יום חמישי, 3 באפריל 2014

Four Years Of Blogging!


כהרגלי אני מתנצלת על היעדרותי [ויש לי שלל תירוצים אבל לא נראה לי שהם יעניינו מישהו] .


התמונה מכאן


הבלוג חגג 4 שנים להיווסדו. 4 שנים...וואו , חתיכת כברת דרך. 

את הבולשת התחלתי אחרי שפרשתי מניהול פורום בתפוז והחלטתי שהידע הרב שצברתי , יכול להיות לי לעזר והתחשק לי לחלוק אותו עם העולם. הייתי אז בלוג אחד מתוך עשרות בודדים שצבר תאוצה בצורה כיפית ומדהימה .

במהלך השנים כמות הבלוגים בתחום היופי והטיפוח התרבו וכעת תוכלו למצוא מאות כאלו בארץ ואין לי יכולת להעריך כמה בעולם אבל בהחלט לא מעט. כשהתחלתי לכתוב אני לא בטוחה שיוטיוב היה מעניין או נגיש והסתמכתי על המילה הכתובה והמחקר במה שקורה בעולם. כיום , הכל יותר נגיש ורמת העניין עלתה .

כשהתחלתי לכתוב הייתי אמא טרייה לבן 3 חודשים והיום אני אמא לבן 4 וקצת ובת שנה וקצת. החיים משתנים. כן כן....

סדרי העדיפויות שלי השתנו ללא ספק במהלך ארבע השנים הללו. אני לא תמיד מוצאת מקום להגיע לאירועים וכשאני כן מוצאת , לא תמיד אני יכולה. משפחתי במקום הראשון , הבלוג הוא הנאה , לא עבודה . מירוץ החיים הוא דבר שמכניס אותי לריטואל מסויים שלא תמיד הבלוג נכנס לתוכו , ככה זה , לא פשוט להיות הכוח המניע של עצמי ועוד 3 אנשים , זה דורש כוח וסבלנות והבלוג מצריך המון עבודת צילום , כתיבה ומחשבה.

כיף לי שבמהלך השנים מצאתי את עצמי משתנה . אני מסתכלת על הפוסט הראשון ואלו שבאו אחריו וללא ספק העולם השתנה לא מעט בארבע השנים , חלק לטובה וחלק פחות . אבל עם כל הטוב והרע אני שמחה להיות חלק מהמושג הזה שנקרא [בד"כ לשמצה] בלוגספירה . כיף לי עם מה שאני יוצרת , כל השאר , לא ממש משנה וזה מה שחשוב לזכור תמיד .


אז לא. לא תהיה פה הגרלה להכרת תודה , לא יוגרלו סלסילות נוצצות וקופסאות עמוסות מוצרי טיפוח לרוב [ואין לי ספק שכולכן אוהבות] . הפעם תהיה פה רק מילה אחת : תודה! תדה מכל הלב על היותכם :)

שלכם ,


הבולשת.

9 תגובות:

  1. כבר ארבע שנים? הזמן עובר מהר כשנהנים.
    יומולדת שמח מותק!

    השבמחק
  2. מזל טוב והמון אהבה בחזרה!

    השבמחק
  3. 4 שנים זה לא מעט זמן וצברת את הניסיון שלך בכבוד.
    ואיזה מזל שאת אכן חלק מהבלוגספירה והרווחתי בזכות הבלוג שלך חברה אהובה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. כפרעלייך ! :)
      אני שמחה שהרווחתי חברה כמוך בביצה הירקרקה הזו ;)

      מחק
  4. מזל טוב יקירה! ותק מרשים מאוד. וחג שמח :)

    השבמחק

לתגובות ,שאלות , טענות ,הערות והארות , אני כאן