יום רביעי, 10 באוקטובר 2012

Drugstore Products ? Yes Please!

well , well , well ....


הרבה מאוד פעמים אני כותבת על שלל מוצרים החל מזולים במיוחד וכלה במוצרי High End [ ז"א בסקאלה הגבוהה של המחירים והמיתוג] , הפעם בחרתי לכתוב קצת על מוצרים שברשותי ששייכים לליגות "הנמוכות" מבחינת התמחור שלהם אבל לא מבחינת האיכות. 



ישנן נשים רבות שמעקמות את האף נוכח המילה Drugstore Products , חלק מקבלות מזה אפילו עור ברווז וצמרמורות וחלק [כמוני] , מעדיפות לראות על מה המהומה ולהתנסות אם מדובר על מחיר פעוט וזול. רוב המוצרים נעים במחירים של שקלים בודדים והתוצאה שהם נותנים לא נופלת לפעמים מחברות "יוקרתיות" יותר [ולא נעים לומר , יש כמה מוצרים שמתעלים על חברות יוקרה כאלה ואחרות....] וככל שהעולם מתפתח , המדיה הופכת למקום מרכזי שבו שורצים האנשים , כך תמצאו יותר ויותר מבצעים [תמורת איזה לייק או שניים] , משלוחים חינם ובאופן כללי חוויית קניה אינטרנטית נחמדה ביותר .



ברשותי כמה מוצרים מוצלחים של כמה חברות מצויינות בתחומן. המכורות הכבדות בוודאי יזהו אותן בקלות רבה ואילו המתחילות מוזמנות להשכיל בנוגע לדבר או שניים בתחום הרכישה האינטרנטית.




כשאני התחלתי להתוודע למוצרים של חברת סליק , היא עוד היתה בחיתולים . מאז , עברו הרבה מים בנהר של סליק הבריטית והיא הלכה והתפתחה היטב . באוסף האיפור שלי יש כמה וכמה מוצרים שלהם שאני מאוד אוהבת שמבחינת איכות , נחשבים ברמה העליונה של חברות הדראגסטור , כמו גם המיתוג שלהם . מגוון המוצרים שלהם מאוד רחב , מגוון הגוונים לא רע והפיגמנט מצויין לכל הדעות. לאחרונה שמעתי הרבה תלונות על שירות הלקוחות הגרוע אבל אם אין בעיות מיוחדות , החברה שולחת אליכן את החבילה והכל בסדר. 



מצבת נוכחות :




פלטת Bad Girl , פלטה מהממת שמתאימה למראה מעושן / ערב או סתם לחובבות המעושן ביום יום [אם יש פה כאלו] . האריזה של הפלטה הזו נראית מאוד יפה , מושקעת , כמו גם אריזת הקרטון בתוכה היא מונחת . הפיגמנט שלה מדהים בעיניי ועל פריימר טוב , תקבלו תוצאה קרובה למושלמת. מחיר :  9.99$ [אפשרי לשלם גם בפאונד למי שנוח לה] 





סומק בגוון Pomegranate , לא גוון שגרתי כיון שהוא מלא פיגמנט . אריזה קטנה ואיכותית שכוללת בתוכה מראה נחמדה ומתאימה לתיק - מבחינתי פרפקט. הגוון הזה הוא גוון רימון עז ומספיק ממש מעט ממנו למראה סמוק [טשטושים גבירותיי!] במידה וטבעי. מחיר : 5.99$





שפתון לחות עם גוון Pout Polish בגוון Sugar May [מעין כתמתם אפרסקי סמי-שקפקף] בזמנו חיפשתי גוון טבעי ותחליף לליפ באלם של מאק ונתקלתי בביקורות טובות על המוצר הזה . בתקופה שהזמנתי את המוצרים היתה קולקציה מוגבלת שיצאה ולכן רכשתי גוון שלא קיים לטעמי היום בין הגוונים המוצעים. האריזה שלהם מאוד מושקעת כמו של כל מוצרי סליק , לא מרגישה צ'יפ בכלל ונותנת תחושה שהיא מכבדת את הרוכשים . מסתבר שגם לדראגסטור יש כבוד :) .
היופי במוצר הזה שיש לו ניחוח/טעם של קוקוס שאני אוהבת והוא אמנם לא עמיד אבל נותן לחות ותוצאה נחמדה מאוד על השפתיים . אמור ללחח כך שאת הציפיות תשאירו כמו שאומרים - לכריות. מחיר : 5.99$ 




לדף הפייסבוק שלהם - Sleek Makeup





אולי השם החם ביותר כרגע בעולם הדראגסטור [לפחות ממה שאני רואה ברשת אצלנו , הישראליות] . עוד חברה בריטית שנכנסה לתודעה שלי אחרי ששקר החן והבל היופי חזרה מלונדון והביאה עימה גודיז. ממבט ראשון לא התרשמתי במיוחד למרות שהביקורות על הפלטות שלהם היו מאוד טובות . האריזה כל קרצה לי במיוחד כי כפי שאפשר לראות היא זולה ופשוטה ואני כמו כל אישה , קונה עם העיניים ולכן היא אפילו לא עלתה במחשבתי. לאט לאט שהחלו הדיבורים אודות החברה ברשת , עלה חינה בעיניי והסכמתי [:-P] ברוב פלצנותי לבדוק במה מדובר. 



אחרי מחקר קליל דליתי מספר מוצרים מעניינים שניכרה התלהבות רבתי מהם והחלטתי לנסות תמורת שקלים בודדים לבדוק מה כל ה-Hoo Ha סביב המותג הזה . ובכן , התוצאות היו לא רעות. 



מצבת נוכחות :



פלטת ה-24 שלהם שנקראת Immaculate Shadows Collection Palette . לקחתי אותה בגלל מגוון הצבעים הנחמד והשילובים האפשריים וגם כי היא עלתה כ"כ זול באופן ממש מגוחך [במבצע הפייסבוק הקודם שלהם- ארחיב בהמשך] . פיגמנט נחמד ביותר שמחזיק מעמד עוד יותר טוב עם הפריימר שלהם. ביחס למחיר יש תמורה נאותה , לא יכולה להגיד שנפלתי על הרצפה בגלל הפלטה הזו . נחמד . בסה"כ פיגמנט טוב . מחיר : 8 פאונד [אני קניתי אותה ב-25% פחות]. 





פריימר לעיניים Eye Primer . דווקא פה הציפיות שלי לא היו גבוהות מדי אבל נכונה לי הפתעה מאוד טובה לגבי המוצר הזה . מדובר על פריימר מעולה שבמעולים. לא יורד באיכותו מזה של Urban Decay שהם מצויינים אבל האפקט כפריימר של המוצר הזה ושל הפריימר האיכותי יותר היה אותו אפקט בדיוק . מוצר מאוד מוצלח שאני ממליצה עליו בחום לכל מי שרוצה לשמר על האיפור שלה לטווח הארוך אבל לא בא לה לפתוח את הארנק יותר מדי . מחיר : 2.5 פאונד .





אחרון חביב במרכז ההזמנות של הבולשת הוא הלק המשגע הזה בגוון 1 [כחול שימרי] . במפאת מחירו הזול הוא שומש בפדיקור לרגליים והחזיק שבועות! [אני קצת עצלנית מה תגידו...] . נדרשו שתי שכבות כדי להגיע לכיסוי מושלם . לעומת איך שהוא נראה בתמונה באתר , ציפיתי ללק די גדול אבל כשהוא הגיע לא הפסקתי לצחוק כיון שהגודל המיניאטורי שלו היה משעשע [לראיה תמונה ליד לק של קרליין למשל] . עושה עבודה טובה בשביל לק שמוערך בשישה שקלים , לא צריכה יותר מזה. מחיר : 1 פאונד .





הערה :  למי שטרם התוודעה לחברה הזו אני ממליצה בחום להכנס לאתר ולבלות שם קצת . היתרון הגדול שלהם הוא בעשיית מבצעים טובים שכוללים משלוח חינם לכל העולם כיון שהמשלוח בהחלט לא זול בהזמנה רגילה. המבצע הקרוב שלהם יפתח כשהם יגיעו ל-35,000 לייקים בדף הפייסבוק שלהם ואז תפתח הטבה של 35% הנחה על כל המוצרים באתר ומשלוח חינם - מבצע שווה לכל הדעות. 



על מה כדאי לשים עין ? יצאו כמה מוצרים חדשים וקורצים שכדאי לבדוק כמו החרוזונים לציפורניים שכרגע הם הדבר החם בעולם הציפורניים [רק שאלו של MUA עולים שקלים בודדים לעומת חברות אחרות] , פלטת "PRO" חדשה שיצאה ונראית נחמדה מאוד , מסקרה חדשה שיצאה בימים האחרונים  , סמקי קרם ואפילו 10 גווני לקים חדשים.



לדף הפייסבוק שלהם - MUA







חברת דראגסטור אמריקאית. אני אפתח ואומר שהם לא עושים משלוחים לארץ ולכן מי שרוצה להשיג את המוצרים שלהם תצטרך להזמין אותם מספקים חיצוניים כמו nonpareilboutique או beutyjoint .  בעבר הזמנתי מהם 3 מברשות איפור בדולרים בודדים ומוצר נוסף שהתווסף לי בקיץ היה הסומק-ברונזר דואו שאמור להיות דיופ לזה של נארס . 



כמו לכל חברת דראגסטור שמוכרת בעלויות הללו , אפשר למצוא בין המוצרים שלהם מוצרים טובים יותר ופחות. הכל עניין של ניסוי וטעייה , אין דרך אחרת לתאר את זה. בגלל העובדה הזו ובגלל ביקורות קודמות שראיתי , ידעתי על מה לוותר ולכן הלכתי על בטוח . באופן כללי בכל הנוגע למוצרים מהסוג "הזול" , אני ממליצה תמיד לבוק ביקורות ברשת ולחפש היטב לפני הקניה כדי שלא תתאכזבו. יש מוצרים שהחלט לט מתקרבים אליהם ויש כאלו שכדאי לקנות בשמחה .



מצבת נוכחות :



e.l.f Studio Brushes



לפני קרוב לשנה הזמנתי 3 מברשות מהסדרה השחורה שלהם העונה לשם e.l.f studio . מדובר הסדרה החדשה שלהם שכולה עשויה שיער סינטטי מסיבי טאקלון. המברשות עושות עבודה מצויינת ובסה"כ אני מאוד מרוצה מהן . שלושת המברשות שברשותי הן : Powder Brush , Blush Brush ו-Complexion Brush
במאמר מוסגר אני חייבת לומר שיש לי אוסף מאוד מכובד של כמה עשרות טובות של מברשות כך שמבחינתי כל מברשת שנותנת תוצאה טובה בין אם היא תעלה 10 שקלים לבין אם היא תעלה 300 שקלים , מקומה עימי . המברשות של מאק שמחירן יקר מאוד ויש ברשותי , לא תמיד מצדיקות בעיניי את המחיר המופרז ששילמתי עליהן וכך מצאתי את עצמי פוזלת לכיוונים אחרים ולא פחות טובים בביצועים. כך שלא תמיד מה שעולה ביוקר בהכרח גם טוב . זה נכון לסיטואציות מסויימות ולמוצרים מסויימים שאותם בוחרים בפינצטה אבל כמו שאני תמיד אומרת "לכל דבר יש תחליף".



מחיר : 3$ לכל מברשת. 





המוצר השני שברשותי הוא דואו של ברונזר וסומק תואם נארס [כך אומרים] העונה לשם הארוך והמייגע e.l.f Studio Contouring Blush& Bronzing powder , הוא מוצר שאני מ-א-ו-ד מרוצה ממנו. מדובר כמו שאפשר לראות , על אריזה מכובדת בגודלה של שני גוונים , אחד להצללה והשני סומק להשלמה. השילוב ביניהם למי שיודעת להשתמש בהם היטב , הרמוני מאוד , לא בולט מדי ולא עדין מדי וניתן להבניה לפי רצון המשתמשת. 
עוד מילה על אריזה . אני מאוד אוהבת את האריזות הגדולות והשחורות של סדרת הסטודיו שלהם , אריזה קשיחה , עם ראי ומראה מכובד . נחמד לשלוף מהתיק . רוב המחירים של המוצרים שלהם נעים בין דולר בודד ל-3$ וזה בהחלט נחמד ביחס לכמות ולתמורה של חלק מהמוצרים שלהם. 



האריזה שלהם כמו כל מוצרי סדרת הסטודיו , שחורה ועמידה מאוד והמוצר הזה שימש אותי באדיקות רבה במהלך הקיץ האחרון והוא באמת יופי של מוצר במחיר מגוחך במיוחד שלטעמי כדאי שיהיה בכל מגירת איפור כמוצר בסיסי ביותר .



מחיר : 3$ [אני הזמנתי אותו מ-beautyjoint ] .





לדף הפייסבוק שלהם - e.l.f 



אז כמו שאפשר לראות , על קצה המזלג ממש , יש כמה חברות נחמדות מאוד ששוות איזכור. כמובן שיש עוד המון חברות דראגסטור זולות וטובות שיש להן מוצרים מצויינים אבל אלו המעט שיש ברשותי ואני שמחה להמליץ עליהן הלאה .
אל תבוזו לחברות הדראגסטור הזולות ! יש לא מעט חברות ישראליות מצויינות כאלו ויש עשרות כאלו בחו"ל , העניין הוא לדעת לבחור מה טוב ומה לא [וזה כבר עניין של מחקר קל ברשת שלא מצריך מכן יותר מדי עבודה] .



ספרו לי מה חברות הדראגסטור האהובות עליכן ואלו מוצרים יש ברשותכן ששווים איזכור ?


שלכם ,



20 comments:

  1. יופי של מוצרים יש לך כאן. את ELF אני פחות אוהבת, אמנם יש להם מוצרים איכותיים ופנינים פה ושם אבל יש להם גם הרבה נפילות וזאת לעומת MUA וסליק שהרבה נפילות אין להם. מבחינתי צלליות, אני חושבת שהמשתמשת הפרטית יכולה להרכיב לעצמה אוסף איפור יפה מאוד רק מהמוצרים של שתי החברות הללו ולעשות משהו דומה גם באגף הסמקים. לא נופל מבחינתי ממוצרים של חברות יוקרתיות יותר.
     

    השבמחק
  2. בסליק התחדשתי בגללך ;) אך מעבר עדיין לא ניסיתי. MUA אני בוחנת לעומק בימים אלו ובהחלט יש תמורה למחיר. סוג של ביוטיקייר רק אפילו יותר זול!
    ELF ניסיתי כמה דברים ולא התלהבתי. מכוון שיותר קשה להשיג אותם מפה במחיר המקורי שלהם די יורד לי החשק. 
    יש עוד המון מותגים שאני אוהבת שנחשבים לעממיים!

    השבמחק
  3. גם אני הופתעתי לטוב המהפריימר של MUA וכך גם מהצלליות. דווקא מהלק התרשמתי קצת פחות, המברשת פשוט מגוחכת ולא נוח למרוח איתה...
    שאלונת- מאיפה את ממליצה להזמין מוצרי ELF?

    השבמחק
  4. הפריימר של MUA בהחלט מצוין ומפתיע לטובה. אני חושבת שהלק הוא עניין של פורמולות , מן הסתם הוא לק זול ולכן לא היו לי ציפיות גדולות ומלכתחילה הוא יועד לרגליים כך שהיה לי פחות איכפת :) . את המוצרים של e.l.f אני הזמנתי משתי החנויות שציינתי בפוסט. 

    השבמחק
  5. טוב , זה שהם עשו טעות בהזמנות זו בעיה שלהם :-D
    MUA לטעמי הם קצת יותר מביוטיקר ברמה אחת לפחות. זה מאוד נחמד שיש חברות כאלה בנמצא ובטח כשהן זמינות לנו.
    לגבי e.l.f , ממש צריך לבחור בפינצטה את המוצרים שלהם כי לא כולם טובים אבל ממה שיש לי אני מאוד מרוצה . אין ספק שהבעיה להשיג אותם די מבאסת. אבל זה מה יש לצערנו ולא חסרים תחליפים הולמים.

    השבמחק
  6. חן חן. צריך לברור את הפנינים של e.l.f בקפידה אחרת באמת יש נפילות . וזה נכון שלמואה וסליק יש הרבה פחות נפילות ויותר הצלחות. מסכימה איתך לגבי המשפט האחרון , יש פה יופי של אוסף מבחינת גוונים שונים ומבחר רב של פלטות שכל אחת יכולה להתחבר אליהן בקלות . בהחלט לא נופלים ממוצרים של חברות יוקרה [ובזהירות רבה אני אומרת שחלקם אפילו טובים יותר].

    השבמחק
  7. הפריימר לעיניים נשמע מוצר מעניין,

    אפילו לא ידעתי שקיים פריימר מיוחד לאזור הזה :)

    השבמחק
  8. זה לא מוצר שהוא חובה אם יש לך צלליות מאוד עמידות [כמו למשל צלליות הקרם של מייבלין] אבל לצלליות אבקה/דחוסות כדאי כן להוסיף את הפריימר מתחת כדי לתת עמידות גבוהה לצלליות וגם כדי שהן לא תקרוסנה בקפל העין , דבר שדי מבאס אחרי שמתאפרים בעיקר אם יש לך עפעף שומני. :)

    השבמחק
  9. יש לי ניסיון די רע עם המברשות של elf, אבל לא מהסוג הזה אלא הפושטי יותר. ת'אמת, מאז שיש לי את המברשות של ריל טקניקס אני ממש לא מרגישה צורך אפילו לבחון מברשות אחרות :). ובדיוק היום ראיתי את קורה מ-Vintageortacky משתמשת בפלטה הזו של סליק! יצא לה מהמם....  

    השבמחק
  10. יש לי את oh so special של sleek והיא נהדרת. אני מאוד מרוצה מהפיגמנט ומהעמידות של הצלליות. אני זוממת על STORM אבל מתבאסת על דמי המשלוח. מתישהו אכנע לעצמי וקנה אותה ביחד עם עוד כמה מוצרים (כדי שיהיה משתלם כמובן...)

    השבמחק
  11. כל מי שעוקב אחרי כבר יודע שאני מאד אוהבת איפור עממי והרבה פעמים מעדיפה לקנות 5 מוצרים עממיים על פני 1 יוקרתי. 
    את הפלטות של MUA שלי אני דווקא מאד מאד אוהבת, לדעתי הן מצויינות. את הפלטה שיש לך לא ניסיתי.
    סליק מצויינים!! הם לחלוטין התחילו את הטרנד של פלטות עם מגוון צלליות שנותנות ביצועים מעולים. 
    את אלף אני קצת פחות מחבבת. בינתיים היו לי בעיקר נפילות איתם.

    השבמחק
  12. העממיים בהחלט מוכיחים את עצמם היטב . זה מזכיר לי אייליינר של גרלן שקניתי בפריז ואני פשוט מתעבת אותו והוא עלה לי המון כסף. הוא אחד האייליינרים הכי מחורבנים [סליחה על הצרפתית] שיש לי . הפלטה של MUA לא רעה , אני צריכה עוד קצת זמן משחק איתה כדי להחליט סופית . המוצרים שלהם בהחלט מושכים אותי בגלל המחיר הזול ומבצעי הפייסבוק שלהם גורמים לי לבדוק כל פעם מתי הם מגיעים ל-35K הארורים :-P

    לגבי אלף - כמו שכתבתי למטה , לבחור בפינצטה ויש להם הצלחות לא רעות בבחירות המועטות.

    השבמחק
  13. כן , זו פלטה נהדרת , יש להם בכלל מבחר שנע בין רגוע למשוגע לחלוטין וזה נורא יפה . דמי המשלוח שלהם לא זולים זה נכון , אבל אם יש לך כמות של מוצרים שאת רוצה להזמין זה יוצא סביר באופן יחסי. :)

    השבמחק
  14. את המברשות הרגילות שלהם לא ניסיתי מראש כי קראתי שהן גרועות ולכן ויתרתי אבל על סדרת הסטודיו היו המון ביקורות יפות והאמת שזו באמת סדרה מוצלחת . ריל טכניקס זו ליגה אחרת לגמרי של מברשות , הן ברף הבינוני-גבוה מבחינת ביצועים [בחלקן] ולכן אין בכלל השוואה בין שני הסוגים כי הן לא באותה רמה , ריל טכניקס מתעלות עליהן בכמה רמות , בזה אין ספק. לגבי קורה , אני אלך לראות מה היא עשתה איתה , נשמע מעניין. זו פלטה מדהימה ומאוד פיגמנטית שאני ממש אוהבת.

    השבמחק
  15. יש לי פלטה אחת של סליק, והיא מטריפה.
    עדיין לא נסחפתי אחרי טרנד ה-MUA, לא יודעת למה, לא מדגדג לי להזמין בנתיים.

    אחלה פוסט :) מוכיח שוב שלכל חברה יש דברים טובים, גם לחברות הזולות

    השבמחק
  16. אני הבעלים הגאים של 2 פלטות של סילק, וזו בהחלט הייתה השקעה נבונה.
    במחיר יחסית זול, הרווחתי כמות גדולה של צלליות... אבל דווקא את ילדה רעה אין לי, על אף שהיא מהממת.

    כמוך- הופתעתי מאוד מהפריימר של MUA... ואני מצטערת שלא הזמנתי עוד אחד.
    בנתיים אני זוממת על הצמד של ELF כבר תקופה ארוכה, אולי הגיע הזמן שהוא יבוא לגור איתי?...

    השבמחק
  17. סליק באמת מטריפות. אני חושבת שמה שמושך בעין מבחינת המוצרים שלהם אלו האריזות שהן מאוד מפתיעות ביחס לאריזות דראגסטור כיון שהן נראות יותר "יוקרתיות". זה מאוד נחמד בעיניי. 
    MUA באמת אחלה , אם את רוצה לנסות מבלי לשבור את קופת החזרזיר [LOL] אני מציעה שתמתיני למבצע הפייסבוקי שלהם ואז זה באמת משתלם להתנסות מבלי שישבר לך הלב בהוצאות מיותרות.

    השבמחק
  18. זו בהחלט השקעה נבונה כי מבחינת איכות הצלליות הן לא יורדות מאיכות של צלליות אחרות כלל וכלל. ממליצה מאוד על הפלטה שלי שהיא יותר מתאימה לערב אבל אפשר להשתמש בה נכון גם כאיפור חורפי מעושן :)
    הפריימר של MUA מעולה! המחיר כ"כ מגוחך שזה משעשע. יש לי בינתיים גם את השניים של אורבן דקיי כך שאני לא ממהרת להזמין עוד אבל לכשיסתיימו ....אני אדע לאן לפנות.
    ולגבי הצמד של ELF , הוא כ"כ זול שאני לא מבינה איך הוא לא גר איתך Already ? 

    :-P

    השבמחק
  19. אני חושבת שאני נעה בין הרמת אף למוצרים עממיים לבין חיבה.
    מצד אחד אני מעדיפה מותג שאני אוהבת את המוצרים שלו ואני יכולה לסמוך עליו (ובדר"כ הוא איפשהו נמצא באמצע מבחינת המיתוג)
    מאשר לחפש במותג עממי מוצר טוב כשאני לא ממש יודעת למה לצפות כי הרבה מותגים עממיים מציעים מוצרים ברמות שונות של איכות.

    לגבי סליק, היה לי רק מוצר אחד שלהם - פלטה מאוד צבעונית. אהבתי אותה, השתמשתי בה אבל בסופו של יום, כמה שהיא הציעה, אני חושבת שהאיכות של הצלליות פחות טובה ממותגםי אחרים שאני רוכשת מהם.
    אני לא חושבת שזה הופך את סליק לחברה פחות טובה פר הגדרה. כי היא מציעה מוצרים אחרי הכל, זולים יותר.
    ואולי אם הייתי מנסה עוד מוצרים שלהם הייתי חושבת אחרת...
    יש להם מוצר אחד שאני חושקת בו, ומודה לא מספיק חושקת בשביל שאזכור את השם שלו :D
    מדובר על פלטה של סומק (שדומה לאורגזם של נארס) וברונזר. מעין מארז מושלם כזה ליום יום.

    הבאז הנוכחי של MUA בהחלט מטורף!!! עשיתי לי כבר רשימת קניות לכשיגיעו ל 35 אלף לייקים בפייסבוק ;)
    הפריימר ללא ספק נמצא שם וגם פלטת הדיופ לנייקד (שתגרום לי לחשוב האם יש לי צורך בנייקד המקורית כן/לא..)
    שמעתי גם לא מעט ביקורת על המוצרים שלהם, כפי שאמרתי בהתחלה, כמו הרבה חברות עממיות כאלה יש גם לא מעט נפילות...
    הלק משגע! ודווקא חמוד שהוא קטנטן :)

    איכשהו ב ELF שומעים או על נפילות גמורות או על תגליות המאה.. ביניהן המברשות החדשות האלה...
    כשאני רואה את הזוג ברונזר וסומק שלהם אני תוהה אם אני לא מתבלבלת לגבי סליק או שגם לסליק יש זוג כזה.. בחיי שאני כבר לא יודעת :D

    השבמחק
  20. אני לרוב סומכת על חוות דעת של אחרות אם אני לא מכירה את המותג ואם לא אני הולכת על עיוור אם מדובר על מוצרים של כמה שקלים שלא יכאבו לי בכיס אח"כ ובעיקר לא במצפון.


    אני את סליק מאוד אוהבת. הם ממותגים ברמה היותר גבוהה של העממי לדעתי ואני ממש מרוצה מהמוצרים שלהם. אני גם חושבת שההרחבה שלהם של מגוון המוצרים רק עושה עוד חשק .ולגבי הדואו שהוא דיופ של אורגזם , את מתבלבלת כי מדובר על המוצר של אלף שהראיתי פה. לסליק אין כזה . יש להם דואו של הצללה והארה , אולי בגלל זה הבלבול.


    אני מחכה כמוך וכמו כל עמישראל ודודתו ל-35 אלף לייקים שלהם שיגיעו לדעתי שאני אצא לפנסיה . הפריימר הוא מוצר חובה בסל הקניות וגם פלטת הדיופ לנייקד שהיא מהממת ואני לא יודעת איך לא שמתי לב אליה עד לפני כמה שבועות בכלל. ברור שיש בחברות האלה נפילות , מבטיחה לך שגם ביוקרתיות יש לא מעט נפילות אבל זה גם היופי כזה לא עולה הרבה כסף [לעומת יוקרתיות שאז נשבר לך הלב...]


    את המברשות הספציפיות האלה של אלף אני ממש אוהבת כך שבעיניי הן לא נפילה אבל יש שיחלקו עליי וזה בסדר :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן