה

    השבמחק
  28. 1. לספר לי מה תקרית האיפור המביכה ביותר שקרתה לכן אי פעם ? הייתי מאוד לחוצה והתאפרתי לפני שהלכתי לרופא עיניים ובלי לשים לב איפרתי את העיניים בעפרון אדום במקום שחור, ושמתי לב לכך רק כשהורדתי את האיפור.. פלא שהרופא אמר שאני נורא מיוחדת ;)
    2.  כתובת המייל miriamyoskovich@walla.co.il
    3. עשיתי 
    4. כבר חברה
    5. שיתפתי .

    שנה טובה ובהצלחה! :)

    השבמחק
  29. הי (רשמתי קודם תגובה בצור קשר כי לא ידעתי איפה רושמים את התגובות אז אני מקווה שמועמדותי לא תיפסל).... (-:
    בכל אופן, שמי טלי ואני מאוד מאוד אוהבת צלליות.
    תקרית האיפור המביכה שהיתה לי היא כשהלכתי לראיון עבודה מאופרת קצת יתר על המידה.... כמו לאירוע בערב והרגשתי לא נוח. מיותר לציין שלא התקבלתי (-:
    המייל שלי הוא:
    tali_b23@yahoo.com

    השבמחק
  30. נרשמתי לבלוג , בסוף זה היסתדר ! ; )

    השבמחק
  31. אשמח להשתתף בהגרלה. כמובן עשיתי את כל השלבים, שיתפתי
    בפייסבוק שלי.


    אני בדר"כ לא מתאפרת ביוםיום. יום אחד התחשק לי איילינר ושמתי לעבודה, בגלל שאני
    רגילה להיות בלי איפור, שפשפתי ברגיל את העין. אחרי כמה זמן כשהלכתי לשירותים, הסתכלתי
    במראה והתברר שכל האזור מסביב לעין שלי שחור, ואני נראת כאילו קיבלתי מכה בעין. מתברר
    שהסתובבתי ככה איזה כמה שעות טובות ואף אחד לא ראה לנכון להעיר לי.


    בהצלחה לכולן, שנה טובה ומתוקה!!!!
    innfan73@gmail.com

    השבמחק
  32. עשיתי הכל:)  וואו, פאדיחה, פעם הלכתי עם מייק אפ לא מטושטש במצח (עד לשיער) וזה נראה רע...מאז, יש לי אישיו רציני עם העניין חחחח:) מקווה לזכות.. שנה טובה ומתוקה!!
    ליטל litaluri@gmail.com

    השבמחק
  33. וואו פעם ממש הייתה לי פדיחה זו הייתה הפעם הראשונה ששמתי אודם אדום ודי שכחתי מהעניין הרגיש הזה ,הבן שלי הקטן התחיל לשחק איתי ועם הפרצוף שלי ,ומרח לי את כל האודם על הפרצוף ,וככה הלכתי לברית של האחיין שלי ,עם כל הפרצוף מרוח באודם אדום .מזל שאחותי ראתה אותי בכניסה (ועוד קמצוץ של אנשים) ואמרו לי על האודם ...זה יכל להיגמר אחרת חחחחח

    השבמחק
  34. תקרית האיפור שלי היתה כשהייתי נערה ועוד לא ממש הבנתי באיפור..בגלל שהיו לי מלא חצ'קונים שמתי מלא מייקאפ..הבעיה היא שהוא היה מאד בהיר ופשוט נראיתי כאילו יש עליי שפכטל בהיר. הממיל שלי- taz659@gmail:disqus.com
    שנה טובה!

    השבמחק
  35. טוב אז תכרית איפור מביכה .... חחחח קרו כמה וכמה , אין לי מושג אפילו על מה לספר XD
    אוקיי אז העור שלי דיי בעייתי לכן אני נוהגת להשתמש במיי קאפ , את גוון המיי קאפ אני משנה בין קיץ לחורף כי בכללי אני מאוד לבנה אך בקיץ טיפונת משתזפת ... השנה עברתי לגוון הקיץ יותר מידי מוקדם (כנראה XD) , בתאורה שאצלי בחדר , בו אני מתאפרת , הכל ניראה טוב , הספקתי ללכת עם המיי קאפ הקיצי כמה ימים עד שקלטתי תצמי במראה באיזה מקום וקיבלתי שוק XD 
    sasha0123@walla.co.il סשה (:

    השבמחק
  36. איזו הגרלה כיפית!
    זה קצת מביך לכתוב את הפדיחת האיפור שלך חחחח
    לא ממזמן קרה לי משהו מאד מביך! שמתי שפתון קורלי ואני מסתובבת לי ברחבי הקניו ופוגשת מישהו בפעם הראשונה. אחרי שיחה קצרה נחמדה אני הולכת לשירותיפ ומגלה שהשיניים שלי נמרחו בשפתון חחחח
    זה היה כל כך מפדח! אבל במקום להתבאס, צחקתי עם עצמי מול המראה P:

    השבמחק
  37. אין לך מושג כמה שאני רוצה לזכות בצלליות האלה!

    השבמחק
  38. ראשית אברך בשנה טובה וגמר חתימה טובה .
    אשמח להשתתף ואף לזכות ..בצלליות של חברת מייבילין.
    אני מאד אוהבת להתאפר, כל יום לא יוצאת בלי איפור-חובה!
    תקרית איפור.. בצעירותי הייתי תוחמת את השפתיים בצבע כהה יותר מהאודם שהשתמשתי,
    באותה תקופה חשבתי שזה אמור להיות כך, להבליט את קו השפתיים,
    היום אני יודעת שזה לא נכון ולא יפה להתאפר כך.
    נכון שזה יפה שיש מסגרת לשפתיים , אבל זה אמור להיות באותו צבע של האודם,
    ולא כמו אז שזה היה נראה לא טבעי ולא יפה.המייל שלי H972@WALLA.CO.IL
    תודה ושנה טובה ובהצלחה לכל מי שתיזכה!!
     
     
     
     

    השבמחק
  39. ניסיתי לחשוב על פדיחת איפור אבל לא עלתה לי בראש אחת כזו שתהיה פדיחת רצינית, הדבר היחידי שהיה זה שפתון מרוח על השן במסיבת שיחרור של חיילות שלי - מאז אני פחות אוהבת למרוח שפתון (שאחד מהחיילים שלי העיר לי על זה).

    עכשיו שאני חושבת על זה היה גם פעם בתיכון\חטיבת ביניים, בהיותי נערה עם פצערי בגרות השתמשתי במשחה שנועדה לרפא את הפצעים, ניראה לי שקראו לה OXY10, בבוקר לפני בית הספר מרחתי על חצ'קון שהופיע והטריד אותי והייתי בטוחה שהמשחה היא שקופה (כי כאשר מורחים אותה היא שקופה) אבל לצערי גיליתי כשאשר היא מתייבשת היא הופכת ללבנה ואחד מהבנים בכיתה העיר לי שיש לי משחת שיניים על הפרצוף, בהחלט פדיחה! (אמנם לא איפור אבל קשור לתחום הטיפוח)בכל מקרה - שתהיה שנה טובה ועם כמה שפחות פדיחות:-)Must84@gmail.com

    השבמחק
  40. טוב אני חושבת שיש כמה פדיחות לצערי..
    הראשונה והכי תכופה היא איך לא, שפתון על השיניים.. אופסי. לא מבינה למה זה עדיין קורה, אבל איכשהו עם אודם אדום ספציפי אחד זה תמיד!! אולי הגיע הזמן להיפטר ממנו!!
    ואיך לא, כשאני רואה תמונות מגיל ההתבגרות כשהתחלתי להתאפשר, וואו כמה טעויות :( עיפרון שחור מוגזם, מייקאפ בהיר מידי, צלליות בהתאמה לחולצה (אוי ואבוי!!). בקיצור, מזל שהשתדרגתי מאז.
    אשמח להתנסות בצלליות, ביחוד שיש עליהן כזה הייפ בבלוגים השונים
    ester_biderman@walla.co.il

    השבמחק
  41. ובכן, אני היחידה שיש לה תירוץ לתקרית הבינלאומית של להסתובב עם עפרון כחול בוהק מסביב לכל מסגרת העין, מעל איילינר ואודם ורדרד סטייני עם תוחם בגוון כהה יותר.
    קוראים לזה "להיות מתבגרת שרק התחילה להתאפר בתחילת שנות ה 90 :-P"

    השבמחק
  42. וכמובן שהמייל
    likush@likush.com

    השבמחק
  43. ביצעתי את כל מה שאמרת:)
    יש לי תקרית מביכה ביותר! שהייתי קטנה בנשיקה הראשונה שלי (זה היה במסיבה) התאפרתי התגנדרתי ושילד אחד ואני באנו להתנשק הוא נגע לי בפנים וכל המייקאפ היה על האצבעות שלו.מאז אני לא שמה מיייקאפ!
    shirelllllove@walla.com 

    השבמחק
  44. או eleonor939@gmail.com

    השבמחק
  45. רותם מתל אביב!23 בספטמבר 2012 בשעה 7:02

    דווקא לא מזמן היה לנו אירוע, והתחשק לי על גליטר נצנצים..שמתי באמת קצת על העפעף, רק בדרך הסתבר שמילאתי את כל הפרצוף שלי בנצנצים ברמות מוגזמות..וזה לא היה פורים..בעלי אמר שאני ניראית כמו הצהוב שברמזור...לא נעים ועד שהנצנצים ירדו,ראיתי כוכבים..

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן