יום רביעי, 5 ביוני 2013

Honey! I'm Home!

פייר ? התגעגעתי! זה לא אומר שעכשיו תראו פוסט כל יום אבל אני מבטיחה לעשות מאמצים כבירים להעלות את תדירות הפוסטים [אם כי מי מביניכן שהן אימהות יכולות להבין עד כמה זה לא פשוט לפנות זמן לכתיבה כשיש שני קטנטנים בבית].

אז כן , ילדתי את פאר היצירה השניה שלי לפני 4 חודשים בלידה מהממת במיוחד ומאז אני עסוקה בלהיות אני , "אמא של...." ומדי פעם לעדכן אתכם בתור "הבולשת" בדף הפייסבוק שלי ובאינסטגרם.

להיות אמא זה עניין לא פשוט :-P , במיוחד אמא לבת . לפני שהיא נולדה פיזרתי סיסמאות לכל עבר בסגנון :"אני? אלביש את הילדה שלי בורוד? זה נורא נדוש ! פוי" . מיותר לציין שכל הארון שלה ורוד מורוד [בסדר , יש גם סגול עם ורוד]. נו מה לעשות , בנות זה כיף. גזרת השופינג היא אחרת ואני נהנית [אולי כשהיא תהיה בת 15 ותחלוש על כל מגירות האיפור והלקים שלי אני אהנה קצת פחות אבל יש לי עוד קצת זמן ...] .

אז בין לבין השופינג לבגדים של הבוטנית הקטנה שלי , עשיתי "קצת" קניות לעצמי בחודשים האחרונים ויש לי המון מה לשתף ולחוות דעה. את רוב המוצרים פה קניתי בעצמי וחלקם קיבלתי להתנסות וכמובן אציין מי מה ומו. מכיון שזה הולך להיות ארוך החלטתי לפצוח בפינה בהמשכים שתקרא : My Routine  ובכל פעם תקבלו שגרת מוצרים אחרת שניסיתי.


והפעם - My Routine : MakeUp!

בחודשים האחרונים מצאתי את עצמי משתמשת באופן חוזר במוצרים ספציפיים אהובים מאוד והחלטתי לשתף אתכן במה עניין אותי יותר , מה פחות ומה היה מוצלח יותר ופחות.חלק מהמוצרים כבר נלעסו בבלוגים אחרים וחלקם טרם נראו , כל אחת תחליט מה מעניין אותה .

Face :



שני המוצרים שממככבים אצלי לאחרונה בלי הפסקה הם ה-BB של קרליין [נתקבל לסקירה] והמייקאפ של רבלון מסדרת קולורסטיי לעור מעורב . אני חייבת להודות שמה-BB של קרליין לא היו לי הרבה ציפיות כי כבר די לעסו את עניין ה-BB  בכל מקום אפשרי, כל חברה הוציאו BB , CC ואין לזה סוף. אני לא מתחברת ולא מתכוונת לקנות BB של חברות היי אנד מהסיבה הפשוטה שלטעמי זה פשוט לא שווה את ההשקעה , נקודה. מעדיפה מחירים נגישים. אז היה זה עד כה גרנייה שהיה האהוב עליי , אך לטעמי הגוון של קרליין [LIGHT] פחות צהוב ונותן מראה יותר מכסה וטבעי. 
מי שחושבת שלא מבריקים עם BB , במיוחד בקיץ טועה טעות מרה מהסיבה הפשוטה שמדובר על קרם לחות עם צבע [tint] אבל בשביל איפור קליל הוא עושה עבודה מופלאה ואני כבר סיימתי מארז BB אחד ועברתי לשני ועדיין נהנית.

המייקאפ שמשמש אותי לצרכים היומיומיים אחרי שעברתי עשרות מייקאפים ולא היתה לי שום 'אאוריקה' הוא הקולורסטיי של רבלון. אז נכון שהוא בערך 700 שנה בשוק אבל מעולם לא פזלתי אליו עד שיום אחד פשוט היה מבצע והחלטתי שהגיע הזמן לנסות. מבצע בסופר פארם של 79.99 ש"ח ועוד 15% לחברי לייפסטייל הביא אותי למחיר מאוד משתלם. המייקאפ הזה עובד בצורה מושלמת לכיסוי טוב , הגוון מתאים לי [180] ואני מאוד מרוצה . מבחינת עמידות , מי שאוהבת עמידות גבוהה תתאהב בו בקלות. מי שלא - תצטרך לגרד אותו בכל כוחותיה מהפרצוף כי הוא פשוט מתיישב היטב .



עוד בענייני איפור פנים הם הפודרה החביבה עליי לאחרונה שעלתה לי 20 שקלים בלבד באתר ASOS [אחרי מבצע נחמד] - פודרה מבית Rimmel London מסדרת  Perfect Match , שקופה לחלוטין ועושה עבודה טובה אבל גם המון בלאגן. 
למרות שידעתי בבירור שיש מדבקה על המלחייה , בחרתי לנסות לפתוח אותה בדרך
לא שגרתית [כן כן, אפשר לשחרר צחוק] , מה שקרה זה שפשוט עפה לי עננת פודרה אחת גדולה לכל עבר. אז יש מדבקה על המלחייה. הבנתי בדרך הקשה.
שורה תחתונה , פודרה מעולה , לא יכולה לומר שמחזיקה שעות אבל מצד שני קיץ והעור שלי מעורב כך שאל תצפו לניסים. מבחינתי למטרה שלי היא משרתת אותי מצוין.



אחרון חביב בענייני פנים הוא הסומק המינרלי האהוב עליי מכל וכל של חברת M.A.C- Pressed Amber של מאק שפשוט קשה לי להחליף במוצרים אחרים. אחד הסמקים הטובים בעיניי בכל הזמנים ומשרת אותי חורף וקיץ ותמיד נמצא בתיק האיפור שלי. קניתי אותו בפריז לפני שנתיים  באיזו קולקציה [ אחת מהטריליארד שמאק מוציאים בכל שניה בערך...] ומאז אנחנו BFF .

Eyes :

שני סטים של צלליות שגם חוזרים אצלי בחודשים האחרונים הם סט הצלליות של קרליין מסדרת Portofolio [105 STYLE] ובאופן מפתיע , סט הצלליות של סופר פארם מסדרת צלליות המשי [שניהם התקבלו לסקירה].

הצלליות במגירה שלי נעות בין עממי ליוקרתי ובתכלס? שני הקצוות עושים עבודה מעולה. בין כה אף אחד לא ינחש שהצללית היא של YSL או של סופר פארם וזו הגישה שלי באופן כללי שהשתנתה בשנים האחרונות. איפור היי אנד הוא בעיקר לאספניות בשל אריזות יפות , מהדורות מוגבלות ומחירים פלצניים. אז נכון , גם אני חוטאת בין לבין ואוהבת קצת פלצני [מי לא?] אבל לרוב אני מעדיפה את הפשוט והטוב ולא למשכן את איבריי [שלהם אני זקוקה אגב] בעד שפתון .



גם סופר פארם וגם קרליין מתהדרים בצלליות מצויינות. הסט של סופר פארם הפתיע אותי במיוחד מכיון שהפיגמנטיות היתה גבוהה והצלליות היו יפהפיות. על האריזה אין לי הרבה מה לומר , אפעס , מעפאנה. מצד שני , מדובר במותג פארם אז יש איזון סביר יחסית.



הצלליות של קרליין מצוינות כהרגלן , קרליין עשו מהלך מעניין עם קומבינציות צלליות שיכולות לשמש לכל מיני מטרות. מאוד אוהבת את האימאג'ים שיוצאים בד"כ ומרימים אותם עוד קצת למעלה . האריזה של קרליין גם היא היתה בבחינת "הציור השבועי לילד" , אתה יודע שהוא שם , אתה צריך לחפש אותו היטב . אני מחשיבה את עצמי בחורה אינטיליגנטית ועם זאת , לקח לי די הרבה זמן להבין איך למען השם פותחים את הקופסא [ומסתבר שאני לא היחידה תודה לאל] , הייתי מעדיפה קופסא קטנה יותר , נטולת מברשת [כי באמת שאין מה לעשות איתה בגודל כזה] עם מראה טובה והייתי אומרת תודה [אבל תודה בכל מקרה :-P ] .



בגזרת המסקרה והאייליינר : אני חוזרת שוב ושוב למסקרה של מייבלין שנסקרה פה בעבר ועליה כבר כתבתי ועם סיום האייליינר האהוב עליי של מייבלין Master precise , חטאתי בקניית האייליינר של לוריאל Super Liner Perfect Slim שעושה עבודה מופלאה בגלל המברשת השפיצית והחדה שבעזרתה כל אחת יכולה לצייר ליינר קרוב למושלם. ביג לייק.

Lips



טוב , באופן לא מפתיע , מוצרי שפתיים הם האהובים עליי ביותר . לא באמת יכולתי להכניס את כל ערימות השפתונים שאני אוהבת אבל הצלחתי להכניס כמות נכבדה שבה אני משתמשת שוב ושוב. בתמונה מימין לשמאל :

קליניק צ'אבי סטיק בגוון beautiful blush
קרליין color code N45 Coral Nude
רימל לונדון מסדרת המאט של קייט מוס בגוון 110
גרלן Rouge G בגוון 71 Girly
רימל Apocalips בגוון Celestial
רימל Apocalips בגוון Stellar
רימל Apocalips בגוון Nova

המרעננים לטעמי מבין כולם יהיו דווקא אלו של רימל שטחנו אותם עד דק בכל מקום ברשת. סדרת האפוקליפס היא סדרה מצויינת.נקודה סוף סיפור. יש להם ריח מצוין , מברשת מושלמת גוונים קיציים וכיפיים וכיסוי מוחלט . אל תטעו , אלו לא ליפסטיינים , הם לא נשארים ולרוב ירדו די מהר . אני קוראת לזה שפתון מותך , כי ככה זה מרגיש. אני חושבת שהדבר הכי כיפי הוא המחיר שלהם [25 שקלים ב-ASOS] - לארץ טרם הגיעו ועד שיגיעו יצמח לי זקן....

עוד שפתון מהמם הוא השפתון האדום-כתום מאט מסדרת קייט מוס. הכל התחיל מהיוטיוברית Essiebutton שנחשבת אחת האהובות עליי. היא סיפרה בסרטון הזה שהיא ממש אוהבת שפתון של רבלון בגוון Strawberry Suede שיצא מהמגוון ונחשב נדיר מאוד להשגה. הגוון ממש מצא חן בעיניי , אבל חיפוש באיביי העלה מחירים שערורייתיים ומלאי מצומצם ועל כן החלטתי לחפש דיופים עד שהגעתי לזה. הגוון מושלם ! מאוד מחמיא [לי :-P] ואני מאוד נהנית ממנו. והמחיר? 20 שקלים! [כן. ASOS , כבר הבנתן לבד אבל אין שם כבר את הסדרה לצערי].

את N45 אני מחדשת כבר פעם שניה , גוון כתמתם שמתקבל מהמם על השפתיים ואני נהנית ממנו מחדש כל קיץ.

על הצ'אבי סטיקס של קליניק כבר נכתב המון. יש לי שניים של קליניק ושניים של רבלון שהם על תקן ליפ סטיין. את הצ'אבי סטיקס אני רוכשת קבוע דרך סטרוברי כי שם עם הנחת נאמנות המחיר עולה משמעותית זול יותר מכל מקום בארץ [אלא אם כן יש מבצע פנומנאלי , מה שלא מתאים לארצנו היפה] - ז"א בסביבות ה-62/65 שקלים. מאוד אוהבת אותם , שווים כל שקל.

*כל השפתונים מלבד קרליין  וגרלן נרכשו על ידי*

MakeUp Removal :



פה זה יהיה קצר וקולע . אחרי שהיה לי נסיון טוב עם ביודרמה הירוק ואחרי שגיליתי [ותודה למי מחברות הפייסבוק שהעלו את זה] שביודרמה נכנסו לסטרוברי , מצאתי בקבוק ענקי של 500 מ"ל מהביודרמה עם הפקק האדום במחיר מצוין של 96 שקלים אחרי הנחת נאמנות . לא חשבתי פעמיים והזמנתי כיון שהוא מתאים גם לעיניים .



אבל לא טוב היות הביודרמה לבדו , צריך עזרים שישלימו אותו ולשם כך האחת ההזמנות של מ-Chemist Direct הוזמן המוצר הזה של קלינקס שמתנוסס בתמונה. מדובר על מוצר לא פחות ממצוין , מעין מטליות כותנה עבות שסופגות מצוין , גדולות ובשימוש אחד ניתן להסיר איתן איפור לכל הפנים מבלי לקבל געלת. המוצר הזה הומלץ באחד הסרטונים של היוטיוברית Fleur De Force ומכיון שהייתי צריכה להזמין מוצצים לילדה [או תירוץ שקר כלשהו אחר] , קפצתי על ההזדמנות והזמנתי גם את אלו. עלו לי בסביבות ה-5 שקלים פלוס מינוס ויש 30 בתוך האריזה המאוד ידידותית. האתר עצמו די זול , המשלוח לישראל מאוד יקר. לא מוצאת סיבה טובה להזמין ממנו כך סתם אלא אם כן מדובר על הזמנה גדולה והמוצר הזה יכול להוות השלמה.

אז זהו , זה הכל להפעם. כבר שכחתי כמה זה מתיש לכתוב פוסט :) . מקווה שתהנו , עוד פוסטים בסדרה ממש בקרוב.

בינתיים למי שנהנית מהבלוג , מוזמנת לאינסטגרם שלי ולדף הפייסבוק .




9 תגובות:

  1. יאייי כיף שחזרת!!

    מכיוון שעל 99% מהמוצרים האלה כבר טחנו בפרטי, אני אתייחס רק לנקודה של... בוטנית!!! חשפת את השם של נסיכת הכתר בציבור ;-)

    השבמחק
  2. למה למען השם אין "הגב" בדיסקס" הזה ? מה זה צטט ? וואו אני חלודה לגמרי.
    אין כמו בוטנית [ואמא של בוטנית] בפעם הבאה מידה קצת יותר הגיונית בבקשה
    :-D

    השבמחק
  3. צעדים ראשונים באיפור וטיפוח5 ביוני 2013 בשעה 15:52

    פוסט פשוט מקסים!! ואיזה כיף שחזרת!!
    זה מצחיק שאנחנו עוקבות אחרי אותן יוטיבריות ואני גם ממש אוהבת את essiebutton :-) השפתון מקולקציית קייט מוס עושה רושם נהדר חבל שאין אותו יותר באסוס אבל אני אפקח את העיניים למקרה שיחזור.
    מטליות הכותנה עושות רושם מעניין מאוד ובהחלט יתווספו להזמנה הבאה, מה ההתרשמות שלך מהביודרמה? האם זה אמור להחליף סבון פנים?

    השבמחק
  4. תודה! שמחה לחזור .
    הוא באמת שפתון מהמם , פקחי עין , בטח יחזור בקרוב שוב. תמיד דברים שם הולכים ובאים.
    לשאלתך - הביודרמה מצוין במה שהוא עושה , מוריד בצורה מושלמת אבל אני לא מסתפקת בזה אף פעם ותמיד משתמשת אח"כ בסבון פנים. זה נראה לי תמיד הכי "נקי" ככה :)

    השבמחק
  5. ! שמחה לקרוא פוסט חדש שלך ! ובוטנית נשמעת ממש מתוקה :)
    מהתיאורים שלך ומהרבה דעות אחרות כנראה שאין מנוס מלנסות גם את הקולור סטיי .. ;)
    מסקרן אותי איך הוא יהיה עכשיו בגרסת המשאבה..ואם ישנו לו את הפורמולה הכל כך מהוללת..
    אני מתה על המסיר איפור של ביודרמה, טוב לדעת שהוא הגיע גם לסטרוברי !

    השבמחק
  6. אני חושבת שירקתי קצת על המסך מרוב צחוק =) את גדולה, הרסת אותי בכל מילה.

    השבמחק
  7. תודה תמר , אם צחקת אני יודעת שבאמת קראת הכל :-P
    שמחה שנהנית ! :)

    השבמחק
  8. תודה יקירתי! לקח לי גם המון זמן להגיע לקולורסטיי שמבחינתי הוא אחד על אחד דאבל וור בגרסה העממית. מאוד' נהנית ממנו עד כה וגם קלעתי לגוון שלי בצורה מדהימה. בחורף אני 150 , בקיץ 180. ככה פשוט.גרסת משאבה תהיה מצויינת , אני מחכה גם. זה יחסוך המון המון חומר לדעתי.
    המסיר של ביודרמה במחיר שבו הוא נקנה בסטרוברי שווה את ההשקעה לעומת המחירים המאוד לא פרופורציונאלים בארץ.

    השבמחק
  9. ׳תגעגעתי! ;) לפחות נעלמת בשביל סיבה טובה ;)
    אני אפילו לא משלה את עצמי, בגדי תינוקות זה הדבר הכי חמוד ביקום! כשיהיו לי ילדים אני מתכוונת להתפרע עם הכי קיטש שיש ;)

    ועכשיו הדלקת אותי על הדבר של קלינקס (סורי, לא ידעתי איל לקרוא לו)
    ולביודרמה אני מכורה כבר הרבה זמן.... על הפלטה של לייך שמעתי דברים טובים אבל טרם יצא לי לנסות

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן