יום שני, 8 ביולי 2013

June Haul , Fun app and more....

חם. כמה חם. במהלך חודש יוני יצא לי להתנסות בהמון מוצרים מצויינים שיש מקום לחלוק אותם עם העולם החיצון. 
הדקו חגורות , הדליקו מזגנים - זה הולך להיות נעים.



נכונה העובדה שמ-Asos לא שולחים לקים בשל התקנות החדשות באנגליה , אממה ? אם מצאתם לק כלשהו שתחתיו אין איסור כי מישהו באסוס ישן במהלך המשמרת שלו , אז בכל זאת ישלחו אליכן את הלקים . כך קרה לי עם 3 לקים של רימל , ליתר דיוק טופ קואטים של רימל שהושקו בבקבוקים חדשים באופן רישמי באתר ועלו לי כל אחד במחיר מגוחך של 15 שקלים. לכל אחד ייעוד אחר אבל דומה , להבריק , לייבש והאחרון שבהם נותן שכבה נצנצים שמשדרגת לקים חלקים [מתאים לאצבע מורדת על לק שחור למשל] . המוצרים עצמם עושים עבודה טובה בעבור המחיר ששילמתי עליהם , אין ספק. אהבתי אותם מאוד .
יש לציין שהלקים הללו הגיעו אליי עם חברת שליחות מעצבנת במיוחד שלא נציין את שמה [כי זו הדרך היחידה לעקוף את עניין שליחת הלקים מאנגליה] , אני רק יכולה לומר שלקחו לי 10 ימים שלמים לקבל את החבילה לאחר שהמציאו לי שלל תירוצים יפים לגבי מצבה במכס , אם היא בכלל שהתה שם.... 



עוד משהו שהוזמן באסוס היתה ערכה של Nip+Fab . את החברה הזו הכרתי לאחר שאחת היוטיובריות היללה את חמאת הגוף בניחוח פיסטוק שלהם. לשווא ניסיתי להשיג אותה ולמעשה עד לרגע זה היא נחשבת אחת הנמכרות [ישנם עוד ריחות אבל זה ספציפית מעניין אותי] ובכל האתרים האנגלים היא SOLD OUT ברגע שהיא עולה בחזרה , תופעה שטרם נראתה.

אז במהלכי הבילוש שלי אחר חמאת הגוף , התוודעתי לחברה החביבה הזו וכשמצאתי את הערכה שלהם ב-45 שקלים שכוללת סבון פנים , מייבש פצעונים וקרם לאיזור ה-T , אמרתי "יאללה , ננסה" . אני יכולה לומר שהערכה הזו מצויינת . לסבון יש ריח מהמם שמזכיר לי ניחוחות לימון טורקיים [מי שהיתה לו סבתא טורקיה בודאי ידע על מה אני מדברת] והוא עושה עבודה נפלאה ומשאיר פנים רכות ונעימות והוא נמכר גם לבד כמו כל מוצר בערכה הזו. מייבש הפצעונים פשוט מעולה , מייבש היטב ומרגיע את האיזור בצורה מופלאה. קרם הג'ל לאיזור ה-T לא כל כך שמיש לי אבל אני מאמינה שאגיע גם אליו. מזג האויר בחוץ כל כך לח שאני בספק אם המריחה שלו תהיה אפקטיבית.



עוד קצת רכישות היו מהחנות של אתר גלאם גורו שהציעה משלוח חינם על לקים של סיאטה [לפני המבצע המהולל באתר האנגלי] ונרכשו שני לקים שהגיעו במהירות שיא : Twilight  המהמם ו- Regatta . שני לקים מיוחדים מאוד שאני מחבבת במיוחד.




עוד מגלאם גורו , נרכשה הקופסא הקיצית הרביעית שכללה בתוכה המון מוצרים. אני חייבת לומר שחיכיתי מאוד לקופסא הזו כיון שחשבתי שהיא תהיה מעניינת אבל בפועל די התאכזבתי . התיק שאיתו הגיעו המוצרים ממש חמוד , אין ספק והמוצרים כל אחד בפני עצמו מעניין אבל לערוך קופסא שכולה מוצרי גוף היה עבורי קצת יותר מדי . היה חסר לי ליפסטיק נחמד או לק [עיפרון הגבות שהגיע בתוך הקופסא , יהיה מחירו אשר יהיה פשוט לא היה מעניין והוא הגיע בגוון מאוד כהה כך שלמי שיש גבות בהירות הוא פשוט לא מתאים] , איזשהו מערך שישנה את תמהיל הקופסא שהפעם שיעממה אותי קצת. 


מה שכן , אני חייבת להחמיא ולומר ששמן הגוף שהגיע עם הקופסא מריח מעולה ונשאר שעות על הגוף. לא מדובר על מוצר שומני אלא מוצר שנספג מיידית ומותיר אחריו שובל כיפי של ריח. כנ"ל קרם הידיים שהגיע אליי בריח מנגו קוקוס מעלף.
כל שאר המוצרים היו כמו שאומרים הצרפתים : Comsi Comsa או בתרגום זריז - ככה ככה. מה שאומר שקופסאות לפעמים יכולות להיות כיפיות ולפעמים לאכזב ולצערי מאז אותה קופסא יחידה של גלוסי בוקס שסקרתי , לא נראו באיזורי קופסאות יופי ולכן ההחלטה להזמין את קופסת גלאם גורו הרביעית היתה מאוד נדירה וכנראה שגם מרוב ציפיה התאכזבתי.



מוצר נוסף שהתקבל בהפתעה מתחום האיפור ואהבתי מאוד היתה ערכת צלליות של לנקום בגוונים חמים מסדרת Hypnose Palette שכוללת 12 פלטות בסה"כ ובכל פלטה כזו תמצאו 5 גוונים כפי שאפשר לראות. שמחתי שקיבלתי פלטה בגוונים רגועים יחסית , גווני אדמה נעימים שאפשר לשחק איתם והיא נהדרת וכמובן שאפשר ליצור איתה כמה מראות החל ממראה יומיומי קלאסי ועד למראה ערב מודגש , הכל תלוי מה מתחשק לכן. הפיגמנט של הפלטה הזו היה מצוין ועם פריימר טוב הצלליות שרדו היטב . המברשות באופן מפתיע שבדרך כלל לא משמשות אותי , דווקא הפעם כן שימשו אותי מעט והיו נחמדות מאוד למרות שנאתי העזה למברשות מוקטנות. 



ואם כבר קיץ וחם אז מחודש מאי ועד כה שימשה אותי בנאמנות הערימה שלפניכן. מה אני צריכה כזו ערימה ? האמת שאני לא צריכה . חצייה רכשתי בעצמי ויומיים לאחר מכן קיבלתי ערימת מוצרים להתנסות . אז חלק הועבר לחברה טובה עם ילדים קטנים וחלק נשאר אצלי. אני משתמשת במוצרי ההגנה של ד"ר פישר כבר שנים וכל שנה הם משדרגים את עצמם בצורה טובה יותר ואני גרופית אדוקה של הספריי השקוף . את הכחול שבתמונה רכשתי בעצמי מפאת גודלו הנוח לתיק כיון שהבקבוקים החומים גדולים מדי ומשמשים אותי לים ואת הכחול אני יכולה לזרוק בתיק שלי ולרסס את עצמי כל זמן שיתחשק לי מבלי להרגיש שכבד לי. 

שני מוצרים שאינם שייכים לד"ר פישר ונמצאים בתמונה הם מקדם הגנה בסטיק של חברת Aveeno המהוללת SPF50 לתינוקות וקרם הגנה SPF50 של לייף. את המוצר של Aveeno במקור רציתי לעצמי ולא שמתי לב שמדובר במוצר לתינוקות אבל הוא בהחלט שימושי גם למבוגרים וגם לתינוקות והוא מוצר מצוין לנשיאה בתיק שלא משאיר סימנים ונמרח מעולה. כמו כל קרם הגנה הוא מצריך חידוש לאחר זמן מסוים והוא נפלא . מוצר הדגל לפנים שאני מאוד מאוד אוהבת ומשתמשת בו כבר שנה שניה הוא קרם ההגנה לפנים של לייף. בשנה שעברה ניסיתי במהלך כתיבת פוסטי הקיץ שלי כמה וכמה מוצרי הגנה לפנים. אף אחד מהם לא ענה על הצרכים שלי למעט המוצר הזה שנמרח מצוין , לא משאיר תחושה שמנונית מעצבנת והוא בעל מקדם הגנה גבוה [אני מנומשת בפנים ובקיץ זה מחמיר] .



תגלית חודש יוני מבחינתי היתה מייבש הלק של Nutra Nail שרכשתי במחיר זעום של 13 שקלים מאייהרב. זה המייבש הטוב ביותר שנתקלתי בו לאחרונה ואני כידוע לכל מעריצה אדוקה של סשה ויט . הוא מייבש במהירות שיא את הלק ומשאיר שכבה ברק מהממת , שילבתי אותו מעל לק ירקרק משגע ברגליים של קרליין [390] והוא כבר שבועיים ממשיך להבריק בלי בושה . 

ומשהו אחרון שהוא המלצה ורכישה בו זמנית. בשיטוטיי ב-Bloglovin נתקלתי באחד הפוסטים בהמלצה על אפליקציית Printic והיא קרצה לי מאוד . אני חושבת שלקח לי המון זמן להתאהב בצילום ותיעוד רגעים , מה שמתגבר כשיש לך ילדים ואת מתעדת כל תזוזה שלהם וכל תנודת עפעף רחמנא ליצלן. העניין הוא שרציתי תמונות קטנות עם רגעים כיפיים ולכן כשראיתי את הפוסט של לובה על מצלמת הפולרויד הצהובה , נדלקתי לגמרי אבל עלויות נייר הצילום  נראו לי לא משתלמות אף על פי שהמצלמה היתה מהממת. אז נתקלתי הפוסט ההוא והחלטתי להוריד את האפליקציה לאייפון שלי [מאמינה שהיא קיימת גם במכשירי טלפון אחרים] , העניין פשוט מאוד , מעלים תמונה כלשהי , אפשר לתקן אותה , להוסיף מלל , התשלום הוא קבוע באירו כיון שמקור האפליקציה הוא בצרפת והתמונות מגיעות בגודל פולרויד רק בנייר צילום רגיל והתוצאה היהתה מקסימה ומתנוססת על המקרר שלי בגאון. 



התמונות הגיעו במעטפה כפולה , אחת חיצונית רגילה עם הכתובת ושניה כתומה כמו שרואים בתמונה שעושה חשק לפתוח אותה. מדובר על מעטפה ממש קטנטנה , שלא תטעו. שירות הלקוחות שלהם היה נעים וכל דבר ניתן לתפעול דרך האפליקציה עצמה בלי בעיה. 4 תמונות עלו לי בסביבות ה-15 שקלים. יקר או זול - אתם תחליטו. אני באה רק להמליץ.

שיהיה לכולכם המשך קיץ נעים ונשתמע בקרוב. 

אתם מוזמנים לעקוב אחריי באינסטגרם , בפינטרסט , להירשם לעדכונים ב-Bloglovin ובדף הפייסבוק - תבואו , יהיה כיף.

שלכם ,


10 תגובות:

  1. הטופ קואטים של רימל נראים מעניינים! ונראה לי שאנסה גם את המייבש של נוטרה נייל כשייגמר לי זה של זויה :)
    פוסט מקסים כהרגלך!

    השבמחק
  2. תודה מקסימה :)
    הם באמת נחמדים מאוד ביחס למחיר שלהם. את של זויה לא ניסיתי אבל אני סופר מרוצה מהנוטרה נייל .

    השבמחק
  3. thereisbeautyinallofus8 ביולי 2013 בשעה 14:16

    כיף שחזרת לעדכן!נראה לי שכל העולם עשה הזמנה מסיאטה. עכשיו רק נשאר לחכות לה...
    הפלטה של לנקום נראת סופר שימושית :)

    השבמחק
  4. תודה :) זו אמנם לא ההזמנה מסיאטה אבל זה ממכר והם נורא נורא יפים.
    הפלטה של לנקום באמת שימושית ואפשר לשחק איתה בהרחבה מה שאני לא יכולה תמיד לומר על הרבה פלטות.

    השבמחק
  5. לא יכלת לספר על המייבש המופלא מאייהרב לפני שביצעתי את ההזמנה האחרונה משם?! :-P
    בהחלט צורף לעגלה וימתין להזמנה הבאה משם
    האפליקציה נשמעת כמו משהו מאד חמוד כדי להנציח תמונות למזכרת. לדעתי יותר שווה מהשקעה במצלמה שהיא בעצמה יקרה וגם התחזוק שלה יקר.

    השבמחק
  6. לא חפרתי לך עליו מספיק? איך הוא לא כבר בסל שלך לא ברור לי ? :-D
    האפליקציה מאוד מאוד נחמדה ואהבתי את התוצאה :)

    השבמחק
  7. אני גם רוצה את החבילה שלי מסיאטה :(
    התקנה האנגלית לגבי לקים מעצבנת כל כך, אני לא בטוחה שאני מבינה את ההיגיון מאחורי זה :/
    ולגבי גלאם גורו... עדיין לא הצלחתי להחליט מה דעתי. אף אחת מהקופסאות לא לגמרי עשתה לי את זה כנראה

    השבמחק
  8. גם אני לא מבינה את התקנה האידיוטית ואת ההגיון [אם קיים בכלל ,] של האנגלים אבל שיהיה. יאללה שיגיע כבר הסיאטה. הזמנתי קיט ועוד כמה לקים יפים.
    הגלאם גורו מאוד נחמדה כקונספט מכיון שאת לא מתחייבת לכל חודש אלא בוחרת מתי בא לך. הנקודה היא שהקופסא הזו ספציפית היתה גדושה במוצרי גוף שלא בטוחה שעושים לי את זה. מצד שני, נורא זה לא היה והשירות שלהם נהדר ועל זה אני חייבת לומר להם כל הכבוד .קניתי בחנות שלהם והמשלוח היה סופר מהיר.

    השבמחק
  9. נהדרת את ! מלא המלצות שוות !!
    לחלוטין רשמתי לעצמי לבדוק את המייבש מ Iherb

    ואת הטופ עם הנצנצים של רימל ;)
    האפליקציה של התמונות מגניבה!
    הזמנתי את ה Regatta גם כן ואני מצפה לו בקוצר רוח
    לא מכירה אותו עדיין אבל בתמונות באינטרנט הוא היה נראה כחול ג'ינס מהמם..מחכה לו ולעוד כמה שהזמנתי ביום של המבצע :)
    ה Twilight הזה נראה גם מדליק ביותר

    השבמחק
  10. תודה רבה!
    המייבשים האלו שווים בדיקה רק מעצם היותם זולים. המייבש של Nutra פשוט פגז!
    ה-Regatta הוא גוון מהמם ביופיו ,לא האמנתי עד כמה. היו כמה סווטצ'ים ברשת שנראים כמו שהוא במציאות אבל הוא מהמם עוד יותר.אם כבר הזמנת אותו חבל שלא הזמנת את Twilight שהוא הגוון הכי מיוחד שנתקלתי בו.
    וגם אני הזמנתי עוד כמה ורוקנתי להם חצי חנות בערך.
    האפליקציה של התמונות מצוינת לכל מי שאוהב לנצור רגעים כמוני :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן