יום שלישי, 4 בספטמבר 2012

Mood of the day [MOTD] : Black&Gold





אז מה היה לנו כאן ?

ברקע : שמלת מיני בגזרת A של הוניגמן מלפני שנתיים עם רקמה אתנית שאני אוהבת במיוחד
שרשרת לבבות מוזהבת שהזמנתי מ-ASOS ואני מאוהבת בה עד כלות . 
משקפי הספרנית שלי שנקנו עם זוג נוסף [אבל אוהבת את הספרנית במיוחד] בעלות מסגרת שחורה מבחוץ וצבעונית מבפנים [אבל מי רואה מה יש בפנים ?!] מהמותג קרולינה למקה.
צללית מונו שחורה מנצנצת [Galaxy] וצללית מוזהבת מונו [יותר לכיוון הנחושת] Toasted של קרליין.
צללית ברונזה [טוב אל תתפסו אותי בדיוק בגווני הזהב...] של מייבלין מהסדרה המעולה Color Tattoo - On and on bronze.
לק שחור ירוק מנצנץ ומהמם של China Glaze - smoke and ashes.
צללית קרמית שחורה עם מיקרו שימר צבעוני מבית היוצר של ספורה ממותג Buxom.
ולקינוח שפתון באריזה מוזהבת של אסתי לאודר Crystal baby .



אז.....זה מצב הרוח שלי להיום - ושלכן ?




*צלליות קרליין התקבלו לסקירה ע"י החברה*

13 תגובות:

  1. הצללית של Buxom מאוד מזכירה לי את הצללית השחורה של שאנל, האם אכן כך?
    ובכל מקרה, כיף שחזרת!!

    השבמחק
  2. אני מאוד אוהבת את הגוונים האלה :)
    ורשמתי לעצמי את Buxom - נראית שווה.

    השבמחק
  3. את טואסטד של קרליין והברונזית של מייבלין אני גם מאד אוהבת!!
    כל השאר נראה יאמי לא פחות ;-)

    השבמחק
  4. במרקם האלוהי של שאנל הן בטח לא דומות. הצללית הזו מאוד יפה אבל בעייתית כי צוואר הצנצנת שלה צר מאוד ואי אפשר להוציא חומר אם זה לא עם האצבעות וזה נורא מבאס כי היא מהממת. יש לי עוד אחת טאופית/אפורה מהממת שלהם שגם עושה קונצים [זו הצללית עם הכלבים שאהבת] אבל בסופו של דבר מסתדרים איתה .
    ותודה , שמחה לחזור! :)

    השבמחק
  5. אין כמו זהב ושחור , זה תמיד אלגנטי ומתאים לכל אחת. ה-Buxom אכן צללית יפה.

    השבמחק
  6. רק פיתחת את החשק שלי לחורף!

    השבמחק
  7. הצלליות של קרליין יפייפיות! וזו של מייבלין שימושית כל כך - היא מתאימה לכולן :)

    השבמחק
  8. סתיו יספיק לי , לא ממהרת לחזור לחורף [אני לא אוהבת חורף].

    השבמחק
  9. כן , הצלליות של קרליין משגעות . בזכותך אני מרחיבה את אוסף צלליות ה-Color tattoo שלי :)

    השבמחק
  10. מהממת! תמונה משגעת ואני חייבת לרכוש לי כבר שפתון מהסדרה הזו של אסתי לאודר  

    כיף לראות פוסט נוסף שלך ♥

    השבמחק
  11. תודה מתוקה :) הסדרה הזו של אסתי לאודר היא דווקא מהקולקציה היותר ישנה ומאז יצאו אם זכרוני אינו מטעני עוד 2 סדרות . שמחה לחזור ! 

    השבמחק
  12. יופי של מצב רוח! מרגיש לי מצב רוח סתיוי! מקווה שהמזג הזה "ינבא" את העתיד הקרוב.
    היום נכנסתי לחנות והגברת בקבלה שאלה אותי (בהסתכלות קלה על מה קורה בחוץ) - זה נדמה לי או שיש מזג אויר של גשם?
    הסתכלתי עליה במבט מופתע ואמרתי לה - אני יכולה להבטיח לך שחם ולח בחוץ!!
    אני מנסה קצת איפורים קצת יותר חורפיים מידי פעם, וגם מניקור (כשאני טורחת לעשות אחד..) אבל איכשהו זה מתאים לי כשאני בבית במזגן
    כשאני יוצאת החוצה אני מרגישה "מגוחכת" בפני עצמי..

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן