יום שלישי, 22 בינואר 2013

יוצאת מהארון....



לא מעט אנשים שאלו לאן נעלמתי , חשבתי שמגיע לחלקכם הסבר [תירגעו , לא דין וחשבון , רק הסבר :-D ] .

ובכן , כפי שניתן לראות בתמונה וכפי שאפשר היה להבין מהסטטוסים הרעבים שלי בפייסבוק [חדות וחדי העין מביניכם] שכללו רעב עצום בערך לכל תמונת סושי/בורקס/גלידות/עוגות כיד הדמיון הטובה - אני בהריון.


זו דרכי לומר לכם שלא נעלמתי [כל מי שעוקב אחריי בפייסבוק ובאינסטגרם ימצא אותי שם] , פשוט השתבללתי בתוך עצמי וחלקתי זמן עם המשפחה שלי וכרגע , בתוך החודש התשיעי , אני חושבת שזה הזמן שלי לנוח קצת עם עצמי לפני השינוי העצום הזה שהופך אותנו למשפחה מורחבת עוד יותר .

תודה על כל המסרים היפים והחיפוש המתמיד , מבטיחה לא להעלם אלא רק קצת לאגור כוחות לפני היום המרגש בחיי ואז לחזור אליכם/ן בכל הכוח .

שלכם ,









16 תגובות:

  1. איזה יופי!!! מזל טוב! :)

    השבמחק
  2. המון מזל טוב מותק, שתהיה לידה קלה :)

    השבמחק
  3. מתרגשת בשבילך! המון מזל טוב!

    השבמחק
  4. איזה יופי! המון המון מזל טוב :)

    השבמחק
  5. מזל טוב מקסימה, רק טוב לך ולקטן/נה!

    השבמחק
  6. אני מזמן בחרתי בוטן/בוטנית, אלה חדשות ישנות מבחינתי :-D

    השבמחק
  7. :)
    נכון , זה כבר אולד ניוז בשבילך :-P

    השבמחק
  8. המון מזל טוב! :)

    השבמחק
  9. מזל טוב!!!

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן