יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

Goodbye 2013. Welcome 2014.

אני עסוקה לאחרונה. כל כך עסוקה שאפילו לא שמתי לב שהיום מתחלפת שנה. רק בדקה התשעים פתאום הצצתי ביומן וגיליתי שהיום ה-31 לחודש. מי היה מאמין שדצמבר טס ככה ?

אז מה היה לנו ב-2013 ? בעיקר שכבתי במיטה בשמירת הריון , אח"כ ילדתי והשאר היסטוריה. השנה הזו היתה משמעותית עבורי ושינתה את החיים פעם נוספת כיון שהבאתי חיים לעולם פעם נוספת :) .

הבלוג , הפייסבוק והחיים בכלל קיבלו השנה תפנית אחרת. אני ממוקדת מאוד בסימן התא המשפחתי שלי ושמחה שיש לי את הזמן להעניק לילדיי את כולי. אני כמובן שמחה לחזור בצעדים קטנים לבלוג [אם כי בפייסבוק רואים את נוכחותי יפה מאוד ] ולנסות לעניין אתכן בדברים חדשים זו השנה הרביעית ברציפות . כן כן , הבלוג אוטוטו בן 4 !

אז שתהיה לכולכם שנה אזרחית מצויינת ומאושרת ומלאה בדברים טובים .





ולרגל השנה החדשה החלטתי לצ'פר את קוראות הבלוג והפעם בהגרלה אינסטגרם . אני מגרילה בין כל העוקבות באינסטוש , קרם גוף בניחוח מרשמלו במהדורת חגים מיוחדת ומיני ג'ל ידיים מנצנץ כיאה למסיבות שחלקכן נכנסים אליהם בערב :-P [אני ברשותכם אשתה כוס תה עם נענע ואלבש פיג'מה כיאה לזקנות כמוני ....] .

כל מה שאתן צריכות לעשות הוא נורא פשוט :

1.לעקוב אחריי באינסטוש ולתת לייק לתמונה [הזו] של ההגרלה.
2. להיות חברות בדף הפייסבוק.

וזה הכל!

התחרות פתוחה עד שבת בחצות 4/1/14 .

שנה טובה!!!!

2 comments:

  1. האריזה של הקרם כזו יפה!
    אני אפילו לא בטוחה שאני מתחברת לעניין של קרם בריח ממתקים, אבל הצבעוניות הזו עושה לי חשק!

    השבמחק
  2. מאחלת לך שנה נפלאה! (והאריזה של הקרם מעלפת...)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן