יום ראשון, 24 בנובמבר 2013

what's on my desk - PR edition favorites 2

ובכן , החורף בפתח [עד כמה שאפשר לקרוא לזה חורף ...] ואיתו גם המון מוצרים חדשים בנימה חורפית יותר . חלקם טובים יותר ופחות ואת חלקם בודאי רבות מכן מכירות. חורף מזכיר לי כוס שוקו חם ופוך אווזים אבל עד כה אני מתהלכת ברגליים יחפות על הרצפה , גופיה ומכנסיים קצרים . כן , קיץ לפרקים גם באמצע נובמבר . נקווה שחודש דצמבר יביא איתו קצת גשם ובדרך כמה סיילים טובים :-P .

אז הפעם שוב בחרתי להביא לכם מוצרים שנשלחו אליי ע"י משרדי יחסי הציבור של המותגים השונים. אני מעלה כאן את הטובים יותר שמצאתי לנכון לציין ושאני חושבת שנוגעים לשלל  קטגוריות.



מוצרי מייבלין - מייקאפ חדש ומארז קולוסאל 




אני חושבת שאין צורך להציג את מוצרי מייבלין במילים רבות  , המוצרים שלהם מצויינים , בפרט אלו שבתמונה.

למי שטרם הספיקה לדעת , מייבלין הוציאה מייקאפ חדש שנקרא  Superstay  , שאמור להחזיק מעמד עד 24 שעות.
ולמה אני אומרת אמור  ? כי אני לא מכירה את האישה שטרם ישנה יום שלם בשביל לבדוק מייקאפ .
ובכן , נשלח אליי מייקאפ בגוון 20 הנקרא sand , לצערי המייקאפ ורוד לי מאוד ואנוכי צהבהבה. למרות זאת ניסיתי אותו מספר פעמים ויש לו כיסוי מצוין [שנבנה היטב] , מראה אחיד ויפה אבל סקאלת הגוונים קצת מצומצמת לטעמי עבור מי שהן בהירות מאוד או צהובות כמוני. בסה"כ מדובר על מייקאפ מעולה ששווה התאמה כיון שמי שאוהבת כיסוי בינוני , תוכל ליהנות ממנו מאוד .

זוג מוצרים נוספים שנשלחו אליי במארז הם העיפרון השחור והמסקרה השחורה Colossal  . אני חושבת שאמרתי בעבר שיש שני מותגים עיקריים שאני נוהגת לחדש את המסקרות שלהם ומייבלין הוא אחד המותגים . אני אוהבת כמעט את כל סוגי המסקרות שלהם ונהנית מהם באופן קבוע למראה דרמטי עבור הריסים הארוכים שלי . עם זאת , עפרונות של מייבלין אני לא מכירה ולכן שמחתי לקבל את הערכה הזו שהיתה לא פחות מנהדרת. העיפרון נמרח נהדר , לא נמרח על הפנים או יורד מהעפעף ואפשר בכיף לצייר איתו קו אייליינר [לכל יציבות הידיים ומיומנות האיליינר] , כמובן שגם אפשר לטשטש אותו נהדר.

ביג לייק!



קרם פנים Muse מבית כריסטינה 





את מוצרי כריסטינה הכרתן אצלי בבלוג בכמה ובכמה הזדמנויות והם מצויינים ואני מאוד נהנית מהם. הפעם קיבלתי קרם פנים מעניין . מדובר על קרם הזנה בניחוח מעלף של ורדים . הקרם מגיע באריזה נורא יפה עם מכסה ורוד שעליו כיתוב מוזהב של המילה Muse וספטולה , הלא היא הכפית הקטנטנה שבתמונה [הללויה! סוף סוף מישהו שחושב על הפרטים הקטנים]  עם שם המותג מודפס עליה , אותה כפית שניתן לגרוף עימה חומר ובכך לשמור על הגיינה במקום לדחוף אצבעות לקרם. הקרם זכה במקום הראשון במגזין Allure רוסיה , כקרם ההזנה הטוב ביותר ולא בכדי . כשניגשים לקרם המראה שלו נראה כמו סופלה אבל הוא מאוד חמאתי ו"עבה" , מה שקלע בול לעונת היובש המרגיזה הזו שבה הפנים שלי יבשות ומרגישות לא נעימות. אני ניסיתי אותו בלילות כקרם לילה ומעבר לריח המופלא שלו , הוא מלחח את העור בצורה מושלמת והוא מורגש ונוכח ולכן העדפתי להשתמש בו כקרם לילה. בבוקר הפנים חלקות ונעימות והוא אחד הפייבוריטים הליליים שלי כרגע.


מחירו : 306 ש"ח ל-50 מ"ל . להשיג אצל קוסמטיקאיות



סרום Vitaminic Concentrate מבית פבוניה בוטניקה






חובבות הטיפוח בודאי כבר קראו ביקורות נלהבות מחברותיי הבלוגריות וכך נותר לי להצטרף ולהלל את המוצר של פבוניה בוטניקה  . מדובר על תמצית ויטמינים עשירה להחיות עור יבש ולתת לו מראה זוהר וחיוני . התמצית מכילה את הויטמינים A , D , E  שמוסיפים לעור לחות , מפחיתים נזקי שמש וכו'. הסרום הזה מריח פשוט נפלא , כמו פרדס תפוזים שלם על הפנים. דרושות 2 טיפות ממנו [וכפי שאפשר לראות הוא ממש קטנצ'יק] כדי לכסות את שטח הפנים והריח מעיף אותי אחורה לילדות לקליפות תפוזים מסוכרות . מעולה מעולה לתקופת החורף היבשה ולשמירה על טיפוח הפנים.

מחירו : 223 שקלים ל-15 מ"ל וניתן להשיגו ברשת עדן טבע מרקט , חנויות טבע , קוסמטיקאיות וכו'.



בשמי מיניאטורות של ז'אן פול גוטייה




את הבשמים של ז'אן פול גוטייה אני בספק אם יש מישהו שלא מכיר , תמיד מעוצבים בצורת גוף גבר/אישה. הפעם קיבלתי זוג מיניאטורות מתוקות באריזה מקסימה ובה הבשמים הידועים של מעצב המותג . מדובר על בשמי הקלאסיקה הידועים . אני חושבת ששנים לא הרחתי את הבשמים הללו ולא זכרתי כמה הם נעימים [במיוחד של הגברים] . הניחוחות מאוד פרשים , לא כבדים וממש חמודים לנשיאה בתיק . מאז ומעולם הצטיין ז'אן פול גוטייה בעיצובים מעניינים של הבשמים שלו ובאריזות שלהם. הבשמים הללו יוצאים במהדורה מיוחדת לכבוד השנה החדשה והולבשו אחר כבוד בבגדי מלח [גם לגבר וגם לאישה] . שווה בדיקה וללא קשר ביקור באתר המושקע שלו .


מחיר השקה של בושם הגברים - 279 ש"ח
מחיר השקה של בושם הנשים - 299 ש"ח





קרם ידיים וציפורניים של ד"ר פישר - Intensive




ד"ר פישר הנחמדים , שלחו לי 3 מוצרי ידיים אבל בחרתי להביא דווקא את זה שאהבתי ביותר וזה הקרם שבתמונה מסדרת האינטנסיב , לעור יבש במיוחד . אני חושבת שהריח המצוין שלו והלחות המספקת גרמו לי לאהוב אותו מיד . הוא לא שמנוני ולא מרגיש לח מדי ורטוב , נספג היטב ומספק לחות לזמן ארוך. אני מאוד נהנית ממנו ובד"כ גם מקפידה שיהיה לי קרם ידיים בכל תיק [חבל שאין גרסא מוקטנת שלו] .

מחירו : 17 ש"ח לאריזה של 150 מ"ל  .




חמאת גוף עשירה Mineral Botanic של AHAVA





חברת אהבה משיקה 3 חמאות גוף עשירות לסדרת Minerl Botanics , למי שטרם מכירה את הסדרה הזו , אני ממליצה בחום. אני באופן אישי נמנית על חובבי סבוני הרחצה של הסדרה והיא נפלאה. קיבלתי להתנסות חמאת גוף בניחוח לוטוס וערמונים. המרקם של חמאת הגוף היה מצוין , מלחח היטב והרגשתי את הלחות על העור גם ביום שלמחרת כשקמתי מהשינה . מה שפחות אהבתי היה הריח . כשראיתי שקיבלתי את ניחוח הלוטוס ערמוני שמחתי , אבל לצערי השילוב בין שניהם הניב משהו שהוא יותר אגוזי מפרחוני ובאופן אישי לא אהבתי את הריח אבל המרקם מופלא. 
בסדרת הזו יש עוד שני ניחוחות : היביסקוס ותאנה ויערה ולבנדר שאני מניחה שיכולים להריח טוב יותר .


סוגיית המחיר פה גם לא זולה : 120 שקלים ל-235 גרם. אני חושבת שבשיקול תמורת ומחיר אני חצויה , שכן 120 ש"ח לחמאת גוף הם סכום לא מבוטל. את החמאות הללו ובכלל את הסדרה כולה ניתן להשיג ברשת חנויות AHAVA , סופר פארם , דיוטי פרי וכו'.




לק מקולקציית החורף של קרליין ומסקרה בגוון חדש




חברת קרליין השיקו קולקציית חורף בתחום הלקים [חבל שהכחול המהפנט הזה לא נכלל בה אבל לא נורא] . אני קיבלתי להתנסות את הגוון Graphit מס' 386 שכבר יש לי ואני מכירה היטב. כבר כתבתי בעבר ואכתוב שוב , את הלקים של קרליין אני מאד מאוד מאוד מאוד אוהבת. העמידות הגבוהה , הגוון , הגימור - כולם מצטיינים . אני חושבת שהמברשת העבה היא יתרון עבור בחורות מסויימות וחיסרון עבור אחרות . אני מוצאת לא מעט פעמים שהיא מהווה חיסרון קטן במקומות מסויימים אבל למשל למריחת לק ברגליים היא נוחה לי מאוד . הגוון הוא אפור בטון , מאוד חורפי וקר והוא מצטרף לגוונים נוספים כמו חום שוקולד , שחור ואדום מטאלי. 
מחירו הרשמי של הלק 44.99 ש"ח  אך לא זכור לי שלא היה עליו מבצעים וניתן למצוא אותו ברמות מחירים שונות במבצעי הפארם החל מ-9 ש"ח ועד 20 לכל היותר .

מוצר נוסף שמשיקים בקרליין הוא בעצם גוון חדש למסקרת La Diva המצויינת - גוון כחול אלקטריק. אני חייבת להודות שאני לא מתחברת לגוון אבל כן אוהבת את המסקרה עצמה בשחור כך שכן מצאתי מקום להמליץ עליה. מי מכן שחובבת גווני כחול , זו המסקרה. היא מעבה ומדגישה והיא אחת המסקרות האהובות עליי. 
זוכרות שציינתי למעלה 2 מותגי מסקרות אהובים ? אז קרליין היא עוד מותג אהוב בתחום המסקרות שאני מחסלת במרץ ואוהבת מאוד . 

מחיר המסקרה 109.99 ש"ח אך ניתן [כרגיל] למצוא אותה במבצעי 1+1 או 40% הנחה בפארמים.




עד כאן להפעם , מקווה שנהניתן והכרתן עוד מוצרים חדשים .

ולמי שזו לה הפעם הראשונה פה מוזמנת לעקוב אחריי בשלל אמצעי המדיה השונים [יש סרגל מצד שמאל למעלה] ובעיקר :

בדף הפייסבוק  , ובאינסטגרם המעניין שלי  :)



שבוע נפלא לכולם !


10 תגובות:

  1. אין כמו המוצרים של אהבה, כל כך אוהבת את המותג הזה! אני אלך לרחרח את הניחוח, נשמע מעניין אפילו שלא אהבת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. המוצרים של אהבה מצוינים בעיניי אבל יש איתם לדעתי שתי בעיות : 1. הם ממותגים יוקרתי ולא תמיד בצדק ו-2. למרות שמדובר על חברה ישראלית ומעבדות ים המלח ובלה בלה בלה , המוצרים שלהם ממותגים באנגלית לרוב בלי מילה בעברית מה שצורם לי קצת .
      רחרחי את הניחוח שאני קיבלתי ורחרחי גם את השניים האחרים ליתר בטחון.

      מחק
  2. בהרבה מוצרים כאן התנסתי בעצמי. אני מאוהבת בחמאת הגוף של אהבה וסיקרנת אותי בהחלט לגבי הקרם של כריסטינה. ורדים? אני בפנים!

    השבמחק
    תשובות
    1. שפנפנה - איזה ניחוח קיבלת? כמו שלי ? הקרם של כריסטינה פשוט מופלא והריח שלו הוא ריח ורדים כמו שאני אוהבת , לא ריח סינתטי מעצבן.

      מחק
  3. לחלוטין הסתקרנתי לגבי הפבוניה בוטניקה וגם חמאות הגוף של אהבה, מענייין אם אתחבר לניחוחות, אצלי לגמרי ניחוח זה השיקול הכי חשוב במיוחד בקרם כה עשיר שאמור לפנק בתקופת היובש של החורף.
    מההתנסות שלי עם הלקים של קרליין פחות התחברתי לפורמולה והמברשת העבה, אבל הגוון שהעלית לתמונת האינסטגרם דווקא נראה לי מאוד מעניין :) סה"כ זה לק במחיר די אטרקטיבי - אז כמובן שייבדק!

    השבמחק
    תשובות
    1. הפבוניה בוטניקה ממש מצוין , הוא באמת אחד המוצרים השווים . גם אצלי החיבור למוצר מתחיל בניחוח ולצערי לא היה פה חיבור , אם כי המרקם של הקרם באמת טוב והוא ישמש אותי לתקופות קשות ויבשות מאוד.
      לענין הלקים של קרליין , אני מאוד אוהבת את הפורמולה שלהם , לדעתי היא אחת הטובות שקיימות היום בשוק הישראלי , הלקים שלהם תמיד אטומים במשיחה אחת ועמידים עליי לזמן רב . המברשת כמו שאמרתי יכולה להיות חיסרון ויתרון וזה לגמרי שיקול של הלקוחה אם זה מתאים לה או לא . הגוון שבאינסטגרם שלי פשוט הורס!

      מחק
  4. הו השמן של פבוניה. מוצר קטן ומופלא, ביום שהוא יסתיים לי אני אהיה עצובה מאד.
    אני מודה שהמסקרה הכחולה של קרליין מיותרת בעיני. לא ברורה התחייה המחודשת של כל המסקרות הצבעוניות לאחרונה, טרנד מיותר לטעמי וכדאי שיחזור לקבר שהיה בו מאז שנות ה-80, ויפה דקה אחת קודם.....
    הלק של קרליין בגוון מעולה לעונה הזו. רק חבל שלא מרעננים שם עם גוונים חדשים, הוא הושק כבר בחורף שעבר....

    השבמחק
    תשובות
    1. גם בעיניי מסקרה כחולה היא משהו לא ברור , בכלל מסקרות צבעוניות לא חביבות עליי במיוחד . אני הייתי רוצה לראות מקרליין עוד גווני לקים מעניינים ופחות ממוחזרים .

      מחק
  5. על הפבוניה קראתי בכל בלוג אפשרי ובכל פעם אני זה מסקרן אותי יותר.. מאוד אוהבת שמני טיפוח.
    חייבת לציין שגם אני לא הייתי משלמת 120 ש"ח עבור קרם גוף שיספיק לחודש חודשיים גג, שכן בסכום הזה אפשר לקנות לפחות 5 קרמי גוף טובים לא פחות..

    השבמחק
    תשובות
    1. השמן של פבוניה באמת מעולה , אני לא חושבת שהוא נסקר לטובה כך סתם. יש בו באמת משהו מאוד מיוחד. וכן , 120 שקלים לקרם גוף זה באמת מיותר . אבל ממש.

      מחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן