יום שני, 4 בנובמבר 2013

Net Shopping is Da' best!


המון זמן לא היה פוסט. כן , אני יודעת. נו נו נו וזה. עבר עליי חודש עמוס לטובה ולרעה . זה חודש שבו לא היתה לי דקה לנשום [כיאה לאימהות לשניים עם דרישות כשאחד מהשניים ממלא את תפקיד הבוס שלי ללא תלוש משכורת בסוף החודש..].

בחודשים האחרונים רכשתי [וגם קיבלתי] המון סוגים של מוצרים , אני מרכזת פה את כל מה שאהבתי , מה שלא אהבתי פשוט לא יופיע פה מטעמי חסכון בזמן ובמילים. ניסיתי לרכז את הרכישות לפי נושאים כדי שיהיה קל לאתר .



אני חייבת להגיד שקניות ברשת התחילו להחליף אצלי ברוב הפעמים את השיטוט הבלתי נסבל בקניונים שאני לא נמנית על האוהדים שלהם . זה נחמד מדי פעם אבל לרוב זה צפוף ומעצבן ולכן כשאני צריכה משהו בשביל עצמי או לילדים שלא דחוף לי [ואין סכנה שהעולם יתמוטט בינתיים] , אני פשוט פונה לרשת. תקראו לזה ריפוי בעיסוק.

IHERB





האתר האהוב עליי מכולם שגרף אצלי כבר עשרות [כן, עשרות] הזמנות הוא iherb.com המהולל. אני לא חושבת שיש מישהי שלא מכירה את אייהרב [או מישהו - אני כוללת את בעלי ....שכל חודש שואל אותי "כמה אייהרב את מזמינה????" ואז אני מתרצת לו את זה במוצרי איכות לילדים והוא שותק :-P] . ואם את עדיין לא מכירה את אייהרב , זה הזמן להתחיל לשוטט.
זהו אתר מדהים שמונה כל קטגוריה אפשרית במחיר שווה לכל נפש וכיס . תמצאו כאן לא מעט מוצרים שלצערי הרב נמכרים בארץ במחירים של פי 3 . המחיר הוא 4$ קבועים למשלוח וישנם מבצעים לרוב [שמתחלפים מדי יום רביעי] , מוצרים חינם שאתם יכולים לקבל במתנה בכל הזמנה ומוצרי ניסיון במחיר  נמוך במיוחד . 

***אם זו הפעם הראשונה שלכם באתר , אתן מוזמנות להקיש את הקוד : AHU298 בסוף הקניה שלכן ותוכלו לקבל עד 10$ הנחה***



באייהרב היו לי בעיקר הצלחות רבות , אני תמיד מתמקדת במוצרים שסקרו אותם קודם/ שראיתי המלצות עליהם ברשת  , ואם לא אני בודקת את מספר ההמלצות עליהם היטב היטב. עד כה למעט אולי מוצר בודד או שניים , לא היו לי נפילות.


מכיון שעשרות מוצרים מאחוריי , מן הסתם לא אעשה פה רשימת מלאי של כולם אבל אני כן רוצה לרכז את האהובים עליי במיוחד .

בתמונה :

1. מברשות ורודות של Bdellium tools , המברשות הומלצו לראשונה אצל טל פלג ולקח לי זמן להחליט אם בא לי עליהן או לא . הזמנתי בשני מועדים שונים מברשת אייליינר ומברשת פודרה/סומק והן שתיהן מושלמות וורודות [!] .
מברשת הליינר ממש מצויינת ומדוייקת לאיילנר ג'ל ומברשת הפודרה נוספה לאוסף שלי ואני משתמשת בה פעם לפודרה ופעם לסומק , תלוי מה מתחשק לי ומה מספר המברשות הפנויות שלי באותו הרגע. ממליצה בחום. מחיר מברשת אייליינר : 6.80$ , מברשת פודרה : 15.30$

2. חומצה גליקולית של Reviva Labs , הומלצה רבות אצל מרינה מ"יש יופי בכולנו" ואצל "שקר החן והבל היופי" חברותיי. אני חושבת שלולא ההמלצה והניסיון של שתיהן , הייתי נרתעת מאוד משימוש במשהו שנקרא חומצה . יש לזה שם די מרתיע , אם להודות על האמת . אבל! החומר הזה הוא לא פחות ממדהים. אני משתמשת כבר תקופה בחומצה של ה-5% ואני מרגישה שינוי מאוד משמעותי בעור הפנים . החומצה הזו היא בעצם מעין פילינג לפנים ומורחים אותה מדי ערב [ואחרי חודש גם ביום] על הפנים ומעל קרם לחות/סרום. לי היא מעלימה אט אט באופן בולט וניכר סימן פיגמנטציה די קטן שקיבלתי במתנה באחד ההריונות שלי ומעלימה סימני פצעונים ומחליקה את העור. 
עוד על יתרונות החומצה אפשר לקרוא בפוסט המסוכם היטב של שקר החן והבל היופי
מחיר : 17.50$ 

3.קרם גוף של שקדים של Desert Essence , בגלל שאני לא חובבת ריחות דומיננטיים ופחדתי שאני אפול עם ריחות צמחיים כמו דשא , לקח לי זמן ואומץ להזמין את המוצרים שלהם. קרם הגוף הזה הוא לא אחר מאשר בריח של מרציפן משגע. הוא לא נשאר הרבה זמן על הגוף באופן דומיננטי והוא מאוד נעים על הגוף. הוא אחד המוצרים שארכוש שוב שיגמר. מחיר : 6.05 $ [לאריזה גדולה מאוד] .

4. קרם רגליים פיסטוקים של Desert Essence , עוד מוצר אהוב עליי , בריח מאוד נעים [לא מזכיר פיסטוקים] , מלחח מצוין את הרגליים ונותן להן תחושה רכה. מחיר : 6.05$ 

5. גרבי לחות של Eco Tools , אז נכון שאפשר לישון עם גרביים רגילות אבל אני חושבת שהן כן נותנות אפקט נעים וכיפי. הן ממש ממש דקות ולא מורגשות וסופחות את הקרם לרגליים ואליהן פנימה . בבוקר אני קמה עם רגליים רכות ונעימות. השקעה חביבה של 12 שקלים לערך.שווה מאוד. מחיר : 3.32$

6.מדבקות לאף של Earth Therapeutics [שכחתי לצלם, עמכם הסליחה] מדבקות מצויינות להוצאת "שחורים" ולכלוך בכלל מהאף. המדבקות עצמן מעולות ויוזמנו שוב כשיגמרו [אני מדביקה פעם בשבוע] . בתוך הקופסא יש 10 אריזות. השימוש קל ונוח - מפרידים את המדבקה מהפלסטיק השקוף ומחזיקים ביד אחת. ביד השניה מרטיבים את האף. מניחים את המדבקה ולוחצים היטב ומסירים לאחר 15 דק' לערך. המדבקה הזו מוציאה כל לכלוך אפשרי על האף. החיסרון היחיד שאני רואה בהן הוא שהן נדבקות ממש ממש חזק וברגע שרוצים להוציא אותן , זה מושך חצי אף בדרך ואולי עוד כמה איברים. מחיר : 4.61$

7. שפתון מינרלי של e.l.f , מדובר על חברה אמריקאית שמוצריה לרוב זולים עד מאוד [בין 1$-5$ לרוב] . השפתון עצמו עלה לי 5$ ובחרתי את גוון Barley Bitten . בעיניי שווה את החמישה דולר ששולמו. הגוון מקסים ומחמיא , מאוד פיגמנטי , נמרח היטב ולא מייבש . מרוצה עד מאוד .

8. המלצה אחרונה שלא קשורה כלל לטיפוח אלא באופן עקיף היא סבון המוס של Method שאני פשוט נהנית ממנו עד מאוד . בחרתי בניחוח היביסקוס והוא פשוט מושלם. לא מייבש את הידיים ונעים מאוד. בלחיצה אחת יוצא מספיק חומר והבקבוק חמוד ביותר . החברה הזו אהודה עליי במיוחד בנושא סבוני הידיים וסבון הכלים שלהם הוא הקבוע שלי בניחוח ג'ינג'ר-יוזו [לימון יפני] . מחיר סבון ידיים : 3.54$



Echemist




אתר echemist הוא אתר שיושב אי שם באנגליה הרחוקה והקרה ושולח לישראל מוצרים במחירים מעולים [שכרגיל...נמכרים בארץ פי 2 ] עם משלוח חינם . אז מעבר לעובדה שמוצרי הילדים והתינוקות נמכרים שם ממש בזול , יש גם את העובדה שאנחנו לא משלמים את המע"מ הבריטי [VAT] , כך שהמחיר עוד ממשיך לרדת פלאים באיזור התשלום וכמו כן מתווספת לזה העובדה שבכל קניה צוברים נקודות ששוות כסף וכך אפשר להוזיל עוד את העלויות בבת אחת. לאחרונה רכשתי משם כמה וכמה מוצרים  שאהבתי במיוחד :


1. שפתון סטיק של בורז'ואה בגוון Fuchsia Libre . אחד ה-chubby sticks היפים ביותר שלי. הגוון מהמם , נמרח בקלות ומריח טוב. אל תטעו , לא מדובר על ליפ סטיין אבל הוא משגע כמו שהוא וכרגע הוא אחד הפייבוריטים שלי .

2. מסיר איפור שמן של לוריאל  , הרבה הייפ מאוד גדול סביב הסדרה הזו , מי הפנים שלהם שמתחרים בביודרמה וכו' , החלטתי לנסות את שמן ההסרה הזה לאיפור עמיד ועקשן במיוחד. המחיר שלו היה ממש זול ולכן החלטתי להוסיף אותו לאוסף המסירים שלי. הוא מסיר איפור עמיד ועקשן בצורה ממש ממש טובה אבל , אם הסרתן באיזור העיניים אייליינר עקשן , דינכן : עננות גבוהה בעיניים. אז נכון שהעננות הזו חולפת אבל אני פחות מחבבת אותה. חוץ מעניין העננות הוא מוריד לחלוטין כל סימן מסקרה עיקשת או אייליינר , גם העקשן ביותר. 

3. סבון פנים של ביודרמה , דעתי עליו עדיין לא מגובשת. ניסיתי אותו כמה וכמה פעמים ואני לא רואה שום אפקט של וואו. הוא כן מייבש לי את הפנים [ולא במובן הטוב ] והריח שלו בעיניי לא להיט. אני כן אסיים אותו אבל לא אקנה שוב . אני נהנית הרבה יותר מסבון הפחם של גרנייה [4.] 

5. בייבי ביודרמה  , או בקיצור , בקבוק מוקטן של ביודרמה עם הפקק האדום שמסיר כל לכלוך אפשרי על הפנים. קניתי לי אחד קטן לנסיעות ויש לי בקבוק ג'מבו של 500 מ"ל על השידה . אוהבת אוהבת אוהבת.

6. קרם לחות קליל של ביודרמה , מבחינת כל האלמנטים הוא היה אמור להיות קרם לחות טוב. הוא קליל , נספג היטב ומריח נהדר . אממה ? לפני השימוש קראתי אצל פיצ'ה שהוא מוציא לה "חברים" חדשים על הפרצוף ואני חושדת שגם לי . הפסקתי בו כרגע את השימוש עד להודעה חדשה אבל אני אשקול לחזור אליו כי מבחינת המרקם אני ממש מחבבת אותו.



ASOS




מאסוס אני קונה כבר כמה שנים ותמיד יש שם הברקות מצויינות מבחינת מחירים של קוסמטיקה , בגדים ואקססוריז.הפעם רכשתי לי תיק של River Island המעולים במחיר מציאה [היו לי עוד 20% הנחה] וכן קונסילר של רימל ואייליינר עמיד של רימל. התיק הגיע גדול יותר בהרבה ממש שחשבתי אבל אני ממש אוהבת אותו והוא מקסים .
שני מוצרי האיפור הנוספים מצויינים אבל את האייליינר אני אוהבת ברמות שלא ניתנות לתיאור. העפעף שלי מעט שומני כך שבמרבית הפעמים האייליינרים שאני מורחת בין אם ג'ל ובין אם טוש תמיד נמרחים לי על העפעף במעין קשת מעצבנת במיוחד . האייליינר הזה הוא לא פחות ממדהים. הוא ל-א נמרח! פשוט לא. הייתי איתו קרוב לשמונה - עשר שעות ברצף והוא פשוט לא זז מהעפעף בשום צורה שהיא . מבחינתי הוא תגלית מעולה במחיר מצוין [עלה לי במבצעים 15 שקלים].
הקונסילר מצטרף למייקאפ מאותה סדרה שאני מחבבת מאוד והוא מעולה לא פחות וגם הוא עלה במבצעים של 30% בסביבות ה-15 שקלים.


China Mail! 




טוב , אני חושבת שזה לא חדש שהישראלים [ובינהם גם אנוכי] גילו את המוכרים הסינים ובסופו של דבר רובינו יודעים שהכל מיוצר כמעט בסין , אז גם אני החלטתי להתוודע אליהם. הפופלרי שבאתרים הוא Aliexpress.com אבל אני חושבת שהאמינות של המוכרים הסינים מוטלת בחלקה בספק. עם זאת , אני מגלה עדיפות למוכרים סינים באיביי שחביבים עליי בזכות האמינות של איביי והדירוג .
כל החבילות הגיעו אליי במהירות ממש טובה והמחירים של כל מה שנקנה היו מאוד זולים. אני קונה מהמוכרים הסינים בעיקר מה שנקרא "פיצ'יפקעס" , כאלו שאפשר היה לקנות בביוטיקר , לו היה לי ביוטיקר ליד הבית אבל הרשת זמינה יותר אז מילא.

1. ברכישות האחרונות שלי מסין הגיעו אליי 2 מברשות חיקוי של המברשת הרטובה. אני יודעת שהמברשת הרטובה ידועה בכך שהיא לא תולשת שערות ובלה בלה בלה. לא רואה סיבה להוציא על מברשת שיער יותר מ-15 שקלים. בשיטוט איביי מקרי מצאתי מברשת דמויית המברשת הרטובה שעושה את אותו האפקט לטעמי ב-11 שקלים - לא תולשת שערות ומותירה אחריה שיער נעים ביותר. רכשתי אחד לבן שלי ואחד לי והן מעולות! 

2. עוד מסין הוזמנו ערימה של עגילים ב-20 שקלים. אני חובבת עגילים פשוטים ועגולים בכל מיני צבעים ליום יום. קניתי לי בשני גדלים והם הגיעו באופן מסודר עם סוגרים וכו'.

3. מברשות חיקוי לסיגמא. המחיר שלהן היה אטרקטיבי במיוחד - 47 שקלים לכל הארבע. לצערי , אחרי הקניה איביי סגרה את החנות שממנה קניתי מסיבה כזו או אחרת ואני נשארתי תלויה באויר. פניתי למוכרת [המאוד מעצבנת יש לציין] שאמרה לי שהמברשות נשלחו וביקשה סבלנות והודתה לי על ליבי הרחום והחנון. אני מצידי אחרי חודש איימתי עליה ב"אותך לפייפאל והכל עובר עלייך ו...." אבל זה לא עזר. בסוף אחרי חודשיים הן נחתו אצלי  בתוספת מתנה כדי כנראה להמתיק את הגלולה הנקראת "שיקרתי לך ושלחתי את זה החבילה רק אחרי שהתחננת" - ובא לציון גואל.

המברשות עצמן מצויינות ומרגישות לי מאוד איכותיות , מורחות את המייקאפ מצויין והן חלופה טובה למי שלא רוצה להוציא הון עצמי קטן על מברשות [מה גם שיש לי כמעט את כל המברשות של ריל טכניק] .


FragranceX 





נקנח בבישום [מקווה ששרדתן עד כה]. במבצע האחרון של אפריל של 50% הנחה , מצאתי את הבושם המופלא הזה של גוצ'י -Gucci Flora Glorious Mandarine . לא הייתי מרוצה כמובן מהמחיר,  כי גם אחרי 50% הבושם עלה יותר מ-300 שקלים ל-50 מ"ל. אז עשיתי חיפוש מ ברשת ומצאתי את FragranceX המצוין , שאפשר למצוא בו מאות בשמים מסוגים שונים ועוד כל מיני דברים נחמדים.  הבושם עלה לי ל-100 מ"ל 250 שקלים ומשלוח חינם [מעל 69$ עם הקוד FREE69 ] עד הבית עם שליח DHL בתוך שבוע . היש מושלם מזה ? 
הבושם עצמו פרחוני , לא מתוק , נעים ויומיומי עם קריצה קלה של הדרים . אני באופן אישי מאוד התחברתי אליו ולעוד ניחוח נחמד בסדרה. 

עד כאן להפעם , מקווה שנהניתן , הכרתן אתרים נחמדים ובעיקר שרדתן עד הסוף :-D

שלכם ,








אפשר למצוא אותי תמיד בדף הפייסבוק : https://www.facebook.com/haboleshet
באינסטגרם הפעיל עד מאוד שלי : http://instagram.com/haboleshet
ולעקוב אחרי הפוסטים דרך Bloglovin' : http://www.bloglovin.com/blog/1670650

23 תגובות:

  1. כמוני כמוך! אני כמעט ולא קונה שום דבר בארץ ולדעתי חוסכת המון על ידי כך!
    מה היינו עושות בלי אסוס, איהרב, אי כמיסט ואתרים סיניים?!

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור !
      ואת יודעת מה היינו עושות בלי כל האתרים האלו ? סופרות את הכסף. במזומן :-P

      מחק
  2. גם אני כמעט ושלא קונה בארץ, מוצרי איפור וטיפוח, עברתי ככולם לאייהרב ולאתרי איפור אחרים בחו"ל
    המברשות דמוי סיגמה, היכן אוכל למצוא כאלו?

    השבמחק
    תשובות
    1. באיביי יש המון מברשות דמויות סיגמא כאלו ממוכרים סינים. חשוב להסתכל על שערות המברשת היטב. כך או כך זה יהיה הימור שכן המברשות הללו יכולות להיות מאוד איכותיות או באיכות מאוד ירודה. זה למשל :
      http://www.ebay.com/itm/Cosmetic-Brush-Makeup-Kabuki-Brushes-Face-Blusher-Powder-Foundation-Tool-Set-Kit-/350905639237?pt=US_Makeup_Brushes&var=&hash=item51b39b2145

      אני כמובן לא לוקחת אחריות על איכות המוצר או המוכר אבל זו היתה דוגמא :)

      מחק
    2. האמת שקשה לראות את איכות המברשות דרך התמונה... איך עושים זאת? מסכימה איתך שזה הימור

      מחק
    3. לצערי אין קסמים בעניין הזה. רק מהמרים . אני הלכתי על מה שהיה נראה לי טוב בתמונה ובמחיר נמוך שהסכמתי להוציא. אני חושבת ש-47 שקלים על 4 מברשות זה מחיר נחמד מאוד .
      מצאתי עוד אחד שהיה נראה לי סביר : http://www.ebay.com/itm/1pcs-1-Set-White-Soft-Synthetic-Middle-Cosmetic-Blending-Foundation-Brush-Beauty-/370925557539?pt=US_Makeup_Brushes&var=&hash=item565ce2d723

      מחק
    4. הנה , אלו המברשות שיש לי. בדיוק עם הכיתוב הזה עליהן . הציון של המוכר לא רע בשביל סיני :
      http://www.ebay.com/itm/4PCS-White-Pro-brushes-sets-Liquid-Foundation-powder-bronzer-blush-Makeup-brush-/251372652744?pt=US_Makeup_Brushes&hash=item3a86fa48c8

      מחק
  3. את הבלוג שלך גיליתי רק עכשיו, לא הייתי חושבת לקנות און ליין מוצרי קוסמטיקה ותודה שעשית לי סדר והכרת לי את האתרים המובילים. את סבון הפחם של גרנייה קניתי בארץ בלא פחות מ75 ש"ח..!! 3.5 לירות שטרלינג באתר האנגלי.. הזוי.
    דנה

    השבמחק
    תשובות
    1. היי דנה :) שמחה שגילית אותי עכשיו [אמנם הבלוג קיים כבר 4 שנים אבל עדיף מאוחר מאשר בכלל לא :) ]
      המחירים בארץ מאוד הזויים ואני שמחה מאוד שאני יכולה לחסוך לא מעט כסף בדרך הזו לאנשים. ממליצה לשוטט ברשת תמיד , יש הפתעות טובות .

      מחק
  4. איזה פוסט מעולה וממצה. תודה

    השבמחק
  5. רשומה נפלאה ומדרדרת, מזל שאני כבר מדורדרת עד התחתית אחרת הייתי מקללת אותך.
    עוררת את סקרנותי לגבי כ"כ הרבה מהמוצרים שכתבת עליהם, אפילו אלו שאני ממש ממש לא צריכה. לא "רוצה אבל לא צריכה" אלא "לא צריכה" טהור כזה, כמו מברשת רטובה לשיער כ"כ חלק שגם מברשת יבשה הוא לא צריך =P

    השבמחק
    תשובות
    1. LOL!
      אני שמחה להיות מדרדרת , זה יותר חסכוני ממדורדרת

      מחק
  6. פוסט מצוין. תמיד כיף למצוא מציאות שוות ברשת.
    אני חושבת שבהזמנה הבאה מאייהרב אוסיף גם את המברשות ואת החומצה הגליקולית שאני רק הולכת ומשתכנעת לגביה...וגם את המייבש לק משם שהמלצת עליו בעבר אני חייבת לבדוק.
    המברשת הזו כבר בדרך אליי! באת לי בזמן :-)) תודה על כל ההמלצות יקירתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה :)
      החומצה הגליקולית אדירה , אני ממש ממש אוהבת איך התוצאה נראית על הפנים. המברשות מצוינות אף הן [אני רק לא מבינה איך אוסף המברשות שלי גדל בכל פעם בעוד קצת למרות שאני לא ממש זקוקה] המייבש לק שהמלצתי מדהים . המברשת שבדרך אלייך היא מברשת השיער ?

      תהני!

      מחק
    2. כן! מברשת השיער. אני בדיוק בשלב שהבנתי שזו שיש לי בבית פשוט תולשת את השערות...וחשבתי לקנות את "המברשת הרטובה" המפורסמת כך שממש שמחתי לקבל את ההמלצה שלך. הזמנתי בסגול :) יצא ממש גרושים.

      מחק
    3. אני שמחה :) את ממש תהני ממנה. לי יש את המברשת של מישל מרסייה והיא אמורה לא לתלוש שערות ובפועל היא תולשת לי מלא שיער. המברשת הזו בקושי שערות בודדות. אני ממש מרוצה. בשביל 11 שקלים זה באמת מציאה. ומגיע סופר מהיר. תוך 5 ימים היה אצלי בתיבה :) דווחי מה דעתך .

      מחק
  7. עשית לי חשק לבנות סל משובח באייהרב...
    הקרם שקדים ממש אהוב עליי. אני חולת מרציפנים, והריח שלו בעת המריחה פשוט ממיס אותי כל פעם מחדש.
    החומצה הגליקולית- פשוט מוצר מדהים. אני משתמשת בה שנים (הדבר היחיד שעזר לי בגיל ההתבגרות לפני רקוטן), ולכן כאשר גיליתי שאני יכולה לרכוש אותה במחיר נמוך בהרבה מזה ששילמתי אצל הקוסמטיקאית- התלהבותי ממנה הוכפלה.
    המברשות הורודות הללו- לפי התיאור גם עושות את העבודה וגם חמודות כ"כ.
    תודה על האיזכור, מבאס לקרוא שגם לך יש חשד שהקרם של ביודרמה יוצר פצעונים. וכמוך, גם אני כרגע מתלהבת מסבון הפחם של גרנייה.

    השבמחק
    תשובות
    1. :) שופינג זה דבר מדבק :-P הריח של השקדים באמת הורס [ואני כותבת לך בעודי אוכלת עוגת שקדים מרציפן הורסת ....] , הוא גם ממש נעים על הגוף. החומצה הגליקולית היא באמת תגלית זה הזמן האחרון כי אני תמיד נזכרת אחרונה . אני צריכה לקנות לי סטוקים לפני שייגמר :-D
      המברשות מצויינות אבל אני מודה שאני מכורה לאלו של ריל טכניק יותר וגם בגלל שלריל טכניק אין את מברשת האייליינר המדהימה הזו אז הורוד עוד יותר קרץ לי . שמתי לב ששכחתי לקשר עם לינק אז תוקן ולצערי זה יותר מחשד , זה באמת מחצ'קן אותי. הסבון של גרנייה נרכש אצלי כפול 2 מאיכמיסט כי אני ממש אוהבת אותו וכי המחיר שלו שם מעורר גיחוך.

      מחק
  8. פוסט נהדר ותמונות מדהימות :)
    כל האתרים שציינת מעולים ומוכרים, באופן חודשי אני משאירה בהם סכומים נאים :)
    אם מתישהו הייתי נהנית ללכת להסתובב בפארמים, היום אין מצב שאני נכנסת לשם, כי פשוט כלום לא קורץ לי... ובטח לא המחירים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה . אכן גם אני מורידה שם ובנוספים אחרים סכומים מכובדים. כיף שאפשר לקנות בשלווה מהבית [חוץ מעניין ההליכה לדואר והסיוט שנקרא דואר ישראל].

      מחק
  9. אוי אייהרב אייהרב - מה הוא עשה לי (התמכרות קלה, מודה) - כל כך כיף להרכיב סל מוצרים שם!
    על איזה מייבש לק מהולל את ממליצה? אשמח לקישור!
    מאתרים סיניים יש לי בעיה עקרונית להזמין, כי לרוב הדברים נראים זולים. במקרה שלך לפחות הכל נראה סופר פיין :)
    תתחדשי יקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מוצאת את אייהרב מאוד ידידותי למשתמש [אולי ידידותי מדי :-P] עשיתי משם כבר עשרות הזמנות שזה הפך להתמכרות. כיפית אבל התמכרות. אני ממליצה על המייבש הזה של נוטרה נייל :
      http://www.iherb.com/nutra-nail-speed-dry-30-second-top-coat-50-fl-oz-15-ml/41810?ic=1&flt=0000&rcode=ahu298

      אני לא מזמינה מאתרים סינים למעט אליאקספרס אבל כמו שכתבתי , המוכרים שם נתפסים שם מאוד לא אמינים והמערכת לא משומנת כמו איביי , כך שאת עלולה להישאר עם חצי תאוותך בידך. באיביי יש לך את המערכת המחמירה ואת פייפאל שמחזירים לך כסף במידה ויש בעיה. עד כה , כל מה שהזמנתי ממוכרים סינים באיביי היה מאוד מוצלח [בדרך אליי אגב , חיקוי ל-travalo לאחסון בושם וספוגיות לטקס למייקאפ בצבעים כיפים].

      מחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן